لوازم آرایشیویژه

پایه سشوار، راهنمای خرید اینترنتی پایه سشوار ایستاده و رومیزی ارزان

نکات مهمی که هنگام خرید پایه سشوار باید در نظر بگیرید.

اگر تجربه کافی در مورد این نوع محصولات ندارید، انتخاب بهترین پایه سشوار سخت و غیرممکن است. به همین دلیل است که ما تصمیم گرفته‌ایم فقط مفیدترین پایه سشوار را در لیست خود قرار دهیم تا انتخاب یکی را برای شما آسان‌تر کنیم و زمان خود را برای چیزهای بی‌فایده تلف نکنید. ما همچنین مطمئن شده‌ایم که همه محصولات موجود در لیست ما با کیفیت هستند و می‌توانند عملکرد شگفت انگیزی را برای شما ارائه دهند.
لازم نیست نگران خراب شدن یا عدم کارکرد پایه سشوار خود باشید زیرا ما فقط محصولات مورد اعتماد هزاران نفر در سراسر جهان را انتخاب می‌کنیم. اگر به دنبال خرید پایه سشوار جدید هستید، باید لیست ما را بررسی کنید تا به راحتی موردی را پیدا کنید که متناسب با نیازهای شما باشد.

هنگام خرید پایه سشوار موارد زیادی در تصمیم شما وجود دارد. تعیین هدف اصلی شما برای استند ضروری می‌باشد، زیرا چندین نوع پایه‌سشوار در بازار موجود است. برخی از پایه‌ها برای نگه داشتن سشوار در زمانی که استفاده نمی‌شود ساخته شده‌اند، در حالی که برخی دیگر برای استفاده در طول فرآیند خشک کردن مو ساخته شده‌اند. پایه‌سشوار برای نگه داشتن سشوار در حین کار ساخته شده است و به شما این امکان را می‌دهد که در حین خشک کردن موهای خود از دستان خود برای کارهای دیگر استفاده کنید. برخی از افراد دوست دارند از پایه‌های سشوار استفاده کنند، اگر می‌خواهید از هر دو دست برای حالت دادن و برس زدن موهای خود در حین خشک کردن استفاده کنید. این اقلام به ویژه برای افراد ناتوانی که ممکن است هماهنگی لازم برای خشک کردن موهای خود را نداشته باشند یا افرادی که تونل کارپال یا آسیب‌های دیگری به دست یا مچ دارند مفید است.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید پایه سشوار را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد محصولات و قیمت‌ها با خرید این محصول با ارزش به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مقاله شما را با انواع پایه سشوار آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید پایه‌‌‌سشوار باید به آن‌ها توجه داشته باشید را به شما آموزش می‌دهیم.

پایه سشوار چیست و چه کاربردی دارد؟

برای آرایشگران، یک پایه‌سشوار حرفه‌ای که شانه‌ها، برس‌ها و بطری‌های محصولات را نیز در خود جای می‌دهد، می‌تواند برای کاهش شلوغی در ایستگاه کاری و در دسترس نگه داشتن ابزارهای حالت دهنده که اغلب استفاده می‌شوند، مفید باشد. اگر حمام یا روشویی شما فضای محدودی دارد، باید یک سشوار و استند سازماندهی ابزار حالت دهنده را برای نگهداری ابزارهای مدل موی خود در دست بگیرید. بهترین پایه‌سشوار نه تنها میز شما را مرتب نگه می‌دارد، بلکه استفاده کارآمدتر از ابزار سشوار شما را آسان‌تر می‌کند. این پایه‌سشوار هم کابل‌ها و ابزارهای آرایش مو شما را از دید و ذهن دور نگه می‌دارد و هم پایه استیل ضد زنگ آن در میان دوش‌های بخاردار بسیار تمیز می‌ماند.

حتما بخوانید: راهنمای خرید قیچی پیتاژ

انواع پایه سشوار موجود در بازار:

  1. پایه‌سشوار سرویس بهداشتی: همیشه یکی از دغدغه‌های اصلی افراد سازماندهی به وسایل جلوی آینه سرویس بهداشتی است. سشوار یکی از این ابزار می‌باشد، که به آسانی سازماندهی نمی‌شود و شما نیاز به نصب یک نگهدارنده در سرویس دارید که سشوار شما روی آن قرار بگیرد. این پایه معمولا روی دیوار یا کابینت سرویس پیچ می‌شود.
  2. پایه‌‌سشوار ایستاده: یکی از مشکلات آرایشگران هنگام کار قرار دادن سشوار در جایی است که همیشه در دسترس باشد و برای دسترسی به آن نیاز به خم شدن نداشته باشید. این پایه بر روی زمین قرار می‌گیرد و شما دیگه برای نگهداشتن نگهدارنده‌‌سشوار نیاز به دیوار و کابینت نخواهید داشت. مهمترین ویژگی این محصول این است که روی میز کار شما را شلوغ نمی‌کند.
  3. پایه‌سشوار رومیزی: برخی افراد تمایل دارند سشوار در منزل آن‌ها روی میز باشد، اما جلوه بدی به محیط ندهد. از این رو به این افراد پایه رومیزی را پیشنهاد می‌کنیم. این پایه از نظر شکل ظاهری شباهت زیادی به پایه ایستاده دارد و فقط ارتفاع کمتری دارد و برخلاف پایه ایستاده که روی زمین قرار می‌گرفت روی میز آرایش قرار می‌گیرد.
  4. پایه‌سشوار دیواری: این نمونه دقیقا شبیه پایه سرویس بهداشتی است، با این تفاوت که فقط آن را می‌توان روی دیوار نصب کرد. این پایه علاوه بر منزل، در سالن‌های زیبایی و سرویس بهداشتی قابل نصب است. از مهمترین ویژگی‌های این پایه می‌توان به قیمت ارزان و نصب ساده آن اشاره کرد.

راهنمای خرید پایه سشوار:

از آنجایی که افراد بیشتری به صورت آنلاین و آفلاین هولدر سشوار را خریداری می‌کنند، ما باید در انتخاب گزینه‌های خود دقت بیشتری داشته باشیم. بازار مملو از صدها و هزاران محصول است که اگر مراقب نباشید می‌توانند شما را گیج کنند. به همین دلیل است که ما این راهنمای قطعی را در مورد ملاحظات قبل از خرید یا انتخاب نگهدارنده سشوار گردآوری کرده‌ایم. اگر قصد خرید نگهدارنده سشوار را دارید، در جای مناسبی هستید. این راهنمای خرید تمام اطلاعاتی را که برای پیدا کردن یک نگهدارنده سشوار مناسب برای شما را در اختیار دارد.

  • هزینه: اولین چیزی که هنگام خرید نگهدارنده سشوار به ذهن می‌رسد، قیمت آن است. برای یک محصول مهم است که در حد بودجه شما باشد تا آن را بدون خرج کردن یا بدهی پرداخت کنید.
  • کیفیت: کیفیت نگهدارنده سشوار مستقیماً به مدت زمان ماندگاری و عملکرد خوب آن بستگی دارد. اگر چیزی می‌خواهید که ماندگاری بیشتری داشته باشد، باید کیفیت خوبی داشته باشد.
  • هدف: قبل از خرید هر کالایی، باید مشخص کنید که چه هدفی در زندگی شما خواهد داشت. اگر می‌دانید که نگهدارنده سشوار چه هدفی را دنبال می‌کند، انتخاب آنی که کاملاً متناسب با نیاز شما باشد برای شما آسان‌تر خواهد بود.
  • سهولت استفاده: بهتر است استفاده از محصول آسان باشد تا بتوانید بدون مشکل و عوارض آن را اجرا کنید.
  • گارانتی: بررسی کنید که سازنده چه نوع پوششی را قبل از خرید ارائه می‌دهد تا بدانید چه نوع تعمیرات یا تعویض‌هایی در طول گارانتی شما پوشش داده می‌شود.

خرید هر چیزی فرآیند پیچیده‌ای است. لازم است عوامل متعددی را در نظر بگیرید و بر اساس آن‌ها تصمیم بگیرید. باید مطمئن باشید که محصولی را که خریداری می‌کنید ارزشش را دارد.

حتما بخوانید: راهنمای خرید پرینتر ناخن

نکات مهمی که هنگام خرید پایه سشوار باید در نظر بگیرید:

در اینجا چند فاکتور بیشتر با جزئیات وجود دارد که باید قبل از خرید نگهدارنده سشوار در نظر بگیرید:

  1. کارایی: محصول چگونه کار می‌کند؟ عملکرد یک جنبه مهم است که باید هنگام خرید نگهدارنده سشوار در نظر گرفته شود. شما می خواهید مطمئن شوید که محصول انتخابی شما مطابق انتظار عمل می‌کند و نتایج مورد نظر شما را ارائه می‌دهد. عملکرد نگهدارنده سشوار اغلب با مشخصات آن مشخص می‌شود که باید به دقت مطالعه کنید. همچنین باید به دنبال نظرات سایر کاربران باشید، که می‌توانند به شما اطلاع دهند که آیا نگهدارنده سشوار همانطور که تبلیغ می‌شود عمل می‌کند. در برخی موارد، یک محصول ممکن است مشخصاتی داشته باشد که اندازه گیری آن دشوار باشد یا ممکن است در وب سایت سازنده فهرست نشده باشد. در این مورد، می‌توانید از نظرات مشتریان برای تعیین میزان عملکرد آن استفاده کنید.
  2. امکانات: ویژگی‌ها عامل مهم دیگری است که باید قبل از خرید نگهدارنده سشوار در نظر بگیرید. بسیاری از محصولات موجود در بازار امروزه دارای ویژگی‌های متعددی هستند، اما این ویژگی‌ها ممکن است برای برخی افراد مفید یا حتی ضروری نباشد. مهم است که بدانید قبل از خرید نگهدارنده سشوار به چه ویژگی‌هایی نیاز دارید. ویژگی‌ها همچنین باید دارای استفاده آسان، قابل اعتماد و بادوام باشند. اگر به دنبال محصولی هستید که ارزش افزوده داشته باشد و زندگی شما را آسان‌تر کند، بهتر است، محصولی را با ویژگی‌های زیاد انتخاب کنید. هر چه یک محصول دارای ویژگی‌های بیشتری باشد، قیمت آن نیز بالاتر خواهد بود. اگر به همه آن ویژگی‌ها نیاز ندارید، بهتر است چیزی را بخرید که فقط موارد مورد نیاز شما را با قیمت پایین‌تری داشته باشد.
  3. مواد: مواد مورد استفاده برای ساخت نگهدارنده سشوار نیز در تعیین اینکه آیا چیزی را که باید خریداری می‌کنید مهم است یا نه. برخی از مواد قوی‌تر از سایرین هستند، بنابراین اگر می‌خواهید یک نگهدارنده سشوار که تا حد ممکن دوام داشته باشد، مطمئن شوید که از مواد با کیفیت بالا ساخته شده است. همچنین ممکن است بخواهید اثرات زیست محیطی مواد را در نظر بگیرید. اگر محصولی با مواد بازیافتی ساخته شده باشد، به احتمال زیاد دوستدار محیط زیست است. شما همچنین باید ایمنی مواد را در نظر بگیرید، اگر نگهدارنده سشوار با موادی ساخته شده است که می‌تواند به سلامت شما آسیب برساند، احتمالاً ارزش خرید ندارد، حتی اگر ارزان باشد. برخی از محصولات با مواد سمی مانند سرب یا جیوه ساخته شده‌اند، بنابراین اگر به دنبال چیزی ایمن و غیر سمی هستید، به دنبال برچسب هایی باشید که روی آن”بدون سرب” یا “غیر سمی” نوشته شده است.
  4. کاربر پسند بودن: هنگام خرید نگهدارنده سشوار، مهم است که کاربر پسند بودن را نیز در نظر بگیرید. شما برای مدت طولانی از این محصول استفاده خواهید کرد، بنابراین باید استفاده از آن آسان باشد و نحوه عملکرد آن را درک کنید. اگر مراحل زیادی در استفاده از نگهدارنده سشوار درگیر است یا درک نحوه کارکرد آن خیلی طول می‌کشد، باید یکی دیگر را پیدا کنید که استفاده و درک آن آسان‌تر باشد.
  5. ارزش پول: ارزش برای پول یکی دیگر از عوامل مهم است. شما می‌خواهید که خرید شما ارزش هر مقداری را که می‌پردازید را داشته باشد که برای آن خرج می‌کنید، بنابراین مطمئن شوید که هر محصولی که خریداری می‌کنید با بررسی نظرات مشتریان آنلاین یا پرسیدن از سایر افرادی که قبلاً از همان محصول استفاده کرده‌اند در مورد تجربه‌شان ارزش پولی خوبی دارد.
  6. نام تجاری: نام تجاری یک شرکت در خرید هر نگهدارنده سشوار اهمیت زیادی دارد. یک برند تثبیت شده معمولاً پشتیبانی خوبی از مشتری و سایر خدمات را هنگام برخورد با مشتریان ارائه می‌دهد. آن‌ها همچنین سابقه خوبی در ارائه محصولات با کیفیت و حفظ استانداردها در فعالیت‌های تجاری خود دارند. برای ارائه محصولات با کیفیت می‌توانید به یک برند خوب اعتماد کنید، اما در انتخاب برند باید به فاکتورهای دیگری نیز توجه کرد. به عنوان مثال قیمت تمام شده محصولات باید با کیفیت و عملکرد آن‌ها مطابقت داشته باشد. همچنین در صورت نیاز، یک برند خوب خدمات و پشتیبانی بهتری به شما ارائه می‌دهد.
  7. نظرات مشتریان: نظرات سایر افرادی که نگهدارنده سشوار را خریداری کرده و استفاده کرده‌اند می‌تواند به شما ایده بهتری درباره انتظارات از آن بدهد. اگر شکایتی در مورد کیفیت یا خدمات وجود دارد، توجه داشته باشید. در برخی موارد، شرکت‌ها ممکن است به شکایات مشتریان به سرعت پاسخ نداده باشند. اگر چنین است، در نظر بگیرید که آیا دوباره از آن‌ها خرید می‌کنید یا خیر.

باتوجه به نکاتی که گفته شد، می‌توانید پایه‌سشوار مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه پایه‌سشوار ارزان، با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده‌ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.


۱ پایه سشوار کد ۰۰۶۴

پایه سشوار کد 0064

مشخصات

  • مشخصه‌ی اصلی
    قابلیت قرار گیری روی میز
  • مشخصات ویژه
    مناسب برای سالن زیبایی
  • سایر مشخصات
    – قابلیت چرخش پایه- ارتفاع پایه معادل ۲۳ سانتی متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ پایه سشوار دیواری مدل SCO LOVE

پایه سشوار دیواری مدل SCO LOVE

مشخصات

  • مشخصات ویژه
    مناسب برای سالن زیبایی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ پایه سشوار بور می مدل P.B.M

پایه سشوار بور می مدل P.B.M

مشخصات

  • مشخصه‌ی اصلی
    ترولی
  • مشخصات ویژه
    مناسب برای سالن زیبایی
  • سایر توضیحات
    حرفه ای ترین استند ایرانفوق العاد محکم و سنگینمورد استفاده برای کلیه لاین های زیبایی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ پایه سشوار مدل ۰۳

پایه سشوار مدل 03

مشخصات

  • مشخصه‌ی اصلی
    فنری استوانه ای
  • مشخصات ویژه
    مناسب برای سالن زیبایی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ پایه سشوار جی کات مدل استیل

پایه سشوار جی کات مدل استیل

مشخصات

  • سایر مشخصات
    پایه سشوار کاملا استیل. دارای سینی ابزار- ارتفاع ۱۰۰سانتی متر- قطر پایه ۳۰سانتی مترکیفیت ساخت بالا.تا ۴۵ درجه حفظ تعادل

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ پایه سشوار هرلیچ مدل ۱۳۰۱

پایه سشوار هرلیچ مدل 1301

مشخصات

  • مشخصه‌ی اصلی
    ایستاده
  • مشخصات ویژه
    مناسب برای سالن زیبایی
  • سایر مشخصات
    جنس میله: استیلجنس پایه: سنگ مرمریتجنس کاسه: ABS شفاف

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ پایه سشوار مدل فلزی کد ۲۰

پایه سشوار مدل فلزی کد 20

مشخصات

  • مشخصه‌ی اصلی
    پایه سشوار ایستاده
  • مشخصات ویژه
    مناسب برای سالن زیبایی
  • سایر مشخصات
    دارای سینی ابزار – ارتفاع ۱۰۵ سانتی متر – قطر پایه ۲۴ سانتی متر کیفیت ساخت بالا جنس سینی ابزار ورق فلزی جنس پایه فلزی -قطر داخلی فنر ۹ سانتی متر
  • سایر توضیحات
    پایه سشوار کاملا فلزی بدنه محکم کیفیت ساخت بالا مناسب برای سالن های زیبایی و آرایشگاهها و استفاده شخصی در منازل

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ پایه سشوار مدل ۰۰۱

پایه سشوار مدل 001

مشخصات

  • مشخصه‌ی اصلی
    پایه سشوار ایستاده
  • مشخصات ویژه
    مناسب برای سالن زیبایی
  • سایر مشخصات
    – دارای سینی ابزار- ارتفاع ۱۰۵ سانتی متر – قطر پایه ۲۴ سانتی متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ پایه سشوار بور می مدل ۲ طبقه

پایه سشوار بور می مدل 2 طبقه

مشخصات

  • مشخصات ویژه
    ضد حساسیت
  • سایر توضیحات
    ۲ طبقه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ پایه سشوار دیواری کد ۲۳۴

پایه سشوار دیواری کد 234

مشخصات

  • مشخصه‌ی اصلی
    پایه سشوار
  • مشخصات ویژه
    مناسب برای سالن زیبایی
  • سایر مشخصات
    جنس فلزیمحکم ونشکنرنگ کوره ای ضدخشمناسب تمامی سشوارها

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ پایه سشوار کد ۱۰

پایه سشوار کد 10

مشخصات

  • مشخصه‌ی اصلی
    پایه سشوار ایستاده
  • مشخصات ویژه
    مناسب برای سالن زیبایی
  • سایر مشخصات
    دارای سینی ابزار – ارتفاع ۱۰۵ سانتی متر – قطر پایه ۲۴ سانتی متر کیفیت ساخت بالا جنس سینی ابزار ورق فلزی جنس پایه فلزی -قطر داخلی فنر ۹ سانتی متر
  • سایر توضیحات
    پایه سشوار کاملا فلزی بدنه محکم کیفیت ساخت بالا مناسب برای سالن های زیبایی و آرایشگاهها و استفاده شخصی در منازل

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ استند پایه سشوار مدل N2

استند پایه سشوار مدل N2

مشخصات

  • مشخصات ویژه
    بدون رایحه
  • سایر مشخصات
    جهت قرار گرفتن کاسه رنگ و سایر ملزومات آرایشی
  • سایر توضیحات
    پلاستیکی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ پایه سشوار مدل ۰۱

پایه سشوار مدل 01

مشخصات

  • مشخصه‌ی اصلی
    رومیزی
  • مشخصات ویژه
    مناسب برای سالن زیبایی
  • سایر مشخصات
    کیفیت بالای ساختدارای ظاهری لوکسدارای کفی ضد لغزش

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ پایه سشوار مدل دیواری بسته ۲  عددی

پایه سشوار مدل دیواری بسته 2  عددی

مشخصات

  • مشخصات ویژه
    مناسب برای سالن زیبایی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ پایه سشوار دیواری مدل P1

پایه سشوار دیواری مدل P1

مشخصات

  • مشخصات ویژه
    بدون رایحه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ پایه سشوار دیواری مدل SCO moustache

پایه سشوار دیواری مدل SCO moustache

مشخصات

  • مشخصات ویژه
    مناسب برای سالن زیبایی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ پایه سشوار دیواری وال مدل pedro

پایه سشوار دیواری وال مدل pedro

مشخصات

  • مشخصات ویژه
    مناسب برای سالن زیبایی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ پایه سشوار مدل DE

پایه سشوار مدل DE

مشخصات

  • مشخصه‌ی اصلی
    رومیزی
  • مشخصات ویژه
    مناسب برای سالن زیبایی
  • سایر مشخصات
    پلاستیک با کیفیتنصب: قسمت روکش لاستیکی فنر را با کمی فشار در حفره کفی فشار دهید تا ثابت و بی حرکت شود (نصب بدون پیچ)بسیار زیبا

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ پایه سشوار دیواری مدل Rain2

پایه سشوار دیواری مدل Rain2

مشخصات

  • مشخصه‌ی اصلی
    حرفه ای
  • مشخصات ویژه
    مناسب برای سالن زیبایی
  • سایر مشخصات
    رنگ ثابت ضد زنگقابلیت اتصال به دیوار و میز با دو میخ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ پایه سشوار مدل ۲۰۲۴ مجموعه ۲ عددی

پایه سشوار مدل 2024 مجموعه 2 عددی

مشخصات

  • مشخصه‌ی اصلی
    فنر کریستالی مقاوم در برابر حرارت
  • مشخصات ویژه
    بدون رایحه
  • سایر توضیحات
    پایه ها بتونیجنس میله فلزیفنر و سینی با پیچ به میله محکم می شوند

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ پایه سشوار مدل COLR

پایه سشوار مدل COLR

مشخصات

  • مشخصه‌ی اصلی
    پایه رنگ
  • مشخصات ویژه
    مناسب برای سالن زیبایی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ پایه سشوار مدل دیواری بسته ۳ عددی

پایه سشوار مدل دیواری بسته 3 عددی

مشخصات

  • مشخصات ویژه
    مناسب برای سالن زیبایی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ پایه سشوار مدل ۷۷۹۱

پایه سشوار مدل 7791

مشخصات

  • مشخصه‌ی اصلی
    پایه سشوار ایستاده
  • مشخصات ویژه
    مناسب برای سالن زیبایی
  • سایر مشخصات
    – دارای سینی ابزار- ارتفاع ۱۰۵ سانتی متر- قطر پایه ۲۴ سانتی مترکیفیت ساخت بالاجنس سینی ابزار ورق هایگلاسجنس پایه فلزی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ پایه سشوار مدل R66

پایه سشوار مدل R66

مشخصات

  • مشخصه‌ی اصلی
    پایه سشوار رومیزی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ پایه سشوار مدل دیواری بسته ۷ عددی

پایه سشوار مدل دیواری بسته 7 عددی

مشخصات

  • مشخصات ویژه
    مناسب برای سالن زیبایی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ پایه سشوار مدل ۲۰۲۲

پایه سشوار مدل 2022

مشخصات

  • مشخصه‌ی اصلی
    پایه سشوار ایستاده براق با کیفیت
  • مشخصات ویژه
    مناسب برای سالن زیبایی
  • سایر مشخصات
    ارتفاع ۹۰ سانتی مترقطر پایه ۲۴ سانتی مترکیفیت ساخت بالازیبایی منحصربه فرد براق بدون خط و خشبسیار محکم و کاربردی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ پایه سشوار خان مدل رویال کد KMU44

پایه سشوار خان مدل رویال کد KMU44

مشخصات

  • سایر مشخصات
    قابلیت نصب در حمام، کنار میز آرایش و آرایشگاه‌ها قابل استفاده بدون در آوردن سری سشوار
  • سایر توضیحات
    طراحی و تولید کاملا ایرانیطرح صنعتی ثبت شده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ پایه سشوار مدل های گلاس

پایه سشوار مدل های گلاس

مشخصات

  • مشخصه‌ی اصلی
    مناسب برای قرار دادن سشوار و ابزار اصلاح مو و صورت
  • مشخصات ویژه
    مناسب برای سالن زیبایی
  • سایر مشخصات
    قابلیت تنظیم ارتفاع
  • سایر توضیحات
    ویژگی :پایه سشوار ساخته شده از جنس فلز و لوله استیل ضد زنگ -جنس سینی ابزار ورق های گلاس و جنس پایه فلزی پر شده از بتن می باشد-رنگ کوره ای و ضد خش- دارای سینی ابزار-قابلیت جدا شدن و تنظیم ارتفاع فنر -حداکثر ارتفاع ۱۰۵ سانتی متر- قطر پایه ۲۴ سانتی متر -کیفیت ساخت بالا

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ پایه سشوار مدل ۲۰۱۹

پایه سشوار مدل 2019

مشخصات

  • مشخصه‌ی اصلی
    پایه سشوار ایستاده
  • مشخصات ویژه
    مناسب برای سالن زیبایی
  • سایر مشخصات
    کیفیت ساخت بالادارای سینی ابزارارتفاع ۹۰ سانتی مترزیبایی منحصربه فرد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ پایه سشوار دیواری وال مدل Sezar

پایه سشوار دیواری وال مدل Sezar

مشخصات

  • مشخصه‌ی اصلی
    استحکام بالا

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید پایه‌سشوار در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید سشوار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا