کوه‌نوردی و کمپینگلوازم غیر برقیلوازم ورزشیملزومات گردش و سفر

بطری آب، راهنمای خرید انواع بطری آب پلاستیکی، شیشه‌ای و فلزی ارزان

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید بطری آب باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

در میان انتخاب بطری‌های آب در بررسی بهترین بطری آب ما شاهد تنوع زیادی بودیم. ما انتخاب خود را به چهار دسته اصلی تقسیم کردیم: شیشه، پلی کربنات، پلاستیک و فولاد ضد زنگ. در این طبقه‌بندی‌ها، بطری‌هایی را پیدا کردیم که برای مصارف خاص طراحی شده‌اند. بطری‌هایی برای نوشیدن یک دست، بطری‌های فیلتر یکپارچه و بطری‌های ضد نشت… این فهرست ادامه دارد. هنگام خرید بطری آب ابتدا توصیه می‌کنیم قبل از شروع به بررسی گزینه‌های خاص تصمیم بگیرید که به دنبال چه نوع عملکردی هستید و شاید چه نوع ماده ای. معیارهای تست ما می‌تواند کمک کند که کدام مدل‌ها در چه زمینه‌هایی برتر هستند. بطری آب مناسب برای استفاده روزانه شهری ممکن است انتخاب مناسبی برای سفر در کوله پشتی نباشد، زیرا نیازها متفاوت است.

علاوه بر این، اگر می‌خواهید از پلاستیک اجتناب کنید، به دنبال گزینه‌های فولادی ضد زنگ یا شیشه باشید. اینها تنها چند نمونه هستند و ما در این مقاله نکات بیشتری را در مورد نحوه خرید بطری آب توضیح خواهیم داد. برخی از این پیشرفت‌های فناوری چشمگیر بودند، در حالی که به نظر می‌رسید برخی دیگر فقط به کار ساده هیدراته کردن با آب پیچیدگی بیشتری می‌دادند. در مقاله زیر، مزایای مجموعه‌ای از مواد و ویژگی‌های موجود در طراحی بطری آب را بیان می کنیم. امیدواریم که به شما کمک کند بطری مناسب را برای مطابقت با سبک زندگی و نیازهای خود پیدا کنید.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید بطری آب را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد محصولات و قیمت‌ها با خرید این محصول ارزشمند به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مقاله شما را با انواع بطری آب آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید بطری آب باید به آن‌ها توجه داشته باشید را به شما آموزش می‌دهیم.

بطری آب چیست و چه کاربردی دارد؟

بطری آب ظرفی است که برای نگهداری مایعات، عمدتاً آب، به منظور حمل نوشیدنی با خود در هنگام مسافرت یا زمانی که از منبع آب آشامیدنی دور هستیم استفاده می‌شود. بطری معمولا از پلاستیک، شیشه، فلز یا ترکیبی از آن مواد ساخته می‌شود. در گذشته، بطری‌های آب را گاهی از چوب یا پوست حیوانات مانند چرم گوسفند می‌ساختند. بطری‌های آب می‌توانند یکبار مصرف یا قابل استفاده مجدد باشند. بطری‌های آب یکبار مصرف اغلب پر از آب آشامیدنی به فروش می‌رسد، در حالی که بطری‌های قابل استفاده مجدد اغلب خالی فروخته می‌شوند. بطری‌های آب قابل استفاده مجدد می‌توانند ضایعات پلاستیکی و ردپای کربن مصرف کنندگان را کاهش‌ دهند. بطری‌های آب یکبار مصرف اغلب دارای برچسبی هستند که حقایق تغذیه‌ای را فهرست می‌کند.

حتما بخوانید: راهنمای خرید قمقمه آب

چرا یک بطری آب قابل استفاده مجدد بخریم؟

اگر فکر نمی‌کنید بطری قابل استفاده مجدد ایده خوبی است، اجازه دهید با سه نکته ساده شما را متقاعد کنیم:

  1. برای محیط زیست بهتر است: تولید یک بطری نسبت به تولید بطری‌آب منابع کمتری را می طلبد و آلودگی کمتری ایجاد می‌کند. هر بار پر کردن یک بطری پلاستیکی یکبار مصرف را از ساختن نجات می‌دهد.
  2. یک بطری قابل استفاده مجدد در مدت زمان نسبتاً کوتاهی هزینه کمتری دارد: اگر هر بار که می‌توانید یک بطری قابل استفاده مجدد را با آب شیر پر کنید، از خرید آب بطری جلوگیری کرده و از دور ریختن پول خود جلوگیری می‌کنید.
  3. نوشیدن از یک بطری قابل استفاده مجدد به اندازه آب بطری سالم است: با توجه به آزمایش آب لوله کشی توسط آژانس‌های محلی، ایالتی و فدرال، هیچ دلیلی وجود ندارد که باور کنیم از آب‌بطری ایمن یا تمیزتر است.

انواع بطری آب موجود در بازار:

  • بطری فولاد ضد زنگ: بطری‌های آب ساخته شده از فولاد ضد زنگ مایعات را برای مدت طولانی تری نسبت به بطری‌های پلاستیکی سرد یا گرم نگه می‌دارند و اغلب فاقد BPA هستند. با این حال، بسته به محتویات مایع آن‌ها، در لمس گرم یا سرد می‌شوند. بطری‌های فولادی ضد زنگ درجه مواد غذایی برای جلوگیری از هرگونه طعم فلزی در آب باقی مانده در آن‌ها برای چندین ساعت بسیار توصیه می‌شود.
  • پلی اتیلن ترفتالاتPET: بسیاری از بطری‌های آب یکبار مصرف از پلی اتیلن ترفتالات مشتق از نفت (PET) ساخته می‌شوند، ماده‌ای قابل بازیافت که اغلب بازیافت نمی‌شود.
  • پلی کربنات: بسیاری از بطری‌های آب قابل استفاده مجدد از پلی کربنات ساخته شده‌اند، زیرا سبک وزن و مقاوم در برابر شکستگی است.
  • آلومینیوم: اگرچه بطری‌های آب آلومینیومی سنگین تر از پلاستیک هستند، اما معمولا سبک تر از فولاد ضد زنگ می‌باشند. بطری‌های آب آلومینیومی همچنین ممکن است حاوی لایه نازکی از اپوکسی یا پلاستیک باشد که در کناره آن قرار گرفته است تا از آب در برابر ریزش آلومینیوم محافظت کند. امروزه اکثر آسترها بدون BPA هستند.

کدام بطری آب قابل استفاده مجدد بهتر است؟

بهترین بطری آب قابل استفاده مجدد، بطری است که متناسب با سبک زندگی، شخصیت و بودجه شما باشد و در عین حال ردپای محیطی شما را به حداقل برساند. بطری‌های آب قابل استفاده مجدد ساخته شده از مواد ۱۰۰٪ قابل بازیافت، مانند فولاد ضد زنگ یا شیشه، از یک خرده فروش آگاه به محیط زیست، همیشه بهترین هستند.

ظرفیت بطری آب:

ظرفیت بطری آب به اندازه بطری بستگی دارد، اما چند نکته وجود دارد که باید به خاطر داشته باشید. چند بار آن را دوباره پر می‌کنید؟ آیا به بطری نیاز دارید که با پر شدن از آب شما را سنگین نکند؟ دانستن اینکه از بطری برای چه چیزی استفاده خواهید کرد به تعیین اندازه مناسب کمک می‌کند.

  • بطری‌های آب کوچک: آنهایی که حدود ۶ تا ۸ اونس آب را در خود جای می‌دهند، معمولاً توسط دوندگان مسافت طولانی استفاده می شود. زیرا به اندازه کافی کوچک هستند که در غلاف دونده قرار بگیرند. بطری‌هایی که ۱۲ تا ۱۶ اونس مایع را در خود جای می‌دهند نیز کوچک در نظر گرفته می‌شوند. اینها قابلیت حمل نقل آسان و استفاده در محل کار، یا نوشیدن یک نوشیدنی سرد یا گرم در منزل عالی هستند.
  • بطری‌های آب متوسط با ۲۰ اونس: ظرفیت اضافی در یک بطری متوسط زمانی که در حال حرکت هستید یا می‌خواهید سفرهای کمتری برای پر کردن مجدد داشته باشید، تفاوت ایجاد می‌کند. حتی زمانی که یک بطری عایق بندی شده است، یک بطری ۲۰ اونسی نیز قابل حمل بوده و حمل آن آسان است. کوهنوردان یک بطری متوسط را قابل کنترل خواهند یافت، و همچنین هنگام استراحت در منزل، کار در دفتر و مسافرت، انتخاب خوبی دارند.
  • برای افرادی که به تناسب اندام فکر می کنند و مسافران یک روزه: بطری‌های بزرگ آب ۳۲ اونسی راهی برای رفتن است. این اندازه به هیدراته ماندن کمک می‌کند، اما به خاطر داشته باشید که وقتی پر است، این بطری می‌تواند شما را سنگین کند.
  • یکی دیگر از گزینه‌های محبوب برای تناسب اندام و تمرینات ورزشی: بطری بسیار بزرگ ۴۰ اونسی است. اگرچه ممکن است آنقدر بزرگ باشد که بتوان آن را در تمام طول روز جابه‌جا کرد، اما انتخابی عالی برای نگهداری روی میز در محل کار، پیک‌نیک یا سفرهای طولانی یک روزه می‌باشد.

آیا استفاده از بطری آب فولادی ضد زنگ بی‌خطر است؟

بطری‌های آب فولاد ضد زنگ با کیفیت پایین می‌توانند سطوح سرب بالقوه سمی را که در نقطه مهر و موم در پایه یافت می‌شود با افزایش سن ایجاد کنند. به همین دلیل است که ما فقط استفاده از بطری‌های فلزی ساخته شده از فولاد ضد زنگ ۱۸/۸ درجه مواد غذایی را توصیه می‌کنیم. بطری های فولادی ضد زنگ با کیفیت بالا و مواد غذایی برای نوشیدن کاملا بی خطر هستند. فولاد ضد زنگ یک فلز غیر سمی است که حتی با بالا رفتن سن و حتی زمانی که گرم می‌شود، مواد شیمیایی نشت نمی‌کند. بنابراین، بطری‌های آب فولادی ضد زنگ نیازی به آستر ندارند.

سالم ترین بطری آب برای استفاده چیست؟

سالم ترین بطری آب، بطری تمیز است. اگر واقعاً نگران آلاینده‌های موجود در آب خود هستید، یک بطری استیل ضد زنگ با فیلتر تمیز و باکیفیت بهترین گزینه است.

آیا بطری‌های فولادی ضد زنگ بهتر از پلاستیک هستند؟

بطری‌های آب از جنس استنلس استیل راحت‌تر تمیز می‌شوند و تقریبا همیشه دوام بیشتری نسبت به بطری‌های پلاستیکی دارند. گرچه آن‌ها معمولاً سنگین‌تر هستند.

آیا می‌توانید بطری‌های آب استیل را در یخچال نگهداری کنید؟

مطمئناً، فقط به یاد داشته باشید که اگر می‌خواهید نوشیدنی خود را با قرار دادن آن در یخچال خنک کنید، بطری‌های آب از جنس استنلس استیل عایق بر علیه شما کار خواهند کرد. در این صورت از ظرف دیگری استفاده کنید یا درب آن را باز بگذارید.

آیا می‌توانید آب را در یک بطری آب بجوشانید؟

حتی اگر برخی از بطری‌های پلاستیکی آب می توانند آب جوش را در خود نگه دارند، نباید آنقدر در معرض حرارت قرار گیرند تا به جوش آید. بطری‌های آب از جنس استنلس استیل دو جداره به عنوان مانعی در برابر گرما عمل می‌کنند و ممکن است منفجر شوند. فقط بطری‌های تک جداره استیل ضد زنگ برای آب جوش بی خطر هستند.

حتما بخوانید: راهنمای خرید کلمن آب

نکاتی که قبل از خرید بطری آب باید در نظر بگیرید:

  1. دوام: چه بطری ارزان‌تر یا گران‌تر را خریداری کنید، می‌خواهید دوام داشته باشد. بیشتر بطری‌های آب آزمایش شده از فولاد ضد زنگ ساخته شده‌اند. با این حال، جایی که ما تفاوت‌هایی را می‌بینیم در مهر و موم خلاء و جابجایی به دلایل قابل حمل است. برخی از آن‌ها دارای نی برای نوشیدن آسان است که می تواند دوام را بازی کند. مسافران باید به قابلیت حمل و نقل اهمیت دهند و به دنبال بطری‌های آب سبک تر و جمع شونده باشند، در حالی که کوهنوردان و دوچرخه سواران کوه باید ظروف محکم تر و بادوام تر را پیدا کنند.
  2. اندازه یا حجم: بطری‌های دستی معمولاً ۱۲ اونس مایع را در خود جای می‌دهند. بطری‌های کوچکتر روی کمربندهای آب دوندگان ۲ تا ۴ بطری هر کدام حدود ۶ اونس را نگه می‌دارند. و بسته‌های هیدراتاسیون ممکن است بین ۱ تا ۳ لیتر مایع را در خود جای دهند.
  3. وزن: بطری‌های آب به طور کلی در صورت خالی بودن بر حسب اونس وزن می‌شوند. بطری‌های فولادی ضد زنگ و آلومینیومی معمولاً سنگین تر از برادران پلاستیکی خود هستند. اگرچه اکثر ورزشکاران می‌خواهند مواد سبک وزن برای صرف کمترین انرژی اضافی ممکن باشد، هیدراتاسیون آنقدر حیاتی تلقی می‌شود که بسیاری از ورزشکاران وزن اضافی آب را بیش از هر انرژی اضافی صرف شده برای حمل آن می دانند.
  4. قابلیت حمل: اگرچه بند بطری برای پیاده روی کار می‌کند، اما به دلیل پرش بطری برای دویدن فاجعه بار است. اگرچه بسته‌های آبرسانی که در پشت استفاده می‌شوند برای دویدن طولانی و دوچرخه‌سواری در کوهستان عالی هستند، اما در دماهای انجماد در ارتفاعات بالا به خوبی کار نمی‌کنند، زیرا شیلنگ‌ها و نازل‌ها اگر با گرمای بدن گرم نشوند یا با یک آستین عایق پوشانده شوند، تمایل به یخ زدن دارند.
  5. عملکرد سرد و گرم: بطری عایق شده چه فایده ای دارد اگر نوشیدنی شما را در آن روزهای گرم سرد یا در شب‌های زمستان گرم نگهداری نکند. خوشبختانه برای شما، اکثر بطری‌های آب آزمایش شده در این دسته عملکرد خوبی داشتند. لازم به ذکر است که حتی یک بطری‌آب را در تمام ۲۴ ساعت سرد نگه نمی دارد، اما بگذریم، چه کسی به سرد بودن آن برای ۲۴ ساعت نیاز دارد.
  6. قابلیت نوشیدن: بسته به ترجیح شخصی شما، بطری‌های آب آزمایش شده دارای نی یا دهانه عریض‌تری برای نوشیدن بودند. ما متوجه شدیم که نی بهتر است زیرا مقدار کنترل شده‌ای از مصرف آب می‌باشد. ما متوجه شدیم که بطری‌هایی با دهانه‌های بازتر میزان خروجی را تنظیم نمی‌کنند و اگر یخ در بطری وجود داشته باشد، ممکن است مسدود شوند.

بهترین راه برای تمیز کردن بطری آب چیست؟

تمیز کردن بطری قابل استفاده مجدد آسان است. فقط از مایع ظرفشویی معمولی و آب گرم استفاده کنید. برس بطری نیز مفید خواهد بود. هنگامی که بطری شما نیاز به تمیز کردن عمیق‌تری دارد، کمی جوش شیرین، سرکه یا سفید کننده را با آب جوش مخلوط کنید و قبل از شستشو با آب گرم و مایع ظرفشویی بگذارید تا خیس بخورد.

باتوجه به نکاتی که گفته شد، می‌توانید بطری‌آب مورد نیارتان را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند مدل بطری‌آب ارزان، پرفروش و با کیفیت موجود در بازار ایران را جمع آوری کرده ایم. فراموش نکنید، با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم می توانید اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.


۱ بطری آب ام وی اچ گلس اند پلاستیکس مدل Good Life

بطری آب ام وی اچ گلس اند پلاستیکس مدل Good Life

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۲x10x10 سانتی‌متر
  • وزن
    ۶۴۱ گرم
  • گنجایش
    ۱ لیتر
  • بازه گنجایش پارچ و بطری
    بین ۱ تا ۱.۵ لیتر
  • جنس
    شیشه
  • پوشش محافظتی
    درپوش
  • توضیحات درپوش
    پیچی از جنس پلاستیک فشرده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ بطری آب ام وی اچ گلس اند پلاستیکس مدل DARK P

بطری آب ام وی اچ گلس اند پلاستیکس مدل DARK P

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۲x10x10 سانتی‌متر
  • وزن
    ۶۴۱ گرم
  • گنجایش
    ۱ لیتر
  • بازه گنجایش پارچ و بطری
    بین ۱ تا ۱.۵ لیتر
  • جنس
    شیشه
  • پوشش محافظتی
    درپوش
  • توضیحات درپوش
    از جنس پلاستیک فشرده مرغوب

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ بطری آب مدل مبین

بطری آب مدل مبین

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۶x7x10 سانتی‌متر
  • وزن
    ۹۰ گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • پوشش محافظتی
    درپوش
  • توضیحات درپوش
    همراه با دسته ی پلاستیکی
  • سایر توضیحات
    بطری آب مستطیل مدل مبیندارای درب ضامنی و پیچیهمراه با دسته ی پلاستیکیطول دسته ۱۰ سانتی متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ بطری آب ام وی اچ گلس اند پلاستیکس مدل SENSIL

بطری آب ام وی اچ گلس اند پلاستیکس مدل SENSIL

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۲x10x10 سانتی‌متر سانتی‌متر
  • وزن
    ۶۲۲ گرم
  • گنجایش
    ۱ لیتر
  • بازه گنجایش پارچ و بطری
    بین ۱ تا ۱.۵ لیتر
  • جنس
    شیشه
  • پوشش محافظتی
    درپوش
  • توضیحات درپوش
    چوب پنبه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ بطری آب ام وی اچ گلس اند پلاستیکس مدل PRESTIGE

بطری آب ام وی اچ گلس اند پلاستیکس مدل PRESTIGE

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۲x10x12 سانتی‌متر سانتی‌متر
  • وزن
    ۷۵۹ گرم
  • گنجایش
    ۱ لیتر
  • جنس
    شیشه
  • پوشش محافظتی
    درپوش
  • توضیحات درپوش
    پیچی از جنس پلاستیک فشرده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ بطری آب مدل بارانا متو

بطری آب مدل بارانا متو

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۲x11x11 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • گنجایش
    ۰.۲۵ لیتر
  • جنس
    شیشه
  • توضیحات درپوش
    در پوش ندارد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ بطری آب زیبا مدل HIpe

بطری آب زیبا مدل HIpe

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۳x5x27 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۶۲ گرم
  • جنس
    شیشه
  • پوشش محافظتی
    درپوش

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ بطری آب مدل وینو کد ۴۲۴

بطری آب مدل وینو کد 424

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۲x8x30 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۰۰ گرم
  • گنجایش
    ۱ لیتر
  • جنس
    شیشه
  • پوشش محافظتی
    درپوش

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ بطری آب ام وی اچ گلس اند پلاستیکس مدل COPA

بطری آب ام وی اچ گلس اند پلاستیکس مدل COPA

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۷x8x8 سانتی‌متر سانتی‌متر
  • وزن
    ۶۴۴ گرم
  • گنجایش
    ۱ لیتر
  • بازه گنجایش پارچ و بطری
    بین ۱ تا ۱.۵ لیتر
  • جنس
    شیشه
  • پوشش محافظتی
    درپوش
  • توضیحات درپوش
    چوب پنبه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ بطری آب مدل ۱

بطری آب مدل 1

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۱/۱/۱ سانتی‌متر
  • وزن
    ۶۲۰ گرم
  • گنجایش
    ۱ لیتر
  • جنس
    شیشه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ بطری آب بورگونوو مدل Decover کد ۵۵۸

   بطری آب بورگونوو مدل Decover  کد 558

مشخصات

  • ابعاد
    ۸x8x27 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۵۰ گرم
  • گنجایش
    یک لیتر
  • جنس
    شیشه
  • توضیحات درپوش
    پیچی فلزی
  • سایر توضیحات
    جنس بدنه شیشهگنجایش یک لیتربدون جعبهساخت ای۰۰۰ سی سیتالیابرند بورگونوومدل دیکاور

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ بطری آب پاشاباغچه مدل آیکونیک کد ۸۰۳۵۶ بسته شش عددی

بطری آب پاشاباغچه مدل آیکونیک کد 80356 بسته شش عددی

مشخصات

  • وزن
    ۹۰۰ گرم
  • گنجایش
    ۱ لیتر
  • جنس
    بلور
  • توضیحات درپوش
    فلزی
  • سایر توضیحات
    حجم ۱ لیتر میباشد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ بطری آب کد DH2274

بطری آب کد DH2274

مشخصات

  • ابعاد
    ۹x9x30 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۸۵ گرم
  • گنجایش
    ۱ لیتر
  • جنس
    شیشه
  • توضیحات درپوش
    فلزی
  • سایر توضیحات
    بدنه آن از جنس شیشه و درب آن فلزی، دارای گنجایش ۱ لیتر است. از این محصول جهت نگهداری انواع نوشیدنی، آب و … استفاده می شود. درب دار بودن این بطری باعث طعم دار نشدن محتویات آن در یخچال می شود.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ بطری آب ایکیا مدل ۳۶۵

بطری آب ایکیا مدل 365

مشخصات

  • ابعاد
    ۷x7x24 سانتی‌متر
  • وزن
    ۹۰ گرم
  • گنجایش
    ۰.۵ لیتر
  • جنس
    پلاستیک
  • پوشش محافظتی
    درپوش
  • سایر توضیحات
    قابل شستشو در ماشین ظرشویی قابل استفاده در فریزر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ بطری آب ام وی اچ گلس اند پلاستیکس مدل VINO

بطری آب ام وی اچ گلس اند پلاستیکس مدل VINO

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۷x6x9 سانتی‌متر سانتی‌متر
  • وزن
    ۷۰۰ گرم
  • گنجایش
    ۱ لیتر
  • جنس
    شیشه
  • پوشش محافظتی
    درپوش
  • توضیحات درپوش
    چوب پنبه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ بطری آب مدل Skeleton

بطری آب مدل Skeleton

مشخصات

  • وزن
    ۵۵۰ گرم
  • گنجایش
    ۱ لیتر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ بطری آب ام وی اچ گلس اند پلاستیکس مدل VINO lux

بطری آب ام وی اچ گلس اند پلاستیکس مدل  VINO lux

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۷x6x9 سانتی‌متر
  • وزن
    ۷۰۰ گرم
  • گنجایش
    ۱ لیتر
  • جنس
    شیشه
  • پوشش محافظتی
    درپوش
  • توضیحات درپوش
    جوب پنبه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ بطری آب مدل بشکه کد Barrel-1

بطری آب مدل بشکه کد Barrel-1

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۰×۱۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۵۰ گرم
  • گنجایش
    ۱ لیتر
  • بازه گنجایش پارچ و بطری
    بین ۱ تا ۱.۵ لیتر
  • جنس
    شیشه
  • پوشش محافظتی
    درپوش
  • سایر توضیحات
    سبک و شفاف ، رنگ ثابت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ بطری آب طرح شطرنجی

بطری آب طرح شطرنجی

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۵x10x12 سانتی‌متر
  • وزن
    ۹۵ گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • پوشش محافظتی
    درپوش
  • توضیحات درپوش
    دارای درب ضامنی و پیچی
  • سایر توضیحات
    بطری چهارگوش طرح شطرنجیدارای درب ضامنی و پیچیهمراه با دسته ی پلاستیکیطول دسته ۱۰ سانتی متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ بطری آب ام وی اچ گلس اند پلاستیکس مدل کونیک

بطری آب ام وی اچ گلس اند پلاستیکس مدل کونیک

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۱x10x10 سانتی‌متر سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۵۵ گرم
  • گنجایش
    ۱ لیتر
  • جنس
    شیشه
  • پوشش محافظتی
    درپوش
  • توضیحات درپوش
    پیچی از جنس پلاستیک فشرده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ بطری آب مدل شیاردار کد ۶۷

بطری آب مدل شیاردار کد 67

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۸x9x28 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۶۲ گرم
  • گنجایش
    ۱ لیتر
  • جنس
    شیشه
  • پوشش محافظتی
    درپوش
  • سایر توضیحات
    بطری شیشه ای شیاردار قابل چیدمان برای درب یخچال

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ بطری آب مدل CORK کد Ch02

بطری آب مدل CORK کد Ch02

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۶x9x9 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • گنجایش
    ۰.۷ لیتر
  • جنس
    شیشه
  • پوشش محافظتی
    درپوش
  • توضیحات درپوش
    درپوش چوب پنبه
  • سایر توضیحات
    ارتفاع بطری : ۱۶ سانتی مترحجم : ۰.۷ لیتر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ بطری آب مدل f.p مجموعه ۲ عددی

بطری آب مدل f.p مجموعه 2 عددی

مشخصات

  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • گنجایش
    ۲ لیتر
  • جنس
    پلاستیک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ بطری آب وینتج مدل vng007

بطری آب وینتج مدل vng007

مشخصات

  • ابعاد
    ۸×۲۹×۸ سانتی‌متر
  • وزن
    ۶۲۵ گرم
  • گنجایش
    ۱ لیتر
  • جنس
    شیشه
  • پوشش محافظتی
    درپوش فلزی
  • توضیحات درپوش
    پیچی
  • سایر توضیحات
    – دارای درپوش فلزی پیچی- شفاف و دارای طرح روی بدنه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ بطری آب مدل گرد کد sfer35

بطری آب مدل گرد کد sfer35

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۶x12x12 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • گنجایش
    ۱.۸ لیتر
  • جنس
    پلاستیک
  • پوشش محافظتی
    درپوش
  • سایر توضیحات
    بطری استوانه ای شکل می باشد.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ بطری آب مدل f.p

بطری آب مدل f.p

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۲x12x26 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • گنجایش
    دو لیتر
  • جنس
    پلاستیک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ بطری آب مدل گل کد FL6

بطری آب مدل گل کد FL6

مشخصات

  • ابعاد
    ۸ سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • گنجایش
    ۱ لیتر
  • جنس
    پلاستیک
  • پوشش محافظتی
    درپوش
  • توضیحات درپوش
    جنس درپوش پلاستیک است
  • سایر توضیحات
    این بطری قابلیت استفاده برای انواع نوشیدنی ها می‌باشد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ بطری آب مدل ماهرو

بطری آب مدل ماهرو

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰x20x3 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • گنجایش
    ۰.۲۵ لیتر
  • جنس
    شیشه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ بطری آب ام وی اچ گلس اند پلاستیکس مدل HOME APPLIANCE

بطری آب ام وی اچ گلس اند پلاستیکس مدل  HOME APPLIANCE

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۱x7x7 سانتی‌متر
  • وزن
    ۷۰۰ گرم
  • گنجایش
    ۱ لیتر
  • جنس
    شیشه
  • پوشش محافظتی
    درپوش

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ بطری آب ایکیا مدل Silicone door کد ۱۰۰۰-cc

بطری آب ایکیا مدل Silicone door کد 1000-cc

مشخصات

  • وزن
    ۵۰۰ گرم
  • گنجایش
    یک لیتر
  • جنس
    شیشه
  • توضیحات درپوش
    درپوش سیلیکونی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید بطری‌آب در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می‌توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید لاک پاک کن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا