لوازم ورزشی

توپ والیبال، راهنمای خرید اینترنتی توپ والیبال سالنی و ساحلی ارزان

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید توپ والیبال باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

یکی از ورزش‌های پرطرفدار در جهان امروز والیبال است. هیچ کس نمی‌تواند این موضوع را رد کند که مهمترین بخش بازی، توپ والیبال واقعی است. این بازی در اواخر دهه ۱۸۰۰ ساخته شد و از آن زمان تا کنون توپ در مرکز بازی باقی مانده است. یادگیری نحوه مانور و کنترل توپ والیبال هدف اصلی هر بازیکنی است، چه در یک تیم حرفه‌ای و چه یک علاقه‌مند باشید، استفاده از توپ والیبال چیزی است که بازیکنان می‌توانند یک عمر بر آن مسلط شوند، که چالش برانگیزترین و لذت بخش ترین قسمت بازی را ایجاد می‌کند.

در اینجا جزئیاتی در مورد پیشرفت والیبال و چگونگی تبدیل شدن آن به مهمترین عنصر بازی آورده شده است. وقتی در مورد والیبال صحبت می‌شود، اغلب در مورد توپ والیبال صحبت می‌کنیم، اما همیشه مشخص نیست که چگونه یک توپ را برای خود انتخاب کنید. چه در این بازی تازه کار باشید، چه یک بازیکن باتجربه یا یک حرفه‌ای، یک توپ والیبال برای شما وجود دارد. یک توپ را نمی‌توان به همین سادگی انتخاب کرد. در نظر گرفتن زمان و معیارهای کمی به شما کمک می‌کند آن مروارید کمیاب را پیدا کنید.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید توپ والیبال را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این وسیله ورزشی ارزشمند به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مقاله شما را با انواع توپ والیبال آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید توپ والیبال باید به آن‌ها توجه داشته باشید را به شما آموزش می‌دهیم.

توپ والیبال چیست؟

توپ والیبال بخشی جدایی ناپذیر از بازی است که همه ما آن را می‌شناسیم و دوست داریم. این به طور خاص برای سرعت و جهش کامل طراحی شده است در حالی که به اندازه کافی پر شده است تا برای بازیکنان خطرناک نباشد.

حتما بخوانید: راهنمای خرید توپ فوتبال

تاریخچه توپ والیبال:

  • زمانی که بازی توسط ویلیام جی مورگان در سال ۱۸۹۵ ساخته شد، خود توپ والیبال مورد نیاز بود. طراحی او از بازی استفاده از تور و توپ بود. در آن زمان، تعدادی توپ برای انتخاب وجود داشت، اما آن‌ها دقیقاً برای بازی با عملکرد بالا مناسب نبودند. حرکات مختلف مورد نیاز برای مدیریت توپ نیاز به توپی داشت که مخصوص تنظیمات بود. در زمان ایجاد والیبال، هیچ توپی وجود نداشت که کاملاً مطابق با صورت مورد نیاز مورگان باشد. در ابتدا بازیکنان و تیم‌ها از توپ‌های والیبال استفاده می کردند که با اندازه‌ای که توپ بسکتبال استفاده می کرد ایجاد می‌شد. اما ثابت شد که اندازه توپ بسکتبال در هوا بسیار کند است زیرا وزن آن زیاد است. برخی از بازیکنان سعی کردند با تعویض توپ بسکتبال از توپ‌های موقت استفاده کنند. باز هم این خیلی خوب کار نکرد زیرا توپ‌ها برای حفظ هوای مورد نیاز آنقدر سنگین بودند.
  • در پایان، مورگان به A.G. Spalding و Brothers نزدیک شد تا از آن‌ها بخواهد که به صورت سفارشی توپی بسازند که توپ رسمی والیبال باشد. در آن زمان اسپالدینگ نام بزرگی در دنیای بیسبال بود. آن‌ها کسانی بودند که مهارت ایجاد یک توپ جدید را داشتند که برای نیازهای این بازی جدیدتر کار می‌کرد. پیکربندی اولیه توپ والیبال یک تیوپ لاتکس بود که از ماده‌ای شبیه به لاستیک دوچرخه ساخته شده بود. لایه دوم روی آن ماده، موادی شبیه پارچه پنیر بود که آن را احاطه کرده بود. روی آن لایه سوم چرم دور توپ دوخته شده بود. سازندگان اسپالدینگ تخصص خود را در زمینه بیسبال به کار گرفتند و آن را به بازی والیبال آوردند. توپ برای پرواز عالی تر و محکم تر بود، اما خیلی هم سنگین نبود. والیبال‌های مدرن از زمان پیکربندی اولیه تغییر چندانی نکرده‌اند. نکته اصلی برای آن‌ها این است که کار کرده‌اند بنابراین نیازی به بازسازی آن‌ها وجود نداشته است.

توپ والیبال داخل سالن در مقابل ساحل:

وقتی صحبت از والیبال به میان می‌آید، محیط قطعاً یک نگرانی است. آنچه در داخل خانه از نظر توپ کار می‌کند، در فضای باز در ساحل کار نمی‌کند. هر تنظیمات به توپ خاص خود نیاز دارد تا عناصری را که با آن روبرو می‌شود در خود جای دهد. یعنی محیط ساحل و محیط داخلی وجود دارد. فقط به تفاوت آن‌ها فکر کنید و می‌توانید سبک متفاوت تجهیزات مورد نیاز برای هر کدام را تصور کنید.

انواع توپ والیبال موجود در بازار:

  1. توپ‌های والیبال داخل سالن: تنظیمات داخلی محیط داخلی برای والیبال شامل یک زمین است. این توپ‌ها ترکیبی از دو یا سه رنگ مختلف هستند یا می‌توانند کاملا سفید باشند. دو سبک مختلف وجود دارد: جوانان و بزرگسالان. توپ والیبال جوانان برای استفاده در فضای داخلی ۶۳ تا ۶۵ سانتی متر یا ۲۵ تا ۲۶ اینچ است. وزن آنها ۹.۲ تا ۹.۹ اونس یا ۲۶۰-۲۸۰ گرم است. فشار داخلی این توپ‌ها ۴.۳ psi یا ۰.۳۰ کیلوگرم بر سانتی متر مربع تنظیم شده است. توپ والیبال داخلی بزرگسالان ۶۵ تا ۶۷ سانتی متر یا ۲۵.۵ تا ۲۶.۵ اینچ است. وزن آن‌ها ۹.۲ تا ۹.۹ اونس یا ۲۶۰ تا ۲۸۰ گرم است. psi آن‌ها ۴.۸ تا ۴.۶ یا ۰.۳ تا ۰.۳۲۵ کیلوگرم بر سانتی متر مربع است. هنگام نگاه کردن به اعداد، تفاوت زیادی بین این دو وجود ندارد، اما برای سبک‌های مختلف بازی بزرگسالان در مقابل جوانان، قابل توجه هستند. به یاد داشته باشید که جوانان باید بتوانند توپ را با کف دست در دست بگیرند و آن را روی تور بکشند. داشتن اندازه کمی کوچکتر، با psi کمتر می‌تواند به طور قابل توجهی به آن‌ها در انجام این کار کمک کند. متوجه خواهید شد که هر دو توپ بسیار ساده و سبک هستند. باز هم، این برای سهولت حرکت توپ‌ها در طول یک بازی پر انرژی که زمان بندی بسیار مهم است.
  2. توپ‌های والیبال ساحلی: در بازی والیبال ساحلی عناصر زیادی در فضای باز وجود دارد که توپ باید با آن‌ها برخورد کند که در بازی داخلی وجود ندارد. گرمای خورشید، اشعه ماوراء بنفش، شن و ماسه و … اینها نیاز psi را کاملاً تغییر می‌دهند. دور توپ‌های والیبال ساحلی بین ۶۶ تا ۶۸ سانتی متر یا ۲۶ تا ۲۷ اینچ است. جرم کلی آنها ۲۶۰ تا ۲۸۰ گرم یا ۹.۲ تا ۹.۹ اونس است. psi آن‌ها روی ۲.۵ تا ۳.۲ یا ۰.۱۷۵ تا ۰.۲۲۵ کیلوگرم بر سانتی متر مربع تنظیم شده است. متوجه خواهید شد که psi تنها چیزی است که به شدت متفاوت از توپ داخلی می‌باشد. این به دلیل سطحی است که توپ باید از آن پرش کند. شن و ماسه بسیار متفاوت از کف اتاق است. این امر ضامن psi کمتری برای تطبیق کارآمد می‌باشد. توپ‌والیبال ساحلی نیز کمی بزرگتر از توپ‌های داخلی است و بافت خشن تری نسبت به پوشش خارجی دارد. این پوشش کاملاً مطابق با نیازهای فضای باز بازی است. اگر در حال انجام بازی والیبال هستید، مهم است که با تجهیزات مناسب تمرین و بازی کنید و این شامل توپی است که برای محیط شما طراحی شده است. این می‌تواند بر کل بازی شما تأثیر بگذارد و به شما برتری لازم را برای کسب برد بدهد. اگر از تجهیزات نامناسبی استفاده می‌کنید، این شامل توپی است که برای بازی خود انتخاب کرده‌اید، داشتن توپ اشتباه یا تمرین با آن، از نظر استراتژیک بسیار متفاوت خواهد بود.

بهترین توپ والیبال:

اگرچه قطعاً توصیه‌های زیادی دریافت خواهید کرد، اما پاسخ همیشه واضح نیست. فاکتورهای زیادی وجود دارد که نشان می‌دهد کدام توپ‌والیبال برای شما بهترین گزینه است. قبل از خرید یک توپ جدید والیبال، باید به چند سوال پاسخ دهید. هر یک از توپ‌های والیبال زیر در این لیست می‌تواند کاملاً مطابقت داشته باشد، اما تشخیص اینکه کدام یک برای شما مناسب است به چیزهایی مانند سن، سطح مهارت و ترجیحات شخصی شما بستگی دارد.

راهنمای خرید توپ والیبال:

توپ‌های والیبال فقط در یک سایز موجود هستند، اما برای استفاده نوجوانان یک توپ سبک وزن تولید می‌شود. توپ ارشد یا توپ تمام وزن، بین ۲۷۰ تا ۲۸۰ گرم وزن دارد. وزن توپ جوان حدود ۲۳۰ گرم است و میکاسا MGV230 پرفروش ترین توپ است که در تمرینات والیبال مدارس و مسابقات استفاده می شود. توپ جوان معمولاً پوششی غیر گزنده دارد تا از تشویق پیشرفت بازیکن اطمینان حاصل شود. استفاده از یک توپ با اندازه کامل احتمالاً به دستان بازیکنان جوان آسیب می‌رساند و می‌تواند لذت آن‌ها را از بازی کاهش دهد.

حتما بخوانید: راهنمای خرید دروازه فوتبال کودکان

نکات مهم هنگام خرید توپ والیبال:

  1. دوام: شما باید سعی کنید توپی را خریداری کنید که برای مدت طولانی به شما خدمت کند. بنابراین، چه چیزی باعث دوام بیشتر توپ برای والیبال می‌شود. دوام یک توپ بستگی زیادی به جنس آن دارد. روشی که ترجیح می‌دهید از توپ استفاده کنید نیز بسیار مهم است. اگر توپی را بخرید که از مواد باکیفیت ساخته شده است و از آن به درستی استفاده کنید، احتمالاً برای سال‌های زیادی به شما خدمت خواهد کرد.
  2. مواد: تمام موادی که در توپ استفاده می‌شود باید از کیفیت خوبی برخوردار باشند. پوسته بیرونی توپ معمولاً از چرم ساخته شده است. کیفیت چرم نیز بسیار مهم می‌باشد. بهتر است نرمی مواد را در نظر بگیرید تا ضربه زدن به توپ در طول بازی یا تمرین برای شما دشوار نباشد. تیوب عنصر کلیدی توپ است. در بیشتر موارد، تیوب از لاستیک ساخته شده، پس تیوب نباید توپ را آنقدر سنگین کند. اگر توپ شما سبک است، ضربه زدن به آن آسان است. توپ پس از ضربه به آرامی حرکت می‌کند. پانل‌ها نیز عناصر کلیدی توپ هستند. پانل‌ها در قسمت های عمودی و افقی توپ استفاده می‌شوند. طبق قوانین FIVB، توپ مورد استفاده در ورزش والیبال باید دارای ۸ پنل باشد. پانل‌ها در رنگ‌های مختلف وجود دارند.
  3. وزن: وزن یکی دیگر از پارامترهای مهم است. همه ما می‌دانیم که توپ معمولا در هنگام بازی والیبال در هوا قرار می‌گیرد. به همین دلیل بهتر است یک توپ سبک انتخاب کنید. از طرف دیگر، توپ نباید خیلی سبک باشد. اگر توپ خیلی سبک باشد، احتمالا ضربه زدن به آن برای شما سخت خواهد بود. همانطور که قبلاً اشاره کردیم، وزن ایده آل توپی که در والیبال استفاده می‌شود بین ۲۶۰ تا ۲۸۰ گرم است.
  4. اندازه: باید به اندازه توپی که در این ورزش استفاده می‌شود، توجه زیادی داشته باشید. سوال این است که اندازه مناسب توپی که در ورزش والیبال استفاده می‌شود چقدر است. در واقع همه چیز به شرایط بستگی دارد. توپ‌های ویژه‌ای برای مبتدیان وجود دارد. توپ‌هایی از این نوع طراحی شده‌اند تا تسلط بر هنر این بازی استراتژیک را برای مبتدیان آسان کنند. با چنین توپی، پیشرفت برای یک مبتدی بسیار آسان‌تر خواهد بود. بعداً، وقتی کودک کمی تجربه می‌کند و مهارت‌های اولیه والیبال را می آموزد، می‌توان یک توپ با اندازه معمولی انتخاب کرد. اندازه یک توپ همچنین به نوع مسابقه والیبالی که قرار است در آن استفاده شود بستگی دارد. توپ‌هایی که در والیبال داخلی و ساحلی استفاده می‌شوند اندازه‌های مختلفی دارند. شایان ذکر است که اندازه تا حد زیادی به محیط آن بستگی دارد. دور توپ مورد استفاده در والیبال استاندارد داخل سالن باید ۶۵ تا ۶۷ سانتی متر باشد. دور توپی که قرار است در والیبال داخل سالن جوانان استفاده شود باید ۶۳ تا ۶۵ سانتی متر باشد و برای جوانان داخل سالن باید محیطی داشته باشد. دور توپی که قرار است در والیبال ساحلی باشد باید ۶۶ تا ۶۸ سانتی متر باشد.

روش نگهداری از توپ والیبال:

  • توپ باید در مکانی که نور خورشید وجود ندارد نگهداری شود. بهتر است آن را در یک قفسه یا گوشه‌ای از اتاق خود نگهداری کنید.
  • از مکان‌های مرطوب یا گرم خودداری کنید. گرما و رطوبت می‌تواند به پارچه توپ آسیب برساند.
  • همچنین بهتر است توپ را در مکانی با تهویه، جایی که جریان هوا خوب است، نگهداری کنید. که این امر از به دور نگه داشتن رطوبت کمک می‌کند.
  • اگر بیش از یک توپ دارید، مانند یک زوج، ایده بسیار خوبی است که از یک قفسه نگهدارنده توپ استفاده کنید. به عنوان مثال، این قفسه ذخیره سازی به شما کمک می‌کند تا توپ‌های خود را در یک مکان ذخیره کنید.
  • هدف در اینجا حفظ براقی و شادابی آن است. تمیز کردن توپ سخت نیست و بخش مهمی برای سرزندگی توپ و طول عمر آن است.
  • روش‌های کمی برای تمیز کردن توپ بسته به وضعیت توپ وجود دارد. اگر نمی‌توانید توپ را با پارچه خشک پاک کنید، می‌توانید آن را با یک پارچه مرطوب پاک کنید و سپس با پارچه خشک پاک کنید.
  • اگر نمی‌توانید توپ را با پارچه مرطوب پاک کنید، آن را با مقداری مواد شوینده رقیق شده با آب پاک کنید. سپس، آن را با پارچه خشک پاک کنید. مطمئن شوید که مواد شوینده را به طور کامل پاک کرده‌اید تا از تغییر رنگ توپ بالقوه جلوگیری کنید.
  • مهم است که توپ را در مکانی با تهویه مناسب و دور از نور مستقیم خورشید خشک کنید. به این ترتیب همانطور که قبلاً دیدیم، رطوبت را دور نگه می‌دارید و مطمئن می‌شوید که همیشه خشک است، همانطور که باید باشد.
  • به هیچ وجه مجاز نیست توپ را با حلال‌هایی مانند بنزن پاک کنید. حلال‌ها ممکن است به مواد پوشش آسیب وارد کنند، در این مورد چرم مصنوعی یا طبیعی هم صدق می‌کند.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید توپ‌والیبال مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه توپ‌والیبال ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت کنید.


۱ توپ والیبال بتا مدل BT-2022

توپ والیبال بتا مدل  BT-2022

مشخصات

  • سایز
    ۵
  • وزن
    ۲۸۰ گرم
  • جنس
    پلی اورتان
  • سری
    غیر حرفه‌ای
  • نوع استفاده
    محیط خارجی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ توپ والیبال مدل MVA200

توپ والیبال مدل MVA200

مشخصات

  • سایز
    ۵
  • وزن
    ۲۳۰ گرم
  • جنس
    پلی اورتان و لاستیک
  • نوع استفاده
    سالن
  • سایر توضیحات
    ساخت کشور ژاپن مورده استفاده در سالن و محیط خارجی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ توپ والیبال بتا مدل ۰۰-۱

توپ والیبال بتا مدل 00-1

مشخصات

  • سایز
    ۵
  • وزن
    ۲۵۰ گرم
  • جنس
    لاستیک
  • سری
    غیر حرفه‌ای
  • نوع استفاده
    محیط خارجی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ توپ والیبال میکاسا مدل v200w

توپ والیبال میکاسا مدل v200w

مشخصات

  • سایز
    ۵
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • جنس
    تولید شده از مواد اولیه Microfiber + PU
  • سری
    حرفه‌ای
  • نوع استفاده
    سالن

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ توپ والیبال فاکس مدل ایتالیا FE5EL-8800

توپ والیبال فاکس مدل ایتالیا FE5EL-8800

مشخصات

  • سایز
    ۵
  • وزن
    ۲۶۰ گرم
  • جنس
    PU=NANO
  • سری
    حرفه‌ای
  • نوع استفاده
    سالن
  • سایر توضیحات
    محصول فوق به صورت باد شده تحویل مشتری داده میشود. این محصول متشکل از ۱۸ لایه پی یو میباشد تولید سال ۲۰۲۳ میباشد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ توپ والیبال مدل مینی

توپ والیبال مدل مینی

مشخصات

  • سایز
    ۱
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • جنس
    فوم نرم
  • نوع استفاده
    محیط خارجی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ توپ والیبال مدل ۳۵۰۰ کد ۲۰۲۴

توپ والیبال مدل 3500 کد 2024

مشخصات

  • سایز
    ۵
  • وزن
    ۲۲۰ گرم
  • جنس
    چرم مصنوعی
  • سری
    غیر حرفه‌ای
  • نوع استفاده
    محیط خارجی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ توپ والیبال مدل V200W

توپ والیبال مدل V200W

مشخصات

  • سایز
    ۵
  • وزن
    ۲۶۰ گرم
  • جنس
    چرم مصنوعی
  • نوع استفاده
    سالن

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ توپ والیبال گلد کاپ مدل AGCV18

توپ والیبال گلد کاپ مدل AGCV18

مشخصات

  • سایز
    ۵
  • وزن
    ۲۸۶ گرم
  • جنس
    فوم
  • سری
    غیر حرفه‌ای
  • نوع استفاده
    سالن
  • سایر توضیحات
    – توپ والیبال گلد کاپ- بازه تحمل فشار هوای ۰.۴ تا ۰.۶ بار- با پوسته نرم و محافظ بدن در صورت برخورد شدید- دارای رویه‌ی Super PU

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ توپ والیبال بتا مدل PVBR5-MKS سایز ۵ سایز ۵

توپ والیبال بتا مدل PVBR5-MKS سایز 5 سایز 5

مشخصات

  • سایز
    ۵
  • وزن
    ۲۶۰-۲۸۰ گرم
  • جنس
    لاستیکی
  • نوع استفاده
    محیط خارجی
  • اقلام همراه
    – به همراه تور حمل توپ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ توپ والیبال میکاسا مدل V200W به همراه تلمبه

توپ والیبال میکاسا مدل V200W به همراه تلمبه

مشخصات

  • سایز
    ۴۰x40x50
  • وزن
    ۷۰۰ گرم
  • جنس
    توپ از جنس چرم مصنوعی و تلمبه از جنس آلومینیوم
  • سری
    حرفه‌ای
  • نوع استفاده
    محیط خارجی
  • اقلام همراه
    به همراه تلمبه پامپ که دارای سوزن و چند سری مختلف می باشد.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ توپ والیبال مدل beach کد EV5000

توپ والیبال  مدل beach کد EV5000

مشخصات

  • سایز
    ۵
  • وزن
    ۲۶۵ گرم
  • جنس
    چرم مصنوعی
  • سری
    حرفه‌ای
  • نوع استفاده
    سالن

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ توپ والیبال فاکس مدل FEL-8500

توپ والیبال فاکس مدل FEL-8500

مشخصات

  • سایز
    ۵
  • وزن
    ۲۷۰ گرم
  • جنس
    میکرو فیبر
  • سری
    حرفه‌ای
  • نوع استفاده
    سالن

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ توپ والیبال مدل V200W

توپ والیبال مدل V200W

مشخصات

  • سایز
    ۵
  • وزن
    ۳۲۵ گرم
  • جنس
    P.U چرم مصنوعی
  • نوع استفاده
    محیط خارجی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ توپ والیبال مدل FO2 کد ۵۰

توپ والیبال مدل FO2 کد 50

مشخصات

  • سایز
    ۵
  • جنس
    فوم
  • سری
    حرفه‌ای
  • نوع استفاده
    سالن
  • سایر توضیحات
    کنترل راحت توپ به علت رویه چرمیدیر خالی شدن بادکیفیت بالای ساختدوام بالا جنس رویهبسیار نرم و سبکمناسب برای تمرین و بازی های داخل سالن و فضاهای باز

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ توپ والیبال میکاسا مدل V330W

توپ والیبال میکاسا مدل V330W

مشخصات

  • سایز
    ۵
  • وزن
    ۲۷۰ گرم
  • جنس
    HIGH GRADE SYNTHETIC LEATHER
  • سری
    حرفه‌ای
  • نوع استفاده
    سالن
  • اقلام همراه
    سوزن و تور میکاسا
  • سایر توضیحات
    تولید شده در کشور تایلند

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ توپ والیبال مدل EV5

توپ والیبال  مدل EV5

مشخصات

  • سایز
    ۵
  • وزن
    ۲۸۰ گرم
  • جنس
    چرم صنعتی
  • نوع استفاده
    سالن

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ توپ والیبال مدل V300

توپ والیبال مدل V300

مشخصات

  • سایز
    ۵
  • وزن
    ۲۱۰ گرم
  • جنس
    چرم مصنوعی
  • سری
    غیر حرفه‌ای
  • نوع استفاده
    محیط خارجی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ توپ والیبال کد V200W

توپ والیبال کد V200W

مشخصات

  • سایز
    ۵
  • وزن
    ۲۶۵ گرم
  • جنس
    پی یو میکرو فیبر
  • سری
    حرفه‌ای
  • نوع استفاده
    سالن
  • اقلام همراه
    سوزن و تور

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ توپ والیبال مدل V200 M

توپ والیبال مدل V200 M

مشخصات

  • سایز
    ۵
  • وزن
    ۲۵۰ گرم
  • جنس
    چرمی
  • سری
    غیر حرفه‌ای
  • نوع استفاده
    سالن

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ توپ والیبال مدل SV5000

توپ والیبال مدل SV5000

مشخصات

  • سایز
    ۵
  • وزن
    ۲۶۰ گرم
  • جنس
    جنس چرم مصنوعی PU به همراه تیوپ بوتیل ویسی
  • سری
    حرفه‌ای
  • نوع استفاده
    سالن
  • سایر توضیحات
    کیفیت بالای ساختوزن استاندارداندازه استاندارددر هنگام تحویل کالا به بار کد درج شده روی کالا توجه فرماییدکد کالا ۵۰۰۰۱۸۰۸۰دوام بالاجنس رویه نرمتیوپ سایز ۵محیط توپ ۶۵-۶۷ سانتی‌مترپوسته ای متشکل از ۱۸تکه آبی و قرمز و سفیدفوق العاده نرممناسب برای تمرینات باشگاهی یا مدرسهدارای استانداردهای FIVB

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ توپ والیبال مولتن مدل C-5500

توپ والیبال مولتن مدل C-5500

مشخصات

  • سایز
    ۴
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • جنس
    چرم مصنوعی.
  • سری
    حرفه‌ای
  • نوع استفاده
    سالن
  • سایر توضیحات
    توپ بسیار نرم و سنگین است.مناسب استفاده حرفه ایست.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ توپ والیبال فاکس مدل ITALY

توپ والیبال فاکس مدل ITALY

مشخصات

  • سایز
    ۵
  • وزن
    ۱۸۰ گرم
  • جنس
    چرم مصنوعی
  • سری
    حرفه‌ای
  • نوع استفاده
    سالن

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ توپ والیبال فاکس مدل FEL-8500 SOFT TOUCH

توپ والیبال فاکس مدل FEL-8500 SOFT TOUCH

مشخصات

  • سایز
    ۵
  • وزن
    ۲۶۰ گرم
  • جنس
    PU-NANO
  • سری
    حرفه‌ای
  • نوع استفاده
    سالن
  • سایر توضیحات
    محصول فوق به صورت باد شده تحویل مشتری داده میشوداین محصول متشکل از ۱۸ لایه پی یو میباشدتولید سال ۲۰۲۳ میباشد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ توپ والیبال میکاسا مدل V300W

توپ والیبال میکاسا مدل V300W

مشخصات

  • سایز
    ۵
  • وزن
    ۲۷۰ گرم
  • جنس
    PU
  • سری
    حرفه‌ای
  • نوع استفاده
    سالن
  • اقلام همراه
    سوزن و تور مخصوص

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ توپ والیبال مدل v300w

توپ والیبال مدل v300w

مشخصات

  • سایز
    ۵
  • جنس
    pu
  • سری
    حرفه‌ای
  • نوع استفاده
    سالن

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ توپ والیبال مدل V200W

توپ والیبال مدل V200W

مشخصات

  • سایز
    ۵
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • جنس
    فوم
  • سری
    حرفه‌ای
  • نوع استفاده
    سالن

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ توپ والیبال فاکس مدل سافت تاچ

توپ والیبال فاکس مدل سافت تاچ

مشخصات

  • سایز
    ۵
  • وزن
    ۱۹۰ گرم
  • جنس
    چرم مصنوعی
  • سری
    حرفه‌ای
  • نوع استفاده
    سالن
  • اقلام همراه
    سوزن

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ توپ والیبال میکاسا مدل v200

توپ والیبال میکاسا مدل v200

مشخصات

  • سایز
    ۵
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • جنس
    تولید شده از مواد اولیه Microfiber + PU
  • سری
    حرفه‌ای
  • نوع استفاده
    سالن

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ توپ والیبال بتا مدل PVBR5-MKS سایز ۵

توپ والیبال بتا مدل PVBR5-MKS سایز 5

مشخصات

  • سایز
    ۵
  • وزن
    ۲۸۰ گرم
  • جنس
    لاستیکی
  • نوع استفاده
    محیط خارجی
  • اقلام همراه
    – به همراه تور حمل توپ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید توپ‌والیبال در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان ‌بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید جعبه بکس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا