ابزار سلامتلوازم آرایشی

رنده پا، راهنمای خرید اینترنتی بهترین رنده پا برای پدیکور

نکات مهمی که هنگام خرید رنده پا باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

رنده پا به شما این امکان را می‌دهد که به راحتی نیازهای خود را به روشی سریع و آسان تکمیل کنید. انتخاب رنده پا می‌تواند نیازهای شما را افزایش دهد و به جلوگیری از مهلت‌های از دست رفته کمک کند. متأسفانه، به دلیل انتخاب زیاد این محصول، ممکن است برای پیدا کردن رنده پا در بازار سخت باشید. به همین دلیل است که ما بیرون رفتیم و محبوب ترین مدل‌ها را به دست آوردیم تا آن‌ها را محدود کنیم و بهترین رنده پا را برای شما پیدا کنیم. تحقیق ما شامل تست‌های دوام، ویژگی‌ها و قیمت بود. ما حتی ویژگی‌ها و مشخصات اضافی را برای دریافت رنده پا بررسی کردیم.

هنگام خرید رنده پا انتخاب بین یک گزینه فوق العاده ساده یا یک گزینه پیشرفته مهم ترین تصمیم است. اقلام پیشرفته برای کسانی است که می خواهند در هنگام استفاده از محصولات احساس برتر و راحتی داشته باشند. در دنیای همیشه در حال رشد فناوری ما، همه ما این روزها محصولات جدید زیادی برای استفاده داریم. بنابراین می‌توانید تمام کارهای خود را در حال اجرا نگه دارید. ما می‌توانیم به شما کمک کنیم تا بهترین محصولات را برای نیازهای خود بیابید.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید رنده پا را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد محصولات و قیمت‌ها با خرید این محصول ارزشمند به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مقاله شما را با انواع رنده پا آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید رنده پا باید به آن‌ها توجه داشته باشید را به شما آموزش می‌دهیم.

رنده پا چیست و چه کاربردی دارد؟

رنده پای فلزی از استیل ضد زنگ قوی ساخته شده و به از بین بردن پوست خشک و پینه‌های ضخیم کمک می‌کند. دسته بادوام و ارگونومیک آن، استفاده از محصول را آسان کرده است. سوهان پا شبیه سنگ پوکه است و معمولاً از فلز یا کاغذ سنباده ساخته می‌شود. آن‌ها به راحتی، ایمن و موثر پینه، پوست خشک، زبر و مرده را از کف پاهای شما پاک می‌کنند. با خراش دادن ملایم سوهان پا، پاهای شما بسیار صاف‌تر به نظر می‌رسند.

حتما بخوانید: راهنمای خرید سوهان پا

انواع رنده پا بر اساس جنس:

فایل‌های پا از مواد مختلفی برای از بین بردن پوست مرده استفاده می‌کنند. در زیر شما را با انواع مختلف آن آشنا می‌کنیم:

  • سنگ: مواد مورد استفاده در سوهان ناخن معمولی نیز معمولاً در فایل‌های دستی پا استفاده می‌شود. این سنگ دانه‌ها به صورت شن ساینده با سطوح مختلف درشتی خرد می شود. فایل‌های سنباده روی پاهای خشک یا مرطوب قابل استفاده است. فقط مطمئن شوید که اگر از زیر دوش استفاده می‌کنید، دسته آن ضد آب باشد.
  • شیشه: سوهان پای شیشه‌ای کمتر از سوهان سنباده رایج است اما به آرامی پوست خشن و پینه را صاف می‌کند. آن‌ها از کریستال تمپر شده استفاده می‌کنند که دارای روکش شنی بر روی سطح است. آن‌ها معمولاً دو طرفه هستند و می توان آن‌ها را روی پوست خشک یا مرطوب استفاده کرد. آن‌ها همچنین به طرز شگفت انگیزی بادوام هستند.
  • پوکه: پوکه یک سنگ آتشفشانی سبک با بافتی ناهموار است که از دیرباز برای لایه برداری طبیعی استفاده می‌شده است. در حالی که این سنگ را می‌توان بدون سوهان استفاده کرد، فایل‌های دارای سر پوکه مناسب هستند. برخی از رنده‌ها از پدهای فوم با بافتی مانند پوکه استفاده می‌کنند. هنگام استفاده از سوهان پوکه، مطمئن شوید که هم سنگ و هم پاها خیس هستند. فایل‌های پوکه برای استفاده خشک توصیه نمی‌شود.
  • فلز: به فایل‌های پای فلزی، راسپ نیز می‌گویند. آن‌ها با سطوح میکروپلان خود مانند رنده‌های کوچک پنیر به نظر می‌رسند. این فایل‌ها بسیار قوی تر از انواع دیگر هستند و روی پینه‌ها بهترین کار را انجام می‌دهند. آن‌ها معمولاً برای استفاده روی پوست خشک طراحی شده‌اند، اگرچه برخی از آن‌ها روی پوست مرطوب نیز کار می‌کنند. به دنبال سوپ‌های ساخته شده از فولاد ضد زنگ درجه جراحی باشید که در برابر زنگ زدگی مقاوم است. اگر قصد دارید سوهان های فلزی را به حمام ببرید، یک طرح ضد آب انتخاب کنید.
  • غلتک‌ها: رنده‌های پای الکتریکی دارای سر غلتکی هستند که از ذرات ریز ساینده مانند کریستال‌های الماس ساخته شده‌اند. آن‌ها به گونه‌ای ساخته می‌شوند که از نظر درشتی متفاوت باشند.

بهترین زمان برای استفاده از رنده پا:

بهترین زمان برای استفاده از سوهان پا روی پاهای مرطوب بعد از دوش گرفتن یا حمام است. فایل را به آرامی با حرکات دایره‌ای بلغزانید تا پینه و خشکی پوست از بین برود. به اندازه‌ای که صلاح می دانید فشار وارد کنید تا میزان لایه برداری مورد نیاز را به دست آورید. پس از اتمام کار، سوهان را با آب گرم و صابون بشوئید. سپس اجازه دهید در هوا خشک شود.

راهنمای خرید رنده پا:

بسیاری از مردم با در نظر گرفتن قیمت یا انتخاب مواد و فناوری تبلیغ شده در یک آگهی، به اشتباه به خرید فیلر پا برخورد می کنند. اما این رویکرد ممکن است فیلرهای نه چندان خوبی برای شما ایجاد کند که از خرید آن پشیمان شوید. توصیه های این راهنما راه بهتری برای خرید فیلر پا به شما نشان می دهد. این راهنما مبتنی بر ساعت‌ها تحقیق ما است تا به شما کمک کند فیلر پا را پیدا کنید که برای مدت طولانی از آن راضی باشید.

نحوه استفاده صحیح از رنده پا:

  • قبل از استفاده از سوهان، پاها را خیس کنید یا دوش بگیرید تا پوست مرده نرم شود.
  • هنگام استفاده از سوهان پا، هرگز برای جلوگیری از عمق زیاد، فشار وارد نکنید.
  • فقط کافی است فایل را به آرامی روی پینه به جلو و عقب بکشید تا پوست مرده به راحتی از بین برود.
  • برای جلوگیری از ایجاد آشفتگی با پوست مرده، از سوهان پا روی حوله استفاده کنید تا تمیز کردن آن آسان‌تر شود.
  • هنگامی که لایه برداری پاهای خود را تمام کردید، یک لایه ضخیم از مرطوب کننده یا کرم پا بزنید تا آنها را نرم نگه دارید.

مزایای استفاده از رنده پا:

  • فایل‌های پا دستگاه‌های دستی با سطح لایه بردار مانند: سنباده، فلز، سنگ یا حتی شیشه هستند که پوست مرده و سفت پا را از بین می برد.
  • از فایل‌های پا می‌توان به عنوان بخشی از یک برنامه منظم مراقبت از پا برای جلوگیری از ایجاد پینه و کمک به حفظ پوست نرم و صاف استفاده کرد.
  • فایل‌های پا برای مقابله با پینه، کف پاهای سخت یا سفت شده، پوست خشک یا پوسته پوسته، پاشنه‌های ترک خورده، بافت خشن یا ناهموار و پاهای خشن یا خشک فصلی ایده آل هستند. با این حال، همه پاها نمی‌توانند لایه برداری ساینده‌ای را که فایل‌های پا ارائه می‌دهند، تحمل کنند.
  • اگر زخم‌ها، بریدگی‌ها یا دلمه‌های باز روی پاهای خود دارید یا اگر به پسوریازیس، اگزما یا عفونتی مانند پای ورزشکار مبتلا هستید، از سوهان پا استفاده نکنید.

چگونه بهترین رنده پا را پیدا کنیم؟

همه ما می‌دانیم زمانی که گزینه‌های زیادی برای انتخاب وجود دارد تصمیم گیری چقدر سخت است. همیشه چیزی وجود دارد که برجسته است، و شما سوهان‌های پا را برای پول خود می‌خواهید، اما بررسی‌ها به ما کمک می‌کند انتخاب بهتری داشته باشیم. چک‌ها را می‌توان در آمازون، وبلاگ‌ها یا هر وب‌سایتی که محصولات می‌فروشد پیدا کرد. خواندن نظرات ضروری است زیرا آن‌ها بینشی را در مورد آنچه افراد دیگر قبل از خرید آن محصول تجربه کرده‌اند، به شما می‌دهند. اکثر این بررسی‌ها مانند این شامل تصاویر و ویدیوهایی هستند که ویژگی‌ها یا چیزهایی را نشان می‌دهند که به شما ایده می‌دهند در صورت خرید آن چه اتفاقی می‌افتد. قبل از خرید نظرات را بخوانید و با پشیمان نشدن از خرید خود در زمان و زحمت خود صرفه جویی کنید.

  • قبل از خرید سوهان فلزی پا از کیفیت آن‌ها مطلع شوید.
  • بررسی‌ها می‌توانند به شما کمک کنند تصمیم بگیرید که آیا این فیلر پا برای شما مناسب است یا خیر.
  • رتبه بندی مشتریان را بررسی کنید و قبل از تصمیم گیری در مورد خرید، تعدادی از آن‌ها را بخوانید.
  • قبل از خرید در مورد محصول تحقیق کنید تا بدانید چه انتظاری دارید.
  • درباره سیاست گارانتی تحقیق کنید.
  • در مورد سیاست بازگشت نیز تحقیق نمائید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید لاک ناخن

نکات مهمی که هنگام خرید رنده پا باید در نظر بگیرید:

  1. هزینه: هزینه یکی از مهمترین فاکتورها در انتخاب سوهان فلزی پا است. قبل از هر خریدی، باید بدانید که چقدر می‌توانید برای آن هزینه کنید. شما همچنین باید مطمئن شوید که پول کافی برای آن دارید، بنابراین به بیشتر از بودجه خود تجاوز نکنید. اگر چیز خیلی گرانی پیدا کردید، به دنبال چیزی ارزانتر اما با ویژگی های مشابه باشید.
  2. امکانات: بسیاری از ویژگی‌ها را می‌توان در سوهان فلزی پا پیدا کرد، اما همه آن‌ها برای همه ضروری نیست. قبل از تصمیم گیری در مورد خرید محصول، باید به دنبال محصولاتی با ویژگی‌هایی باشید که برای نیازهای شما مفید و ضروری هستند. همچنین باید در نظر بگیرید که آیا این ویژگی‌ها ارزش پرداخت هزینه اضافی را دارند یا خیر یا اینکه جایگزین‌های ارزان‌تری بدون آن ویژگی‌های اضافی موجود در آن‌ها وجود دارد یا خیر.
  3. بودجه: سوهان فلزی پا در بازار بسیار زیاد است که از ارزان تا گران متغیر است، بنابراین باید بتوانید در حد بودجه خود یکی را پیدا کنید. با این حال، اگر دو کالا دارای ویژگی‌های مشابه هستند اما قیمت‌های متفاوتی دارند، تا زمانی که در حد بودجه شما باشد، به سراغ گران‌تر بروید. به طور کلی، محصولات با کیفیت بهتر قیمت بیشتری دارند، اما ماندگاری بیشتری دارند و عملکرد بهتری نسبت به همتایان ارزان‌تر خود دارند.
  4. کیفیت رنده: شما می‌خواهید اطمینان حاصل کنید که سوهان فلزی پای با کیفیت را از شرکت های معتبر خریداری می‌کنید تا آنچه را که برای آن پرداخت می‌کنید به دست آورید. اگر اقلام ارزان قیمتی را از یک برند ناشناخته یا تست نشده خریداری می‌کنید، هیچ تضمینی وجود ندارد که آن‌ها به اندازه کافی دوام داشته باشند تا ارزش پول شما را به دست آورند. همچنین، اگر مشکلی در خرید شما پیش بیاید و برنامه گارانتی تمدید شده نداشته باشید، ممکن است هزینه تعمیر آن بیشتر از مقداری باشد که کالا در ابتدا ارزش داشت.
  5. نام تجاری: اگر بسیاری از برندها سوهان فلزی پا مشابه را با قیمت‌های مختلف ارائه می‌دهند، یکی را انتخاب کنید که شهرت و استانداردهای با کیفیت بالایی دارد. این تضمین می‌کند که خرید شما طولانی تر از آن‌هایی است که از مارک‌های ارزان تر با استانداردهای تضمین کیفیت ضعیف تر ساخته شده‌اند.
  6. رتبه‌بندی مصرف کننده: همچنین قبل از هر خریدی باید رتبه بندی مصرف کنندگان را بررسی کنید. اینها بازخورد ارزشمندی را در مورد میزان رضایت مشتریان از عملکرد هر برند در جنبه‌های مختلف مانند سهولت استفاده، دوام و ویژگی‌های طراحی ارائه می‌دهند.
  7. بررسی‌ها را بخوانید: قبل از خرید سوهان فلزی یا سرویس پا باید تحقیق کنید. این به شما کمک می‌کند تا تصمیمی آگاهانه بگیرید و از اشتباهاتی مانند خرید چیزی بدون دانستن مزایا و معایب آن یا خرید چیزی بدون پشتیبانی جلوگیری کنید. می‌توانید نظرات را به صورت آنلاین پیدا کنید یا در سایت‌های رسانه‌های اجتماعی مانند فیس بوک، توییتر و اینستاگرام جستجو کنید. مردم معمولا نظرات خود را در مورد محصولات مختلفی که قبلا استفاده کرده اند ارسال می‌کنند.
  8. به رتبه‌بندی محصولات نگاه کنید: یکی دیگر از مواردی که به شما کمک می‌کند هنگام خرید چیزی آگاهانه تصمیم بگیرید، بررسی رتبه آن است. سوهان فلزی پا با امتیاز بالا احتمالاً بهتر از آن‌هایی است که رتبه پایینی دارند، زیرا افراد تمایل دارند فقط زمانی که از چیزی ناراضی باشند نظرات منفی را بگذارند.

روش شستشو و نظافت رنده پا:

  • به عنوان بخشی از استفاده از سوهان پا، باید نحوه مراقبت از آن و تمیز نگه داشتن آن را بدانید. فراموش کردن تمیز کردن کالوس پاک کننده یا ذخیره نادرست آن می‌تواند باعث مشکلات واقعی شود. می‌تواند باعث شود سوهان پاک کننده شما حاوی باکتری باشد یا باعث شود وضوح خود را از دست بدهد. این می‌تواند حتی یک سوهان پای عالی را به یک تکه فلز و پلاستیک غیرقابل استفاده تبدیل کند.
  • به همین دلیل است که توصیه می‌کنیم سوهان خود را ضد عفونی نگه دارید. پس از استفاده از سوهان پای خود، آن را زیر مقداری آب گرم بشوئید تا باقیمانده آن از بین برود. سپس آن را با مایع ضد عفونی کننده اسپری کنید یا به مدت ۱۰ دقیقه در الکل ایزوپروپیل قرار دهید. سپس آن را از الکل خارج کرده و در مکانی تمیز قرار دهید تا هوا خشک شود.
  • پس از تمیز شدن، مطمئن شوید که سوهان پای خود را در مکانی تمیز و امن، مانند جعبه‌ای در داخل کشو یا کمد، نگهداری کنید. آن را دور از رطوبت حمام خود نگه دارید، تا سال‌ها برای شما دوام بیاورد.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می‌توانید رنده پا مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه رنده پا ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت کنید.


۱ سوهان و رنده پا مدل ۴in1

سوهان و رنده پا مدل 4in1

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۲x4x4 سانتی‌متر
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • سایر توضیحات
    سنگ پاسوهان پابرس شستشورنده پا

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ رنده پا مدل بیضی کد ۸۵۰۹۱۵

رنده پا مدل بیضی کد 850915

مشخصات

  • ابعاد
    ۹x4x6 سانتی‌متر
  • سایر توضیحات
    ابعاد رنده پا :طول : ۹ سانتی متر ،عرض : ۶ سانتی متر ،ارتفاع : ۴.۵ سانتی متر ،

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ رنده پا مدل P.I.K

رنده پا مدل P.I.K

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۷x3x1 سانتی‌متر
  • کشور مبدا برند
    آلمان
  • سایر توضیحات
    مناسی استفاده شخصی و سالنی، وزن سبک ،خوش دست

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ رنده پا مدل M621 مجموعه ۲ عددی

رنده پا مدل M621 مجموعه 2 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۵x13x3 سانتی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ رنده پا اس ای وی مدل S-200

رنده پا اس ای وی مدل S-200

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۴x5x2 سانتی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ رنده و سوهان پا ۲پوینت مدل PFF-01

رنده و سوهان پا 2پوینت مدل PFF-01

مشخصات

  • ابعاد
    ۱.۳x6x27 سانتی‌متر
  • کشور مبدا برند
    کره جنوبی
  • سایر توضیحات
    – سوهان دو طرفه پا – دارای رنده پا از جنس فولاد ضد زنگ و مقاوم با زبری بالا – قابل استفاده به صورت خشک ومرطوب – بیخطر و نتیجه عالی- استفاده آسان و موثر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ رنده کف پا هلنا پروفشنال مدل m620 کد دوطرفه

رنده کف پا هلنا پروفشنال مدل m620 کد دوطرفه

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۷x6x1 سانتی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ سوهان و رنده پا رز مدل PRO-2K مجموعه ۲ عددی

سوهان و رنده پا رز مدل PRO-2K مجموعه 2 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۷x6x1 سانتی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ سوهان و رنده پا مدل FS015

سوهان و رنده پا مدل FS015

مشخصات

  • ابعاد
    ۱*۳*۱۷ سانتی‌متر
  • سایر توضیحات
    دارای دو سطح رنده در رو و سطح سوهان در پشت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ سوهان و رنده پا مدل Pin250

سوهان و رنده پا مدل Pin250

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۷x3x1 سانتی‌متر
  • سایر توضیحات
    دارای دو سطح رنده پا و سطح سوهان پا

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ ست تیغ و رنده پا مدل CREDO

ست تیغ و رنده پا مدل CREDO

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۳x8x2 سانتی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ سوهان و رنده پا مدل SO-M

سوهان و رنده پا مدل SO-M

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۶x6x1 سانتی‌متر
  • سایر توضیحات
    جهت ازبین بردن پوست مرده پاشنه پا استفاده به‌صورت مرطوب و خشککاربرد دو طرفه با عملکرد متفاوتقابل استفاده از دو طرف آندارای رنده پا از جنس فولاد ضد زنگ و سوهان از جنس مقاوم با زبری بالا

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ سوهان و رنده پا رزالی فیوره مدل TOPX01

سوهان و رنده پا رزالی فیوره مدل TOPX01

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۷x3x0.8 سانتی‌متر
  • سایر توضیحات
    – محصول دارای رنگ بندی است.- وجود برند روی محصول الزامی است.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ رنده پا مدل R-1001

رنده پا مدل R-1001

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۵x6x2 سانتی‌متر
  • سایر توضیحات
    قابل استفاده در حمامضد آب

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ سوهان و رنده پا ۲پوینت مدل ۱۱۲

سوهان و رنده پا 2پوینت مدل 112

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۰×۷×۴ سانتی‌متر
  • کشور مبدا برند
    کره جنوبی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ رنده پا مدل دسته دار کد ۱۴۷

رنده پا مدل دسته دار کد 147

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۷x5x5 سانتی‌متر
  • سایر توضیحات
    ابعاد رنده پا :طول : ۲۷ سانتی متر ،عرض : ۵ سانتی متر ،ارتفاع : ۵ سانتی متر ،

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ سوهان و رنده پا رز مدل PRO-3 مجموعه ۳ عددی

سوهان و رنده پا رز مدل PRO-3 مجموعه 3 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۷x6x1 سانتی‌متر
  • سایر توضیحات
    سوهان پارنده پا

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ سنگ پا رنده ای تله مدل Ped Egg

سنگ پا رنده ای تله مدل Ped Egg

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۰*۵۰*۱۰ سانتی‌متر
  • کشور مبدا برند
    چین

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ سوهان و رنده پا هلنا پروفشنال مدل s0039

سوهان و رنده پا هلنا پروفشنال مدل s0039

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۵x7x3 سانتی‌متر
  • کشور مبدا برند
    کره جنوبی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ سوهان و رنده پا رز مدل PRO-K مجموعه ۲ عددی

سوهان و رنده پا رز مدل PRO-K مجموعه 2 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۷x6x1 سانتی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ رنده پا سیل استار مدل PASHT

رنده پا سیل استار مدل PASHT

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۲x7x3 سانتی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ سوهان و رنده پا هلنا پروفشنال مدل s61

سوهان و رنده پا هلنا پروفشنال مدل s61

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۷x7x2 سانتی‌متر
  • کشور مبدا برند
    کره جنوبی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ سوهان و رنده پا مدل موج

سوهان و رنده پا مدل موج

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۷x6x1 سانتی‌متر
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • سایر توضیحات
    رنده از جنس استیل ضدزنگ ساخته شده است که دوام و ماندگاری بالایی دارد.دسته آن از پلاستیک ساخته شده است که به راحتی در دست گرفته می شود.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ سوهان و رنده پا رز مدل PRO-2 مجموعه ۲ عددی

سوهان و رنده پا رز مدل PRO-2 مجموعه 2 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۷x6x1 سانتی‌متر
  • سایر توضیحات
    رنده پاسوهان پاجایگزین مناسب سنگ پا

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ سوهان و رنده پا رز مدل PRO-1

سوهان و رنده پا رز مدل PRO-1

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۷x6x1 سانتی‌متر
  • سایر توضیحات
    سوهان پارنده پا

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ رنده پا مدل B.A.N.A

رنده پا مدل B.A.N.A

مشخصات

  • ابعاد
    ۱x3x17 سانتی‌متر
  • سایر توضیحات
    مناسی استفاده شخصی و سالنی، وزن سبک ،خوش دست

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ سوهان و رنده پا هلنا پروفشنال کد ۲

سوهان و رنده پا هلنا پروفشنال کد 2

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۸x9x1 سانتی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ سوهان و رنده پا مدل ۲۰۰

سوهان و رنده پا مدل 200

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۷x3x1 سانتی‌متر
  • سایر توضیحات
    دارای دو سطح رنده پا و سطح سوهان پا

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ رنده پا مدل ریز

رنده پا مدل ریز

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۸x8x2 سانتی‌متر
  • کشور مبدا برند
    چین

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ سوهان و رنده پا رز مدل PRO-R

سوهان و رنده پا رز مدل PRO-R

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۷x6x1 سانتی‌متر
  • سایر توضیحات
    این کالا از دو جهت قابل استفاده میباشد یک سمت آن رنده طراحی وتولید شده است که قابلیت از بین بردن پوست مرده پاشنه پا رابه صورت موثر دارا میباشد سمت دیگر این کالا از سوهان تقریبا زبر طراحی وتولید شده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید رنده پا در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان ‌بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید پابند نقره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا