مردانه

یقه اسکی مردانه، راهنمای خرید اینترنتی پلیور یقه اسکی مردانه زیبا

نکات مهمی که هنگام خرید یقه اسکی مردانه باید در نظر بگیرید.

پلیور یقه اسکی مردانه یکی از شیک ترین لباس‌ها برای روزهای سرد است. آن‌ها دارای یک یقه متمایز هستند که هم شیک و هم راحت است. شب‌های خنک‌تری را که پر از لاته‌های تند است، کامل کنید. این تکه لباس را می‌توان در طیف وسیعی از سبک‌ها یافت که هم برای خانم‌ها و هم برای آقایان مناسب است. برخی از آن‌ها شامل مدل بافتنی کلفت، ژاکت یقه‌پوش و گزینه نازک بافت هستند. صرف نظر از سبک ترجیحی شما، اگر برای کاهش دما در آینده نیاز به اضافه کردن چند پلیور یقه اسکی مردانه به کمد لباس خود دارید، ما با لیستی از بهترین پلیور‌های یقه اسکی به کمک شما آمده‌ایم. اینها شیک ترین لباس‌هایی هستند که در بازار به فروش می‌رسند که هم سبک و هم عملکرد را نوید می‌دهند.

پلیور یقه اسکی مردانه یک لباس اصلی در کمد لباس افراد خوش‌پوش است. اما آیا می‌دانستید که آن‌ها به عنوان یقه‌های چوگان، یقه‌های ساختگی و حتی به عنوان چوگان نیز شناخته می‌شوند؟ در این راهنما، با تاریخچه پلیور یقه اسکی مردانه، نحوه مناسب بودن آن‌ها، نحوه مدل دادن به آن‌ها و مواردی که هنگام خرید یقه اسکی مردانه باید به آن‌ها توجه داشته باشید، آشنا خواهید شد.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید پلیور یقه اسکی مردانه را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد محصولات و قیمت‌ها با خرید این پوشاک ارزشمند به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مقاله شما را با انواع پلیور یقه اسکی مردانه آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید پلیور یقه اسکی مردانه باید به آن‌ها توجه داشته باشید را به شما آموزش می‌دهیم.

پلیور یقه اسکی مردانه چیست؟

یقه اسکی نوعی پلیور با یقه بلند است که روی خود تا می‌شود تا یک لایه دوتایی در گردن پوشنده ایجاد کند. این نام از شباهت بصری به چین‌های پوستی که روی گردن یک لاک پشت واقعی ظاهر می‌شود گرفته شده است. به طور سنتی، یک پلیور یقه‌دار تناسب باریکی با بدن دارد و به گونه‌ای ساخته می‌شود که قسمت یقه تا شده برخلاف بافت جامد بدن، به صورت بافتنی آجدار تمام می‌شود.

تاریخچه پیدایش یقه اسکی:

یقه اسکی در نیمکره غربی را می‌توان در قرن پانزدهم ردیابی کرد. در اصل، شوالیه‌ها و سربازانی که زره‌های سنگین و زنجیر می‌پوشیدند، از فشار دادن این فلز به گوشت نرم گردن‌شان ناراحت می‌شدند. بنابراین، آن‌ها لباس‌های بسیار نرم‌تری با گردن بلند می‌پوشیدند تا در هنگام مبارزه راحت‌تر باشند. هرگاه شوالیه‌ای در زره‌اش با کلاه ایمنی درآورده می‌شد، لباس بلند یقه‌پوش ‌مانند دیده می‌شد و اعضای خانواده سلطنتی به سرعت سبک یقه‌بلند را در لباس‌های خود به کار گرفتند.

حتما بخوانید: راهنمای خرید پلیور مردانه

انواع پلیور یقه اسکی مردانه:

  1. یقه اسکی‌های گردن لاک پشتی: یقه اسکی‌های یقه لاکپشتی نوعی پلیور تمام قد هستند که دارای یک یقه لوله‌ای بلند می‌باشند که به گونه‌ای طراحی شده است که پس از پوشیدن روی خود به صورت دو لایه تا می‌شود.
  2. یقه اسکی‌های گردن ساختگی: گردن ساختگی نیز یک پلیور تمام قد با یقه لوله‌ای بلند است، اما طول یقه آن تقریباً نصف یقه اسکی است. این به این معنی است که یک یقه مقلد طوری طراحی نشده است که مانند یقه اسکی تا شود.
  3. یقه اسکی‌های چوگان: یقه پولو نام انگلیسی (بریتانیایی) پلیور با یقه بلند و لوله‌ای است. بنابراین، در این تعریف، یقه اسکی یا یقه مقلد را می‌توان یک یقه پولو در نظر گرفت.
  4. یقه اسکی‌های گردن رول: یقه رول اصطلاح دیگری برای یقه اسکی است که به معنای واقعی کلمه استایل قسمت یقه تا شده پلیور را توصیف می‌کند.
  5. یقه اسکیووی: اسکیووی”Skivvy” یکی دیگر از نام‌های یقه اسکی است که معمولاً در استرالیا و نیوزلند استفاده می‌شود. Skivvy ممکن است گردن کمی شلتر داشته باشد و از الیاف سبکتر مانند پنبه ساخته شده باشد.
  6. یقه اسکی‌های گردن زیپ: زیپ نک شبیه گردن ساختگی است، اما دارای یک زیپ در گلو است. این بدان معنی است که زیپ یقه با وجود شباهت آن پس از زیپ کردن، جزئی از خانواده یقه‌های اسکی محسوب نمی‌شود.

چگونه یک یقه اسکی مردانه زیبا خریداری کنیم؟

اول از همه، باید تصمیم بگیرید که به دنبال چه نوع ظاهری هستید. اگر می‌خواهید در انتهای طیف رسمی باقی بمانید، باید به دنبال یقه اسکی‌های نازک تری باشید، زیرا ظاهر کلی هوشمندتر خواهد بود و با خیاطی بهتر می‌شود. اگر می‌خواهید لباس یقه اسکی را در مجموعه‌های غیررسمی تری بگنجانید، می‌توانید به دنبال چیزی کمی ضخیم تر باشید که به خوبی با لباس‌های پوشیده هماهنگ باشد.

چگونه یک پلیور یقه‎ اسکی مردانه مناسب را خریداری کنیم؟

مانند بیشتر پلیورهای بافتنی، یقه‌های اسکی دارای وزن‌های مختلفی هستند. برخی از آن‌ها بسیار نازک می‌باشند، که جایگزینی عالی برای یک پیراهن معمولی زیر ژاکت است. اینکه آیا انتخاب زیرپیراهن با این نوع یقه‌ را انتخاب می‌کنید به شما بستگی دارد، اما به خاطر داشته باشید که اگرچه یقه‌های باریک و بسیار نازک می‌توانند برای لایه‌بندی عالی باشند، اما پوشیدن آن‌ها به خودی خود واقعاً تمام نقص‌های بدن شما را نشان می‌دهد.

روش انتخاب رنگ مناسب برای یقه اسکی مردانه:

یکی از بزرگ‌ترین چالش‌های یقه‌های یقه‌شلو، ترکیب آن‌ها با سایر لباس‌هایتان است، بنابراین در کنار هم بسیار خوب به نظر می‌رسند. از نظر رنگ، اگر از مفهوم کنتراست و هارمونی پیروی کنید، همیشه خوش لباس به نظر می‌رسید. از نظر رنگ‌ها، خاکستری و برنزه هر دو گزینه‌های فوق‌العاده‌ای هستند و اولین گزینه‌هایی می‌باشند که پول خود را روی آن سرمایه‌گذاری می‌کنند، زیرا به طور کلی با سایر رنگ‌های کلاسیک لباس‌های مردانه کار می‌کنند. گزینه‌های دیگری که باید به آن‌ها توجه کنید مواردی مانند بورگوندی یا سبز تیره است.

پلیور یقه اسکی مردانه از کجا بخریم؟

به طور کلی روش‌های زیادی برای خرید این پوشاک زمستانی مردانه ارزشمند وجود دارد که شما به راحتی می‌توانید از هر یک از این روش‌ها خرید خود را انجام دهید، اما با توجه به اینکه در بین این روش‌ها دو روش یعنی خرید حضوری و خرید اینترنتی بیشتر از سایر روش‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد، در ادامه این دو روش را به شما معرفی می‌کنیم.

  1. خرید حضوری: در این روش شما باید حتما از منزل و محل کار خود خارج شوید و به نزدیک‌ترین بوتیک لباس مردانه فروشی مراجعه کنید و از میان مدل‌های موجود یکی از آن‌ها را انتخاب و خریداری کنید. از آن‌جایی که جنس فروخته شده به هیچ عنوان تعویض یا پس گرفته نمی‌شود، در انتخاب خود باید نهایت دقت و توجه را داشته باشید.
  2. خرید اینترنتی یقه اسکی مردانه: در این روش شما نیازی به خروج از منزل یا محل کار خود را ندارید، فقط کافی است به اینترنت دسترسی داشته باشید و به یک فروشگاه اینترنتی معتبر مراجعه کنید و از میان انبوهی از مدل‌ها یکی را انتخاب و خریداری کنید. در این روش شما هفت روز مهلت تست دارید و در صورت عدم رضایت می‌توانید آن را مرجوع کرده و پول خود را پس بگیرید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید کاپشن مردانه

نکات مهمی که هنگام خرید پلیور یقه اسکی مردانه باید در نظر بگیرید:

اگر به لباسی نیاز دارید که بتواند به شما کمک کند تا در روزهای سردتر گرمای کافی را به شما ارائه دهد، یقه اسکی بهترین گزینه برای شماست. خرید برای این پوشاک با وجود هزاران برند ممکن است بسیار سخت باشد، ما ملاحظات مهمی را که باید هنگام خرید پلیورهای یقه اسکی رعایت کنید، در اختیار شما قرار داده‌ایم، زیرا این ملاحظات تعیین می‌کنند که چقدر احساس راحتی خواهید کرد و چقدر خوب به نظر خواهید رسید.

  1. مواد: پنبه، پشم و الیاف مصنوعی اولین عاملی هستند که باید در نظر بگیرید، نوع مواد استفاده شده در ساخت پلیور است. بسته به اینکه چه زمانی و چگونه می‌خواهید یقه اسکی خود را بپوشید، باید یک ماده مکمل را انتخاب کنید. یقه‌های یقه‌پشتی پنبه‌ای عموماً تنفس‌پذیرتر هستند، اگرچه ممکن است هنگام پوشیدن در زمستان نیاز به لایه‌بندی داشته باشند. الیاف مصنوعی شما را در دوره‌های سردتر گرم نگه می‌دارد. بنابراین آن‌ها بیشتر برای پلیورهای زمستانی مناسب هستند. پلیورهایی نیز وجود دارند که از ترکیب مواد ساخته شده‌اند. این ژاکت‌های ترکیبی قابلیت تنفس دارند و به همین دلیل بسیار راحت هستند.
  2. دوام: توانایی پلیور شما برای مقاومت در برابر فشارهای تمیز کردن منظم، میزان دوام آن را تعیین می‌کند. قدرت ضروری است زیرا خرید لباس یک سرمایه گذاری قابل توجه می‌باشد. برای اینکه بدانید یک پلیور چقدر پایدار است، توصیه می‌کنیم چندین بررسی مشتریان را در مورد یقه اسکی مورد علاقه خود به صورت آنلاین بخوانید تا متوجه شوید که خرید آن‌ها چقدر سودمند یا وحشتناک بوده است. بازخورد مشتری یک راه عالی برای تعیین دوام هر پلیور یقه‌دار است.
  3. استایل: استایل دلخواه شما بر نوع یقه‌ای که انتخاب می‌کنید تأثیر می‌گذارد. این یک انتخاب فردی است و به این ترتیب، از فردی به فرد دیگر متفاوت خواهد بود. تا آنجا که ممکن است، خرید از فروشگاه‌های فیزیکی را انتخاب کنید تا احساس واضحی از کالای مورد نظر خود داشته باشید. اغلب اوقات، تصاویر آنلاین ممکن است از نظر رنگ یا طرح تحریف شده و بسیار گمراه کننده باشند. حضور همه خطرات تصمیم گیری اشتباه را از بین می‌برد و همچنین شما را از دردسر بازگرداندن یقه دور می‌کند.
  4. قیمت: اغلب تصور می‌شود که بهترین محصول گران ترین است، که همیشه اینطور نیست. قیمت گذاری محصولات عمدتاً به برند و همچنین مواد و روش ساخت مورد استفاده بستگی دارد. در مورد پلیورهای یقه اسکی، ما یک لیست جامع از برند‌های سطح بالا تهیه کرده‌ایم که به طور باورنکردنی مقرون به صرفه هستند تا بودجه متفاوتی که خوانندگان ما دارند را برآورده کنند.
  5. برند یا نام تجاری: نام تجاری شما وزن زیادی در صنعت فروش دارد و به همین دلیل، ضروری است که همیشه خدمات با کیفیت ارائه دهید. لیست ما از بهترین پلیورهای یقه اسکی دارای مارک‌های معروف با سال‌ها تخصص در ساخت و طراحی و همچنین مارک‌های جدیدتر و آینده است که بسیاری از مشتریان با آن‌ها آشنایی ندارند. ما این انواع برند را ترکیب کرده‌ایم تا خوانندگان را از همه روندهای جدیدی که می‌توانند روی آن سرمایه گذاری کنند آگاه کنیم.
  6. نظرات مشتریان: گزارش‌های کاربران موجود باعث موفقیت این مقاله شد. در مورد راحتی و قابلیت تنفس، تیم ما به بازخوردهای متفاوت افرادی که قبلاً این پلیورها را می‌پوشیدند بسیار متکی بود تا بدانند آیا به وعده‌های سازنده خود عمل می‌کنند یا خیر. بررسی‌ها عمدتاً از پلتفرم‌های آنلاین مختلف یافت می‌شوند و توصیفی عمیق از هر محصول یقه‌پوش ارائه می‌دهند، که ممکن است تولیدکنندگان آن را فاش نکنند.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می‌توانید پلیور یقه اسکی مردانه مورد نیاز خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه پلیور یقه اسکی مردانه ارزان، باکیفیت، و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.


۱ پلیور یقه اسکی مردانه پاییزان مدل PE700 رنگ یشمی

پلیور یقه اسکی مردانه پاییزان مدل PE700 رنگ یشمی

مشخصات

  • جنس
    اکریلیک
  • طرح
    ساده
  • نوع لباس
    معمولی
  • یقه
    اسکی
  • آستین
    بلند
  • مورد استفاده
    روزمره
  • توضیحات جنس
    تماما اکریلیک و بدون پلی استر
  • جزئیات
    توجه: به علت اختلاف دقت نمایشگرهای مختلف در نمایش رنگ، ممکن است رنگ محصول دریافتی کمی متفاوت به نظر برسد.یقه اسکیدارای گلدوزی روی سینهکشباف سر آستین‌ها و پایین لباسمناسب برای پاییز و زمستان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ پلیور یقه اسکی مردانه تریکو پاییزان مدل PE700 رنگ مشکی

پلیور یقه اسکی مردانه تریکو پاییزان مدل PE700 رنگ مشکی

مشخصات

  • جنس
    اکریلیک
  • طرح
    ساده
  • نوع لباس
    معمولی
  • یقه
    اسکی
  • آستین
    بلند
  • مورد استفاده
    روزمره
  • جزئیات
    یقه اسکی دارای گلدوزی روی سینهدارای تکه دوزی در قسمت آرنجکشباف سر آستین‌ها و پایین لباسمناسب برای پاییز و زمستانبه علت اختلاف دقت نمایشگرهای مختلف در نمایش رنگ، ممکن است رنگ محصول دریافتی کمی متفاوت به نظر برسد.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ پلیور یقه اسکی مردانه تریکو پاییزان مدل PE700 رنگ زغالی

پلیور یقه اسکی مردانه تریکو پاییزان مدل PE700 رنگ زغالی

مشخصات

  • جنس
    اکریلیک
  • طرح
    ساده
  • نوع لباس
    معمولی
  • یقه
    اسکی
  • آستین
    بلند
  • مورد استفاده
    روزمره
  • توضیحات جنس
    تماما اکریلیک و بدون پلی استر
  • جزئیات
    توجه: به علت اختلاف دقت نمایشگرهای مختلف در نمایش رنگ، ممکن است رنگ محصول دریافتی کمی متفاوت به نظر برسد.یقه اسکیدارای گلدوزی روی سینهکشباف سر آستین‌ها و پایین لباسمناسب برای پاییز و زمستان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ پلیور یقه اسکی مردانه مدل ۴۱۱۳۷

پلیور یقه اسکی مردانه مدل 41137

مشخصات

  • جنس
    پلی استر
  • طرح
    طرح‌دار
  • نوع لباس
    جذب
  • یقه
    اسکی
  • آستین
    بلند
  • مورد استفاده
    روزمره

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ پلیور یقه اسکی مردانه مدل TSE021 رنگ طوسی تیره

پلیور یقه اسکی مردانه مدل TSE021 رنگ طوسی تیره

مشخصات

  • جنس
    بافت
  • طرح
    ساده
  • نوع لباس
    معمولی
  • یقه
    اسکی
  • آستین
    بلند
  • مورد استفاده
    اسپرت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ پلیور یقه اسکی مردانه کد ۲۲۳۷ رنگ نسکافه ای

پلیور یقه اسکی  مردانه کد 2237 رنگ نسکافه ای

مشخصات

  • جنس
    الیاف نخی
  • طرح
    طرح‌دار
  • نوع لباس
    معمولی
  • یقه
    اسکی
  • آستین
    بلند
  • مورد استفاده
    روزمره

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ پلیور یقه اسکی مردانه مدل tsa001

پلیور یقه اسکی مردانه مدل tsa001

مشخصات

  • جنس
    نخ
  • طرح
    ساده
  • نوع لباس
    آزاد
  • یقه
    اسکی
  • آستین
    بلند
  • مورد استفاده
    اسپرت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ پلیور یقه اسکی مردانه مدل sa001

پلیور یقه اسکی مردانه مدل sa001

مشخصات

  • جنس
    نخ
  • طرح
    ساده
  • نوع لباس
    معمولی
  • یقه
    اسکی
  • آستین
    بلند
  • مورد استفاده
    اسپرت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ پلیور مردانه مدل یقه اسکی کد TN089 رنگ طوسی تیره

پلیور مردانه مدل یقه اسکی کد TN089 رنگ طوسی تیره

مشخصات

  • جنس
    اکریلیک
  • طرح
    طرح‌دار
  • نوع لباس
    جذب
  • یقه
    اسکی
  • آستین
    بلند
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • توضیحات جنس
    دوام و ماندگاری بالاحفظ حالت اولیه پس از بارها شستشو
  • جزئیات
    تولید شده با تکنولوژی روز دنیابافت متراکم و سِفتگرمای مناسب در عین ظرافت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ پلیور یقه اسکی مردانه مدل ME21 رنگ مشکی

پلیور یقه اسکی مردانه مدل ME21 رنگ مشکی

مشخصات

  • جنس
    کشبافت
  • طرح
    ساده
  • نوع لباس
    معمولی
  • یقه
    اسکی
  • آستین
    بلند
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • جزئیات
    ریز بافت رنگ مشکی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ پلیور یقه اسکی مردانه مدل ZeES021

پلیور یقه اسکی مردانه مدل ZeES021

مشخصات

  • جنس
    کشبافت
  • طرح
    ساده
  • نوع لباس
    معمولی
  • یقه
    اسکی
  • آستین
    بلند
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • جزئیات
    یقه اسکی رنگ زیبای زرشکی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ پلیور  یقه اسکی مردانه کروم مدل ۲۳۲۱۰۰۴

پلیور  یقه اسکی مردانه کروم مدل 2321004

مشخصات

  • جنس
    اکریلیک
  • طرح
    ساده
  • نوع لباس
    جذب
  • یقه
    اسکی
  • آستین
    بلند
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • توضیحات جنس
    ۵۰% کتان۵۰% آکریلیک
  • جزئیات
    پلیور یقه اسکی آستین بلنداستایل Slim_Fitتهیه شده از الیاف پنبه و آکریلیکدارای کشبافت در یقه، سر آستین ها و دور کمرثبات رنگ در شستشو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ پلیور یقه اسکی مردانه کد ۲۲۲۴ رنگ نسکافه ای

پلیور یقه اسکی مردانه کد 2224 رنگ نسکافه ای

مشخصات

  • جنس
    الیاف نخی
  • طرح
    طرح‌دار
  • نوع لباس
    معمولی
  • یقه
    ایستاده
  • آستین
    بلند
  • مورد استفاده
    روزمره
  • توضیحات جنس
    بافت مردانه جلوبسته با مدل اسکی، یک پوشاک محبوب و رایج در بین مردان است. این بافت به دلیل طراحی جذاب و راحتی که به بدن می‌بخشد، برای فصول سرد سال و فعالیت‌های روزمره بسیار مناسب است. این بافت به صورت جلوبسته طراحی شده است که باعث می‌شود به راحتی قابل استفاده باشد و پوشیدن و برداشتن آن نیز بسیار آسان است. همچنین، مدل ایستاده این بافت به بدن شما تناسب بخشیده و شکل بدن شما را به خوبی نشان می‌دهد. به طور کلی، بافت مردانه جلوبسته با مدل یقه اسکی یک پوشاک راحت و جذاب برای استفاده در فصول سرد سال و فعالیت‌های روزمره است که با طرح و رنگبندی متنوع، بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ پلیور یقه اسکی مردانه مدل راه راه رنگ زرشکی

پلیور یقه اسکی مردانه مدل راه راه رنگ زرشکی

مشخصات

  • جنس
    اکریلیک
  • طرح
    طرح‌دار
  • نوع لباس
    معمولی
  • یقه
    اسکی
  • آستین
    بلند
  • مورد استفاده
    اسپرت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ پلیور یقه اسکی مردانه مدل ساده رنگ طوسی

پلیور یقه اسکی مردانه مدل ساده رنگ طوسی

مشخصات

  • جنس
    اکریلیک
  • طرح
    ساده
  • نوع لباس
    معمولی
  • یقه
    اسکی
  • آستین
    بلند
  • مورد استفاده
    اسپرت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ پلیور یقه اسکی مردانه مدل نخ اکریلیک

پلیور یقه اسکی مردانه مدل نخ اکریلیک

مشخصات

  • جنس
    کشبافت
  • طرح
    ساده
  • نوع لباس
    معمولی
  • یقه
    اسکی
  • آستین
    بلند
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • توضیحات جنس
    نخ صد در صد اکریلیک وارداتی
  • جزئیات
    یقه اسکی رنگ زیبای قهوه ای سوخته

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ پلیور یقه اسکی مردانه کد ۲۲۳۷ رنگ طوسی

پلیور یقه اسکی مردانه کد 2237 رنگ طوسی

مشخصات

  • جنس
    الیاف نخی
  • طرح
    طرح‌دار
  • نوع لباس
    معمولی
  • یقه
    اسکی
  • آستین
    بلند
  • مورد استفاده
    روزمره

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ پلیور یقه اسکی مردانه مدل ۰۱

پلیور یقه اسکی مردانه مدل 01

مشخصات

  • جنس
    اکریلیک
  • طرح
    ساده
  • نوع لباس
    معمولی
  • یقه
    اسکی
  • آستین
    بلند
  • مورد استفاده
    اسپرت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ پلیور یقه اسکی مردانه مدل اندامی رنگ زرشکی

پلیور یقه اسکی مردانه مدل اندامی رنگ زرشکی

مشخصات

  • جنس
    اکریلیک
  • طرح
    طرح‌دار
  • نوع لباس
    جذب
  • یقه
    اسکی
  • آستین
    بلند
  • مورد استفاده
    اسپرت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ پلیور یقه اسکی مردانه مدل ریز اکریلیک zogaAkEs021

پلیور یقه اسکی مردانه مدل ریز اکریلیک zogaAkEs021

مشخصات

  • جنس
    اکریلیک
  • طرح
    ساده
  • نوع لباس
    معمولی
  • یقه
    اسکی
  • آستین
    بلند
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • توضیحات جنس
    نخ صد در صد اکریلیک لطیف
  • جزئیات
    رنگ زیبای ذغالی ریز بافت نخ لطیف

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ پلیور یقه اسکی مردانه مدل بافت راه راه

پلیور یقه اسکی مردانه مدل بافت راه راه

مشخصات

  • جنس
    اکریلیک
  • طرح
    طرح‌دار
  • نوع لباس
    معمولی
  • یقه
    اسکی
  • آستین
    بلند
  • مورد استفاده
    اسپرت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ پلیور یقه اسکی مردانه مدل M2729-6

پلیور یقه اسکی مردانه مدل M2729-6

مشخصات

  • جنس
    بافت
  • طرح
    طرح‌دار
  • نوع لباس
    معمولی
  • یقه
    اسکی
  • آستین
    بلند
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • جزئیات
    حتما با آب سرد شستشو شود

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ پلیور یقه اسکی مردانه کد ۲۲۳۷ رنگ شیری

پلیور یقه اسکی مردانه کد 2237 رنگ شیری

مشخصات

  • جنس
    الیاف نخی
  • طرح
    طرح‌دار
  • نوع لباس
    معمولی
  • یقه
    اسکی
  • آستین
    بلند
  • مورد استفاده
    روزمره

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ پلیور یقه اسکی مردانه مدل ستونی

پلیور  یقه اسکی مردانه مدل ستونی

مشخصات

  • جنس
    اکریلیک
  • طرح
    طرح‌دار
  • نوع لباس
    جذب
  • یقه
    اسکی
  • آستین
    بلند
  • مورد استفاده
    اسپرت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ پلیور یقه اسکی مردانه مدل KO21

پلیور یقه اسکی مردانه مدل KO21

مشخصات

  • جنس
    کشبافت
  • طرح
    ساده
  • نوع لباس
    معمولی
  • یقه
    اسکی
  • آستین
    بلند
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • جزئیات
    رنگ زیبای کله اٌردکی . ریزبافت . ضخامت مناسب

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ پلیور یقه اسکی مردانه مدل ۴۱۱۳۹

پلیور یقه اسکی مردانه مدل 41139

مشخصات

  • جنس
    پلی استر
  • طرح
    طرح‌دار
  • نوع لباس
    معمولی
  • یقه
    اسکی
  • آستین
    بلند
  • مورد استفاده
    روزمره

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ پلیور مردانه مدل یقه اسکی اندامی رنگ مشکی

پلیور مردانه مدل یقه اسکی اندامی رنگ مشکی

مشخصات

  • جنس
    اکریلیک
  • طرح
    ساده
  • نوع لباس
    جذب
  • یقه
    اسکی
  • آستین
    بلند
  • مورد استفاده
    اسپرت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ پلیور یقه اسکی مردانه مدل راه راه رنگ مشکی

پلیور یقه اسکی مردانه مدل راه راه رنگ مشکی

مشخصات

  • جنس
    اکریلیک
  • طرح
    طرح‌دار
  • نوع لباس
    جذب
  • یقه
    اسکی
  • آستین
    بلند
  • مورد استفاده
    اسپرت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ پلیور مردانه مدل یقه اسکی ساده رنگ مشکی

پلیور مردانه مدل یقه اسکی ساده رنگ مشکی

مشخصات

  • جنس
    اکریلیک
  • طرح
    ساده
  • نوع لباس
    معمولی
  • یقه
    اسکی
  • آستین
    بلند
  • مورد استفاده
    اسپرت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ پلیور یقه اسکی مردانه کد TN21 رنگ نقره ای

پلیور یقه اسکی مردانه کد TN21 رنگ نقره ای

مشخصات

  • جنس
    کشبافت
  • طرح
    ساده
  • نوع لباس
    معمولی
  • یقه
    اسکی
  • آستین
    بلند
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • جزئیات
    رنگ نقره ای

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید پلیور یقه اسکی مردانه در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید آبرنگ نقاشی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا