آشپزخانه

رنده آشپزخانه، راهنمای خرید بهترین رنده آشپزخانه دستی و برقی ارزان

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید رنده آشپزخانه باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

رنده آشپزخانه یکی از ابزار مهم و ضروری در هر خانه‌ای است که می‌تواند کاری بسیار بیشتر از خرد کردن پنیر را انجام دهد. آن‌ها می‌توانند انواع غذا را به نوار، رشته یا ذرات ریز تبدیل کنند. در حالی که یک غذاساز کارهای مشابهی را انجام می‌دهد، من اغلب به جای آن به سراغ رنده آشپزخانه می‌روم زیرا تمیز کردن آن آسان‌تر است. اگر به تفاله گوجه‌فرنگی برای پخت سریع ماهی تابه‌ای نیاز داشته باشم، یک رنده آشپزخانه برای من وجود دارد. برای تزیین سالاد با کوفته هویج مفید است.

رنده‌های آشپزخانه جعبه‌ای معمولاً دارای چهار طرف هستند که هر یک به یک عملکرد خاص اختصاص دارد. دو طرف معمولا دارای سوراخ‌های بزرگ و متوسط برای رنده کردن هستند. یک طرف آن شامل یک ماندولین ناب و ضلع آخر زه است. من هشت رنده آشپزخانه مختلف را با استفاده از مواد مختلف با بافت‌های متنوع آزمایش کردم تا نحوه عملکرد هر رنده آشپزخانه در هر طرف را ارزیابی کنم. همه رنده‌های بررسی‌شده از فولاد ضد زنگ ساخته شده‌اند که به نظر می‌رسد این روزها معمول است زیرا مقاوم در برابر زنگ‌زدگی و قابلیت شستشو در ماشین ظرف‌شویی را دارند. با جستجوی سریع رنده‌های قدیمی مدل‌های آلومینیومی قدیمی پیدا شد. این چیزی است که من پیدا کردم. رنده آشپزخانه به راحتی قابل قبول است. رنده من یکی از بهترین رنده‌ها نبود، اما من عادت داشتم رنده جعبه‌ای ‌ام را برای کارهای عجیب و غریب مانند: خرد کردن پنیر برای یک کوسادیلا، رنده کردن هویج برای یک همبرگر گیاهی یا بارش برف پارمزان خوب روی یک غذا از کمد بیرون بیاورم. من از رنده آشپزخانه غافل نشدم، فقط هرگز به دنبال رنده بهتر نبودم.

اما وقتی ۱۵ مورد از آن‌ها را در کنار هم آزمایش کردم، متوجه شدم که همه رنده‌ها برابر نیستند. یک رنده آشپزخانه خوب برای استفاده احساس امنیت و بدون دردسر می‌کند. مدل‌های استثنایی در خروجی خود بسیار کارآمد هستند. بله، من این کلمه را به طرز هیجان انگیزی برای توصیف رنده آشپزخانه استفاده کردم. نان هاش قهوه‌ای و کدو سبز دیگر چندان دلهره آور نیستند. هنگامی که بهترین رنده‌ها را دارید، مجبور نخواهید بود غذاساز را از کابینت بیرون بیاورید یا تقریباً مرتباً آن را بشوئید. در مورد انتخاب‌های برتر ما در زیر بخوانید و برای جزئیات بیشتر در مورد روش‌های آزمایش ما و آنچه باید در رنده آشپزخانه به دنبال آن باشید، به پایین بروید.

رنده آشپزخانه چیست و چه کاربردی دارد؟

رنده ظرفی با سوراخ‌های تیز است که برای خرد کردن غذاهایی مانند: سبزیجات یا پنیر مورد استفاده قرار می‌گیرد. از زمان اختراع آن در دهه ۱۵۴۰ میلادی، به تدریج به یک ابزار ضروری در آشپزخانه تبدیل شد. رنده‌ها به طور کلی در اندازه ها و طرح‌های مختلف تیغه رنده وجود دارند. این ممکن است هنگام انتخاب مناسب برای آشپزخانه شما کمی مشکل باشد.

حتما بخوانید: راهنمای خرید سرویس قابلمه

آیا واقعا به رنده آشپزخانه نیاز داریم؟

در نهایت، من تشخیص دادم که وقتی از تیغه درشت آن برای چیزهایی مانند پنیر و سبزیجات ترد استفاده می‌شود، رنده جعبه‌ای مؤثرتر است. برای پوست مرکبات، شکلات، پنیر سفت، زنجبیل تازه و ادویه جات کامل مانند جوز هندی، رنده به سبک سوخاری موثرتر است. با توجه به قیمت‌های پایین هر کدام، بهتر است یکی از هر کدام را تهیه کنید تا تمام نیازهای رنده‌ای خود را پوشش دهید.

انواع رنده آشپزخانه موجود در بازار:

رنده‌ها در اندازه‌ها و اشکال مختلف وجود دارند. در اینجا انواع رنده آشپزخانه را که می‌توانید برای خرید بعدی خود انتخاب کنید، آورده شده است.

  1. رنده جعبه‌ای: یک رنده جعبه‌ای برای پنیرهای سفت و نرم‌تر مناسب است. اکثر مدل‌ها با پایه ای بادوام طراحی شده‌اند و می‌توانند سبزیجات سفت‌تر را رنده کنند. معمولاً رنده جعبه‌ای دارای ۳-۴ سطح رنده شده است و گاهی اوقات دارای ظرف قابل اتصال برای گرفتن غذاهای رنده شده است.
  2. رنده میکروپلان: رنده‌های میکروپلین به دلیل سایز باریکی که دارند به راحتی قابل نگهداری هستند. آن‌ها برای رنده کردن پنیرهای سفت عالی می‌باشند، همچنین می‌توانند به عنوان زرشک برای مرکبات نیز کار کنند. اگرچه آن‌ها می‌توانند برای پوشاندن ماکارونی با پنیر مفید باشند، اما برای رنده کردن پنیرهای نرم مناسب نیستند.
  3. رنده پنیر چرخشی: رنده‌های پنیر روتاری برای پنیرهای سخت مناسب هستند. در مقایسه با رنده‌های جعبه‌ای، رنده های چرخشی پنیر برای نگهداری ساده‌تر هستند. اگرچه آن‌ها می‌توانند ایمن تر از رنده‌های میکروپلن باشند، اما فضای زیادی در کابینت اشغال می‌کنند.
  4. رنده برقی: دو نوع اصلی رنده برقی وجود دارد. می‌توانید وسیله‌ای بخرید که فقط رنده می‌کند، یا ممکن است وسیله‌ای مانند غذاساز داشته باشید که همراه با ضمیمه رنده ارائه می‌شود. رنده‌های برقی با رنده کردن مقادیر زیادی غذا به سرعت عمل می‌کنند، که آن‌ها را به گزینه‌ای عالی برای خانواده‌های پرجمعیت یا سرآشپزهای مهمانی شام تبدیل می‌کند. آن‌ها همچنین بهترین گزینه برای سرآشپزهایی هستند که از آرتروز، آسیب دست رنج می‌برند، یا نمی خواهند به خود آسیب برسانند.

هر آنچه که در مورد سطوح رنده آشپزخانه باید بدانید:

انواع مختلفی از سطوح توری وجود دارد. برخی از رنده‌ها ممکن است یک نوع سطح رنده داشته باشند در حالی که برخی دیگر ممکن است دارای انواع سطوح رنده باشند.

رنده ریز:

از رنده ریز برای ایجاد بخش‌های بسیار کوچک غذا استفاده می‌شود. هنگامی که با غذای خشک استفاده می‌شود، پودر ایجاد می‌کند. این نوع رنده‌ای است که معمولاً با پارمزان استفاده می‌شود و همچنین از آن برای پوست انداختن میوه استفاده می‌شود. هنگامی که با مواد غذایی مرطوب استفاده می شود، بافتی شبیه به پوره ایجاد می‌کند.

رنده متوسط:

یک رنده متوسط بخش‌های بزرگتری از غذا را تولید می‌کند. این یک راه عالی است برای اینکه غذای کمتری بیشتر به نظر برسد. به عنوان مثال، می توانید یک تکه شکلات را رنده کنید و روی چند دسر بپاشید. اغلب برای رنده کردن هویج، پنیر و آجیل نیز استفاده می‌شود.

رنده درشت:

یک رنده درشت برای ایجاد سریع تکه‌های سبزیجات، به خصوص گوجه فرنگی برای پاستا یا سس پیتزا، بهتر است. تکه‌ها یکنواخت به نظر نمی‌رسند اما روستایی تر به نظر می رسند.

برش دهنده:

هنگامی که می خواهید برش‌های باریکی از گوشت، پنیر یا سبزیجات ایجاد کنید، می‌توانید به جای چاقو از برش دهنده استفاده کنید. اگر برش به اندازه کافی تیز باشد، زمان زیادی برای شما در آشپزخانه صرفه جویی می‌کند و تلاش فیزیکی کمتری برای دستیابی به نتایج مشابه می‌گیرد.

چگونه بهترین رنده آشپزخانه را انتخاب کنیم؟

برای انتخاب بهترین رنده آشپزخانه، موارد مختلفی را باید در نظر بگیریم از جمله:

  • تعداد سطوح توری
  • میزان وضوح تصاویر
  • مقاومت در برابر زنگ زدگی
  • راحتی
  • پایه ضد لغزش
  • سهولت استفاده
  • توان مالی
  • ماندگاری
  • نظرات مشتریان

حتما بخوانید: راهنمای خرید سرویس چاقو آشپزخانه

نکات مهم هنگام خرید رنده آشپزخانه:

  1. تیز بودن و شکل تیغه‌ها: یک رنده خوب به همان اندازه که روی یک توپ نرم موزارلا کار می‌کند، روی یک سیب‌زمینی زبر و سخت نیز کار می‌کند. شما نباید به اعمال زور نیاز داشته باشید. همانطور که یک چاقوی کسل کننده از یک چاقوی تیز خطرناک تر است، یک رنده کسل کننده فقط شانس خرد کردن انگشت خود را به همراه پنیر افزایش می‌دهد. اما تیز بودن در صورتی مفیدتر است که شکل تیغه‌ها غذا را به گونه‌ای نگه می‌دارد که آن را در یک مسیر مستقیم نگه دارد و آن را به رشته‌هایی با اندازه ثابت برش دهد. سوراخ‌های رنده در برخی مدل‌ها، مانند رنده جعبه چهار طرفه با یکدیگر متفاوت است.
  2. ثبات و راحتی: من به دنبال رنده‌هایی بودم که پایدار و مطمئن باشند. بسیاری از مدل‌های رنده‌های جعبه‌ای دارای روکش لاستیکی در امتداد پایه‌های خود هستند که در حین کار، کشش را ایجاد می‌کنند. برخی از رنده‌های سوخاری دارای پدهای لاستیکی هستند که به شما این امکان را می‌دهند تا انتهای بدون دسته را در برابر سطح کار متعادل کنید. یک رنده باید به راحتی در دست باشد و دستگیره‌های جعبه رنده باید هر اندازه دست را در خود جای دهند.
  3. طول صفحه روی رنده به سبک سوخاری: برای خوشبو کردن مرکبات، برخی از سرآشپزها توصیه می‌کنند که به جای رنده کردن لیمو در برابر تیغه‌های سوخاری با دست غالب خود، سوهان را در منحنی میوه به جلو و عقب بچرخانید. انجام این کار خطر رنده شدن انگشتانتان را به حداقل می‌رساند. استفاده از سوهان به این روش مزیت اصلی رنده‌های بدون دسته به سبک سوخاری است. آن‌ها به جای دسته دارای صفحات رنده بسیار طولانی هستند که به معنای کارایی بیشتر است. صفحات توری کوتاه اغلب به معنای رنده کوتاه و دیوانه کننده هستند.
  4. ارزش خرید: هیچ کاری نمی‌توانید در مورد آن انجام دهید. رنده‌ها با گذشت زمان کسل کننده می‌شوند. آن‌ها یکی از ابزارهای آشپزخانه هستند که باید به طور دوره‌ای آن‌ها را تعویض کنید. به همین دلیل، هزینه یک عامل اصلی است. گران‌ترین رنده‌های جعبه‌ای که من تست کردم به قیمت ۳۰ تا ۳۵ دلار فروخته می‌شدند، اما متوجه شدم که مدل‌های ارزان‌تر، که حدود ۹ دلار قیمت دارند، به همان خوبی عمل می‌کنند. رنده‌های سبک از ۱۰ تا ۱۵ دلار متغیر بود.
  5. ویژگی‌های اضافی: اکثر رنده‌های جعبه‌ای چهار طرفه هستند و علاوه بر یک تیغه رنده درشت، دارای یک تیغه زستر، یک تیغه رنده ریز و یک تیغه برش شبیه به ماندولین هستند. برخی از آن‌ها دارای پنج طرف هستند، از جمله عملکردهایی برای ساخت روبان یا رنده کردن زنجبیل، اما این تیغه‌های اضافی در آشپزی روزمره بسیار کمتر استفاده می‌شوند و من در آن‌ها ارزش زیادی پیدا نکردم.
  6. ماندگاری: اگر می‌خواهید رنده شما ماندگاری بیشتری داشته باشد، به دنبال مدلی بادوام باشید. بیشتر رنده‌ها از فولاد ضد زنگ برای وضوح و دوام ساخته شده‌اند. بر خلاف سایر مواد، فولاد ضد زنگ غیر خورنده و نسبتاً سخت است. هرگز رنده‌هایی را که از قلع ساخته شده اند انتخاب نکنید زیرا به مرور زمان زنگ می زند.
  7. قابل شستشو در ماشین ظرفشویی: یک رنده خوب باید قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی را داشته باشد، بنابراین تمیز کردن آن آسان خواهد بود. از آنجایی که دندان‌های رنده عمدتا تیغی هستند، شستن آن‌ها با دست خطرناک خواهد بود. اگر دوست دارید انگشتانتان از بریدگی در امان باشند، به دنبال مارکی با قابلیت شستشوی ماشین ظرفشویی باشید تا ماشین تمیز کردن را برای شما انجام دهد.
  8. محدوده قیمت رنده: رنده یک ظروف آشپزخانه ارزان قیمت بوده که سرمایه گذاری عالی برای هر آشپزی می‌باشد‌. زیرا زمان زیادی را برای شما در آشپزخانه صرفه جویی می‌کند. شما می توانید یکی از آن‌ها را با قیمتی کمتر از ۴ دلار و تا ۴۰ دلار انتخاب کنید. یک رنده ۴۰ دلاری معمولاً ویژگی های بیشتری نسبت به رنده کردن دارد.
  9. اندازه خرد کردن: به خاطر داشته باشید که آیا می‌خواهید سوراخ‌های خرد کردن درشت، سوراخ‌های خردکردن ریز یا هر دو را داشته باشید. در حالی که برخی از انواع رنده‌ها فقط با یک اندازه سوراخ خرد کننده یا اغلب دستی عرضه می‌شوند، برخی دیگر به شما اجازه می‌دهند تا از یک ابزار چند سایز رنده را در اختیار داشته باشید. برخی از رنده های جعبه‌ای حتی دارای تیغه‌های پهن برای برش هستند.

روش نگهداری از رنده آشپزخانه:

  • پس از استفاده، بهتر است رنده خود را بلافاصله تمیز کنید. زیرا مواد غذایی جا مانده بر روی رنده خشک می‌شود و به راحتی شسته نخواهد شد.
  • برای تمیز کردن رنده‌های کوچک، فقط می توانید اجازه دهید، آب از روی آن‌ها عبور کند. بهتر است به جای دخالت دست و جراحت با فشار آب مواد غذایی گیر کرده درون رنده را خارج کنید.
  • برای از بین بردن مقداری ذرات غذایی که روی برجستگی‌ها گیر کرده‌اند، رنده را در آب گرم خیس کنید و سپس با مسواک برجستگی‌ها را تمیز نمائید.
  • اگر دستگاه شما قابل شستشو در ماشین ظرفشویی می‌باشد، بهتر است. برای شستن رنده خود به ماشین ظرفشویی تکیه کنید.
  • بعد از شستشو رنده خود را با یک پارچه تمیز خشک کرده و درون کابینت قرار دهید. این کار جلوی لکه زدن و زنگ زدن رنده را می‌گیرد.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می‌توانید رنده آشپزخانه مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه رنده آشپزخانه ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت کنید.


۱ رنده شنگیا مدل ۴ گوش  H0402

رنده شنگیا مدل 4 گوش  H0402

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۵x7x10 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۴۹ گرم
  • جنس دسته
    استیل
  • جنس بدنه
    استیل ضد زنگ
  • سایر توضیحات
    -ساخته شده از stanel steel اصل ضد زنگ-قابلیت شست و شو در ماشین ظرفشویی-ساخته شده با تکنولوژی وایر کات برای برندگی بهتر و کارایی راحت تر-ساخت کشور چین برند معتبر شنگواپیشنهاد فروشندگان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ رنده برنر مدل V3

رنده برنر مدل V3

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۷*۱۳*۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۰۰ گرم
  • جنس دسته
    پلاستیک
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • کشور مبدا برند
    آلمان
  • سایر توضیحات
    رنده برنر اصل آلمان مدل V3دارای دو نوع تیغهفوق العاده تیز و برندهتیغه ضد زنگشستشوی آسانقابلیت خرد ، ورقه ورقه و رشته کردن در زمان کوتاهجنس بدنه و کلاهک از پلاستیک فشرده کاملا بهداشتیساخت آلمان با استانداردهای کامل اروپاییکلاهک ایمنی محافظ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ رنده سیر مدل Rt2000

رنده سیر مدل Rt2000

مشخصات

  • ابعاد
    ۹x5x5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۳ گرم
  • جنس دسته
    پلاستیک
  • جنس بدنه
    استیل

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ رنده برونر مدل F10

رنده برونر مدل F10

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۵*۱۵*۱۲ سانتی‌متر
  • وزن
    ۸۵۰ گرم
  • جنس دسته
    پلاستیک
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • سایر توضیحات
    دارای سه زبانه برشی(نازک ۳.۵میلی متری)(متوسط ۵ میلی متری)(کلفت ۷ میلی متری)دارای زبانه رنده(۶،۴،۲،۱ میلی متری) و کلاهک محافظ میباشد.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ رنده تکتا مدل MDG

رنده تکتا مدل MDG

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۶x23x13 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۸۰ گرم
  • جنس دسته
    پلی پروپیلن
  • جنس بدنه
    پلی‌پروپیلن
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • سایر توضیحات
    دارای یک خلال کن و دو عدد رنده ریز و درشتقابلیت تعویض رنده با باز کردن دسته گرداندارای درپوش پلاستیکی برای هل دادن مواد به داخل رندهمجهز به کفی مکنده برای ثابت شدن رنده روی سطح صاف

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ رنده کد ۹۰۹۰

رنده کد 9090

مشخصات

  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • جنس بدنه
    پلاستیک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ رنده کد ۲۲

رنده کد 22

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۸*۶*۱ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰ گرم
  • جنس دسته
    استیل
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • سایر توضیحات
    مناسب برای خرد کردن انواع سبزیجات و‏ سیب زمینی و میوه جات و سیر دارای ۴ تیغه رنده و یک پوست گیر تیغه های استیل ضد زنگکوچک و کمجابسیار تیز

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ رنده هویج مدل SPIRALEN

رنده هویج مدل SPIRALEN

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۶x6x5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۵۰ گرم
  • جنس دسته
    باکالیت
  • جنس بدنه
    باکالیت
  • سایر توضیحات
    رنده استیل ضد زنگ ساخت آلمانبدنه ساخته شده از باکالیت فشرده نشکنرنده و پوست کن مارپیچ ورقه کردن مارپیچی هویچ ,خیار کدو و سبزیجات مشابهمناسب مربا و سالاد و …

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ رنده دستی مدل ۶۵۰ به طول ۲۲ سانتیمتر

رنده دستی مدل 650 به طول 22 سانتیمتر

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۲*۲۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۲ گرم
  • جنس دسته
    استیل
  • جنس بدنه
    استیل

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ رنده سیر مدل ev style

رنده سیر مدل ev style

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۲x5x2 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۳۰ گرم
  • جنس دسته
    پلاستیک
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • کشور مبدا برند
    ترکیه
  • سایر توضیحات
    رنده با کیفیت عالی و بسیار خوش رنگ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ رنده برنر مدل V5

رنده برنر مدل V5

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۸x15x9 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۱۹ گرم
  • سایر توضیحات ابعاد
    ارتفاع با ابزار رنده نوشته شده است
  • کشور مبدا برند
    آلمان
  • سایر توضیحات
    رنده آلمانی ارجینال برنر مدل v5 بهترین وسیله برای آشپزی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ رنده سیر مدل F5

رنده سیر مدل F5

مشخصات

  • ابعاد
    ۴×۴×۱۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰ گرم
  • جنس دسته
    پلاستیک
  • جنس بدنه
    استیل
  • کشور مبدا برند
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ رنده باریکو مدل Teramo 3 In 1 Rotary

رنده باریکو مدل Teramo 3 In 1 Rotary

مشخصات

  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • سایر توضیحات
    – رنده چرخشی ۳ کاره- دارای ۳ تیغه مجزا (رنده ریز، درشت، ورقه کن)- مناسب جهت رنده کردن گردو، بادام، سیب‌زمینی، پیاز، پنیر پیتزا, شکلات و ورقه کردن هویج و خیار- دارای پایه و قفل مکنده جهت ثابت نگه‌داشتن دستگاه برروی سطوح در حین کاردارای ابعاد بسته‌بندی ۲۹.۵ × ۱۴ × ۲۰ سانتی‌متر و وزن ۱۱۷۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ رنده مدل رنده تمام استیل ۴ گوش UN_2210

رنده مدل رنده تمام استیل 4 گوش UN_2210

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰x7x24 سانتی‌متر
  • سایر توضیحات ابعاد
    ۱۰x7x24
  • کشور مبدا برند
    چین

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ رنده اف بی ویژن مدل FB-6ST

رنده اف بی ویژن مدل FB-6ST

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۳x13x23 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • جنس دسته
    پلی پروپیلن
  • جنس بدنه
    استیل
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • سایر توضیحات
    – با ضخامت ۰.۳۶ میلی‌متر بسیار تیز و مقاوم- دارای ۶ نوع تیغه متنوع- دارای درپوش استیل- پایه سیلکونی جهت رفع آسیب زدن و خط خوردگی در کف ظروف هنگام استفاده (ضد لغزش)

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ رنده ونکن مدل X5

رنده ونکن مدل X5

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۹x12x10 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • جنس دسته
    پلاستیک
  • جنس بدنه
    استیل و پلاستیک
  • کشور مبدا برند
    ترکیه
  • اقلام همراه
    – دارای پنج تیغه متفاوت- تیغه های تقویت شده- ساخت URVE PLASTIK ترکیه- پایه های سیلیکونی ضدلغزش- قفل شدن کامل صفحه رنده روی مخزن خود

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ رنده مدل CX-56

رنده مدل CX-56

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰x10x12 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۸۵ گرم
  • سایر توضیحات ابعاد
    دارای چهار نوع رنده در اطراف بدنهدارای دسته در بالای بدنه (دسته پلاستیکی)
  • جنس دسته
    پلاستیک
  • جنس بدنه
    استیل

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ رنده مانلی مدل چهار کاره کد ۱۲۳۴

رنده مانلی مدل چهار کاره کد 1234

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۸x13x3 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۴۰ گرم
  • جنس دسته
    پلاستیک
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • سایر توضیحات
    افزایش سرعت عملکرد در هین آشپزی.امکان شستشوی آن با ماشین ظرفشویی .طراحی ساده و زیبا در کنار کیفیت فوق‌العاده،.با سه تیغه استثنایی و بدنه پلاستیکی مناسب برای هر آشپزخانه‌ی ایرانی است.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ رنده مدل چهارکاره کد M.K.Z1

رنده مدل چهارکاره کد M.K.Z1

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۲x12x3 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰ گرم
  • جنس دسته
    پلاستیک
  • جنس بدنه
    پلاستیک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ رنده مدل ۴ کاره

رنده مدل  4 کاره

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۹x13x13 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۴۶ گرم
  • جنس دسته
    پلاستیک
  • جنس بدنه
    پلاستیک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ رنده بُرنِر مدل V5 مجموعه ۶ عددی

رنده بُرنِر مدل V5 مجموعه 6 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۸x15x7 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۸۰ گرم
  • جنس دسته
    پلاستیک
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • کشور مبدا برند
    آلمان
  • سایر توضیحات
    رنده برنر اصل آلمان مدل V5همراه با قطعه نگهدارندۀ تیغه‌هادارای سه نوع تیغه فوق‌العاده تیز و برندهتیغه ضدّزنگشستشوی آسانقابلیت خردکردن به صورت خلالی در دو اندازۀ ریز و درشتقابلیت ورقه‌کردن در چهار ضخامتِ ۱.۲، ۲.۸، ۵ و ۷ میلی‌مترقابلیت برش به‌صورت نگینی در دو اندازۀ ریز و درشتجنس بدنه و کلاهک از پلاستیک فشرده کاملاً بهداشتیساخت آلمان با استانداردهای کامل اروپاییکلاهک ایمنی محافظ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ رنده مدل مانلی

رنده مدل مانلی

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۹x13x3 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۴۶ گرم
  • جنس دسته
    پلاستیک
  • جنس بدنه
    پلاستیک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ رنده برنر مدل vital mandolin کد V6

رنده برنر مدل vital mandolin کد V6

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۸x11x6 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۶۰ گرم
  • جنس دسته
    پلاستیک
  • جنس بدنه
    پلی کربنات
  • اقلام همراه
    تمامی متعلقات در تصویر های درج شده موجود است
  • سایر توضیحات
    ابعادماندولین حیاتی: ۳۸cm x 15cm x 5.5cmجای غذا: ۱۵cm x 11.5cm x 6cmبرش و درج ایمنی: ۲۳.۵cm x 9.7cm x 2cmدرج تیغه ۳.۵ میلی‌متری: ۲۲ × ۹.۷ × ۲ سانتی‌متردرج تیغه ۷ میلی‌متری: ۲۲ × ۹.۷ × ۲،۵ سانتی‌مترجعبه درج: ۱۸cm x 10.5cm x 6cmپایه اتصال: ۱۷ × ۱۰ × ۵ سانتی مترداده های تکنیکی:برش در ۴ ضخامت مختلفافزودن پانسمان هنگام برش امکان پذیر استنوارها و مکعب های نازک و ضخیم را برش دهیدRoko Insert برای نوارهای خوشمزه ژولین برای اسپاگتی سبزیجاتداخل رنده برای غذای ریز رنده شدهدارای دسته لاستیکی ارگونومیکدارای پایه لاستیکی ضد لغزشاجزای مجموعه حرفه ای برش آشپزخانه Borner Vital:Borner Vital Mandolinدرج برش با عملکرد ایمنی و رول پانسماندرج تیغه ۳.۵ میلی متری و ۷ میلی متریدرج روکو و رنده۲x جعبه درجنگهدارنده غذا

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ رنده شنگیا مدل مخروطی کد ۲۶۵۱

رنده شنگیا مدل مخروطی کد 2651

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۳x13x28 سانتی‌متر
  • وزن
    ۶۵ گرم
  • سایر توضیحات ابعاد
    ۱۳x13x28
  • جنس بدنه
    استیل
  • کشور مبدا برند
    چین

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ رنده مدل پوست کن آیسان

رنده مدل پوست کن آیسان

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۵x8x1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰ گرم
  • جنس دسته
    پلاستیک
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • کشور مبدا برند
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ رنده هوهاو مدل ۱۳۷

رنده هوهاو مدل 137

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۸x16x40 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۷۰ گرم
  • جنس دسته
    پلاستیک
  • جنس بدنه
    پلاستیک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ رنده ۱۰ کاره مدل MD1187

رنده 10 کاره مدل MD1187

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۵x15x12 سانتی‌متر
  • وزن
    ۸۵۰ گرم
  • جنس دسته
    پلاستیک
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • سایر توضیحات
    دارای سه زبانه برشی(نازک ۳.۵میلی متری)(متوسط ۵ میلی متری)(کلفت ۷ میلی متری)دارای زبانه رنده(۶،۴،۲،۱ میلی متری) و کلاهک محافظ میباشد.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ رنده کد ۸ کاره ۹۹۷۵

رنده کد 8 کاره 9975

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۲x12x2 سانتی‌متر
  • وزن
    ۹۰ گرم
  • جنس دسته
    پلاستیک
  • جنس بدنه
    پلاستیک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ رنده برونر کد ۶۶۷

رنده برونر کد 667

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۵x13x9 سانتی‌متر
  • وزن
    ۸۴۰ گرم
  • جنس دسته
    پلاستیک
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • سایر توضیحات
    دارای سه پایه مخصوص ورقه ورقه کردن (۱، ۲، ۴ و ۶ میلی متر)دارای سه سایز خلال کن به سایز های ۳.۵، ۵ و ۷ میلی متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ رنده مدل مخزن دار ۸ کاره

رنده مدل مخزن دار 8 کاره

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۰x15x14 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • جنس دسته
    پلاستیک
  • جنس بدنه
    پلاستیک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید‌ رنده آشپزخانه در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان ‌بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید بطری آب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا