لوازم آرایشی

راهنمای خرید ۲۸ نمونه لاک خشک کن باکیفیت و پرفروش + قیمت روز

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید لاک خشک کن باید به آن ها توجه داشته باشید.

خانم‌ها همیشه علاقه دارند که زیبایی ظاهرشان توجه دیگران را به خود جلب نماید. به گونه‌ای که از انواع لباس‌ها و لوازم آرایشی زیبا استفاده می‌‌کنند تا جذابیت ظاهرشان دوچندان شود. از بین زیبایی‌های مختلف استایل یک خانم، قسمت ناخن‌ها اهمیت ویژه‌ای دارد، چون دست‌ها همیشه در معرض دید هستند و توجه طرف مقابل را به سمت خود معطوف می‌کنند. بنابراین بانوان به استفاده از انواع لاک تمایل دارند تا دستشان را از آنچه که هست زیباتر نشان دهند و مسلما خشک شدن هرچه سریعتر آن لاک هم یکی از تمایلات آنها خواهد بود. به خنین دلیل است که امروزه دستگاهی به نام لاک خشک کن وارد بازار شده است.

به طور کلی می‌توان گفت جنس مونث، چه دختربچه و چه خانم‌های جوان علاقه‌ی زیادی به استفاده از انواع لاک‌ها دارند. گاهی اوقات موقعیتی پیش می‌آید که نمی‌توانید منتظر بمانید تا لاک ناخن‌هایتان خشک شود و به دلیل کمبود وقت عملا زمانی برای تامل نخواهید داشت. اینجاست که لاک خشک کن به کمک شما می‌آید و با قرار دادن ناخن‌هایتان در زیر این دستگاه، پس از گذشت مدت کوتاهی، لاک ناخنتان کاملا خشک می‌شود و می‌توانید انواع طرح‌های مختلف را بر روی آن حک کنید.

ما در این مطلب قصد داریم یکسری نکات را به شما دوستان آموزش دهیم تا اطلاعات کامل و مفیدی را در مورد انواع دستگاه لاک‌خشک کن به دست آورید. چون این وسیله ارتباط مستقیمی با سلامت دارد، باید در هنگام خرید بسیار دقت نمایید تا محصولی باکیفیت و مقرون به صرفه را خریداری کنید. پس با ما همراه باشید و ادامه‌ی این مطلب را بخوانید.

گذری مختصر بر تاریخچه‌ی استفاده از لاک ناخن:

بانوان به طور ذاتی و از همان اوایل شکل گیری جوامع بشری به زیبایی علاقه مند بوده‌اند. زمان استفاده از لاک ناخن هم به سه هزار سال قبل از میلاد مسیح برمی‌گردد، جایی که در مصر و چین زنان ناخن‌های خود را رنگ می‌کردند. البته موادی که از آن به عنوان لاک بهره می‌برده‌اند حالت طبیعی داشته و مانند امروزه شیمیایی نبوده است. مواد تشکیل دهنده‌ی آن از حنا، مخلوط صمغ عربی با سفیده‌ی تخم مرغ و… بوده، که البته همه‌ی این مواد طبیعی هم ماندگاری خوب و زیادی داشته‌اند.

منظور از دستگاه لاک خشک کن چیست؟

به طور کلی منظور از لاک، ماده ی شیمیایی است که باعث زیبایی انگشتان دست و پا مورد استفاده قرار می‌گیرد. همانطور که از نام این دستگاه مشخص است، دستگاهی است که روند خشک شدن لاک بر روی ناخن‌ها را بسیار کوتاه کرده و این امر را به کاری لذت بخش مبدل ساخته است.

امروزه سالن‌های زیبایی که بخش مربوط به زیبایی و سلامت ناخن را هم دارند، برای مانیکور و پدیکور ناخن از این وسیله بهره می‌برند. چون معمولا مشتری این بخش هم زیاد است، باید از لاک خشک‌کن بهره ببرند تا به کار همه‌ی مراجعه کنندگان رسیدگی کنند. به کسی که این کار را انجام می‌دهد، ناخن‌کار می‌گویند.

آیا برای لاک‌های معمولی هم می‌توان از لاک خشک کن استفاده کرد؟

در پاسخ باید بگوییم که لاک‌های معمولی به خودی خود بعد از گذشت زمان کوتاهی خشک می‌شوند و نیازی به دستگاه خاصی برای خشک کردن این مدل از لاک‌ها احساس نمی‌شود. کسانی که ناخن‌کار هستند معمولا به دنبال خرید این دستگاه می‌روند، چراکه لاک‌های ژلی یا ژلیش دیر خشک می‌شوند و شخص ناخن‌کار باید منتظر بماند تا ژل کاشت ناخن خشک شود و بعد به سراغ مرحله ی بعد برود.

پس عملا از این دستگاه خیلی در خانه استفاده نمی‌شود، چون لاک‌ها مواد خاصی ندارند و سریع خشک می‌شوند. اما اگر سری به سالن‌های زیبایی شهرتان بزنید خواهید دید که قسمت مربوط به ناخنِ سالن زیبایی، یک یا دو نمونه از این دستگاه‌ها را در خود جای داده است.

منظور از لاک ژلیش چیست؟

لاک ژل یا لاک ژلیش به تازگی وارد بازار شده است، این لاک‌ها به دلیل مواد خاصی که در ساخت آنها به کار رفته دوام بالایی دارند و تا چند هفته روی ناخن باقی خواهند ماند، درخشندگی آنها هم حفظ می‌شود. یکی از مشکلاتی که لاک‌های معمولی دارند، لب‌پَر شدن آنهاست، این در حالی است که لاک ژل، لب‌پر نخواهد شد. به همین دلیل است که این لاک مورد پسند بسیاری از خانم‌ هاست.

لاک ژل، مانند لاک معمولی در معرض هوا خشک نمی‌شود و به ناچار برای خشک کردن آن به نور فرابنفش نیاز خواهید داشت. پس هر زمان که هوس استفاده از لاک ژلیش را کردید، فراموش نکنید که فقط و فقط با لامپ ناخن خشک می‌شود.

آشنایی بیشتر با انواع دستگاه لاک خشک کن:

  • دستگاه لاک خشک کن UV: این دستگاه نسبت به سایر نمونه‌ها قدمت بیشتری دارد، چراکه برای اولین بار لاک خشک‌کن‌ها دارای اشعه‌ی UV بود. این اشعه به معنای نور فرابنفش است که لاک ژل را از طریق استفاده از این اشعه خشک می‌کند.
  • دستگاه با لامپ LED: بعدها این دستگاه روی کار آمد و از طریق لامپ‌های LED که درون دستگاه تعبیه شده است، لاک ژلیش را خشک می‌کند. به نظر می‌رسد که این مدل نسبت به مدل قبلی از دوام و کیفیت بالاتری برخوردار خواهد بود.
  • دستگاه لاک خشک کن UV-LED: می‌توان گفت که در حال حاضر بهترین و جدیدترین مدل دستگاه لاک‌خشک کن همین مدل می‌باشد. این نمونه از دستگاه‌ها تنوع بالایی دارند، از ۶ وات گرفته تا ۶ لامپ تا ۷۲ وات و ۳۶ لامپ. به طور کلی می‌توان گفت امکانات و کیفیت این مدل از دستگاه‌ها نسبت به دو مدل قبلی بهتر خواهد بود و دوکار را با هم انجام خواهد داد. پس اگر برای سالن زیبایی‌تان قصد خرید دستگاه لاک خشک کن دارید، حتما به سراغ خرید این مدل بروید.

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید دستگاه لاک خشک کن باید به آنها توجه نمود:

  • اولین شرط در خرید هر وسیله‌ای توجه به قیمت آن است‌. عوامل مختلفی چون جنس، کیفیت، دوام و… بر روی قیمت دستگاه لاک خشک کن اثرگذار هستند. شما عزیزان باید با توجه به بودجه و سلیقه‌ی خود نسبت به خرید مدل خاصی اقدام کنید.
  • به میزان لامپ دستگاه توجه داشته باشید، بدیهی است که هرچه تعداد لامپ‌های دستگاه بیشتر باشند عملکرد بهتری خواهد داشت و دستگاه لاک‌ها را سریعتر خشک می‌کند. اکر می‌خواهید از این دستگاه به صورت تخصصی استفاده کنید، بهتر است به سراغ دستگاهی با قدرت ۲۴ وات و ۱۵ لامپ بروید.
  • دستگاه‌هایی که سینی آنها حالت مگنتی یا کشویی دارند، بهتر است برای پا مورد استفاده قرار گیرند. این مدل برای خشک کردن لاک ناخن دست و پا مناسب است، هم‌چنین قابلیت جدا شدن سینی دستگاه به شما این امکان را می‌دهد که لاک خشک کن خیلی راحت تمیز شود.
  • تایمر بعضی از مدل‌های دستگاه لاک خشک کن ۹۹ ثانیه می‌باشد و بر روی آن عبارت LOW HEAT MODE حک شده است. این قابلیت وقتی به کمک شما می آید که در حال کاشت ژل هستید، جون بدخی از ژل‌ها روی ناخن مشتری می‌سوزند، تایمر باعث می‌شود که دستگاه به صورت خود به خود خاموش شود و یا اینکه با نصف قدرت دستگاه باعث خشک شدن لاک‌ها شود.
  • دستگاهی را خریداری نمایید که بتوانید کل ناخن‌های مشتری را در زیر آن قرار دهید. منظور از این عبارت این است که پنج انگشت کاملا بر روی سینی دستگاه جای گیرند تا همگی با هم خشک شوند.
  • فراموش نکنید که امکانات گفته شده فقط مختص دستگاه لاک خشک‌کن LED-UV می‌باشد و سایر مدل‌های این دستگاه همه‌ی این قابلیت‌ها را با هم ندارند.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید لاک خشک‌کن مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از ۲۸ مدل لاک خشک‌کن ارزان، پرفروش و با کیفیت موجود در بازار را برای شما دوستان جمع آوری کرده ایم. با کلیک کردن روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، می توانید اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.


۱ لاک خشک کن سان مدل ۹C

لاک خشک کن سان مدل 9C

مشخصات

  • مشخصه‌ی اصلی
    دارای تایمر ۳۰ و ۶۰ ثانیه
  • سایر مشخصات
    دارای LED هایی از نوع UV جهت خشک کردن هرچه بهتر و سریعتر انواع لاک،ژل و چسبکیفیت ساخت بالاطراحی زیبا و جذاب مخصوص بانوان با سلیقهقابلیت حمل آسانLED ها با عمر بالای ۵۰۰۰۰ ساعتقابل استفاده برای ناخن های دست و پا ( مانیکور و پدیکور)

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ لاک خشک کن بلوکیو مدل BQ3T

لاک خشک کن بلوکیو مدل BQ3T

مشخصات

  • مشخصه‌ی اصلی
    BQV3
  • سایر مشخصات
    نام دستگاه : لاک خشک کنبرند: بلوکیو / BLUEQUEمدل: BQ3Tعملکرد: خشک کردن مواد و ژل ناخنتکنولوژی: LED / UVقدرت:۳۶Wتعداد لامپ:۱۲طول موج: ۳۶۵+۴۰۵nmسایز: ۱۲۰x73x21mm
  • مشخصات ویژه
    مناسب برای سالن زیبایی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ لاک خشک کن مدل انگشتی کد ۱۶W-MINI

لاک خشک کن مدل انگشتی کد 16W-MINI

مشخصات

  • مشخصه‌ی اصلی
    کوچک و کم جا
  • سایر توضیحات
    دستگاه یووی طرح رزقابلیت خشک کردن انواع لاک ژل با عمر ۵۰ هزار ساعت و عمر دستگاه در صورت ضربه نزدن و آسیب ندیدن بسیار بالاستLEDقابلیت حمل آسانبدون آسیب رساندن به ناخندارای ۶ LED می باشد که قدرت بالای ۱۶ وات دارد یووی انگشتی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ لاک خشک کن مدل ۹LED

لاک خشک کن مدل 9LED

مشخصات

  • مشخصه‌ی اصلی
    چراغ قوه مینی قابل حمل
  • سایر مشخصات
    دارای ۹ LED می باشد که قدرت بالای ۳ وات دارد
  • مشخصات ویژه
    مخصوص
  • سایر توضیحات
    مناسب برای کاشت جت اکستنشن و فرم دادن لمینت و بیلدر ژل تایمر:دهه ۱۰/۳۰/۶۰/۹۰مواد:پلاستیک ABS + فولاد ضد زنگکاربرد:خشک کردن سریع ژل ال ای دیقدرت:۳ واتچراغ قوه مینی قابل حمل ناخنولتاژ: ۱۱۰-۲۴۰ ولت ۵۰/۶۰ هرتزتشخیص مدارک جعل شده نظیر انواع کارت شناسایی، پاسپورت، چک و اسکناس‌های تقلبی‌ . یافتن نشتی های اتومبیل از جمله انواع روغن ریزی و ضد یخ شناسایی لکه‌های مختلف مانند لکه‌ خون بر روی سطوح دیدن محل ادرار حیوان را وقتی خشک شده باشد دیدن جانورانی مثل عقرب در تاریکی زیر نور فرابنفش به رنگ سبز یا زرد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ لاک خشک کن سان مدل X5 Plus

لاک خشک کن سان مدل X5 Plus

مشخصات

  • مشخصه‌ی اصلی
    لاک خشک کن
  • سایر مشخصات
    – دارای ۳۶ لامپ ال ای دی UV برای خشک کردن بهتر و سریع تر انواع لاک ژل و چسب- LED ها با عمر بالای ۵۰۰۰۰ ساعت- دارای تایمر برای نشان دادن مدت زمان استفاده- دارای تایمر ۱۰، ۳۰، ۶۰ و ۹۹ ثانیه- دارای سنسور برای روشن شدن خودکار به هنگام قراردادن دست و پا زیر آن- قابل استفاده برای ناخن های دست و پا
  • سایر توضیحات
    – دارای ۳۶ لامپ ال ای دی UV برای خشک کردن بهتر و سریع تر انواع لاک ژل و چسب- LED ها با عمر بالای ۵۰۰۰۰ ساعت- دارای تایمر برای نشان دادن مدت زمان استفاده- دارای تایمر ۱۰، ۳۰، ۶۰ و ۹۹ ثانیه- دارای سنسور برای روشن شدن خودکار به هنگام قراردادن دست و پا زیر آن- قابل استفاده برای ناخن های دست و پا

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ دستگاه لاک خشک کن سان مدل ۰۱

دستگاه لاک خشک کن سان مدل 01

مشخصات

  • مشخصه‌ی اصلی
    دستگاه لاک خشک کن سان مدل s8 pro دارای قدرت ۲۶۸ وات
  • مشخصات ویژه
    ضد حساسیت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ لاک خشک کن سان مدل C5 216W plus

لاک خشک کن سان مدل C5 216W plus

مشخصات

  • سایر توضیحات
    وزن ۱۰۰۰ gابعاد ۲۳ × ۱۹ × ۱۰ cmقدرت ۲۱۶ واتتعداد لامپ ۳۶ عددزمان های تایمر ۱۰_۳۰_۶۰_۹۹ ثانیهکشور مبدا برند چین

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ لاک خشک کن سان مدل ۵

لاک خشک کن سان مدل 5

مشخصات

  • مشخصه‌ی اصلی
    دارای اشعه یووی با قدرت ۴۸ وات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ لاک خشک کن سان مدل ۹S

لاک خشک کن سان مدل 9S

مشخصات

  • مشخصه‌ی اصلی
    ۲۴ وات
  • سایر مشخصات
    دارای LED هایی از نوع UV جهت خشک کردن هرچه بهتر و سریعتر انواع لاک،ژل و چسبکیفیت ساخت بالاطراحی زیبا و جذاب مخصوص بانوان با سلیقهقابلیت حمل آسانLED ها با عمر بالای ۵۰۰۰۰ ساعتقابل استفاده برای ناخن های دست و پا ( مانیکور و پدیکور)دارای صفحه دیجیتال

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ لاک خشک کن مدل ۰۱

لاک خشک کن مدل 01

مشخصات

  • مشخصه‌ی اصلی
    لاک خشک کن
  • سایر مشخصات
    دارای اشعه UVدارای تایمر خودکار (۴۵ و ۶۰ ثانیه)دارای ۶ لامپ با قدرت ۱۲ وات جهت خشک کردن مواد و ژل ناخندارای پایه های جمع شونده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ لاک خشک کن سان مدل DJ V1

لاک خشک کن سان مدل DJ V1

مشخصات

  • سایر مشخصات
    کیفیت ساخت بالا طراحی زیبا و جذاب قابلیت حمل آسان دارای LED هایی از نوع UV برای خشک کردن بهتر و سریع تر انواع لاک،ژل و چسب LED ها با عمر بالای ۵۰۰۰۰ ساعت دارای تایمر جهت نشان دادن مدت زمان استفاده دارای تایمر ۱۵، ۳۰، ۶۰ و ۹۹ ثانیه دارای سنسور برای روشن شدن خودکار به هنگام قراردادن دست در زیر آن قابل استفاده برای ناخن های دست و پا ( مانیکور و پدیکور) صفحه نمایش دیجیتال امکان استفاده برای هر دو دست به صورت همزمان
  • مشخصات ویژه
    مناسب برای سالن زیبایی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ لاک خشک کن سان مدل ONE-48

لاک خشک کن سان مدل ONE-48

مشخصات

  • مشخصه‌ی اصلی
    ۴۸ وات
  • سایر مشخصات
    کیفیت ساخت بالاطراحی زیبا و جذاب مخصوص بانوان با سلیقهقابلیت حمل آساندارای LED هایی از نوع UV جهت خشک کردن هرچه بهتر و سریعتر انواع لاک،ژل و چسبLED ها با عمر بالای ۵۰۰۰۰ ساعتدارای تایمر ۵، ۳۰ و ۶۰ ثانیهدارای سنسور جهت روشن شدن خودکار به هنگام قراردادن دست در زیر آنقابل استفاده برای ناخن های دست و پا ( مانیکور و پدیکور)امکان کار در دو حالت ۲۴ وات و ۴۸ وات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ لاک خشک کن بلوکیو مدل BQ5T

لاک خشک کن بلوکیو مدل BQ5T

مشخصات

  • مشخصه‌ی اصلی
    BQ5T
  • سایر مشخصات
    نام دستگاه:لاک خشک کن / UV-LEDبرند:Bluque/بلوکیومدل:BQ5Tمناسب برای: خشک کردن انواع ژل ناخنقدرت:۱۲۰Wتعداد لامپ : ۳۶ عدد لامپ ترکیبی UV – LEDصفحه نمایش دیجیتال:داردصفحه نمایش دیجیتال:داردتوانایی خشک کردن انواع ژل: داردسنسور حرکتی:داردسینی کف با قابلیت جدا شدن:دارد / سینی کف مگنتیدارا بودن حالت LOW HEAT برای ژل بیلدر: داردتایمر خودکار: داردسایز:۱۱x18x23
  • مشخصات ویژه
    مناسب برای سالن زیبایی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ لاک خشک کن مدل B5-120W

لاک خشک کن مدل B5-120W

مشخصات

  • مشخصه‌ی اصلی
    حسگر حرارتی
  • سایر توضیحات
    تعداد لامپ ۴۲ عدد با توان ۱۲۰ وات تعداد بالا و چیدمان اسمارت لامپ هاسنسور حرکتی توانایی خشک کردن انواع ژل صفحه نمایش دیجیتال سینی کف با قابلیت جدایی سنسور حرکتی ( به محض ورود دست در دستگاه، لامپ ها روشن میشوند ) تعداد بالا و چیدمان لامپ هوشمند که به بهترین نحو ژلیش و کاشت ژل شما را خشک کند قابلیت خشک کردن انواع ژل ها

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ لاک خشک کن مدل ۴S

لاک خشک کن مدل 4S

مشخصات

  • مشخصه‌ی اصلی
    دارای دکمه های ۳۰ و ۶۰ و ۹۰ ثانیه و بی نهایت – دارای صفحه نمایشگر
  • سایر مشخصات
    ۶۰ وات
  • مشخصات ویژه
    مناسب برای سالن زیبایی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ لاک خشک کن SUN mini مدل UVLED

لاک خشک کن SUN mini مدل UVLED

مشخصات

  • مشخصه‌ی اصلی
    لاک خشک کن
  • سایر مشخصات
    دارای اشعه UVدارای تایمر خودکار (۴۵ و ۶۰ ثانیه)دارای ۶ لامپ با قدرت ۱۲ وات جهت خشک کردن مواد و ژل ناخندارای پایه های جمع شونده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ لاک خشک کن سان مدل Mini

لاک خشک کن سان مدل Mini

مشخصات

  • مشخصه‌ی اصلی
    لاک خشک کن

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ لاک خشک کن مدل ULNL-85

لاک خشک کن مدل ULNL-85

مشخصات

  • مشخصه‌ی اصلی
    لاک خشک کن
  • سایر توضیحات
    ولتاژ : ۱۶W

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ لاک خشک کن سان مدل X8 MAX

لاک خشک کن سان مدل X8 MAX

مشخصات

  • مشخصه‌ی اصلی
    قابلیت خشک کردن همزمان دو دست
  • سایر مشخصات
    ۵۷ عدد لامپ ترکیبی با کیفیت خوب و طول عمر بالا
  • مشخصات ویژه
    مناسب برای سالن زیبایی
  • سایر توضیحات
    دستگاه یو وی ال ای دی سان ایکس ۸ مکس SUN X8 MAX:حالتی به نام LOW HEAT MODE دارد که مناسب خشک کردن کاشت های ژل ( بیلدر ژل- پلی ژل- لمینیت ) می باشد-قدرت بالایی دارد که معادل ۲۸۴ وات است-۵۷ عدد لامپ ترکیبی با کیفیت خوب و طول عمر بالا-توانایی خشک کردن انواع ژل-صفحه نمایش دیجیتال-سینی کف با قابلیت جدایی-سنسور حرکتی ( به محض ورود دست در دستگاه، لامپ ها روشن میشوند )-تعداد بالا و چیدمان لامپ هوشمند که به بهترین نحو ژلیش و کاشت ژل شما را خشک کند-قابلیت خشک کردن همزمان دو دست

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ لاک خشک کن مدل D5MAX-120W

لاک خشک کن مدل D5MAX-120W

مشخصات

  • مشخصه‌ی اصلی
    حسگر حرارتی
  • سایر توضیحات
    حالتی به نام LOW HEAT MODE دارد که مناسب خشک کردن کاشت های ژل ( بیلدر ژل- پلی ژل- لمینیت ) می باشدقدرت بالایی دارد که معادل ۱۲۰ وات است۴۵ عدد لامپ ترکیبی با کیفیت خوب و طول عمر بالا معادل ۵۰۰۰۰ ساعتتوانایی خشک کردن انواع ژلصفحه نمایش دیجیتالسینی کف با قابلیت جداییسنسور حرکتی ( به محض ورود دست در دستگاه، لامپ ها روشن میشوند )تعداد بالا و چیدمان لامپ هوشمند که به بهترین نحو ژلیش و کاشت ژل شما را خشک کندقابلیت خشک کردن انواع ژل

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ لاک خشک کن سان مدل BQ5T

لاک خشک کن سان مدل BQ5T

مشخصات

  • مشخصه‌ی اصلی
    ۱۲۰W
  • سایر مشخصات
    ۱۲۰ W36 LEDSMART 2

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ لاک خشک کن سان مدل H5 PLUS 216W

لاک خشک کن سان مدل H5 PLUS 216W

مشخصات

  • مشخصه‌ی اصلی
    ۲۱۶W
  • سایر مشخصات
    قدرت بالا ۲۱۶ واتبی ضرر برای چشمبی ضرر برای پوستخشک کن ژل,پلی ژل ,ژل هاردخشک کن انواع تاپ کاتخشک کن انواع بیس کاتسینی جدا شوندهسنسور حرکتی دستنمایش گر ثانیه شمارسنسور هوشمند دمای بالاصفحه لمسیگواهینامه CE اروپالاک خشک کن برای لاک های معمولیلاک خشک کن برای انواع ژل۳۶ LED
  • مشخصات ویژه
    مناسب برای سالن زیبایی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ لاک خشک کن سان مدل ۰۱

لاک خشک کن سان مدل 01

مشخصات

  • مشخصه‌ی اصلی
    لاک خشک کن
  • سایر مشخصات
    – قابلیت حمل آسان- قابل استفاده برای ناخن های دست و پا ( مانیکور و پدیکور)- کیفیت ساخت بالا- طراحی زیبا و جذاب- ۴۸ وات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ لاک خشک کن مدل Q005

لاک خشک کن مدل Q005

مشخصات

  • مشخصه‌ی اصلی
    صفحه نمایش دیجیتال-سنسور حرکتی-قابلیت استفاده همزمان از دو دست
  • مشخصات ویژه
    مناسب برای سالن زیبایی
  • سایر توضیحات
    دارای فن

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ لاک خشک کن سان مدل SUN-5S

لاک خشک کن سان مدل SUN-5S

مشخصات

  • مشخصه‌ی اصلی
    حسگر حرکتی
  • سایر مشخصات
    – قابلیت حمل آسان- قابل استفاده برای ناخن های دست و پا ( مانیکور و پدیکور)- کیفیت ساخت بالاer تایمر: ۱۰s/ 30s/ 60s/ 99s حالت کم حرارت★ سنسور: سنسور اتوماتیکبسته شامل UVآداپتور راهنمای کاربر ۱x- طراحی زیبا و جذاب- ۴۸ وات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ لاک خشک کن بلوکیو مدل V12

لاک خشک کن بلوکیو مدل V12

مشخصات

  • مشخصات ویژه
    ضد‌آلودگی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ لاک خشک کن مدل Modern 3

لاک خشک کن مدل Modern 3

مشخصات

  • مشخصه‌ی اصلی
    قدرت بالا معادل ۱۲۰ وات
  • سایر مشخصات
    دارا بودن حالت LOW HEAT برای ژل بیلدرقدرت بالا معادل ۱۰۰ وات۳۶ عدد لامپ SMD با طول عمر ۵۰.۰۰۰ ساعتتوانایی خشک کردن انواع ژلصفحه نمایش دیجیتالسینی کف با قابلیت جدا شدنسنسور حرکتیتعداد بالا و چیدمان لامپ هوشمند
  • مشخصات ویژه
    مناسب برای سالن زیبایی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ لاک خشک کن سان مدل ۹s

لاک خشک کن سان مدل 9s

مشخصات

  • مشخصه‌ی اصلی
    ۲۴w

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید لاک‌خشک کن در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید برس حرارتی مو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا