لوازم جانبی خودرو

راهنمای خرید عایق کاپوت و صندوق عقب خودرو اصلی+ قیمت روز

نکات مهمی که هنگام خرید عایق کاپوت خودرو باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

یکی از لوازم جانبی مهم و ضروری در خودرو عایق کاپوت می‌باشد. همان طور که می‌دانید دمای موتور خودرو بعد از احتراق به شدت افزایش پیدا می‌کند. به دلیل اینکه درون محفظه بسته کاپوت قرار دارد، اگر از عایق کاپوت استفاده نکنید، دمای بالای موتور می‌تواند به رنگ خودرو آسیب جدی وارد نماید به همین دلیل شما باید از نمد کاپوت استفاده کنید. این قطعه همچنین خیلی از صدا‌ها از جمله صدای موتور خودرو را خنثی می‌کند و از ورود صدای‌های مزاحم موتور به کابین خودرو جلوگیری می‌کند. اگر در یک منطقه سرد سیر زندگی می‌کنید، سرمای هوا می‌تواند باعث آسیب رساندن به قطعات داخل کاپوت از جمله سیلندر شود. عایق کاپوت تا حدودی جلوی ورود سرما به درون کاپوت را می‌گیرد.

این قطعه در خودروهای قدیمی مانند پیکان وجود نداشت به همین جهت درون کابین این خودروها همیشه سر و صدای موتور شنیده می‌شد. از این رو شرکت‌های خودرو سازی اقدام به اضافه کردن این قطعه مهم و اساسی در خودرو‌ها کردند و این مشکل بزرگ در این خودروها به طور کامل حذف شد. همچنین به دلیل اینکه ضخامت کاپوت خودرو کم است و دارای اندازه بزرگی می‌باشد اگر درون آن از عایق کاپوت استفاده نشود، دچار لرزش شدیدی می‌شود. به این قطعه نمد کاپوت‌ هم گفته می‌شود که تحمل دمایی بالایی دارد و دچار آتش سوزی هم نمی‌شود. این‌جاست که شما به اهمیت این قطعه نا آشنا بیشتر از همیشه پی می‌برید.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که برای خودرو خود نیاز به خرید عایق کاپوت دارید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این قطعه با مشکل مواجه شده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مطلب شما را با انواع عایق کاپوت خودرو آشنا کرده و به شما نکات مهمی را که هنگام خرید عایق کاپوت باید به آن‌ها توجه داشته باشید را آموزش می‌دهیم.

منظور از عایق کاپوت خودرو چیست؟

در واقع این قطعه از نمد فشرده شده ساخته می‌شود که در قسمت پشتی یعنی داخل کاپوت خودرو نصب می شود. نصب این وسیله بسیار ساده است یعنی شما با داشتن هر دانش و اطلاعاتی در زمینه فنی می‌توانید آن را روی خودرو خود نصب کنید. برای این منظور فقط کافی است که نمد را در جای مخصوص خود قرار دهید و سوراخ های روی نمد را با سوراخ‌های روی کاپوت تنظیم کنید سپس با خارهای فشاری آن را ثابت کنید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید پولی سرمیل لنگ

انواع نمد کاپوت در خودرو:

  1. نمد کاپوت طبیعی: این نوع عایق کاپوت از پشم طبیعی گوسفند به وجود می‌آید. طبیعی است که هر چه میزان پشم به کار رفته در تولید نمد بیشتر باشد، کیفیت آن عایق کاپوت بیشتر است. عایق‌های نمدی با پشم طبیعی گوسفند جزو بهترین عایق‌های کاپوت خودرو محسوب می‌شوند، زیرا در برابر آتش مقاوم هستند و برای سرنشین‌ها ایجاد حساسیت نمی‌کنند.
  2. نمد کاپوت صنعتی: این نوع عایق از پرس کردن یک لایه بافته نشده حصیر همگن با حجم زیادی از پشم به ضخامت زیاد تولید می‌شوند. همان طور که گفته شد نمد کاپوت از تلف شدن انرژی جلوگیری می‌کند و عایق خوبی برای صدا می‌باشد. لازم به ذکر است که عایق‌های صنعتی بیشتر از عایق‌های طبیعی این کار را انجام می‌دهند. در واقع می‌توان گفت که نمد‌های کاپوت صنعتی نسبت به طبیعی بهتر عمل می‌کنند. از مهم‌ترین ویژگی‌های آن تحمل دمای منفی ۴۵ درجه تا ۱۰۰ درجه سانتی‌گراد است. همچنین تا دمای ۴۵۰ درجه سانتی گراد مقاومت می‌کنند و آتش نمی‌گیرند.
  3. نمد درب صندوق عقب: در خودروهایی که دارای سیستم صوتی پیشرفته هستند، اگر از نمد صندوق عقب استفاده کنید، لرزش درب صندوق به شکل چشمگیری کاهش پیدا می‌کند. همچنین صدای سیستم صوتی کمتر از بیرون خودرو شنیده می‌شود و از ایجاد آلودگی صوتی جلوگیری می‌کند. این مدل نمد در برخی خودروهای خاص دیده می‌شود و هنوز برای درب صندوق عقب به خوبی جا نیافتاده است. اما شما می‌توانید برای درب صندوق خودرو خود یک موکت درب صندوق خریداری کرده و روی آن نصب کنید.

مزایای استفاده از عایق کاپوت خودرو:

  • در فصل تابستان باعث کاهش محسوس در دمای موتور خودرو می‌شود که این امر سبب شده که فضای داخل موتور خنک‌تر مانده و کولر شما عمل کرد بهتری خواهد داشت.
  • در مواقعی که داخل محفظه موتور خودرو دچار آتش سوزی می‌شود، این قطعه به نوعی خود خاموش کنندگی دارد، یعنی آتش نمی‌گیرد و سریع به خاکستر تبدیل می‌شود.
  • همواره انفجار سوخت درون موتور خودرو و حرکت سوپاپ‌ها و پیستون‌ها، چرخش دنده‌های داخل گیربکس باعث تولید صدا می‌شوند که ورود آن‌ها به کابین سرنشین چندان خوش آیند نیست. عایق کاپوت از ورود این صداها به داخل خودرو جلوگیری می‌کند.
  • درون محفظه موتور امکان نشت مایعاتی مانند: آب، روغن موتور، ضد یخ و روغن ترمز به دور از انتظار نیست، این عایق از آسیب دیدن رنگ بدنه جلوگیری می‌کند. در واقع مانند یک اسفنج این مایعات را به خود جذب می‌کند.
  • به دلیل استفاده از یک لایه حصیری درون بافت نمد امکان افت کردن و افتادگی نمد در دراز مدت وجود ندارد.
  • اگر از نمونه اصلی این نمدها استفاده کنید، کاملا ضد آب هستند و کپک هم نمی زنند. یعنی شما به راحتی در کارواش می‌توانید آن را شستشو دهید.
  • به علت اینکه در فصل زمستان به گرم شدن سریع‌تر موتور کمک می‌کنند، مصرف سوخت شما را به طور زیادی کاهش می‌دهد.
  • قیمت آن‌ها ارزان است و به آسانی می‌توانید آن را روی هر خودرویی نصب کنید.
  • از آسیب رساندن دمای موتور به رنگ روی کاپوت جلوگیری می‌کند. زیرا حرارت موتور می‌تواند باعث سوزاندن رنگ روی کاپوت خودرو شود.

عایق کاپوت خودرو خوب یا بد:

در فصل زمستان که هوا سرد است از یخ زدگی آب رادیاتور و مخزن شیشه شوی جلوگیری می‌کند. همچنین تاثیر به سزایی در سریع‌تر گرم شدن موتور دارد به همین دلیل مصرف سوخت شما را کاهش می‌دهد. اما در فصل تابستان به علت اینکه جلوی خنک شدن دمای موتور گرفته می‌شود خیلی از افراد آن را توصیه نمی‌کنند. غافل از اینکه گرمای موتور می‌تواند به رنگ روی کاپوت شما صدمه بزند و آن را از بین ببرد. همچنین بدون نمد سر و صدای موتور و گیربکس داخل خودرو پخش می‌شود. پس می‌توان اینطور نتیجه گرفت که ضرر نداشتن این قطعه خیلی بیشتر از داشتن آن است و باید برای خودرو خود حتما استفاده کنید.

آیا داشتن عایق کاپوت از خنک شدن موتور خودرو جلوگیری می‌کند؟

پاسخ سوال شما منفی است. وظیفه خنک کردن موتور خودرو به عهده سیستم خنک کننده است نه کاپوت خودرو در ضمن وقتی که فضای داخل موتور بسته است و هوا در حال چرخش نیست، هیچ هوای داغی خارج نمی‌شود. حتی داشتن عایق موتور می‌تواند از ورود گرمای خورشید که روی کاپوت تابیده می‌شود به درون موتور جلوگیری کند.

حتما بخوانید: راهنمای خرید روکش صندلی

نکات مهم هنگام خرید عایق کاپوت خودرو:

  • قیمت نمد کاپوت: قیمت نقش مهمی در انتخاب شما دارد، بهتر است قبل از هر کاری میزان بودجه برای خرید نمد کاپوت خودرو را مشخص کنید. با مشخص شدن مقدار بودجه خیلی از مدل‌هایی که در محدوده قیمتی شما قرار ندارند از انتخاب شما حذف می‌شوند و انتخاب برایتان آسان می‌شود.
  • نوع نمد کاپوت: نمد کاپوت انواع مختلفی دارد که بسته به جنس و میزان پشم گوسفند به کار رفته در آن‌ها کیفیت متفاوتی دارند. برخی از عایق‌ها که به عایق طبیعی معروف هستند از پشم طبیعی گوسفند ساخته می‌شوند که هر چه میزان پشم به کار رفته در آن‌ها بیشتر باشد کیفیت بالاتری دارند و برخی از آن‌ها که به صنعتی معروف هستند از پرس شدن حصیر بین حجم زیادی از پشم به وجود می‌آیند.
  • وزن نمد: به وزن محصول توجه فرمایید، یک نمد خوب و باکیفیت باید دارای وزن مناسبی باشد. بر خلاف تصور خیلی از اشخاص سنگین بودن عایق به معنی کیفیت بالای آن نیست و برعکس هرچه نمد مورد نظر شما سبک‌تر باشد کیفیت آن بالاتر است. پس حتما موقع خرید عایق به وزن محصول توجه کنید. اگر اینترنتی خرید را انجام می‌دهید در قسمت مشخصات محصول وزن آن نوشته می‌شود.
  • مقاومت در برابر سایش: به دلیل اینکه نمد مستقیم با قطعات موتور و اطراف آن در تماس است، احتمال ساییده شدن نیز بالا می‌رود. بنابراین باید محصولی را انتخاب کنید که مقاومت بالایی در برابر سایش داشته باشد. ساییده شدن یکی از مواردی است که طول عمر نمد کاپوت شما را به شدت کاهش می‌دهد و باعث از بین رفتن عایق کاپوت می‌شود.
  • ضد آب بودن: یک نمد کاپوت خوب و باکیفیت باید خاصیت ضد آب داشته باشد. زیرا از این قطعه آب را به خود جذب کند، وزن آن چند برابر شده و به بدنه خودرو آسیب می‌زند. همچنین آب باعث باد کردن نمد و شروع شدن فرآیند پوسیدگی در بدنه خودرو می‌شود. پس همیشه نمد کاپوتی را انتخاب کنید که ضد آب باشد.
  • عایق صدا و آتش: همان طور که گفته شد مهم‌ترین وظیفه این قطعه عایق کردن صدای موتور و جعبه دنده است. باید عایق مورد نظر شما این کار را به درستی انجام دهد. همچنین به علت اینکه در قسمتی قرار دارد که دمای آن نقطه زیاد است و امکان آتش سوزی قطعات آن به دور از انتظار نیست باید قابلیت خود خاموشی را داشته باشد، یعنی آتش نگیرد و اگر این اتفاق افتاد سریع به خاکستر تبدیل شود.
  • برند محصول: بهتر است به سراغ برندهای معروف و شناخته شده بروید، این محصولات معمولا تست شده‌اند و امتحان خود را پس داده‌اند. تجربه هم ثابت کرده، تا زمانی که می‌توان یک محصول تست شده و مورد اطمینان را خرید چرا باید به دنبال تست کردن یک محصول نا آشنا برویم به همین دلیل پیشنهاد می‌کنم برندهای شناخته شده بازار را خریداری کنید.

روش نگهداری از نمد کاپوت خودرو:

  • هرگز برای تمیز کردن نمد کاپوت آن را شستشو ندهید، تجربه ثابت کرده که بیشتر نمد‌های موجود در بازار تحمل این کار را نداشته و باد می‌کنند. پس همیشه از مسئول کارواش بخواهید که این قطعه را شستشو ندهد.
  • در مواقعی که نمد کاپوت خیلی کثیف شده و با این موضوع مشکل دارید، بهتر است با فشار باد آن را تمیز کنید. برای این کار حتما از ماسک پزشکی استفاده نمایید زیرا تمام خاک و آلودگی‌هایی که روی آن جمع شده در هوا شناور می‌شوند. بهتر است شیشه‌های خودرو را بالا آورده و این کار را در فضای باز انجام دهید.
  • اگر اثراتی از جای ضربه روی نمد احساس می‌کنید آن را پیدا کنید، چه قطعه‌ای بلند تر است و با نمد کاپوت شما تماس دارد و آن را تحت فشار قرار می‌دهد. در صورتی که این امکان وجود دارد قطعه مورد نظر را پایین ببرید تا فشار مربوطه از روی نمد برداشته شود.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید عایق کاپوت خودرو مورد نیاز خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از بهترین برندهای نمد کاپوت و صندوق عقب ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.


۱ عایق کاپوت خودرو مدل VIP مناسب برای پژو ۲۰۶

 عایق کاپوت خودرو مدل VIP مناسب برای پژو 206

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۳۰x60x2 سانتی‌متر
  • جنس
    نمد
  • مناسب برای خودرو
    پژو ۲۰۶
  • ویژگی‌های عایق
    قابلیت شست‌وشو
  • سایر توضیحات
    – مناسب برای پژو ۲۰۶ هاچبک- دارای خار داخل بسته بندی برای نصب- نصب آسان- مناسب برای جلوگیری از ورود صدای موتور به داخل کابین

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ عایق درب موتور کد ۳۹۳ مناسب برای ریو

عایق درب موتور کد 393 مناسب برای ریو

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۵۰x100x3 سانتی‌متر
  • وزن
    ۶۰۰ گرم
  • جنس
    نمد
  • مناسب برای خودرو
    کیا ریو
  • ویژگی‌های عایق
    قابلیت شست‌وشو
  • سایر توضیحات
    همراه با یک بسته خار برای نصب

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ عایق درب صندوق مدل صوتی حرارتی مناسب برای پژو ۲۰۶

عایق درب صندوق مدل صوتی حرارتی مناسب برای پژو 206

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۵x40x0.2 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۸۰ گرم
  • جنس
    فوم
  • مناسب برای خودرو
    پژو ۲۰۶
  • ویژگی‌های عایق
    قابلیت شست‌وشو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ عایق کاپوت تزئین خودرو مناسب برای خودرو تیبا

عایق کاپوت تزئین خودرو مناسب برای خودرو تیبا

مشخصات

  • جنس
    نمد
  • ویژگی‌های عایق
    قابلیت شست‌وشو
  • سایر توضیحات
    دارای خارها در بسته بندینصب آسان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ عایق کاپوت خودرو مدل ۰۹ مناسب برای پژو ۲۰۶

عایق کاپوت خودرو مدل 09 مناسب برای پژو 206

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۳۰x60x1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰۰ گرم
  • جنس
    نمد
  • مناسب برای خودرو
    پژو ۲۰۶
  • ویژگی‌های عایق
    عایق کاپوت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ عایق کاپوت تزئین خودرو مناسب برای پژو ۲۰۷

عایق کاپوت تزئین خودرو مناسب برای پژو 207

مشخصات

  • جنس
    نمد
  • ویژگی‌های عایق
    قابلیت شست‌وشو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ عایق صداگیری خودرو مدل صوتی حرارتی مناسب برای پژو ۴۰۵ مجموعه ۴ عددی

 عایق صداگیری خودرو مدل صوتی حرارتی مناسب برای پژو 405  مجموعه 4 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۷۰x50x0.3 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۰۰ گرم
  • جنس
    فوم
  • مناسب برای خودرو
    پژو ۴۰۵
  • ویژگی‌های عایق
    قابلیت شست‌وشو
  • سایر توضیحات
    مجموعه ۴عددی عایق صداگیری صوتی و حرارتی خودرو برای تمامی درب هاپشت چسب دار و اماده نصب

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ عایق داخل صندوق عقب خودرو کد ۱۱۰ مناسب برای پراید ۱۱۱ بسته دوعددی

عایق داخل صندوق عقب خودرو کد 110 مناسب برای پراید 111 بسته دوعددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۰x40x70 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰۰ گرم
  • جنس
    نمد
  • مناسب برای خودرو
    سایپا پراید ۱۱۱
  • ویژگی‌های عایق
    عایق صندوق
  • سایر توضیحات
    عایق پالونی صندوق پراید ۱۱۱

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ عایق کاپوت خودرو بابل کارپت مدل پژو ۲۰۶

عایق کاپوت خودرو بابل کارپت مدل پژو 206

مشخصات

  • جنس
    نمد
  • مناسب برای خودرو
    پژو ۲۰۶
  • ویژگی‌های عایق
    قابلیت شست‌وشو
  • سایر توضیحات
    – سهولت در نظافت و قابل شستشو در کارواش- عایق صوت و عدم ایجاد صدا در سرعت بالا- مستحکم و عدم افتادگی در دراز مدت- دیر سوز بودن محصول در برابر حریق

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ عایق در کاپوت ایده طرح فرانسه کد Idea405 مناسب برای پژو ۴۰۵

عایق در کاپوت ایده طرح فرانسه کد Idea405 مناسب برای پژو 405

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۳۰x90x3 سانتی‌متر
  • وزن
    ۷۰۰ گرم
  • جنس
    نمد
  • مناسب برای خودرو
    پژو ۴۰۵
  • ویژگی‌های عایق
    عایق کاپوت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ عایق درب خودرو مدل cs_16 مناسب برای پژو پارس

عایق درب خودرو مدل cs_16  مناسب برای پژو پارس

مشخصات

  • ابعاد
    ۷۰x50x0.3 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۰۰ گرم
  • جنس
    فوم
  • مناسب برای خودرو
    پژو ۴۰۵
  • ویژگی‌های عایق
    قابلیت شست‌وشو
  • سایر توضیحات
    مجموعه ۴ عددی عایق صداگیر صوتی و حرارتی خودرو برای تمامی درب ها پشت چسب دار و اماده نصب

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ عایق صداگیری درب خودرو مدل نمد فشرده صنعتی مناسب برای پراید مجموعه ۴ عددی

عایق صداگیری درب خودرو مدل نمد فشرده صنعتی مناسب برای پراید مجموعه 4 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۸۷x57x1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۵۰۰ گرم
  • جنس
    اکریلیک
  • مناسب برای خودرو
    پراید
  • ویژگی‌های عایق
    قابلیت شست‌وشو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ عایق درب صندوق خودرو مدل lux-car مناسب برای پژو ۴۰۵

عایق درب صندوق خودرو مدل lux-car مناسب برای پژو 405

مشخصات

  • ابعاد
    ۸۰x80x25 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰۰ گرم
  • جنس
    نمد
  • مناسب برای خودرو
    پژو ۴۰۵
  • ویژگی‌های عایق
    عایق صندوق

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ عایق کاپوت خودرو کد ۸۱۰ مناسب برای پژو ۲۰۷

عایق کاپوت خودرو کد 810 مناسب برای پژو 207

مشخصات

  • ابعاد
    ۹۸x45x2 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۰۰ گرم
  • جنس
    نمد
  • مناسب برای خودرو
    پژو ۲۰۷
  • ویژگی‌های عایق
    عایق کاپوت
  • سایر توضیحات
    همراه با خار برای نصب

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ عایق صداگیری خودرو مدل صوتی حرارتی مناسب برای رانا مجموعه ۴ عددی

عایق صداگیری خودرو مدل صوتی حرارتی مناسب برای رانا مجموعه 4 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۷۰x50x0.3 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • جنس
    فوم
  • مناسب برای خودرو
    پژو ۲۰۶
  • ویژگی‌های عایق
    قابلیت شست‌وشو
  • سایر توضیحات
    مجموعه ۴ عددی عایق صداگیر صوتی و حرارتی خودرو برای تمامی درب ها پشت چسب دار و اماده نصبجنس فوم / بسته ۴عددی برای تمام درب ها / پشت چسبدار و اماده نصب / چسب محکم و قوی نخ دار / عایق بسیار عالی صوتی و حرارتی / اندازه طبق الگو فابریک / ضخامت ۲ میل و بسیار مقاوم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ عایق کاپوت خودرو مدل VIP مناسب برای پژو ۴۰۵

 عایق کاپوت خودرو مدل VIP مناسب برای پژو 405

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۳۸x76x2 سانتی‌متر
  • جنس
    نمد
  • مناسب برای خودرو
    پژو ۴۰۵
  • ویژگی‌های عایق
    قابلیت شست‌وشو
  • سایر توضیحات
    – مناسب برای پژو ۴۰۵- دارای خار داخل بسته بندی برای نصب- نصب آسان- مناسب برای جلوگیری از ورود صدای موتور به داخل کابین

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ عایق درب صندوق خودرو مدل lux-car مناسب برای سمند

عایق درب صندوق خودرو مدل  lux-car مناسب برای سمند

مشخصات

  • ابعاد
    ۸۵x85x30 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰۰ گرم
  • جنس
    نمد
  • مناسب برای خودرو
    سمند
  • ویژگی‌های عایق
    عایق صندوق

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ عایق کفپوش صندوق عقب خودرو کد ۱۱۰ مناسب برای پژو ۴۰۵

عایق کفپوش صندوق عقب خودرو کد 110 مناسب برای پژو 405

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰۰x110x3 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰۰ گرم
  • جنس
    نمد
  • مناسب برای خودرو
    پژو ۴۰۵
  • ویژگی‌های عایق
    عایق صندوق
  • سایر توضیحات
    مناسب برای پژو ۴۰۵ دو گانه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ عایق صداگیری خودرو مدل نمدی مناسب برای پژو ۲۰۶ مجموعه ۱۳ عددی

عایق صداگیری خودرو مدل نمدی مناسب برای پژو 206 مجموعه 13 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۷۷x45x1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۱۶۰ گرم
  • جنس
    پلیمر نسوز
  • مناسب برای خودرو
    پژو ۲۰۶
  • ویژگی‌های عایق
    عایق صندوق
  • سایر توضیحات
    کاربرد این کالا برای تمام درب ها و تمام قاب ستون ها می باشد.ست کامل ۱۳ تکه می باشدچهار درب دو عدد ستون جلو دو عدد ستون وسطدو عدد ستون عقبدو عدد قاب اینه بغلقاب درب صندوق

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ عایق کاپوت خودرو مدل Star مناسب برای تیبا ۲

عایق کاپوت خودرو مدل Star مناسب برای تیبا 2

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۱۲x66x2 سانتی‌متر
  • وزن
    ۸۰۰ گرم
  • جنس
    نمد
  • مناسب برای خودرو
    تیبا
  • ویژگی‌های عایق
    قابلیت شست‌وشو
  • سایر توضیحات
    – مناسب برای تیبا ۲- دارای خار داخل بسته بندی برای نصب- نصب آسان- مناسب برای جلوگیری از ورود صدای موتور به داخل کابین

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ عایق در صندوق خودرو بابل کارپت مدل ۲۰۲۵۵۴ مناسب برای پراید

عایق در صندوق خودرو بابل کارپت مدل 202554 مناسب برای پراید

مشخصات

  • ابعاد
    ۶۰x110x20 سانتی‌متر
  • وزن
    ۷۰۰ گرم
  • جنس
    نمد
  • مناسب برای خودرو
    پراید X100
  • ویژگی‌های عایق
    قابلیت شست‌وشو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ عایق درب صندوق مدل AFTET MARKET مناسب برای پژو پارس

عایق درب صندوق مدل AFTET MARKET مناسب برای پژو پارس

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰۰x30x2 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰۰ گرم
  • جنس
    نمد
  • مناسب برای خودرو
    پژو ۴۰۵
  • ویژگی‌های عایق
    عایق صندوق

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ عایق درب صندوق خودرو بابل کارپت مدل nmd_s مناسب برای سمند

عایق درب صندوق خودرو بابل کارپت مدل nmd_s مناسب برای سمند

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰۰x60x1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰۰ گرم
  • جنس
    نمد
  • مناسب برای خودرو
    سمند
  • ویژگی‌های عایق
    عایق صندوق

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ عایق کاپوت خودرو مدل MB2 مناسب برای پژو ۲۰۷

عایق کاپوت خودرو مدل MB2 مناسب برای پژو 207

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰۰x50x1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰۰ گرم
  • جنس
    نمد
  • مناسب برای خودرو
    پژو ۲۰۷
  • ویژگی‌های عایق
    عایق کاپوت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ عایق صداگیری خودرو مدل نمدی مناسب برای پژو پارس مجموعه ۴ عددی

عایق صداگیری خودرو مدل نمدی مناسب برای پژو پارس مجموعه 4 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۷۷x1x45 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۵۰۰ گرم
  • جنس
    نمد
  • مناسب برای خودرو
    پژو ۴۰۵
  • ویژگی‌های عایق
    قابلیت شست‌وشو
  • سایر توضیحات
    عایق صدا گیری خودرو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ عایق کاپوت خودرو مدل NM مناسب برای پژو ۴۰۵

عایق کاپوت خودرو مدل NM مناسب برای پژو 405

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۳۰x70x2 سانتی‌متر
  • وزن
    ۸۰۰ گرم
  • جنس
    نمد
  • مناسب برای خودرو
    پژو ۴۰۵
  • ویژگی‌های عایق
    عایق کاپوت
  • سایر توضیحات
    – مناسب برای پژو ۴۰۵ دوگانه سوز- دارای خار داخل بسته بندی برای نصب- نصب آسان- مناسب برای جلوگیری از ورود صدای موتور به داخل کابین

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ عایق کاپوت خودرو مدل NM مناسب برای پژو پارس

عایق کاپوت خودرو مدل NM مناسب برای پژو پارس

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۳۰x70x2 سانتی‌متر
  • وزن
    ۸۰۰ گرم
  • جنس
    نمد
  • مناسب برای خودرو
    پژو پارس
  • ویژگی‌های عایق
    عایق کاپوت
  • سایر توضیحات
    – مناسب برای پژو پارس- دارای خار داخل بسته بندی برای نصب- نصب آسان- مناسب برای جلوگیری از ورود صدای موتور به داخل کابین

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ عایق کاپوت خودرو مدل NM مناسب برای سمند LX

عایق کاپوت خودرو مدل NM مناسب برای سمند LX

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۲۲x55x2 سانتی‌متر
  • وزن
    ۸۰۰ گرم
  • جنس
    نمد
  • مناسب برای خودرو
    سمند LX
  • ویژگی‌های عایق
    عایق کاپوت
  • سایر توضیحات
    – مناسب برای سمند LX- دارای خار داخل بسته بندی برای نصب- نصب آسان- مناسب برای جلوگیری از ورود صدای موتور به داخل کابین

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ عایق کاپوت تزئین خودرو مناسب برای پراید

عایق کاپوت تزئین خودرو مناسب برای پراید

مشخصات

  • جنس
    نمد
  • مناسب برای خودرو
    پراید
  • ویژگی‌های عایق
    قابلیت شست‌وشو
  • سایر توضیحات
    قابل شستشو نصب آسان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ عایق کاپوت خودرو مدل NM مناسب برای سمند EF7

عایق کاپوت خودرو مدل NM مناسب برای سمند EF7

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۳۰x70x2 سانتی‌متر
  • وزن
    ۸۰۰ گرم
  • جنس
    نمد
  • مناسب برای خودرو
    سمند LX
  • ویژگی‌های عایق
    عایق کاپوت
  • سایر توضیحات
    – مناسب برای سمند EF7- دارای خار داخل بسته بندی برای نصب- نصب آسان- مناسب برای جلوگیری از ورود صدای موتور به داخل کابین

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۱ عایق درب خودرو مدل ls_16 مناسب برای پراید مجموعه ۴ عددی

عایق درب خودرو مدل ls_16 مناسب برای پراید مجموعه 4 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۷۰x50x0.3 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • جنس
    فوم
  • مناسب برای خودرو
    پراید
  • ویژگی‌های عایق
    قابلیت شست‌وشو
  • سایر توضیحات
    مجموعه ۴ عددی عایق صداگیر صوتی و حرارتی خودرو برای تمامی درب ها پشت چسب دار و اماده نصبجنس فوم / بسته ۴عددی برای تمام درب ها / پشت چسبدار و اماده نصب / چسب محکم و قوی نخ دار / عایق بسیار عالی صوتی و حرارتی / صداگیری بسیار عالی / اندازه طبق الگو فابریک / ضخامت ۲ میل و بسیار مقاوم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۲ عایق درب صندوق خودرو مدل NM-TK مناسب برای پژو ۴۰۵

عایق درب صندوق خودرو مدل NM-TK مناسب برای پژو 405

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۲۰x60x5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۵۰۰ گرم
  • جنس
    نمد
  • مناسب برای خودرو
    پژو ۴۰۵
  • ویژگی‌های عایق
    عایق صندوق
  • سایر توضیحات
    – به همراه خار برای نصب

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۳ عایق کاپوت خودرو مدل ECCO مناسب برای سمند

عایق کاپوت خودرو مدل ECCO مناسب برای سمند

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۳۰x70x1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۷۰۰ گرم
  • جنس
    نمد
  • مناسب برای خودرو
    سمند
  • ویژگی‌های عایق
    عایق کاپوت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۴ عایق کاپوت خودرو کد ۸۰۶ مناسب برای رانا

عایق کاپوت خودرو کد 806 مناسب برای رانا

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۲۰x60x2 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰۰ گرم
  • جنس
    نمد
  • مناسب برای خودرو
    رانا
  • ویژگی‌های عایق
    عایق کاپوت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۵ عایق درب صندوق عقب خودرو کد ۲۲ مناسب برای سمند

عایق درب صندوق عقب خودرو کد 22 مناسب برای سمند

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۲۰x80x30 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰۰ گرم
  • جنس
    نمد
  • مناسب برای خودرو
    سمند
  • ویژگی‌های عایق
    عایق صندوق
  • سایر توضیحات
    مناسب برای سمند ال ایکس سمند سورن و سمند سورن پلاس و سمند اس ای

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۶ عایق صداگیری درب خودرو مدل نمد فشرده مناسب برای پژو ۲۰۶ مجموعه ۴ عددی

عایق صداگیری درب خودرو مدل نمد فشرده مناسب برای پژو 206 مجموعه 4 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۷۷x1x45 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۵۰۰ گرم
  • جنس
    الیاف پنبه
  • مناسب برای خودرو
    پژو ۲۰۶
  • ویژگی‌های عایق
    قابلیت شست‌وشو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۷ عایق درب صندوق خودرو کد ۱۰۴ مناسب برای پژو پارس

عایق درب صندوق خودرو کد 104 مناسب برای پژو پارس

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰۰x80x3 سانتی‌متر
  • وزن
    ۶۰۰ گرم
  • جنس
    نمد
  • مناسب برای خودرو
    پژو پارس
  • ویژگی‌های عایق
    عایق صندوق

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۸ عایق صداگیری خودرو مدل صوتی حرارتی مناسب برای پژو ۲۰۶

عایق صداگیری خودرو مدل صوتی حرارتی مناسب برای پژو 206

مشخصات

  • ابعاد
    ۷۰x50x0.3 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • جنس
    اکریلیک
  • مناسب برای خودرو
    پژو ۲۰۶
  • ویژگی‌های عایق
    قابلیت شست‌وشو
  • سایر توضیحات
    مجموعه ۴ عددی عایق صداگیر صوتی و حرارتی خودرو برای تمامی درب ها پشت چسب دار و اماده نصبجنس فوم / بسته ۴عددی برای تمام درب ها / پشت چسبدار و اماده نصب / چسب محکم و قوی نخ دار / عایق بسیار عالی صوتی و حرارتی / اندازه طبق الگو فابریک / ضخامت ۲ میل و بسیار مقاوم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۹ عایق در کاپوت ایده طرح فرانسه کد IfRNS4587 مناسب برای پژو ۲۰۶

 عایق در کاپوت ایده طرح فرانسه کد IfRNS4587 مناسب برای پژو 206

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۳۰x57x1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۷۰۰ گرم
  • جنس
    نمد
  • مناسب برای خودرو
    پژو ۲۰۶
  • ویژگی‌های عایق
    قابلیت شست‌وشو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴۰ عایق کاپوت خودرو مدل NM مناسب برای ساینا S

 عایق کاپوت خودرو مدل NM مناسب برای ساینا S

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۲۲x66x2 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰۰ گرم
  • جنس
    نمد
  • مناسب برای خودرو
    کوئیک
  • ویژگی‌های عایق
    عایق کاپوت
  • سایر توضیحات
    – مناسب برای کوییک- دارای خار داخل بسته بندی برای نصب- نصب آسان- مناسب برای جلوگیری از ورود صدای موتور به داخل کابین

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید عایق درب موتور و صندوق خودرو در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید چادر خودرو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا