ابزار برقیویژه

سنگ فرز، راهنمای خرید اینترنتی انواع سنگ فرز ارزان و پرقدرت

نکات مهمی که هنگام خرید سنگ فرز باید در نظر بگیرید.

از هر کارگاهی در مورد ابزار برش و ساب سوال کنید، اولین چیزی که معمولاً به ذهن آن‌ها می‌رسد سنگ فرز است. ابزاری همه کاره که استفاده از آن برای طیف گسترده‌ای از برنامه‌های برش، سنباده و شکل دهی آسان است. اگر با چوب، فلز یا سنگ کار می‌کنید، یک سنگ فرز وجود دارد که زندگی شما را بسیار آسان‌تر می‌کند و به عنوان یک ابزار ضروری در کیف ابزار یک فلزکار در نظر گرفته می‌شود. ایمنی با سنگ فرز بسیار مهم است، سنگ فرزها ابزارهای قدرتمندی برای اندازه خود هستند، با دیسک‌هایی که به سرعت ۸ هزار دور در دقیقه می‌چرخند. همیشه هنگام استفاده، از یک محافظ چشم اطمینان حاصل کنید، زیرا استفاده از آن همیشه زباله‌ها، جرقه‌ها و قطعات را با سرعت زیاد به بیرون پرتاب می‌کند.

شنیده‌اید که یک سنگ فرز در منزل چقدر می‌تواند همه کاره و مفید باشد، اکنون باید تصمیم بگیرید که کدام مدل را باید خریداری کنید. اطلاعات زیادی در آنجا وجود دارد و به معنای واقعی کلمه هزاران ابزار برقی برای انتخاب وجود دارد. گاهی اوقات دشوار است که بدانید از کجا باید شروع کنید. هر جعبه ابزار قابل توجهی باید حداقل یک مورد سنگ فرز داشته باشد، اما سوال این است که به کدام مدل نیاز دارید. این راهنمای جامع خرید تنها با هدف ارائه تمام اطلاعاتی که برای تصمیم گیری آگاهانه در مورد خرید خود نیاز دارید، تهیه شده است.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید سنگ فرز را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد محصولات و قیمت‌‌ها با خرید این ابزار ارزشمند به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مقاله شما را با انواع سنگ فرز موجود در بازار آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید سنگ فرز باید به آن‌ها توجه داشته باشید را به شما آموزش می‌دهیم.

سنگ فرز چیست و چه کاربردی دارد؟

سنگ فرز یک ابزار برقی دستی است که معمولاً برای برش، سنگ زنی و پرداخت استفاده می‌شود. همچنین به عنوان آسیاب جانبی یا دیسکی یا زاویه‌ای شناخته می‌شود، می‌تواند به سه طریق از طریق موتور بنزینی، هوای فشرده یا موتور الکتریکی تغذیه شود. اجزای معمولی آسیاب زاویه دار شامل یک دیسک ساینده، دسته جانبی، محافظ قابل تنظیم و سر چرخ دنده است. سر چرخ دنده‌ای در زاویه قائم نصب می‌شود، سر چرخ دنده دارای یک دیسک یا چرخ است که وظیفه سنباده زدن، پرداخت و سنگ زنی انواع مختلف مواد را بر عهده دارد.

حتما بخوانید: راهنمای خرید عینک ایمنی

چرا باید یک سنگ فرز را خریداری کنیم؟

فرز‌های زاویه‌ای را در سایت‌های ساختمانی، در گاراژهای خودرو، کارگاه‌های فلزکاری یا هر جایی که ممکن است کسی بخواهد مواد اضافی را برش داده، حذف یا صاف کند، خواهید دید. چه یک تاجر باشید و چه یک فنی کار حرفه‌ای در منزل، دستگاه فرز ابزاری است که برای افرادی که در مورد سنگ زنی، برش یا پرداخت جدی هستند، استفاده می‌شود. آسیاب برقی یکی از همه کاره ترین ابزارهای قدرت در هر زرادخانه‌ای است و با استفاده از سر دنده با چرخش سریع و چرخ‌های ساینده قابل تعویض کار می‌کند. بسته به سری که سوار کرده‌اید، می‌توانید مجموعه عظیمی از مواد را برش، صیقل یا سنباده بزنید و آسیاب کنید. پروژه‌های رایجی که ممکن است بخواهید از آسیاب برای آن‌ها استفاده کنید شامل برش میله‌های فلزی، پیچ و مهره و مواد ورق، پیرایش سنگ و کاشی‌های سرامیکی، یا از بین بردن رنگ و زنگ از فلزات است.

انواع سنگ فرز موجود در بازار ایران:

  • سنگ فرزهای شارژی: فرز‌های شارژی بسیار کاربردی در انواع مختلف کارگاه‌ها استفاده می‌شود. این آسیاب‌ها را می‌توان بدون نیاز به اتصال به پریز برق به مناطق مختلف حمل کرد. فرزهای شارژی مخصوصاً هنگام انجام کارهای سنگ زنی مبتنی بر نردبان و داربست مفید هستند، زیرا کاربران نیازی به نگرانی در مورد خطر سفر ناشی از سیم‌های عقب را ندارند. با این حال، توصیه می‌شود مدل‌هایی را با باتری‌های با ظرفیت بالا انتخاب کنید تا از نگرانی در مورد اتصال برق اصلی پرهیز کنید.
  • سنگ فرزهای سیم‌دار: اطمینان از اتصال به یک پریز برق قابل اعتماد در برخی موارد مورد نیاز خواهد بود، زیرا تا زمانی که به منبع تغذیه متصل هستند، می‌توان از فرز‌های زاویه دار سیمی استفاده کرد. فرز‌های زاویه دار و سیم دار نیز معمولاً وزن سبک تری نسبت به دستگاه های بی سیم دارند. اگر قرار است از فرز خود به طور منظم برای کارهای برش جزئی استفاده کنید، باید مدلی را انتخاب کنید که دارای یک دیسک کوچک باشد. همچنین باید ارگونومی و سطح ارتعاش خاص فرز انتخابی خود را در نظر بگیرید.
  • سنگ فرزهای پنوماتیکی: فرزهای پنوماتیک با ارائه ترکیبی ایده آل از عملکرد و دوام، برای برش و شکل دادن به قطعات فلزی مناسب هستند. آن‌ها در درجه اول برای کارهای سبک استفاده می‌شوند که به دقت بالایی نیاز دارند. فرز‌های پنوماتیکی نیاز به اتصال به واحدهای کمپرسور هوای مناسب دارند، با این حال، آن‌ها به خوبی برای کارهای با دقت بالا مناسب هستند و از نظر وزن بسیار سبک‌تر از سایر مدل‌های فرز زاویه‌ای هستند. علاوه بر این، برخی از آن‌ها با اهرم‌های دریچه گاز همراه هستند که سطح بالایی از کنترل را در انجام وظایف فنی مانند لبه‌های پر و سنگ‌زنی سرعت می‌دهند.
  • سنگ فرزهای سرعت متغیر: سنگ فرزهای زاویه‌ای با سرعت متغیر را می‌توان در سرعت‌های مختلف تنظیم کرد تا برای کاربردهای مختلف مناسب باشد. گزینه تنظیم دیسک در یک دور در دقیقه به خصوص بالا امکان تکمیل موثر کار با دقت بالا را فراهم می‌کند. برخی از مدل‌ها همچنین دارای سوئیچ‌های پدال برای کنترل بهتر هستند.
  • سنگ فرزهای مستقیم: سنگ فرزهای مستقیم در زاویه ۹۰ درجه قرار گرفته‌اند و این ابزار ایده آل برای سنگ زنی لبه‌های بیرونی و قسمت‌های داخلی قطعات، به سنگ‌های مختلف آسیاب متصل است. زاویه دیسک منحصر به فرد می‌تواند در برخی موارد آسیاب‌های مستقیم را به انتخاب بهتری نسبت به آسیاب زاویه‌ای استاندارد تبدیل کند.

نکات ایمنی که هنگام استفاده از سنگ فرز باید رعایت کنید:

فرزهای زاویه‌ای دو عنصر خطرناک را با هم ترکیب می‌کنند، یک موتور چرخان با RPM بالا با یک دیسک برش تیز. نکات ایمنی زیر همیشه باید در نظر گرفته شود تا از صدمات جدی جلوگیری شود:

  • قبل از اینکه دستگاه را به برق وصل کنید، مطمئن شوید که خاموش است. قبل از وصل کردن یک فرز زاویه‌ای به منبع برق، مطمئن شوید که خود دستگاه خاموش است.
  • دفترچه راهنما را بخوانید و بفهمید که چگونه کار می‌کند. حتی برای یک کاربر باتجربه هنگام تهیه یک ابزار برقی جدید، همیشه ایده خوبی است که دفترچه راهنما را مطالعه کند تا اطمینان حاصل شود که با حالت‌های کار و ویژگی‌های ابزار کاملاً آشنا هستید. ابزارهای برقی ذاتاً ماشین‌های خطرناکی هستند، بنابراین این بسیار مهم است.
  • از دیسک سنگ زنی مناسب برای کار استفاده کنید. مهم است که نه تنها از اندازه صحیح دیسک برای فرز زاویه‌ای استفاده کنید، بلکه از نوع مناسب دیسک برای مواد نیز استفاده کنید. به عنوان مثال، استفاده از یک دیسک برش فلز برای برش سرامیک و سنگ در بهترین حالت ممکن است دیسک را خیلی سریع فرسوده کند، اما در بدتر، ممکن است با شکستن مواد شما را در معرض خطر قرار دهد.
  • لباس محافظ مناسب بپوشید. همیشه ایده خوبی برای محافظت از خود با پوشیدن تجهیزات ایمنی مناسب هنگام استفاده از فرز زاویه‌ای است. یک فرز زاویه‌ای نه تنها می‌تواند جرقه‌های زیادی تولید کند، بلکه می‌تواند زباله‌های برش را نیز پرتاب کند. به همین دلیل، استفاده از عینک ایمنی ضروری است. پوشیدن دستکش ایمنی نیز ایده خوبی است. بسته به شرایط و تهویه، استفاده از ماسک گرد و غبار می‌تواند ایده خوبی باشد. این کار هنگام برش سنگ تراشی یا سرامیک مفید است، زیرا در یک محیط بسته این مواد می‌توانند گرد و غبار زیادی ایجاد کنند. استفاده از آسیاب در موقعیت‌های خاص نیز می‌تواند بسیار پر سر و صدا باشد، بنابراین ممکن است به محافظ های گوش نیز نیاز باشد.
  • از فرز به درستی استفاده کنید. برخی از افراد محافظ ایمنی را از فرز خارج می‌کنند تا انجام کارهای خاص را آسان تر کنند. این ایده بدی است، گارد ایمنی به دلایلی وجود دارد و باید همیشه آن را در جای خود نگه دارید. همچنین همیشه باید از فرز زاویه‌ای با دو دست استفاده کنید، زیرا اگر مراقب نباشید می‌توانند از دستان شما بپیچند. علاوه بر این، قبل از شروع کار باید یک ابزار برقی را بازرسی کنید و در صورت عدم وضعیت مناسب، قبل از استفاده آن‌ها را تعویض کنید.
  • توجه خود را متمرکز نگه دارید. فرزهای زاویه‌ای ابزار خطرناکی برای استفاده هستند، بنابراین تمرکز و توجه به کار بسیار مهم است. از حواس پرتی خودداری کنید و به طور منظم استراحت کنید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید دستکش ایمنی

نکات مهمی که هنگام خرید سنگ فرز باید در نظر بگیرید:

وقتی نوبت به تامین تجهیزات و ابزار برقی در خانه می رسد، آسیاب زاویه ای قطعا یکی از بهترین ابزارهایی است که نمی توان آن را فراموش کرد. آسیاب زاویه ای برای تمام نیازهای برش و پرداخت شما استفاده خواهد شد. انواع مختلفی از آسیاب های زاویه ای در بازار موجود است و این بدان معنی است که قبل از انتخاب آسیاب مناسب باید مواردی را در نظر بگیرید.

  1. اندازه دیسک: سر یا چرخ یکی از اولین چیزهایی است که باید هنگام خرید یک فرز زاویه‌دار در نظر بگیرید. این به اندازه دیسک فرز نیز معروف است. هرچه موتور قدرتمندتر، دیسک باید بزرگتر باشد. بنابراین، بسته به کار برش و فرز خود، برای راحتی کار باید یک فرز با اندازه دیسک مناسب خریداری کنید. همچنین مهم است که اندازه دیسک را بر اساس دقت کاری که انجام می‌دهید انتخاب کنید. یک دیسک فرز به اندازه آسیاب پنوماتیکی برای کارهای سنگ زنی که نیاز به دقت بیشتری دارند بهتر است. باید بدانید که دیسک‌های فرز در اندازه‌های مختلفی موجود هستند. برخی از آن‌ها فقط ۴.۵ اینچ هستند و برخی دیگر می‌توانند به اندازه ۹ اینچ باشند.
  2. قدرت و سرعت: مهم است که قدرت چرخش و سرعت چرخش فرز را در نظر بگیرید. این با دور در دقیقه در نظر گرفته می‌شود. مدل‌هایی هستند که با برق، هوای فشرده و بنزین کار می‌کنند. به این ترتیب، شما باید از منبع انرژی خود آگاه باشید تا بتوانید نوع مناسبی از آسیاب را متناسب با نیاز خود خریداری کنید. فرز‌های زاویه‌ای با سرعت ۵۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰ دور در دقیقه می‌چرخند. نکته‌ای که باید بدانید این است که هر چه تعداد چرخش بیشتر باشد، فرز موثرتر خواهد بود. همچنین بحث سرعت بارگذاری وجود دارد. سرعت بار معمولی بین ۷۰۰ تا ۱۲۰۰۰ دور است.
  3. دسته: دسته فرز یکی دیگر از جنبه‌های بسیار مهم این ابزار است که باید در نظر بگیرید. هنگام کار با ابزارهای برقی، همیشه مهم است که از ایمن بودن آن‌ها در کار با ابزار اطمینان حاصل شود. شما باید فرزی را خریداری کنید که دارای دسته قابل تنظیم باشد. این کار استفاده از هر دو دست را هنگام کار کردن و برش زدن آسان می‌کند. حتی برای افرادی که از یک دست استفاده می‌کنند، ممکن است همچنان نیاز به استفاده از هر دو دست در کار با آسیاب در آینده داشته باشند. بنابراین، آن‌ها باید یک فرز با دسته قابل تنظیم در نظر بگیرند. همچنین باید دارای ویژگی‌های ضد لرزش برای سهولت کار با ابزار باشد. به غیر از دسته قابل تنظیم، مطمئن شوید که دارای محافظ قابل تنظیم نیز باشد. هدف از این محافظ، محافظت از شما در برابر زباله‌ها و جرقه‌های ناشی از برش مواد است.
  4. سیمی یا بی سیم: آسیاب‌ها ابزارهایی با انرژی بالا هستند و اگر در تمام طول روز از آن استفاده می‌کنید، به احتمال زیاد همچنان به برق متصل هستید. با این حال، فناوری باتری به طور مداوم در حال بهبود است و بسیاری از ابزارهای بی سیم موجود امروزی قادر به انجام کارهایی هستند که چند سال پیش غیرممکن به نظر می‌رسید، این ماشین‌ها می‌توانند عملکردی مشابه ابزارهای سیمی را ارائه دهند، نقاط ضعف فرزهای شارژی این است که باتری‌ها گران هستند و زمان اجرا در برنامه‌های کاربردی تر مشکل ساز خواهد شد. با این حال، مانند سایر ابزارها، راحتی بی سیم سخت است، به خصوص اگر در خارج از منزل کار می‌کنید. حتی اگر متعهد به برق سیمی هستید، یک فرز بی‌سیم می‌تواند برای آن دسته از کارهای عجیب و غریبی که نمی‌خواهید کابل کشش را بیرون بکشید یا فقط نیاز به چند برش دارید، بسیار مفید است.
  5. سرعت متغیر: سنگ فرز‌های سرعت متغیرعملیات بالایی دارند. اکثر فرز‌های زاویه‌دار ۱۱۵ میلی‌متری سیمی با سرعتی در حدود ۱۱۰۰۰ دور در دقیقه کار می‌کنند، که زمانی ایده‌آل است که می‌خواهید فلز را برش دهید، زیرا این ابزار را قادر می‌سازد تا به سرعت کار را انجام دهند. با این حال، این سرعت برای هر برنامه ممکن بهینه نیست. به عنوان مثال، فرز‌ها را می‌توان با لوازم جانبی برای صیقل دادن سنگ یا پدهای پشتی برای اتصال دیسک‌های سنباده نصب کرد، حتی اگر آنها بسیار سریع‌تر از ماشین‌های اختصاصی برای این کاربردها کار کنند. فرز‌های زاویه‌ای معمولاً با برس‌های سیمی که دارای محدودیت‌های سرعت فردی هستند، استفاده می‌شوند که بالاتر از آن نمی‌توان با خیال راحت از آن‌ها استفاده کرد. در این نوع سناریوها اغلب ترجیحاً یا ضروری است که بتوانیم سرعت را به عقب برگردانیم تا کنترل و ایمنی حفظ شود و از آسیب رساندن به قطعه کار جلوگیری شود. کنترل سرعت متغیر در آسیاب های زاویه ای بسیار رایج نیست، اما می‌تواند کنترل بسیار بیشتری را به اپراتور ارائه دهد.
  6. شروع نرم موتور: هنگام روشن کردن یک فرز زاویه‌ای استاندارد، پس زدن موتور قدرتمند می‌تواند باعث تکان دادن ابزار در دستان اپراتور شود. یک موتور استارت نرم با افزایش قدرت کامل در یک شیب کنترل‌شده، این امر را خنثی می‌کند، به این معنی که هنگام درگیر شدن سوئیچ، هیچ تکان ناگهانی وجود ندارد. این یک ویژگی نسبتاً رایج در ماشین‌های درجه حرفه‌ای است و به اطمینان از راحتی و کنترل بیشتر کاربر در طول روز کاری کمک می‌کند.
  7. کنترل خودکار سرعت: به طور معمول، شرایط بار باعث می‌شود که لوازم جانبی در طول کاربردهای سخت‌تر گرفتار شوند و در نتیجه سرعت و عملکرد کاهش پیدا کند. برای مبارزه با این، برخی از فرز‌ها دارای کنترل سرعت خودکار یا فناوری خودکار گشتاور درایو، در برخی از ماشین های ماکیتا هستند. این فناوری به طور مداوم تنظیمات را با توجه به شرایط بار انجام می‌دهد تا اطمینان حاصل شود که سرعت و گشتاور ثابت برای عملکرد ثابت حفظ می‌شود. کنترل سرعت خودکار معمولاً در ماشین‌های حرفه‌ای پیشرفته مانند Makita DGA506 و Bosch GWS 850 C یافت می‌شود.
  8. محافظت در برابر سقوط: در حال حاضر یک فناوری منحصر به فرد برای فرز‌های زاویه‌ای حرفه‌ای بوش، یک سنسور سقوط در دستگاه طراحی شده است تا اگر احساس کند ابزار افتاده است، به‌طور خودکار ترمز را اعمال می‌کند، یک ویژگی ایمنی که به محافظت از اپراتور و همچنین سایر کارگران کمک می‌کند. فرزهای زاویه‌ای پس از رها شدن می‌توانند مسافت‌های هشداردهنده را طی کنند، بنابراین این محافظ دیگری است که می‌تواند به ایمن‌تر کردن محل کار شما کمک کند. ماشین هایی که دارای سنسورهای کنترل سقوط هستند عبارتند از Bosch GWS 18-125 PC و GWS 18V-125 SC.
  9. کنترل ارتعاش: ارتعاش بازوی دستی (HAV) فرآیندی است که در آن ارتعاشات از ابزارهای برقی به دست و بازوهای اپراتور منتقل می‌شود و دستورالعمل‌های HSE تصریح می‌کند که اگر کارمندان به طور منظم از ابزارهایی مانند آسیاب، سنباده، استفاده می‌کنند، کارفرمایان باید اقدامات لازم را برای کنترل آن در محل کار انجام دهند. قرار گرفتن مداوم در معرض ارتعاش می‌تواند اثرات مضری بر سلامتی داشته باشد تا جایی که افراد ممکن است در نهایت قدرت دست خود را از دست بدهند، در دست زدن به اشیاء کوچک مشکل داشته باشند و در هوای سرد دست درد را تجربه کنند. بنابراین اگر هر روز از آسیاب استفاده می‌کنید، و به‌خصوص اگر مرتباً احساس سوزن سوزن شدن، بی‌حسی و سفیدی انگشتانتان را تجربه می‌کنید، میزان لرزش دست و بازو که در معرض آن قرار می‌گیرید عامل مهمی است که باید در نظر بگیرید. سازندگان موظفند این آمار را با فرز‌های زاویه‌ای جدید ارائه دهند و این روزها بسیاری از ابزارهای برقی با سیستم های یکپارچه میرایی ارتعاش طراحی شده‌اند. برخی از فرزها، مانند Bosch GWS 22-230 LV و Makita GA9040S، همچنین دارای میرایی لرزش بین موتور و سوئیچ ماشه هستند، بنابراین هر دو دست در برابر محل کار بافر هستند.
  10. ترمز برقی: در طرح‌های سنتی‌تر سنگ فرز زاویه‌ای، جدا کردن سوئیچ باعث توقف فوری اسپیندل نمی‌شود. در عوض سرعت آن به تدریج کاهش می‌یابد تا زمانی که انرژی باقی مانده به طور کامل مصرف شود. در طول این مدت، همیشه ایمن نیست که فرز را پایین بیاورید، زیرا اگر لوازم جانبی هنوز در حال چرخش با یک جسم جامد تماس پیدا می‌کند، می‌تواند باعث پریدن یا لغزش دستگاه روی سطح شود و به طور بالقوه هر کسی را که در مسیر آن قرار دارد مجروح کند. این ممکن است زمانی آزاردهنده باشد که شما نیاز دارید فرز را در فواصل زمانی معین پایین بیاورید، اما همچنین به این معنی است که ممکن است یک پنجره طولانی هشداردهنده وجود داشته باشد که در آن ماشین در صورت بروز مشکل و نیاز به خاموش کردن آن، برای مثال اگر مشکلی ایجاد شود، خطر قابل توجهی را به همراه داشته باشد. گیر افتادن بر روی لباس یا تجهیزات، یا اگر به طور تصادفی ابزار را رها کنید یا کنترل آن را از دست بدهید. خوشبختانه، برخی از تولیدکنندگان اقداماتی را برای رفع این مشکلات انجام داده‌اند که پس از رها شدن ماشه، لوازم جانبی را در اسرع وقت به طور کامل متوقف کنند. ماشین‌هایی که دارای سیستم‌های ترمز سریع هستند عبارتند از DeWalt DCG414، DeWalt DCG405، Makita DGA506، Makita DGA900، Makita DGA700 و Bosch GWS12-76.
  11. حفاظت از اضافه بار: این فرزها معمولاً ساعت‌های طولانی را در محیط‌های گرم و غبارآلود به کار کردن می‌گذرانند و متعاقباً قبل از فرستادن به سطل قراضه زندگی سخت و کوتاهی دارند. بسیاری از کاربران به سادگی آن‌ها را به عنوان ابزار مصرفی و به راحتی قابل تعویض می‌بینند و ارزان‌ترین مدل‌هایی را که با آن راحت هستند خریداری می‌کنند. در انتهای دیگر طیف، همچنین می‌توانید ماشین‌هایی را خریداری کنید که دارای محافظ اضافه بار هستند. یک ویژگی مفید که به محافظت از سرمایه شما کمک می‌کند. این ابزارها می‌توانند تشخیص دهند که موتور یا باتری بیش از حد کار می‌کند و به طور خودکار خاموش می‌شوند تا از گرمای بیش از حد بحرانی جلوگیری کنند و در نتیجه طول عمر ابزار را طولانی‌تر کنند. حفاظت اضافه بار در ماشین هایی مانند Makita DGA506، Makita DGA700، Makita DGA900 و Bosch GWS 18-125 V-LI تعبیه شده است.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می‌توانید سنگ فرز مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه سنگ فرز ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده‌ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت کنید.


۱ اور فرز مشتی باس مدل -LIFE-STYLE

اور فرز مشتی باس مدل -LIFE-STYLE

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰x10x10 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲.۳ کیلوگرم
  • توان
    ۸۰۰ وات
  • سرعت حرکت آزاد
    ۳۲۰۰۰
  • ویژگی‌های فرز و سنگ رومیزی
    مناسب برای چوب
  • اقلام همراه
    ریل کشوییذغال یدکآچار تنظیم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ فرز مینیاتوری رونیکس مدل ۳۴۰۲

فرز مینیاتوری رونیکس مدل 3402

مشخصات

  • توان
    ۱۷۰ وات
  • سرعت حرکت آزاد
    ۸۰۰۰-۳۵۰۰۰
  • اقلام همراه
    – ۳ عدد کولت- ۱۲۲ عدد لوازم جانبی شامل: ۵ سنگ فرز – ۷ مته‌ی الماسه – ۱۲ سنباده استوانه‌ای – ۲ میله‌ی نگهدارنده‌ی سنباده‌ی استوانه‌ای – ۳۶ صفحه برش دایره‌ای – ۱ سنگ سنباده‌ی معمولی مکعب – ۴ سنگ سنباده‌ی الماسه – ۲ فرچه‌ی مویی و سیمی – ۱ کاتر – ۳ مته – ۱ آچار مخصوص – ۲ میله‌ی نگهدارنده‌ی سنگ برش و سنگ سنباده‌ی الماسه – ۴۰ صفحه‌ی دایره‌ای سنباده – میله اتصال سنباده – ۲ سنگ برش فولاد – ۱ شلنگ و ۱ چراغ LED- کیف برزنتیدفترچه‌ی راهنما به زبان فارسی و لاتین
  • سایر توضیحات
    – داراس ۶ حالت تنظیم سرعت- مجهز به ۱۲۵ قلم انواع لوازم جانبی دستگاه- قدرت و کیفت ساخت مناسب- بسته‌بندی خوب و حمل و نقل آسان- مجهز به ۳ سایز کولت- دارای بلبرینگ ضدغبار

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ فرز مینیاتوری رونیکس مدل ۳۴۰۱

فرز مینیاتوری رونیکس مدل 3401

مشخصات

  • توان
    ۱۷۰ وات
  • سرعت حرکت آزاد
    ۳۵۰۰۰ – ۸۰۰۰
  • اقلام همراه
    – ۳ عدد کولت- ۱۲۲ عدد لوازم جانبی شامل: ۵ سنگ فرز – ۷ مته‌ی الماسه – ۱۲ سنباده استوانه‌ای – ۲ میله‌ی نگهدارنده‌ی سنباده‌ی استوانه‌ای – ۳۶ صفحه برش دایره‌ای – ۱ سنگ سنباده‌ی معمولی مکعب – ۴ سنگ سنباده‌ی الماسه – ۲ فرچه‌ی مویی و سیمی – ۱ سری کاتر – ۳ مته – ۱ آچار مخصوص – ۲ میله‌ی نگهدارنده‌ی سنگ برش و سنگ سنباده‌ی الماسه – ۴۰ صفحه‌ی دایره‌ای سنباده – میله اتصال سنباده – ۲ سنگ برش فولاد – ۱ شلنگ – پایه اتصال به میز – پایه اتصال به دستگاه – کیف پلاستیکیدفترچه‌ی راهنما به زبان فارسی و لاتین
  • سایر توضیحات
    – مجهز به سیستم تغییر دور دیجیتالی- مجهز به ۱۲۹ قلم انواع لوازم جانبی دستگاه- قدرت و کیفیت ساخت مناسب- بسته‌بندی خوب و حمل و نقل آسان- مجهز به ۳ سایز کولت- دارای بلبرینگ ضدغبار- طول کابل برق: ۱.۵ متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ فرز انگشتی باس مدل LIFE_STYLE مجموعه ۲۱۵ عددی

فرز انگشتی باس مدل LIFE_STYLE مجموعه 215 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۵x25x10 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱ کیلوگرم
  • توان
    ۲۰۰ وات
  • سرعت حرکت آزاد
    ۱۰۰۰
  • ویژگی‌های فرز و سنگ رومیزی
    برقی
  • اقلام همراه
    ✔ موتور قدرتمند ۲۰۰ وات دارد ✔ دارای دور متغیر ۳۲۰۰۰_ ۸۰۰۰ دور بر دقیقه می باشد ✔ قابلیت افزودن مته تا سایز ۶ میلیمتر را دارد ✔ دارای شلنگ خرطومی می باشد ✔ موتور بزرگ دارد FILVHI 215 UNN SVD LOJGT
  • سایر توضیحات
    همواره در خدمت مشتریان محترم در سراسر کشور بعد از خریداری این محصول لطفا نظر خود را در مورد این کالا در بخش نظرات در مورد کالا با ما در میان بگذارید تا در ارائه هرچه بهتر کالاهای با کیفیت در خدمت شما باشیم.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ فرز سنگبری رونیکس کد ۳۲۴۱

فرز سنگبری رونیکس کد 3241

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۲x17x16 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵.۳ کیلوگرم
  • توان
    ۲۴۰۰ وات
  • سرعت حرکت آزاد
    ۶۰۰۰
  • قطر صفحه
    ۲۳۰ میلی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ فرز مینیاتوری رونیکس مدل ۳۴۰۲

فرز مینیاتوری رونیکس مدل 3402

مشخصات

  • توان
    ۱۷۰ وات
  • سرعت حرکت آزاد
    ۸۰۰۰-۳۵۰۰۰
  • اقلام همراه
    – ۳ عدد کولت- ۱۲۲ عدد لوازم جانبی شامل: ۵ سنگ فرز – ۷ مته‌ی الماسه – ۱۲ سنباده استوانه‌ای – ۲ میله‌ی نگهدارنده‌ی سنباده‌ی استوانه‌ای – ۳۶ صفحه برش دایره‌ای – ۱ سنگ سنباده‌ی معمولی مکعب – ۴ سنگ سنباده‌ی الماسه – ۲ فرچه‌ی مویی و سیمی – ۱ کاتر – ۳ مته – ۱ آچار مخصوص – ۲ میله‌ی نگهدارنده‌ی سنگ برش و سنگ سنباده‌ی الماسه – ۴۰ صفحه‌ی دایره‌ای سنباده – میله اتصال سنباده – ۲ سنگ برش فولاد – ۱ شلنگ و ۱ چراغ LED- کیف برزنتیدفترچه‌ی راهنما به زبان فارسی و لاتین
  • سایر توضیحات
    – داراس ۶ حالت تنظیم سرعت- مجهز به ۱۲۵ قلم انواع لوازم جانبی دستگاه- قدرت و کیفت ساخت مناسب- بسته‌بندی خوب و حمل و نقل آسان- مجهز به ۳ سایز کولت- دارای بلبرینگ ضدغبار

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ فرز مینیاتوری رگنار مدل RG-3170

فرز مینیاتوری رگنار مدل RG-3170

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۱x7x7 سانتی‌متر
  • وزن
    ۰.۷ کیلوگرم
  • توان
    ۲۰۰ وات
  • سرعت حرکت آزاد
    ۱۰۰۰۰-۴۰۰۰۰
  • ویژگی‌های صفحه
    صفحه برش
  • اندازه سوراخ اتصال
    ۳، ۲.۲ و ۳ میلی‌متر
  • ویژگی‌های فرز و سنگ رومیزی
    قابلیت برش با زاویه
  • اقلام همراه
    – صفحه برش ۸ عدد- کاغذ سمباده ۳ عدد- چرخ سنگ زنی ۲ و ۳ میلی‌متری ۱۰ عدد- شفت سنباده ۲ و ۳ میلی‌متری ۱ عدد- نوار سمباده- مته ۳، ۲.۲، ۳ میلی‌متری ۲ عدد- مته الماسه ۲ و ۳ میلی‌متری ۲ عدد- مرغک ۲ و ۳ میلی‌متری ۲ عدد- چرخ نمدی ۴ عدد- تیزکننده ۱ عدد- کولت ۳، ۲.۲ و ۳ میلی‌متری ۲ عدد- آچار ۱ عدد- افزایش دهنده
  • سایر توضیحات
    – دارای صفحه دیجیتال و کلید تنظیم سرعت- دارای کیف حمل

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ فرز مینیاتوری جاب مدل ۳۶۲۰ مجموعه ۲۴۰ عددی

فرز مینیاتوری جاب مدل 3620 مجموعه 240 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۵x20x5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲ کیلوگرم
  • توان
    ۷۰۰ وات
  • سرعت حرکت آزاد
    ۸۰۰۰-۳۵۰۰۰
  • ویژگی‌های فرز و سنگ رومیزی
    حفاظ
  • سایر توضیحات
    کاربرد: حکاکی فلز و سنگ و چوب – دارای ۲۴۰ عدد سری مختلف – قابلیت برش با زاویه: دارد – امکان اضافه کردن مته تا سایز ۶mm – قطر سه نظام : ۳.۲ م.م – سرعت گردش آزاد: ۸۰۰۰ الی ۳۵۰۰۰ دور در دقیقه – دارای قابلیت تغییر سرعت ( دیمردار) – دارای فرز خرطومی – دارای قفل جهت تعویض ابزار بدون آچار – دارای کاور پلاستیکی دسته‌دار

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ فرز آهنگری و سنگبری جاب مدل JWS-2600 W

فرز آهنگری و سنگبری جاب مدل JWS-2600 W

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۴x11x12 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵ کیلوگرم
  • توان
    ۲۶۰۰ وات
  • سرعت حرکت آزاد
    ۰-۶۸۰۰ دور در دقیقه
  • قطر صفحه
    ۱۸۰-۲۳۰ میلی‌متر
  • ویژگی‌های صفحه
    مناسب برای آهن
  • ویژگی‌های فرز و سنگ رومیزی
    برقی
  • اقلام همراه
    کیف برزنتی آچارآلنقاب محافظ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ فرز انگشتی مینیاتوری بوش مدل ۱۲۰۰۰ GBH مجموعه ۶۱ عددی

فرز انگشتی مینیاتوری بوش مدل 12000 GBH مجموعه 61 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۲.۵x4x4 سانتی‌متر
  • وزن
    ۰.۱۴۰ کیلوگرم
  • توان
    ۱۹۰ وات
  • سرعت حرکت آزاد
    ۱۲۰۰۰
  • ویژگی‌های فرز و سنگ رومیزی
    مناسب برای چوب
  • اقلام همراه
    xکیف حملxآداپتورxجعبه لوازمxلوازم برش ، حکاکی و سنباده
  • سایر توضیحات
    بسیار پرقدرت . مناسب برای کار بر روی شیشه ، چرم ، سنگ ، چوب ، پارچه ،فلز و …

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ فرز مینیاتوری درمل مدل ۱/۲۵-۳۰۰۰

فرز مینیاتوری درمل مدل 1/25-3000

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۹x27x10 سانتی‌متر
  • توان
    ۱۳۵ وات
  • سرعت حرکت آزاد
    ۳۳۰۰۰-۱۰۰۰۰
  • ضخامت صفحه
    ۱
  • قطر صفحه
    ۲۵ میلی‌متر
  • ویژگی‌های صفحه
    مناسب برای آهن
  • اندازه سوراخ اتصال
    ۳
  • ویژگی‌های فرز و سنگ رومیزی
    صفحه همراه
  • اقلام همراه
    خرطومیکیف Hard Case25 عدد متعلقات
  • سایر توضیحات
    دارای قدرت زیاددارای دقت خیلی زیاد مناسب جهت کارهای حرفه‌ای

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ فرز انگشتی شارژی هیوندای مدل hp1232

فرز انگشتی شارژی هیوندای مدل hp1232

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۱*۱۷*۶ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱.۸ کیلوگرم
  • سرعت حرکت آزاد
    ۵۰۰۰-۲۵۰۰۰
  • ویژگی‌های فرز و سنگ رومیزی
    مناسب برای فلز
  • اقلام همراه
    همراه این محصول ۵۰قلم ابزار کاربردی عرضه می‌شود
  • سایر توضیحات
    طراحی جایگاه کلید پاور در زیر فرز انگشتی و در درون محفظه مخصوص بدنه خوش دست و ارگونومیک دارای روکش نرم ضد لغزش و ضد تعریق جهت راحتی کاربر در استفاده طولانی مدتدارای عایق دوبل و از جنس PA6+GF30

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ فرز انگشتی مینیاتوری دیجیتال اینکو  مدل MG2008-200W مجموعه ۱۵۰ عددی

فرز انگشتی مینیاتوری دیجیتال اینکو  مدل MG2008-200W مجموعه 150 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۲x5x6 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱.۸ کیلوگرم
  • توان
    ۲۰۰ وات
  • سرعت حرکت آزاد
    ۱۰۰۰۰-۴۰۰۰۰ دور در دقیقه
  • ویژگی‌های صفحه
    صفحه برش
  • اندازه سوراخ اتصال
    ۳.۲ میلی متر
  • ویژگی‌های فرز و سنگ رومیزی
    حفاظ
  • اقلام همراه
    شلنگ ۱۱۰ سانتی متری/ ۱۵۰ قطعه همراه شامل سمباده، صفحه، سر پیچ گوشتی، مته، آچار صفحه، آچار آلن و سه عدد کولت اضافه، دو عدد زغال یدک، و دفترچه راهنما، کیف BMC و ۱ عدد گارد ایمنی
  • سایر توضیحات
    مینی فرز مینیاتوری انگشتی دیجیتال ۲۰۰ وات اینکو مدل MG2008موتور قدرتمند ۲۰۰ واتی ولتاژ کاری ۲۲۰-۲۴۰ ولتسرعت گردش آزاد ۱۰۰۰۰-۴۰۰۰۰ دور در دقیقه قطر کولت اتصال ۳.۲ میلی مترمجهز به قفل اسپیندل صفحه نمایش دیجیتالکیف قابل حمل BMC دارای استاندارد CE اروپاساخت چین با استفاده از تکنولوژی آمریکا

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ فرز آهنگری توسن مدل ۳۰۶۱A

فرز آهنگری توسن مدل 3061A

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۱x12x25 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵.۴ کیلوگرم
  • توان
    ۲۲۰۰ وات
  • سرعت حرکت آزاد
    ۸۵۰۰
  • قطر صفحه
    ۱۸۰ میلی‌متر
  • اندازه سوراخ اتصال
    ۱۴
  • ویژگی‌های فرز و سنگ رومیزی
    مناسب برای فلز
  • اقلام همراه
    – حفاظ- دسته‌ی کمکی- دفترچه‌ی راهنما
  • سایر توضیحات
    – فرز بزرگ- قدرت و سرعت عمل بالا- مناسب برای برش و ساب

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ فرز ماکیتا مدل GA9020

فرز ماکیتا مدل GA9020

مشخصات

  • وزن
    ۵.۸ کیلوگرم
  • توان
    ۲۲۰۰ وات
  • سرعت حرکت آزاد
    ۶۶۰۰
  • قطر صفحه
    ۲۳۰ میلی‌متر
  • اقلام همراه
    – دفترچه راهنمای فارسی- محافظ صفحه- دسته کمکی- آچار lمخصوص
  • سایر توضیحات
    – نوع رزوه‌های محور: M14- طول کامل دستگاه: ۴۷۳ میلی‌متر- ابعاد: ۱۶.۵ × ۱۹.۵ × ۵۶.۵ سانتی‌متر- دارای دو عایق- طراحی ارگونومیکی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ اور فرز نجاری باس مدل R12

اور فرز نجاری باس مدل R12

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰x20x28 سانتی‌متر
  • توان
    ۲۰۰۰ وات
  • سرعت حرکت آزاد
    ۲۲۰۰۰
  • ویژگی‌های فرز و سنگ رومیزی
    برقی
  • اقلام همراه
    به همراه ریل، کشویی، ذغال یدک و آچار تنظیم
  • سایر توضیحات
    ✔دارای موتور قدرتمند ۲۰۰۰ وات می باشد✔ دارای دیمر تنظیم دور می باشد✔ سیم پیچ تمام مس دارد✔ سرعت چرخش ۲۲۰۰۰ دور بر دقیقه می باشد✔ دارای سه سایز کولت ۶، ۱۰ و ۱۲ می باشد✔ وزن ۴.۸ کیلوگرم دارد✔ عمق برش تا ۵ سانتی متر می باشد✔ به همراه ریل، کشویی، ذغال یدک و آچار تنظیم می باشد✔ کیفیت و قیمت عالی دارد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ فرز سنگبری رونیکس کد ۳۲۲۰

فرز سنگبری رونیکس کد 3220

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۴x11x12 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵.۲ کیلوگرم
  • توان
    ۲۴۰۰ وات
  • سرعت حرکت آزاد
    ۶۰۰۰
  • قطر صفحه
    ۲۳۰ میلی‌متر
  • ویژگی‌های صفحه
    مناسب برای سنگ
  • اقلام همراه
    آچار مخصوص تعویض صفحه برشآچار مخصوص تنظیم قاب محافظدسته جانبی آنتی ویبرهقاب محافظدفترچه راهنما و کارت گارانتی
  • سایر توضیحات
    استفاده از آرمیچر و بالشتک های صنعتی با بالاترین کیفیت سیم پیچی اتوماتیک مطابق با استاندارد CEمجهز به موتور پر قدرت و گیربکس صنعتی جهت انجام کاربری های طولانی مدت و پرفشار برش و سایشمجهز به بلبرینگ های ضد غبار NSK جهت جلوگیری از استهلاک زودرس دستگاهمجهز به کلید ضد غبار با کیفیت مطابق با استاندارد CEطراحی منحصر به فرد در قسمت پروانه ای آرمیچر جهت بهبود گردش هوا داخل دستگاه و افزایش عمر مفید موتورمجهز به دسته جانبی ضد لرزش ارگونومیکدسته کلید گردان ۱۸۰ درجه جهت کار در زوایای مختلفپر قدرت و صنعتی با کارایی بالامجهز به کلید ضد غباردارای قابلیت سافت استارتکابل ۴ متری مقاوم مطابق با استاندارد VDE آلمانکاملا ارگونومیک و خوش دست

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ فرز انگشتی و حکاکی باس مدل B-S-211 مجموعه ۲۱۰ عددی

فرز انگشتی و حکاکی باس مدل B-S-211 مجموعه 210 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۵x30x8 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲.۵ کیلوگرم
  • توان
    ۲۰۰ وات
  • سرعت حرکت آزاد
    ۳۲
  • ویژگی‌های فرز و سنگ رومیزی
    برقی
  • اقلام همراه
    شامل ۲۱۰ عدد سری های مختلف
  • سایر توضیحات
    ✔ دارای ۲۱۱ عدد سری مختلف✔ موتور قدرتمند ۲۰۰ وات✔ دارای دور متغیر ۳۲۰۰۰_ ۸۰۰۰ دور بر دقیقه✔ قابلیت افزودن مته تا سایز ۶ میلیمتر✔ دارای شلنگ خرطومی✔ موتور بزرگ✔ قیمت عالی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ فرز مینیاتوری شارژی وی تولز مدل VT1208 مجموعه ۵۰ عددی

فرز مینیاتوری شارژی وی تولز مدل VT1208 مجموعه 50 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۶x3x3 سانتی‌متر
  • وزن
    ۰.۲۰۰ کیلوگرم
  • توان
    ۳.۶ وات
  • سرعت حرکت آزاد
    ۵۰۰۰ تا ۱۵۰۰۰
  • ویژگی‌های صفحه
    صفحه برش
  • ویژگی‌های فرز و سنگ رومیزی
    شارژی
  • اقلام همراه
    دارای سری های حکاکی مختلف ، مخصوص انواع فرزکاری، حکاکی، سنگ زنی و برش کاری
  • سایر توضیحات
    سایز کولت : ۳.۲ و ۲.۳ میلیمتر – ۳ سرعته – باتری ۳.۶ ولت لیتیومی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ فرز انگشتی هیوندای مدل hp1732

فرز انگشتی هیوندای مدل hp1732

مشخصات

  • وزن
    ۲.۴ کیلوگرم
  • توان
    ۱۷۰ وات
  • سرعت حرکت آزاد
    ۸۰۰۰-۳۵۰۰۰
  • اقلام همراه
    همراه این محصول ۱۲۳ قلم ابزار کاربردی عرضه می‌شود که از مهم ترین آنها می توان به چراغ قوه با قابلیت نصب برروی دستگاه جهت کار در اماکن کم نور شلنگ خرطومی جهت استفاده در کارها ظریف آویز نگهدارنده پایه و گیره سنگ سنباده و برش مته‌هایی با قطر بسیار کم صفحه‌‎های سنباده دو نوع فرچه انواع پایه‌های مخصوص دستگاه جهت حکاکی، طراحی، سوراخکاری و سنباده کاری بدنه خوش دست و ارگونومیکدارای روکش نرم ضد لغزش و ضد تعریق جهت راحتی کاربر در استفاده طولانی مدت
  • سایر توضیحات
    سایز کولت تا ۳.۲ میلیمترتنظیم سرعت ۶ حالته

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ اور فرز مشتی جاب مدل JBS-500

اور فرز مشتی جاب مدل JBS-500

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰x10x15 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲ کیلوگرم
  • توان
    ۹۵۰ وات
  • سرعت حرکت آزاد
    ۳۲۰۰۰ دور بر دقیقه
  • ویژگی‌های فرز و سنگ رومیزی
    مناسب برای چوب
  • اقلام همراه
    ریل کشویی آچار تنظیم کیف ابزار
  • سایر توضیحات
    – موتور این دستگاه قدرتمند و ۹۵۰ وات می باشد -سرعت چرخش ۳۲۰۰۰ دور بر دقیقه می باشد – قطر کولت سایز ۶ میلیمتر است -عمق برش حداکثر تا ۵ سانتیمتر می باشد – کیفیت قابل قبول دارد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ فرز آهنگری رونیکس مدل ۳۲۱۰

فرز آهنگری رونیکس مدل 3210

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۴x11x12 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴.۲ کیلوگرم
  • توان
    ۲۴۰۰ وات
  • سرعت حرکت آزاد
    ۸۰۰۰
  • قطر صفحه
    ۱۸۰ میلی‌متر
  • اندازه سوراخ اتصال
    ۱۴
  • ویژگی‌های فرز و سنگ رومیزی
    برقی
  • اقلام همراه
    – آچار- دفترچه راهنما- دسته کمکی
  • سایر توضیحات
    – قابلیت چرخش بدنه‌ی دستگاه- طول کابل ۴ متر- قابلیت نصب دسته کمکی در سه جهت متفاوت- ابعاد بسته‌بندی: طول: ۵۶ ، عرض: ۲۱ ، ضخامت: ۱۳ سانتی‌متر- وزن بسته بندی: ۶ کیلوگرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ فرز انگشتی توسن مدل ۳۳۱۴GD

فرز انگشتی توسن مدل 3314GD

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۷×۹.۵×۱۴ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱.۷ کیلوگرم
  • توان
    ۷۱۰ وات
  • سرعت حرکت آزاد
    ۱۲۰۰۰ تا ۲۸۰۰۰
  • ویژگی‌های فرز و سنگ رومیزی
    مناسب برای چوب
  • اقلام همراه
    – ۲ عدد آچار- دفترچه‌ی راهنما
  • سایر توضیحات
    – کولت سنگ خورده و سختکاری شده با دقت بالا- دارای موتور ۳.۲ آمپر- طراحی ارگونومیک برای کاهش خستگی کاربر- ابعاد بسته بندی ۱۴ × ۹.۷ × ۵۷ سانتی متر- طول کابل برق: ۲ متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ فرز سنگبری رونیکس کد ۳۲۶۰

فرز سنگبری رونیکس کد 3260

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۶x10x11 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۶۰۰ کیلوگرم
  • توان
    ۲۲۰۰ وات
  • سرعت حرکت آزاد
    ۶۶۰۰
  • قطر صفحه
    ۲۳۰ میلی‌متر
  • ویژگی‌های صفحه
    مناسب برای سنگ
  • ویژگی‌های فرز و سنگ رومیزی
    حفاظ
  • اقلام همراه
    دسته جانبی ضد لرزش ، آچار، گارد، یک جفت ذغال اضافه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ فرز انگشتی گلو بلند رونیکس مدل ۳۳۰۲

فرز انگشتی گلو بلند رونیکس مدل 3302

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۵x8x8 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱.۸ کیلوگرم
  • توان
    ۷۱۰ وات
  • سرعت حرکت آزاد
    ۲۸۰۰۰
  • اندازه سوراخ اتصال
    ۶
  • اقلام همراه
    – دفترچه راهنمای فارسی
  • سایر توضیحات
    – دارای کلید الکترونیک دیمردار جهت عملکرد آسان- طراحی منحصر بفرد وگلو بلند – دارای عایق حرارتی گیربکس

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ فرز مینیاتوری جاب مدل JEG-231 مجموعه ۲۳۱ عددی

فرز مینیاتوری جاب مدل JEG-231 مجموعه 231 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۴x28x7 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱.۹ کیلوگرم
  • توان
    ۲۲۰ وات
  • سرعت حرکت آزاد
    ۸۰۰۰-۴۰۰۰۰
  • ویژگی‌های صفحه
    صفحه برش
  • ویژگی‌های فرز و سنگ رومیزی
    برقی
  • اقلام همراه
    – ۳ عدد کولت – ۲۳۱ عدد لوازم جانبی شامل: ۵ سنگ فرز – ۷ مته‌ی الماسه – ۱۲ سنباده استوانه‌ای – ۲ میله‌ی نگهدارنده‌ی سنباده‌ی استوانه‌ای – ۳۶ صفحه برش دایره‌ای – ۱ سنگ سنباده‌ی معمولی مکعب – ۴ سنگ سنباده‌ی الماسه – ۲ فرچه‌ی مویی و سیمی – ۱ سری کاتر – ۳ مته – ۱ آچار مخصوص – ۲ میله‌ی نگهدارنده‌ی سنگ برش و سنگ سنباده‌ی الماسه – ۴۰ صفحه‌ی دایره‌ای سنباده – میله اتصال سنباده – ۲ سنگ برش فولاد – ۱ شلنگ – پایه اتصال به میز – پایه اتصال به دستگاه – کیف پلاستیکی
  • سایر توضیحات
    کاربرد: حکاکی فلز و سنگ و چوب دارای ۲۳۱ عدد سری مختلف قابلیت برش با زاویه: دارد امکان اضافه کردن مته تا سایز ۶mm قطر سه نظام : ۳.۲ م.م سرعت گردش آزاد: ۸۰۰۰ الی۴۰۰۰۰ دور در دقیقه دارای قابلیت تغییر سرعت ( دیمردار) دارای فرز خرطومی دارای قفل جهت تعویض ابزار بدون آچار دارای کاور پلاستیکی دسته‌دار

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ فرز رونیکس مدل ۴۲۰۳

فرز رونیکس مدل 4203

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۲x10x8 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱.۵ کیلوگرم
  • توان
    ۲۵۰ وات
  • سرعت حرکت آزاد
    ۲۴۰۰۰
  • ویژگی‌های فرز و سنگ رومیزی
    برقی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ فرز مینیاتوری جاب مدل JEG-66230 مجموعه ۲۳۰ عددی

فرز مینیاتوری جاب مدل JEG-66230 مجموعه 230 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۵x27x7 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲ کیلوگرم
  • توان
    ۲۲۰ وات
  • سرعت حرکت آزاد
    ۸۰۰۰-۴۰۰۰۰
  • ویژگی‌های فرز و سنگ رومیزی
    برقی
  • اقلام همراه
    – ۳ عدد کولت – ۲۳۱ عدد لوازم جانبی شامل: ۵ سنگ فرز – ۷ مته‌ی الماسه – ۱۲ سنباده استوانه‌ای – ۲ میله‌ی نگهدارنده‌ی سنباده‌ی استوانه‌ای – ۳۶ صفحه برش دایره‌ای – ۱ سنگ سنباده‌ی معمولی مکعب – ۴ سنگ سنباده‌ی الماسه – ۲ فرچه‌ی مویی و سیمی – ۱ سری کاتر – ۳ مته – ۱ آچار مخصوص – ۲ میله‌ی نگهدارنده‌ی سنگ برش و سنگ سنباده‌ی الماسه – ۴۰ صفحه‌ی دایره‌ای سنباده – میله اتصال سنباده – ۲ سنگ برش فولاد – ۱ شلنگ – پایه اتصال به میز – پایه اتصال به دستگاه – کیف پلاستیکی
  • سایر توضیحات
    کاربرد: حکاکی فلز و سنگ و چوب دارای ۲۳۱ عدد سری مختلف قابلیت برش با زاویه: دارد امکان اضافه کردن مته تا سایز ۶mm قطر سه نظام : ۳.۲ م.م سرعت گردش آزاد: ۸۰۰۰ الی۴۰۰۰۰ دور در دقیقه دارای قابلیت تغییر سرعت ( دیمردار) دارای فرز خرطومی دارای قفل جهت تعویض ابزار بدون آچار دارای کاور پلاستیکی دسته‌دار

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ فرز انگشتی مینیاتوری جاب مدل JB-280 مجموعه ۲۸۰ عددی

فرز انگشتی مینیاتوری جاب مدل JB-280 مجموعه 280 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۶x26x9 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲ کیلوگرم
  • توان
    ۱۲۰۰ وات
  • سرعت حرکت آزاد
    ۸۰۰۰-۳۵۰۰۰
  • ویژگی‌های فرز و سنگ رومیزی
    حفاظ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ فرز انگشتی مینیاتوری باس مدل BS311 مجموعه ۲۵۰ عددی

فرز انگشتی مینیاتوری باس مدل BS311 مجموعه 250 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۵x25x8 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲ کیلوگرم
  • توان
    ۲۰ وات
  • سرعت حرکت آزاد
    ۳۸۰۰۰- ۸۰۰۰
  • ویژگی‌های فرز و سنگ رومیزی
    برقی
  • سایر توضیحات
    دارای ۲۵۰ عدد سری مختلف✔ دو سایز دستگاه کوچک و بزرگ✔ دارای دو موتور قدرتمند ۲۰۰ وات و ۱۱۰ وات✔ دور متغیر ۳۲۰۰۰- ۸۰۰۰ دور بر دقیقه✔ دارای سری چراغ قوه قابل نصب روی هر دو دستگاه جهت محیط های با نور کم✔ سری محافظ شیشه ای✔ قابلیت افزودن مته تا سایز ۶ میلیمتر✔ دارای شلنگ خرطومی قابل نصب روی هر دو دستگاه✔ کیف حمل مستحکم✔ کیفیت بسیار عالی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید سنگ فرز در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان ‌بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید آبلیمو گیر دستی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا