سرگرمی و آموزشی

دروازه فوتبال کودکان، راهنمای خرید دروازه فوتبال پلاستیکی بزرگ و متوسط، گل کوچک

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید دروازه فوتبال کودکان باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

این نوع ورزش مانند فوتبال مدتهاست که توجه تعداد زیادی از مردم در سراسر جهان را به خود جلب کرده است. فوتبال را مردان و زنان، افراد مسن و البته کودکان بازی می‌کنند. یک بار در حیاط‌ها و ویلاها، بچه‌ها فوتبال بازی می‌کردند و با کمک نمونه کارها یا سنگ‌ها، “دروازه” را علامت گذاری می کردند. تا به امروز، طیف گسترده‌ای از دروازه فوتبال کودکان در هر سنی در بازار کالاهای ورزشی کودکان ارائه شده است.

دروازه فوتبال کودکان در اندازه و مدل‌های رنگی، مواد و ساخت متفاوت است. برای جوان ترین تولید کنندگان مدل‌های بادی را ارائه می‌دهند. مدل‌های بادی برای بچه‌ها، آسیب زا نیستند، برای والدین نیز لحظات مثبتی وجود دارد. آن‌ها به راحتی مونتاژ و جدا می‌شوند. چنین دروازه‌های فوتبال کودکانی جمع و جور هستند، آن‌ها را می‌توان هم در آپارتمان نصب کرد و هم با خود به کشور یا طبیعت برد. مدل های بادی با قیمت دموکراتیک و عدم وجود هرگونه خطر برای کودک متمایز می‌شوند. تنها کاری که باید هنگام خرید چنین اسباب بازی انجام داد این است که بفهمیم چه موادی از کالا تولید می‌شود و آیا این مواد برای کودک خطرناک است یا خیر.

برای بچه‌هایی که از قبل محکم روی پاهای خود می‌ایستند و هماهنگی حرکات را کنترل می‌کنند، مینی دروازه فوتبال کودکان برای بازی فوتبال کاملاً مناسب است. آن‌ها معمولاً از پلاستیک یا آلومینیوم سبک ساخته می‌شوند تا کودک آسیب نبیند. چنین تجهیزاتی بسیار کاربردی است، فضای کمی را اشغال می‌کند و به راحتی مونتاژ و جدا می‌شود. ارتفاع دروازه حدود ۱۲۰ سانتی متر و عرض آن حدود نیم متر است. برای پسران مدرسه‌ای، انواع توصیف شده در بالا به سختی قابل نزدیک شدن هستند. در این مورد، یک گزینه عالی تجهیزات ساخته شده از یک لوله فولادی با قطر ۲۵ میلی متر خواهد بود. این تقریبا یک دروازه فوتبال کودکان حرفه‌ای است. ارتفاع محصول به یک و نیم متر و عرض دو می رسد. مجموعه‌ای از چنین محصولاتی معمولاً شامل یک مش است که بر اساس یک نخ پلی آمید می‌باشد. دروازه‌های فوتبال که قیمت آن‌ها به کیفیت موادی که از آن ساخته شده‌اند بستگی دارد، یک هدیه عالی برای کودک است، به خصوص اگر بچه فعال بوده و دوست داشته باشد وقت خود را در فضای باز بگذراند.

حتما بخوانید: راهنمای خرید سبد اسباب بازی

هدف از فوتبال کودکان چیست؟

  • فوتبال یک ورزش تیمی است که سال‌هاست وجود داشته است. نه تنها توپ جزء جدایی ناپذیر فوتبال است، دروازه نیز نقش اساسی دارد، در غیر این صورت نمی‌توان توپ را خریداری کرد. اهداف نه تنها در زمین فوتبال، بلکه در حال حاضر نیز اهداف صرفه جویی در فضا برای فوتبال کودکان وجود دارد که می‌توان آن‌ها را در باغ محلی قرار داد.
  • یک دروازه فوتبال معمولی که در زمین فوتبال یافت می‌شود، دارای دو تیرک عمودی است که در فاصله یکسان با پرچم‌های کرنر مربوطه قرار دارند. این دروازه‌ها توسط یک میله متقاطع در ناحیه بالایی به هم متصل می‌شوند. پشت دروازه یک پوشش توری است که تمام عرض دروازه را طی می‌کند. اهداف فوتبال کودکان شبیه به هم هستند، اما توری بسیار کوچکتر، اغلب مش پلی استر یا میله‌های فایبرگلاس است که معمولاً فقط در گوشه‌ها آویزان می شوند. به عنوان یک قاعده، گل‌های فوتبال کودکان به گونه‌ای طراحی شده‌اند که در مواقعی که دیگر مورد نیاز نیستند، به سرعت و به راحتی دوباره جمع شوند.

انواع دروازه فوتبال کودکان:

  1. دروازه‌های فوتبال ایستاده: دروازه‌های ایستاده فوق العاده محبوب هستند و می‌توانند بدون هیچ گونه حمایتی به صورت عمودی روی زمین بایستند. دروازه‌های ایستاده دارای پایه هایی هستند که به ران بک و میله عقب متصل می‌شوند و چارچوب گل را ایجاد می‌کنند. این اهداف در هر سطحی از جمله: سطوح چمن، بتنی و مصنوعی مورد استفاده قرار می‌گیرند.
  2. دروازه‌های فوتبال فرو رفته: دروازه‌های سوکتی، گل‌های فوتبالی هستند که به سوکت‌ها یا آستین‌هایی که در زیر سطح زمین بتن ریزی شده‌اند، فرو می‌روند. پس از فرورفتن در توپ های توپی، دروازه‌ها در حالت عمودی نگه داشته می‌شوند و در صورت عدم استفاده به راحتی می‌توان آن‌ها را جدا کرد. گل‌های سوکتی در زمین‌های چمن در مناطقی مانند استادیوم‌های فوتبال، پارک‌ها یا مدارس یافت می‌شوند، به‌خصوص زمانی که گل‌ها برای مدت طولانی در جای خود رها می‌شوند.

انواع دروازه فوتبال بر اساس جنس:

دروازه‌های فوتبال معمولا با استفاده از یکی از سه ماده مختلف پی وی سی، فولاد یا آلومینیوم ساخته می‌شوند. هر ماده مزایای خاص خود را دارد و ما خلاصه‌ای از آن‌ها را در زیر به شما ارائه کرده‌ایم تا بتوانید تصمیم بگیرید کدام یک برای شما مناسب است.

  • دروازه‌های فوتبال UPVC: اهداف PVC بسیار محبوب هستند، به ویژه هنگامی که صحبت از استفاده از آن‌ها در منزل می‌شود. در حالی که برخی از مربیان جوانان ممکن است از آن‌ها زمانی که دور از زمین خود تمرین می‌کنند استفاده کنند، آن‌ها عمدتاً به عنوان اهداف فوتبال باغ برای بچه‌ها استفاده می‌شوند. گلوله های پی وی سی بسیار سبک وزن هستند و می توان آن‌ها را در عرض چند دقیقه جمع کرد و از بین برد. دروازه‌ها مستقل هستند و می‌توان با استفاده از U-pegs ارائه شده روی زمین محکم شوند. استفاده از کیف حمل و نقل و نگهداری از دروازه‌های فوتبال پی وی سی را آسان می‌کند. با این حال، با این محبوبیت و دسترسی آسان، انتخاب همیشه در حال رشد در بازار آمده است.
  • دروازه‌های فوتبال فولادی: دروازه‌های فوتبال فولادی، هدف نهایی فوتبال در باغ است. مقاوم، سنگین و مناسب برای تمام سطوح، اهداف فولادی ما در ۴ اندازه مختلف موجود است. ۸ فوت × ۶ فوت، ۱۲ فوت × ۶ فوت، ۳ متر در ۲ متر و ۱۶ فوت در ۷ فوت. هدف‌ها ضد آب هستند و دچار زنگ‌زدگی یا خوردگی نمی‌شوند، به این معنی که پست‌ها و قاب‌ها را می‌توان در تمام طول سال کنار گذاشت. قاب فولادی از پیش گالوانیزه ۴۲ میلی‌متری سنگین می‌تواند قوی‌ترین ضربات را تحمل کند و توری‌های ۳ میلی‌متری پیچ خورده OD HDPE که همراه با FORZA Steel42 عرضه می‌شوند، مطابق با هدف ساخته شده‌اند. هیچ ابزاری برای تنظیم دروازه‌های فوتبال FORZA’s Steel42 مورد نیاز نیست، زیرا قاب لوله‌ای به سادگی با استفاده از دکمه‌های انگشت شست در جای خود قرار می‌گیرد، به این معنی که می توانید ظرف ۱۰ تا ۲۰ دقیقه پس از رسیدن، دروازه را در باغ داشته باشید.
  • دروازه‌های فوتبال آلومینیومی: دروازه‌های آلومینیومی انتخاب نخبه برای زمین داران و مربیان در سراسر جهان است. دروازه‌های آلومینیومی که به عنوان سلطان گل‌های فلزی فوتبال دیده می‌شوند، مدل‌هایی هستند که در استادیوم‌ها، زمین‌های تمرین یا زمین‌های ۳G می‌بینید. دروازه‌های آلومینیومی که در هر دو نوع ایستاده خود وزن و سوکتی موجود است، سبک‌تر از دروازه‌های فولادی هستند، در حالی که هنوز دارای قابلیت‌های استحکام فوق العاده ای هستند. دروازه‌های آلومینیومی معمولا توسط باشگاه‌های حرفه‌ای استفاده می‌شود و درک دلیل آن آسان است. آلومینیوم به عنوان یک ماده، کم وزن، استحکام بالا و بسیار چکش‌خوار است و فضای بسیار بیشتری را برای برنامه‌ریزی و آزمایش طرح‌ها برای اطمینان از خلاقیت واقعی FORZA ارائه می‌دهد. نبوغ واقعی، مهارت باورنکردنی و ساخت پیشرفته همه نقش خود را در ایجاد Alu60 و Alu110 FORZA ایفا کرده‌اند، اهدافی که برای بالاترین سطح بازی طراحی شده‌اند.

انواع تور دروازه فوتبال کودکان:

اگر تور فوتبال شما کهنه، پاره، آسیب دیده، درهم یا قدیمی است، قطعا زمان آن رسیده که آن را با یک تور فوتبال کاملاً جدید تعویض کنید. اما با کدام یک می روید و چگونه می‌دانید که برای هدف شما مناسب است؟ به هر حال، تورهای فوتبال همه شبیه هم هستند. این قطعاً می‌تواند تصمیم شما را کمی سخت کند، اما وقتی بدانید که به دنبال چه چیزی باشید، خواهید دید که واقعاً تورهای فوتبال چقدر متفاوت هستند و خواهید دید که گرفتن توری مناسب برای شما نسبتاً ساده است.

هنگام پیدا کردن یک تور فوتبال جدید به دنبال این ویژگی ها باشید:

  • اندازه خالص: تورها، مانند دروازه فوتبال ، در اندازه‌های استاندارد، متناسب با چارچوب‌های هدف استاندارد هستند. اگر یک تور فوتبال نوجوانان ۴ در ۶ اینچ دارید، به دنبال تور فوتبال ۴×۶ این خواهید بود.
  • عمق خالص: برخی از گل‌های پیشرفته فوتبال دارای عمق هستند و فضای بیشتری در داخل دروازه ایجاد می‌کنند. تورهای فوتبال تعویضی نیز باید عمق داشته باشند تا با این قاب‌ها مناسب باشند. به دنبال تورهای فوتبال با ابعاد سه یا بیشتر به عنوان مثال، ۸ x 24 x 6 x 6 باشید. دو مورد اول به طول و عرض توری اشاره دارد. دو بعد دوم به عمق بالای تور و عمق پایه پایین اشاره دارد.
  • اندازه طناب: دوام، عملکرد و قیمت توری ارتباط زیادی با ضخامت طناب آن دارد. تورهای فوتبال مقرون به صرفه معمولاً دارای طناب ضخامت ۲ میلی متر هستند، در حالی که تورهای پیشرفته تر، سطح بالا و گران قیمت از طناب ۳ یا ۳.۵ میلی متری استفاده می‌کنند.
  • پهنای مش: سفتی توری روی عملکرد و دوام توری تأثیر می‌گذارد. بیشتر توری‌های فوتبال ۱۲۰ میلی‌متر عرض دارند، در حالی که سایر تورهای فوتبال دارای بافتنی‌های محکم‌تر، در ۳.۵ اینچ یا ۸۸.۹ میلی‌متر یا همیشه از یک توری شش گوش ۵.۵ اینچی یا ۱۳۹.۷ میلی‌متر هستند.
  • ملحقات شبکه: اهداف مدرن با سیستم‌های بست شبکه ایمن، مانند گیره‌ها و میله‌ها، که توری را روی قاب محکم می‌کند، ارائه می‌شود. مهم است که با این ویژگی‌ها یک هدف را خریداری کنید یا با کلیپ‌های خریداری شده و نصب شده جداگانه به اهداف موجود اضافه کنید. نوارهای نوار چسب برای محکم کردن موقت تورها روی قاب‌ها نیز عالی هستند.

حتما بخوانید: راهنمای خرید موتور شارژی

هنگام خرید دروازه فوتبال کودکان باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

نوع دروازه:

پیشنهاد دروازه فوتبال برای کودکان در حال حاضر بسیار زیاد است، بنابراین پیدا کردن مدل مناسب همیشه آسان نیست. اساسا شما می‌توانید بین دروازه آلومینیومی، گیت PVC و گیت پاپ آپ یکی را انتخاب کنید. بسیاری از مدل‌ها همچنین مجهز به دیوار دروازه فوتبال کودکان برای اتصال به جلو برای تست و آموزش مهارت هستند.

مواد سازنده دروازه:

در تولید از مواد مختلف به صورت جزئی استفاده می‌شود. اصولاً باید مراقب بود که در برابر آب و هوا مقاوم باشند و زنگ نزنند. اگر دروازه فقط یک بار راه اندازی شود و سپس برای مدت طولانی متوقف شود، مواد می‌توانند بسیار پایدارتر و سنگین‌تر شوند. با این حال، اگر باید به طور منظم شکسته شود، به احتمال زیاد از پلاستیک استفاده می‌شود، زیرا وزن آن به طور قابل توجهی کمتر است. با این حال، در اینجا این خطر وجود دارد که در صورت شلیک‌های قدرتمند، هر از چند گاهی باید موقعیت خود را تغییر دهید.

لوازم جانبی:

به عنوان یک قاعده، اهداف فوتبال کودکان به عنوان یک مجموعه کامل وجود دارد، به طوری که در گذشته نباید لوازم جانبی اضافی خریداری کرد:

گیره یا میخ
این دروازه را در زمین ثابت می‌کند. بسته به ماهیت خاک، چکش لاستیکی برای کوبیدن میخ‌ها در زمین بسیار مفید است.

کتانی
از بند‌ها برای ایجاد اتصال از دروازه به میخ‌ها استفاده می‌شود تا ثبات خاصی به آن بدهد.

کیسه
برای اهدافی که می‌توان بعد از فصل از بین برد، اغلب یک کیف دستی وجود دارد. در اینجا، تمام قطعات را می‌توان برای صرفه جویی در فضا ذخیره کرد، به طوری که سال آینده نیازی به جستجو برای همه موارد نیست.

گوشه‌ها:

گوشه‌ها مهمترین قسمت یک دروازه پلاستیکی هستند. اینجاست که برای حفظ شکل دروازه و جلوگیری از فرورفتن میله عرضی و به نظر رسیدن گل که از پلاستیک ساخته شده است، قدرت لازم است. هر چه هدف بزرگتر باشد این مهمتر است. یک دروازه با عرض ۸ فوت یا ۱۲ فوت با گوشه‌های سبک وزن نمی‌تواند شکل خود را حفظ کند. به همین دلیل، اگر به دنبال یک دروازه فوتبال کودکان قابل حمل پلاستیکی هستید، ما همیشه گل‌های فوتبال سامبا را توصیه می‌کنیم، زیرا گوشه‌های این دروازه‌ها تا ۸۰ درصد ضخیم‌تر از گوشه‌های دروازه‌های رقبا هستند. گوشه‌های ضخیم تر = گل های قوی‌تر.

تورهای فوتبال:

استانداردهای جدید تورهای مورد استفاده در دروازه فوتبال کودکان باید دارای مربع‌های ۱۰۰ میلی متری باشند. این برای جلوگیری از احتمال گرفتار شدن کودکان بسیار کوچک در تور است. توری باید ضد آب و ضد پوسیدگی باشد و از پلی پروپیلن حداقل ۲.۵ میلی متری ساخته شده باشد. در حالی که همه اهداف سامبا با این امر مطابقت دارند، برخی از اهداف ارزان‌تر این را رعایت نمی‌کنند و از تورهای نازک‌تر با مربع‌های بزرگ‌تر برای صرفه‌جویی در هزینه استفاده می‌کنند.

ایمنی پست دروازه:

گل های فوتبال پلاستیکی قابل حمل باید با BS8462:2005+A2:2012 یا BSEN 71-1 و ۳ مطابقت داشته باشد. استانداردها برای بهبود ایمنی ورزش، زمین بازی و سایر تجهیزات تفریحی طراحی شده‌اند. دروازه‌های ساخته شده توسط بریتانیا مانند گل‌های Samba Sports معمولاً دارای این استانداردهای ایمنی هستند، اما متأسفانه بسیاری از کپی‌های ارزان قیمت این استانداردها را ندارند.

میزان بودجه:

اگرچه خرید با کمترین هزینه در دسترس بسیار وسوسه انگیز است، اما به ناچار به یک اقتصاد کاذب تبدیل می‌شود. ارزان بخر، دوبار بخر. Samba Goals اهداف اصلی پلاستیک قابل حمل بودند و بیش از ۲۰ سال است که تولید می‌شوند. نسخه‌های زیادی از این دروازه‌ها موجود است، اما به نظر ما هیچ‌کدام با کیفیت گل‌های اصلی سامبا مطابقت ندارند. نسخه‌ها معمولاً از قطعات پلاستیکی نازک تری استفاده می‌کنند که قدرت و کیفیت اهداف را به خطر می‌اندازد. اهداف ارزان‌تر معمولاً به دلایلی ارزان‌تر هستند.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می‌توانید دروازه فوتبال کودکان مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه دروازه فوتبال ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت کنید.


۱ تور دروازه فوتبال مدل گل کوچک ۱۵۵۵

تور دروازه فوتبال مدل گل کوچک 1555

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۵x20x5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۲ گرم
  • جنس
    پلی‌استر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ دروازه بازی فوتبال مدل هاکی

دروازه بازی فوتبال مدل هاکی

مشخصات

  • ابعاد کالا
    ۶۰x12x20 میلی‌متر
  • وزن
    ۱۶۰۰ گرم
  • سبک بازی
    ورزشی
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت شست‌وشو
  • اقلام همراه
    یک عدد توپ فوتبالیک عدد توپ هاکی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ دروازه بازی فوتبال مدل بولینگ طرح ادمک کد HY-239

دروازه بازی فوتبال مدل بولینگ طرح ادمک کد HY-239

مشخصات

  • ابعاد کالا
    ۱۳۵x80x120 میلی‌متر
  • وزن
    ۵۰ گرم
  • سبک بازی
    بازی تخته‌ای
  • اقلام همراه
    تخته ی اتصال شوت-چوب اتصال ادمک-ادمک-۶ عدد بولینگ -برچسب ادمک و بولینگ
  • سایر توضیحات
    کیفیت بسیار خوب و یک بازی جمع و جور و ساده همچینین جذاب بسیار خاص و کمیاب -دارای رنگ امیزی جذاب و همچنین برچسب های و کاپ قهرمانی داخل دروازه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ تور دروازه فوتبال مدل گل کوچک VG 2283

تور دروازه فوتبال مدل گل کوچک VG 2283

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۹x14x9 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۰۰ گرم
  • جنس
    پلی‌استر
  • مدل
    تور دروازه گل کوچک فوتبال مدل VG 2283 بسته دو عددی
  • کشور مبدا برند
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ دروازه بازی فوتبال مدل پنالتی

دروازه بازی فوتبال مدل پنالتی

مشخصات

  • ابعاد کالا
    ۳۹۰x110x250 میلی‌متر
  • وزن
    ۱۲۵۰ گرم
  • سبک بازی
    ورزشی
  • ویژگی‌های نظافتی
    پارچه قابل شست‌وشو
  • اقلام همراه
    دارای یک عدد توپ پلاستیکی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ ساعت دیواری مدل دروازه بان فوتبال

ساعت دیواری مدل دروازه بان فوتبال

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۷۰x270x30 میلی‌متر
  • وزن
    ۰.۳ کیلوگرم
  • سایر ویژگی‌ها
    نصب آسان
  • قطر صفحه
    ۲۷ سانتی متر
  • جنس قاب
    چوب
  • نحوه نمایش
    عقربه‌ای
  • منبع انرژی
    باتری
  • نوع باتری
    قلمی AA
  • نمایش زمان
    عددی – خطی
  • تکنولوژی ساخت
    الکترونیکی (کوارتز)

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ دروازه بازی فوتبال فایو استار مدل A2701 بسته ۲ عددی

دروازه بازی فوتبال فایو استار مدل A2701 بسته 2 عددی

مشخصات

  • ابعاد کالا
    ۶۰۰x450x350 میلی‌متر
  • وزن
    ۹۵۰ گرم
  • سبک بازی
    ورزشی
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت شست‌وشو
  • وزن بسته‌بندی
    ۱۰۰۰
  • اقلام همراه
    ۲ عدد دروازه شامل۱۲ عدد لوله۱۲ عدد اتصالات۲ عدد تور۱ عدد توپ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ تور دروازه فوتبال مدل تاشو بسته دو عددی

تور دروازه فوتبال مدل تاشو بسته دو عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۹۲x43x72 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰۰۰ گرم
  • جنس
    فلز
  • مدل
    تاشو
  • سایر توضیحات
    به همراه تور

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ تور دروازه فوتبال مدل گل کوچک ۸۰۰۰ تاروپود

تور دروازه فوتبال مدل گل کوچک 8000 تاروپود

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰۰x120x.01 سانتی‌متر
  • وزن
    ۸۰۰ گرم
  • جنس
    نخ
  • مدل
    تاروپود

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ دروازه بازی فوتبال مدل سایز بزرگ بسته دو عددی به همراه توپ

دروازه بازی فوتبال مدل سایز بزرگ بسته دو عددی به همراه توپ

مشخصات

  • ابعاد کالا
    ۵۷۰x110x200 میلی‌متر
  • وزن
    ۲۱۵۰ گرم
  • سبک بازی
    ورزشی
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت شست‌وشو
  • اقلام همراه
    ۱ عدد توپ پلاستیکی فوتبال
  • سایر توضیحات
    ۲ عدد دروازه فوتبال

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ دروازه بازی فوتبال کد ۰۱ مجموعه ۲ عددی

دروازه بازی فوتبال کد 01 مجموعه 2 عددی

مشخصات

  • ابعاد کالا
    ۸۵۰x380x650 میلی‌متر
  • وزن
    ۴۲۰۰ گرم
  • سبک بازی
    ورزشی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ دروازه بازی فوتبال فایو استار مدل حلقه پرتابی

دروازه بازی فوتبال فایو استار مدل حلقه پرتابی

مشخصات

  • ابعاد کالا
    ۶۰۰x450x450 میلی‌متر
  • وزن
    ۶۰۰ گرم
  • سبک بازی
    ورزشی
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت شست‌وشو
  • اقلام همراه
    ۲ عدد دروازه فوتبال به همراه حلقه پرتاب و ۱ عدد توپ
  • سایر توضیحات
    حمل و نقل اسان ورزشی و هیجان انگیز مناسب برای کودکان قابل استفاده در پارک،حیاط،ساختمان،آپارتمان ها

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ تور دروازه فوتبال مدل گل کوچک کد ۲۳ بسته ۲ عددی

تور دروازه فوتبال مدل گل کوچک کد 23  بسته 2 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰۰۰x7000x20 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۲ گرم
  • جنس
    پلی‌استر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ دروازه بازی فوتبال و بسکتبال مدل نشاط

دروازه بازی فوتبال و بسکتبال مدل نشاط

مشخصات

  • ابعاد کالا
    ۶۰۰x330x450 میلی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰۰ گرم
  • سبک بازی
    ورزشی
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت شست‌وشو
  • وزن بسته‌بندی
    ۱۰۰۰
  • اقلام همراه
    تور بسکتبال ،حلقه بسکتبال ،تخته بسکتبال ،تور تیر دروازهپ ،توپ فوتبال

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ تور دروازه فوتبال مدل گل کوچک ابریشمی کد V.M

 تور دروازه فوتبال مدل گل کوچک ابریشمی کد V.M

مشخصات

  • ابعاد
    ۹۰x60x30 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۰۰ گرم
  • جنس
    نخ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ دروازه آموزشی فوتبال مدل۳۲۴۲ بسته ۲ عددی

دروازه آموزشی فوتبال مدل3242 بسته 2 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۵x30x40 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۳۰ گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • سایر توضیحات
    محل بنر مناسبتی ۱عیدانه ایران اسپورترفروشگاه فضای باز و تفریحی بازی و سرگرمی آموزش ورزش بدون برند قیمت مناسب دروازه آموزشی فوتبال جفتی بچه گانه آپارتمانی ساکر گلد کوچک دروازه آموزشی فوتبال جفتی بچه گانه آپارتمانی ساکر گلد کوچک دروازه آموزشی فوتبال جفتی بچه گانه آپارتمانی ساکر گلد کوچک دروازه آموزشی فوتبال جفتی بچه گانه آپارتمانی ساکر گلد کوچک دروازه آموزشی فوتبال جفتی بچه گانه آپارتمانی ساکر گلد کوچک دروازه آموزشی فوتبال جفتی بچه گانه آپارتمانی ساکر گلد کوچک دروازه آموزشی فوتبال جفتی بچه گانه آپارتمانی ساکر گلد کوچک دروازه آموزشی فوتبال جفتی بچه گانه آپارتمانی ساکر گلد کوچکدروازه آموزشی فوتبال جفتی بچه گانه آپارتمانی ساکر گلد کوچک | آبیKids Soccer Gate Soccer Goldکد مدل: ۳۲۴۲۴۲۱انتخاب رنگ: دروازه آموزشی فوتبال جفتی بچه گانه آپارتمانی ساکر گلد کوچکمشاوره رایگان خرید کالا پشتیبانی آنلاین هفت روز هفته ۲۴ ساعته مشاوره تضمینی کسب تجربه بهترین خرید اینترنتی تصاویر واقعی کالا با خیال راحت انتخاب کنید ارسال سریع با استفاده از پست پیشتازمحصولات مرتبطبازی تنیس آموزشی خانگی تن زیب توپ تاب | مشکیبازی تنیس آموزشی خانگی تن زیب توپ تاب | مشکیناموجودمشاهدهدروازه آموزشی فوتبال جفتی بچه گانه آپارتمانی متوسط مکس اسپورت | زرددروازه آموزشی فوتبال جفتی بچه گانه آپارتمانی متوسط مکس اسپورت | زردناموجودمشاهده%۱۶چوب آموزشی بیسبال TND همراه با توپ | کرمیچوب آموزشی بیسبال TND همراه با توپ | کرمی۳۸۹,۰۰۰ تومان۳۲۵,۶۸۰ تومانمشاهده%۱۸توپ آموزشی فوتبال مینی استقلال | آبیتوپ آموزشی فوتبال مینی استقلال | آبی۱۳۵,۰۰۰ تومان۱۱۱,۲۶۵ تومانمشاهدهتوپ آموزشی فوتبال مینی پرسپولیس | قرمزتوپ آموزشی فوتبال مینی پرسپولیس | قرمزناموجودمشاهدهدروازه آموزشی فوتبال جفتی بچه گانه آپارتمانی گل کوچک فلزی دربی | قرمز/نقره ایدروازه آموزشی فوتبال جفتی بچه گانه آپارتمانی گل کوچک فلزی دربی | قرمز/نقره ای۵۶۰,۰۰۰ تومانمشاهدهتوپ آموزشی فوتبال مینی روپایی سایز ۲ | چند رنگتوپ آموزشی فوتبال مینی روپایی سایز ۲ | چند رنگناموجودمشاهده%۶توپ آموزشی فوتبال آمریکائی NFL راگبی | قهوه ایتوپ آموزشی فوتبال آمریکائی NFL راگبی | قهوه ای۶۴۸,۰۰۰ تومان۶۱۰,۶۵۰ تومانمشاهده%۲۱توپ آموزشی والیبال مینی طرح میکاسا ۵۱۸ | زرد/سرمه ایتوپ آموزشی والیبال مینی طرح میکاسا ۵۱۸ | زرد/سرمه ای۷۶,۰۰۰ تومان۵۹,۸۰۰ تومانمشاهده%۲۱هدبال آموزشی تن زیب سه منظوره | سبز/مشکیهدبال آموزشی تن زیب سه منظوره | سبز/مشکی۷۹,۰۰۰ تومان۶۲,۱۰۰ تومانمشاهدهبازی تنیس آموزشی خانگی تن زیب توپ تاب | مشکیبازی تنیس آموزشی خانگی تن زیب توپ تاب | مشکیناموجودمشاهدهدروازه آموزشی فوتبال جفتی بچه گانه آپارتمانی متوسط مکس اسپورت | زرددروازه آموزشی فوتبال جفتی بچه گانه آپارتمانی متوسط مکس اسپورت | زردناموجودمشاهده%۱۶چوب آموزشی بیسبال TND همراه با توپ | کرمیچوب آموزشی بیسبال TND همراه با توپ | کرمی۳۸۹,۰۰۰ تومان۳۲۵,۶۸۰ تومانمشاهده%۱۸توپ آموزشی فوتبال مینی استقلال | آبیتوپ آموزشی فوتبال مینی استقلال | آبی۱۳۵,۰۰۰ تومان۱۱۱,۲۶۵ تومانمشاهدهمزایای محصولبه همراه توراستحکام و ایستایی بالاعرضه شده به صورت جفتیکمک به بهبود توانایی عملی کودکانمونتاژ سریع و آسان بدون نیاز به ابزارساخته شده از پلاستیک با کیفیت و بادواممناسب برای تمرین و آموزش فوتبال به کودکانطول ۵۵ سانتی متر، ارتفاع ۴۰ و عمق ۳۰ سانتی مترسرگرمی عالی برای استفاده در داخل و خارج از منزل

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ تور دروازه فوتبال مدل ۳۰۰۰ تاروپود

تور دروازه فوتبال مدل 3000 تاروپود

مشخصات

  • ابعاد
    ۷۵۰x100x300 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰۰ گرم
  • جنس
    نخ
  • مدل
    ۳۰۰۰ تاروپود

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ دروازه بازی فوتبال تنگجیا مدل ۰۰۱

دروازه بازی فوتبال تنگجیا مدل 001

مشخصات

  • ابعاد کالا
    ۶۷۰x300x415 میلی‌متر
  • وزن
    ۸۰۰ گرم
  • سبک بازی
    ورزشی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ دروازه بازی فوتبال مدل SGS01

دروازه بازی فوتبال مدل SGS01

مشخصات

  • ابعاد کالا
    ۶۰۰x450x350 میلی‌متر
  • وزن
    ۹۵۰ گرم
  • سبک بازی
    ورزشی
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت شست‌وشو
  • وزن بسته‌بندی
    ۱۱۰۰
  • اقلام همراه
    – دو عدد تور -دوازده عدد بست پلاستیکی- لوله های پلاستیکی دروازه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ دروازه بازی فوتبال نشاط مدل Soccer Goal Set

دروازه بازی فوتبال نشاط مدل Soccer Goal Set

مشخصات

  • ابعاد کالا
    ۴۵۰x350x600 میلی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ دروازه فوتبال مدل تاشو بسته دو عددی

دروازه فوتبال مدل تاشو بسته دو عددی

مشخصات

  • ابعاد کالا
    ۱۰۰۰x900x900 میلی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰۰ گرم
  • سبک بازی
    ورزشی
  • وزن بسته‌بندی
    ۲۱۰۰
  • اقلام همراه
    ۴ عدد میخ
  • سایر توضیحات
    دروازه ها مجهز به ۴عدد میخ برای استحکام بیشتر در زمین چمن و ساحل شنی است مطمئنا این یک هدیه عالی است که فرزندان شما آن را دوست خواهند داشت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ اسباب بازی مدل دروازه فوتبال کد ۲۵۰۰۰

اسباب بازی مدل دروازه فوتبال کد 25000

مشخصات

  • ابعاد کالا
    ۴۹۰x460x780 میلی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ تور دروازه فوتبال مدل گل کوچک V2 بسته ۲ عددی

تور دروازه فوتبال مدل گل کوچک V2 بسته 2 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰۰۰x700x20 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۲ گرم
  • جنس
    پلی‌استر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ دروازه فوتبال و تخته بسکتبال مدل ۲IN1

دروازه فوتبال و تخته بسکتبال مدل 2IN1

مشخصات

  • ابعاد کالا
    ۱۰۰۲*۷۱۰*۳۷۰ میلی‌متر
  • وزن
    ۶۵۰ گرم
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت شست‌وشو
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۶۶۰*۲۵۰*۴۰
  • وزن بسته‌بندی
    ۷۰۶
  • اقلام همراه
    -تیر و تور دروازه فوتبال-تخته و سبد بسکتبال -توپ فوتبال-توپ بسکتبال-تلمبه
  • سایر توضیحات
    ست تیر دروازه فوتبال به همراه تخته و سبد بسکتبال

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ دروازه بازی فوتبال مدل VG 2260

دروازه بازی فوتبال مدل VG 2260

مشخصات

  • وزن
    ۱۰۰۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ بازی آموزشی دروازه فوتبال نشاط مدل ۰۰۱

بازی آموزشی دروازه فوتبال نشاط مدل 001

مشخصات

  • ابعاد
    ۶۰۰x350x450 میلی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰۰ گرم
  • هدف بازی
    آموزشی
  • رده سنی
    کودک
  • وزن بسته‌بندی
    ۱۰۰۰
  • اقلام همراه
    دو عدد دروازه فوتبال

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ دروازه بازی فوتبال و بسکتبال مدل نشاط

دروازه بازی فوتبال و بسکتبال مدل نشاط

مشخصات

  • سبک بازی
    ورزشی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ دروازه بازی فوتبال مدل حلقه پرتابی کد ۲۰۲۱

دروازه بازی فوتبال مدل حلقه پرتابی کد 2021

مشخصات

  • ابعاد کالا
    ۶۵۰x450x350 میلی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • اقلام همراه
    ۲ عدد دروازه فوتبالبه همراه حلقه پرتاب

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ تور دروازه فوتبال مدل ۹۰۰ تاروپود

تور دروازه فوتبال مدل 900 تاروپود

مشخصات

  • ابعاد
    ۷۵۰x100x300 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۵۵۰ گرم
  • جنس
    نخ
  • مدل
    ۹۰۰ تاروپود

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ دروازه بازی فوتبال و بسکتبال مدل نشاط

دروازه بازی فوتبال و بسکتبال مدل نشاط

مشخصات

  • ابعاد کالا
    ۶۰۰x450x450 میلی‌متر
  • وزن
    ۶۰۰ گرم
  • سبک بازی
    ورزشی
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت شست‌وشو
  • اقلام همراه
    ۱ عدد دروازه۱ عدد توپ پلاستیکی فوتبال۱ عدد توپ پلاستیکی بسکتبال
  • سایر توضیحات
    پایه قابل تنظیم در ارتفاع مختلف -مناسب برای کودک بازی انفرادی و گروهی- جنس خوب حمل و نقل آسان- ورزشی و هیجان انگیز- قابل استفاده در پارک،حیاط،ساختمان،آپارتمان ها

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید دروازه فوتبال در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان ‌بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید کیبورد کامپیوتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا