کامپیوتر و تجهیزات جانبی

کیبورد کامپیوتر، راهنمای خرید کیبورد و موس مخصوص بازی حرفه‌ای و ارزان

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید کیبورد کامپیوتر باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

بسیاری از ما هر روز زمان مناسبی را در رایانه خود می گذرانیم و کلیدها را بی وقفه فشار می‌دهیم زمانی پیدا نمی‌شود که در حال کلیک و پیمایش نباشیم. ما این روزها کارهای تایپ زیادی داریم، کارهای خانه، پروژه‌های مدرسه، اسنادی که رئیس ما می‌خواهد تایپ شود، و غیره. ما به شدت به کامپیوترهایمان و البته کیبورد کامپیوتر آن متکی هستیم. صفحه‌کلیدها عمدتاً برای تایپ استفاده می‌شوند، اما واقعاً می‌توانند کارهای بیشتری انجام دهند. با چند ویژگی اضافی، کاری که کیبورد کامپیوتر شما می‌تواند برای شما انجام دهد باعث می‌شود عاشق آن شوید.

هنگامی که کیبورد کامپیوتر قدیمی شما نیاز به تعویض دارد، طبیعتاً همان صفحه کلیدی را انتخاب می کنید که به آن عادت کرده‌اید. اما، با وجود تعداد زیادی از انواع کیبورد کامپیوتر که هر روز به بازار می آیند، ممکن است صفحه کلید مورد نظر شما برای شما مناسب نباشد. احتمالاً صفحه کلید قدیمی شما قدیمی است و دیگر در بازار موجود نیست. در اینجا در زیر مواردی را فهرست کرده‌ایم که باید برای انتخاب کیبورد کامپیوتری مناسب که با تمام نیازهای محاسباتی شما مطابقت داشته باشد، در نظر بگیرید.

تفاوت بین یک روز کاری غیرمولد و مفید در لپ تاپ، رایانه شخصی یا حتی تلویزیون می‌تواند یک کیبورد کامپیوتر واقعا خوب باشد. ما به ندرت زمان واقعی را صرف بررسی این موضوع می‌کنیم که چه کیبورد کامپیوتری را خریداری کنیم. ما با ارزان‌ترین لوازم جانبی کنار می‌آییم، حتی اگر این یک لواز جانبی شخصی است، چیزی که اکثر ما بیشترین زمان را برای ارتباط با دستگاه‌هایمان صرف می‌کنیم. یک کیبورد کامپیوتری امروزی می‌تواند شما را با اندکی هزینه بیشتر به عقب براند. چه چیزی آن‌ها را اینقدر با قیمت‌های متنوع متفاوت می‌کند و باید به دنبال چه چیزی باشید؟ ما اینجا هستیم تا این را به شما بگوئیم.

کیبورد کامپیوتر چیست؟

صفحه کلید یک دستگاه الکترونیکی قابل حمل سیمی یا بی سیم است که شامل تمام حروف الفبا، اعداد، نمادها و کاراکترهای خاص است که برای وارد کردن داده‌های ورودی به سیستم رایانه یا لپ تاپ رومیزی استفاده می‌شود. انواع مختلف صفحه کلید کامپیوتر که معمولا توسط کاربران کامپیوتر برای اهداف مختلف استفاده می‌شود عبارتند از کیبورد qwerty، صفحه کلید بازی، صفحه کلید مجازی و صفحه کلید چند رسانه‌ای. بر اساس گزینه‌های اتصال مورد استفاده برای یک صفحه کلید برای اتصال به رایانه، این صفحه کلید به عنوان صفحه کلید سیمی، صفحه کلید بی سیم، صفحه کلید بلوتوث و صفحه کلید USB طبقه بندی می‌شود.

حتما بخوانید: راهنمای خرید موس کامپیوتر

انواع کیبورد کامپیوتر موجود در بازار:

صفحه کلیدها بر اساس اندازه و نحوه استفاده آن‌ها طبقه بندی می‌شوند. آن انواع در زیر مورد بحث قرار گرفته است:

  1. صفحه کلید چند رسانه‌ای: صفحه کلیدی که دارای تمامی دکمه‌های چندرسانه‌ای است، کیبورد چندرسانه‌ای نامیده می‌شود. دکمه‌ها شامل پخش، مکث، قبلی، بعدی، افزایش صدا، کاهش صدا، بی صدا و دکمه ویژه برای راه اندازی رسانه هستند. همچنین دکمه‌ای برای راه اندازی مرورگر، کامپیوتر من، ماشین حساب موجود است.
  2. صفحه کلید مکانیکی: صفحه کلید اولیه که از دکمه‌های فیزیکی برای هر کلید استفاده می کند، صفحه کلید مکانیکی نامیده می‌شود. با فشردن هر کلید صدا ایجاد می‌کند. یک دکمه فشار داده می‌شود و یک سیگنال الکتریکی به دستگاه رایانه ارسال می‌شود که سپس کاراکترها را نشان می‌دهد.
  3. صفحه کلید بی‌سیم: بلوتوث، فناوری IR یا فرکانس رادیویی برای اتصال صفحه کلید به دستگاه رایانه استفاده می‌شود. ما می‌توانیم صفحه کلید را پورت کنیم و به سیستم والد نزدیک کیبورد نیازی نیست. این کیبوردها سبک وزن و اندازه کوچکتری دارند. این کیبوردها باید دارای فرستنده و گیرنده باشند. فرستنده ضربات را از صفحه کلید به صورت امواج رادیویی ارسال می‌کند که توسط گیرنده فرستنده نزدیک دستگاه مادر دریافت می‌شود.
  4. صفحه کلید مجازی: کیبورد مورد استفاده در گوشی‌های هوشمند کیبورد مجازی نامیده می شود. این صفحه کلید در صورت نیاز ظاهر می شود و پس از اتمام تایپ ناپدید می‌شود. این می‌تواند به طور خودکار بر اساس نیاز تنظیم شود. همچنین در سیستم ویندوز می‌توانیم از صفحه کلید مجازی که روی صفحه ظاهر می شود استفاده کنیم. هیچ جسم فیزیکی برای حمل یک صفحه کلید مجازی وجود ندارد.
  5. صفحه کلید USB: صفحه کلید Universal Serial Bus دارای یک USB با سیم است که باید در پورت USB سیستم وارد شود. و سپس صفحه کلید به خوبی کار می‌کند. هنگام راه اندازی مجدد سیستم، صفحه کلید پشتیبانی نمی‌شود و از این رو کاربران ممکن است با مشکل مواجه شوند. نصب درایورهای مناسب به حل این مشکل کمک می‌کند.
  6. صفحه کلید ارگونومیک: این صفحه کلید عمدتا برای کاربرانی طراحی شده است که از هر دو دست برای تایپ استفاده می‌کنند. مزیت این صفحه کلید فشار کمتر عضلانی و سندرم تونل کارپال برای کاربران است. صفحه کلید با دید ارگونومیک ساخته شده است. این صفحه کلید گران است و برای مردم عادی مقرون به صرفه نیست.
  7. صفحه کلید QWERTY: ماشین‌های تحریر قبلی به دلیل چینش رشته‌ها دارای کلیدهایی در محدوده QWERTY بودند. صفحه کلیدهای اولیه کامپیوتر نیز به همین شیوه برای سهولت استفاده برای کاربران ماشین تحریر ساخته شده بودند. این صفحه کلید رایج ترین مورد استفاده همه ماست و از این رو نیازی به معرفی ندارد.
  8. صفحه کلید بازی: کیبوردی که کلیدهای بسیار کمی برای گیمرها دارد کیبورد گیمینگ نام دارد. گرافیک نیز در صفحه کلید گنجانده شده است. کلیدهای W، S، D، A و پیکان تنها کلیدهایی هستند که می‌توانید در این صفحه کلید پیدا کنید. طراحی آن به قدری خوب است که هر کسی می‌تواند عاشق کیبورد شود.
  9. صفحه کلید Chiclet: کلیدهای این کیبورد مربعی شکل با لبه‌های گرد هستند. این فناوری برای دستگاه‌هایی متفاوت است که این را خاص می‌کند. دکمه‌ها با غشای سوئیچ‌ها در صفحه کلید متصل می‌شوند و در حال حاضر تقریباً در همه دستگاه‌ها از آن استفاده می‌شود.
  10. صفحه کلید به هم پیوسته: این کیبوردها از پدهای فشاری استفاده می‌کنند و دارای کاراکترهایی هستند که روی سطحی انعطاف پذیر به نام غشاء چاپ شده‌اند. هزینه برای این کیبوردها بسیار کمتر است. اما عدم دقت در تایپ و بازی باعث از دست دادن اهمیت آن‌ها شد.
  11. صفحه کلید شست: صفحه کلید کوچکتر با کلیدهای کمتر یا فقط کاراکترهای عددی صفحه کلید شست نامیده می‌شود. اینها بیشتر برای عملیات حسابی و همچنین برای بازی استفاده می‌شوند. اندازه این صفحه کلید فقط به اندازه انگشت شست است.
  12. صفحه کلید انعطاف پذیر: کیبوردهای ساخته شده از سیلیکون که اکثر کلیدها را دارند و از نظر ظاهری انعطاف پذیر هستند، کیبورد انعطاف پذیر نامیده می‌شوند. فاصله بین کلیدها کمتر است. صفحه کلیدها برای چرخاندن در نظر گرفته شده‌اند و تاشو نیستند.
  13. صفحه کلید سایز لپ تاپ: در این نوع کیبورد کلیدها کاهش یافته و فاصله بین کلیدها کمتر است. اینها مخصوص لپ تاپ‌ها طراحی شده اند. اکثر صفحه کلیدها صفحه کلید عددی ندارند و برخی از عملکردها با کلیدهای دیگر روی صفحه کلید گنجانده شده است.
  14. صفحه کلید دارای نور پس زمینه: این کلیدها دارای چراغ‌هایی هستند که به کاربران کمک می کند حتی در تاریکی تایپ کنند. این کیبوردها در کیبوردهای بازی و سنتی موجود هستند.
  15. کیبورد جادویی: این کیبوردها ساخت مک هستند و توسط باتری پشتیبانی می‌شوند. طراحی خوب است و باعث می‌شود همه حس کیبورد را داشته باشند.
  16. صفحه کلید بلوتوث: صفحه کلید با استفاده از بلوتوث به سیستم متصل می‌شود و از این رو می‌توان از پورت USB برای مقاصد دیگر استفاده کرد. این صفحه کلید انعطاف پذیری را برای صفحه کلید سیمی فراهم می‌کند.
  17. صفحه کلید آکوردی: تعداد محدودی از کلیدها به کاربر کمک می‌کند تا صفحه کلید را در هر مکانی پورت کند. ترکیبی از چند کلید به تولید ویژگی‌های مورد نظر کمک می‌کند. صفحه کلید اندازه کوچکی دارد و مانند سایر کیبوردها از نظر تجاری موفق نیست.

موارد استفاده از صفحه کلید:

در اینجا به کاربردهای کیبورد کامپیوتر اشاره کرده‌ایم.

  • کاربران می‌توانند حروف و اعداد را با استفاده از صفحه کلید تایپ کنند. همچنین برخی از دستورات خاص را می‌توان با استفاده از صفحه کلید انجام داد. فقط با صفحه کلید می‌توانیم داده‌ها را وارد کنیم.
  • بسیاری از عملکردها را می‌توان با صفحه کلید بدون کمک ماوس انجام داد. کلیدهای عملکرد و کلیدهای کنترل برای عملکردهای ویژه‌ای که توسط ماوس انجام می‌شود استفاده می‌شوند.
  • از کلیدهای میانبر برای دسترسی به هر فایلی از سیستم استفاده می‌شود تا بتوان از استفاده از ماوس جلوگیری کرد.
  • کلید کنترل و کلید فرار را می‌توان در اکثر عملکردها برای اهداف مختلف استفاده کرد.

امروزه صفحه کلیدهای لمسی بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند و در آینده ممکن است با کیبوردهای واقعیت افزوده جایگزین شوند. صفحه کلیدهای جدید انعطاف پذیرتر و سفارشی‌تر از کیبوردهای سنتی هستند. شاید در آینده بتوان داده‌ها را با ابزار دیگری غیر از صفحه کلید وارد کرد. ذهنیت استقبال از همه تغییرات برای نسل مورد نیاز است.

حتما بخوانید: راهنمای خرید کیس کامپیوتر

نکات مهم هنگام خرید کیبورد کامپیوتر:

در اینجا در زیر مواردی را فهرست کرده‌ایم که باید برای انتخاب صفحه‌کلید کامپیوتری مناسب که با تمام نیازهای محاسباتی شما مطابقت داشته باشد، در نظر بگیرید.

سبک کاری خود را در نظر بگیرید:

  • انواع کیبوردهای کامپیوتری امروزه در بازار موجود است که هر کدام با تمرکز بر ویژگی‌های خاص و متناسب با اهداف خاص طراحی شده‌اند. اولین چیزی که باید در نظر بگیرید نوع کاری است که با صفحه کلید خود انجام خواهید داد.
  • صفحه کلیدهایی وجود دارد که مخصوص بازی طراحی شده است. اگر یک گیمر جدی هستید یکی از آن‌ها را دریافت کنید. بهترین صفحه کلیدهای بازی دارای کلیدهای مخصوص بازی برای کمک به انجام بازی‌های رایانه‌ای هستند. اگر به رایانه خود برای کارهای تایپ کردن نیاز دارید که برای مدت طولانی مجبور به تایپ کردن هستند، یک صفحه کلید ارگونومیک تهیه کنید که تجربه تایپ عالی و راحت را به شما ارائه می‌دهد.
  • اگر نیاز به کار با اعداد دارید، بهتر است مطمئن شوید که یک صفحه کلید با صفحه کلید عددی دریافت می‌کنید. کار شما تا حد زیادی تعیین می کند که چه نوع صفحه کلیدی را باید انتخاب کنید تا پول خود را بیهوده برای نوع اشتباه صفحه کلیدی که به آن نیاز ندارید خرج نکنید.

ضربه زدن به کلید یا سوئیچ:

  • هنگام خرید کیبورد کامپیوتر، ابتدا کلیدها را بررسی کنید. شما نمی‌خواهید در نهایت صفحه کلیدی داشته باشید که شبیه یک ماشین تحریر است. به معنای واقعی کلمه کار شما را سخت می‌کند. احساس کلیدها را بررسی و تست کنید. صفحه‌کلیدهایی هستند که لمسی حساس، نرم و پر مانند دارند و صفحه‌کلیدهایی هستند که برای تایپ کردن به فشار بیشتری نیاز دارند.
  • مکانیزمی که باعث می‌شود کلیدها به لمس پاسخ دهند «سوئیچ» است. کلیدهای گنبدی لاستیکی، کلیدهای قیچی و کلیدهای مکانیکی انواع اصلی کلیدهایی هستند که توسط اکثر تولیدکنندگان استفاده می‌شود. سوئیچ‌ها همه تفاوت‌ها را در حساسیت، سطح نویز و راحتی ایجاد می‌کنند. در مورد آن‌ها بیاموزید و کیبورد مناسب را انتخاب کنید.

سازگاری کیبورد:

امروزه اکثر کیبوردها از طریق پورت USB به کامپیوتر متصل می‌شوند. پورت‌های قدیمی PS/2 تقریبا منسوخ شده‌اند. صفحه‌کلیدهای بی‌سیم از طریق بلوتوث به سیستم متصل می‌شوند و بر خلاف صفحه کلید USB وصل و پخش، راه‌اندازی آن تا حدودی دشوار است. بیشتر کیبوردها برای استفاده از کلیدهای عملکردی به نرم افزار نصب شده روی رایانه شما نیاز دارند. قبل از خرید صفحه کلید مطمئن شوید که با سیستم شما سازگار است.

طراحی و معماری کیبورد:

  • طراحی و معماری صفحه کلید تفاوت بزرگی در تجربه محاسباتی شما ایجاد می‌کند. بر اساس طراحی، صفحه کلیدها را می‌توان به استاندارد، گیمینگ و ارگونومیک دسته بندی کرد.
  • کیبوردهای استاندارد رایج ترین انواع کیبورد هستند. این روزها، کیبوردهای استاندارد علاوه بر مجموعه استاندارد ۱۰۴ کلیدی، دارای کلیدهای چندرسانه‌ای نیز هستند. صفحه کلیدهای بازی برای اهداف بازی هستند که کلیدهای چند رسانه ای و همچنین کلیدهای ویژه دیگر برای بازی را در خود جای داده‌اند.
  • صفحه کلیدهای ارگونومیک به گونه‌ای طراحی شده‌اند که دستان شما را به طور طبیعی قرار داده و با ارائه یک استراحتگاه مناسب مچ دست برای به حداکثر رساندن راحتی، فشار را کاهش دهند. مطمئناً گران هستند اما ارزش پول را دارند. اگر از سندرم تونل کارپال رنج می برید، صفحه کلید ارگونومیک را انتخاب کنید.
  • کسانی که از رایانه خود در تاریکی استفاده می کنند ممکن است صفحه کلید با نور را ترجیح دهند. کسانی که روی قابلیت حمل تمرکز دارند ممکن است بخواهند یک صفحه کلید منعطف و تاشو داشته باشند که فضای زیادی را در کیفشان اشغال نکند. برای کسانی که در معرض تصادف هستند، صفحه کلیدهایی که می‌توانند در برابر مایعات مقاومت کنند در بازار موجود است.
  • برای کسانی که نگران راحتی هستند، کیبوردهایی با طراحی به سبک تقسیم شده یا با پد مناسب برای استراحت مچ ممکن است برای آن‌ها مناسب باشد. برای برنامه نویسان، صفحه کلید در طرح DVORAK بهتر از طرح استاندارد QWERTY است. صفحه کلیدهای قابل شستشو برای کسانی که شیفته تمیزی هستند موجود است.
  • بسیاری از تولیدکنندگان ایده‌های هوشمندانه زیادی را در طراحی صفحه کلید خود ریخته‌اند. یکی را انتخاب کنید که مطابق با نیازهای شما طراحی شده است.

سیمی در مقابل بی‌سیم:

  • پیکربندی سیمی و بی‌سیم هر دو مزایا و معایب خود را دارند. پیکربندی بی‌سیم سیمی را که میز شما را به هم ریخته است قطع می‌کند، اما این احتمال وجود دارد که با سایر دستگاه‌های بی سیم تداخل داشته باشد.
  • برای بازی، صفحه‌کلیدهای سیمی ترجیح داده می‌شوند، زیرا صفحه‌کلیدهای بی‌سیم تمایل به تاخیر دارند که مانع از بازی می‌شود. صفحه‌کلیدهای بی‌سیم از باتری تغذیه می‌کنند که هر از چند گاهی باید شارژ یا تعویض شوند. که به هزینه اضافه می‌کند. بنابراین، صفحه‌کلیدی که از پیکربندی‌های سیمی و بی‌سیم پشتیبانی می‌کند، توسط بسیاری که بهترین‌های هر دو دنیا را می‌خواهند ترجیح می‌دهند.

کلیدهای عملکرد اضافی:

برای سرعت بخشیدن به وظایف خود، امروزه بسیاری از کیبوردها دارای کلیدهای عملکردی اضافی برای راه اندازی برنامه‌ها، کنترل صدا، کنترل پخش کننده موسیقی و غیره هستند. آن‌ها همچنین دارای کلیدهای مدیریت انرژی، طرح بندی کاراکترهای ویژه و کلیدهای میانبر قابل تنظیم هستند که گاهی اوقات بسیار مفید هستند. برخی از کیبوردها دارای یک صفحه لمسی یا یک جوی استیک کوچک برای جایگزینی ماوس هستند.

قیمت کیبورد:

بسته به ویژگی‌هایی که دارند، کیبوردها قیمت‌های متفاوتی دارند. بدیهی است که هر چه امکانات آن بیشتر باشد، قیمت آن بیشتر است. به دنبال صفحه کلیدی باشید که نیازهای شما و همچنین بودجه شما را برآورده کند. باهوش باشید و برای چیزهایی که واقعاً به آن‌ها نیاز ندارید خرج نکنید.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می‌توانید کیبورد کامپیوتر مورد نیاز خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از بهترین برندهای کیبورد کامپیوتر ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده‌ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه‌ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.


۱ کیبورد مخصوص بازی تسکو مدل TK 8124

کیبورد مخصوص بازی تسکو مدل TK 8124

مشخصات کلی

  • وزن
    ۵۸۸ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ کیبورد مخصوص بازی هیسکا مدل HX-KEG400 RGB

کیبورد مخصوص بازی هیسکا مدل HX-KEG400 RGB

مشخصات کلی

  • وزن
    ۷۰۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ کیبورد بیاند مدل BK-3870

کیبورد بیاند مدل BK-3870

مشخصات کلی

  • وزن
    ۲۰۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ کیبورد مخصوص بازی ردراگون مدل K552 RGB

کیبورد مخصوص بازی ردراگون مدل K552 RGB

مشخصات کلی

  • وزن
    ۸۹۸ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ کیبورد و ماوس بی سیم بیاند مدل BMK-2310RF

کیبورد و ماوس بی سیم بیاند  مدل BMK-2310RF

مشخصات کلی

  • ابعاد:
    ۴۴۷x153x26 میلی‌متر
  • وزن
    ۴۰۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ کیبورد و ماوس مچر مدل MR-415

کیبورد و ماوس مچر مدل MR-415

مشخصات کلی

  • ابعاد:
    ۲۰۰x120x400 میلی‌متر
  • وزن
    ۶۰۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ کیبورد و ماوس بلوتوثی اسکپتر مدل titan

کیبورد و ماوس بلوتوثی اسکپتر مدل titan

مشخصات کلی

  • وزن
    ۸۰۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ کیبورد و ماوس بی سیم مچر مدل MR-414

کیبورد و ماوس بی سیم  مچر مدل MR-414

مشخصات کلی

  • وزن
    ۲۰۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ کیبورد مخصوص بازی گرین مدل GK601-RGB

کیبورد مخصوص بازی گرین مدل GK601-RGB

مشخصات کلی

  • وزن
    ۷۶۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ کیبورد مخصوص بازی ردراگون مدل SHIVA K512W

کیبورد مخصوص بازی ردراگون مدل SHIVA K512W

مشخصات کلی

  • وزن
    ۵۰۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ کیبورد مخصوص بازی هیسکا مدل HX-KEG440

کیبورد مخصوص بازی هیسکا مدل HX-KEG440

مشخصات کلی

  • ابعاد:
    ۳۴x125x355 میلی‌متر
  • وزن
    ۵۴۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ کیبورد بیاند مدل BK-7120RGB

کیبورد بیاند مدل BK-7120RGB

مشخصات کلی

  • وزن
    ۵۶۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ کیبورد مکانیکال مخصوص بازی تسکو مدل GK 8130

کیبورد مکانیکال مخصوص بازی تسکو مدل GK 8130

مشخصات کلی

  • وزن
    ۶۶۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ کیبورد مخصوص بازی ردراگون مدل K630 Dragonborn

کیبورد مخصوص بازی ردراگون مدل K630 Dragonborn

مشخصات کلی

  • وزن
    ۵۵۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ کیبورد مخصوص بازی ردراگون مدل DRACONIC K530 PRO

کیبورد مخصوص بازی ردراگون مدل DRACONIC K530 PRO

مشخصات کلی

  • وزن
    ۷۰۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ کیبورد و موس مخصوص بازی جکنگ مدل JK-913

کیبورد و موس مخصوص بازی جکنگ مدل JK-913

مشخصات کلی

  • وزن
    ۳۴۲ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ کیبورد تسکو مدل TK 8037

کیبورد تسکو مدل TK 8037

مشخصات کلی

  • وزن
    ۴۲۶ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ کیبورد تسکو مدل TK 8038

کیبورد تسکو مدل TK 8038

مشخصات کلی

  • وزن
    ۴۲۵ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ کیبورد مخصوص بازی ردراگون مدل K208- lks2030

کیبورد مخصوص بازی ردراگون مدل K208- lks2030

مشخصات کلی

  • وزن
    ۵۰۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ کیبورد ایکس پی-پروداکت مدل XP-8000

کیبورد ایکس پی-پروداکت مدل XP-8000

مشخصات کلی

  • ابعاد:
    ۱۳۰x400x20 میلی‌متر
  • وزن
    ۲۵۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ کیبورد مخصوص بازی ریزر مدل Ornata V3x

کیبورد مخصوص بازی ریزر مدل Ornata V3x

مشخصات کلی

  • وزن
    ۱۵۰۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ کیبورد مخصوص بازی ردراگون مدل SHIVA K512

کیبورد مخصوص بازی ردراگون مدل SHIVA K512

مشخصات کلی

  • وزن
    ۴۵۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ کیبورد و ماوس بی سیم اکسون مدل مینی K-120

کیبورد و ماوس بی سیم اکسون مدل مینی K-120

مشخصات کلی

  • وزن
    ۲۳۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ کیبورد و ماوس بیسیم تسکو مدل TKM 7011W

کیبورد و ماوس بیسیم تسکو مدل TKM 7011W

مشخصات کلی

  • وزن
    ۲۴۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ کیبورد بی سیم تسکو مدل TK 7322

کیبورد بی سیم تسکو مدل TK 7322

مشخصات کلی

  • وزن
    ۷۲۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ کیبورد و ماوس بیاند مدل BMK-4470

کیبورد و ماوس بیاند مدل BMK-4470

مشخصات کلی

  • ابعاد:
    ۵۰x160x550 میلی‌متر
  • وزن
    ۶۳۵ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ کیبورد و ماوس مخصوص بازی یوسیتک مدل co-3080G

کیبورد و ماوس مخصوص بازی یوسیتک مدل co-3080G

مشخصات کلی

  • ابعاد:
    ۲۰×۱۲۴×۴۳۰ میلی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ کیبورد مخصوص بازی مدل KB3800G

کیبورد مخصوص بازی مدل KB3800G

مشخصات کلی

  • وزن
    ۲۰۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ کیبورد و ماوس بیاند مدل BMK-4470

کیبورد و ماوس بیاند مدل BMK-4470

مشخصات کلی

  • ابعاد:
    ۵۰x160x550 میلی‌متر
  • وزن
    ۶۳۵ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ کیبورد مخصوص بازی آزیو مدل Retro Compact

کیبورد مخصوص بازی آزیو مدل Retro Compact

مشخصات کلی

  • وزن
    ۱۲۷۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید کیبورد کامپیوتر در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می‌توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه‌ها با ما در میان بگذارید.

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید زانوبند طبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا