آشپزخانه

ظرف پخت پیتزا، راهنمای خرید ظرف پخت پیتزا مناسب داخل ماکروفر

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید ظرف پخت پیتزا باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

گاهی اوقات پنیری‌ترین، خوشمزه ترین و چرب ترین پیتزا تمام چیزی است که برای بهبود روحیه خود نیاز دارید. با این حال، زمانی که هوس پیتزا می‌کنید، پیتزا فروشی محلی شما ممکن است همیشه باز نباشد. در چنین روزهایی برای درست کردن این غذای نفیس ایتالیایی و غذای مورد علاقه آمریکایی‌ها در منزل به بهترین ظرف پخت پیتزا نیاز دارید. یک ظرف پخت پیتزا به شما کمک می کند تا یک غذای کاملاً خوش فرم و خوش طعم درست کنید. گزینه‌های زیادی بر اساس ضخامت، سبک، سطح و جنس تابه وجود دارد. تمام عوامل فوق طول عمر ظروف را تعیین می‌کند. بیائید نگاهی به برخی از بهترین تابه‌های پیتزا موجود در بازار بیندازیم.

وقتی شروع به تهیه پیتزا می‌کنید، به زودی نیاز به تجهیزات بهتری را احساس خواهید کرد. راهنمای خرید قطعی ظرف پخت پیتزا در یکی از این شرایط، قبل از خرید به شما کمک می‌کند. در واقع، به خصوص هنگام کاوش در سبک‌های جدید پیتزا، داشتن ظرف پخت پیتزا مناسب یا سینی ورق پیتزا می‌تواند کمک قابل توجهی کند. با این حال لازم نیست عجله کنید و روی دکمه خرید کلیک کنید. ابتدا می‌خواهید بفهمید که آیا واقعاً نیاز به خرید دارید یا خیر.چندین بار مراحل خرید تجهیزات آشپزخانه جدید برای پخت پیتزا مورد بررسی قرار دهید.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید ظرف پخت پیتزا را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این وسیله آشپزخانه ارزشمند به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مقاله شما را با انواع ظرف پخت پیتزا آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید ظرف پخت پیتزا باید به آن‌ها توجه داشته باشید را به شما آموزش می‌دهیم.

ظرف پخت پیتزا چیست و چه کاربردی دارد؟

تابه‌های پیتزا ظرف‌های مخصوص پخت پیتزای خانگی هستند. آنها می‌توانند از چدن، آلومینیوم، فولاد ضد زنگ یا ترکیبی از آلومینیوم و استیل ساخته شوند. هرچه مقدار بیشتری باشد، بهتر است، به خصوص اگر خمیر شما بسیار بالا باشد و هدف شما تهیه یک پیتزا به سبک ناپلی باشد. اگر پیتزای ترد می‌خواهید، به سراغ فندک‌تر بروید، اما حواستان به پختن پیتزا باشد، زیرا ته آن به سرعت می‌سوزد.

حتما بخوانید: راهنمای خرید تابه پنکیک

انواع ظرف پخت پیتزا:

انواع مختلفی از تابه‌های پخت پیتزا وجود دارد و هر کدام از آن‌ها سبک متفاوتی از پیتزا را تولید می کنند. نوع تابه‌ای که کسب و کار غذایی شما باید استفاده کند بستگی به نوع پیتزایی دارد که می خواهید سرو کنید. با بسیاری از اندازه‌های مختلف تابه پیتزا در دسترس، می‌توانید منوی خود را هر طور که دوست دارید تخصصی کنید.

ظرف پخت پیتزا عمیق:

تابه‌های پیتزا دیپ دیش در مقایسه با تابه‌های پیتزای معمولی به دلیل دیواره‌های فلزی بالایی که دارند بسیار متمایز هستند. ظرف‌های عمیق هم به شکل گرد و هم مربع وجود دارند. آن‌ها همچنین از آلومینیوم، فولاد ضد زنگ نچسب و قلع اندود موجود می‌باشند. علاوه بر این، از تابه‌های پیتزای عمیق می‌توان برای پخت پیتزا در هر فر تجاری استفاده کرد.

صفحه و دیسک پخت پیتزا:

صفحه‌های پیتزا به پخت سریع‌تر پیتزا کمک می‌کنند. برای مشاهده بهترین نتایج، از صفحه پخت پیتزا برای پخت از فر پیتزا نقاله‌ای استفاده کنید. به دلیل توری کف صفحه پیتزا، گرما می‌تواند به راحتی از طریق مش به خمیر پیتزا منتقل شود. این باعث می‌شود که آن را به بهترین تابه پیتزا برای پوسته ترد تبدیل کرده و برای تهیه پیتزا با پوسته نازک عالی باشد.

سنگ پخت پیتزا:

هنگام تصمیم گیری بین یک تابه پیتزا در مقابل سنگ، مزیت اصلی یک سنگ، پوسته ترد کلی آن است. سنگ پیتزای سرامیکی یا کوردیریتی فرآیند پخت پیتزا در فر سنگی را تقلید می‌کند و از سطح متخلخل سنگ برای جذب رطوبت اضافی از خمیر استفاده و پوسته را هنگام پخت ترد تر می‌کند. پیتزای آجری معمولاً روی آجر یا سنگ کوردیریت پخته می‌شود. با توجه به دمای بالای مورد نیاز برای تهیه پیتزا آجری، تابه‌های فلزی به دلیل احتمال تاب برداشتن توصیه نمی‌شوند.

تابه‌های پخت پیتزا چدنی:

تابه‌ای بسیار همه کاره دانست، تابه چدنی پیتزا را می‌توان روی گریل، فر، زیر مرغ گوشتی و حتی روی اجاق گاز استفاده کرد. لبه برجسته روی تابه چدن ساختاری برای لبه‌های پوسته پیتزا ایجاد می‌کند. اگرچه تابه‌های چدنی سنگین هستند، اما تابه‌ای عالی برای پخت پیتزا می‌باشند.

کاتر یا ظرف پخت پیتزا ماشینی:

تابه‌های کاتر به شما این امکان را می‌دهند که از خمیر پیتزای رول شده یا ورقه‌ای برای تهیه پیتزا خود استفاده کنید زیرا شکل قابل قبولی دارد. تابه‌های پیتزا کاتر یا ماشین به بالا بردن لبه‌های پوسته پیتزا کمک می‌کنند، زیرا تابه لبه‌های منحنی شکلی در خود دارد. این تابه‌ها برای هر فر تجاری نیز مناسب هستند.

تابه پیتزا معمولی (کوپه):

اکثر تابه‌های پیتزای کوپه برای دوام بیشتر از آلومینیوم معمولی یا آلومینیوم آنودایز شده با روکش سخت ساخته شده‌اند. به دلیل این مواد، این تابه‌ها برای اجاق‌های تجاری مناسب هستند. تابه‌های پیتزای کوپه نیز بسیار متنوع می‌باشند و به پیتزاسازان اجازه می‌دهند تا پیتزا را در همان تابه پخته، تکه تکه کرده و سرو کنند. تابه کوپه نیز بسیار بادوام، ساده و تمیز کردن آسان است.

تابه های پیتزا لبه پهن:

تابه پیتزای لبه پهن که بسیار شبیه به یک تابه پیتزا معمولی یا کوپه است، اغلب برای سرویس و ارائه استفاده می‌شود. فضای اضافی ارائه شده توسط تابه‌های پیتزای لبه پهن، کار و برش پیتزا را راحت می‌کند. تابه‌های آلومینیومی لبه پهن پیتزا را می توان در فر پخت و همچنین برای پذیرایی از مشتریان سر میز آن‌ها استفاده کرد.

بهترین ظرف پخت پیتزا:

صفحه‌های پیتزا دارای سوراخ‌هایی هستند که به هوا و گرما اجازه می‌دهد خمیر را در حین پخت به گردش درآورد و در نتیجه پوسته ترد و یکنواخت پخته شود.

چگونه ضخامت ظرف پیتزا بر روی پوسته پیتزا تاثیر می‌گذارد؟

استفاده از نوع مناسب تابه پیتزا بسیار مهم است، اما مهمتر این است که یک تابه پیتزا تهیه کنید که ضخامت مناسبی داشته باشد. اگر از تابه ضخیم استفاده می‌کنید، پخت پیتزا به زمان بیشتری نیاز دارد. بنابراین چگونه می‌توانید بفهمید که برای درست کردن پیتزای عالی به چه تابه‌ای نیاز دارید؟ ما این مقاله را تهیه کرده‌ایم که به شما کمک می‌کند بفهمید که یک تابه پیتزا چگونه اندازه‌گیری می‌شود.

انواع مختلف سبک‌های سطحی ظرف پخت پیتزا:

نه تنها نوع تابه و ضخامت آن بر روی استایل پوسته تاثیر می‌گذارد، بلکه سطح تابه نیز نقش مهمی در شکل گیری پوسته پیتزا دارد. سطح تابه نقش زیادی در میزان جریان هوا و توزیع حرارتی که به خمیر پیتزا در هنگام پختن در فر پیتزا داده می‌شود دارد. به عنوان مثال، یک تابه پیتزا با سوراخ در مقابل بدون سوراخ، تفاوت زیادی در ترد بودن پوسته ایجاد می‌کند.

  • تابه‌های پیتزا جامد: این تابه‌ها سوراخ یا نوک ندارند و رایج ترین نوع تابه پیتزا هستند. به همین دلیل، انتقال حرارت از تابه جامد بیشتر طول می‌کشد، که منجر به یک پوسته خمیری می‌شود.
  • تابههای پیتزا نوک دار: یک تابه پیتزا نوک‌دار دارای برجستگی‌های کوچکی روی سطح تابه پیتزا است. این به جریان کلی هوا در زیر پوسته کمک می‌کند. یک تابه پیتزای نوک‌دار نیز زمان پخت خمیر پیتزا را تسریع می‌کند و پوسته آن را تردتر از یک تابه جامد معمولی می‌کند.
  • تابه‌های پیتزا سوراخ دار: این تابه‌های پیتزا سوراخ‌هایی در خود دارند و اجازه می‌دهند گرما مستقیماً به پوسته برخورد کند و پوسته ترد‌تر شود. یک ماهیتابه سوراخ دار نیز زمان پخت را بسیار کوتاه‌تر می‌کند.
  • تابه‌های پیتزا با سوراخ فوق العاده: یک تابه پیتزا با سوراخ فوق العاده درست مانند یک تابه پیتزا سوراخ دار است، اما با سوراخ‌های بزرگتر اجازه می‌دهد تا هوای بیشتری به پوسته برخورد کند. این تابه زمان پخت را کوتاه تر می کند و پوسته را بسیار تردتر از سایر تابه‌ها می کند.

حتما بخوانید: راهنمای خرید قالب کیک

نکات مهم هنگام خرید ظرف پخت پیتزا:

  1. سطح و ساخت: تفاوت اصلی بین یک تابه پیتزا با سوراخ و بدون سوراخ، ماهیت سطح آن است. تابه پیتزا سوراخ دار دارای سطح سوراخ است که اجازه می‌دهد حرارت بیشتری به خمیر پیتزا برود. نتیجه آن یک پیتزای خمیری است که طعم خوبی دارد. علاوه بر این، به شما این امکان را می‌دهد پیتزا را به طور نرم و یکنواخت بپزید. برخلاف تابه سوراخ دار، تابه بدون سوراخ دارای کف صاف و پیوسته‌ای است که حرارت دادن به زمان نیاز دارد. این واقعیت که سطح آن سنگین است نیز به کندی روند پخت کمک می‌کند. در نتیجه، پیتزای لطیف و جویدنی دریافت می‌کنید. یکی دیگر از معایب استفاده از تابه پیتزا بدون سوراخ این است که پیتزا ممکن است به طور یکنواخت پخته نشود.
  2. سهولت استفاده و تمیز کردن: وقتی صحبت از سهولت استفاده به میان می‌آید، یک تابه پیتزا سوراخ دار برنده واضحی است. از آنجایی که یک ماهیتابه سوراخ دار سطح کمتری دارد، سبک وزن است و کار با آن آسان است. برعکس، تابه‌های پیتزا صاف، سنگین، حجیم و کارکردن و استفاده از آن‌ها کاملاً نامرتب است. تا آنجایی که به سهولت تمیز کردن مربوط می‌شود، تابه های پیتزا بدون سوراخ همچنان گزینه بهتری هستند. به این دلیل است که آن‌ها یک سطح مداوم و صاف دارند. علاوه بر این، صاف‌ترین گزینه‌های ماهیتابه نچسب هستند، که باعث می‌شود آن‌ها را در ماشین ظرفشویی یا سینک ظرفشویی تمیز کنید. از طرف دیگر تابه‌های سوراخ دار به سختی تمیز می‌شوند. خرده‌های سوراخ‌ها به راحتی ناپدید نمی‌شوند، بنابراین ممکن است برای تمیز کردن آن‌ها به یک برس اختصاصی نیاز داشته باشید.
  3. مواد سازنده: اکثر تابه‌های پیتزا سوراخ دار از آلومینیوم ساخته شده‌اند. در مقایسه با یک تابه فولادی ضد زنگ آلومینیومی بادوام تر از یک هادی حرارتی برای پخت یکنواخت و سبک وزن است. این دو ویژگی برتر، آن را برای توسعه ظروف آشپزی مناسب می‌کند. از طرف دیگر تابه‌های صاف معمولاً از مواد ضخیم ساخته می شوند. این مواد اغلب آلیاژهایی با منشا ناشناخته هستند. این بدان معناست که ما هیچ اطلاعی از خواص انتقال حرارت آن‌ها و سایر موارد مهم نداریم.
  4. زمان پخت و کراست پیتزا: تابه‌های سوراخ دار اجازه می‌دهند حرارت مستقیماً به پوسته پیتزا برسد. گرم کردن مستقیم به شما این امکان را می‌دهد تا پیتزا را در عرض چند دقیقه آماده کنید. علاوه بر این، در مورد مصرف بیشتر پیتزاهای سوخته و نپخته یا نیمه پخته ماندن برخی از قسمت‌ها، هیچ ترسی وجود ندارد. همین امر در مورد تاپینگ پیتزا نیز صدق می کند. از آنجایی که رویه‌ها مقدار مناسبی از حرارت مستقیم دریافت می‌کنند، هیچ شانسی برای نپخته باقی ماندن آن وجود ندارد. از طرف دیگر، تابه‌های پیتزا بدون سوراخ معمولاً پیتزا را می‌سوزانند یا آن را نیمه‌پخته می‌گذارند. مشکل از انتقال دیرهنگام و ناکافی گرما ناشی می شود. اگر پیتزا را برای مدت طولانی تری بپزید، ممکن است باعث سوختگی پوسته شود. اگر پیتزا را برای مدت کوتاه‌تری گرم کنید، ممکن است قسمت‌های نیم‌پخت یا باقی مانده باشد.
  5. تطبیق پذیری: تابه‌های پیتزا بدون سوراخ چند منظوره هستند، به این معنی که می‌توانید از آن‌ها برای مصارف مختلف پخت و پز استفاده کنید. شما می‌توانید تقریباً هر چیزی را در یک تابه صاف مانند ظرف بپزید. وقتی صحبت از تابه‌های پیتزا سوراخ‌دار می‌شود، فقط می توانید از آن‌ها برای تهیه پیتزا استفاده کنید. وجود سوراخ‌ها به شما اجازه نمی‌دهد روغن زیادی به تابه اضافه کنید. با این حال، آن‌ها هنوز هم برای بخارپز کردن سبزیجات راحت هستند.

آموزش تمیزکردن ظرف پخت پیتزا:

بعد از اینکه از تابه فلزی پیتزا برای تهیه پیتزا استفاده کردید، ظرف خود را با دست با یک اسفنج نرم و مواد شوینده مخصوص آلومینیوم بشوئید.

هنگام تمیز کردن تابه از موارد زیر استفاده نکنید:

  • یک ماشین ظرفشویی
  • اسفنج‌های درشت
  • پاک کننده‌های سوز آور
  • شوینده‌های اسیدی

با توجه به نکاتی که گفته شد، می‌توانید ظرف پخت پیتزا مورد نظر خود را خریداری نمائید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه ظرف پخت پیتزا ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه‌ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت کنید.


۱ ظرف پخت پیتزا به گز مدل گرد کد ۳۰

ظرف پخت پیتزا به گز مدل گرد کد 30

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۰x30x3 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۵۰ گرم
  • جنس بدنه
    تفلون
  • جنس روکش
    گرانیت
  • قابلیت استفاده در
    فر
  • سایر توضیحات
    محصولی ازجنس گرانیت با جنس و متریال عالی که باعث شده محصول را بتوان روی حرارت مستقیم و اجاق و فر و ماکروفر استفاده کرد. مناسب جهت پخت پیتزا و تارت و پنکیک و انواع املت ها

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ ظرف پخت پیتزا مدل M23

ظرف پخت پیتزا مدل M23

مشخصات

  • ابعاد
    ۳×۲۳×۲۳ سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۱۸ گرم
  • جنس بدنه
    فلز
  • جنس روکش
    تفلون
  • قابلیت استفاده در
    فر
  • کشور مبدا برند
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ ظرف پخت پیتزا مدل s25

ظرف پخت پیتزا مدل s25

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۵x25x3 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۳۵ گرم
  • جنس بدنه
    فلز
  • جنس روکش
    تفلون
  • سایر توضیحات
    قالب پیتزا به ابعاد ۲۵x25x3 مناسب برای پخت انواع پیتزا و پای ، دارای روکش تفلون نچسب درجه یک و باکیفیت و قابلیت شستشوی آسان. لبه سه سانتی آن برای پخت پیتزاهای پرمخلفات بسیار مناسب است.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ ظرف پخت پیتزا مدل sahar کد ۵۰۲

ظرف پخت پیتزا مدل sahar کد 502

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۵x25x3 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • جنس روکش
    تفلون
  • قابلیت استفاده در
    فر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ ظرف پخت پیتزا تک ظرف مدل گرد سایز ۳۶

ظرف پخت پیتزا تک ظرف مدل گرد سایز 36

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۶x3x36 سانتی‌متر
  • وزن
    ۰۵۱۶ گرم
  • جنس بدنه
    گرانیت
  • قابل شستشو
    با دست
  • کشور مبدا برند
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ ظرف پخت پیتزا مدل p21 سایز ۲۱  بسته دو عددی

ظرف پخت پیتزا مدل p21 سایز 21  بسته دو عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۱x21x3 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۸۰ گرم
  • جنس بدنه
    فلز
  • جنس روکش
    تفلون
  • قابلیت استفاده در
    فر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ ظرف پخت پیتزا پیرکس کد ۱۹۸

ظرف پخت پیتزا پیرکس کد 198

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۶x23x5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۶۸۸ گرم
  • جنس بدنه
    پیرکس
  • جنس روکش
    پیرکس
  • تعداد دسته
    دو عدد
  • قابلیت استفاده در
    فر
  • کشور مبدا برند
    فرانسه
  • سایر توضیحات
    ویژگی های اصلی :– موارد بهداشتی ، در برابر خراش مقاوم: شما می توانید کیک خود را به طور مستقیم در ظرف بدون هیچ گونه خط و خش برش دهید.– شفافیت شیشه ای: ایده آل برای بررسی پیشرفت پخت و پز شما است– دستگیره جانبی برای گرفتن بهتر– تمیز کردن آسان در ماشین ظرفشوییمزایای استفاده از شیشه بورسیلیکات پیرکس:– درجه حرارت شدید از -۴۰ درجه سانتیگراد تا + ۳۰۰ درجه سانتیگراد را پشتیبانی می کند– مقاوم در برابر شوک حرارتی تا دمای ۲۲۰ درجه سانتیگراد: شیشه پیرکس می تواند مستقیماً از فریزر با دمای ۲۰ درجه سانتیگراد به داخل فر با دمای ۲۰۰ درجه سانتیگراد وارد شود.– دارا بودن مواد بهداشتی بدون BPA که لکه ها یا بو را در خود نگه نمی دارد . با لوازم آشپزخانه پیرکس می توانید به راحتی آشپزی کنیدمزایای استفاده از شیشه بورسیلیکات Pyrex:– درجه حرارت شدید از -۴۰ درجه سانتیگراد تا + ۳۰۰ درجه سانتیگراد را پشتیبانی می کند– مقاوم در برابر شوک حرارتی تا دمای ۲۲۰ درجه سانتیگراد: شیشه پیرکس می تواند مستقیماً از فریزر با دمای ۲۰ درجه سانتیگراد به داخل فر با دمای ۲۰۰ درجه سانتیگراد وارد شود.– دارا بودن مواد بهداشتی بدون BPA که لکه ها یا بو را در خود نگه نمی دارد .

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ ظرف پخت پیتزا کد ۲۰۲

ظرف پخت پیتزا کد 202

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۸x4x3 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۸۰ گرم
  • جنس بدنه
    آلومینیوم
  • جنس روکش
    تفلون
  • قابلیت استفاده در
    فر
  • سایر توضیحات
    دارای روکش تفلون نچسب و مقاوم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ ظرف پخت پیتزا مدل p28 سایز ۲۸ بسته ۲ عددی

ظرف پخت پیتزا مدل p28 سایز 28 بسته 2 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۸x28x3 سانتی‌متر
  • وزن
    ۸۰۰ گرم
  • جنس بدنه
    فلز
  • جنس روکش
    تفلون
  • قابلیت استفاده در
    فر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ ظرف پخت پیتزا کاج نچسب کد GK032

ظرف پخت پیتزا کاج نچسب کد GK032

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۲x32x3 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۲۸ گرم
  • جنس بدنه
    آلومینیوم
  • جنس روکش
    گرانیت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ ظرف پخت پیتزا مدل Sor-25 بسته ۲ عددی

ظرف پخت پیتزا مدل Sor-25 بسته 2 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۵×۲۵×۳ سانتی‌متر
  • وزن
    ۷۵۰ گرم
  • جنس بدنه
    فلز
  • جنس روکش
    تفلون
  • قابلیت استفاده در
    فر
  • کشور مبدا برند
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ ظرف پخت پیتزا مدل ۳M1

ظرف پخت پیتزا مدل 3M1

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۱x31x4 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۰۰ گرم
  • جنس بدنه
    فلز
  • جنس روکش
    تفلون
  • قابلیت استفاده در
    فر
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • سایر توضیحات
    دارای تفلون نچسب درجه یک و رنگ کوره ای پشت قالب

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ ظرف پخت پیتزا مدل BZRG کد SHR 446

ظرف پخت پیتزا مدل BZRG کد SHR 446

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۹.۵×۲۹.۵×۳.۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • جنس بدنه
    فلز
  • جنس روکش
    گرانیت
  • قابلیت استفاده در
    فر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ ظرف پخت پیتزا کد SAT1024 بسته ۲ عددی

ظرف پخت پیتزا کد SAT1024 بسته 2 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۳x23x5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۸۰۰ گرم
  • جنس بدنه
    شیشه
  • جنس روکش
    پیرکس
  • تعداد دسته
    دو عدد
  • جنس دسته
    شیشه
  • قابلیت استفاده در
    فر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ ظرف پخت پیتزا مدل Sor-23 بسته ۲ عددی

ظرف پخت پیتزا مدل Sor-23 بسته 2 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۳×۲۳×۳ سانتی‌متر
  • وزن
    ۶۲۰ گرم
  • جنس بدنه
    فلز
  • جنس روکش
    تفلون
  • قابلیت استفاده در
    فر
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • سایر توضیحات
    شامل ۲ عدد تابه با قطر ۲۳ سانتی متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ ظرف پخت پیتزا به گز مدل گرد گرانیتی مجموعه ۳ عددی

ظرف پخت پیتزا به گز مدل گرد گرانیتی مجموعه 3 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۲x32x2 سانتی‌متر
  • وزن
    ۹۸۰ گرم
  • جنس بدنه
    آلومینیوم
  • جنس روکش
    تفلون
  • قابلیت استفاده در
    فر
  • سایر توضیحات
    محصولی از جنس گرانیت با جنس و متریال عالی پوشش داخلی نچسب و ضد خش با پوشش خارجی رنگ نسوز که باعث شده محصول را بتوان روی حرارت مستقیم اجاق و داخل فر و ماکروفر استفاده کرد. مناسب جهت پخت پیتزا و تارت و پنکیک و انواع املت ها

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ ظرف پخت پیتزا مدل سینی فر

ظرف پخت پیتزا مدل سینی فر

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۹x26x3 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • جنس بدنه
    تفلون
  • جنس روکش
    تفلون
  • قابلیت استفاده در
    فر
  • قابل شستشو
    با ماشین ظرف‌شویی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ ظرف پخت پیتزا به گز مدل گرد گرانیتی کد ۲۳

ظرف پخت پیتزا به گز مدل گرد گرانیتی کد 23

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۳x23x3 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۵۰ گرم
  • جنس روکش
    تفلون
  • قابلیت استفاده در
    فر
  • اقلام همراه محصول
    به خاطر ماهیت جنس کالا قابل استفاده درون فر و روی شعله مستقیم گاز بوده و با داشتن روکش گرانیتی نچسب میباشد
  • سایر توضیحات
    به خاطر ماهیت جنس کالا قابل استفاده درون فر و روی شعله مستقیم گاز بوده و با داشتن روکش گرانیتی نچسب میباشد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ ظرف پخت پیتزا مدل ۳M3

ظرف پخت پیتزا مدل 3M3

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۳x33x4 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۵۰ گرم
  • جنس بدنه
    فلز
  • جنس روکش
    تفلون
  • قابلیت استفاده در
    فر
  • سایر توضیحات
    تفلون دو لایه نچسب و رنگ کوره ای

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ ظرف پخت پیتزا مدل p32 سایز ۳۲ بسته ۲ عددی

ظرف پخت پیتزا مدل p32 سایز 32 بسته 2 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۲x32x3 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۱۰۰ گرم
  • جنس بدنه
    فلز
  • جنس روکش
    تفلون
  • قابلیت استفاده در
    فر
  • کشور مبدا برند
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ ظرف پخت پیتزا شیشه و بلور اصفهان مدل نازنین بسته ۲ عددی

ظرف پخت پیتزا شیشه و بلور اصفهان مدل نازنین بسته 2 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۳x23x5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۶۰۰ گرم
  • جنس بدنه
    بلور
  • قابلیت استفاده در
    فر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ ظرف پخت پیتزا کد ۳۰ مجموعه ۲ عددی

ظرف پخت پیتزا کد 30 مجموعه 2 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۰x30x5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰۰ گرم
  • جنس بدنه
    فولاد
  • جنس روکش
    گرانیت
  • کشور مبدا برند
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ ظرف پخت پیتزا کد Mhr-297-25 مجموعه سه عددی

ظرف پخت پیتزا کد Mhr-297-25 مجموعه سه عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۵x25x3 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۸۰ گرم
  • جنس بدنه
    فلز
  • جنس روکش
    تفلون
  • قابلیت استفاده در
    فر
  • کشور مبدا برند
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ ظرف پخت پیتزا مدل RM26

ظرف پخت پیتزا مدل RM26

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۶x26x4 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • جنس بدنه
    گرانیت
  • جنس روکش
    تفلون
  • تعداد دسته
    یک عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ ظرف پخت پیتزا کد ۲۱

ظرف پخت پیتزا کد 21

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۱x21x3 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۳۶ گرم
  • جنس بدنه
    فلز
  • جنس روکش
    تفلون
  • قابلیت استفاده در
    فر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ ظرف پخت پیتزا کد Mhr-297-25

ظرف پخت پیتزا کد Mhr-297-25

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۵x25x3 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۸۰ گرم
  • جنس بدنه
    فلز
  • جنس روکش
    تفلون
  • قابلیت استفاده در
    فر
  • کشور مبدا برند
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ ظرف پخت پیتزا مدل ۳۳

ظرف پخت پیتزا مدل 33

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۳x33x3 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۶۷ گرم
  • جنس بدنه
    آلومینیوم
  • جنس روکش
    تفلون
  • قابلیت استفاده در
    فر
  • کشور مبدا برند
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ ظرف پخت پیتزا به گز مدل گرد گرانیتی کد ۲۱

ظرف پخت پیتزا به گز مدل گرد گرانیتی کد 21

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۱x21x3.5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۲۰ گرم
  • ویژگی ظرف پخت
    قابلیت گریل کردن
  • جنس بدنه
    آلومینیوم
  • جنس روکش
    گرانیت
  • قابلیت استفاده در
    فر
  • قابل شستشو
    با ماشین ظرف‌شویی
  • سایر توضیحات
    محصولی از جنس روکش داخلی گرانیت کاملاً نچسب با بدنه آلومینیوم که باعث سبکی و در عین حال مقاومتبالای قالب و به خاطر رنگ خارجی نسوز که باعث شده محصول را بتوان روی حرارت مستقیم و اجاق و فر و ماکروفر استفاده کرد. مناسب جهت پخت پیتزا و تارت و پنکیک و انواع املت ها

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ ظرف پخت پیتزا کاج نچسب کد TK028 سایز ۲۸

ظرف پخت پیتزا کاج نچسب کد TK028 سایز 28

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۸ × ۲۸ × ۲ سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۵۰ گرم
  • جنس بدنه
    آلومینیوم
  • جنس روکش
    تفلون
  • قابلیت استفاده در
    فر
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • سایر توضیحات
    – دارای تفلون نچسب- دارای گواهینامه استاندارد از موسسه ملی استاندارد- دارای پروانه بهداشت- پوشش بدون مواد شیمیایی- مقاومت بالا – استفاده از روکش نچسب- وزن مناسب

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ ظرف پخت پیتزا میلاد مدل M23 -بسته دو عددی

ظرف پخت پیتزا میلاد مدل M23 -بسته دو عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۳ سانتی‌متر
  • وزن
    ۶۳۲ گرم
  • جنس بدنه
    فولاد
  • جنس روکش
    تفلون
  • قابلیت استفاده در
    فر
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • اقلام همراه محصول
    ندارد
  • سایر توضیحات
    در ماشین ظرفشویی شسته نشود.از برخورد اجسام سخت به کف ظرف جلوگیری شود.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید ظرف پخت پیتزا در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید آفتابگیر شیشه خودرو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا