ابزار برقی

ترمومتر لیزری، راهنمای خرید اینترنتی بهترین ترمومتر لیزری ارزان

نکات مهمی که هنگام خرید ترمومتر لیزری باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

ترمومتر لیزری یا همان دماسنج مادون قرمز دستی (IR) در بسیاری از صنایع و محیط‌های کاری برای اندازه گیری دمای سطح به سرعت و در فاصله ایمن استفاده می‌شوند. دمای بالا می‌تواند اولین نشانه مشکل برای تجهیزات مکانیکی، مدارهای الکتریکی و سیستم‌های ساختمان باشد. بررسی دمای سریع اجزای کلیدی می‌تواند مناطق مشکل‌دار احتمالی را پیدا کند و از خرابی‌های فاجعه بار جلوگیری کند. در این مقاله راهنمای خرید ترمومتر لیزری یا مادون قرمز و همچنین دو مفهوم مهم برای درک در هنگام انتخاب و استفاده از ترمومترلیزری مورد بحث قرار خواهد گرفت.

ترمومتر لیزری برای هر خانه و اداره‌ای ضروری است. از این گذشته، وقتی تب دارید، نمی‌خواهید به یک پزشک یا کلینیک مجاور مراجعه کنید. وقتی صحبت از دماسنج‌ها می‌شود، تنوع فراتر از جیوه و دماسنج‌های دیجیتال معمولی است. ترمومتر لیزری به دلیل استفاده آسان و عدم انتقال میکروب‌ها از فردی به فرد دیگر محبوبیت زیادی پیدا کرده‌اند. خرید یک ترمومتر لیزری ممکن است گاهی اوقات دشوار باشد. بررسی یک راهنمای خرید می‌تواند مفید باشد زیرا نکات مهمی را که قبل از خرید باید در نظر بگیرید به شما گفته می‌شود.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید ترمومتر لیزری را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد محصولات و قیمت‌ها با خرید این محصول ارزشمند به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مقاله شما را با انواع ترمومتر لیزری آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید ترمومتر لیزری باید به آن‌ها توجه داشته باشید را به شما آموزش می‌دهیم.

ترمومتر لیزری چیست و چه کاربردی دارد؟

دماسنج‌های مادون قرمز همچنین به عنوان دماسنج های غیر تماسی، تفنگ‌های حرارتی، دماسنج‌های IR و پیرومتر نیز شناخته می‌شوند. این دماسنج‌ها دمای سطوح مجزا را از فاصله دور اندازه گیری می کنند. یک دماسنج مادون قرمز عمدتاً تشعشعات حرارتی را که به عنوان تشعشعات جسم سیاه نیز شناخته می‌شود، از اجسام و سطوح مختلف ساطع می‌کند را جمع می‌کند. یک لنز ایمن این تابش را تشخیص می‌دهد و تابش مادون قرمز را به سیگنال الکتریکی تبدیل می‌کند. یک حسگر برای انتقال این سیگنال الکتریکی استفاده می‌شود که در نتیجه دمای یک جسم خاص را اندازه‌گیری می‌کند. دماسنج مادون قرمز زمانی مفید است که یک دماسنج معمولی نتواند خیلی به یک سطح خاص نزدیک شود، یا دمای تخمینی جایگزین مرزبندی توصیه شده برای یک دماسنج تماسی شود. به عنوان مثال، دماسنج مادون قرمز برای اندازه گیری دمای بسیار بالای اجسامی مانند اجاق، کباب پز یا حتی موتور ماشین استفاده می‌شود. همچنین برای اندازه گیری دمای انسان بدون تماس با شخص مناسب است.

حتما بخوانید‌: راهنمای خرید تب سنج دیجیتالی

ترمومتر لیزری چگونه کار می‌کند؟

همانطور که از نام آن پیداست، یک دماسنج مادون قرمز از پرتوهای مادون قرمز برای اندازه گیری میزان گرمای ساطع شده از بدن یا سطح جسم استفاده می‌کند. با این کار در عرض چند ثانیه دما را نمایش می‌دهد. درک این نکته مهم است که هر دماسنج محدوده‌ای از فاصله دارد که در آن نتایج دقیقی را ارائه می‌دهد. بنابراین، قبل از شروع استفاده، محدوده دماسنج خود را بررسی کنید.

انواع ترمومتر موجود در بازار:

  • دماسنج‌های مادون قرمز: همانطور که در بالا ذکر شد، دماسنج‌های مادون قرمز در شرایط مختلف زندگی بسیار مفید هستند. این دماسنج‌ها درجه حرارت‌های بالا را اندازه‌گیری می‌کنند که دماهای معمولی قادر به تخمین آن نیستند، مانند موتور ماشین‌ها، دمای هوا، و حتی اجاق‌ها، کباب‌پزها و سایر وسایل الکترونیکی.
  • دماسنج‌های شیشه جیوه‌ای: دماسنج‌های شیشه‌ای جیوه‌ای برای استفاده روزانه مناسب نیستند. حرفه‌ای‌ها این دماسنج‌ها را کاملاً نفی کرده‌اند زیرا شکننده هستند و می‌توانند به راحتی به تکه‌های شیشه بشکنند و حتی جیوه بسیار سمی آزاد کنند. بنابراین، بیمارستان‌ها استفاده از دماسنج‌های شیشه‌ای جیوه‌ای را متوقف کرده‌اند و دیگر برای خرید در بازار موجود نیستند.
  • دماسنج دیجیتال: دماسنج دیجیتال برای ثبت دمای بدن از طریق حسگرهای الکترونیکی گرما استفاده می‌شود و می‌توان از آن در مقعد، دهان یا زیر بغل استفاده کرد. یک دماسنج دیجیتال در اشکال و ابعاد مختلف موجود است و دارای سنسور خواندن دما در نوک دماسنج است. این دماسنج‌ها برای نوزادان، کودکان و بزرگسالان ایده آل هستند.
  • دماسنج پایه: دماسنج پایه برای ردیابی دمای پایه بدن شما استفاده می‌شود. این دماسنج‌ها درست مانند دماسنج‌های دیجیتال معمولی کار می‌کنند، اما افزایش‌های بسیار دقیقه‌ای را اندازه‌گیری می‌کنند. دماسنج‌های پایه برای زنانی که سعی در باردار شدن دارند مناسب هستند، زیرا به طور موثر دما را در طول تخمک گذاری، زمانی که دما به میزان ناچیزی افزایش می‌یابد، ردیابی می‌کنند. یک دماسنج پایه می تواند این دماها را انتخاب کند. از این رو، به نظارت دقیق خواندن فرد کمک می‌کند.

موارد استفاده از ترمومتر لیزری:

دماسنج‌های مادون قرمز را می‌توان برای اندازه گیری دمای سطح اجسام در صنایع مختلف استفاده کرد:

  1. خودرو: مکانیک‌ها و علاقه مندان به خودرو می توانند از دماسنج‌های مادون قرمز دیجیتال برای عیب یابی مشکلات گرمای بیش از حد استفاده کنند و بر روی بسیاری از قطعات، از جمله ترمزها، لاستیک‌ها، رادیاتورها و زمان بندی موتور، چک‌های معمولی نقطه‌ای انجام دهند.
  2. متخصصان گرمایش و سرمایش: از دماسنج های مادون قرمز برای انجام بررسی تجهیزات و تشخیص، نشتی کانال، مشکلات عایق کاری، کویل‌های ناقص و سایر مشکلات مربوط به HVAC استفاده کنند.
  3. سیستم‌های الکتریکی و بردهای مدار: دماسنج‌های IR را می‌توان هنگام کار با سیستم‌های الکتریکی با بررسی نقاط داغ، تشخیص مشکلات احتمالی و جلوگیری از خرابی تجهیزات استفاده کرد.
  4. پخت و پز: یک دماسنج مادون قرمز به شما این امکان را می‌دهد، قبل از اینکه آن دنده کوتاه گرانبها را روی آن قرار دهید، مطمئن شوید که دمای کوره یا اجاق گاز شما درست است.
  5. ایمنی غذا: سرآشپزها و مدیران خدمات غذا در آشپزخانه‌های تجاری از دماسنج‌های مادون قرمز برای نظارت مداوم بر مواد غذایی استفاده می کنند تا اطمینان حاصل شود که دما با استانداردهای ایمنی مواد غذایی مطابقت دارد.
  6. ساخت: در کاربردهای صنعتی و تولیدی، از دماسنج‌های مادون قرمز برای نظارت بر محصولات برای تضمین کیفیت و انجام ممیزی های دمای معمول تجهیزات برای برنامه ریزی تعمیرات و جلوگیری از خرابی تجهیزات گران قیمت استفاده می‌شود.
  7. پزشکی: برای اندازه گیری دمای بدن حیوانات و انسان مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  8. استفاده در منزل: کاربردهای زیادی برای تفنگ دمای IR در اطراف منزل وجود دارد، مانند بررسی مشکلات عایق کاری ضعیف، گرمایش و سرمایش، کار روی وسایل نقلیه، پخت و پز روی کباب‌پز، درست کردن عرقیجات گیاهی‌، ساخت صابون و بسیاری از سرگرمی‌های دیگر یا بهبود منزل.

روش استفاده از ترمومتر لیزری:

  • دماسنج را روشن کنید.
  • حالت (شیء یا بدن) را تنظیم نمائید.
  • بررسی کنید که آیا واحد اندازه گیری درست است یا نه (سانتیگراد یا فارنهایت).
  • نوک تفنگ حرارتی را از فاصله مناسب به سمت پیشانی فرد یا جسم بگیرید.
  • چند ثانیه صبر کنید تا خواندن را ببینید.

دقت ترمومتر لیزری چقدر است؟

به عنوان یک قاعده، دماسنج‌های مادون قرمز دقیق‌تر از دماسنج‌های کاوشگر سطحی هستند، زیرا دمای ذاتی کاوشگر می‌تواند بر خوانشی که هنگام تماس با جسم مورد اندازه‌گیری دریافت می‌کنید، تأثیر بگذارد.

با این حال، باید توجه داشته باشید که موارد زیر می‌تواند بر دقت خواندنی که از دماسنج خود دریافت می‌کنید تأثیر بگذارد:

  • یخبندان، رطوبت، گرد و غبار، مه، دود یا سایر ذرات موجود در هوا.
  • تغییرات سریع در دمای محیط، مانند ورود به فریزر.
  • ناتوانی در “دیدن” از طریق سطوح شفاف، مانند شیشه و مایعات خاص.

آیا ترمومترهای لیزری ایمن هستند؟

استفاده از دماسنج مادون قرمز هیچ خطر اثبات شده‌ای ندارند. با این حال، توصیه می‌شود که بینایی کسی را در معرض لیزر داخلی قرار ندهید.

چگونه ترمومتر لیزری خود را کالیبره کنیم؟

کالیبره کردن دماسنج لیزری فرآیند پیچیده‌ای است که اغلب باید توسط سازنده دستگاه انجام شود، اما می‌توانید بررسی کنید که آیا دماسنج شما در منزل به درستی کالیبره شده است یا خیر.

ساده ترین راه برای بررسی اینکه آیا دماسنج مادون قرمز شما به درستی کالیبره شده است، استفاده از روش “حمام یخ” است. فقط مراحل زیر را طی کنید:

  • یک ظرف شیشه‌ای بزرگ را تا بالای آن با یخ خرد شده پر کنید.
  • سپس لیوان را با آب سرد پر کنید تا سطح آب حدود یک سانتی متر زیر سطح یخ خرد شده قرار گیرد.
  • مخلوط آب و یخ را هم بزنید و بگذارید حدود دو دقیقه بماند.
  • اگر دارای گزینه انتشار متغیر است، دماسنج مادون قرمز خود را روی تنظیم انتشار ۰.۹۵ یا ۰.۹۷ تنظیم کنید.
  • دماسنج خود را دقیقاً در بالای سطح و عمود بر سطح حمام یخ نگه دارید و مطمئن شوید که یخ به خوبی در دایره لیزر و حداقل فاصله دماسنج به نسبت هدف قرار دارد.
  • اگر دماسنج شما به درستی کالیبره شده باشد، باید دمای آب را ۳۲ درجه فارنهایت نشان دهد. اگر اینطور نیست، آزمایش را تکرار کنید. اگر هنوز ۳۲ درجه فارنهایت خوانده نمی‌شود، با سازنده دستگاه خود تماس بگیرید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید متر لیزری

نکات مهمی که هنگام خرید ترمومتر لیزری باید در نظر بگیرید:

  1. دقت دستگاه: دقت مهم ترین جنبه‌ای است که هنگام خرید هر دماسنج باید در نظر بگیرید. در حالی که نمی‌توانید از صحت یک محصول جدید مطمئن باشید، توصیه می‌شود برای اطمینان از صحت خوانش‌ها فقط به سراغ گزینه‌های مارک‌دار و مورد اعتمادی بروید که در طول سال‌ها محبوب بوده‌اند.
  2. نوع استفاده: دماسنج‌های مادون قرمز هم برای اندازه گیری دمای بدن و هم دمای یک جسم موجود هستند. بنابراین، بسته به نیاز خود، باید قبل از خرید بسته بندی را برای استفاده بررسی کنید. برخی از دماسنج‌ها حتی می‌توانند برای اجسام فقط با تغییر حالت دستی کار کنند.
  3. راحتی: داشتن یک دماسنج مناسب در صورتی که مجبور به اندازه گیری مرتب دما هستید مهم است. دماسنج باید دارای یک دستگیره ارگونومیک باشد تا در هنگام اندازه گیری دما در دست شما ثابت بماند. صفحه نمایش باید واضح باشد و باید گزینه‌ای برای روشن یا خاموش کردن، هشدار بوق بر اساس نیاز شما وجود داشته باشد.
  4. واحد اندازه گیری: اندازه گیری دما به دو صورت سلسیوس و فارنهایت انجام می‌شود. بنابراین، مطمئن شوید که واحد اندازه گیری را بررسی کرده‌اید و واحدی را انتخاب کنید که با آن راحت هستید. برخی از دماسنج‌ها حتی گزینه‌ای را ارائه می‌دهند که به شما این امکان را می‌دهند تا دما را از یک واحد به واحد دیگر تغییر دهید.
  5. زمان پاسخگویی: دماسنج‌های مادون قرمز در مقایسه با انواع دیگر دماسنج‌ها سریع‌تر هستند. زمان اندازه گیری و پاسخ معمولا بین ۲ تا ۵ ثانیه است.
  6. ویژگی حافظه: برخی از دماسنج‌ها گزینه‌ای را برای ذخیره تعداد مشخصی از خوانش‌ها به شما ارائه می‌دهند که می‌تواند برای مراجعات و مقایسه‌های بعدی بازیابی شود. این ویژگی زمانی مفید است که باید مرتباً دما را کنترل کنید و مقایسه نمائید تا بررسی کنید که آیا دارو مؤثر است یا خیر.
  7. هشدارها در حین گرفتن دما: دماسنج را می توان طوری تنظیم کرد که هنگام ضبط، اگر کاربر پارامتر دماهای بالا و پایین را تغییر دهد، هشدار دهد. از این رو، اگر یک معتدل ثبت شده خارج از این پارامترها قرار گیرد، دماسنج آن را اشتباه یاد می‌کند و هشداری را برمی‌گرداند.
  8. نسبت فاصله به نقطه: نسبت فاصله به نقطه برای کسانی است که به دنبال استفاده از دماسنج در فواصل قابل توجه هستند و لازم نیست هنگام خرید برای مصارف خانگی که اندازه‌گیری‌ها در فواصل کوتاه انجام می‌شود در نظر گرفته شود. نسبت فاصله به نقطه هنگام اندازه‌گیری مناطقی که به دلیل اختلاف دمای بالا نمی‌توانید در آن‌ها تماس نزدیک داشته باشید، به عنوان مثال، یک کوره مهم است.
  9. سازگاری: خوانش‌های دما ناسازگار می‌تواند بسیار دردسرساز باشد، به خصوص اگر چندین دما را یکی پس از دیگری اندازه گیری کنید، نتیجه هر بار متفاوت است. بنابراین، لازم به ذکر است که دماسنج باید در دمای اتاق باشد تا به طور مداوم قرائت دقیق باشد. بسیار توصیه می‌شود که برای تشخیص دمای واقعی به طور متوسط سه قرائت در نظر گرفته شود.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می‌توانید ترمومتر لیزری مورد نظر خود را خریداری کنید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه ترمومتر لیزری ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک کردن روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.


۱ ترمومتر لیزری دیجیتال بنتک مدل GM900

ترمومتر لیزری دیجیتال بنتک مدل GM900

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰×۵×۷ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۴۷ گرم
  • توضیحات باتری
    باتری قلمی- ۹ ولت
  • دامنه اندازه‌گیری
    ‎-۵۰ ~ ۹۰۰ ℃
  • دقت
    ±۱.۵% ℃
  • ویژگی‌های ابزار اندازه‌گیری
    قابلیت خاموش شدن خودکار
  • اقلام همراه
    باتری
  • سایر توضیحات
    زمان پاسخ‏:‏۵۰۰ms طول موج ۸‎-۱۴ μm قابلیت خواندن داده های آماریدارای هشدار درجه حرارت بالا یا پایین℃/℉ انتخاب ضریب دماییقابلیت ذخیره داده ها قابلیت انتخاب اشاره گر هدف لیزری قابلیت خاموش و روشن کردن نور پس زمینه صفحه نمایشقابلیت خاموش شدن بصورت اتوماتیکنشانگر شارژ باطریمنبع تغذیه‏:‏ باطری ۹ ولت 

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ ترمومتر لیزری مستک مدل IR01B

ترمومتر لیزری مستک مدل IR01B

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۴x9x4 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • دامنه اندازه‌گیری
    -۵۰~۵۵۰ ℃
  • دقت
    ۰.۱
  • نوع ابزار اندازه‌گیری
    حرارت سنج
  • نوع لیزر ابزار
    Class 2
  • ویژگی‌های ابزار اندازه‌گیری
    قابلیت خاموش شدن خودکار

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ ترمومتر لیزری دیجیتال وینتکت مدل WT323E

ترمومتر لیزری دیجیتال وینتکت مدل WT323E

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰x5x17 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • توضیحات باتری
    ۱.۵V AAA battery
  • دامنه اندازه‌گیری
    -۵۰℃~۱۰۵۰℃
  • دقت
    ۰.۱ سانتی گراد
  • ویژگی‌های ابزار اندازه‌گیری
    قابلیت خاموش شدن خودکار
  • اقلام همراه
    پراب TYPE K
  • سایر توضیحات
    صفحه نمایش بزرگ و رنگی قابلیت نمایش دما و رطوبت محیط قابلیت اتصال پراب دمای سطح Kدارای لامپ UV

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ ترمومتر لیزری تکنو مدل E300

ترمومتر لیزری تکنو مدل E300

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۵x4x3 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰ گرم
  • دامنه اندازه‌گیری
    ℃ ۳۲-۴۳
  • دقت
    ۰.۱
  • ویژگی‌های ابزار اندازه‌گیری
    قابلیت خاموش شدن خودکار
  • سایر توضیحات
    برند: تکنومدل: E300نحوه سنجش:اندازه گیری بدون نیاز به تماس(غیر تماسی)نمایش دما به صورت سانتی گراد و فارن هایتدقت اندازه گیری: ℃ ۰.۱فاصله اندازه گیری: ۵ – ۳ cmدامنه اندازه گیری بدن: ℃ ۳۲-۴۳محدوده اندازه گیری سطح: ℃۱۰۰ – ۰عملکرد: باطری قابل تعویضنوع باطری : دو باطری نیم قلمیخاموشی خودکار: بعد از ۱۵ ثانیهسایز: ۱۵۵ x39x40.5mmوزن خالص: ۸۲ گرم (شامل باتری نیست)

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ ترمومتر لیزری مدل TH06

ترمومتر لیزری مدل  TH06

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۵.۵x4x9.2 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۲۰ گرم
  • دامنه اندازه‌گیری
    ۷۵۰+ تا ۲۰- درجه سانتی گراد
  • نوع ابزار اندازه‌گیری
    حرارت سنج

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ ترمومتر لیزری تفنگی دیجیتال بنتک مدل GM 2200

ترمومتر لیزری تفنگی دیجیتال بنتک مدل GM 2200

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰ × ۱۵ × ۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • دامنه اندازه‌گیری
    ‎۲۰۰ ~ ۲۲۰۰℃
  • دقت
    ۱.۵% ℃
  • ویژگی‌های ابزار اندازه‌گیری
    قابلیت خاموش شدن خودکار
  • سایر توضیحات
    زمان پاسخگویی دستگاه جهت اندازه گیری دما ‏:‏ ۵۰۰msطول موج‏:‏ ۸‎-۱۴μmقابلیت ذخیره داده هادارای نشانگر شارژ باطریمنبع تغذیه‏:‏ باطری ۹ ولتوضوح نمایش داده‏:‏ ۰.۱ ℃/℉

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ ترمومتر لیزری دیجیتال مستک مدل IR02C

ترمومتر لیزری دیجیتال مستک مدل IR02C

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۵x10x4 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۵۰ گرم
  • توضیحات باتری
    ۱.۵Vx2 AAA
  • دامنه اندازه‌گیری
    -۵۰℃~۸۰۰℃/-۵۸℉~۱۴۷۲℉
  • دقت
    ۲ درجه
  • نوع ابزار اندازه‌گیری
    حرارت سنج
  • نوع لیزر ابزار
    ۱mW / 630-670nm سطح ۲
  • اقلام همراه
    کیف حمل ، پراب دما ، باتری ، دفتر چه راهنما
  • سایر توضیحات
    محدوده اندازه گیری: -۵۰℃~۸۰۰℃/-۵۸℉~۱۴۷۲℉ ،نشان دهنده لیزر با دقت بالا ،سنسور با دقت بالا ،پوسته سنسور آلیاژ آلومینیوم ،سنسور هوشمند با دقت بالا ،زمان پاسخگویی:۰.۵ ثانیه ، طیف پاسخ :۸~۱۴ um ، نسبت فاصله شی :۱۲:۱، خاموش شدن خودکار ، تابش ۰.۱~۱۰۰ قابل تنظیم ، هشدار اختلاف دما ، تنظیم آلارم حد بالا و حد پایین در محدوده دما ، K type Temperature Testing ، صفحه نمایش رنگی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ ترمومتر لیزری اچ کو مدل WDKL-EWQ-001

ترمومتر لیزری اچ کو مدل WDKL-EWQ-001

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۵x8x4 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۴۰ گرم
  • دامنه اندازه‌گیری
    ۳۲-۴۲.۹ درجه سانتی‌گراد
  • دقت
    ۰.۲c
  • نوع لیزر ابزار
    مادون قرمز
  • ویژگی‌های ابزار اندازه‌گیری
    قابلیت خاموش شدن خودکار
  • اقلام همراه
    – دو عدد باتری ۱.۵ ولت
  • سایر توضیحات
    – دارای صفحه نمایش در ابعاد ۳×۴ سانتی‌متر- سبک و قابل حمل- قابلیت نگه داشتن اطلاعات- قابلیت انتخاب ℃ / ℉

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ ترمومتر لیزری صنعتی بنتک مدل GM550E

ترمومتر لیزری صنعتی بنتک مدل GM550E

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰ × ۱۵ × ۴ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۴۷ گرم
  • توضیحات باتری
    قلمی
  • دامنه اندازه‌گیری
    (℉۱۰۲۲~۵۸-) ℃۵۵۰ ∼ ۵۰
  • دقت
    ℃۱.۵±
  • ویژگی‌های ابزار اندازه‌گیری
    قابلیت خاموش شدن خودکار
  • اقلام همراه
    جعبه حمل ، باتری
  • سایر توضیحات
    -قابلیت اندازه گیری مینیمم، ماکسیمم، میانگین، انحراف معیار

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ ترمومتر لیزری دیجیتال مستک مدل IR03A

ترمومتر لیزری دیجیتال مستک مدل IR03A

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۸×۴.۵×۹.۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۱۰ گرم
  • توضیحات باتری
    ۱.۵Vx2 AAA
  • دامنه اندازه‌گیری
    ۵۰℃~۴۰۰℃/-۵۸℉~۷۵۲℉
  • نوع ابزار اندازه‌گیری
    حرارت سنج
  • نوع لیزر ابزار
    ۱mW / 630-670nm سطح ۲
  • ویژگی‌های ابزار اندازه‌گیری
    قابلیت خاموش شدن خودکار
  • اقلام همراه
    باتری ، دفتر چه راهنما
  • سایر توضیحات
    نشان دهنده لیزر با دقت بالا ،سنسور با دقت بالا ،پوسته سنسور آلیاژ آلومینیوم ،سنسور هوشمند با دقت بالا ،زمان پاسخگویی:۰.۵ ثانیه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ ترمومتر لیزری لوترون مدل TM-969

ترمومتر لیزری لوترون مدل TM-969

مشخصات

  • ابعاد
    ۵ × ۲۰ × ۲۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۸۶ گرم
  • توضیحات باتری
    باطری نیم قلمی
  • دامنه اندازه‌گیری
    لیزری : ۱۰۰۰+ تا ۶۰- / با پراب: ۱۴۰۰+ تا ۶۴- درجه سانتی گراد
  • دقت
    ℃۱
  • نوع لیزر ابزار
    دارد
  • اقلام همراه
    – دفترچه راهنما- کیف حمل دستگاه
  • سایر توضیحات
    قابلیت اندازه گیری با ترموکوپل تیپ Kقابلیت تنظیم کانون سنجشدارای لیزر نشانگر قابل تنظیمثابت نگهدارنده اتوماتیک صفحه نمایش

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ ترمومتر لیزری وینتکت مدل WT300

ترمومتر لیزری وینتکت مدل WT300

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۱x5x16 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۴۷ گرم
  • سایر توضیحات
    ترمومتر لیزری مادون قرمزمحدوده اندازه گیری دما : -۵۰ ~ ۴۲۰ ℃  (-۵۸~۷۸۸℉)دقت ±۱.۵%تکرارپذیری : ±۱%نسبت فاصله از هدف : (D:S)  ۱۲:۱توان اشعه: ۰.۹۵ درصدزمان پاسخ : ۵۰۰msرزولوشن : ۰.۱  ℃/℉قابلیت انتخاب  ℃/℉طول موج : ۵-μm 14خواندن مقادیر MAX/MIN/AVG/DIFتنظیم آلارم High/Lowذخیره داده / بازخوانی مقادیرهدفگیری لیزری (تابش اشعه مادون قرمز)باطری ۳ ولت ( ۲ عدد ۱/۵ ولتی )

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ ترمومتر لیزری مدل SPIT003

ترمومتر لیزری مدل SPIT003

مشخصات

  • ابعاد
    ۵x10x3 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • دامنه اندازه‌گیری
    ۳۲تا ۴۳
  • نوع ابزار اندازه‌گیری
    حرارت سنج

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ ترمومتر لیزری بلانت بیرد مدل DN-997

ترمومتر لیزری بلانت بیرد مدل DN-997

مشخصات

  • ابعاد
    ۸.۵x4x15 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۱۵ گرم
  • دامنه اندازه‌گیری
    ۳۲-۴۲.۹ درجه سانتی‌گراد
  • دقت
    ۰.۳c
  • نوع لیزر ابزار
    مادون قرمز
  • ویژگی‌های ابزار اندازه‌گیری
    قابلیت خاموش شدن خودکار
  • سایر توضیحات
    – دارای صفحه نمایش در ابعاد ۳×۴ سانتی‌متر- سبک و قابل حمل

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ ترمومتر لیزری سنیت مدل SNT320

 ترمومتر لیزری سنیت مدل SNT320

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۶×۹.۲×۴ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۶۵ گرم
  • توضیحات باتری
    باتری کتابی ۹ ولت
  • دامنه اندازه‌گیری
    ۵۰ – تا ۳۸۰ + درجه سلسیوس
  • دقت
    ۰.۱ درجه سانتیگراد
  • نوع لیزر ابزار
    لیزر نیمه هادی با نور قرمز
  • ویژگی‌های ابزار اندازه‌گیری
    قابلیت خاموش شدن خودکار
  • اقلام همراه
    یک عدد باتری کتابی ۹ ولت
  • سایر توضیحات
    نسبت نقطه ای فاصله ۱۲:۱قابلیت تکرار : %۱.۵ +/-نشانگر لیزری نقطه هدف اندازه گیرینور پس زمینه صفحه نمایش

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ ترمومتر لیزری بنتک مدل GM700

ترمومتر لیزری بنتک مدل GM700

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰x5x17 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۸۸ گرم
  • دامنه اندازه‌گیری
    -۵۰ تا ۷۰۰ درجه سانتی گراد
  • نوع ابزار اندازه‌گیری
    حرارت سنج
  • ویژگی‌های ابزار اندازه‌گیری
    دارای باتری
  • اقلام همراه
    کیف حمل دفترچه راهنما

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ ترمومتر لیزری دیجیتال بنتک مدل GM700

ترمومتر لیزری دیجیتال بنتک مدل GM700

مشخصات

  • ابعاد
    ۷x5x10 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۴۷ گرم
  • توضیحات باتری
    باطری ۹ ولت
  • دامنه اندازه‌گیری
    ۵۰- تا ۷۰۰+ درجه سانتیگراد
  • دقت
    ±۱.۵% ℃
  • نوع لیزر ابزار
    اینفرارد
  • ویژگی‌های ابزار اندازه‌گیری
    قابلیت خاموش شدن خودکار

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ ترمومتر لیزری وینتکت مدل WT327A

ترمومتر لیزری وینتکت مدل WT327A

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰x4x15 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۵۰ گرم
  • سایر توضیحات
    ترمومتر لیزری مادون قرمز :محدوده اندازه گیری دما : -۵۰ ~ ۴۰۰ ℃ (-۵۸℉~۷۵۲℉)دقت : ±۱.۵%تکرارپذیری : ±۱%نسبت فاصله از هدف : (D:S) 12:1توان اشعه : قابل تنظیم در محدوده ۰.۱۰~۱.۰۰ Adjustable(preset as 0.95)زمان پاسخ : ۰.۵s, 95% Responseرزولوشن : ۰.۱قابلیت انتخاب ℃/℉خواندن مقادیر MAX/MIN/AVG/DIFتنظیم آلارم High/Lowذخیره داده / بازخوانی مقادیرهدفگیری لیزری (تابش اشعه مادون قرمز)نگهدارنده اطلاعات – DATA HOLDانتخاب ON/OFF نور پس زمینه نمایشگر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ ترمومتر لیزری بنتک مدل GM2200

ترمومتر لیزری بنتک مدل GM2200

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰x15x5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ ترمومتر لیزری فلوک مدل ۵۹max

ترمومتر لیزری فلوک مدل 59max

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰x5x5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۵۰ گرم
  • دامنه اندازه‌گیری
    -۳۰…۳۵۰
  • ویژگی‌های ابزار اندازه‌گیری
    قابلیت خاموش شدن خودکار

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ ترمومتر لیزری هابوتست مدل HT650C

ترمومتر لیزری هابوتست مدل HT650C

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰.۲×۴.۶×۱۴.۸ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • توضیحات باتری
    دو باتری ۱.۵ ولتی AAA
  • دامنه اندازه‌گیری
    ۳۰- تا ۵۵۰ درجه سانتی گراد
  • نوع ابزار اندازه‌گیری
    لیزر پوینتر
  • ویژگی‌های ابزار اندازه‌گیری
    قابلیت خاموش شدن خودکار
  • اقلام همراه
    باتری، دفترچه راهنما شامل جدول ضریب تابش مواد مختلف

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ ترمومتر لیزری بنتک مدل GM1500

ترمومتر لیزری بنتک مدل GM1500

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰x15x5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • دامنه اندازه‌گیری
    -۵۰ تا ۱۵۰۰ درجه سانتیگراد
  • دقت
    -+۱.۵%
  • نوع لیزر ابزار
    مادون قرمز
  • ویژگی‌های ابزار اندازه‌گیری
    قابلیت خاموش شدن خودکار
  • اقلام همراه
    کیف همراه ، باطری و دفترچه راهنما

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ دماسنج ترمومتر لیزری مدل GM-320

دماسنج ترمومتر لیزری مدل GM-320

مشخصات

  • ابعاد
    ۸x4x14 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۱۴ گرم
  • توضیحات باتری
    دارای دو عدد باتری نیم قلم
  • دامنه اندازه‌گیری
    -۵۰ ~ ۴۰۰℃ (-۵۸~۷۵۲℉)
  • دقت
    ±۱.۵℃

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ ترمومتر لیزری یونی تی مدل UT305H

ترمومتر لیزری یونی تی مدل UT305H

مشخصات

  • ابعاد
    ۸x5x15.5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۸۵ گرم
  • توضیحات باتری
    – دارای باتری قدرت ۹ ولت (۶F22)
  • دامنه اندازه‌گیری
    ۳۲-۴۲.۹ درجه سانتی‌گراد
  • دقت
    ۰.۳c
  • نوع لیزر ابزار
    مادون قرمز
  • ویژگی‌های ابزار اندازه‌گیری
    قابلیت خاموش شدن خودکار
  • اقلام همراه
    – باتری ۹ ولت
  • سایر توضیحات
    – دارای صفحه نمایش در ابعاد ۳×۳ سانتی‌متر- سبک و قابل حمل- قابلیت نگه داشتن اطلاعات- قابلیت انتخاب ℃ / ℉

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ ترمومتر لیزری دیجیتال وینتکت مدل WT900

ترمومتر لیزری دیجیتال وینتکت مدل WT900

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰×۵×۷ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۴۷ گرم
  • توضیحات باتری
    باتری کتابی- ۹ ولت
  • دامنه اندازه‌گیری
    ۵۰- تا ۹۵۰ درجه سانتیگراد
  • دقت
    ±۱.۵% ℃
  • ویژگی‌های ابزار اندازه‌گیری
    قابلیت خاموش شدن خودکار
  • اقلام همراه
    کیف حملدفترچه راهنما
  • سایر توضیحات
    طول موج ۸‎-۱۴ μmقابلیت خواندن داده های آماریدارای هشدار درجه حرارت بالا یا پایین℃/℉ انتخاب ضریب دماییقابلیت ذخیره داده هاقابلیت انتخاب اشاره گر هدف لیزریقابلیت خاموش و روشن کردن نور پس زمینه صفحه نمایشقابلیت خاموش شدن بصورت اتوماتیکنشانگر شارژ باطریمنبع تغذیه‏:‏ باطری ۹ ولت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ ترمومتر لیزری دیجیتال مستک مدل IR01C

ترمومتر لیزری دیجیتال مستک مدل IR01C

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۵x10x4 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۵۰ گرم
  • توضیحات باتری
    ۱.۵Vx2 AAA
  • دامنه اندازه‌گیری
    -۵۰℃~۵۵۰℃
  • دقت
    ۲ درجه
  • نوع ابزار اندازه‌گیری
    حرارت سنج
  • نوع لیزر ابزار
    ۱mW / 630-670nm سطح ۲
  • ویژگی‌های ابزار اندازه‌گیری
    قابلیت خاموش شدن خودکار
  • اقلام همراه
    باتری ، دفتر چه راهنما
  • سایر توضیحات
    محدوده اندازه گیری: -۵۰℃~۵۵۰℃ ،نشان دهنده لیزر با دقت بالا ،سنسور با دقت بالا ،پوسته سنسور آلیاژ آلومینیوم ،سنسور هوشمند با دقت بالا ،زمان پاسخگویی:۰.۵ ثانیه ، طیف پاسخ :۸~۱۴ um ، نسبت فاصله شی :۱۲:۱، خاموش شدن خودکار ، تابش ۰.۱~۱۰۰ قابل تنظیم ، هشدار اختلاف دما ،صفحه نمایش رنگی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ ترمومتر لیزری دیجیتال وینتکت مدل WT323B

ترمومتر لیزری دیجیتال وینتکت مدل WT323B

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰x5x17 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • توضیحات باتری
    ۱.۵V AAAbattery
  • دامنه اندازه‌گیری
    ‎-۵۰ ~ ۸۵۰ ℃
  • دقت
    ۰.۱ ℃
  • ویژگی‌های ابزار اندازه‌گیری
    قابلیت خاموش شدن خودکار
  • اقلام همراه
    دارای پراب TYPE K
  • سایر توضیحات
    صفحه نمایش رنگی نمایش رطوبت محیط دارای حافظه داخلی چراغ UVآلارم هشدار قفل دکمه ماشه قابلیت اتصال پروپ سطحی تایپ K

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ ترمومتر لیزری مستک مدل IR01A

ترمومتر لیزری مستک مدل IR01A

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۴x9x4 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • توضیحات باتری
    ۱.۵V×۲ AAA
  • دامنه اندازه‌گیری
    -۵۰~۳۸۰ ℃
  • دقت
    ۰.۱
  • نوع ابزار اندازه‌گیری
    حرارت سنج
  • نوع لیزر ابزار
    Class 1
  • ویژگی‌های ابزار اندازه‌گیری
    دارای باتری

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ ترمومتر لیزری دیجیتال مستک مدل IR03B

ترمومتر لیزری دیجیتال مستک مدل IR03B

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۵x8x4 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۱۰ گرم
  • توضیحات باتری
    ۱.۵Vx2 AAA
  • دامنه اندازه‌گیری
    -۵۰℃~۶۰۰℃
  • دقت
    ۲ درجه
  • نوع ابزار اندازه‌گیری
    حرارت سنج
  • نوع لیزر ابزار
    ۱mW / 630-670nm سطح ۲
  • ویژگی‌های ابزار اندازه‌گیری
    قابلیت خاموش شدن خودکار
  • اقلام همراه
    باتری ، دفتر چه راهنما
  • سایر توضیحات
    محدوده اندازه گیری: -۵۰~۶۰۰℃ ،نشان دهنده لیزر با دقت بالا ،سنسور با دقت بالا ،پوسته سنسور آلیاژ آلومینیوم ،سنسور هوشمند با دقت بالا ،زمان پاسخگویی:۰.۵ ثانیه ، طیف پاسخ :۸~۱۴ um ، نسبت فاصله شی :۱۲:۱، دمای ذخیره سازی:-۱۰~۶۰℃،

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ ترمومتر لیزری بنتک کد GM550E

ترمومتر لیزری بنتک کد GM550E

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰x15x4 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۴۷ گرم
  • دامنه اندازه‌گیری
    (℉۱۰۲۲~۵۸-) ℃۵۵۰ ∼ ۵۰
  • دقت
    ℃۱.۵±
  • ویژگی‌های ابزار اندازه‌گیری
    قابلیت خاموش شدن خودکار
  • اقلام همراه
    جعبه حمل ، باتری

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید ترمومتر لیزری در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید زنجیر نقره مردانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا