لوازم آرایشی

راهنمای خرید انواع پودر دکلره سفید،آبی،بنفش و خاکستری+ قیمت روز

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید پودر دکلره باید به آن ها توجه داشته باشید.

امروز در این مقاله قصد داریم پودر دکلره را به شما معرفی کرده و نقش آن را در کیفیت رنگ موی زنانه مورد نقد و بررسی قرار دهیم. خانم‌های جوان معمولا علاقه زیادی به رنگ کردن موی‌سر خود دارند. به طوری که هر چند وقت یکبار موهای خود را رنگ می‌کنند. خیلی از خانم‌ها با یک رنگ معمولی کارشان راه نمی‌افتد و علاقه زیادی به رنگ‌های با پایه خیلی روشن دارند. اما رسیدن به پایه‌های روشن کار چنان ساده‌ای هم نیست. برای رسیدن به پایه‌های روشن‌تر نیاز به پودر دکلره دارند تا رنگدانه‌های موهای خود را از بین برده و رنگ مورد علاقه خود را جایگزین رنگ اصلی موی خود کنند. خیلی از افراد بر این باور هستند که دکلره کردن به ریشه موهای شما آسیب می‌زند. اما این یک تصور کاملا اشتباه است، زیرا نوع پودر به کار رفته و نحوه استفاده از پودر دکلره از هر موضوعی مهم‌تر می‌باشد.

اگر یک سری نکات و تکنیک‌های خاص را بدانید حتی بدون نیاز به آرایشگر حتی خودتان هم می‌توانید با استفاده از پودر دکلره موهای خود را کاملا بی رنگ کنید و به پایه‌های خیلی روشن حتی پایه ۱۲ که روشن‌ترین پایه رنگ موی زنانه برسید. متاسفانه خیلی از خانم‌های ایرانی به علت استفاده از پودر دکلره ارزان و بی‌کیفیت و استفاده نادرست از این پودر به وسیله آرایشگرهای تازه وارد موهای خود را از دست می‌دهند و تا مدت‌ها باید با رنگ کردن موهای خود خداحافظی کنند‌. اگر می‌خواهید مقاومت موهای شما از دست نرود و موهای شما همیشه سالم و سرحال باقی بمانند، حتما این مقاله را تا انتها با دقت مطالعه نمایید. داشتن دانش و مهارت در هر زمینه‌ای راز موفقیت در آن شاخه است. پس اگر می‌خواهید یک آرایشگر حرفه‌ای شوید باید علم و دانش خود را در این زمینه بالا ببرید.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد دارید به وسیله پودر دکلره موهای خود را بی‌رنگ نمایید. اما با توجه به تجربه‌های اطرافیان و اطلاعاتی که در این مورد به شما رسیده تا حدودی از این کار ترسیده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مقاله شما را با انواع پودر دکلره آشنا کرده و به شما عزیزان یک سری نکات مهم را که هنگام خرید پودر دکلره باید به آن توجه داشته باشید را آموزش می‌دهیم.

پودر دکلره چیست و چه کاربردی دارد؟

دکلره یک پودر سفید یا آبی رنگ که با اکسیدان ترکیب می‌شود و از آن برای بی‌رنگ کردن موهای سر و سایر نقاط بدن استفاده می‌شود. پودر دکلره قادر است تا به عمق مو نفوذ کرده و رنگدانه‌های موی سر را بیرون کند و موهای شما را آماده تغییر دادن رنگ کند. این پودر در دو نوع سفید و آبی در بازار وجود دارد که هر کدام برای نوع خاصی از موی سر استفاده می‌شوند. به عنوان مثال: پودر دکلره آبی برای بی رنگ کردن موهای ضخیم و تیره به کار می‌رود زیرا این موها به راحتی بی‌رنگ نمی‌شوند. همچنین برای کسانی که ریزش مو دارند یا موهای آن‌ها از قبل آسیب دیده می‌توانند از پودر دکلره سفید استفاده کنند.

حتما بخوانید: راهنمای خرید کلاه گیس زنانه

تاریخچه استفاده از رنگ مو:

از زمان‌های گذشته تا به امروز بانوان موی سر خود را رنگ می‌کنند. یکی از قدیمی‌ترین وسایل آرایشی بشر رنگ مو است. در زمان باستان بانوان با مواد گیاهی موهای خود را رنگ می‌کردند. نمونه‌ای از این رنگ موهای گیاهی شامل: حنا، وسمه، پوست گردو و سدر می‌باشد که هر کدام یک رنگ خاص به موها می‌داد. با روی کار آمدن علم شیمی و پیدایش رنگ‌های شیمیایی خطرناک رنگ‌موهای مختلف روی کلاه گیس استفاده می‌شد. تا اینکه انسان بلاخره توانست رنگ موی شیمیایی کم خطر و بی‌خطر را اختراع کند.

انواع پودر دکلره مو:

  • پودر دکلره آبی: قوی‌ترین پودر بی رنگ کننده که حاوی مقدار زیادی آمونیاک است و به وسیله آن می‌توانید موهای خود را کاملا بی‌رنگ نمایید. پودر دکلره به تنهایی قادر به بی رنگ کردن موهای شما نیست و نیاز به یک شروع کننده به نام اکسیدان دارد، زیرا تا زمانی که این ماده با اکسیدان ترکیب نشود، واکنش شیمیایی جهت بی‌رنگ کردن مو صورت نمی‌گیرد.
  • پودر دکلره سفید: این پودر حاوی مقدار کمتری آمونیاک بوده به همین علت به موهای شما آسیب کمتری وارد می‌کند. اگر موهای خیلی ضعیف و شکننده‌ای دارید و نگران سوختن و از بین رفتن موهای خود هستید می‌توانید از پودر سفید استفاده نمایید. این پودر هم یک ماده شیمیایی است، فراموش نکنید برای اینکه واکنش شیمیایی جهت بی‌رنگ کردن مو صورت بگیرد شما نیاز به ماده‌ای به نام اکسیدان دارید که این ماده را فعال کند.
  • پودر دکلره بنفش: یک پودر گیاهی کاملا بی‌خطر که برخلاف دو نمونه قبلی برای بی‌رنگ کردن موی سر از ماده خطرناک آمونیاک استفاده نمی‌کند. این ماده گیاهی به حدی قوی است که می‌تواند به راحتی در کوتاه‌ترین زمان ممکن موهای شما را بی‌رنگ نماید حتی موهای ضخیم و خیلی تره. لازم به ذکر است که این پودر برخلاف پودرهای بالایی موی شما را نارنجی نمی‌کند. اگر نگران هویچ شدن سر خود هستید از این پودر استفاده کنید.
  • پودر دکلره خاکستری: ماده‌ اصلی که این پودر از آن تهیه می‌شود کربن است بنابراین از مواد آلی تهیه شده و شیمیایی نیست. سرعت عملیات بی‌رنگ کردن در آن خیلی بالاتر از پودرهای قبلی می‌باشد. همچنین هنگام استفاده دچار سوزش پوست سر نخواهید شد و مشتری هنگام عملیات بی رنگ کردن با آرامش بیشتری این کار را انجام می‌دهد.

اکسیدان چیست و چرا باید به رنگ و پودر دکلره اضافه شود؟

در واقع یک محلول شیمیایی است که برای فعال کردن رنگ شیمیایی و پودر دکلره استفاده می‌شود. در علم شیمی به این ماده کاتالیزور می‌گویند، کاتالیزور ماده‌ای است که سرعت انجام واکنش شیمیایی را افزایش می‌دهد بدون اینکه تغییری در ساختار اصلی آن ماده ایجاد کند. در کل سه نوع اکسیدان داریم که قبل از دکلره کردن باید با هر یک از آن‌ها آشنا شوید.

انواع اکسیدان آرایشی:

  1. اکسیدان۶ درصد: در واقع ضعیف‌ترین نوع اکسیدان آرایشی اکسیدان ۶ درصد است که به آن اکسیدان شماره یک هم گفته می‌شود. اگر موهای نازک و آسیب پذیری دارید و یا موهای شما از قبل آسیب دیده‌اند بهتر است از این اکسیدان استفاده کنید در صورتی که موهای ضخیم داشته باشید و از این اکسیدان استفاده نمایید موهای شما رنگ و بی رنگ نخواهد شد.
  2. اکسیدان ۹ درصد: این نوع اکسیدان برای رنگ و بی‌رنگ کردن موهای معمولی، یعنی نه خیلی نازک و نه خیلی ضخیم استفاده می‌شود. در واقع یک اکسیدان متعادل محسوب شده و به شماره ۲ معروف می‌باشد. اگر نمی‌دانید که جنس موهای شما ضخیم است یا نازک می‌توانید از این اکسیدان استفاده کنید. زیرا اگر موهای شما آسیب پذئر هم باشند به اندازه‌ای قوی نیست که آسیب دیدگی موهای شما را تشدید کند.
  3. اکسیدان ۱۲ درصد: اگر موهای شما ضخیم یا به رنگ قهوه‌ای یا مشکی خیلی تیره است و با اکسیدان‌های قبلی به سادگی رنگ باز نمی‌کند، حتما باید از اکسیدان ۱۲ درصد استفاده کنید. این اکسیدان در بازار به شماره ۳ معروف است. در واقع اکسیدان شماره ۳ یک کاتالیزور خیلی قوی می‌باشد که قادر است موهای خیلی زمخت و تیره را هم به پایه‌های خیلی روشن حتی پایه ۱۲ برساند.

برای دکلره کردن مو به چه مواد و وسایلی نیاز دارید:

  • پودر دکلره با توجه به جنس موهای شما
  • اکسیدان یا همان کاتالیزور جهت فعال کردن پودر
  • کاسه و فرچه پلاستیکی برای ترکیب و هم زدن دو ماده
  • کرم مخصوص جهت جلوگیری از رنگ شدن و آسیب دیدن پوست
  • پیشبند، دستکش ترجیحا لاتکس و کلاه مخصوص رنگ مو
  • شامپو معمولی جهت شستشوی سر و شامپوی مخصوص جهت تثبیت رنگ مو
  • شامپو معمولی برای شستن موهای سر
  • فرچه رنگ و برس دم باریک جهت دسته کردن موها

آموزش دکلره کردن موهای سر:

  1. قبل از انجام عملیات دکلره بهتر است چند روی حمام نروید تا پوست سر شما کاملا چرب شود، این کار باعث می‌شود چربی موجود از پوست سر و ریشه موهای شما مراقبت کند.
  2. پوست صورت و قسمت‌هایی از پوست شما که ممکن است با محلول مورد نظر در تماس باشد را به وسیله کرم چرب نمایید.
  3. با توجه به حجم موهای خود محلول بی رنگ کردن را تهیه نمایید. برای موهای متوسط یعنی نه کوتاه و نه بلند باید یک پیمانه پودر دکلره را با ۱۲۰ میلی لیتر اکسیدان متناسب با جنس موی خود ترکیب کنید.
  4. فرق سر خود را از جلو و عقب سر باز کنید و هر فرق را با کلیپس بزرگ مهار کنید. پویان کار باید چهار دسته مو داشته باشید.
  5. از دو دسته عقب مو شروع کنید، ابتدا ساقه مو را به مواد آغشته کنید و در انتها ریشه موها را به مواد آغشته نمایید. دلیل این کار این است که ریشه مو به علت نزدیک بودن به پوست سر گرمای بیشتری دارد و زودتر رنگ باز می‌کند.
  6. زمانی که موهای شما به پایه مورد نظر رسید موهای خود را ابتدا با آب گرم شستشو داده سپس با شامپوی معمولی بشویید. موهای خود را با حوله خشک کنید و نیم ساعت به آن‌ها استراحت دهید.
  7. در این مرحله رنگ مورد نظر خود را با اکسیدان مخصوص جنس موی خود ترکیب کرده و به مدت ۱۰ تا ۱۵ دقیقه به آن اجازه دهید تا رنگ شود. بعد از این مرحله بدون شامپو موهای خود را شستشو داده و این کار را تازمانی ادامه دهید که آب شفاف از موها خارج شود.
  8. در پایان اگر رنگ موی مورد نظر شما رویت شد می‌توانید با مقداری شامپو مخصوص و نرم کننده موهای خود را شستشو داده و از آن لذت ببرید.

چه کار کنیم تا عوارض دکلره را به حداقل برسانیم:

بهتراست سالی یک یا دو بار این کار را انجام دهید زیرا موها فرصت مناسب برای رشد و ترمیم را پیدا می‌کنند. این کار از آسیب دیدن رنگدانه و ریشه موها می‌‌شود و از ریزش مو در آینده جلوگیری می‌کند. در صورتی که سالی بیشتر از دو مرحله این کار را انجام دهید، موهای شما ضعیف و شکننده خواهند شد و در آینده احتمال کچل شدن شما هم به دور از انتظار نیست.

ویژگی‌های پودر دکلره خوب و باکیفیت:

  1. زمانی که پودر دکلره را با اکسیدان مخلوط می‌کنید نباید روی محلول مورد نطر حالت کف ایجاد شود.
  2. این پودر نباید با گذشت زمان مانند گچ عمل کرده و سفت شود. یعنی در طول عملیات بی‌رنگ کردن حالت خود را حفظ نمایید.
  3. زمانی که محلول مورد نظر را به موها زده و درون فویل آلومنیومی قرار دهید، نباید محلول از داخل آن به بیرون نشست کند.
  4. اگر از پودر دکلره خوب و باکیفیت استفاده کنید نباید، حالت گرد و غبار از آن خارج شود. این حالت را نباید تا فاصله ۳۰ سانتی‌متری از ظرفی که آن را درونش خالی می‌کنید دیده شود.

حتما بخوانید: راهنمای خرید دوربین کنترل اتاق کودک

نکات مهم هنگام خرید پودر دکلره:

  • قیمت پودر: همیشه به سراغ مدل‌هایی بروید که قیمت آن‌ها ارزان نیست. همیشه اجناس ارزان بی‌کیفیت بوده و نباید آن‌ها را بخرید. زیرا موی سر قسمت مهمی بوده و هزینه‌های کاشتن مو بسیار زیاد است. پس جهت جلوگیری از ریزش مو اجناس قیمت متوسط رو به بالا را خریداری کنید.
  • نوع پودر: پودر دکلره در دو نوع شیمیایی و آلی در بازار وجود دارد. هر یک از این مدل‌ها را از طریق رنگ آن‌ها می‌توان شناسایی نمود. پودرهای رنگ آبی و سفید شیمیایی هستند و از ماده شیمیایی آمونیاک ساخته می‌شوند. همچنین رنگ‌های خاکستری و بنفش هم جزو رنگ‌های گیاهی و بی‌خطر محسوب شده و عوارض کمتری نسبت به دو مدل قبلی دارند. اگر در این مورد نیاز به راهنمایی بیشتری دارید قسمت ابتدایی مطلب را مطالعه نمایید.
  • جنس مو: مهم‌ترین نکته‌ای که هنگام خرید پودر دکلره باید به آن توجه داشته باشید. جنس موهای شما است، اگر موهای شما ریزش دارند و خیلی ضعیف و شکننده هستند از بی‌رنگ کردن آن‌ها منصرف شوید. اما اگر به بی رنگ کردن موهای خود علاقه دارید از پودرهای گیاهی یعنی خاکستری و بنفش استفاده کنید. زیرا علاوه بر سرعت بالای بی‌رنگ شدن به موهای شما هم آسیب وارد نمی‌کنند.
  • پایه مد نظر: شما باید با توجه به پایه‌ای که قرار است موهای شما روشن شود از پودر دکلره مخصوص آن استفاده کنید. از به دنبال پایه‌های خیلی روشن هستید، حتما از پودر آبی و خاکستری استفاده کنید زیرا پایه موهای شما را تا ۱۲ هم روشن می‌کنند و اگر تمایلی به پایه‌های خیلی روشن ندارید، پیشنهاد می‌کنم از پودر سفید و بنفش استفاده کنید. با این کار سلامت موهای خود را کمتر به خطر می‌اندازید.
  • برند پودر: از خرید پودرهای پیمانه‌ای و فله‌اید پرهیز کنید زیرا ناشناخته و بدون کیفیت هستند. برندهای شناخته شده معمولا کیفیت بالایی دارند، زیرا هیچ وقت شرکتی اعتبار چندین ساله خود را فدای سود بیشتر نمی‌کند. به همین علت برندهای معروف و شناخته شده دارای کیفیت هم هستند.
  • تاییدیه وزارت بهداشت: محصولاتی که دارای تاییدیه وزارت بهداشت هستند را می‌توان با خیالی آسوده و بدون نگرانی استفاده کرد. یکی از معروف‌ترین این تاییدیه‌ها نشان سیب سلامت است. حتما قبل از استفاده از یک برند خاص با آرایشگر خود در این زمینه مشورت کنید. زیرا بهتر از هر شخص دیگری با این مواد سروکار دارد.

روش مراقبت از موهای دکلره شده:

  • برای حالت دادن به موهای دکلره شده نباید آن را به وسیله اتو مو و سشوار حالت داد. زیرا دچار شکستی و مو خوره می‌شود.
  • حتما موقع استحمام از شامپو بچه جهت شستن موهای خود استفاده کنید. بعد از شستن موها آن را با نرم کننده هم شستشو دهید.
  • دوران قائدگی و بارداری نباید عملیات دکلره را روی موهای خود انجام دهید زیرا سلامت شما را به خطر می‌اندازد. به خصوص سه‌ماهه اول بارداری که جنین در حال شکل گیری می‌باشد.
  • برخلاف رنگ کردن زمان دکلره نباید موهای خود را درون کلاه مخصوص قرار دهید، زیرا دکلره خشک شده و کارایی خود را از دست می‌دهد.
  • اگر تازه موهای خود را دکلره کرده‌اید بهتر است تا چند روز استخر نروید، زیرا کلر موجود در آب استخر ماندگاری آن را کاهش می‌دهد.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید پودر دکلره مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه پودر دکلره ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت کنید.


۱ پودر دکلره آوایی مدل PLEX وزن ۵۰۰ گرم

پودر دکلره آوایی مدل PLEX وزن 500 گرم

مشخصات

  • وزن
    ۵۰۰ گرم
  • جنس محفظه
    پلاستیک
  • نوع محفظه
    قوطی
  • کاربرد
    سر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ پودر دکلره پاییزان مدل ۹۹۴۳ وزن ۱۰ گرم مجموعه ۸ عددی

پودر دکلره پاییزان مدل 9943 وزن 10 گرم مجموعه 8 عددی

مشخصات

  • وزن
    ۱۰ گرم
  • جنس محفظه
    پلاستیک
  • نوع محفظه
    پاکتی
  • کاربرد
    صورت و بدن

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ پودر دکلره گلباران مدل آیس وزن ۵۰۰ گرم

پودر دکلره گلباران مدل آیس وزن 500 گرم

مشخصات

  • شماره مجوز
    ۱۲/۱۰۵۴۲
  • صادرکننده‌ مجوز
    وزارت بهداشت
  • نوع عصاره
    نعنا
  • وزن
    ۵۰۰ گرم
  • جنس محفظه
    پلاستیک
  • نوع محفظه
    جعبه
  • کاربرد
    سر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ پودر دکلره لورینت مدل EXPERT وزن ۴۰۰ گرم

پودر دکلره لورینت مدل EXPERT وزن 400 گرم

مشخصات

  • وزن
    ۴۰۰ گرم
  • جنس محفظه
    پلاستیک
  • نوع محفظه
    پلاستیک
  • کاربرد
    سر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ پودر دکلره گلباران مدل کربن اکتیو وزن ۵۰۰ گرم

پودر دکلره گلباران مدل کربن اکتیو وزن 500 گرم

مشخصات

  • نوع عصاره
    زغال
  • وزن
    ۵۰۰ گرم
  • جنس محفظه
    پلاستیک
  • نوع محفظه
    جعبه
  • کاربرد
    سر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ پودر دکلره بیول مدل B2 وزن ۵۰ گرم بسته ۲ عددی

پودر دکلره بیول مدل B2 وزن 50 گرم بسته 2 عددی

مشخصات

  • کشور مبدا برند
    ایتالیا
  • شماره مجوز
    ۱۲/ظ/۱۱۳۶
  • صادرکننده‌ مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • نوع عصاره
    صمغ گیاهی
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • جنس محفظه
    پلاستیک
  • نوع محفظه
    جعبه
  • سایر توضیحات
    فاقد گرد و غباردارای بافت شفاف در زمان عملکردبی رنگ کننده با قدرت بالا

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ پودر دکلره بیول مدل Blond Club مقدار ۵۰۰ میلی گرم

پودر دکلره بیول مدل Blond Club مقدار 500 میلی گرم

مشخصات

  • کشور مبدا برند
    ایتالیا
  • شماره مجوز
    ۶۲۶۴۷۰۷۰۰۱۱۰۲
  • صادرکننده‌ مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • نوع عصاره
    صمغ گیاهی
  • وزن
    ۵۰۰ گرم
  • جنس محفظه
    پلاستیک
  • نوع محفظه
    قوطی
  • کاربرد
    سر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ پودر دکلره سانتکس مدل ۲۰۲۰ وزن ۵۰ گرم

پودر دکلره سانتکس مدل 2020 وزن 50 گرم

مشخصات

  • شماره مجوز
    ۱۴۶۳۶
  • وزن
    ۵۰ گرم
  • جنس محفظه
    پلاستیک
  • نوع محفظه
    جعبه
  • کاربرد
    دست

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ پودر دکلره مارال مدل ۰۲ وزن ۳۰ گرم ۲ عددی

پودر دکلره مارال مدل 02 وزن 30 گرم 2 عددی

مشخصات

  • شماره مجوز
    ۵۶/۱۱۰۴۳
  • وزن
    ۳۰ گرم
  • ترکیبات
    بدون عصاره
  • جنس محفظه
    پلاستیک
  • نوع محفظه
    ساشه
  • کاربرد
    دست

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ پودر دکلره بیول مدل B8-500 وزن ۵۰۰ گرم

پودر دکلره بیول مدل B8-500 وزن 500 گرم

مشخصات

  • کشور مبدا برند
    ایتالیا
  • شماره مجوز
    ۱۲/ظ/۱۱۳۶
  • صادرکننده‌ مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • نوع عصاره
    صمغ گیاهی
  • وزن
    ۵۰۰ گرم
  • جنس محفظه
    پلاستیک
  • نوع محفظه
    قوطی
  • کاربرد
    سر
  • سایر توضیحات
    فاقد گرد و غباردارای بافت شفاف در زمان عملکردبی رنگ کننده با قدرت بالا

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ پودر دکلره ولا مدل بلوندمی وزن ۶۰۰ گرم

پودر دکلره ولا مدل بلوندمی وزن 600 گرم

مشخصات

  • کشور مبدا برند
    آلمان
  • شماره مجوز
    ۹۰۵۴۲۴۵۳۰۰۰۷۳۰۳۸۴
  • صادرکننده‌ مجوز
    وزارت صنعت وبازرگانی
  • نوع عصاره
    کراتین
  • وزن
    ۶۰۰ گرم
  • ترکیبات
    بدون الکل
  • جنس محفظه
    کاغذ
  • نوع محفظه
    قوطی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ پودر دکلره وینا کد ۴۰۱ وزن ۴۰۰ گرم رنگ نقره ای

پودر دکلره وینا کد 401 وزن 400 گرم رنگ نقره ای

مشخصات

  • کشور مبدا برند
    ایتالیا
  • شماره مجوز
    ۵۶/۱۹۶۷۸
  • صادرکننده‌ مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • وزن
    ۴۰۰ گرم
  • ترکیبات
    بدون عصاره
  • جنس محفظه
    پلاستیک
  • نوع محفظه
    قوطی
  • کاربرد
    سر
  • سایر توضیحات
    بدون آمونیاکپروتئینهنرم کننده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ پودر دکلره آوایی مدل Wht وزن ۵۰۰ گرم

پودر دکلره آوایی مدل Wht وزن 500 گرم

مشخصات

  • صادرکننده‌ مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • وزن
    ۵۰۰ گرم
  • ترکیبات
    بدون آمونیاک
  • جنس محفظه
    پلاستیک
  • نوع محفظه
    پلاستیک
  • کاربرد
    شخصی
  • سایر توضیحات
    حاوی عصاره آلوئه ورافاقد گرد و غبار و آمونیاکتوانایی روشن کنندگی تا پایه بی رنگقابل استفاده با کلاه، فویل و شانه اسپاتولادارای رایحه وانیلرنگ پودر دکلره:سفید

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ پودر دکلره پاییزان مدل ۹۹۴۳ وزن ۱۰ گرم مجموعه ۱۰ عددی

پودر دکلره پاییزان مدل 9943 وزن 10 گرم مجموعه 10 عددی

مشخصات

  • وزن
    ۱۰ گرم
  • جنس محفظه
    پلاستیک
  • نوع محفظه
    پاکتی
  • کاربرد
    صورت و بدن

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ پودر دکلره اسکاتس مدل W50 وزن ۲۰۰ گرم

پودر دکلره اسکاتس مدل W50 وزن 200 گرم

مشخصات

  • شماره مجوز
    ۵۵۳۶/ض/۵۶
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • ترکیبات
    بدون عصاره
  • جنس محفظه
    پلاستیک
  • نوع محفظه
    ساشه
  • کاربرد
    سر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ پودر دکلره گلباران مدل ۰۳ وزن ۲۰ گرم

پودر دکلره گلباران مدل 03 وزن 20 گرم

مشخصات

  • وزن
    ۲۰ گرم
  • جنس محفظه
    پلاستیک
  • نوع محفظه
    جعبه
  • کاربرد
    دست

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ پودر دکلره پاییزان مدل ۹۹۴۳ وزن ۱۰ گرم مجموعه ۴ عددی

پودر دکلره پاییزان مدل 9943 وزن 10 گرم مجموعه 4 عددی

مشخصات

  • کشور مبدا برند
    ایران
  • وزن
    ۱۰ گرم
  • جنس محفظه
    پلاستیک
  • نوع محفظه
    پاکتی
  • کاربرد
    صورت و بدن

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ پودر دکلره آوایی مدل کراتین وزن ۵۰ گرم رنگ آبی فیروزه ای

پودر دکلره آوایی مدل کراتین وزن 50 گرم رنگ آبی فیروزه ای

مشخصات

  • صادرکننده‌ مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • وزن
    ۵۰ گرم
  • جنس محفظه
    کاغذ
  • نوع محفظه
    پاکتی
  • سایر توضیحات
    حاوی کراتین حاوی عصاره آلوئه ورا ماندگاری بالا

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ پودر دکلره مارال مدل Deco Powder حجم ۳۰ گرم

پودر دکلره مارال مدل Deco Powder حجم 30 گرم

مشخصات

  • کشور مبدا برند
    ایتالیا
  • شماره مجوز
    ۵۶/۱۱۰۴۳
  • صادرکننده‌ مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • نوع عصاره
    جلبک دریایی
  • وزن
    ۳۰ گرم
  • جنس محفظه
    پلاستیک
  • نوع محفظه
    جعبه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ پودر دکلره آوایی مدل کراتین وزن ۵۰ گرم رنگ آبی اقیانوسی

پودر دکلره آوایی مدل کراتین وزن 50 گرم رنگ آبی اقیانوسی

مشخصات

  • صادرکننده‌ مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • وزن
    ۵۰ گرم
  • جنس محفظه
    کاغذ
  • نوع محفظه
    پاکتی
  • کاربرد
    سر
  • سایر توضیحات
    حاوی کراتینحاوی عصاره آلوئه ورا ماندگاری بالا

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ پودر دکلره گلباران مدل NW وزن ۵۰ گرم رنگ صورتی

پودر دکلره گلباران مدل NW وزن 50 گرم رنگ صورتی

مشخصات

  • شماره مجوز
    ۱۲/۱۰۱۳۳
  • نوع عصاره
    آلوئه ورا
  • وزن
    ۵۰ گرم
  • جنس محفظه
    پلاستیک
  • نوع محفظه
    جعبه
  • سایر توضیحات
    حاوی کراتینحاوی عصاره برگ آلوئه وراغنی شده با پلیمرهای کاتیونیکماندگاری بالا

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ پودر دکلره گلباران مدل G406 وزن ۵۰۰ گرم

پودر دکلره گلباران مدل G406 وزن 500 گرم

مشخصات

  • شماره مجوز
    ۱۲/۱۰۵۴۲
  • وزن
    ۵۰۰ گرم
  • ترکیبات
    بدون عصاره
  • جنس محفظه
    پلاستیک
  • نوع محفظه
    جعبه
  • کاربرد
    سر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ پودر دکلره لیزانو مدل Mint وزن ۵۰ گرم رنگ خاکستری

پودر دکلره لیزانو مدل Mint وزن 50 گرم رنگ خاکستری

مشخصات

  • شماره مجوز
    ۱۲/۱۲۱۳۴
  • وزن
    ۵۰ گرم
  • ترکیبات
    بدون عصاره
  • جنس محفظه
    پلاستیک
  • کاربرد
    سر
  • سایر توضیحات
    – حاوی کراتین و عصاره برگ آلوئه ورا- بدون گرد، غبار و آمونیاک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ پودر دکلره والانسی مدل Bl وزن ۵۰۰ گرم رنگ آبی

پودر دکلره والانسی مدل Bl وزن 500 گرم رنگ آبی

مشخصات

  • شماره مجوز
    ۵۶/۱۸۸۲۰
  • صادرکننده‌ مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • وزن
    ۵۰۰ گرم
  • جنس محفظه
    پلاستیک
  • نوع محفظه
    قوطی
  • کاربرد
    سر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ پودر دکلره بیول آرکانوم مدل آیس وزن ۴۰ گرم بسته ۲عددی

پودر دکلره بیول آرکانوم مدل آیس وزن 40 گرم بسته 2عددی

مشخصات

  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    ۱۲/ظ/۱۳۵۴
  • وزن
    ۴۰ گرم
  • جنس محفظه
    پلاستیک
  • نوع محفظه
    ساشه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ پودر دکلره زانیس مدل خرچنگ وزن ۳۰۰ گرم

پودر دکلره زانیس مدل خرچنگ وزن 300 گرم

مشخصات

  • شماره مجوز
    ۱
  • نوع عصاره
    خرچنگ
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • جنس محفظه
    پلاستیک
  • نوع محفظه
    جعبه
  • کاربرد
    سر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ پودر دکلره زانیس مدل کراتین وزن ۳۰۰ گرم

پودر دکلره زانیس مدل کراتین وزن 300 گرم

مشخصات

  • کشور مبدا برند
    ایران
  • نوع عصاره
    صمغ گیاهی
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • جنس محفظه
    کاغذ
  • نوع محفظه
    جعبه
  • کاربرد
    صورت و بدن

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ پودر دکلره لیزانو مدل Mint وزن ۵۰ گرم رنگ بنفش

پودر دکلره لیزانو مدل Mint وزن 50 گرم رنگ بنفش

مشخصات

  • شماره مجوز
    ۱۲/۱۲۱۳۴
  • وزن
    ۵۰ گرم
  • ترکیبات
    بدون عصاره
  • جنس محفظه
    پلاستیک
  • نوع محفظه
    جعبه
  • کاربرد
    سر
  • سایر توضیحات
    – حاوی کراتین و عصاره برگ آلوئه ورا- بدون گرد، غبار و آمونیاک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ پودر دکلره آوایی مدل کراتین وزن ۵۰ گرم رنگ بلوند خاکستری

پودر دکلره آوایی مدل کراتین وزن 50 گرم رنگ بلوند خاکستری

مشخصات

  • صادرکننده‌ مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • وزن
    ۵۰ گرم
  • جنس محفظه
    کاغذ
  • نوع محفظه
    پاکتی
  • کاربرد
    سر
  • سایر توضیحات
    حاوی کراتین حاوی عصاره آلوئه ورا ماندگاری بالا

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ پودر دکلره گلباران مدل ۰۱ وزن ۲۰ گرم

پودر دکلره گلباران مدل 01 وزن 20 گرم

مشخصات

  • شماره مجوز
    ۱۲/۱۰۵۴۲
  • وزن
    ۲۰ گرم
  • ترکیبات
    بدون عصاره
  • جنس محفظه
    پلاستیک
  • نوع محفظه
    جعبه
  • کاربرد
    دست

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۱ پودر دکلره مارال مدل ۰۳ وزن ۳۰ گرم

پودر دکلره مارال مدل 03 وزن 30 گرم

مشخصات

  • کشور مبدا برند
    ایتالیا
  • شماره مجوز
    ۵۶۱۱۰۴۳
  • صادرکننده‌ مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • نوع عصاره
    جلبک دریایی
  • وزن
    ۳۰ گرم
  • جنس محفظه
    پلاستیک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۲ پودر دکلره دوماسی مدل H 04 وزن ۴۰۰ گرم

پودر دکلره دوماسی مدل H 04 وزن 400 گرم

مشخصات

  • وزن
    ۴۰۰ گرم
  • جنس محفظه
    پلاستیک
  • نوع محفظه
    قوطی
  • کاربرد
    سر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۳ پودر دکلره پاییزان مدل HRZ وزن ۲۰ گرم مجموعه ۱۲ عددی

پودر دکلره پاییزان مدل HRZ وزن 20 گرم مجموعه 12 عددی

مشخصات

  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    ۱۳/۱۰۸۴۷
  • صادرکننده‌ مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • وزن
    ۲۰ گرم
  • جنس محفظه
    کاغذ
  • نوع محفظه
    جعبه
  • کاربرد
    سر
  • سایر توضیحات
    حاوی ۱۲ بسته ۲۰ گرمیتایید اصالت فقط توسط حاناز

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۴ پودر دکلره آوایی مدل Wht وزن ۵۰ گرم

پودر دکلره آوایی مدل Wht وزن 50 گرم

مشخصات

  • صادرکننده‌ مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • وزن
    ۵۰ گرم
  • ترکیبات
    بدون آمونیاک
  • جنس محفظه
    پلاستیک
  • نوع محفظه
    پلاستیک
  • کاربرد
    شخصی
  • سایر توضیحات
    حاوی عصاره آلوئه ورافاقد گرد و غبار و آمونیاکتوانایی روشن کنندگی تا پایه بی رنگقابل استفاده با کلاه، فویل و شانه اسپاتولادارای رایحه وانیلرنگ پودر دکلره:سفید

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۵ پودر دکلره آوایی مدل Black وزن ۵۰۰ گرم

پودر دکلره آوایی مدل Black وزن 500 گرم

مشخصات

  • کشور مبدا برند
    ایران
  • صادرکننده‌ مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • وزن
    ۵۰۰ گرم
  • ترکیبات
    بدون آمونیاک
  • جنس محفظه
    پلاستیک
  • نوع محفظه
    پلاستیک
  • کاربرد
    سالن
  • سایر توضیحات
    بدون گرد و غبارمحافظ مودرخشان کننده موپاکسازی سریعحاوی کراتینرنگ پودر دکلره:مشکیحاوی کربن فعال (ذغال)

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۶ پودر دکلره اسکلیم مدل vip وزن ۵۰ گرم

پودر دکلره اسکلیم مدل vip وزن 50 گرم

مشخصات

  • وزن
    ۵۰ گرم
  • جنس محفظه
    کاغذ
  • نوع محفظه
    پاکتی
  • کاربرد
    سر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۷ پودر دکلره دورلایت مدل ۰۱ وزن ۵۰۰ گرم

پودر دکلره دورلایت مدل 01 وزن 500 گرم

مشخصات

  • کشور مبدا برند
    ایران
  • وزن
    ۵۰۰ گرم
  • جنس محفظه
    کاغذ
  • نوع محفظه
    پلاستیک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۸ پودر دکلره پاییزان کد ۹۷۰۲ وزن ۲۰ گرم مجموعه ۵ عددی

پودر دکلره پاییزان کد 9702 وزن 20 گرم مجموعه 5 عددی

مشخصات

  • شماره مجوز
    ۲۸۹۱۵
  • صادرکننده‌ مجوز
    سیب سلامت
  • نوع عصاره
    ندارد
  • وزن
    ۲۰ گرم
  • ترکیبات
    بدون عصاره
  • جنس محفظه
    پلاستیک
  • نوع محفظه
    قوطی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۹ پودر دکلره پاییزان کد ۹۷۰۲ وزن ۲۰ گرم مجموعه ۲ عددی

پودر دکلره پاییزان کد 9702 وزن 20 گرم مجموعه 2 عددی

مشخصات

  • شماره مجوز
    ۱۸۹۷۲۰
  • صادرکننده‌ مجوز
    سیب سلامت
  • نوع عصاره
    ندارد
  • وزن
    ۲۰ گرم
  • ترکیبات
    بدون عصاره
  • جنس محفظه
    پلاستیک
  • نوع محفظه
    قوطی
  • کاربرد
    صورت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴۰ پودر دکلره گلباران مدل gold وزن ۵۰۰ گرم

پودر دکلره گلباران مدل gold وزن 500 گرم

مشخصات

  • شماره مجوز
    ۱۲/۱۰۵۴۲
  • نوع عصاره
    طلا
  • وزن
    ۵۰۰ گرم
  • جنس محفظه
    پلاستیک
  • نوع محفظه
    جعبه
  • کاربرد
    سر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید پودر دکلره در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان ‌بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید مانتو مجلسی زنانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا