لوازم ورزشی

دمبل بدنسازی، راهنمای خرید انواع دمبل بدنسازی، ورزشی و ایروبیک ارزان

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید دمبل بدنسازی باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

بدون شک یکی از محبوب ترین تجهیزات بدنسازی که تا به حال به دست بشر ساخته شده دمبل بدنسازی می‌باشد.اگر به دنبال یک ابزار اساسی برای تمرینات قدرتی خود در منزل یا باشگاه وزشی هستند، باید به تطبیق پذیری دمبل با محیطی که قرار است از آن‌ استفاده کنید توجه ویژه‌ای داشته باشید. برای بیشتر افراد یک دمبل بدنسازی خوب نمونه‌ای است که بتوان به راحتی آن را در منزل استفاده کرد. این وسیله ورزشی همه کاره به شما این امکان را می‌دهد که از حرکات ورزشی سبک تا حرکات ورزشی سنگین را در فضای کوچک منزل خود انجام دهید. برای شروع ورزش بدنسازی و تقویت عضلات خود بهتر است، یک نمونه دمبل بدنسازی قابل تنظیم را انتخاب کنید، تا به مرور با قوی‌تر شدن عضلات خود بتوانید به وزن وزنه‌های آن اضافه کنید. دمبل های موجود در این راهنما توسط کارشناسان ما با استفاده از انواع تمرینات به طور کامل بررسی می شوند. قبل از معرفی این محصولات مطمئن می‌شویم که وزنه‌هایی را که به شما توصیه کرده‌ایم کاملا بی‌خطر بوده و می‌توانند در دستیابی به اهداف تناسب اندام شما در منزل کمک کنند. برای اینکه این اطمینان حاصل شود که دمبل‌های بدنسازی در محیطی که قرار است از آن‌ها استفاده کنید، عملکرد خوبی دارند.همگی در محیط منزل آزمایش می‌شوند.

اگر نگاهی به برنامه ورزشی اکثر ورزشکاران حرفه‌ای در جهان بیاندازید، خواهید دید که حداقل چند حرکت ورزشی با دمبل بدنسازی را در برنامه روزانه یا هفتگی خود دارند، بنابراین با وجود حجم زیادی از دستگاه‌های بدنسازی جدید در بازار نمی‌توان نقش دمبل را در این رشته ورزشی نادیده گرفت. زیرا حرکت‌های ورزشی زیادی با این وسیله انجام می‌شوند. پس می‌توان این طور نتیجه گرفت که برای داشتن اندام زیبا و ورزشی باید حتما در برنامه ورزشی خود حرکات با استفاده از دمبل بدنسازی را داشته باشید. خوشبختانه این وسیله ورزشی طوری طرحی شده که شما با توجه به توان بدنی خود می‌توانید با اضافه یا کم کردن وزنه به دلخواه خود وزن‌ آن را کم یا زیاد کنید. این موضوع بستگی به سبک ورزشی و برنامه ورزشی شما دارد، ممکن است در برنامه شما تاکید بر ورزش با دمبل سبک و یا سنگین شده باشد.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید دمبل بدنسازی را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد محصولات و قیمت‌ها با خرید این وسیله ورزشی ارزشمند به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مطلب شما را با انواع دمبل بدنسازی آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید دمبل بدنسازی باید به آن‌ها توجه داشته باشید را آموزش می‌دهیم.

دمبل‌بدنسازی چیست و چه کاربردی دارد؟

دمبل یا در اصطلاح (Dumbbell) یک ابزار مهم در رشته بدنسازی و تناسب اندام است، که نسبت به سایر لوازم ورزشی مربوط به رشته بدنسازی قیمت ارزان‌تری دارد. این وسیله حجم خیلی کمی دارد، بنابراین برای منزل و باشگاه‌های کوچک که دارای فضای کمی هستند بهترین گزینه می‌باشد. شاید دلیل اینکه افراد خیلی کمی از دمبل استفاده می‌کنند این باشد که آگاهی لازم در مورد چگونگی استفاده از آن را ندارند. شما باید با توجه به سبک و رشته ورزشی خود نوع دمبل مورد نظر خود را انتخاب کنید. در ادامه شما را با انواع دمبل بدنسازی آشنا می‌کنیم.

حتما بخوانید: راهنمای خرید میز پرس بدنسازی

راهنمای خرید دمبل بدنسازی:

دمبل‌ها را عموما با توجه به وزن آن‌ها دسته بندی می‌کنند. یک یک دمبل می‌تواند از ۵۰۰ گرم شروع شده و حتی به ۳۰ کیلو گرم هم برسد. در واقع شما باید با توجه به انرژی و شرایط فیزیکی بدن خود وزن آن‌ها را انتخاب کنید. اگر به تازگی قرار است، ورزش بدنسازی را شروع نمائید، بهتر است از دمبل‌هایی با وزن سبک‌تر یعنی چیزی در حدود یک تا سه کیلوگرم کار را شروع کنید. نمونه‌هایی از دمبل وجود دارند که وزن آن‌ها قابل تنظیم می‌باشد، یعنی شما با توجه به نظر مربی و برنامه ورزشی خود می‌توانید وزن آن‌ها را کم یا زیاد کنید. اگر تازه کار هستید، حتما نظر مربی خود را در مورد وزن دمبل بدانید، هرگز بدون اجازه مربی ورزشی خود وزن آن را کم یا زیاد نکنید.

دلیل نرمش ‌قبل از انجام حرکت ورزشی با دمبل:

توجه داشته باشید اگر برای اولین بار قصد شروع یک فعالیت ورزشی را دارید و قبل از آن هیچ گونه ورزش یا نرمشی نداشته‌اید، حتما باید برای گرم کردن عضلات و بدن خود بدون یک سری حرکات ورزشی بدون وزنه که به آن نرمش هم گفته می‌شود را انجام دهید تا عضلات بدن خود را برای کار با وزنه آماده کنید. در غیر این صورت دچار گرفتگی عضلات و آسیب به رباط‌ها خواهید شد.

آموزش نرمش قبل از استفاده از دمبل بدنسازی:

حرکاتی که به شما قبل از کار با دمبل توصیه می‌شود، شامل: کشش بازو و دست، چرخش سرشانه و شانه‌ها، ایجاد کشش در ناحیه قفسه سینه با عقب بردن بازوها، گرم کردن بازوها با باز و بسته کردن، گرم کردن مچ دست با چرخش و پایین بالا کردن، گرم کردن کمر با حرکت به چپ، راست، بالا، پایین و در نهایت گرم کردن پاها با حرکت بشین پاشو می‌‌باشد.

روش استفاده از دمبل بدنسازی:

دمبل تنها وسیله‌ای است که به وسیله آن می‌توان تمام عضلات بدن را نرمش و ورزش داد و آن‌ها را تقویت کرد. پاها، سینه، مچ دست، بازو، پشت بازو، شانه و سرشانه از جمله عضلاتی هستند که با استفاده از دمبل می‌توان عضلات آن‌ها را تقویت کرد.

انواع دمبل‌بدنسازی موجود در بازار:

  1. دمبل ایروبیک: این نوع دمبل به منظور انجام حرکات ورزشی ایروبیک در منزل و باشگاه ورزشی مورد استفاده قرار می‌گیرند. وزن این دمبل‌ها از ۵۰۰ گرم شروع شده و تا ۱۰ کیلو گرم ادامه پیدا می‌کند. به علت دارا بودن روکش پلاستیکی آن‌ها را می‌توان برای انواع رشته ورزشی که نیاز به دمبل سبک دارند، استفاده کرد. این دمبل‌ها در رنگ‌های مختلف تولید و روانه بازار می‌شوند که شما از روی رنگ آن‌ها می‌توانید به وزن دمبل پی‌ببرید.
  2. دمبل ورزشی با وزن ثابت: همان طور که از نام این دمبل‌ها پیداست در دو طرف آن‌ها وزنه ثابت قرار دارد که باعث می‌شود، نتوانید وزن آن‌ها را کم یا زیاد کنید. این مدل را به صورت تکی نمی‌توان خریداری کرد و معمولا به صورت جفت به فروش می‌رسند. وزن آن‌ها از یک کیلوگرم شروع شده و می‌تواند به صد کیلوگرم هم برسد. این مدل بیشتر در منزل و باشگاه‌های ورزشی خیلی بزرگ استفاده می‌شود، زیرا حجم زیادی از فضا را اشغال می‌کنند.
  3. دمبل ورزشی قابل تنظیم: اگر قرار است ورزش بدنسازی را به تازگی شروع کنید و برای انجام این ورزش زمان رفتن به باشگاه ورزشی را ندارید و قرار است این ورزش را در منزل یا محل کار خود به صورت انفرادی انجام دهید به شما نمونه قابل تنظیم را پیشنهاد می‌کنم. زیرا شما می‌توانید وزنه‌های متنوع بازار را تهیه کرده و با توجه به سبک ورزشی خود وزن آن‌ها را کم یا زیاد کنید. زیرا آن‌ها دارای یک دسته دو سر پیچ هستن که امکان استفاده از انواع وزنه را برای شما مهیا می‌کنند.

بهترین مارک دمبل بدنسازی:

هیچ کس با قطعیت نمی‌تواند یک برند خاص را به عنوان بهترین مارک دمبل ورزشی به شما معرفی کند، زیرا برندهای باکیفیت زیادی وجود دارند که در زمینه تولید این وسیله ورزشی فعالیت می‌کنند. با توجه به اینکه معرفی یک محصول خاص بیشتر جنبه تبلیغاتی دارد و نه معرفی یک محصول خاص و وب سایت کیمیک یک رسانه علمی و آموزشی است و نه تبلیغاتی در ادامه لیستی از بهترین برندهای دمبل ورزشی را به شما معرفی می‌کنیم.

  • دمبل ورزشی پویا
  • دمبل ورزشی رکورد
  • دمبل ورزشی اسپیدو
  • دمبل ورزشی ام دی ام
  • دمبل ورزشی آریانا
  • دمبل ورزشی تن زیپ
  • دمبل ورزشی مکسول
  • دمبل ورزشی آرسی
  • دمبل ورزشی پاورجیم
  • دمبل ورزشی اس پی

دمبل بدنسازی از کجا بخریم؟

به طور کلی روش‌های مختلفی برای خرید دمبل وجود دارد و شما از طریق هر یک از این روش‌ها می‌توانید دمبل مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید. در واقع هیچ محدودیتی برای انتخاب روش خرید وجود ندارد. اگر بخواهیم تک تک این روش‌ها را به شما معرفی کنیم، یک پروسه زمان‌بر بوده و نیاز به یک مقاله جداگانه دارد. از انجایی که تنها دو روش یعنی خرید حضوری و خرید اینترنتی بیش از روش‌های دیگر مورد استفاده قرار می‌گیرند، در ادامه این دو روش را به شما معرفی می‌کنیم.

  1. خرید دمبل از فروشگاه لوازم ورزشی: خیلی از افراد ترجیح می‌دهند جنس مورد نظر خود را قبل از خرید از نزدیک مشاهده کنند، به همین علت باید از منزل و محل کار خود خارج شوند و به یک فروشگاه لوازم ورزشی مراجعه کنند و دمبل مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنند. در این روش شما باید در انتخاب خود نهایت دقت را داشته باشید، زیرا جنس فروخته شده به هیچ عنوان تعویض یا پس گرفته نمی‌شود.
  2. خرید اینترنتی دمبل بدنسازی: در این روش مانند روش قبل نیازی به خروج از منزل و محل کار خود را ندارید و فقط کافی است به اینترنت دسترسی داشته باشید و به یک فروشگاه اینترنتی معتبر مراجعه کنید و از میان انبوهی از مدل‌ها و قیمت‌ها دمبل مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید. شما هفت روز مهلت تست دارید و در صورت عدم رضایت از محصول مورد نظر خود می‌توانید آن‌ را مرجوع نموده و پول خود را پس بگیرید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید دستگاه تردمیل

نکات مهم برای خرید دمبل بدنسازی:

  1. قیمت دمبل: اولین و مهمترین نکته‌ای که برای خرید دمبل ورزشی باید به آن توجه داشته باشید، قیمت آن می‌باشد. قبل از هر کاری باید میزان و مقدار بودجه را برای خرید این محصول مشخص کنید، با مشخص کردن مقدار بودجه خود به خود مدل‌هایی که در محدوده قیمتی شما قرار ندارند از انتخاب شما حذف شده و انتخاب برای شما آسان می‌شود.
  2. وزن دمبل: اگر می‌خواهید این ورزش را به تازگی شروع کنید، بهتر است با یک مربی ورزشی در مورد وزن دمبل مشورت کنید. اگر با توجه به توان عضلانی و قدرت بدنی خود وزن این محصول را انتخاب نمائید، از ورزش لذت بیشتری می‌برید، اما اگر دمبل دارای وزن بیشتر را انتخاب کنید، نه تنها از ورزش لذت نخواهید برد، بلکه به بدن شما هم آسیب جدی وارد می‌کند.
  3. جنس دمبل: برای تولید دمبل‌های ورزشی امروزه جنس‌ها و متریال‌های مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرد. از مهمترین موادی که دمبل از آن ساخته می‌شود، می‌توان به یورتان، پلاستیک، کروم و غیره اشاره کرد. جنس این وسیله ورزشی ارتباط مستقیمی با میزان آسیب دیدگی بدن و محیطی که در آن ورزش می‌کنید، دارد. هر چه جنس دمبل نرم‌تر باشد به بدن شما آسیب کمتری وارد می‌شود.
  4. قطر دسته: یکی از نکات مهمی که هنگام خرید دمبل باید به آن توجه داشته باشید، توجه به قطر دسته است که ارتباط مستقیمی با اندازه پنجه دست شما دارد. اگر پنجه‌های بزرگی دارید باید دمبلی با قطر دسته بیشتر را انتخاب کنید و اگر پنجه دست کوچکی دارید باید به سراغ دمبل‌هایی با قطر کمتر بروید تا بتوانید به راحتی آن‌ها را در دست بگیرید.
  5. نوع دسته: به طور کلی دسته دمبل‌ها از دو حالت خارج نیست، یا دسته آن‌ها دارای روکش است یا فاقد روکش دسته می‌باشد. با اینکه انتخاب نوع دسته یک موضوع شخصی و دلخواه است، اما بهترین کار انتخاب دسته روکش‌دار می‌باشد، زیرا از آسیب دیدن کف دست جلوگیری می‌کند. همچنین مانع از برخورد عرق کف دست با دسته دمبل شده و از زنگ زدن آن جلوگیری می‌کند.
  6. قابلیت افزایش وزنه: همان طور که در ابتدای مطلب به صورت کامل در مورد آن بحث شد، برخی از دمبل‌ها دارای قابلیت افزایش وزنه هستند. یعنی شما با توجه به توان بدنی خود می‌توانید به وزنه‌ها کم یا اضافه کنید. فراموش نکنید، اگر باشگاه ورزشی دارید دمبل‌های با وزن ثابت مناسب شما هستند، اما اگر برای استفاده در منزل می‌خواهید جهت بهبود فضا این نمونه بهترین گزینه است.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید دمبل بدنسازی مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از بهترین مدل‌های دمبل بدنسازی ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت کنید.


۱ دمبل رادیس فیت مدل DVP-2-500 وزن ۲ کیلوگرم بسته ۲ عددی

دمبل رادیس فیت مدل DVP-2-500 وزن 2 کیلوگرم بسته 2 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۷x12x12 سانتی‌متر
  • وزن هر دمبل
    ۲ کیلوگرم
  • مناسب برای
    خانگی
  • قطر میله
    ۱۸ میلی‌متر
  • شکل وزنه
    دایره
  • نوع دسته
    روکش‌دار
  • ویژگی های دمبل
    قابلیت اضافه کردن وزنه
  • مناسب برای ورزش
    ورزش هوازی
  • طراحی شده برای
    آقایان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ دمبل رادیس فیت مدل DVP-6-mix1 وزن ۶ کیلوگرم بسته ۲ عددی

دمبل رادیس فیت مدل DVP-6-mix1 وزن 6 کیلوگرم بسته 2 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۷x18x18 سانتی‌متر
  • وزن هر دمبل
    ۶ کیلوگرم
  • مناسب برای
    خانگی
  • قطر میله
    ۱۸ میلی‌متر
  • شکل وزنه
    دایره
  • نوع دسته
    روکش‌دار
  • ویژگی های دمبل
    قابلیت اضافه کردن وزنه
  • مناسب برای ورزش
    ورزش هوازی
  • طراحی شده برای
    آقایان و بانوان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ دمبل مدل شش ضلعی وزن ۱۰ کیلوگرم بسته دو عددی

دمبل مدل شش ضلعی وزن 10 کیلوگرم بسته دو عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۲x12x12 سانتی‌متر
  • وزن هر دمبل
    ۱۰ کیلوگرم
  • مناسب برای
    خانگی
  • قطر میله
    ۳۰ میلی‌متر
  • شکل وزنه
    شش‌ضلعی
  • نوع دسته
    بدون روکش
  • مناسب برای ورزش
    تناسب اندام
  • طراحی شده برای
    آقایان و بانوان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ دمبل رادیس فیت مدل DVP-10mix1-v2 وزن ۱۰ کیلوگرم

دمبل رادیس فیت مدل DVP-10mix1-v2 وزن 10 کیلوگرم

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۷x20x20 سانتی‌متر
  • وزن هر دمبل
    ۱۰ کیلوگرم
  • مناسب برای
    خانگی
  • قطر میله
    ۱۸ میلی‌متر
  • شکل وزنه
    دایره
  • نوع دسته
    روکش‌دار
  • مناسب برای ورزش
    ورزش هوازی
  • طراحی شده برای
    آقایان و بانوان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ دمبل رادیس فیت مدل RFP1 وزن ۱ کیلوگرم بسته ۲ عددی

دمبل رادیس فیت مدل RFP1 وزن 1 کیلوگرم بسته 2 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۱x8x8 سانتی‌متر
  • وزن هر دمبل
    ۱ کیلوگرم
  • مناسب برای
    خانگی
  • قطر میله
    ۲۰ میلی‌متر
  • شکل وزنه
    دایره
  • نوع دسته
    ثابت
  • مناسب برای ورزش
    تناسب اندام
  • طراحی شده برای
    آقایان و بانوان
  • سایر توضیحات
    دمبل مدل RFP1 وزن ۱ کیلوگرمی بسته دو عددی شامل یک جفت دمبل ۱ کیلویی (مجموعا ۲ کیلو) است که به طور ویژه برای استفاده خانگی طراحی و ساخته شده است مهمترین ویژگی این محصول، ارگونومیک بودن و طراحی چشم‌نواز آن است. یکی از برتری‌های این دمبل‌ نسبت به نمونه‌های مشابه در بازار، جنس نانوکامپوزیت وزنه‌هاست. این ماده مدرن و پیشرفته دارای مقاومتی بالاتر از چدن است اما مشکلات چدن مانند شکنندگی، زنگ‌زدگی، آسیب‌رسانی و … را ندارد. همین موضوع باعث شده که دمبل‌های گزینه‌ای ایده‌آل برای مصارف خانگی باشد. به طور خلاصه میتوان مزایای کلیدی این محصول را اینگونه عنوان کرد: – ظاهری بسیار زیبا و مدرن – تولید شده از مواد درجه یک و بادوام – طراحی ارگونومیک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ دمبل ایروبیک ۰.۵ کیلوگرمی بسته دو عددی

دمبل ایروبیک 0.5 کیلوگرمی بسته دو عددی

مشخصات

  • وزن هر دمبل
    ۰.۵ کیلوگرم
  • شکل وزنه
    شش‌ضلعی
  • نوع دسته
    روکش‌دار
  • مناسب برای ورزش
    ورزش هوازی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ دمبل ایروبیک ۱.۵ کیلوگرمی بسته دو عددی

دمبل ایروبیک 1.5 کیلوگرمی بسته دو عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۶۰×۱۸۰ سانتی‌متر
  • وزن هر دمبل
    ۱.۵ کیلوگرم
  • قطر میله
    ۳۰ میلی‌متر
  • شکل وزنه
    چندضلعی
  • نوع دسته
    روکش‌دار
  • مناسب برای ورزش
    ورزش هوازی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ دمبل شش ضلعی ۱ کیلوگرمی رکورد کد ۲ بسته ۲ عددی

دمبل شش ضلعی 1 کیلوگرمی رکورد کد 2 بسته 2 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۵ × ۵ × ۵ سانتی‌متر
  • وزن هر دمبل
    ۱ کیلوگرم
  • قطر میله
    ۳ میلی‌متر
  • شکل وزنه
    شش‌ضلعی
  • نوع دسته
    روکش‌دار
  • مناسب برای ورزش
    ورزش هوازی
  • سایر توضیحات
    – مناسب خانم ها برای استفاده در باشگاه و منزل- برای تناسب اندام و ورزش های ایروبیک و پیلاتس- جنس از چدن خاکستری- روکش پی وی سی نرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ دمبل رکورد مدل A وزن ۳ کیلوگرم بسته ۲ عددی

دمبل رکورد مدل A وزن 3 کیلوگرم بسته 2 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۹x7x7 سانتی‌متر
  • وزن هر دمبل
    ۳ کیلوگرم
  • مناسب برای
    خانگی
  • قطر میله
    – میلی‌متر
  • شکل وزنه
    چندضلعی
  • نوع دسته
    روکش‌دار
  • مناسب برای ورزش
    ورزش هوازی
  • طراحی شده برای
    آقایان و بانوان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ دمبل رکورد مدل A وزن ۴ کیلوگرم بسته ۲ عددی

دمبل رکورد مدل A وزن 4 کیلوگرم بسته 2 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۱x8x5 سانتی‌متر
  • وزن هر دمبل
    ۴ کیلوگرم
  • مناسب برای
    خانگی
  • قطر میله
    – میلی‌متر
  • شکل وزنه
    چندضلعی
  • نوع دسته
    روکش‌دار
  • مناسب برای ورزش
    ورزش هوازی
  • طراحی شده برای
    آقایان و بانوان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ دمبل بدنسازی مدل شش‌ضلعی وزن ۱۰ کیلوگرمی بسته دو عددی

دمبل بدنسازی مدل شش‌ضلعی وزن 10 کیلوگرمی بسته دو عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۲x12x12 سانتی‌متر
  • وزن هر دمبل
    ۱۰ کیلوگرم
  • مناسب برای
    خانگی
  • قطر میله
    ۳۰ میلی‌متر
  • شکل وزنه
    شش‌ضلعی
  • نوع دسته
    بدون روکش
  • مناسب برای ورزش
    تناسب اندام
  • طراحی شده برای
    آقایان و بانوان
  • سایر توضیحات
    – به علت داشتن شکل ۶ ضلعی از غلتیدن روی زمین جلوگیری می‌شود.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ دمبل مدل A2 وزن ۱۰ کیلوگرم بسته ۲ عددی

دمبل مدل A2 وزن 10 کیلوگرم بسته 2 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۵x17x17 سانتی‌متر
  • وزن هر دمبل
    ۱۰ کیلوگرم
  • مناسب برای
    خانگی
  • قطر میله
    ۲۰ میلی‌متر
  • شکل وزنه
    دایره
  • نوع دسته
    روکش‌دار
  • مناسب برای ورزش
    ورزش هوازی
  • طراحی شده برای
    آقایان و بانوان
  • سایر توضیحات
    دارای دسته دمبل با مهره فلزی و روکش پلاستیکی و قابلیت تغییر وزن دمبلوزنه ها با روکش لاستیکی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ دمبل بدنسازی شش ضلعی ۵ کیلوگرمی بسته ۲ عددی

دمبل بدنسازی شش ضلعی 5 کیلوگرمی بسته 2 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰*۱۰*۲۸ سانتی‌متر
  • وزن هر دمبل
    ۵ کیلوگرم
  • قطر میله
    ۳۰ میلی‌متر
  • شکل وزنه
    شش‌ضلعی
  • نوع دسته
    بدون روکش
  • سایر توضیحات
    دارای لاستیک مرغوب و تحمل ضربات سنگین با طول عمر بسیار بالا

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ دمبل بدنسازی شش‌ضلعی ۱۵ کیلوگرمی – دو عددی

دمبل بدنسازی شش‌ضلعی 15 کیلوگرمی - دو عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۴ × ۳۵ سانتی‌متر
  • وزن هر دمبل
    ۱۵ کیلوگرم
  • قطر میله
    ۳۵ میلی‌متر
  • شکل وزنه
    شش‌ضلعی
  • نوع دسته
    بدون روکش
  • مناسب برای ورزش
    تناسب اندام
  • سایر توضیحات
    – به علت داشتن شکل ۶ ضلعی از قل خوردن روی زمین جلوگیری می‌شود.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ دمبل رادیس فیت مدل RPHF-3000 وزن ۳ کیلوگرم بسته ۲ عددی

دمبل رادیس فیت مدل RPHF-3000 وزن 3 کیلوگرم بسته 2 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۸x10x10 سانتی‌متر
  • وزن هر دمبل
    ۳ کیلوگرم
  • مناسب برای
    خانگی
  • قطر میله
    ۲۵ میلی‌متر
  • شکل وزنه
    شش‌ضلعی
  • نوع دسته
    ساده
  • مناسب برای ورزش
    ورزش هوازی
  • طراحی شده برای
    آقایان و بانوان
  • سایر توضیحات
    دمبل مدل RPHF-3000 وزن ۳ کیلوگرمی بسته دو عددی شامل یک جفت دمبل ۳ کیلویی (مجموعا ۶ کیلو) است که به طور ویژه برای استفاده خانگی طراحی و ساخته شده است مهمترین ویژگی این محصول، ارگونومیک بودن و طراحی چشم‌نواز آن است. یکی از برتری‌های این دمبل‌ نسبت به نمونه‌های مشابه در بازار، جنس نانوکامپوزیت وزنه‌هاست. این ماده مدرن و پیشرفته دارای مقاومتی بالاتر از چدن است اما مشکلات چدن مانند شکنندگی، زنگ‌زدگی، آسیب‌رسانی و … را ندارد. همین موضوع باعث شده که دمبل‌های گزینه‌ای ایده‌آل برای مصارف خانگی باشد. روکش این دمبل از جنس پلاستیک بهداشتی است. به طور خلاصه میتوان مزایای کلیدی این محصول را اینگونه عنوان کرد: – ظاهری بسیار زیبا و مدرن – تولید شده از مواد درجه یک و بادوام – طراحی ارگونومیک و روکش پلاستیکی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ دمبل رادیس فیت مدل DVP-5-mix1 وزن ۵ کیلوگرم بسته ۲ عددی

دمبل رادیس فیت مدل DVP-5-mix1 وزن 5 کیلوگرم بسته 2 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۷x15x15 سانتی‌متر
  • وزن هر دمبل
    ۵ کیلوگرم
  • مناسب برای
    خانگی
  • قطر میله
    ۱۸ میلی‌متر
  • شکل وزنه
    دایره
  • نوع دسته
    روکش‌دار
  • ویژگی های دمبل
    قابلیت اضافه کردن وزنه
  • مناسب برای ورزش
    ورزش هوازی
  • طراحی شده برای
    آقایان و بانوان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ دمبل رادیس فیت مدل DVP-20-2.5 وزن ۲۰ کیلوگرم بسته دو عددی

دمبل رادیس فیت مدل  DVP-20-2.5 وزن 20 کیلوگرم بسته دو عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۷x20x20 سانتی‌متر
  • وزن هر دمبل
    ۲۰ کیلوگرم
  • مناسب برای
    خانگی
  • قطر میله
    ۱۸ میلی‌متر
  • شکل وزنه
    دایره
  • نوع دسته
    روکش‌دار
  • ویژگی های دمبل
    قابلیت اضافه کردن وزنه
  • مناسب برای ورزش
    ورزش هوازی
  • طراحی شده برای
    آقایان و بانوان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ دمبل رکورد مدل A وزن ۵ کیلوگرم بسته ۲ عددی

دمبل رکورد مدل A وزن 5 کیلوگرم بسته 2 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۲x10x8 سانتی‌متر
  • وزن هر دمبل
    ۵ کیلوگرم
  • مناسب برای
    خانگی
  • قطر میله
    – میلی‌متر
  • شکل وزنه
    شش‌ضلعی
  • نوع دسته
    روکش‌دار
  • مناسب برای ورزش
    ورزش هوازی
  • طراحی شده برای
    آقایان و بانوان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ دمبل رادیس فیت مدل DVP-3-500 وزن ۳ کیلوگرم بسته ۲ عددی

دمبل رادیس فیت مدل DVP-3-500 وزن 3 کیلوگرم بسته 2 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۷x12x12 سانتی‌متر
  • وزن هر دمبل
    ۳ کیلوگرم
  • مناسب برای
    خانگی
  • قطر میله
    ۱۸ میلی‌متر
  • شکل وزنه
    دایره
  • نوع دسته
    روکش‌دار
  • ویژگی های دمبل
    قابلیت اضافه کردن وزنه
  • مناسب برای ورزش
    ورزش هوازی
  • طراحی شده برای
    آقایان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ دمبل مدل RK وزن ۳ کیلوگرم بسته ۲ عددی

دمبل مدل RK وزن 3 کیلوگرم بسته 2 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۵x25x15 سانتی‌متر
  • وزن هر دمبل
    ۳ کیلوگرم
  • مناسب برای
    خانگی
  • قطر میله
    ۳۰ میلی‌متر
  • شکل وزنه
    دایره
  • نوع دسته
    ثابت
  • مناسب برای ورزش
    تناسب اندام
  • طراحی شده برای
    آقایان و بانوان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ دمبل وزنه پویا مدل PVP09 وزن ۹ کیلوگرم بسته ۲ عددی

دمبل وزنه پویا مدل PVP09 وزن 9 کیلوگرم بسته 2 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۵x20x20 سانتی‌متر
  • وزن هر دمبل
    ۹ کیلوگرم
  • مناسب برای
    باشگاه و سالن ورزشی
  • قطر میله
    ۲۵ میلی‌متر
  • شکل وزنه
    دایره
  • نوع دسته
    ثابت
  • مناسب برای ورزش
    تناسب اندام
  • طراحی شده برای
    کودکان
  • سایر توضیحات
    ساخته شده از پلاستیک بسیار مقاوم که دوامی مادام العمر را به همراه دارد. به هیچ عنوان شکسته یا خراب نمی شود. دارای دسته دمبل استیل ضد زنگبدون هیچگونه بوی نامطبوع و یا ایجاد حساسیت پوستیدارای رنگ های بسیار زیبا برای استفاده در منزل

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ دمبل رادیس فیت مدل DVP-8-1000 وزن ۸ کیلوگرم بسته ۲ عددی

دمبل رادیس فیت مدل DVP-8-1000 وزن 8 کیلوگرم بسته 2 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۷x15x15 سانتی‌متر
  • وزن هر دمبل
    ۸ کیلوگرم
  • مناسب برای
    خانگی
  • قطر میله
    ۱۸ میلی‌متر
  • شکل وزنه
    دایره
  • نوع دسته
    روکش‌دار
  • ویژگی های دمبل
    قابلیت اضافه کردن وزنه
  • مناسب برای ورزش
    ورزش هوازی
  • طراحی شده برای
    آقایان و بانوان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ دمبل ایروبیک روکش‌ دار ۱ کیلوگرمی بسته دو عددی

دمبل ایروبیک روکش‌ دار 1 کیلوگرمی بسته دو عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۴.۵ × ۱۵.۵ سانتی‌متر
  • وزن هر دمبل
    ۱ کیلوگرم
  • قطر میله
    ۲۵ میلی‌متر
  • شکل وزنه
    چندضلعی
  • نوع دسته
    روکش‌دار
  • مناسب برای ورزش
    ورزش هوازی
  • سایر توضیحات
    – استفاده از روکش پلاستیکی با کیفیت بالا که باعث جلوگیری از کثیفی و زنگ زندگی و دوام بالای محصول می‌شود.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ دمبل رادیس فیت مدل ۱۵.۵ وزن ۱۵ کیلوگرم بسته دو عددی

دمبل رادیس فیت مدل 15.5 وزن 15 کیلوگرم بسته دو عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۷x15x15 سانتی‌متر
  • وزن هر دمبل
    ۱۵ کیلوگرم
  • مناسب برای
    خانگی
  • قطر میله
    ۱۸ میلی‌متر
  • شکل وزنه
    دایره
  • نوع دسته
    روکش‌دار
  • ویژگی های دمبل
    قابلیت اضافه کردن وزنه
  • مناسب برای ورزش
    ورزش هوازی
  • طراحی شده برای
    آقایان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ دمبل رکورد کد ۲ وزن ۲ کیلوگرم بسته ۲ عددی

دمبل رکورد کد 2 وزن 2 کیلوگرم بسته 2 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۸x6x6 سانتی‌متر
  • وزن هر دمبل
    ۲ کیلوگرم
  • مناسب برای
    خانگی
  • قطر میله
    ۴ میلی‌متر
  • شکل وزنه
    شش‌ضلعی
  • نوع دسته
    روکش‌دار
  • مناسب برای ورزش
    ورزش هوازی
  • طراحی شده برای
    آقایان و بانوان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ دمبل رادیس فیت مدل DVP-5-2500 وزن ۵ کیلوگرم بسته ۲ عددی

دمبل رادیس فیت مدل DVP-5-2500 وزن 5 کیلوگرم بسته 2 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۷x20x20 سانتی‌متر
  • وزن هر دمبل
    ۵ کیلوگرم
  • مناسب برای
    خانگی
  • قطر میله
    ۱۸ میلی‌متر
  • شکل وزنه
    دایره
  • نوع دسته
    روکش‌دار
  • ویژگی های دمبل
    قابلیت اضافه کردن وزنه
  • مناسب برای ورزش
    ورزش هوازی
  • طراحی شده برای
    آقایان و بانوان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ دمبل مدل dl02.5 وزن ۲ کیلوگرم بسته ۲ عددی

دمبل مدل dl02.5 وزن 2 کیلوگرم بسته 2 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۵x8x1 سانتی‌متر
  • وزن هر دمبل
    ۲ کیلوگرم
  • قطر میله
    ۳۰ میلی‌متر
  • شکل وزنه
    چندضلعی
  • نوع دسته
    روکش‌دار
  • مناسب برای ورزش
    ورزش هوازی
  • سایر توضیحات
    -دمبل چند ضلعی رکورد-وزن ۲ کیلو گرمتعداد ۱ جفت ۲ عدد-تضمین رضایتمندی شما

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ دمبل رادیس فیت مدل DVP-20-2500 وزن ۲۰ کیلوگرم بسته دو عددی

دمبل رادیس فیت مدل DVP-20-2500 وزن 20 کیلوگرم بسته دو عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۷x20x20 سانتی‌متر
  • وزن هر دمبل
    ۲۰ کیلوگرم
  • مناسب برای
    خانگی
  • قطر میله
    ۱۸ میلی‌متر
  • شکل وزنه
    دایره
  • نوع دسته
    روکش‌دار
  • ویژگی های دمبل
    قابلیت اضافه کردن وزنه
  • مناسب برای ورزش
    ورزش هوازی
  • طراحی شده برای
    آقایان و بانوان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ دمبل ایروبیک روکش‌ دار ۲ کیلوگرمی بسته دو عددی

دمبل ایروبیک روکش‌ دار 2 کیلوگرمی بسته دو عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۶.۵ × ۱۷.۵ سانتی‌متر
  • وزن هر دمبل
    ۲ کیلوگرم
  • قطر میله
    ۳۵ میلی‌متر
  • شکل وزنه
    شش‌ضلعی
  • نوع دسته
    روکش‌دار
  • مناسب برای ورزش
    ورزش هوازی
  • سایر توضیحات
    – استفاده از روکش پلاستیکی با کیفیت بالا که باعث جلوگیری از کثیفی و زنگ زدگی و دوام بالای محصول می‌شود.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ دمبل رکورد مدل ۰۰۱ وزن ۱۰ کیلوگرم

دمبل رکورد مدل 001 وزن 10 کیلوگرم

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۵x10x1 سانتی‌متر
  • وزن هر دمبل
    ۱۰ کیلوگرم
  • مناسب برای
    خانگی
  • قطر میله
    ۷۰ میلی‌متر
  • شکل وزنه
    دایره
  • نوع دسته
    روکش‌دار
  • ویژگی های دمبل
    قابلیت اضافه کردن وزنه
  • مناسب برای ورزش
    بدن سازی
  • طراحی شده برای
    آقایان و بانوان
  • سایر توضیحات
    – صرفه جویی در فضای اشغالی- قابلیت تغییر وزن دمبل تا ۱۰ کیلوگرم- میله ی تمام رزوه فلزی با دوام و مقاوم- قابل استفاده در منزل، باشگاه و محل کار- وزنه ها از جنس چدن با روکش پلاستیکی- مناسب برای ورزش های هوازی، بدنسازی و قدرتی- دسته با روکش پلاستیکی نرم و راحت برای جلوگیری از آسیب به دست- مهره های فلزی با کیفیت با روکش پلاستیکی برای تعویض سریع و راحت وزنه ها- شامل ۸ عدد وزنه : ۲ عدد ۲ کیلویی، ۲ عدد ۱.۵ کیلویی، ۲ عدد ۱ کیلویی و ۲ عدد نیم کیلویی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید دمبل بدنسازی در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان ‌بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید بازی آموزشی بلز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا