لباس ورزشی زنانه

جوراب ورزشی زنانه، راهنمای خرید اینترنتی جوراب ورزشی زنانه ارزان

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید جوراب ورزشی زنانه باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

زنان ورزشکار کمد لباس خود را بر اساس راحتی تنظیم می‌کنند. جوراب ورزشی زنانه یکی از ملزومات مهم و ضروری برای هر ورزشکاری است. این جوراب‌ها از پاها در برابر تاول محافظت می‌کنند و در عین حال پاها را خوشبو، بدون عرق یا خارش می‌کنند. خرید یک جفت جوراب ورزشی زنانه یک کار چالش برانگیز است زیرا به عوامل مختلفی بر اساس تناسب، بالشتک و جنس بستگی دارد. بدون شک، اگر بقیه وسایل ورزشی شما مد روز هستند، جایی برای ناامید شدن در مورد خرید جوراب‌های خود ایجاد نکنید.

حتی اگر ورزشکار نیستید، مطمئناً می‌دانید که چقدر مهم است که پاهای خود را نرم و انعطاف پذیر نگه دارید. این جوراب‌ها از لیز خوردن، ایجاد تاول و پینه نامرتب روی پاهای شما جلوگیری می‌کنند. این جوراب‌ها حداکثر راحتی، چسبندگی، ثبات و کنترل رطوبت را در کفش فراهم می‌کنند. امروزه مجموعه گسترده‌ای از جوراب ورزشی زنانه در بازار موجود است که ادعا می‌کنند پاهای شما را ایمن و نرم نگه می‌دارند. اگر می‌خواهید از مزایای بهترین جوراب‌های ورزشی بدون به خطر انداختن ضریب استایل خود لذت ببرید، بررسی‌های ما برای خرید بهترین جوراب‌ ورزشی زنانه را در زیر بررسی کنید.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید جوراب ورزشی زنانه را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد محصولات و قیمت‌ها با خرید این محصول ارزشمند به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مقاله شما را با انواع جوراب ورزشی زنانه آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید جوراب ورزشی زنانه باید به آن‌ها توجه داشته باشید را آموزش می‌دهیم.

جوراب ورزشی زنانه چیست؟

جوراب‌های ورزشی زنانه جوراب‌هایی هستند که برای فعالیت‌های بدنی مانند تمرینات بدنسازی، ورزش، دویدن یا هر شکل دیگری از ورزش استفاده می‌شوند. این جوراب‌ها پشتیبانی، کنترل رطوبت، بالشتک، راحتی و ثبات را فراهم می‌کنند و چسبندگی خوبی به کفش می‌دهند. تا حد زیادی آن‌ها تصمیم می‌گیرند تا چه مدت می‌توانید بدون تسلیم شدن به تاول، لغزش پاها در کفش یا داشتن پاهای بدبو به تمرین خود ادامه دهید. آن‌ها روی نواحی پر ضربه مانند پاشنه و پنجه بالشتکی دارند تا بتوانید به راحتی تمرین خود را کامل کنید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید جوراب شلواری زنانه

انواع جوراب ورزشی زنانه:

  • جوراب‌های ورزشی بدون نمایش: این جوراب‌ها معمولاً هنگام پوشیدن با کفش قابل مشاهده نیستند زیرا فقط پای شما را تا مچ می‌پوشانند.
  • جوراب‌های ورزشی مچ پا کوتاه: این جوراب‌ها تا نزدیک به مچ پا ختم می‌شوند و برای جلوگیری از تشکیل تاول در حین تمرین مفید هستند.
  • جوراب‌های ورزشی خدمه: طول آن‌ها معمولاً ۶ تا ۸ اینچ است و به سبک تک جنسیتی هستند. این نوع جوراب‌ها معمولاً برای زمستان ترجیح داده می‌شوند.
  • جوراب‌های ورزشی ساق بلند: جوراب‌های ورزشی با طول ساق بلندتر از جوراب‌های ورزشی با طول خدمه هستند و محافظت و پوشش بیشتری نسبت به آن‌ها ارائه می‌دهند.

تفاوت بین جوراب معمولی و جوراب ورزشی زنانه:

جوراب‌های معمولی همه منظوره طراحی شده‌اند. آن‌ها شما را در طول روز همراهی می‌کنند مگر اینکه روزتان به ورزش سپری کنید. جوراب‌های ورزشی معمولاً ضخیم تر و سازگارتر هستند. آن‌ها همچنین از پارچه با کیفیت بالاتر برای جلوگیری از تاول استفاده می‌کنند. احساس جوراب شما با کفش شما نیز مهم است. برخی از جوراب‌ها از موادی تشکیل شده‌اند که شما با آن آشنا نیستید. پوشیدن آن‌ها با کفش ممکن است در ابتدا احساس عجیبی داشته باشد. هر ورزشی احتمالاً به یک جوراب متفاوت نیز نیاز دارد. این به شما بستگی دارد که تعیین کنید چه چیزی با فعالیتی که انجام می‌دهید بهتر عمل می‌کند.

انواع جوراب ورزشی زنانه بر اساس جنس:

در مورد جوراب و سایر لباس‌ها، پنبه یک ماده محبوب است. متأسفانه، این یک ماده افتضاح برای ورزشکاری می‌باشد. پنبه هر نوع رطوبتی را جذب می‌کند، به این معنی که عرق مشکل بزرگی خواهد بود.

همانطور که گفته شد، در اینجا موادی وجود دارد که برای پاهای شما مفید است:

  • پشم گوسفند مرینوس: اگرچه این یکی از گران ترین موادی است که می‌تواند یک جوراب را بسازد، اما یکی از بهترین‌ها نیز می‌باشد. پشم مرینو از الیاف نرم و بدون خارش تشکیل شده است. همچنین دما را تنظیم می‌کند و پاهای شما را خشک نگه می‌دارد.
  • الیاف مصنوعی: پارچه‌هایی مانند نایلون و اکریلیک از این دسته هستند. آن‌ها می‌توانند به تنهایی بایستند، اما معمولاً با هم ترکیب می‌شوند. نایلون دوام را اضافه می‌کند در حالی که اکریلیک باعث ایجاد بالشتک و راحتی می‌شود.
  • فیبر پلی لاکتیک اسید Ingeo: این فیبر پلی لاکتیک اسید مبتنی بر ذرت شبیه پلی استر است. تفاوت اصلی این است که سازگارتر با محیط زیست می‌باشد. این به دلیل ساخته شدن از یک منبع تجدید پذیر است. Ingeo همچنین بو را کنترل می‌کند و رطوبت را از بین می‌برد.
  • الیاف طبیعی: این ترکیب شامل پارچه‌هایی مانند پشم یا پنبه است. درست است که پنبه به تنهایی مواد عالی را تولید نمی‌کند، اما وقتی با هم مخلوط می‌شوند خوب است.

بهترین جوراب ورزشی زنانه:

به یاد داشته باشید که نوع جورابی که خریداری می‌کنید به فعالیت و ترجیحات شخصی شما بستگی دارد. بهترین جوراب بسکتبال لزوما بهترین جوراب برای فوتبال نیست و بالعکس. همچنین، فراموش نکنید که طول و جنس جوراب را با فعالیت خود مطابقت دهید. اگر پیاده‌روی می‌کنید، یک جوراب بلندتر و ضخیم‌تر در برابر کثیفی و درختچه‌های تیز هنگام حرکت در مسیر محافظت می‌کند. انتخاب نوع مناسب جوراب‌های ورزشی باکیفیت می‌تواند به شما کمک کند تا پاهایتان را خشک، گرم و بدون تاول نگه دارید تا بتوانید به سبک زندگی فعال خود ادامه دهید و بهترین عملکرد را داشته باشید.

راهنمای خرید جوراب ورزشی زنانه:

پوشیدن جوراب فقط به این دلیل که احساس خوبی دارند ممکن است کافی نباشد. بسته به شدت ورزش شما، جوراب شما باید حداقل یکی از موارد زیر را داشته باشد:

  • راحتی: جوراب شما باید به اندازه کافی راحت باشد تا از ایجاد تاول جلوگیری کند.
  • بالشتک مناسب: کمی بالشتک در پاشنه و پشت پای شما می‌تواند به جلوگیری از تاول کمک کند. به خصوص هنگام دویدن. فقط مطمئن شوید که بالشتک کفش شما را خیلی تنگ نمی‌کند.
  • گرما: شما نمی‌خواهید پاهایتان عرق کند، اما نمی‌خواهید پاهایتان هم سرد شوند. کمی عایق بودن به گرم نگه داشتن پاهای شما کمک می‌کند.
  • حفاظت: پاها و انگشتان پا به محافظت زیادی نیاز دارند. اطمینان حاصل کنید که جوراب‌های شما برای جلوگیری از ترک خوردن پاهای شما را نرم نگه می‌دارد.
  • بالشتک: مناطق ضربه همیشه باید محافظت شوند. اگر برای بالشتک کردن هدفمند آن را استفاده می‌کنید، این نباید مشکلی ایجاد کند.
  • انگشت پا بدون درز: درزها اگر به پاهای شما ساییده شوند می‌توانند باعث تحریک شوند. اگر می‌توانید جوراب‌های بدون درز خریداری کنید.
  • تعداد نخ‌های بالا: هر چه تعداد نخ بیشتر باشد، جوراب قوی‌تر است. اگر دوام می‌خواهید به سراغ این محصولات بروید.
  • مدیریت رطوبت: جوراب‌هایی که می‌توانند رطوبت را از پاهای شما دور کنند کمک بزرگی هستند. همانطور که قبلا ذکر شد، شما جوراب خیس نمی‌خواهید.
  • کنترل بو: برخی از جوراب‌ها با جلوگیری از نفوذ پوسته‌های پوست قدیمی به کفش‌ها، بوی بد را کاهش می‌دهند.

دفعه بعد که جوراب ورزشی زنانه را خریداری می‌کنید ، متوجه خواهید شد که به دنبال چه هستید. مهم است که به یاد داشته باشید که هر ورزش به طور متفاوتی انجام می‌شود، بنابراین یک جفت برای همه مناسب نیست. بازیکنان تنیس ممکن است جوراب راحتی را انتخاب کنند در حالی که بازیکنان فوتبال محافظت را انتخاب کنند. همه چیز موقعیتی است و همه چیز به شما بستگی دارد.

حتما بخوانید: راهنمای خرید نیم تنه ورزشی زنانه

نکات مهمی که هنگام خرید جوراب ورزشی زنانه باید در نظر بگیرید:

  1. جنس جوراب ورزشی: جذب رطوبت و تنفس برای جوراب‌هایی که برای هر نوع لباس ورزشی استفاده می‌شوند ضروری است. اگر از افرادی هستید که زیاد عرق می‌کنید، از جوراب‌های صد درصد نخی اجتناب کنید و در عوض از مواد مصنوعی مانند پلی‌اورتان، پلی پروپیلن یا پشم برای کمک به جذب رطوبت استفاده کنید. جوراب‌های نخی عرق و بو را به دام می‌اندازند در حالی که پارچه‌های مصنوعی یا پشم پاهای شما را خنک و خشک می‌کنند زیرا رطوبت را از بین می‌برند. جوراب‌های اکریلیک در هنگام دویدن بهتر از جوراب‌های نخی هستند، زیرا تاول‌ها را دور نگه می‌دارند. جوراب‌های پشمی حتی در صورت خیس بودن گرما را حفظ می‌کنند و برای کوهنوردان ایده آل هستند. همچنین جوراب‌های نخی از الیاف آبدوست جاذب ساخته شده‌اند که باعث از بین رفتن شکل و تحریک پوست می‌شود.
  2. تناسب یا اندازه: جوراب‌های ورزشی شما باید به اندازه کافی سفت باشند تا لیز نخورند و در عین حال باید به اندازه‌ای گشاد باشند که روی پوست شما اثری بر جای نگذارند یا انگشتان پا را محدود نکنند. همچنین ارتفاع و ضخامت جوراب را بسته به آب و هوا و آنچه بیشتر با آن راحت هستید تغییر دهید.
  3. بالشتک: کوسن پشتیبانی می‌کند و جوراب را راحت تر می‌کند. بالشتک زدن در قسمت جلویی پا، قوس و پاشنه، شما را از دویدن گرفته تا چرخش و بلند کردن فشار می‌دهد.
  4. تقویت قوس: برخی از جوراب‌ها بافت محکم‌تر و تقویت‌شده‌تری در قوس برای بهبود پشتیبانی ارائه می‌دهند. اگر قوس‌های بلندی دارید، در درجه اول مفید است، اما می‌تواند برای کسانی که قوس‌های معمولی یا کف پای صاف دارند نیز مفید باشد. بدون حمایت مناسب، قوس‌ها می‌توانند باعث درد قوس یا حتی التهاب کف پا شوند که می‌تواند باعث درد شدید در پاشنه پا شود. با این حال، به خاطر داشته باشید که کفش شما عامل کلیدی برای حمایت از قوس است.
  5. راحتی: جوراب‌های ورزشی راحت و حمایتی برای دور نگه داشتن تاول‌ها و همچنین جلوگیری از بدبو شدن و تعریق پاها ضروری هستند. جوراب‌های بدون درز یا جوراب‌هایی که درز مناسبی دارند، اصطکاک را کاهش می‌دهند و از چروک شدن و ایجاد تاول جلوگیری می‌کنند. زبانه‌ها همچنین برای محافظت در برابر لغزش، تاول و پوسته پوسته شدن عالی هستند.
  6. قد: در بسیاری از موارد، این فقط یک ترجیح شخصی یا سبک است. با این حال، جوراب‌های خدمه و ربع، محافظت در برابر سایش را از رویه کفش ورزشی شما ارائه می‌کنند، بنابراین توصیه می‌کنیم زمانی که کفش‌های ورزشی متوسط یا بلند می‌پوشید، جوراب‌هایی به این بلندی داشته باشید.
  7. میزان بودجه: یک جفت جوراب پیاده روی یا دویدن با کیفیت بالا احتمالاً بیشتر از یک جفت جوراب نخی معمولی شما هزینه خواهد داشت. عملکرد پارچه علاوه بر طول عمر معمولاً با برچسب قیمت همبستگی دارد. من به شخصه افرادی را دیده‌ام که با جوراب‌های پنج ساله وارد می‌شوند، زیرا تصمیم گرفتند سرمایه‌گذاری اولیه را روی جورابی انجام دهند که با مواد خوب ساخته شده است. او توضیح می‌دهد که به طور کلی گزینه‌های مقرون به صرفه از نظر کیفیت پایین تر هستند.

با توجه به نکاتی که گفته شد؛ می توانید جوراب ورزشی زنانه مورد نظرتان را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه جوراب ورزشی زیبا، ارزان، پرفروش و باکیفیت موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک کردن روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، می توانید اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.


۱ جوراب ورزشی زنانه پاوین مدل سه خط مجموعه ۲ عددی

جوراب ورزشی زنانه پاوین مدل سه خط مجموعه 2 عددی

مشخصات

  • جنس
    الیاف نخی
  • طرح
    ساده
  • مدل
    سه خط
  • نوع ساق
    متوسط
  • تعداد کالا در بسته
    ۲
  • سایر توضیحات
    بافته شده با الیاف مرغوب نخ هندیپنجه گیری شده و بدون دوخت در قسمت پنجه ی پا

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ جوراب ورزشی زنانه آوین مدل دوخط کد SO-ka1

جوراب ورزشی زنانه آوین مدل دوخط کد SO-ka1

مشخصات

  • جنس
    الیاف نخی
  • طرح
    طرح‌دار
  • نوع ساق
    متوسط
  • تعداد کالا در بسته
    ۱
  • کشور مبدا برند
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ جوراب ورزشی زنانه تن پوش هنگامه مدل سه خط BAD

جوراب ورزشی زنانه تن پوش هنگامه مدل سه خط BAD

مشخصات

  • جنس
    الاستین
  • طرح
    طرح‌دار
  • نوع ساق
    بلند
  • تعداد کالا در بسته
    ۱
  • سایر توضیحات
    ضد حساسیت
  • کشور مبدا برند
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ جوراب ورزشی زنانه پاوین مدل دو خط مجموعه ۶ عددی

جوراب ورزشی زنانه پاوین مدل دو خط مجموعه 6 عددی

مشخصات

  • جنس
    الیاف نخی
  • طرح
    ساده
  • مدل
    دو خط
  • نوع ساق
    متوسط
  • تعداد کالا در بسته
    ۶
  • سایر توضیحات
    جوراب اسپورت دو خط در رنگ های متنوع و زیبا بافته شده با نخ هندی، پنجه گیری شده و بدون دوخت در قسمت پنجه ی پا

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ جوراب ورزشی زنانه پاوین مدل ۳ مجموعه ۶ عددی

جوراب ورزشی زنانه پاوین مدل  3 مجموعه 6 عددی

مشخصات

  • جنس
    الیاف نخی
  • طرح
    طرح‌دار
  • نوع ساق
    مچی
  • تعداد کالا در بسته
    ۶

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ جوراب ورزشی زنانه مدل نیم ساق کش انگلیسی رنگ سفید

جوراب ورزشی زنانه مدل نیم ساق کش انگلیسی رنگ سفید

مشخصات

  • جنس
    الیاف نخی
  • طرح
    ساده
  • نوع ساق
    متوسط
  • تعداد کالا در بسته
    ۱
  • سایر توضیحات
    جنس جوراب نخ فانتزی بسیار با کیفیت می باشد.فری سایز مناسب ۳۶ الی ۴۲

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ جوراب ورزشی زنانه کد Se-01

جوراب ورزشی زنانه کد Se-01

مشخصات

  • جنس
    الیاف نخی
  • نوع ساق
    متوسط

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ جوراب ورزشی زنانه پاوین مدل دوخط ۱۱ مجموعه ۶ عددی

جوراب ورزشی زنانه پاوین مدل دوخط 11 مجموعه 6 عددی

مشخصات

  • جنس
    الیاف نخی
  • طرح
    ساده
  • نوع ساق
    متوسط
  • تعداد کالا در بسته
    ۶
  • سایر توضیحات
    جوراب اسپورت دو خط در رنگ های متنوع و زیبا بافته شده با نخ هندی، پنجه گیری شده و بدون دوخت در قسمت پنجه ی پا

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ جوراب ورزشی زنانه آوین کد ۰۱

جوراب ورزشی زنانه آوین کد 01

مشخصات

  • جنس
    الیاف نخی
  • نوع ساق
    متوسط

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ جوراب ورزشی زنانه مدل F333-f3 مجموعه ۳ عددی

جوراب ورزشی زنانه مدل F333-f3 مجموعه 3 عددی

مشخصات

  • جنس
    الیاف نخی
  • طرح
    طرح‌دار
  • نوع ساق
    متوسط
  • تعداد کالا در بسته
    ۳

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ جوراب ورزشی زنانه پاوین مدل N008 مجموعه ۸ عددی

جوراب ورزشی زنانه پاوین مدل N008 مجموعه 8 عددی

مشخصات

  • جنس
    الیاف نخی
  • طرح
    طرح‌دار
  • نوع ساق
    بلند
  • تعداد کالا در بسته
    ۸

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ جوراب ورزشی ساق بلند زنانه تن پوش هنگامه مدل تیک کد W-01

جوراب ورزشی ساق بلند زنانه تن پوش هنگامه مدل تیک کد W-01

مشخصات

  • جنس
    الاستین
  • طرح
    طرح‌دار
  • نوع ساق
    بلند
  • تعداد کالا در بسته
    ۱
  • کشور مبدا برند
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ جوراب ورزشی زنانه پاوین مدل سه خط بسته ۶ عددی

جوراب ورزشی زنانه پاوین مدل سه خط بسته 6 عددی

مشخصات

  • جنس
    الیاف نخی
  • طرح
    ساده
  • نوع ساق
    مچی
  • تعداد کالا در بسته
    ۶

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ جوراب ورزشی ساق بلند زنانه دکتر جوراب مدل کشی زیر زانو کد AD_WH40221 رنگ سفید

جوراب ورزشی ساق بلند زنانه دکتر جوراب مدل کشی زیر زانو کد AD_WH40221 رنگ سفید

مشخصات

  • جنس
    نخ
  • طرح
    طرح‌دار
  • نوع ساق
    زیر زانو
  • تعداد کالا در بسته
    ۱
  • سایر توضیحات
    فری سایز = سایز ۳۵ تا ۴۱ تولید شده در مجموعه دکتر جوراب

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ جوراب ورزشی زنانه پاوین مدل دو خط رنگ سفید

جوراب ورزشی زنانه پاوین مدل دو خط رنگ سفید

مشخصات

  • جنس
    الیاف نخی
  • طرح
    ساده
  • مدل
    دو خط سفید
  • نوع ساق
    متوسط
  • تعداد کالا در بسته
    ۱
  • سایر توضیحات
    جوراب اسپورت دو خط در رنگ های متنوع و زیبا بافته شده با نخ هندی پنجه گیری شده و بدون دوخت در قسمت پنجه ی پا کش نرم مناسب پیاده روی طولانی بدون اذیت کردن پا
  • کشور مبدا برند
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ جوراب ورزشی زنانه مدل کشی زیر زانو کد NK402711 رنگ مشکی

جوراب ورزشی زنانه مدل کشی زیر زانو کد NK402711 رنگ مشکی

مشخصات

  • جنس
    نخ
  • طرح
    طرح‌دار
  • نوع ساق
    زیر زانو
  • تعداد کالا در بسته
    ۱
  • سایر توضیحات
    فری سایز = سایز ۳۵ تا ۴۱

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ جوراب ورزشی زنانه پاوین مدل NA004 مجموعه ۴ عددی

جوراب ورزشی زنانه پاوین مدل NA004 مجموعه 4 عددی

مشخصات

  • جنس
    الیاف نخی
  • طرح
    طرح‌دار
  • نوع ساق
    بلند
  • تعداد کالا در بسته
    ۴

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ جوراب ورزشی زنانه مدل NK_WI 2

جوراب ورزشی زنانه مدل NK_WI 2

مشخصات

  • جنس
    الاستین
  • طرح
    ساده
  • نوع ساق
    متوسط
  • تعداد کالا در بسته
    ۱
  • سایر توضیحات
    – نیم ساق- فری سایز- رنگ سفید

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ جوراب ورزشی زنانه کد ۰۹

جوراب ورزشی زنانه کد 09

مشخصات

  • جنس
    الیاف نخی
  • طرح
    ساده
  • نوع ساق
    متوسط
  • تعداد کالا در بسته
    ۱

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ جوراب ورزشی ساق کوتاه زنانه مدل NKBLWH01231 بسته ۲ عددی

جوراب ورزشی ساق کوتاه زنانه مدل NKBLWH01231 بسته 2 عددی

مشخصات

  • جنس
    نخ
  • طرح
    طرح‌دار
  • نوع ساق
    کوتاه
  • تعداد کالا در بسته
    ۲
  • سایر توضیحات
    فری سایز = سایز ۳۵ تا ۴۲

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ جوراب ورزشی زنانه پاوین مدل سه خط مجموعه ۳ عددی

جوراب ورزشی زنانه پاوین مدل سه خط مجموعه 3 عددی

مشخصات

  • جنس
    الیاف نخی
  • طرح
    ساده
  • مدل
    سه خط
  • نوع ساق
    متوسط
  • تعداد کالا در بسته
    ۳
  • سایر توضیحات
    پنجه گیری شده و بدون دوخت در قسمت پنجه ی پابافته شده با الیاف مرغوب نخ هندی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ جوراب ورزشی زنانه مدل BK

جوراب ورزشی زنانه مدل BK

مشخصات

  • جنس
    پنبه
  • نوع ساق
    متوسط

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ جوراب ورزشی زنانه مدل F555-FF5 مجموعه ۵ عددی

جوراب ورزشی زنانه مدل F555-FF5 مجموعه 5 عددی

مشخصات

  • جنس
    الیاف نخی
  • طرح
    طرح‌دار
  • نوع ساق
    مچی
  • تعداد کالا در بسته
    ۵

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ جوراب ورزشی زنانه پاوین مدل سه پاشنه مجموعه ۴ عددی

جوراب ورزشی زنانه پاوین مدل سه پاشنه مجموعه 4 عددی

مشخصات

  • جنس
    الیاف نخی
  • طرح
    ساده
  • نوع ساق
    مچی
  • تعداد کالا در بسته
    ۴
  • سایر توضیحات
    بافته شده با الیاف مرغوب نخ هندیپنجه گیری شده و بدون دوخت در قسمت پنجه ی پا جهت راحتی.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ جوراب ورزشی زنانه تن پوش هنگامه مدل سه خط WAD

جوراب ورزشی زنانه تن پوش هنگامه مدل سه خط WAD

مشخصات

  • جنس
    الاستین
  • طرح
    طرح‌دار
  • نوع ساق
    بلند
  • تعداد کالا در بسته
    ۱
  • سایر توضیحات
    ضد حساسیت
  • کشور مبدا برند
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ جوراب ورزشی زنانه مدل پاوین سه خط مجموعه ۴ عددی

جوراب ورزشی زنانه مدل پاوین سه خط مجموعه 4 عددی

مشخصات

  • جنس
    الیاف نخی
  • طرح
    طرح‌دار
  • نوع ساق
    متوسط
  • تعداد کالا در بسته
    ۴
  • سایر توضیحات
    بافته شده با الیاف مرغوب، پنجه گیری سده و بدون دوخت جهت راحتی پا، دارای کش روی پنجه برای راحتی بیشتر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ جوراب ورزشی زنانه مدل ساق دار رنگ قرمز

جوراب ورزشی زنانه مدل ساق دار رنگ قرمز

مشخصات

  • جنس
    نخ
  • طرح
    طرح‌دار
  • نوع ساق
    بلند
  • تعداد کالا در بسته
    ۱

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ جوراب ورزشی زنانه مدل ساق بلند اسپرت کد A-B رنگ مشکی

جوراب ورزشی زنانه مدل ساق بلند اسپرت کد A-B رنگ مشکی

مشخصات

  • جنس
    نخ
  • طرح
    طرح‌دار
  • نوع ساق
    بلند
  • تعداد کالا در بسته
    ۱

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ جوراب ورزشی زنانه مدل WS05 رنگ بنفش

جوراب ورزشی زنانه مدل WS05 رنگ بنفش

مشخصات

  • جنس
    الیاف نخی
  • طرح
    ساده
  • نوع ساق
    متوسط
  • تعداد کالا در بسته
    ۱
  • سایر توضیحات
    بسیار نرم و راحت پنجه گیری شده و بدون دوخت در قسمت پنجه ی پا به منظور راحتی هر چه بیشتربافته شده با الیاف مرغوب

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ جوراب ورزشی زنانه مدل km0101

جوراب ورزشی زنانه مدل km0101

مشخصات

  • جنس
    الیاف نخی
  • طرح
    طرح‌دار
  • نوع ساق
    متوسط
  • تعداد کالا در بسته
    ۱

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید جوراب ورزشی زنانه در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید میکروسکوپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا