زنانهکامپیوتر و تجهیزات جانبیمردانه

معرفی ۲۴ مدل ساعت هوشمند به همراه قیمت روز و خرید اینترنتی

برای خرید ساعت هوشمند به چه نکاتی توجه کنیم؟

ساعت هوشمند نوعی ساعت می باشد که علاوه بر نشان دادن زمان، قابلیت پخش رادیو ، تلفن همراه، جی پی اس، ترمومتر، صفحه لمسی، پخش موسیقی، دوربین،بازی و از همه مهم تر دارای سیستم عامل می باشد.

یکی از مهم ترین کاربردهای ساعت هوشمند ارتباط مستقیمی است که با تلفن همراه هوشمند شما دارد. در واقع می توان گفت که مکمل تلفن هوشمند شما می باشد و خیلی از نیازهای شما را بدون خارج کردن تلفن از جیب یا کیف میسر می سازد.

اولین ساعت های هوشمند همان ساعت هایی بودند که در زمان کودکی به دور دست خود می بستیم، دیجیتالی بود و روی خیلی از آنها ماشین حساب داشت، ساعت های دیجیتالی بودند که با آنها میشد بازی کرد که امروزه به گجت هایی پیشرفته تر تبدیل شده اندبا وجود تلفن همراه آیا نیاز است که یک ساعت هوشمند بخریم؟
علاقه یک فرد به داشتن چنین محصولاتی می تواند تنها دلیل برای خرید این گجت هوشمند باشد.

ساعت هوشمند یا اسمارت واچ چیست و چه کاربردی دارد؟

ساعت هوشمند، یک دستگاه کوچک شبیه به تلفن همراه هوشمند است که روی مچ دست بسته می شود. بسیاری از ساعت‌های هوشمند به یک تلفن هوشمند متصل هستند که کاربر را از تماس‌های دریافتی، پیام‌های ایمیل و اعلان‌های برنامه‌ها مطلع می‌کند. برخی از ساعت‌های هوشمند حتی می‌توانند تماس‌های تلفنی برقرار کنند. بسیاری از ساعت‌های هوشمند دارای نمایشگر رنگی هستند، اما برخی از مدل‌های ارزان قیمت از صفحه نمایش کاغذ الکترونیکی سیاه و سفید استفاده می‌کنند. کاربر می تواند ساعت هوشمند را از طریق صفحه نمایش لمسی، دکمه‌های فیزیکی یا ترکیبی از این دو کار کند. برخی از ساعت‌های هوشمند دارای گام شمار و مانیتور ضربان قلب هستند تا به کاربران کمک کنند تا سلامت خود را ردیابی کنند.

حتما بخوانید: راهنمای خرید ست ساعت مچی عقربه‌ای زنانه و مردانه

انواع ساعت هوشمند:

به طور کلی، ساعت‌های هوشمند دو جایگاه را در بازار پوشیدنی‌ها اشغال می‌کنند. اول، یک ساعت هوشمند همه منظوره مانند: Apple Watch و اکثر دستگاه‌های Wear که از گوگل پشتیبانی می‌شوند که شکل و عملکرد آن‌ها را با هم ترکیب می‌کنند. آن‌ها برای جایگزینی ساعت‌های مچی مکانیکی طراحی شده‌اند و به شدت به گوشی های هوشمند وابسته هستند. آن‌ها را به عنوان یک وسیله پشتیبانی برای تلفن خود در نظر بگیرید که اتفاقاً آن‌ها روی مچ دست خود نگه می‌دارید.

  1. اپل واچ: مناسب برای کسانی است که از تلفن همراه هوشمند استفاده می‌کنند، طراحی و فروش آن‌ها توسط شرکت اپل انجام می‌شود.
  2. ساعت‌های Wear: توسط بسیاری از فروشندگان، با استفاده از سیستم عامل Wear Google طراحی و فروخته می‌شوند و معمولا با تلفن‌ همراه‌های دارای سیستم عامل اندروید سازگار هستند.
  3. ساعت‌های تایزن: سیستم عامل اختصاصی که توسط سامسونگ برای سری محبوب ساعت‌های هوشمند گلکسی خود طراحی شده است. نمونه دیگر شامل دستگاه‌های تخصصی است که برای موارد استفاده خاص در نظر گرفته شده است. این دستگاه‌ها اغلب نسخه قوی‌تری از یک ردیاب تناسب اندام را ارائه می‌دهند تا جایی که بین ساعت هوشمند وابسته به تلفن و یک ردیاب تناسب اندام مستقل مانند Fitbit جریان می‌یابند.
  4. ساعت‌های پیاده‌روی: برای سفر از راه دور مناسب هستند و دارای عمر باتری قوی، ردیابی و ناوبری GPS، موارد حیاتی اولیه و پیش‌بینی آب و هوا طراحی شده‌اند. اغلب برای دوام پیشرفته برای محافظت در برابر ضربه، سقوط، گرد و غبار و آب طراحی شده است.
  5. ساعت‌های غواصی: تنظیم کننده مرحله اول خود را به یک فرستنده بلوتوث وصل کنید تا از ساعت غواصی‌ استفاده کنید. گارمین، DX و سونتو عمق، زمان باقیمانده، دما و سایر شاخص های مهم را اندازه گیری می‌کنند.
  6. ساعت‌های پرنده: یک بازار خاص را به خود اختصاص داده‌اند. مدل‌های D2 Delta PX گارمین، پالس Ox مچی امکاناتی نظیر دفترچه یادداشت، نقشه متحرک مجهز به GPS و آب و هوای NEXRAD را به شما ارائه می‌دهند.
  7. ساعت‌های هوشمند ضد آب: ساعت‌های هوشمند دستگاه‌های بسیار متنوعی هستند که اغلب ضد آب هستند. اگر شما دوست دارید هنگام شنا یا ورزش‌های آبی و حتی هنگام رفتن به سونا، ساعت هوشمند خود را روشن بگذارید. امروزه برخی از گوشی‌های هوشمند نیز ضد آب هستند، اما حمل یک گوشی هوشمند در حین شنا واقعاً سخت است. علاوه بر این زمان شنای خود را اندازه‌گیری می‌کنید، برخی از دستگاه‌ها فاصله و ضربان قلب را هنگام شنا اندازه‌گیری می‌کنند.

مزایای ساعت هوشمند:

ساعت‌های هوشمند می‌توانند کارهای زیادی را انجام دهند که گوشی هوشمند شما نمی‌تواند انجام دهد. از مزایای آن می‌توان به ردیابی ضربان قلب، خواب، فعالیت و سطح کلی تناسب اندام اشاره کرد. همچنین می‌توانید موسیقی پخش کنید و فعالیت های تلفنی رایگان انجام دهید و حتی در فروشگاه‌ها با آن هزینه اجناس خریداری شده خود را پرداخت کنید.

ساعت هوشمند در مقابل گوشی هوشمند

گوشی‌های هوشمند می‌توانند بسیاری از کارهایی را که می‌توانید در ساعت هوشمند انجام دهید، انجام دهند، اما ساعت‌های هوشمند بسته به شرایط برای برخی از کارها مناسب‌تر هستند. هنگام رانندگی با ماشین یا دوچرخه، بررسی اعلان‌های ساعت هوشمند بسیار راحت‌تر از تلاش برای بیرون آوردن تلفن از جیب است. برای مثال، دیدن نام تماس گیرنده ورودی قبل از پاسخ دادن به تلفن از طریق هدست بلوتوث خوب است. تلفن‌های هوشمند دارای GPS داخلی هستند، اما ممکن است راحت‌تر باشد که وقتی برای دویدن بیرون می‌روید، تلفن همراه خود را همراه نداشته باشید و از GPS داخلی ساعت‌های هوشمند خود برای ردیابی طول و سرعت دویدن خود استفاده کنید.

ساعت‌های هوشمند همچنین چیزهایی را اضافه می‌کنند که گوشی هوشمند شما آن را ندارند به عنوان مثال: تلفن هوشمند نظارت بر ضربان قلب را ندارد. من واقعاً از عملکرد اندازه گیری ضربان قلب هنگام انجام ورزش لذت می برم و حتی نیازی به پوشیدن بند قفسه سینه مانند چند سال قبل ندارم. اندازه گیری میزان شنوایی از مچ دست واقعا دقیق شده است. همچنین خوب است که فعالیت خود را در طول روز ردیابی کنید. شما می‌توانید خودتان را به چالش بکشید تا بیشتر راه بروید و به جای آسانسور از پله‌ها استفاده کنید. ردیابی حرکات و ضربان قلب همچنین امکان دریافت اطلاعات در مورد زمان و کیفیت خواب را به صورت خودکار فراهم می‌کند که می‌تواند برای شما مفید باشد و به شما این امکان را می‌دهد تا از خواب کافی خود مطمئن شوید و به موقع به رختخواب بروید.

ساعت هوشمند هیبریدی چیست؟

ساعت‌های هوشمند هیبریدی، ساعت‌هایی با ظاهر و حس سنتی یک ساعت هستند، اما دارای عملکرد ساعت هوشمند نیز می‌باشند.

تفاوت بین ساعت هوشمند و فیت بیت چیست؟

فیت‌بیت‌ها ردیاب‌های تناسب اندام هستند که عملکردی مشابه ساعت‌های هوشمند دارند، اما بر ویژگی‌های تناسب اندام تمرکز می‌کنند و اغلب با ویژگی‌های پیشرفته ساعت‌های هوشمند همراه نیستند.

کدام ساعت هوشمند برای من مناسب است؟

  • فناوری ساعت‌های هوشمند هنوز نسبتا جدید است و ویژگی‌ها و عملکردهای آن‌ها مداوم در حال پیشرفت می‌باشد. قبل از اینکه بیش از حد متعهد شوید یا بیش از حد هزینه کنید، تصمیم بگیرید که کدام ویژگی برای شما مهم است.
  • اگر می خواهید در هزینه خود صرفه جویی کنید، می‌توانید ساعتی را انتخاب کنید که برخی از ویژگی‌های پیچیده‌تر را ندارد. اگر واقعاً به دستگاهی نیاز دارید که فقط ورزش شما را کنترل کند، یک ردیاب تناسب اندام ممکن است کافی باشد.
  • اگر از طرفداران اندروید هستید، ساعت Android Wear با گوشی اندرویدی شما و همچنین دستیار دیجیتالی گوگل سازگاری خوبی ارائه می‌دهد. طرفداران اپل ممکن است به ساعت هوشمند خود این شرکت گرایش پیدا کنند، اما چندین مدل از برندهای دیگر با iOS نیز کار می‌کنند.

آموزش استفاده از ساعت هوشمند:

  1. به گوشی هوشمند خود وصل شوید: برای استفاده از ساعت هوشمند به یک گوشی هوشمند نیاز دارید. در تلفن هوشمند خود، برنامه همراه با ساعت هوشمند مانند Android Wear یا اپل واچ را نصب می‌کنید. با باز کردن برنامه همراه در گوشی هوشمند خود و روشن کردن بلوتوث، می‌توانید ساعت را با گوشی خود همگام سازی کنید. اکنون دستگاه‌های شما متصل هستند و اعلان‌هایی را از گوشی هوشمند خود بر روی صفحه ساعت خود دریافت خواهید کرد. برای مثال‌: می‌توانید ایمیل‌ها و پیام‌ها را بخوانید، قرارهای تقویم خود را مشاهده کنید یا تماس‌های تلفنی بگیرید. این مفید است، زیرا دیگر لازم نیست نگران از دست دادن یک پیام مهم باشید.
  2. اندازه گیری فعالیت‌های روزانه و ورزش: اگر ساعت هوشمند شما دارای GPS داخلی یا سنسور ضربان قلب باشد، ساعت فعالیت‌های روزانه شما را اندازه گیری می‌کند. این شامل شمارش تعداد قدم‌ها، پله‌ها، کالری مصرفی و الگوهای خواب می شود. به لطف GPS، یک ساعت نیز مسیر شما را در حین ورزش اندازه گیری می‌کند. اغلب ممکن است از سیگنال GPS تلفن هوشمند خود استفاده کنید. برای این کار لازم است هنگام دویدن یا دوچرخه سواری گوشی خود را همراه داشته باشید.
  3. برنامه‌های کاربردی در ساعت هوشمند شما: امکان نصب برنامه‌های شخص ثالث در فروشگاه برنامه مربوطه ساعت هوشمند وجود دارد. برنامه های محبوب Spotify، WhatsApp، NS Reisplanner، Appie یا Buienradar هستند. به لطف این برنامه‌ها در ساعت هوشمند خود، دیگر لازم نیست هنگام خرید، زمانی که می‌خواهید ببینید قطارتان با تأخیر مواجه شده است یا نه، فقط کافی است گوشی هوشمند خود را از جیب خود بیرون بیاورید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید ساعت مچی عقربه‌ای مردانه

حال اگر واقعا قصد خرید یک ساعت هوشمند دارید قبل از خرید به نکات زیر توجه کنید:

دقت کنید ساعت هوشمندی که خریداری می کنید با تلفن همراه شما سازگار باشد به عنوان مثال ساعت های اپل واچ فقط با برند آیفون تلفن همراه سازگارند. ساعت های سامسونگ با سیستم عامل اندروید و آیفون سازگاری دارند ولی فقط در صورتی می توان از تمامی امکانات آن استفاده کرد که بر روی گوشی سامسونگ نصب شود.اگر اهل ورزش هستید حتما ساعتی تهیه کنید که ضربان قلب و جی پی اس داشته باشد.
به طول عمر باطری توجه کنید. ساعت های هوشمند هیبریدی که شبیه به ساعت های آنالوگ هستند با اینکه قابلیت صفحه لمسی (تاچ اسکرین) ندارند اما طول عمر باطری بیشتری دارند. نکته ی دیگر این که بند ساعت به راحتی باز و بسته شود،  هرچند که در صورت لزوم می توان آن را تعویض کرد.
سیستم عامل و برنامه های قابل نصب بر روی گجت مهم هستند البته نه مهم تر از طراحی،سازگاری و دیگر ویژگی ها.
در ادامه چند مورد از بهترین و ارزان ترین ساعت های هوشمند را به شما معرفی میکنیم که جز محبوب ترین و پرفروش ترین های حال حاضر کشور هستند  قیمت این محصولات هر هفته بروزرسانی می شود جهت اطلاع از قیمت هر محصول و خرید آن کافیست با کلیک روی دکمه زیر هر آیتم یا عکس آن اقدام به خرید کنید.

  • قیمت: قیمت هم نقش مهمی در انتخاب ساعت هوشمند دارد، مشخص کنید چه میزان می خواهید هزینه کنید. وقتی میزان پولی که قرار است بپردازید مشخص شود حود به خود خیلی از مدل ها از دایره جستجوی شما خارج می شوند. پیشنهاد میکنم به دنبال مدل های خیلی ارزان نروید چون از کیفیت لازم برخوردار نیستند.
  • نوع ساعت: هنگام خرید حتما توجه داشته باشید، نوع ساعت هوشمند با تلفن همراه هوشمند شما یکی باشد. مثلا اگر تلفن همراه شما برند اپل است ساعت هوشمند شما هم برند اپل باشد، در این صورت ساعت هوشمند شما با تلفن همراه هوشمند شما بیشترین سازگاری را دارد.
  • نوع باتری: این وسیله هم مانند سایر وسایل الکترونیکی نیاز به باتری و شارژر دارد. به دنبال مدل هایی بروید که مدت زمان بیشتری می شود از باتری آن ها استفاده کرد و بعد از اتمام شارژ باتری خیلی سریع شارژ شوند یا به اصطلاح فست شارژ هستند و قابلیت شارژ شدن سریع را دارند.
  • خدمات پس از فروش: توجه داشته باشید از محصولات شرکت هایی خرید کنید که دارای گارانتی معتبر هستند تا در آینده با مشکل مواجه نشوید، فراموش نکنید که اجناس با کیفیت همیشه دارای گارانتی و خدمات پس از فروش هستند.
  • از فروشگاه معتبر بخرید: متاسفانه روز به روز شاهد افزایش اجناس تقلبی در بازار هستیم. این اجناس به گونه ای ساخته می شوند که با نمونه اصلی مو نمی زنند و تشخیص نمونه اصل از تقلبی کار افراد خبره است. پس اگر می خواهید کلاه سرتان نرود از فروشگاه معتبر خرید کنید.

روش های مراقبت و نگهداری از ساعت هوشمند:

  • این نوع از ساعت به نور خورشید حساس هستند، بنابراین نباید به طور مستقیم جلوی نور خورشید قرار بگیرند و بعد از استفاده حتما درون جعبه مخصوص نگهداری شوند.
  • همیشه بعد از خرید ساعت هوشمند، قبل از استفاده حتما دفترچه راهنمای آن را به دقت مطالعه کنید و به توصیه های شرکت سازنده توجه کنید.
  • صفحه این ساعت ها بسیار حساس است بنابراین مرقب باشید صفحه آن ها خش دار نشود. و هرگز جهت ارضای حس کنجکاوی پشت ساعت را باز نکنید.
  • برای تمیز کردن آن از پارچه نخی نرم و خشک استفاده کنید. هرگز از آب و الکل برای تمیز کردن آن استفاده نکنید زیرا ممکن است باعث تغییر رنگ در قاب و دسته ساعت شود.
  • اگر ساعت شما قابلیت آنتی شوک ندارد سعی کنید در ورزش هایی که تکان های شدید به ساعت وارد می شود از آن استفاده نکنید.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید ساعت هوشمند مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از ۲۴ نمونه ساعت هوشمند زیبا، ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت کنید.


۱ ساعت هوشمند هپی تاچ مدل HT-K56 Pro

ساعت هوشمند هپی تاچ مدل HT-K56 Pro

مشخصات

  • مناسب برای
    آقایان و بانوان
  • نوع کاربری
    ورزشی
  • ابعاد قاب
    ۴۷x47x13.9 میلی‌متر
  • فرم صفحه
    گرد
  • جنس بند
    سیلیکون
  • نوع قفل بند
    سگکی ساده
  • توضیحات رنگ بند و بدنه
    در سه رنگ مشکی، سبز جنگلی و زرد خاکی عرضه میشود
  • قابلیت‌های ساعت هوشمند
    صفحه نمایش رنگی
  • نوع صفحه نمایش اصلی
    IPS
  • اندازه صفحه نمایش
    ۱.۳۹ اینچ
  • رزولوشن صفحه نمایش
    ۳۶۰×۳۶۰
  • توضیحات سازگاری
    سازگار با اپلیکیشن Dafitسازگار با گوشی های اندروید۵ و iOS8
  • پردازنده
    Realtek RTL8762DK
  • سایر مشخصات سخت افزاری
    دارای موتور لرزشی داخلی. بلوتوث نسخه ۵
  • حافظه داخلی
    ۱۲۸
  • اتصالات
    Bluetooth
  • حس‌گرها
    شمارشگر ضربان قلب
  • نوع باتری
    لیتیوم پلیمر
  • ظرفیت باتری
    ۴۰۰ میلی آمپر ساعت
  • منبع شارژ
    مگنتی
  • هشدار ها
    حتما از آداپتورهای استاندارد یک آمپر جهت شارژ استفاده گردد و به هیچ عنوان از شارژر های فست (آداپتورهای جدید موبایل) استفاده نگردد. کالای اصلی فقط در بسته بندی و جعبه نمایش داده شده در تصاویر ارائه میگردد
  • قابلیت های ویژه
    قابلیت مکالمه بلوتوثی قابلیت تعویض بند مشاهده کلیه پیامک های دریافتی اعلان های شبکه های اجتماعی سنجش میزان اکسیژن خون گام شمار سه بعدی سنسور لیزری با دقت جهت پایش ضربان قلب و فشار خون صفحه فول تاچ دارای تم های متنوع و زیبا برای ساعت کنترل دوربین گوشی هوشمند روشن شدن صفحه ساعت با حرکت دست به سمت بالا باتری قدرتمند ۴۰۰ میلی امپر محاسبه‌ی کالری مصرف شده پایش فعالیت‌های ورزشی مختلف تنظیم نور صفحه پایش وضعیت خواب امکان تنظیم یادآور هشدار عدم تحرک.
  • اقلام همراه
    کابل شارژ مگنتی، دفترچه راهنما، کیس چرم محافظ
  • زبان‌های قابل پشتیبانی در اعلان و پیام
    انگلیسی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch6 40mm

ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch6 40mm

مشخصات

  • مناسب برای
    آقایان و بانوان
  • نوع کاربری
    ورزشی
  • ابعاد قاب
    ۳۸.۸×۴۰.۴×۹ میلی‌متر
  • وزن
    ۲۸.۷ گرم
  • فرم صفحه
    دایره
  • جنس بدنه
    آلومینیوم
  • توضیحات جنس بدنه
    فریم آلومینیومی / شیشه کریستال Sapphire
  • جنس بند
    سیلیکون
  • نوع قفل بند
    سگکی ساده
  • توضیحات رنگ بند و بدنه
    دو رنگ مشکی و طلایی
  • قابلیت‌های ساعت هوشمند
    صفحه نمایش رنگی
  • نوع صفحه نمایش اصلی
    Super AMOLED
  • اندازه صفحه نمایش
    ۱.۳ اینچ
  • رزولوشن صفحه نمایش
    ۴۳۲×۴۳۲ پیکسل
  • تراکم پیکسلی صفحه نمایش
    ۴۵۳ پیکسل بر اینچ
  • سایر مشخصات صفحه نمایش
    محافظ کریستالی Sapphire
  • فناوری‌های مکان‌یابی
    GPS
  • توضیحات سازگاری
    اندروید نسخه ۱۰.۰ و بالاتر / قابلیت اتصال به گوشی‌های پشتیبانی کننده با سیستم عامل iOS
  • پردازنده
    Exynos W930 Dual-core 1.4 GHz Cortex-A55
  • سایر مشخصات سخت افزاری
    پردازنده گرافیکی Mali-G68 / دو گیگابایت رم
  • حافظه داخلی
    ۱۶ گیگابایت
  • اتصالات
    Bluetooth
  • حس‌گرها
    قطب‌نما (Compass)
  • نوع باتری
    لیتیوم یونی
  • ظرفیت باتری
    ۳۰۰ میلی آمپر ساعت
  • منبع شارژ
    شارژر مغناطیسی با توان ۱۰ وات Qi
  • قابلیت های ویژه
    سیستم عامل Android Wear OS 4 و رابط کاربری One UI Watch 5 (قابل ارتقا) / دارای اسپیکر داخلی / بلوتوث نسخه ۵.۳ / فناوری‌های مکان‌یابی GLONASS, GALILEO, BDS / مقاومت در برابر نفوذ آب تا عمق ۵۰ متر (IP68) / طراحی با استاندارد نظامی MIL-STD-810H / سنسور سنجش فشار خون ECG /پشتیبانی از eSIM
  • اقلام همراه
    شارژر / دفترچه راهنما

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch6 Classic 47mm

ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch6 Classic 47mm

مشخصات

  • مناسب برای
    آقایان و بانوان
  • نوع کاربری
    ورزشی
  • ابعاد قاب
    ۴۶.۵×۴۶.۵×۱۰.۹ میلی‌متر
  • قطر قاب
    ۴۶.۵ میلی‌متر
  • عرض قاب
    ۴۶.۵ میلی متر
  • وزن
    ۵۹ گرم
  • فرم صفحه
    دایره
  • توضیحات جنس بدنه
    فریم از استیل ضد زنگ
  • جنس بند
    سیلیکون
  • نوع قفل بند
    سگکی ساده
  • توضیحات رنگ بند و بدنه
    دو رنگ مشکی و نقره‌ای
  • قابلیت‌های ساعت هوشمند
    صفحه نمایش رنگی
  • نوع صفحه نمایش اصلی
    Super AMOLED
  • اندازه صفحه نمایش
    ۱.۵ اینچ
  • رزولوشن صفحه نمایش
    ۴۸۰×۴۸۰ پیکسل
  • تراکم پیکسلی صفحه نمایش
    ۴۵۳ پیکسل بر اینچ
  • سایر مشخصات صفحه نمایش
    محافظ کریستالی Sapphire
  • فناوری‌های مکان‌یابی
    GPS
  • توضیحات سازگاری
    اندروید نسخه ۱۰.۰ و بالاتر / قابلیت اتصال به گوشی‌های پشتیبانی کننده با سیستم عامل iOS
  • پردازنده
    Exynos W930 Dual-core 1.4 GHz Cortex-A55
  • سایر مشخصات سخت افزاری
    پردازنده گرافیکی Mali-G68 / دو گیگابایت رم
  • حافظه داخلی
    ۱۶ گیگابایت
  • اتصالات
    Bluetooth
  • حس‌گرها
    قطب‌نما (Compass)
  • نوع باتری
    لیتیوم یونی
  • ظرفیت باتری
    ۳۰۰ میلی آمپر ساعت
  • منبع شارژ
    شارژر مغناطیسی ۱۰ وات Qi
  • قابلیت های ویژه
    سیستم عامل Android Wear OS 4 و رابط کاربری One UI Watch 5 (قابل ارتقا) / دارای اسپیکر داخلی / بلوتوث نسخه ۵.۳ / فناوری‌های مکان‌یابی GLONASS, GALILEO, BDS / دارای حسگر میدان مغناطیسی سه بعدی (۳D Hall sensor) / مقاومت در برابر نفوذ آب تا عمق ۵۰ متر (IP68) / طراحی با استاندارد نظامی MIL-STD-810H / سنسور سنجش فشار خون ECG / حاشیه‌های چرخان (Rotating Bezel) /پشتیبانی از eSIM /Wi-Fi 802.11 a/b/g/n, dual-band
  • اقلام همراه
    شارژر / دفترچه راهنما

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ ساعت هوشمند ایمیکی مدل SF1E

ساعت هوشمند ایمیکی مدل SF1E

مشخصات

  • مناسب برای
    آقایان و بانوان
  • نوع کاربری
    ورزشی
  • ابعاد قاب
    ۴۵.۸x37x10.2 میلی‌متر
  • قطر قاب
    ۴۵.۸ میلی‌متر
  • عرض قاب
    ۳۷ میلی متر
  • وزن
    ۳۹.۸ گرم
  • فرم صفحه
    مستطیل
  • جنس بند
    سیلیکون
  • نوع قفل بند
    سگکی ساده
  • توضیحات رنگ بند و بدنه
    بدنه و بند در دو رنگ مشکی و قهوه‌ای
  • قابلیت‌های ساعت هوشمند
    صفحه نمایش رنگی
  • نوع صفحه نمایش اصلی
    Super-Retina AMOLED
  • اندازه صفحه نمایش
    ۲.۱ اینچ
  • رزولوشن صفحه نمایش
    ۴۱۰×۵۰۲ پیکسل
  • سایر مشخصات صفحه نمایش
    روشنایی: تا ۱۰۰۰ نیت
  • توضیحات سازگاری
    اندروید نسخه ۴.۴ و بالاتر / iOS نسخه ۹.۰ و بالاتر
  • اتصالات
    Bluetooth
  • حس‌گرها
    سنجش اکسیژن خون (SPO2)
  • نوع باتری
    لیتیوم یونی
  • ظرفیت باتری
    ۲۸۰ میلی آمپر ساعت
  • قابلیت های ویژه
    شارژدهی در حالت عادی: تا ۷ روز / شارژدهی حداکثری: تا ۳۰ روز / زمان مورد نیاز برای شارژ شدن: حدود ۲ ساعت / / بیش از ۱۰۰ حالت ورزشی / مقاومت در برابر نفوذ آب IP68 / دستیار صوتی / دسترسی به بیش از ۱۰۰ واچ‌فیس / سنسور فشارسنج خون و کنترل کیفیت خواب
  • اقلام همراه
    شارژر / دفترچه راهنما

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ ساعت هوشمند اپل مدل Series 9 Aluminum 45mm M/L

ساعت هوشمند اپل مدل Series 9 Aluminum 45mm M/L

مشخصات

  • مناسب برای
    آقایان و بانوان
  • نوع کاربری
    ورزشی
  • ابعاد قاب
    ۱۰.۷×۳۸×۴۵ میلی‌متر
  • قطر قاب
    ۴۵ میلی‌متر
  • عرض قاب
    ۳۸ میلی متر
  • وزن
    ۵۱.۵ گرم
  • فرم صفحه
    مستطیل
  • جنس شیشه
    یاقوت
  • جنس بدنه
    آلومینیوم
  • توضیحات جنس بدنه
    قاب جلو از جنس شیشه / فریم از جنس آلومینیوم
  • جنس بند
    سیلیکون
  • نوع قفل بند
    پین‌بند
  • توضیحات رنگ بند و بدنه
    بدنه از جنس آلومینیوم
  • قابلیت‌های ساعت هوشمند
    کنترل موسیقی (Music Player)
  • نوع صفحه نمایش اصلی
    Retina LTPO OLED
  • اندازه صفحه نمایش
    ۱.۹
  • رزولوشن صفحه نمایش
    ۳۹۶×۴۸۴
  • تراکم پیکسلی صفحه نمایش
    ۳۲۶ پیکسل بر اینچ
  • سایر مشخصات صفحه نمایش
    صفحه‌نمایش با حداکثر روشنایی ۲۰۰۰ نیت (nits)
  • فناوری‌های مکان‌یابی
    GPS
  • پردازنده
    Apple S9
  • حافظه داخلی
    ۶۴ گیگابایت
  • توضیحات کارت حافظه
    عدم پشتیبانی
  • اتصالات
    Bluetooth
  • حس‌گرها
    قطب‌نما (Compass)
  • نوع باتری
    لیتیوم-یون
  • ظرفیت باتری
    ۳۰۸ میلی آمپر ساعت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ ساعت هوشمند مدل T800 ultra

ساعت هوشمند مدل T800 ultra

مشخصات

  • مناسب برای
    آقایان و بانوان
  • نوع کاربری
    ورزشی
  • وزن
    ۵۰ گرم
  • فرم صفحه
    مربع
  • جنس بدنه
    آلومینیوم
  • جنس بند
    سیلیکون
  • نوع قفل بند
    سگکی ساده
  • توضیحات رنگ بند و بدنه
    بند ultra در رنگ بندی متنوع و بدنه طوسی
  • سیستم عامل
    Android
  • توضیحات سازگاری
    Android 5.2 and above IOS 9.0 and above
  • اقلام همراه
    کابل شارژ وایرلس یک جفت بند سیلیکونی لوپ سری ۸ ultra

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ ساعت هوشمند گلوریمی مدل M2

ساعت هوشمند گلوریمی مدل M2

مشخصات

  • مناسب برای
    آقایان و بانوان
  • نوع کاربری
    ورزشی
  • ابعاد قاب
    ۴۶.۵ × ۱۰.۸ میلی‌متر
  • قطر قاب
    ۴۶.۵ میلی‌متر
  • وزن
    ۵۹ گرم
  • فرم صفحه
    دایره
  • جنس بدنه
    آلومینیوم
  • جنس بند
    سیلیکون
  • نوع قفل بند
    مغناطیسی
  • توضیحات رنگ بند و بدنه
    رنگ کالا مشکی است و بدنه آن آلومینیوم است
  • قابلیت‌های ساعت هوشمند
    صفحه نمایش رنگی
  • نوع صفحه نمایش اصلی
    Ultra-Clear AMOLED
  • اندازه صفحه نمایش
    ۱.۴۳ اینچ
  • رزولوشن صفحه نمایش
    ۴۶۶×۴۶۶ پیکسل
  • سایر مشخصات صفحه نمایش
    شدت روشنایی صفحه نمایش: ۱۲۰۰ نیت
  • توضیحات سازگاری
    پشتیبانی از Android 5.0 و IOS 9.0 به بالا
  • پردازنده
    Realtek8763EW
  • اتصالات
    Bluetooth
  • حس‌گرها
    شمارشگر ضربان قلب
  • نوع باتری
    لیتیوم پلیمری
  • ظرفیت باتری
    ۳۰۰ میلی آمپر میلی آمپر ساعت
  • قابلیت های ویژه
    – اتصال به گوشی هوشمند از طریق نرم افزار HaWoFit- قابلیت مکالمه تلفنی- ارزیابی بیش از ۱۰۰ فعالیت ورزشی- پشتیبانی از دستیار صوتی AI- پشتیبانی از زبان فارسی- قابلیت نمایش پیام های متنی ، کنترل موزیک ، آلارم و..- مجهز به چند بازی کامپیوتری- مدت زمان شارژ حدود ۲ ساعت- عمر باتری در حالت بهینه با هر بار شارژ ۱۰ روز- عمر باتری در حالت استفاده حداکثری با هر بار شارژ ۳ روز- نسخه بلوتوث ۵.۳
  • اقلام همراه
    – شارژر مخصوص- کاتالوگ و دفترچه راهنما
  • زبان‌های قابل پشتیبانی در اعلان و پیام
    فارسی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ ساعت هوشمند مدل HK8 pro max

ساعت هوشمند  مدل HK8 pro max

مشخصات

  • مناسب برای
    آقایان و بانوان
  • نوع کاربری
    ورزشی
  • فرم صفحه
    مستطیل
  • جنس بند
    سیلیکون
  • نوع قفل بند
    پین‌بند
  • توضیحات رنگ بند و بدنه
    رنگ بدنه سیلور
  • توضیحات سازگاری
    سازگار با اپلیکیشن M2Wear Android5 iOS 10
  • قابلیت های ویژه
    قابلیت مکالمه بلوتوثی قابلیت تعویض بند مشاهده کلیه پیامک های دریافتی اعلان های شبکه های گام شمار سه بعدی سنسور لیزری با دقت جهت پایش ضربان قلب و فشار خون صفحه فول تاچ ( تمام تاچ و تمام صفحه ) دارای تم های متنوع و زیبا برای ساعت کنترل دوربین گوشی هوشمند و عکاسی با حرکت دست محاسبه‌ی مسافت طی شده ذخیره‌ی مسیر طی شده محاسبه‌ی کالری مصرف شده پایش فعالیت‌های ورزشی مختلف روشن شدن صفحه ساعت با حرکت دست قرار دان پسورد بر روی ساعت تنظیم نور صفحه پایش وضعیت خواب امکان تنظیم یادآور هشدار عدم تحرک
  • زبان‌های قابل پشتیبانی در اعلان و پیام
    فارسی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ ساعت هوشمند مدل T55

ساعت هوشمند مدل T55

مشخصات

  • مناسب برای
    آقایان و بانوان
  • نوع کاربری
    ورزشی
  • وزن
    ۱۲۰ گرم
  • فرم صفحه
    مستطیل
  • جنس بدنه
    آلومینیوم
  • جنس بند
    سیلیکون
  • نوع قفل بند
    پین‌بند
  • فناوری‌های مکان‌یابی
    GPS
  • سیستم عامل
    WatchOS
  • توضیحات سازگاری
    سازگاری با انواع گوشی های اندروید و IOS
  • اتصالات
    Bluetooth
  • حس‌گرها
    ژیروسکوپ (Gyro)
  • قابلیت های ویژه
    – قابلیت برقراری تماس- قابلیت دریافت پیام- قابلیت شماره گیری، رد تماس و پاسخ دهی تماس- بند قابل تعویض- کیفیت صفحه نمایش OLED- دارای تم های جذاب- صفحه نمایش تمام لمسی- صفحه نمایش تمام مشکی- دارای سنسور چرخش مچ دست- اتصال بدون محدودیت به ios و اندروید- نمایش اعلان های تماس، پیامک و شبکه های اجتماعی- نمایش مخاطبین- نمایش پیامک ها- نمایش سابقه تماس ها- قابلیت ضبط صدا- دارای شاتر موزیک- دارای شاتر دوربین گوشی- جنس بدنه آلومینیوم- دسترسی به دفترچه تلفن گوشی سینک شده- مشاهده کلیه پیام های دریافتی- مجهز به زنگ و ویبره- تنظیم نور صفحه نمایش- دارای میکروفون و اسپیکر با کیفیت صدای بالا- قابلیت نمایش آب و هوا- کنترل موزیک- کنترل دوربین عکاسی- سنجش ضربان قلب- سنجش فشار خون- سنجش میزان اکسیژن خون- گام شمار- قابلیت پایش وضعیت خواب- حالت یادآوری کم تحرکی- ضد سرقت- کرنومتر- قابلیت تنظیم آلارم- تقویم- ماشین حساب
  • اقلام همراه
    دفترچه راهنماکابل همراه۲عدد بند سیلیکونی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch6 44mm

ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch6 44mm

مشخصات

  • مناسب برای
    آقایان و بانوان
  • نوع کاربری
    ورزشی
  • ابعاد قاب
    ۴۲.۸×۴۴.۴×۹ میلی‌متر
  • وزن
    ۳۳.۳ گرم
  • فرم صفحه
    دایره
  • توضیحات جنس بدنه
    فریم آلومینیومی / شیشه کریستال Sapphire
  • جنس بند
    سیلیکون
  • نوع قفل بند
    سگکی ساده
  • توضیحات رنگ بند و بدنه
    دو رنگ مشکی و طلایی
  • قابلیت‌های ساعت هوشمند
    صفحه نمایش رنگی
  • نوع صفحه نمایش اصلی
    Super AMOLED
  • اندازه صفحه نمایش
    ۱.۵ اینچ
  • رزولوشن صفحه نمایش
    ۴۸۰×۴۸۰ پیکسل
  • تراکم پیکسلی صفحه نمایش
    ۴۵۳ پیکسل بر اینچ
  • سایر مشخصات صفحه نمایش
    محافظ کریستالی Sapphire
  • فناوری‌های مکان‌یابی
    GPS
  • توضیحات سازگاری
    اندروید نسخه ۱۰.۰ و بالاتر
  • پردازنده
    Exynos W930 Dual-core 1.4 GHz Cortex-A55
  • سایر مشخصات سخت افزاری
    پردازنده گرافیکی Mali-G68 / دو گیگابایت رم
  • حافظه داخلی
    ۱۶ گیگابایت
  • اتصالات
    Bluetooth
  • حس‌گرها
    قطب‌نما (Compass)
  • نوع باتری
    لیتیوم یونی
  • ظرفیت باتری
    ۴۲۵ میلی آمپر ساعت
  • منبع شارژ
    شارژر مغناطیسی با توان ۱۰ وات Qi
  • قابلیت های ویژه
    سیستم عامل Android Wear OS 4 و رابط کاربری One UI Watch 5 (قابل ارتقا) / دارای اسپیکر داخلی / بلوتوث نسخه ۵.۳ / فناوری‌های مکان‌یابی GLONASS, GALILEO, BDS / مقاومت در برابر نفوذ آب تا عمق ۵۰ متر (IP68) / طراحی با استاندارد نظامی MIL-STD-810H / سنسور سنجش فشار خون ECG /پشتیبانی از eSIM
  • اقلام همراه
    شارژر / دفترچه راهنما

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ ساعت هوشمند مدل T1000 ULTRA

ساعت هوشمند مدل T1000 ULTRA

مشخصات

  • مناسب برای
    آقایان و بانوان
  • نوع کاربری
    ورزشی
  • وزن
    ۵۵ گرم
  • فرم صفحه
    مستطیل
  • جنس بدنه
    آلومینیوم
  • جنس بند
    سیلیکون
  • نوع قفل بند
    سگکی قلاب‌دار
  • توضیحات رنگ بند و بدنه
    این ساعت در رنگ مشکی هم کیس یا بدنه مشکی دارد و هم بند مشکی و در بقیه رنگ ها کیس دستگاه با رنگ معمولی که در عکس میبینید هست و بند رنگ با توجه به رنگ انتخابی شما تغییر میکند
  • قابلیت‌های ساعت هوشمند
    صفحه نمایش رنگی
  • اقلام همراه
    شارژر وایرلس
  • زبان‌های قابل پشتیبانی در اعلان و پیام
    فارسی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ ساعت هوشمند پاجی مدل T900 Ultra Newpack

ساعت هوشمند پاجی مدل T900 Ultra Newpack

مشخصات

  • مناسب برای
    آقایان و بانوان
  • نوع کاربری
    ورزشی
  • ابعاد قاب
    ۱۱x40x48 میلی‌متر
  • قطر قاب
    ۱۱ میلی‌متر
  • عرض قاب
    ۴۰ میلی متر
  • فرم صفحه
    مستطیل
  • جنس بدنه
    استیل ضدزنگ
  • توضیحات جنس بدنه
    بدنه استیل فلزی
  • جنس بند
    سیلیکون
  • نوع قفل بند
    سگکی ساده
  • توضیحات رنگ بند و بدنه
    بدنه نقره ای و بند به انتخاب مشتری از لیست انتخاب رنگ فقط رنگ مشکی بدنه و بند مشکی هستن
  • قابلیت‌های ساعت هوشمند
    صفحه نمایش رنگی
  • نوع صفحه نمایش اصلی
    IPS
  • اندازه صفحه نمایش
    ۲.۰۹
  • رزولوشن صفحه نمایش
    ۳۲۰×۲۴۰
  • سایر مشخصات صفحه نمایش
    صفحه نمایش آی پی اس فول تاچ ۲.۰۹ اینچی
  • توضیحات سازگاری
    سازگار با گوشی های اندروید و آیفون
  • اتصالات
    Bluetooth
  • حس‌گرها
    شمارنده ضربان قلب (Heart Rate)
  • قابلیت های ویژه
    سنجش فشار خون،ضربان قلب،ماشین حساب،ثانیه شمار،پشتیبانی از شبکه های اجتماعی
  • اقلام همراه
    یک جفت بند اضافه به همراه دفترچه راهنما و شارژر وایرلس
  • زبان‌های قابل پشتیبانی در اعلان و پیام
    فارسی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ ساعت هوشمند مدل K59 PRO – IPS

ساعت هوشمند مدل K59 PRO - IPS

مشخصات

  • مناسب برای
    آقایان و بانوان
  • نوع کاربری
    ورزشی
  • فرم صفحه
    گرد
  • جنس بدنه
    فلز
  • توضیحات جنس بدنه
    دارای قاب فلزی ظریف و ضد رسوب گرد و غبار
  • جنس بند
    سیلیکون
  • نوع قفل بند
    سگکی ساده
  • توضیحات رنگ بند و بدنه
    رنگ بندی بسیار حرفه ای این ساعت ها که به خوبی از طبیعت الگوبرداری شده اند
  • قابلیت‌های ساعت هوشمند
    صفحه نمایش رنگی
  • نوع صفحه نمایش اصلی
    نمایشگر IPS رنگی با کیفیت HD
  • اندازه صفحه نمایش
    ۱.۳۹ اینچ
  • رزولوشن صفحه نمایش
    ۳۶۰×۳۶۰ پیکسل
  • سایر مشخصات صفحه نمایش
    نمایشگر IPS با وضوح و روشنایی بالا حتی در زیر نور مستقیم آفتاب
  • توضیحات سازگاری
    اتصال به ساعت از طریق نرم افزار محبوب Da Fit – سیستم عامل اندروید ۴.۴ به بالا و IOS 8 به بالا – پشتیبانی از بلوتوث نسخه ۵.۰
  • پردازنده
    Realtek8762DK
  • سایر مشخصات سخت افزاری
    دارای موتور لرزشی داخلی
  • حافظه داخلی
    ۱۲۸ مگابایت
  • اتصالات
    Bluetooth
  • حس‌گرها
    شمارشگر ضربان قلب
  • نوع باتری
    لیتیوم پلیمر
  • ظرفیت باتری
    ۴۵۰ میلی آمپر ساعت
  • منبع شارژ
    مگنتی
  • هشدار ها
    باتری با قابلیت استفاده سنگین ۵ روزه، استفاده عادی ۱۰ روزه و در حالت آماده به کار(استندبای) ۳۰ روزه می‌باشد. جهت سلامت و جهت افزایش طول عمر باتری، باتری با شارژر زیر ۱ آمپر و ۵ ولت شارژ شود. همچنین در زمان اولین استفاده به مدت حداقل ۴ ساعت شارژ گردد.جهت اتصال به تلفن همراه ابتدا ساعت را روشن کنید و اپلیکیشن Da Fit را بر روی گوشی نصب کرده و در محیط اپلیکیشن و قسمت Device بر روی دکمه ADD A DEVICE کلیک کنید. اجازه دسترسی به بلوتوث را به برنامه دهید. پس از یافتن و رؤیت نام ساعت هوشمند بر روی آن کلیک کنید تا متصل شود.نکته مهم: پس از اتصال به اپلیکیشن، پیغام درخواست اتصال صوتی نیز روی گوشی جهت فعال شدن امکان مکالمه و کنترل و پخش موزیک ظاهر می شود که باید تایید کنید. اگر چنانچه این پیغام بصورت خودکار ظاهر نشد، به قسمت بلوتوث گوشی رفته و پس از جستجو، بین یافته ها بر روی Audio_K59Pro بزنید تا متصل شوید.
  • قابلیت های ویژه
    گام شمار، سنسورهای دقیق و واقعی، هشدار عدم تحرک، پایش ۲۴ ساعته سلامت، دارای بیش از ۵۰ حالت ورزشی، سنجش ضربان قلب، کنترل موزیک و دوربین گوشی، مانیتور و کنترل خواب، دارای ده‌ها مدل واچ فیس، تغییر نحوه نمایش منوی ساعت( ۳ حالته)، بند قابل تعویض، نمایش آب و هوا، صفحه نمایش با کیفیت HD وضوح بالا، تماس اضطراری SOS، تایمر، وزن سبک، بندهای سیلیکونی سبک و نرم، تماس و مکالمه مستقیم، باتری قوی ۴۵۰ میلی آمپری، رنگ‌های الهام گرفته شده از طبیعت، نمایشگر ۱.۳۹ اینچی IPS، پشتیبانی از زبان فارسی در منو، اعلان ها و پیام ها
  • اقلام همراه
    دفترچه راهنمای فارسی و انگلیسی – کابل شارژ مگنتی – محافظ صفحه نمایش هدیه – یک جفت دستمال مرطوب و خشک
  • زبان‌های قابل پشتیبانی در اعلان و پیام
    فارسی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ ساعت هوشمند مدل K59Pro-IPS

ساعت هوشمند مدل K59Pro-IPS

مشخصات

  • مناسب برای
    آقایان و بانوان
  • نوع کاربری
    ورزشی
  • فرم صفحه
    گرد
  • جنس بدنه
    فلز
  • توضیحات جنس بدنه
    دارای قاب فلزی ظریف و ضد رسوب گرد و غبار
  • جنس بند
    سیلیکون
  • نوع قفل بند
    سگکی ساده
  • توضیحات رنگ بند و بدنه
    رنگ بندی بسیار حرفه ای این ساعت ها که به خوبی از طبیعت الگوبرداری شده اند
  • قابلیت‌های ساعت هوشمند
    صفحه نمایش رنگی
  • نوع صفحه نمایش اصلی
    نمایشگر IPS رنگی با کیفیت HD
  • اندازه صفحه نمایش
    ۱.۳۹ اینچ
  • رزولوشن صفحه نمایش
    ۳۶۰×۳۶۰ پیکسل
  • سایر مشخصات صفحه نمایش
    نمایشگر IPS با وضوح و روشنایی بالا حتی در زیر نور مستقیم آفتاب
  • توضیحات سازگاری
    اتصال به ساعت از طریق نرم افزار محبوب Da Fit – سیستم عامل اندروید ۴.۴ به بالا و IOS 8 به بالا – پشتیبانی از بلوتوث نسخه ۵.۰
  • پردازنده
    Realtek8762DK
  • سایر مشخصات سخت افزاری
    دارای موتور لرزشی داخلی
  • حافظه داخلی
    ۱۲۸ مگابایت
  • اتصالات
    Bluetooth
  • حس‌گرها
    شمارشگر ضربان قلب
  • نوع باتری
    لیتیوم پلیمر
  • ظرفیت باتری
    ۴۵۰ میلی آمپر ساعت
  • منبع شارژ
    مگنتی
  • هشدار ها
    باتری با قابلیت استفاده سنگین ۵ روزه، استفاده عادی ۱۰ روزه و در حالت آماده به کار(استندبای) ۳۰ روزه می‌باشد. جهت سلامت و جهت افزایش طول عمر باتری، باتری با شارژر زیر ۱ آمپر و ۵ ولت شارژ شود. همچنین در زمان اولین استفاده به مدت حداقل ۴ ساعت شارژ گردد.جهت اتصال به تلفن همراه ابتدا ساعت را روشن کنید و اپلیکیشن Da Fit را بر روی گوشی نصب کرده و در محیط اپلیکیشن و قسمت Device بر روی دکمه ADD A DEVICE کلیک کنید. اجازه دسترسی به بلوتوث را به برنامه دهید. پس از یافتن و رؤیت نام ساعت هوشمند بر روی آن کلیک کنید تا متصل شود.نکته مهم: پس از اتصال به اپلیکیشن، پیغام درخواست اتصال صوتی نیز روی گوشی جهت فعال شدن امکان مکالمه و کنترل و پخش موزیک ظاهر می شود که باید تایید کنید. اگر چنانچه این پیغام بصورت خودکار ظاهر نشد، به قسمت بلوتوث گوشی رفته و پس از جستجو، بین یافته ها بر روی Audio_K59Pro بزنید تا متصل شوید.
  • قابلیت های ویژه
    گام شمار، سنسورهای دقیق و واقعی، هشدار عدم تحرک، پایش ۲۴ ساعته سلامت، دارای بیش از ۵۰ حالت ورزشی، سنجش ضربان قلب، کنترل موزیک و دوربین گوشی، مانیتور و کنترل خواب، دارای ده‌ها مدل واچ فیس، تغییر نحوه نمایش منوی ساعت( ۳ حالته)، بند قابل تعویض، نمایش آب و هوا، صفحه نمایش با کیفیت HD وضوح بالا، تماس اضطراری SOS، تایمر، وزن سبک، بندهای سیلیکونی سبک و نرم، تماس و مکالمه مستقیم، باتری قوی ۴۵۰ میلی آمپری، رنگ‌های الهام گرفته شده از طبیعت، نمایشگر ۱.۳۹ اینچی IPS، پشتیبانی از زبان فارسی در منو، اعلان ها و پیام ها
  • اقلام همراه
    دفترچه راهنمای فارسی و انگلیسی – کابل شارژ مگنتی – محافظ صفحه نمایش هدیه – یک جفت دستمال مرطوب و خشک
  • زبان‌های قابل پشتیبانی در اعلان و پیام
    فارسی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ ساعت هوشمند مدل KXD

ساعت هوشمند مدل KXD

مشخصات

  • مناسب برای
    آقایان و بانوان
  • نوع کاربری
    ورزشی
  • فرم صفحه
    مربع
  • جنس بند
    آلومینیوم
  • نوع قفل بند
    ضامن دار (کلیپسی)
  • توضیحات رنگ بند و بدنه
    رنگ بدنه تیتانیومی
  • قابلیت‌های ساعت هوشمند
    صفحه نمایش رنگی
  • فناوری‌های مکان‌یابی
    قابلیت مکان‌یابی
  • سیستم عامل
    Android
  • توضیحات سازگاری
    Android Ios
  • قابلیت های ویژه
    ساعت هوشمند KXD یک اسمارت واچ طرح اپل واچ اولترا می باشد که حتی از پیچ های پشت قاب و گیره بند نیز برخوردار است. از جمله ویژگی های اسمارت واچ KXD عبارتند از:• تضمین بهترین کیفیت موجود• همراه با شارژ مخصوص ساعت هوشمند• طراحی شیک و جذاب• طراحی دقیقا مشابه اپل واچ اولترا• دارای پیچ های پشت قاب مانند اپل واچ اولترا اصلی• دارای گیره بندها مانند اپل واچ اولترا اصلی• کیفیت ساخت بالا• صفحه نمایش ۲.۰۸ اینچ OLED با حاشیه فوق العاده کم • صفحه نمایش باکیفیت با رنگ های روشن و جذاب• پشتیبانی از صفحه نمایش همیشه روشن• امکان تنظیم زمان و تاریخ از داخل خود ساعت• امکان استفاده از قاب و گلس اپل واچ اولترا اصلی• امکان تعویض بند با بند اورجینال اپل واچ• پردازنده قوی و منوی کاملا روان• پشتیبانی از اعلانات فارسی و منوی فارسی• قابلیت شماره گیری، برقراری تماس و مکالمه• دکمه پاور و مجیک باتن و اکشن فعال• شارژر وایرلس و شارژدهی بالا• روشن شدن خودکار صفحه نمایش با بالا آوردن دست• امکان آپلود واچ فیس های بیشتر و تصویر زمینه دلخواه• دارای سنسورهای سلامتی فشار خون، ضربان قلب، دمای بدن، قند خون، اکسیژن خون، پایش خواب و گام شمار• قابلیت رمزگذاری و قفل لمس• امکان اتصال به گوشی های هوشمند اندروید و آیفون
  • اقلام همراه
    شارژر مگنت اسمارت واچ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ ساعت هوشمند مدل T800

ساعت هوشمند مدل T800

مشخصات

  • نوع کاربری
    ورزشی
  • فرم صفحه
    مستطیل
  • جنس بند
    سیلیکون
  • نوع قفل بند
    سگکی ساده
  • توضیحات رنگ بند و بدنه
    مطابق انتخاب مشتری
  • توضیحات سازگاری
    با سیستم عامل Android و IOS سازگار است
  • اقلام همراه
    شارژر وایرلس و دفترچه راهنما

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ ساعت هوشمند مدل T800 ULTRA

ساعت هوشمند مدل T800 ULTRA

مشخصات

  • نوع کاربری
    ورزشی
  • فرم صفحه
    مربع
  • جنس بند
    سیلیکون
  • نوع قفل بند
    پین‌بند
  • توضیحات رنگ بند و بدنه
    رنگ بدنه مشکی و رنگ بند آن نیز مشکی می باشد .
  • توضیحات سازگاری
    سازگاری کامل با اندروید و آیفون.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ ساعت هوشمند مدل K59pro

ساعت هوشمند مدل K59pro

مشخصات

  • مناسب برای
    آقایان و بانوان
  • نوع کاربری
    ورزشی
  • فرم صفحه
    گرد
  • جنس بدنه
    فلز
  • توضیحات جنس بدنه
    دارای قاب فلزی ظریف و ضد رسوب گرد و غبار
  • جنس بند
    سیلیکون
  • نوع قفل بند
    سگکی ساده
  • توضیحات رنگ بند و بدنه
    در سه رنگ مشکی، یشمی(سبز جنگلی) و خاکی عرضه می‌شود
  • قابلیت‌های ساعت هوشمند
    صفحه نمایش رنگی
  • نوع صفحه نمایش اصلی
    نمایشگر IPS رنگی با کیفیت HD
  • اندازه صفحه نمایش
    ۱.۳۹ اینچ
  • رزولوشن صفحه نمایش
    ۳۶۰×۳۶۰ پیکسل
  • سایر مشخصات صفحه نمایش
    نمایشگر IPS با وضوح و روشنایی بالا حتی در زیر نور مستقیم آفتاب
  • توضیحات سازگاری
    اتصال به ساعت از طریق نرم افزار محبوب Da Fit – سیستم عامل اندروید ۴.۴ به بالا و IOS 8 به بالا – پشتیبانی از بلوتوث نسخه ۵.۰
  • پردازنده
    Realtek8762DK
  • سایر مشخصات سخت افزاری
    دارای موتور لرزشی داخلی
  • حافظه داخلی
    ۱۲۸ مگابایت
  • اتصالات
    Bluetooth
  • حس‌گرها
    شمارشگر ضربان قلب
  • نوع باتری
    لیتیوم پلیمر
  • ظرفیت باتری
    ۴۰۰ میلی آمپر ساعت
  • منبع شارژ
    مگنتی
  • هشدار ها
    باتری با قابلیت استفاده سنگین ۵ روزه، استفاده عادی ۱۰ روزه و در حالت آماده به کار(استندبای) ۳۰ روزه می‌باشد. جهت سلامت و جهت افزایش طول عمر باتری، باتری با شارژر زیر ۱ آمپر و ۵ ولت شارژ شود. همچنین در زمان اولین استفاده به مدت حداقل ۴ ساعت شارژ گردد.جهت اتصال به تلفن همراه ابتدا ساعت را روشن کنید و اپلیکیشن Da Fit را بر روی گوشی نصب کرده و در محیط اپلیکیشن و قسمت Device بر روی دکمه ADD A DEVICE کلیک کنید. اجازه دسترسی به بلوتوث را به برنامه دهید. پس از یافتن و رؤیت نام ساعت هوشمند بر روی آن کلیک کنید تا متصل شود.نکته مهم: پس از اتصال به اپلیکیشن، پیغام درخواست اتصال صوتی نیز روی گوشی جهت فعال شدن امکان مکالمه و کنترل و پخش موزیک ظاهر می شود که باید تایید کنید. اگر چنانچه این پیغام بصورت خودکار ظاهر نشد، به قسمت بلوتوث گوشی رفته و پس از جستجو، بین یافته ها بر روی Audio_K59Pro بزنید تا متصل شوید.
  • قابلیت های ویژه
    گام شمار، سنسورهای دقیق و واقعی، هشدار عدم تحرک، پایش ۲۴ ساعته سلامت، دارای بیش از ۲۰ حالت ورزشی، سنجش ضربان قلب، کنترل موزیک و دوربین گوشی، مانیتور و کنترل خواب، دارای ده‌ها مدل واچ فیس، تغییر نحوه نمایش منوی ساعت( ۳ حالته)، بند قابل تعویض، نمایش آب و هوا، صفحه نمایش با کیفیت HD وضوح بالا، تماس اضطراری SOS، تایمر، وزن سبک، بندهای سیلیکونی سبک و نرم، تماس و مکالمه مستقیم، باتری قوی ۴۰۰ میلی آمپری، رنگ‌های الهام گرفته شده از طبیعت، نمایشگر ۱.۳۹ اینچی IPS، پشتیبانی از زبان فارسی در منو، اعلان ها و پیام ها
  • اقلام همراه
    دفترچه راهنمای فارسی و انگلیسی – کابل شارژ مگنتی
  • زبان‌های قابل پشتیبانی در اعلان و پیام
    فارسی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ ساعت هوشمند شیائومی مدل Redmi Watch 3 Active

ساعت هوشمند شیائومی مدل Redmi Watch 3 Active

مشخصات

  • نوع کاربری
    ورزشی
  • ابعاد قاب
    ۴۶.۹×۳۸.۹×۱۰.۹ میلی‌متر
  • وزن
    ۴۲ گرم
  • فرم صفحه
    مستطیل
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • جنس بند
    سیلیکون
  • نوع قفل بند
    پین‌بند
  • توضیحات رنگ بند و بدنه
    بدنه ضدآب(۵ATM)
  • قابلیت‌های ساعت هوشمند
    کنترل سطح اکسیژن خون
  • نوع صفحه نمایش اصلی
    IPS
  • اندازه صفحه نمایش
    ۱.۸۳ اینچ
  • رزولوشن صفحه نمایش
    ۲۸۰×۲۴۰ پیکسل
  • تراکم پیکسلی صفحه نمایش
    ۲۰۲ پیکسل بر اینچ
  • سایر مشخصات صفحه نمایش
    شدت روشنایی: ۴۵۰ نیت
  • توضیحات سازگاری
    اندروید ۶.۰ و بالاتر و iOS نسخه ۱۲.۰ و بالاتر
  • سایر مشخصات سخت افزاری
    – Bluetooth 5.3
  • نوع باتری
    لیتیوم – یون
  • ظرفیت باتری
    ۲۸۹ میلی آمپر ساعت
  • قابلیت های ویژه
    – پشتیبانی از ۱۰۰ حالت‌ ورزشی مختلف، پایش ضربان قلب، اندازه‌ گیری سطح اکسیژن خون، پایش وضعیت فشار خون، پایش وضعیت خواب، هشدار عدم تحرک، قابلیت شخصی‌ سازی واچ فیس، کنترل موسیقی- عمر باتری با هر بار شارژ کردن: ۸ تا ۱۲ روز

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ ساعت هوشمند میبرو مدل Mibro Watch X1

ساعت هوشمند میبرو مدل Mibro Watch X1

مشخصات

  • مناسب برای
    آقایان و بانوان
  • نوع کاربری
    ورزشی
  • ابعاد قاب
    ۴۷x47x11.4 میلی‌متر
  • قطر قاب
    ۴۵ میلی‌متر
  • وزن
    ۵۲ گرم
  • فرم صفحه
    گرد
  • توضیحات جنس بدنه
    بدنه ساخته شده از ترکیب فلز و پلاستیک ABS+PC
  • جنس بند
    سیلیکون
  • نوع قفل بند
    سگکی ساده
  • توضیحات رنگ بند و بدنه
  • نوع صفحه نمایش اصلی
    AMOLED
  • تراکم پیکسلی صفحه نمایش
    ۳۹۰ پیکسل بر اینچ
  • سیستم عامل
    بدون سیستم عامل
  • توضیحات سازگاری
    پشتیبانی از آندروید ۵.۰ به بالا و iOS 10.0 به بالا
  • قابلیت های ویژه
    سنسور ضربان قلب و سنسور مقدار اکسیژن خون مقاوم در برابر آب تا عمق ۵۰ متری و فشار ۵ اتمسفری۳۸ حالت ورزشیگام شمار دقیقپشتیبانی از زبان فارسی در منو و پیام هااپلیکیشن اختصاصی Mibro Fitواچ فیس های متنوع
  • زبان‌های قابل پشتیبانی در اعلان و پیام
    فارسی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ ساعت هوشمند هوآوی مدل Band 7

ساعت هوشمند هوآوی مدل Band 7

مشخصات

  • نوع کاربری
    ورزشی
  • فرم صفحه
    مستطیل
  • جنس بند
    سیلیکون
  • نوع قفل بند
    سگکی ساده
  • توضیحات رنگ بند و بدنه
    رنگ‌بندی متنوع
  • قابلیت‌های ساعت هوشمند
    صفحه نمایش لمسی
  • نوع صفحه نمایش اصلی
    امولد
  • اندازه صفحه نمایش
    ۱.۴۷
  • رزولوشن صفحه نمایش
    ۱۹۴×۳۶۸
  • توضیحات سازگاری
    سیستم عامل اندروید ۶ و بالاتر سیتم عامل iOS 9.0 و بالاتر
  • اتصالات
    Bluetooth
  • حس‌گرها
    شتاب‌سنج (Accelerometer)
  • ظرفیت باتری
    ۱۸۰ میلی آمپر ساعت
  • منبع شارژ
    باتری
  • قابلیت های ویژه
    مقاوم در برابر آب

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ ساعت هوشمند مدل t900 hiwatch pro

ساعت هوشمند مدل t900 hiwatch pro

مشخصات

  • مناسب برای
    آقایان و بانوان
  • نوع کاربری
    ورزشی
  • فرم صفحه
    مستطیل
  • جنس بند
    سیلیکون
  • نوع قفل بند
    سگکی قلاب‌دار
  • توضیحات رنگ بند و بدنه
    بند مشکی بدنه مشکی بند نارنجی بدنه رنگ تیتانیومی
  • قابلیت‌های ساعت هوشمند
    صفحه نمایش رنگی
  • اندازه صفحه نمایش
    ۴۹ میلی متر
  • توضیحات سازگاری
    سیستم عامل اندروید ۵.۰ به بالا IOS 9 به بالا
  • هشدار ها
    لطفا ابتدا ساعت هوشمند را ۲ ساعت شارژ کنید اعلان تماس و پیامک و نوتیفیکشن شبکه های اجتماعی برای استفاده از تمام امکانات ساعت، برنامه آپ مخصوص ساعت ( HIwatch PRO ) را با گوشی خود اسکن کنید و با روشن کردن بلوتوث ساعت و گوشی هر دو را به هم دیگر جفت سازی کنید
  • قابلیت های ویژه
    کنترل پخش موزیک قابلیت کنترل دوربین گوشی قابلیت مکالمه بلوتوثی قابلیت تعویض بند مشاهده کلیه پیامک های دریافتی اعلان شبکه های اجتماعی دارای تم های متنوع و زیبا برای ساعت محاسبه ی کالری مصرف شده پایش فعالیت های ورزشی مختلف ماشین حساب
  • اقلام همراه
    ساعت بند شارژر وایرلس
  • زبان‌های قابل پشتیبانی در اعلان و پیام
    فارسی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ ساعت هوشمند میبرو مدل Watch Lite2 به همراه بند

ساعت هوشمند میبرو مدل Watch Lite2 به همراه بند

مشخصات

  • نوع کاربری
    ورزشی
  • قطر قاب
    ۴۴.۷ میلی‌متر
  • وزن
    ۵۴.۲ گرم
  • فرم صفحه
    دایره
  • توضیحات جنس بدنه
    فلز (PA+GF)
  • جنس بند
    چرم
  • نوع قفل بند
    سگکی ساده
  • توضیحات رنگ بند و بدنه
    دارای یک بند سیلیکونی مشکی و یک بند چرم قهوه‌ای با عرض ۲۲ میلی‌متر و طول ۲۴۸ میلی‌متر
  • قابلیت‌های ساعت هوشمند
    صفحه نمایش رنگی
  • نوع صفحه نمایش اصلی
    Amoled HD
  • اندازه صفحه نمایش
    ۱.۳ اینچ
  • رزولوشن صفحه نمایش
    ۳۶۰×۳۶۰
  • توضیحات سازگاری
    سازگار با سیستم عامل اندروید و iOS
  • اتصالات
    Bluetooth
  • ظرفیت باتری
    ۳۵۰ میلی آمپر ساعت
  • منبع شارژ
    شارژر مغناطیسی
  • قابلیت های ویژه
    دارای ۶۰ حالت ورزشی / پشتیبانی از ۲۰ زبان / پشتیبانی از اپلیکیشن مخصوص Mibro Fit / مقاومت در برابر آب با استاندارد ۲ATM / عمر باتری در حالت روزانه: ۱۲ روز / عمر باتری در حالت پایه: بیش از ۶۰ روز / دارای بلوتوث ۵.۱
  • اقلام همراه
    شارژر مغناطیسی / بند سیلیکونی / بند چرمی و بند سیلیکونی / دفترچه راهنما

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ ساعت هوشمند مدل T500

ساعت هوشمند مدل T500

مشخصات

  • مناسب برای
    آقایان و بانوان
  • نوع کاربری
    رسمی
  • وزن
    ۱۹۰ گرم
  • فرم صفحه
    مستطیل
  • جنس بدنه
    فلز
  • جنس بند
    سیلیکون
  • نوع قفل بند
    پین‌بند
  • سایر مشخصات صفحه نمایش
    – صفحه نمایش تمام لمسی- کیفیت صفحه نمایش OLED- صفحه نمایش تمام لمسی- صفحه نمایش تمام مشکی
  • توضیحات سازگاری
    – سازگار با اندروید و IOS
  • اتصالات
    Bluetooth
  • حس‌گرها
    ژیروسکوپ (Gyro)
  • قابلیت های ویژه
    – سایز ۴۴mm- قابلیت مکالمه- قابلیت برقراری تماس- قابلیت دریافت پیام- قابلیت شماره گیری، رد تماس و پاسخ دهی تماس- دارای ۱۲ تم مختلف-بند قابل تعویض- کیفیت صفحه نمایش OLED- صفحه نمایش تمام لمسی- صفحه نمایش تمام مشکی- دارای سنسور چرخش مچ دست- اتصال بدون محدودیت به IOS و اندروید- نمایش اعلان های تماس، پیامک و شبکه های اجتماعی- نمایش مخاطبین- نمایش پیامک ها- نمایش سابقه تماس ها- قابلیت ضبط صدا- قابلیت پخش موزیک- پشتیبانی از زبان فارسی- دارای شاتر موزیک دارای شاتر دوربین گوشی- جنس بدنه آلومینیوم- دسترسی به دفترچه تلفن گوشی سینک شده- مشاهده کلیه پیام های دریافتی- مجهز به زنگ و ویبره- تنظیم نور صفحه نمایش- دارای میکروفون و اسپیکر- قابلیت نمایش آب و هوا- کنترل موزیک- کنترل دوربین عکاسی- سنجش ضربان قلب- سنجش فشار خون- سنجش میزان اکسیژن خون- قابلیت پایش وضعیت خواب- گام شمار- حالت یادآوری کم تحرکی- ضد سرقت- کرنومتر- ماشین حساب- دارای شارژر مگنتی
  • اقلام همراه
    – دفترچه راهنما- شارژر مگنتی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید ساعت هوشمند  در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان ‌بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید لپ تاپ لنوو

 

‫۳ دیدگاه ها

    1. بستگی به این داره که شما چه ساعت هوشمندی رو خوب تصور می‌کنید. با توجه به فروش fk-88 محصول پرفروشی هست.

  1. یه سرو گردن از باقی بهتره هم از نظر ظاهرش هم امکانات ولی خوب گرونه لعنتی Galaxy Watch Active 2 خدای طراحی ساعت هوشمنده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا