اکسسوریزنانهمردانه

کیف مدارک، خرید اینترنتی و قیمت بهترین انواع کیف مدارک

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید کیف مدارک باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

نگهداری و حمل اسناد و مدارک یک اولویت مهم در زندگی است. برخی سندها مثل سند ملک و خودرو از اهمیت بالاتری برخوردار هستند، بنابراین باید از آن‌ها ‌به خوبی نگهداری کرد. کیف مدارک یک وسیله خوب و کاربردی برای حمل و نگهداری اسناد مهم شما می‌باشد. شما با داشتن این کیف با خیال راحت می‌توانید انواع سند و مدرک خود را همراه داشته باشید و زمانی که به آن‌ها نیاز دارید، آن‌ها را ارائه نمائید. کسانی که کار آن‌ها به گونه‌ای است که مدام نیاز به ارائه مدارک دارند باید حتما برای خود یک کیف مدارک تهیه کنند.

یک راننده اتوبوس، وکیل، معلم، مهندس همیشه مجبور است یکی سری سند و پرونده را با خود حمل کند، بنابراین برای حمل آسان نیاز به کیف مدارک دارد. این کیف در ابعاد و اندازه‌های مختلف تولید می‌شود، یعنی شما با توجه به ابعاد و اندازه اسناد خود می‌توانید کیف مورد نیاز خود را خریداری کنید. جنس کیف هم نقش مهمی در مدت زمان کارکرد کیف دارد. بهترین جنس کیف مدارک چرمی است، چرم مقاومت بالایی دارد و سالیان سال می‌تواند برای شما کار کند. پس پرداخت کمی هزینه بیشتر ارزش آن را دارد که یک کیف مقاوم و باکیفیت بالا را خریداری کنید.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید کیف مدارک را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این محصول ارزشمند به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مطلب شما را با انواع کیف مدارک آشنا کرده و به شما نکات مهمی را که هنگام خرید کیف مدارک باید به آن توجه داشته باشید را آموزش می‌دهیم.

کیف مدارک چیست و چه کاربردی دارد؟

کیف مدرک، کیف دستی، کیف کلاچ که به آن کیف پاسپورتی هم گفته می‌شود، وسیله‌ای است که به منظور حمل و نگهداری اسناد و مدارک مهم مثل سند، پول، کارت بانکی، جواهرات، دسته چک و تلفن همراه مورد استفاده قرار می‌گیرد. از این کیف شما می‌توانید برای حمل و نگهداری اسناد مهمی که همیشه باید در دسترس شما باشند، استفاده کنید و از اسناد خود به خوبی مراقبت کنید. این محصول در جنس‌ها و ابعاد مختلفی ساخته می‌شود که شما باید با توجه به نیاز خود یکی از آن‌ها را انتخاب و خریداری نمائید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید کیف اداری مردانه

انواع کیف مدارک موجود در بازار:

همان طور که گفته شد این کیف در ابعاد و اندازه‌های مختلف دوخته می‌شود، تفاوت اصلی مدل‌ها در جنس آن‌ها می‌باشد. در ادامه شما عزیزان را با انواع جنس‌های این محصول آشنا می‌کنیم.

  1. کیف مدارک پارچه‌ای: اگر به دنبال یک کیف پاسپورتی سبک و کم حجم هستید، کیف‌های پارچه‌ای معمولی بهترین گزینه می‌باشند. این کیف‌ها معمولا از پارچه‌های برزنت، مخمل و حتی کتان تهیه می‌شوند و وزن آن‌ها نسبت به جنسی که از آن دوخته می‌شوند، متفاوت است. قیمت کیف‌های پارچه‌ای از مدل‌های دیگر ارزان‌تر می‌باشد. البته نباید انتظار داشته باشید که سالیان سال برای شما دوام بیاورد.
  2. کیف مدارک چرم مصنوعی: چرم از زمان‌های گذشته مورد توجه انسان قرار داشته و دارد. چرم علاوه بر زیبایی خاص از مقاومت زیادی برخوردار است. متاسفانه قیمت چرم نسبت به کیف‌های معمولی مقداری گران‌تر می‌باشد. زیرا برای تهیه این محصول برخلاف چرم طبیعی که از پوست دباغی شده حیوانات تهیه می‌شود، باید در کارخانه یک سری مواد را با هم ترکیب کنند تا ماده‌ای شبیه چرم طبیعی ایجاد شود. هرگز از چرم مصنوعی انتظار کارکرد چرم طبیعی را نداشته باشید.
  3. کیف مدارک چرم طبیعی: در واقع بهترین جنسی که کیف شما از آن دوخته می‌شود، چرم طبیعی است. این چرم از پ
  4. خرید وست دباغی شده طبیعی حیواناتی مثل گاو، گوسفند و بز و در سایر کشورها حیوانات دیگر به وجود می‌آید. این محصول واکس خور بوده و از مقاومت بالایی برخوردار است. شما به راحتی سالیان سال می‌توانید از این محصول ارزشمند استفاده نمائید. خوشبختانه چرم در رنگ‌های مختلف تولید می‌شود و شما به راحتی می‌توانید رنگ آن را با لباس خود ست نمائید. فراموش نکنید که قیمت‌ این جنس از همه گران‌تر است.

بهترین جنس کیف مدارک:

شاید از توضیحات بالا خود شما هم به این نتیجه رسیده باشید که کدام جنس برای این کیف مناسب‌تر است. همان طور که گفته شد جنس پارچه‌ای ارزان‌ترین و کم کیفیت‌ترین نوع پارچه برای این کیف است و چرم مصنوعی به دلیل نزدیک بودن به چرم واقعی و قیمت مناسب یک جنس میان رده به حساب می‌آید. بهترین جنس برای این کیف بدون شک چرم طبیعی است، این ماده به دلیل مقاومت بالا و طول عمر بیشتر جزو محبوب‌ترین مدل‌های این کیف به شما می‌آید. البته قیمت آن از همه بیشتر است به همین علت ارزش هزینه بیشتر را برای خرید این محصول دارد، زیرا سالیان سال برای شما کار خواهد کرد.

کیف مدارک از کجا بخرم؟

این معمولا سوالی است که معمولا پرسیده می‌شود که این‌ کیف را از کجا خریداری کنیم. پاسخ به این سوال چندان هم سخت نیست، شما به راحتی می‌توانید این محصول را از فروشگاه‌های لوازم اداری یا چرم فروشی‌های سراسر کشور خریداری کنید. البته اگر با خرید حضوری این محصول مشکل دارید، می‌توانید آن را به صورت اینترنتی خریداری کنید. برای این منظور باید به یک فروشگاه اینترنتی معتبر مراجعه کرده و کیف مورد نظر خود را انتخاب و خریداری نمائید. نگران خرید این محصول نباشید، زیرا برخی از فروشگاه‌ها امکان مرجوع نمودن کالا را فراهم کرده‌اند و در صورت عدم رضایت از محصول می‌توانید آن را مرجوع نموده و پول خود را پس بگیرید.

راهنمای خرید کیف مدارک:

شاید در نگاه اول با خود فکر کنید که خرید کیف مدارک کار خیلی ساده‌ای است و نیاز به دانش و مهارت خاصی ندارد. اما اگر سری به بازار زده باشید، با انبوهی از مدل‌ها و قیمت‌ها مواجه می‌شوید که انتخاب و خرید را برای شما دشوار می‌کند. در این شرایط خواهید دید که خرید این محصول کار خیلی ساده‌ای هم نیست و نیاز به یک سری اطلاعات در مورد خرید دارد. پس اگر شما هم با خرید این محصول به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. در ادامه به شما یک سری نکات مهم را آموزش می‌دهیم که با مطالعه آن‌‌ها به راحتی می‌توانید کیف مدارک مورد نیاز خود را انتخاب و خریداری کنید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید کیف اداری زنانه

نکات مهمی که هنگام خرید کیف مدارک باید آن‌ها را در نظر بگیرید:

  • دوام محصول: زمانی که برای انجام یک کار اداری به جایی مراجعه می‌کنید، ممکن است، چندین اداره را جابه‌جا شوید، یعنی از این طرف شهر به طرف دیگر بروید. در چنین شرایطی باید کیف شما از دوام لازم برخوردار باشد، تا در حین جا‌به‌جایی از مدارک شما به خوبی محافظت کند.
  • اندازه محصول: دومین نکته‌ای که هنگام خرید این محصول باید در نطر بگیرید، اندازه آن است. بهتر است کیف شما کوچک اما به اندازه کافی جادار باشد. حمل یک کیف دستی بزرگ برای هیچ کس خوشایند نیست. بنابراین اندازه کیف شما باید در حدی نباشد که برای شما آزار دهنده باشد. از طرفی فضای لازم برای نگهداری اسناد مورد نیاز شما را داشته باشد.
  • جنس کیف: اگر به صورت روزانه از کیف مدرک خود استفاده می‌کنید، باید از جنس مرغوب ساخته شده باشد که در برابر کار روزانه شما به خوبی دوام بیاورد. همان طور که در ابتدای مقاله به آن اشاره شد، جنس چرم طبیعی از همه بهتر و بادوام‌تر است. بنابراین ارزش پرداخت هزینه بیشتر را دارد.
  • شکل ظاهری: شاید این نکته‌ای باشد که کمتر به آن توجه می‌شود، اما از اهمیت بالایی برخوردار است. علاوه بر توجه به دوام و جنس کیف باید به زیبایی و ظاهر کیف خود هم توجه داشته باشید. اگر کیف شما جلوه زیبایی نداشته باشد، ممکن است، خیلی زود از آن خسته شوید و به دنبال یک کیف زیباتر بروید. پس حتما به ظاهر کیف خود هم دقت کنید.
  • مکانیسم با و بسته شدن: در اکثر موارد شما درون کیف خود اسناد و مدارک مهمی را نگهداری می‌کنید، بنابراین باید از امنیت بالایی برخوردار باشند. داشتن یک قفل بادوام که حین حرکت باز نشود و مدارک شما به خوبی محافظت شود از اهمیت زیادی برخوردار است. داشتن یک زیپ باکیفیت تضمین می‌کند که حتی در صورت باز شدن قفل کیف اسناد شما به بیرون کیف ریخته نمی‌شود.
  • کیفیت دوخت: بعد از تعیین جنس مرغوب برای کیف خود نیاز است به کیفیت دوخت آن هم توجه داشته باشید.حتی اگر جنس پارچه کیف ز بهترین پارچه هم باشد، اگر از کیفیت دوخت لازم برخوردار نباشد، خیلی سریع از محل دوخت پاره شده و باید آن را دور بیاندازید. از نظر شکل ظاهری هم توجه کنید که دوخت کیف شما ریز و بدون زنجیره باشد.
  • جنس آستری کیف: نکته دیگری که هنگام خرید این کیف باید در نظر بگیرید، توجه به جنس آستری درون کیف است. اگر جنس پارچه آستری باکیفیت نباشد، بعد از مدتی پاره شده و کیف شما کارایی خود را از دست می‌دهد. بنابراین هنگام خرید این محصول حتما به جنس آستری درون کیف هم توجه داشته باشید.
  • قیمت کیف: شما باید با توجه به میزان بودجه خود اقدام به خرید این محصول نمائید. ممکن است، شما بهترین جنس کیف را هم انتخاب کنید، اما اگر توان خرید آن محصول را نداشته باشید هیچ فایده‌ای برای شما نخواهد داشت. پس همیشه با توجه به میزان دارایی خود برای خرید این محصول اقدام به خرید کنید.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می‌توانید کیف مدارک مورد نظرتان را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از بهترین نمونه‌های کیف مدارک ارزان، محبوب و پرفروش را برای شما جمع آوری کرده‌ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت کنید.


۱ کیف مدارک مدل اسپرت کد KM-002

کیف مدارک مدل اسپرت کد KM-002

مشخصات

  • جنس
    چرم طبیعی
  • نحوه بسته شدن کیف و کوله
    دکمه
  • ابعاد
    ۱۳x10x2 سانتی‌متر
  • قابل استفاده برای
    آقایان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ کیف مدارک چرمینه اسپرت کد ۷۹۰۲۴

کیف مدارک چرمینه اسپرت کد 79024

مشخصات

  • جنس
    چرم طبیعی
  • نحوه بسته شدن کیف و کوله
    ساده
  • ابعاد
    ۱۷ × ۱۳ × ۲ سانتی‌متر
  • قابل استفاده برای
    بانوان
  • سایر توضیحات
    عدم استفاده از آستری های پارچه ایتمام محصول از چرم طبیعی گاویدوخته شده به وسیله نخ مخصوص چرم طبیعی گاوی
  • ویژگی‌های ظاهری
    محل نگهداری کارت ویزیت
  • محل نگهداری کارت اعتباری
    ۶

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ کیف مدارک مدل ۴ برگی کد ۱۰۲

کیف مدارک مدل 4 برگی کد 102

مشخصات

  • جنس
    پلاستیک
  • نحوه بسته شدن کیف و کوله
    ساده
  • ابعاد
    ۱۹x13x3 سانتی‌متر
  • قابل استفاده برای
    آقایان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ کیف مدارک زیگزا مدل ALLCARE

کیف مدارک زیگزا مدل ALLCARE

مشخصات

  • جنس
    چرم مصنوعی
  • نحوه بسته شدن کیف و کوله
    دکمه
  • ابعاد
    ۰.۵x10x12.5 سانتی‌متر
  • قابل استفاده برای
    آقایان
  • سایر توضیحات
    -دارای زیپ جهت قرار دادن مدارک بیشتر و یا وجه نقد-قابلیت قرار گیری ۶ عدد کارت-وجود ۲ عدد جیب برای قرار دادن مدارک بیشتر در طرفین
  • ویژگی‌های ظاهری
    محل نگهداری سکه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ کیف مدارک مدل دکمه دار

کیف مدارک مدل دکمه دار

مشخصات

  • جنس
    چرم مصنوعی
  • نحوه بسته شدن کیف و کوله
    دکمه
  • ابعاد
    ۱۳x1x9 سانتی‌متر
  • قابل استفاده برای
    آقایان و بانوان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ کیف مدارک مدل LVP 01 کد ۹۹

کیف مدارک مدل LVP 01 کد 99

مشخصات

  • جنس
    چرم مصنوعی
  • نحوه بسته شدن کیف و کوله
    ساده
  • قابل استفاده برای
    بانوان
  • ویژگی‌های ظاهری
    محل نگهداری سکه
  • محل نگهداری کارت اعتباری
    ۱۵

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ کیف مدارک مدل BET-PARIS S

کیف مدارک مدل BET-PARIS S

مشخصات

  • جنس
    چرم طبیعی
  • نحوه بسته شدن کیف و کوله
    دکمه
  • قابل استفاده برای
    بانوان
  • محل نگهداری کارت اعتباری
    ۱۲

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ کیف مدارک مدل البرز کد KM-006

کیف مدارک مدل البرز کد KM-006

مشخصات

  • جنس
    چرم مصنوعی
  • نحوه بسته شدن کیف و کوله
    مگنت
  • ابعاد
    ۱۲x10x2 سانتی‌متر
  • قابل استفاده برای
    آقایان
  • ویژگی‌های ظاهری
    محل نگهداری کارت ویزیت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ کیف مدارک چرم بارثاوا کد ۱۵۰۸

کیف مدارک چرم بارثاوا کد 1508

مشخصات

  • جنس
    چرم طبیعی
  • نحوه بسته شدن کیف و کوله
    ساده
  • ابعاد
    ۱۰x1x13 سانتی‌متر
  • قابل استفاده برای
    آقایان
  • کد کالای محصول
    ۱۵۰۸
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • سایر توضیحات
    چرم طبیعی گاوی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ کیف مدارک چرم یلسان مدل PEUGEOT کد KM-200-01-GS

کیف مدارک چرم یلسان مدل PEUGEOT کد KM-200-01-GS

مشخصات

  • جنس
    چرم طبیعی
  • نحوه بسته شدن کیف و کوله
    ساده
  • ابعاد
    ۱۰x14x1 سانتی‌متر
  • قابل استفاده برای
    آقایان و بانوان
  • سایر توضیحات
    دارای جعبه چوبی مخصوص یلسان مناسب هدیهابعاد کیف ۱۴×۱۰ سانتی متر بدون استفاده از هیچگونه مواد صنعتیلوسیون مخصوص چرم یلسان هر ماه یکبار
  • ویژگی‌های ظاهری
    بدون ویژگی
  • محل نگهداری کارت اعتباری
    ۶ عدد جایگاه مخصوص کارت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ کیف مدارک مدل ۱۵۱۵۴

کیف مدارک مدل 15154

مشخصات

  • جنس
    چرم مصنوعی
  • نحوه بسته شدن کیف و کوله
    چسب
  • قابل استفاده برای
    بانوان
  • سایر توضیحات
    دارای ۶ جیب در اندازه کارت خودرو ، بیمه نامه ماشین و…دارای ۶ عدد جای کارت اعتباری یا ویزیت
  • محل نگهداری کارت اعتباری
    ۶

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ کیف مدارک ماشین طرح گل ریز مدل CA-003

کیف مدارک ماشین طرح گل ریز مدل CA-003

مشخصات

  • جنس
    چرم مصنوعی
  • نحوه بسته شدن کیف و کوله
    ساده
  • ابعاد
    ۱۳x10x1 سانتی‌متر
  • قابل استفاده برای
    آقایان
  • ویژگی‌های ظاهری
    محل نگهداری کارت ویزیت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ کیف مدارک چرم زانکو مدل ۲۰-۳۰۹۹

کیف مدارک چرم زانکو مدل 20-3099

مشخصات

  • جنس
    چرم طبیعی
  • نحوه بسته شدن کیف و کوله
    ساده
  • ابعاد
    ۲ × ۱۳.۵× ۱۰ سانتی‌متر
  • سایر توضیحات
    چرم طبیعیضد حساسیتزیبا و بادواممحل نگهداری مدارک ماشین و کارتهای اعتباری
  • محل نگهداری کارت اعتباری
    ۶

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ کیف مدارک کد ۰۵۷۳

کیف مدارک کد 0573

مشخصات

  • جنس
    چرم مصنوعی
  • نحوه بسته شدن کیف و کوله
    چسب
  • قابل استفاده برای
    بانوان
  • سایر توضیحات
    کیف مدارک و کارت و جای اسکناس از پهلو
  • محل نگهداری کارت اعتباری
    ۸

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ کیف مدارک چرم عطارد مدل K13

کیف مدارک چرم عطارد مدل K13

مشخصات

  • جنس
    چرم طبیعی
  • نحوه بسته شدن کیف و کوله
    قفل رمزدار
  • ابعاد
    ۵x13x25 سانتی‌متر
  • قابل استفاده برای
    آقایان
  • سایر توضیحات
    چرم طبیعی گاوی دباغی شده در مجموعه چرم عطاردتولید شده به وسیله برند رسمی چرم عطاردبسته بندی شکیل (وکیوم شده) مناسب برای هدیه۲ قسمت برای دسته چک و موبایل۱ قسمت اصلی با ابعاد بزرگتر برای سایر وسایل۱ قسمت زیپ دار۸ قسمت برای کارت۱ قسمت برای خودکاردارای بند دستی جدا شوندهدارای قفل دو رمز قابل تنظیممناسب برای هدیه
  • ویژگی‌های ظاهری
    قفل
  • محل نگهداری کارت اعتباری
    ۸ قسمت برای نگهداری انواع کارت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ کیف مدارک مدل ۱۵۱۶۸

کیف مدارک مدل 15168

مشخصات

  • جنس
    چرم مصنوعی
  • نحوه بسته شدن کیف و کوله
    ساده
  • قابل استفاده برای
    بانوان
  • محل نگهداری کارت اعتباری
    ۶

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ کیف مدارک مدل قفل دار

کیف مدارک مدل قفل دار

مشخصات

  • جنس
    چرم مصنوعی
  • نحوه بسته شدن کیف و کوله
    قفل رمزدار
  • ابعاد
    ۸x16x25 سانتی‌متر
  • قابل استفاده برای
    آقایان و بانوان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ کیف مدارک مدل CA-015

کیف مدارک مدل CA-015

مشخصات

  • جنس
    چرم مصنوعی
  • نحوه بسته شدن کیف و کوله
    ساده
  • ابعاد
    ۱۳x10x1 سانتی‌متر
  • قابل استفاده برای
    آقایان
  • ویژگی‌های ظاهری
    محل نگهداری کارت ویزیت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ کیف مدارک مدل ۲۷۱۵۱

کیف مدارک مدل 27151

مشخصات

  • جنس
    چرم مصنوعی
  • نحوه بسته شدن کیف و کوله
    ساده
  • ابعاد
    ۱۳x1x13 سانتی‌متر
  • قابل استفاده برای
    آقایان و بانوان
  • ویژگی‌های ظاهری
    محل نگهداری کارت ویزیت
  • محل نگهداری کارت اعتباری
    ۶

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ کیف مدارک طرح گربه مدل DBA090544

کیف مدارک طرح گربه مدل DBA090544

مشخصات

  • جنس
    چرم مصنوعی
  • نحوه بسته شدن کیف و کوله
    ساده
  • ابعاد
    ۱۴ × ۱۰ × ۰.۳ سانتی‌متر
  • قابل استفاده برای
    بانوان
  • سایر توضیحات
    دارای ۳ برگ جهت قرار دادن کارت های سایز بزرگ، دارای ۳ برگ جهت قرار دادن کارت های سایز کوچک به صورت دو تایی در کنار هم، جیب داخلی شفاف در هر طرف جلد، امکان ست کردن همین طرح از چرم با محصولات دیگر این طرح
  • ویژگی‌های ظاهری
    محل نگهداری کارت ویزیت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید کیف مدارک در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

بیشتر بخوانید: نشانه‌های سوختن واشر سرسیلندر 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا