ابزار برقیلوازم جانبی خودرو

راهنمای خرید انواع آچار بکس برقی و شارژی ارزان+قیمت روز

نکات مهمی که هنگام خرید آچار بکس برقی و شارژی باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

یکی از وسایل مهم و ضروری در کسب و کارهای فنی آچار است، همان‌طور که می‌دانید باز و بسته کردن پیچ و مهره با آچار معمولی کار دشوار و زمان‌بری می‌باشد. آچار بکس می‌تواند تا حد زیادی سرعت باز و بسته کردن پیچ و مهره را افزایش دهد. پیشنهاد ما به شما این است که از یک اچار بکس برقی پرقدرت استفاده کنید. آچار بکس برقی دقیقا کار نمونه بکس بادی را انجام می‌دهد در صورتی که این دستگاه نیاز به پمپ باد ندارد. آچار بکس برقی وزن خیلی کمی دارد به همین علت آن را می‌توانید به راحتی حمل کنید و در هرجایی که به برق شهری دسترسی وجود داشته باشد، می‌توانید از این دستگاه استفاده نمایید. آچار بکس برقی سرعت باز و بسته کردن پیچ و مهره را ۱۰ برابر سریع‌تر از آچار بکس دستی انجام می‌دهد.

نمونه‌های مختلفی از آچار بکس برقی در بازار وجود دارد که تفاوت عمده آن‌ها قدرت موتور و گیربکس آن‌ها می‌باشد. هر‌چه سایز پیچ و مهره شما بزرگ‌تر باشد برای باز کردن آن نیاز به آچار بکس برقی قوی‌تری دارید. پس شما باید با توجه به نوع کار خود و سایز حداکثر پیچ‌هایی که قرار است با این دستگاه باز کنید، می‌توانید قدرت موتور آچار ضربه‌ای را مشخص نمایید. اگر یک آچار بکس برقی پرقدرت با توان مصرفی بالا خریداری نمایید و شغل شما به گونه‌ای باشد که با پیچ و مهره‌های سایز کوچک سروکار داشته باشید به علت بالا بودن قدرت موتور دستگاه با بریده شدن و شکستن پیچ و مهره‌ها حین باز و بسته کردن آن‌ها مواجه خواهید شد به همین دلیل است که با توجه به نوع شغل خود باید قدرت دستگاه را مشخص کنید.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید، که تصمیم به خریدن آچار بکس برقی گرفته‌اید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این وسیله با ارزش به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مقاله شما را با انواع آچار بکس برقی اشنا کرده و به شما عزیزان یک سری نکات مهم را که هنگام خرید آچار بکس برقی باید به آن‌ها توجه داشته باشید را آموزش می‌دهیم.

آچار بکس‌برقی چیست و چه وظیفه‌ای دارد؟

در واقع از نظر ظاهری شباهت زیادی به آچار بکس بادی دارد، تفاوت اصلی آن با بکس بادی در نوع تغذیه دستگاه برای تولید قدرت است. بکس بادی درون خود تعدادی پره یا توربین دارد که چرخش آن‌ها به وسیله بادی که به وسیله پمپ باد تولید می‌شود ایجاد شده و برای افزایش انرژی از یک گیربکس استفاده می‌شود. اما در آچار بکس برقی انرژی مورد نیاز برای چرخش به وسیله یک موتور الکتریکی صورت می‌گیرد و انتقال قدرت هم به وسیله گیربکس انجام می‌شود. از این وسیله برای تسریع در سرعت باز و بسته کردن پیچ و مهره استفاده می‌شود.

حتما بخوانید: راهنمای خرید سشوار صنعتی

انواع آچار بکس‌‍برقی:

  • آچار بکس برقی: این نوع آچار بکس نیروی لازم جهت چرخش را از یک موتور الکتریکی با برق شهری تامین می‌کند. بعد از چرخش برای اینکه قدرت آن چند برابر حالت طبیعی شود، قدرت به یک گیربکس یا جعبه دنده منتقل شده و با ایجاد ضربه‌های دورانی باعث باز و بسته شدن پیچ و مهره می‌شود به همین علت به آن آچار ضربه‌ای می‌گویند.
  • آچار بکس شارژی: از نظر کارایی دقیقا به بکس برقی شباهت دارند و تفاوت اصلی ان‌ها با یکدیگر در نوع تغذیه دستگاه است. متاسفانه آچار بکس برقی را فقط می‌توان در جاهایی استفاده کرد که برق وجود شهری وجود دارد. اما بکش شارژی را به علت داشتن باتری‌های قابل شارژ پرقدرت در هر نقطه‌ای می‌توان استفاده کرد. حتی در جاده که امکان استفاده از برق شهری وجود ندارد. به این نکته هم توجه داشته باشید که بعد از یک مدت باتری آن‌ها را باید تعویض نمایید.

آچار بکس‌برقی یا شارژی کدام بهتر است؟

همان طور که گفته شد این دو آچار از نظر کارایی دقیقا یک کار را انجام می‌دهند. اگر آچار را برای یک جای ثابت مانند تعمیرگاه مکانیکی می‌خواهید که همیشه برق نزدیک شما است، مدل برقی را خریداری کنید، زیرا هم ارزان‌تر بوده و هم اصطحلاک کمتری دارد. مدل شارژی بعد از یک مدت باتری آن دچار مشکل می‌شود، یعنی دیگر قادر به نگهداری کردن شارژ به مدت طولانی نیست و باید باتری آن را تعویض کنید. همچنین در صورت تمام شدن باتری باید منتظر بمانید تا مجدد شارژ شود. این مدل برای کارهای ثابت مناسب نیست و برای نگهداری درون خودرو گزینه مناسبی است.

مزایای استفاده از آچار بکس برقی:

  • قیمت آن‌ها در مقایسه با نمونه بادی بسیار ارزان‌تر است به طوری که شما فقط یک دستگاه خریداری می‌کنید، اما در نمونه بادی شما علاوه بر خرید بکس بادی نیاز به شیلنگ باد، کمپرسور باد هم دارید که باعث بالا رفتن هزینه‌ها می‌شود.
  • برای نگهداری این وسیله نیاز به فضای کمتری دارد، زیرا از نظر اندازه دقیقا هم اندازه آچار بکس بادی است، بدون اینکه نیاز به فضا برای نگهداری کمپرسور و شیلنگ باد داشته باشید.
  • در بکس بادی مدت زمان زیادی را باید منتظر بمانید تا مخزن باد پر شود. اما در نمونه برقی می‌توانید به صورت مداوم و بدون اتلاف وقت از آن استفاده نمایید.
  • نمونه شارژی آن را می‌توانید در هر نقطه‌ای حتی نقاط دور افتاده هم به راحتی استفاده کنید، زیرا نیاز به برق مستقیم ندارند و از طریق باتری تغذیه می‌شوند.
  • حمل و جا‌به‌جایی آن‌ها بسیار ساده است، زیرا برای نگهداری به فضای زیادی نیاز ندارند و به علت وزن کم می‌توان به راحتی آن‌ها را جا‌به‌جا کرد.
  • در مقایسه با مدل بادی نیاز به تعمیر و نگهداری خاصی ندارند و سرویس دوره‌ای آن‌ها هر چند سال یک بار است. زمانی که این وسیله را سرویس می‌کنید هزینه آن خیلی کمتر از نمونه بادی می‌باشد.

آچار بکس برقی را از کجا بخریم؟

این بستگی به خود شما دارد که این وسیله را از کجا تهیه کنید، شما می‌توانید به صورت حضوری به فروشگاه ابزار فروشی مراجعه نمایید و از میان یک یا دو نمونه موجود در فروشگاه یکی را انتخاب و خریداری کنید. بیشتر ابزار فروش‌ها در مغازه اجاره‌ای کار می‌کنند به همین علت می‌بایست اجاره ماهیانه مغازه را هم از طریق فروش این محصولات به دست آورند به همین خاطر اجناس را با قیمت گران‌تری به فروش می‌رسانند. شما می‌توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی معتبر از میان انبوهی از مدل‌ها یکی را انتخاب کرده و خریداری نمایید. در صورتی که به هر دلیل جنس خریداری شده مطابق با سلیقه شما نباشد هفت روز مهلت دارید تا جنس مورد نظر را مرجوع کرده و پول خود را دریافت نمایید.

قیمت آچار بکس برقی:

قیمت این دستگاه به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد به عنوان مثال: برندهای شناخته شده قیمت بالاتری نسبت به برندهای جدید و شناخته نشده دارند. مدل‌های شارژی به علت داشتن باتری قابل شارژ معمولا مقداری گران‌تر از مدل‌های برقی هستند. همچنین هرچه دستگاه پر قدرت‌تری انتخاب کنید باید به تبع آن قیمت بیشتری هم بپردازید. همچنین برای اطلاع دقیق از قیمت‌های روزانه محصولات می‌توانید به انتهای مطلب مراجعه کرده و از قیمت روزانه محصولات مطلع شوید.

بهترین مارک آچار بکس برقی:

اگر بخواهیم یک برند خاص را به عنوان بهترین مارک بکس برقی به شما معرفی کنیم، بیشتر یک کار تیلیغاتی انجام داده‌ایم نه راهنمای خرید و به علت اینکه کار اصلی سایت ما معرفی یک یا چند محصول خاص است به شما عزیزان لیستی از بهترین برندهای بکس برقی را معرفی می‌کنیم.

  • آچار‌ بکس‌برقی توسن
  • آچار بکس‌برقی کرون
  • آچار بکس‌برقی dca
  • آچار بکس‌برقی رونیکس
  • آچار بکس‌برقی المکس
  • آچار‌ بکس‌برقی اکتیو تولز
  • آچار بکس‌برقی بوش
  • آچار بکس‌برقی دیوالت
  • آچار بکس‌برقی ماکیتا
  • آچار بکس‌برقی متابو

حتما بخوانید: راهنمای خرید سنسور مپ

نکات مهم هنگام خرید آچار بکس برقی:

  1. قیمت آچار بکس: قیمت می‌تواند در انتخاب شما نقش بسزایی داشته باشد. بهتر است قبل ازهر کاری مشخص کنید که برای خرید آچار بکس چه میزان قرار است هزینه کنید. با مشخص شدن مقدار بودجه خود به خود مدل‌هایی که در محدوده قیمتی شما قرار ندارند از محدوده انتخاب شما حذف می‌شوند و انتخاب برای شما آسان می‌شود.
  2. نوع آچار بکس: همان‌طور که می‌دانید، آچار بکس انواع مختلفی دارد، اگر آچار بکس را برای یک مکان ثابت مانند تعمیرگاه خود می‌خواهید، بهتر است نمونه برقی آن را انتخاب کنید. زیرا نیاز به تعمیر و نگهداری کمتری دارند. اما اگر زیاد از آن استفاده نمی‌کنید و فضای مشخصی برای استفاده از این وسیله وجود ندارد، بهتر است نمونه شارژی آن را خریداری نمایید. زیرا در همه جا می‌توان از آن استفاده کرد و به علت مصرفی بودن باتری هزینه نگهداری از آن مقداری بالاتر است.
  3. قدرت موتور: میزان قدرت وسایل برقی با واحد وات سنجیده می‌شود، هرچه میزان عددی وات دستگاه بیشتر باشد دستگاه مورد نظر شما قدرت بیشتری دارد. قدرت موتور دستگاه را با توجه به اندازه پیچ‌هایی که قرار است آن‌ها را باز و بسته کنید، انتخاب نمایید. اگر قدرت موتور دستگاه شما ضعیف باشد قادر به باز کردن پیچ‌های بزرگ نیست، اما اگر با پیچ‌های کوچک سرو‌کار دارید، بهتر است دستگاه پرقدرت خریداری نکنید، زیرا منجر به بریدن پیچ و مهره‌ها می‌شود.
  4. دور موتور: دور موتور به معنی سرعت چرخش موتور دستگاه می‌باشد. هرچه دور موتور دستگاه بیشتر باشد سرعت باز و بسته کردن پیچ و مهره‌ها افزایش می‌یابد. پس اگر به دنبال یک دستگاه خیلی سریع هستید پیشنهاد می‌کنم دستگاه‌های چند سرعته را انتخاب کنید. زیرا سرعت باز و بسته کردن پیچ و مهره در آن قابل تنظیم است. این قابلیت بیشتر برای سفت کردن پیچ و مهره کارایی دارد.
  5. وزن آچار بکس: یکی از فاکتورهای مهمی که هنگام خرید آچار بکس باید به آن توجه داشته باشید، وزن دستگاه است. به خصوص اگر شما به طور مدام قرار است از دستگاه استفاده کنید، در این شرایط اگر وزن آچار بیش از اندازه سنگین باشد مچ دست شما را خسته می‌کند. اگر آچار را برای کارهای خانگی و کوتاه مدت می‌خواهید وزن آن اهمیت زیادی ندارد زیرا از دستگاه به اندازه‌ای استفاده نمی‌کنید که دست را خسته کند.
  6. اندازه آچار بکس: اندازه آچار نقش مهمی در قدرت آن ایفا می‌کند، اگر چه یک دستگاه کوچک خوش دست‌تر است. اما این نکته را هم باید در نظر بگیرید که دستگاه‌های با اندازه کوچک موتور ضعیف‌تری نسبت به آچارهای بزرگتر دارند. پس اگر شغل شما به گونه‌ای است که با پیچ‌های بزرگ سروکار دارید حتما به سراغ خرید آچار بکس در اندازه‌های بزرگ بروید زیرا از قدرت بالایی برخوردارند.
  7. اندازه درایور: درایور همان مربع فلزی خارج شده از سر دستگاه است که بکس روی آن قرار می‌گیرد و در اندازه‌های ۱/۲ و ۳/۸ در بازار وجود دارد که از همه معروف‌تر هستند. اندازه ۱/۲ کاربرد بیشتری دارد زیرا قدرت باز کردن پیچ‌های خیلی بزرگ را هم دارد. اما درایور ۳/۸ برای پیچ و مهره‌های کوچک استفاده می‌شود و یک سری شغل خاص از آن استفاده می‌کنند.

روش نگهداری از آچار بکس برقی:

  • همیشه با توجه به توان و قدرت دستگاه از آن استفاده کنید، از باز و بسته کردن پیچ‌هایی که به اندازه توان دستگاه شما نیست، جدا خودداری نمایید.
  • به علت اینکه قدرت دستگاه از طریق موتور الکتریکی تامین می‌شود به صورت مداوم از دستگاه استفاده نکنید و مقداری به آن استراحت دهید تا موتور آن مقداری سرد شود. زیرا داغ شدن بیش از اندازه موتور دستگاه باعث سوختن آن می‌شود.
  • از کار کردن با بکس برقی مقابل باران و مکان‌های مرطوب خودداری کنید، فراموش نکنید که این دستگاه یک وسیله برقی است و ورود آب و رطوبت می‌تواند به آن صدمه جدی وارد نماید.
  • بعد از پایان کار سیم دستگاه را مرتب جمع کنید و دستگاه را درون جعبه مخصوص نگهداری نمایید. این کار از ورود گرد و خاک و آلودگی به درون دستگاه جلوگیری می‌کند.
  • از دست شما روغنی یا گریسی است قبل از استفاده از دستگاه حتما دست خود را مقداری تمیز کنید. زیرا برخلاف نمونه بادی ورود روغن و گریس موجب آسیب دیدن موتور دستگاه می‌شود.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید بکس برقی مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه آچار بکس برقی ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده‌ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت کنید.


۱ آچار بکس برقی خودرو مدل POB-ST-22

 آچار بکس برقی خودرو مدل POB-ST-22

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۴x21x10 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰۹۵ گرم
  • توان
    ۱۰۰ وات
  • حداکثر سرعت گردش
    ۲۹۰
  • درایو
    ۱/۲
  • گشتاور
    ۳۴۰ نیوتن‌متر
  • نرخ ضربه
    ۲۵۰ ضربه در دقیقه
  • اقلام همراه
    دارای کیفدارای فیوز یدکی مبدل فندکیدارای آچار مخصوص باز کردن قالپاقدارای ۵ آچار بکس در سایز های ۱۱/۱۶ ، ۳/۴ ، ۱۳/۱۶ ، ۷/۸ ، ۱۵/۱۶دارای مبدل گیره ای باتری به فندکی برای استفاده مستقیم از باتری خودرو
  • سایر توضیحات
    پر قدرت و کاربردیموتور ساخته شده مطابق با استاندارد CE اروپا

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ آچار بکس برقی زوبر مدل KIW900

آچار بکس برقی زوبر مدل KIW900

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۸x2x11 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰۰۰ گرم
  • توان
    ۹۰۰ وات
  • حداکثر سرعت گردش
    ۲۳۰۰ دور در دقیقه
  • درایو
    ۱/۲
  • گشتاور
    ۳۰۰ نیوتن‌متر
  • اقلام همراه
    ۴ عدد بکس فشار قوی – زغال اضافه – جعبه BMC- دفترچه راهنما
  • سایر توضیحات
    گیربکس تمام فلزی- ترکمتر اتوماتیک- قابلیت چپ گرد و راست گرد- کاملا صنعتی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ آچار بکس برقی المکس مدل ۹۵۰-w

آچار بکس برقی المکس مدل 950-w

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۰x21x9 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۷۰۰ گرم
  • توان
    ۹۵۰ وات
  • حداکثر سرعت گردش
    ۲۲۰۰
  • درایو
    ۱/۲
  • گشتاور
    ۵۵۰ نیوتن‌متر
  • نرخ ضربه
    ۲۰۰۰ ضربه در دقیقه
  • اقلام همراه
    ۴ عدد بکس فشار قوی سایز ۱۷-۱۹-۲۱-۲۲
  • سایر توضیحات
    طراحی ارگونومیک بدنه و دسته جهت جلوگیری از خستگی کاربردارای وزن و ابعاد مناسب جهت سهولت کاربریدارای گشتاور ۴۵۰-۵۵۰ نیوتن متر واقعیدارای موتور پر قدرت ۹۵۰واتدارای سیستم کلاج قدرتمند گیربکس فلزی مقاوم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ آچار بکس برقی دی سی ای مدل APB12

آچار بکس برقی دی سی ای مدل APB12

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۵x7x21 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۱۰۰ گرم
  • حداکثر سرعت گردش
    ۱۸۰۰
  • درایو
    ۱/۲
  • گشتاور
    ۱۸۸ نیوتن‌متر
  • نرخ ضربه
    ۲۰۰۰ ضربه در دقیقه
  • اقلام همراه
    بکس فشارقوی شماره ۱۸زغال یدکی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ آچار بکس برقی جاب مدل JBS950 W

آچار بکس برقی جاب مدل JBS950 W

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۹x9x21 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۵۰۰ گرم
  • توان
    ۹۵۰ وات
  • حداکثر سرعت گردش
    ۳۶۰۰
  • درایو
    ۱/۲
  • گشتاور
    ۳۶۰۰ نیوتن‌متر
  • اقلام همراه
    کیف ضد ضربه زغال سری بکس ۱۷ تا ۲۲
  • سایر توضیحات
    – ظرفیت: پیچ‌های استاندارد ۱۷ تا ۲۲ میلی‌متر و پیچ‌های سفت ۱۰ تا ۱۶ میلی‌متر – مجهز به سیستم کلاچ و گیربکس پرقدرت جهت کاربری های صنعتی و مداوم – دارای سیستم اتصال بکس ساچمه‌ای جهت سهولت کاربری و استحکام اتصال به شفت – دارای استاندارد CE اروپا –

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ آچار بکس برقی دیوالت مدل DW294-GB درایو ۳/۴ اینچ

آچار بکس برقی دیوالت مدل DW294-GB درایو 3/4 اینچ

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۰x22x8 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۵۰۰ گرم
  • توان
    ۷۱۰ وات
  • حداکثر سرعت گردش
    ۲۲۰۰
  • درایو
    ۳/۴
  • گشتاور
    ۴۴۰ نیوتن‌متر
  • نرخ ضربه
    ۱۰۰۰-۲۰۰۰ ضربه در دقیقه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ آچار بکس برقی اینکو مدل IW10508

آچار بکس برقی اینکو مدل IW10508

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۶x31x10 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۵۰۰ گرم
  • توان
    ۲۲۰ وات
  • حداکثر سرعت گردش
    ۲۳۰۰
  • درایو
    ۱.۲
  • گشتاور
    ۵۵۰ نیوتن‌متر
  • نرخ ضربه
    ۱۰۵۰ ضربه در دقیقه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ آچار بکس برقی کرون مدل CT12018 با درایو ۱/۲ اینچ

آچار بکس برقی کرون مدل CT12018 با درایو 1/2 اینچ

مشخصات

  • وزن
    ۳۴۰۰ گرم
  • توان
    ۹۰۰ وات
  • حداکثر سرعت گردش
    ۲۱۰۰
  • درایو
    ۱/۲
  • گشتاور
    ۳۲۰ نیوتن‌متر
  • نرخ ضربه
    ۲۷۰۰ ضربه در دقیقه
  • اقلام همراه
    دفترچه راهنما
  • سایر توضیحات
    دارای شستی فنری دارای چرخ دنده های فلزی برای دوام بیشتر دستگاهدسته نرم لاستیکیامکان اتصال سری بکس با سایزهای ۸ تا ۳۴ میلی متردارای استاندارد CE اروپا

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ آچار بکس برقی دیوالت مدل DW294-GB درایو ۳/۴ اینچ

آچار بکس برقی دیوالت مدل DW294-GB درایو 3/4 اینچ

مشخصات

  • ابعاد
    طول: ۳۰، ارتفاع: ۲۲، ضخامت: ۸.۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۵۰۰ گرم
  • توان
    ۷۱۰ وات
  • حداکثر سرعت گردش
    ۲۲۰۰
  • درایو
    ۳/۴
  • گشتاور
    ۴۴۰ نیوتن‌متر
  • اقلام همراه
    – دفترچه راهنما
  • سایر توضیحات
    – قابلیت گردش به‌صورت چپ‌گرد و راست‌گرد- دارای کابل ۴ متری- ولتاژ مورد نیاز: ۲۳۰ ولت- دارای دسته‌ی ضد لغزش

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ آچار بکس برقی دی سی ای مدل APB20C

آچار بکس برقی دی سی ای مدل APB20C

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۱۱*۱۱۱*۱۱۱ سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۲۰۰ گرم
  • توان
    ۳۴۰ وات
  • حداکثر سرعت گردش
    ۱۷۰۰
  • درایو
    ۱/۲
  • گشتاور
    ۲۹۴ نیوتن‌متر
  • نرخ ضربه
    ۲۰۰۰ ضربه در دقیقه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ آچار بکس برقی دی سی ای مدل APB30

آچار بکس برقی دی سی ای مدل APB30

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۱x15x15 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰۰۰ گرم
  • توان
    ۱۰۵۰ وات
  • حداکثر سرعت گردش
    ۱۴۰۰ دور در دقیقه
  • درایو
    ۱ اینچ
  • اقلام همراه
    دفترچه راهنما زغال یدکی
  • سایر توضیحات
    تعداد ضربه ۱۵۰۰ ضربه در دقیقهحداکثر گشتاور ۴۰۰ الی ۹۰۰ نیوتن‌متردرایو ۱ اینچ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ آچار بکس برقی دیوالت مدل ۰۹۱۸W

آچار بکس برقی دیوالت مدل 0918W

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۰x25x10 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰۰۰ گرم
  • توان
    ۱۸۰۰ وات
  • حداکثر سرعت گردش
    ۲۴۰۰
  • درایو
    ۱/۲
  • اقلام همراه
    دسته کمکی سری بکس سایز ۲۲ میلیمتر
  • سایر توضیحات
    سایز بکس از ۱۰ تا ۲۲ میلیمتر وزن ۱/۵ کیلوگرم دارای حالت چپ گرد و راست گرد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ آچار بکس برقی میلواکی مدل IPWE 400 R

آچار بکس برقی میلواکی مدل IPWE 400 R

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۹x6x22 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۷۰۰ گرم
  • توان
    ۷۲۵ وات
  • حداکثر سرعت گردش
    ۰-۱۷۰۰
  • درایو
    ۱/۲
  • گشتاور
    ۴۰۰ نیوتن‌متر
  • نرخ ضربه
    ۱۰۰۰-۲۶۰۰ ضربه در دقیقه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ آچار بکس برقی المکس مدل I.W 575

آچار بکس برقی المکس مدل I.W 575

مشخصات

  • ابعاد
    ۹*۲۱*۳۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۷۰۰ گرم
  • توان
    ۹۵۰ وات
  • حداکثر سرعت گردش
    ۲۲۰۰
  • درایو
    ۱/۲
  • گشتاور
    ۵۵۰ نیوتن‌متر
  • نرخ ضربه
    ۲۰۰۰ ضربه در دقیقه
  • اقلام همراه
    بکس فشارقوی سایز ۱۷-۱۹-۲۱-۲۲ میلی‌مترذغال
  • سایر توضیحات
    طراحی ارگونومیک بدنه و دسته جهت جلوگیری از خستگی کاربردارای وزن و ابعاد مناسب جهت سهولت کاربریدارای گشتاور ۴۵۰-۵۵۰ نیوتن متر واقعیدارای موتور پر قدرت ۹۵۰واتدارای سیستم کلاج قدرتمند گیربکس فلزی مقاوم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ آچار بکس برقی دیوالت مدل D 1/2 DW 450W

آچار بکس برقی دیوالت مدل D 1/2 DW 450W

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۸x25x9 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۵۰۰ گرم
  • توان
    ۴۵۰ وات
  • حداکثر سرعت گردش
    ۳۶۰۰
  • درایو
    ۱/۲
  • گشتاور
    ۳۶۰ نیوتن‌متر
  • نرخ ضربه
    ۱۰۰۰-۲۰۰۰ ضربه در دقیقه
  • اقلام همراه
    چهار عدد بکس در سایز های ۱۷، ۱۹، ۲۱ و ۲۲کیف حمل
  • سایر توضیحات
    دسته و بدنه صد لغزشبدنه مستحکمچپگرد و راستگردساخت چینکالا دارای پلمپ دیوالت است و با کیف حمل و بسته بندی پلاستیک حبابی حضورتان ارسال می گردد.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ آچار بکس برقی اینکو مدل IW-10508-1050W

آچار بکس برقی اینکو مدل IW-10508-1050W

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۰x9x22 سانتی‌متر
  • وزن
    ۶۰۰۰ گرم
  • توان
    ۱۰۵۰ وات
  • حداکثر سرعت گردش
    ۲۳۰۰ دور در دقیقه
  • درایو
    ۱/۲
  • اقلام همراه
    دفترچه راهنما یک جفت زغال اضافه ۶ سری بکس با سایزهای (۱۷, ۱۹,۱۸, ۲۴,۲۳,۲۱)یک عدد رابط ۱۲۵ میلی متری یک کیف پلاستیکی BMC
  • سایر توضیحات
    دارای توان ضربه ۰-۳۰۰۰ ضربه در دقیقهحداکثر نیروی گشتاور: ۵۵۰ نیوتون مترمجهز به بلبرینگ های NKS ژاپنیدارای سیستم اتصال به بکس ساچمه ای جهت راحتی کاردارای سیستم کلاچ و گیربکس قدرتیبدنه دارای عایق دو جداره جهت ایمنی بیشتر کاربراقلام همراه: ۶ سری بکس ۱۷,۱۸,۱۹,۲۱,۲۳,۲۴ میلی متر / رابط بکس پایه بلندمجهز به کلید چپ گرد و راست گرددارای کیف حمل BMCمطابق با استاندارد CE اروپاساخت چین تحت لیسانس آمریکا

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ آچار بکس برقی ماکیتا مدل TW0350

آچار بکس برقی ماکیتا مدل TW0350

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۱*۳۰*۱۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۹۰۰ گرم
  • توان
    ۴۰۰ وات
  • حداکثر سرعت گردش
    ۲۰۰۰
  • درایو
    ۲۴
  • گشتاور
    ۳۵۰ نیوتن‌متر
  • نرخ ضربه
    ۲۰۰۰ ضربه در دقیقه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید آچار بکس برقی در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان ‌بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید آچار بکس بادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا