لباس ورزشی مردانهلوازم ورزشی

راهنمای خرید انواع کفش ساحلی مردانه زیبا و ارزان+قیمت روز

نکات مهمی که هنگام خرید کفش ساحلی مردانه باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

قدم زدن کنار ساحل شنی دریا با کفش ساحلی مردانه یک حس خوب و بی‌نظیر است که در کمتر جایی می‌توان آن را پیدا کرد. البته بیشتر افراد به دلیل نگرانی از خیس شدن و ورود شن و ماسه به داخل کفش‌های معمولی خود این لذت بزرگ را از دست می‌دهند. این کار تنها با داشتن یک جفت کفش ساحلی مردانه خوب و باکیفیت امکان پذیر است. کفش‌ های ساحلی طوری طراحی شده‌اند که کمترین میزان شن و ماسه را به خود جذب می‌کنند.

خوشبختانه در مواقعی که کفش ساحلی شما خیس می‌شود، برای خشک شدن آن به زمان زیادی نیاز نخواهید داشت و بلافاصله خشک می‌شوند. همان طور که می‌دانید زمانی که کفش شما از شن و ماسه پر می‌شود. رطوبت آب را به خود جذب می‌کند و باعث افزایش وزن چند برابری کفش شده و راه رفتن با آن مشکل خواهد شد. کفش ساحلی مردانه اینطور نیست و به راحتی می‌توانید بدون نگرانی از خیس شدن و سنگینی کفش با آن در ساحل شنی دریا قدم بزنید.

کفش ساحلی مردانه از جنس پلاستیک سبک و مقاوم در طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی تولید می‌شود. این ویژگی باعث شده که محدودیت سنی نداشته باشد و قشر پیر و جوان جامعه با توجه به سلیقه خود از آن استفاده کنند. یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد کفش ساحلی مردانه سبک و راحت بودن آن است به طوری که شما می‌توانید مدت زمان زیادی را بدون اینکه پای شما خستگی کند در ساحل دریا قدم بزنید.

اگر شما هم قصد خرید کفش ساحلی مردانه دارید اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این وسیله به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مقاله شما را با انواع کفش ساحلی مردانه آشنا می‌کنیم و به شمانکات مهمی را آموزش می‌دهیم که هنگام خرید کفش ساحلی مردانه باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

کفش‌ساحلی مردانه چیست؟

کفش پای افزاری است که به منظور محافظت از پا در برابر زخم شدن، پیچ خوردگی و شکستن مورد استفاده قرار می‌گیرد. کفش ساحلی مردانه برای پیاده روی آقایان در ساحل شنی دریا ساخته شده است. این پوشش همچنین از جمع شدن شن و ماسه و جذب آب که باعث افزایش وزن کفش می‌شود و از ایجاد ناراحتی در ناحیه پا و کمر جلوگیری می‌کند. کفش ساحلی انواع مختلفی دارد که در ادامه به توضیح تک تک آن‌ها می‌پردازیم.

حتما بخوانید: راهنمای خرید کفش ساحلی زنانه

انواع کفش‌ساحلی مردانه:

  • کفش ساحلی بند‌دار: نوعی از کفش ساحلی است که از طریق بند باز و بسته می‌شود. این کفش جلو بسته با بند به خوبی روی پای شما محکم شده و با آن احساس راحتی و آرامش بالایی دارید. به علت اینکه تمام قسمت‌های پا را پوشش می‌دهد پا در آن بیشتر عرق می‌کند و برای افرادی که پای آن‌ها زیاد عرق می‌کند مناسب نیست.
  • کفش ساحلی کش‌دار: نوع باز و بسته شدن این کفش به وسیله کش صورت می‌گیرد. کش یا همانند بند روی این کفش‌ها بسته می‌شود و یا به صورت دو کش با عرض بیشتر در کناره‌های کفش دوخته می‌شود. کفش‌هایی که مکانیسم باز و بسته شدن آن‌ها از طریق کش صورت می‌گیرد را به راحتی می‌توان پوشید و از پا خارج نمود.
  • کفش ساحلی کمربند‌دار: این مدل کفش ساحلی نه در دسته کفش‌های بنددار قرار می‌گیرد و نه کش‌دار و خود یک دسته جدا است. نحوه باز و بسته کردن این کفش‌ها از طریق خارک و کمربند صورت می‌گیرد به همین علت به آن کفش کمربنددار می‌گویند. در همین دسته نمونه زیپی و برچسبی هم قرار می‌گیرد که برای ساحل چندان مناسب نیست.

مزایای استفاده از کفش‌ساحلی:

  1. قیمت آن‌ها در مقایسه با کفش‌های معمولی بسیار ارزان‌تر است به طوری که می‌توان با پرداخت هزینه یک جفت دمپایی پلاستیکی یک جفت کفش ساحلی خریداری کرد.
  2. جنس این کفش‌ها از پلاستیک نرم و انعطاف پذیر است به همین علت پا درون این کفش‌ها بیشترین مقدار راحتی را دارد و دچار تاول و زخم در ناحیه پا نخواهید شد.
  3. سطح رویه این کفش‌ها سوراخ سوراخ است به همین علت شن و ماسه ساحل درون آن جمع نمی‌شود. همچنین به علت پلاستیکی بودن برای اینکه پای شما کمتر عرق کند رویه کفش سوراخ‌دار است.
  4. شما اگر با کفش رسمی خود که قیمت بالایی دارد به ساحل بروید علاوه بر ناراحت شدن پاهای شما، کفش شما نیز از بین می‌رود. اما کفش ساحلی قیمت ارزانی دارد و از خراب شدن کفش رسمی شما جلوگیری می‌کند.
  5. کمتر کسی پیدا می‌شود که به جنس پلاستیک حساسیت نشان دهد. بنابراین کسانی که به سایر جنس‌های کفش حساسیت دارند می‌توانند با خیالی آسوده از این کفش استفاده کنند.
  6. این کفش‌ها به صورت کامل ضد آب هستند، یعنی با خیال راحت می‌توانید با آن‌ها وارد آب شوید. خوشبختانه خیلی سریع خشک می‌شوند پس نگران خیس شدن آن‌ها نباشید.

جنس کفش ساحلی مردانه چیست؟

کفش ساحلی مردانه را می‌توانید با دو جنس پارچه‌ای و پلاستیکی در بازار مشاهده کنید. بهترین نوع کفش‌های ساحلی از جنس پلاستیک مواد اولیه هستند. زیرا ضد آب بوده و خیلی سریع هم خشک می‌شوند. در واقع مدل‌های پارچه‌ای اصلا مناسب ساحل نیستند و هنگام تماس با آب وزن آن‌ها چند برابر می‌شود. همچنین زمانی که خیس می‌شوند حجم زیادی شن و ماسه را به خود جذب می‌کنند و خیلی دیر هم خشک می‌شوند.

کفش ساحلی مردانه را از کجا بخریم:

شما از دو راه بیشتر نمی‌توانید کفش ساحلی مردانه را خریداری نمایید. این بسته به خود شما دارد که کدام روش را برای خود انتخاب کنید.

  1. شما می‌توانید به صورت حضوری به فروشگاه ‌های کفش مردانه فروشی مراجعه کرده و از فروشنده بخواهید مدل‌های کفش ساحلی را به شما نشان دهد. شما با پرو کردن چند نمونه می‌توانید یک مدل را برای خود انتخاب و خریداری نمایید. البته لازم به ذکر است که بیشتر این مغازه‌ها اجاره‌ای هستند. یعنی شما کفش را مقداری گران‌تر می‌خرید تا کرایه مغازه هم تامین شود.
  2. خرید اینترنتی که شما می‌توانید در منزل و محل کار خود به راحتی به فروشگاه معتبر ورود پیدا کنید و از میان انبوهی از مدل‌ها یکی را برای خود انتخاب و خریداری کنید. لازم به ذکر است به دلیل عدم کرایه مغازه ارزان‌تر هستند و شما می‌توانید تا هفت روز کاری پس از تحویل در صورت نارضایتی جنس مورد نظر را مرجوع کرده و پول خود را پس بگیرید.

قیمت کفش ساحلی مردانه:

عوامل مختلفی می‌توانند روی قیمت کفش شما تاثیر داشته باشند. کفش‌های ساحلی که از جنس پلاستیک مواد اولیه هستند به علت نرمی و راحتی بیشتر مقداری گران‌تر از کفش‌های پارچه‌ای می‌باشند. سایز کفش هم نقش مهمی در قیمت آن ایفا می‌کند. به عنوان مثال: کفش با سایز بزرگتر قیمت بیشتری نسبت به کفش‌های سایز کوچکتر دارد. شما برای اطلاع از قیمت دقیق محصولات می‌توانید به قسمت انتهایی مطلب مراجعه کنید و با کلیک روی هر محصول اطلاعات بیشتری در مورد آن محصول دریافت نمایید و از قیمت روزانه آن اطلاع پیدا کنید.

بهترین مارک کفش ساحلی مردانه:

همان طور که می‌دانید برندهای باکیفیت زیادی در زمینه تولید کفش ساحلی فعالیت می‌کنند، به همین دلیل اگر بخواهیم تنها یک برند خاص را به عنوان بهترین مارک کفش ساحلی مردانه معرفی کنیم. بیشتر یک کار تبلیغاتی انجام داده‌ایم نه راهنمای خرید به همین دلیل در ادامه لیستی از بهترین برندهای تولید کننده کفش ساحلی را به شما معرفی می‌کنیم.

  • کفش‌ ساحلی کیتو
  • کفش ساحلی پیپرتس
  • کفش ساحلی هلن
  • کفش ساحلی نسیم
  • کفش ساحلی پاپا
  • کفش ساحلی لوپیلو
  • کفش ساحلی کرسی
  • کفش ساحلی کرویت
  • کفش ساحلی پریناز
  • کفش ساحلی سرعت

حتما بخوانید: راهنمای خرید هودی ورزشی زنانه

نکات مهم هنگام خرید کفش ساحلی مردانه:

  1. قیمت کفش ساحلی: اولین نکته‌ای که هنگام خرید کفش ساحلی باید به آن توجه داشته باشید قیمت کفش است. قبل از شروع کار میزان بودجه برای خرید کفش را مشخص کنید. با مشخص شدن مقدار بودجه مدل‌هایی که در محدوده قیمتی شما نیستند از انتخاب حذف شده و شما راحت‌تر می‌توانید کفش مورد نظر خود را خریداری کنید.
  2. سایز کفش ساحلی: نکته مهم بعدی که هنگام خرید کفش ساحلی باید به آن توجه داشته باشید، سایز کفش می‌باشد. کفش باید دقیقا سایز پایتان باشد. اگر سایز کفش مورد نظر کوچکتر از پای شما باشد، پا را اذیت کرده و پاهای شما دچار تاول و زخم می‌شوند. همچنین اگر کفش از پای شما بزرگتر باشد به انگشتان و کف پا ضربه وارد می‌کند و ممکن است از پای شما خارج شود.
  3. نوع کفش ساحلی: به طور کلی تمام کفش‌های ساحلی با توجه به مکانیسم باز و بسته شدن یا دارای بند و کش هستند و یا خارک و کمربند. این به نوع استفاده شما برمیگردد که چه نوعی از کفش ساحلی را برای خود انتخاب کنید. اگر کفش را برای قدم زدن معمولی می‌خواهید مدل کش‌دار راحت‌تر است و سریع پوشیده می‌شود. برای دویدن هم مدل بنددار از همه بهتر است زیرا محکم روی پای شما قرار می‌گیرد.
  4. وزن کفش ساحلی: وزن کفش نقش مهمی در حرکت روی شن دارد. همان طور که اطلاع دارید هنگام حرکت در ساحل به دلیل ورود شن و ماشه به داخل کفش همچنین جذب مقدار زیادی از آب وزن کفش چند برابر می‌شود و راه رفتن با کفش با دشواری همراه می‌شود. بنابراین برای ساحل دریا کفش‌های سبک مناسب‌تر می‌باشند. پس باید دقیقا اندازه کفش با پای شما مطابقت داشته باشد.
  5. جنس زیره و رویه: جنس زیره باید از پلاستیک نرم و انعطاف پذیر ساخته شود تا پای شما بیشترین میزان راحتی را درون کفش داشته باشد. همچنین رویه کفش یا از جنس پارچه است یا پلاستیک که برای کفش ساحلی باید رویه پلاستیکی را انتخاب کنید زیرا رویه پارچه‌ای هنگام خیس شدن به سختی خشک می‌شود و وزن آن چند برابر حالت معمولی می‌شود.
  6. ضد آب بودن کفش: شاید شما با این تصور که تمام کفش‌های ساحلی ضد آب هستند، اقدام به خریداری کردن این کفش کنید. اما لازم است بدانید نمونه‌های پارچه‌ای ضد آب نیستند و موقع خیس شدن وزن آن‌ها چند برابر افزایش می‌یابد. بنابراین حتما هنگام خرید کفش ساحلی مردانه به این نکته مهم توجه داشته باشید.
  7. مکانیسم باز و بسته شدن: به نوع سیستم باز و بسته شدن کفش هم توجه داشته باشید. کفش‌های بنددار به مدت زمان بیشتری برای باز و بسته شدن نیاز دارند اما کفش‌های کش‌دار را به راحتی می‌توان پوشید و از پا خارج کرد. راه رفتن با کفش‌های کش‌دار آسان‌تر است زیرا پا در آن قابلیت جا‌به‌جا شدن دارد. همچنین مدل‌های زیپ‌دار و برچسبی اصلا مناسب ساحل نیستند.

روش نگهداری از کفش ساحلی مردانه:

  • زمانی که به کفش ساحلی نیاز ندارید آن را در محل مناسب و در دمای اتاق نگهداری کنید. زیرا این کفش‌ها تماما از جنس پلاستیک ساخته می‌شوند و پلاستیک میانه خوبی با گرما ندارد.
  • همیشه بعد از ساحل گردی کفش ساحلی خود را شستشو دهید، زیرا حین راه رفتن مقدار زیادی شن داخل کفش باقی می‌ماند. پس اگر می‌خواهید شن و ماسه را به منزل خود نبرید حتما آن‌ها را شستشو دهید. پا نیز هنگام راه رفتن عرق می‌کند و نگهداری کفش با عرق باعث ایجاد بوی نامطبوع در کفش می‌شود.
  • از آنجایی که این کفش مناسب ساحل دریا طراحی شده نباید از آن برای پیاده روی روی خاک و آسفالت استفاده کرد. زیرا زیره این کفش توان لازم جهت حرکت در جاهای سفت را ندارد و طول عمر آن‌ها کاهش می‌یابد.
  • از آنجایی که ماده اصلی تشکیل دهنده کفش ساحلی پلاستیک است و نور خوشید باعث تغییر در شکل و رنگ دمپایی می‌شود. نباید کفش ساحلی را در مقابل نور مستقیم خورشید قرار دهید.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید کفش ساحلی مردانه مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از بهترین مدل‌های کفش ساحلی مردانه ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت کنید.


۱ کفش ساحلی مردانه مدل ۱۹۲۷۹۰۹ رنگ کرم

کفش ساحلی مردانه مدل 1927909 رنگ کرم

مشخصات

  • جنس
    EVA (اتیلن-وینیل استات)
  • جنس زیره
    اتیلن وینیل استات (EVA)
  • کفی
    ساده
  • نحوه بسته شدن کفش
    ساده
  • ویژگی‌های زیره
    آج دار
  • ویژگی‌های تخصصی کفش
    قابلیت گردش هوا

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ کفش ساحلی مردانه سعیدی مدل ۷۴۴۷

کفش ساحلی مردانه سعیدی مدل 7447

مشخصات

  • جنس
    مواد مصنوعی
  • جنس زیره
    مواد مصنوعی
  • ویژگی‌های زیره
    مقاوم در برابر سایش
  • کفی
    قابلیت گردش هوا
  • نحوه بسته شدن کفش
    یکسره
  • ویژگی‌های تخصصی کفش
    ضد آب

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ کفش ساحلی مردانه مدل SL115

کفش ساحلی مردانه مدل SL115

مشخصات

  • جنس
    پارچه
  • جنس زیره
    پلی اورتان
  • ویژگی‌های زیره
    انعطاف پذیر
  • کفی
    قابلیت ارتجاعی
  • نحوه بسته شدن کفش
    یکسره
  • ویژگی‌های تخصصی کفش
    کاهش فشارهای وارده
  • کشور تولید کننده
    چین

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ کفش ساحلی مردانه مدل SLV.1678

کفش ساحلی مردانه مدل SLV.1678

مشخصات

  • جنس
    EVA (اتیلن-وینیل استات)
  • جنس زیره
    اتیلن وینیل استات (EVA)
  • ویژگی‌های زیره
    انعطاف پذیر
  • کفی
    قابلیت ارتجاعی
  • نحوه بسته شدن کفش
    ساده
  • ویژگی‌های تخصصی کفش
    مقاوم در برابر سایش
  • نگهداری
    قابل شست وشو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ کفش ساحلی مردانه نسیم مدل هومن کد ۸۷۰۶

کفش ساحلی مردانه نسیم مدل هومن کد 8706

مشخصات

  • جنس
    مواد مصنوعی
  • ویژگی‌های زیره
    قابلیت ارتجاعی
  • کفی
    قابل تعویض
  • نحوه بسته شدن کفش
    یکسره
  • ویژگی‌های تخصصی کفش
    قابلیت گردش هوا
  • کشور تولید کننده
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ کفش ساحلی مردانه نسیم مدل کلمبیا کد G209

کفش ساحلی مردانه نسیم مدل کلمبیا کد G209

مشخصات

  • جنس
    مواد مصنوعی
  • ویژگی‌های زیره
    مقاوم در برابر سایش
  • نحوه بسته شدن کفش
    یکسره
  • ویژگی‌های تخصصی کفش
    ضد آب

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ کفش ساحلی مردانه کد RD.1587

کفش ساحلی مردانه کد RD.1587

مشخصات

  • جنس
    EVA (اتیلن-وینیل استات)
  • جنس زیره
    اتیلن وینیل استات (EVA)
  • ویژگی‌های زیره
    انعطاف پذیر
  • کفی
    قابلیت ارتجاعی
  • نحوه بسته شدن کفش
    بندی
  • ویژگی‌های تخصصی کفش
    مقاوم در برابر سایش
  • جزئیات
    جنس : EVA سافتمناسب برای حمام و استخرمناسب برای محیط های ساحلیضد قارچ و باکتریضد جلبکعدم لیز خوردنزیره بسیار نرم و راحتبسیار سبکشناوری روی آب به دلیل وزن کم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ کفش ساحلی مردانه مدل Yeezy Foam Runner

کفش ساحلی مردانه مدل Yeezy Foam Runner

مشخصات

  • جنس
    EVA (اتیلن-وینیل استات)
  • جنس زیره
    ترموپلاستیک پلی اورتان (TPU)
  • ویژگی‌های زیره
    انعطاف پذیر
  • کفی
    قابلیت ارتجاعی
  • نحوه بسته شدن کفش
    یکسره
  • ویژگی‌های تخصصی کفش
    قابلیت گردش هوا
  • نگهداری
    با آب داغ شسشتو نشود.استفاده از شوینده‌های اسیدی و قلیایی قوی توصیه نمی‌گردد.برای خشک کردن از حرارت مستقیم استفاده نکنید.
  • کد کالای محصول
    Yeezy Foam RNNR Ararat
  • کشور تولید کننده
    ویتنام

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ کفش ساحلی مردانه مدل Aa1

کفش ساحلی مردانه مدل Aa1

مشخصات

  • جنس
    پلی اورتان
  • جنس زیره
    ترموپلاستیک پلی اورتان (TPU)
  • ویژگی‌های زیره
    آج دار
  • کفی
    قابلیت گردش هوا
  • نحوه بسته شدن کفش
    ساده
  • ویژگی‌های تخصصی کفش
    مقاوم در برابر سایش
  • کشور مبدا برند
    انگلستان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ کفش ساحلی مردانه کد YW.1587

کفش ساحلی مردانه کد YW.1587

مشخصات

  • جنس
    EVA (اتیلن-وینیل استات)
  • جنس زیره
    اتیلن وینیل استات (EVA)
  • ویژگی‌های زیره
    انعطاف پذیر
  • کفی
    قابلیت ارتجاعی
  • نحوه بسته شدن کفش
    بندی
  • ویژگی‌های تخصصی کفش
    مقاوم در برابر سایش
  • جزئیات
    جنس : EVA سافتمناسب برای حمام و استخرمناسب برای محیط های ساحلیضد قارچ و باکتریضد جلبکعدم لیز خوردنزیره بسیار نرم و راحتبسیار سبکشناوری روی آب به دلیل وزن کم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ کفش ساحلی مردانه مدل Yeezy کد RS-GY-588

کفش ساحلی مردانه مدل Yeezy کد RS-GY-588

مشخصات

  • جنس
    EVA (اتیلن-وینیل استات)
  • جنس زیره
    اتیلن وینیل استات (EVA)
  • ویژگی‌های زیره
    انعطاف پذیر
  • کفی
    قابلیت ارتجاعی
  • نحوه بسته شدن کفش
    ساده
  • ویژگی‌های تخصصی کفش
    ضد آب
  • جزئیات
    کاملاً نرم و منعطفسازگار با آبوزن سبکقالب استاندارد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ کفش ساحلی مردانه نسیم مدل Homan کد ۲-۸۷۰۴

کفش ساحلی مردانه نسیم مدل Homan کد 2-8704

مشخصات

  • جنس
    مواد مصنوعی
  • ویژگی‌های زیره
    مقاوم در برابر سایش
  • کفی
    قابلیت ارتجاعی
  • نحوه بسته شدن کفش
    یکسره
  • ویژگی‌های تخصصی کفش
    ضد آب
  • کشور تولید کننده
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ کفش ساحلی مردانه نسیم مدل Si-BkWe

کفش ساحلی مردانه نسیم مدل Si-BkWe

مشخصات

  • جنس
    مواد مصنوعی
  • ویژگی‌های زیره
    مقاوم در برابر سایش
  • نحوه بسته شدن کفش
    یکسره
  • ویژگی‌های تخصصی کفش
    ضد آب

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ کفش ساحلی مردانه مدل ۱۹۲۷۹۱۲ رنگ طوسی

کفش ساحلی مردانه مدل 1927912 رنگ طوسی

مشخصات

  • جنس
    EVA (اتیلن-وینیل استات)
  • جنس زیره
    اتیلن وینیل استات (EVA)
  • ویژگی‌های زیره
    آج دار
  • کفی
    ساده
  • نحوه بسته شدن کفش
    ساده
  • ویژگی‌های تخصصی کفش
    قابلیت گردش هوا

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ کفش ساحلی مردانه پاپا مدل ۱۳۱۰

کفش ساحلی مردانه پاپا مدل 1310

مشخصات

  • جنس
    مواد مصنوعی
  • ویژگی‌های زیره
    قابلیت ارتجاعی
  • نحوه بسته شدن کفش
    یکسره
  • ویژگی‌های تخصصی کفش
    ضد آب
  • کشور تولید کننده
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ کفش ساحلی مردانه مدل فضایی کد ۲۰۴

کفش ساحلی مردانه مدل فضایی کد 204

مشخصات

  • جنس
    پلاستیک
  • جنس زیره
    پلاستیک
  • ویژگی‌های زیره
    بدون ویژگی
  • کفی
    ساده
  • نحوه بسته شدن کفش
    ساده
  • ویژگی‌های تخصصی کفش
    بدون ویژگی خاص

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ کفش ساحلی مردانه نسیم کد ۰۰۹۷

کفش ساحلی مردانه نسیم کد 0097

مشخصات

  • جنس
    EVA (اتیلن-وینیل استات)
  • ویژگی‌های زیره
    قابلیت گردش هوا
  • کفی
    قابلیت گردش هوا
  • نحوه بسته شدن کفش
    یکسره
  • ویژگی‌های تخصصی کفش
    ضد آب

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ کفش ساحلی مردانه نسیم مدل هومن-Gy

کفش ساحلی مردانه نسیم مدل هومن-Gy

مشخصات

  • جنس
    مواد مصنوعی
  • جنس زیره
    مواد مصنوعی
  • ویژگی‌های زیره
    آج دار
  • کفی
    قابلیت ارتجاعی
  • نحوه بسته شدن کفش
    یکسره
  • ویژگی‌های تخصصی کفش
    مقاوم در برابر سایش

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ کفش ساحلی مردانه پاپا مدل ۱۳۱۳

کفش ساحلی مردانه پاپا مدل 1313

مشخصات

  • جنس
    مواد مصنوعی
  • ویژگی‌های زیره
    کاهش فشار وارده
  • کفی
    قابلیت ارتجاعی
  • نحوه بسته شدن کفش
    یکسره
  • ویژگی‌های تخصصی کفش
    ضد آب
  • کشور تولید کننده
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ کفش ساحلی مردانه مدل کاسپین رنگ سرمه ای

کفش ساحلی مردانه مدل کاسپین رنگ سرمه ای

مشخصات

  • جنس
    EVA (اتیلن-وینیل استات)
  • جنس زیره
    اتیلن وینیل استات (EVA)
  • ویژگی‌های زیره
    انعطاف پذیر
  • کفی
    قابلیت ارتجاعی
  • نحوه بسته شدن کفش
    یکسره
  • ویژگی‌های تخصصی کفش
    مقاوم در برابر سایش
  • جزئیات
    تولید شده از ترکیب EVA (اتیلن-وینیل استات) خارجی بسیار با کیفیت ، نرم و سبک و PVC (پلی وینیل کلراید) جهت مقاومت بالاتر و انعطاف پذیریرنگ محصول سرمه ای بوده ولی ممکن است رنگ علامت پوما روی محصول کمی فرق کند.
  • نگهداری
    قابل شست و شو
  • کشور تولید کننده
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ کفش ساحلی مردانه مدل GRN.1587

کفش ساحلی مردانه مدل GRN.1587

مشخصات

  • جنس
    EVA (اتیلن-وینیل استات)
  • جنس زیره
    اتیلن وینیل استات (EVA)
  • ویژگی‌های زیره
    انعطاف پذیر
  • کفی
    قابلیت ارتجاعی
  • نحوه بسته شدن کفش
    بندی
  • ویژگی‌های تخصصی کفش
    مقاوم در برابر سایش

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ کفش ساحلی مردانه نسیم مدل کلمبیا کد G210

کفش ساحلی مردانه نسیم مدل کلمبیا کد G210

مشخصات

  • جنس
    مواد مصنوعی
  • ویژگی‌های زیره
    مقاوم در برابر سایش
  • نحوه بسته شدن کفش
    یکسره
  • ویژگی‌های تخصصی کفش
    ضد آب
  • جزئیات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ کفش ساحلی مردانه سعیدی مدل ۷۰۰۷

کفش ساحلی مردانه سعیدی مدل 7007

مشخصات

  • جنس
    مواد مصنوعی
  • ویژگی‌های زیره
    مقاوم در برابر سایش
  • کفی
    قابل تعویض
  • نحوه بسته شدن کفش
    یکسره
  • ویژگی‌های تخصصی کفش
    ضد آب

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ کفش ساحلی مردانه نسیم مدل Homan کد ۲-۸۷۰۶

کفش ساحلی مردانه نسیم مدل Homan کد 2-8706

مشخصات

  • جنس
    مواد مصنوعی
  • ویژگی‌های زیره
    مقاوم در برابر سایش
  • کفی
    قابل تعویض
  • نحوه بسته شدن کفش
    یکسره
  • ویژگی‌های تخصصی کفش
    ضد آب
  • کشور تولید کننده
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ کفش ساحلی مردانه مدل میلان کد RD.1048

کفش ساحلی مردانه مدل میلان کد RD.1048

مشخصات

  • جنس
    EVA (اتیلن-وینیل استات)
  • جنس زیره
    اتیلن وینیل استات (EVA)
  • ویژگی‌های زیره
    انعطاف پذیر
  • کفی
    قابلیت ارتجاعی
  • نحوه بسته شدن کفش
    یکسره
  • ویژگی‌های تخصصی کفش
    مقاوم در برابر سایش
  • جزئیات
    جنس : EVA سافتمناسب برای حمام و استخرمناسب برای محیط های ساحلیضد قارچ و باکتریضد جلبکعدم لیز خوردنزیره بسیار نرم و راحتبسیار سبکشناوری روی آب به دلیل وزن کم
  • نگهداری
    قابل شست و شو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ کفش ساحلی مردانه کد ۰۸۵۶

کفش ساحلی مردانه کد 0856

مشخصات

  • جنس
    مواد مصنوعی
  • ویژگی‌های زیره
    مقاوم در برابر سایش
  • نحوه بسته شدن کفش
    یکسره
  • ویژگی‌های تخصصی کفش
    ضد آب

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید کفش ساحلی مردانه در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه‌ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید فلاسک کودک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا