دوچرخهلوازم ورزشیملزومات گردش و سفر

کیف دوچرخه، راهنمای خرید انواع کیف دوچرخه روی فرمان و خورجینی ارزان

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید کیف دوچرخه باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های دوچرخه سواران حرفه‌ای حمل یک سری ابزار و وسایل برای تعمیر دوچرخه در شرایط اضطراری است. بهترین وسیله برای این کار کیف دوچرخه می‌باشد. این وسیله به شما کمک می‌کند تا وسایل مورد نیاز خود را همیشه در دسترس داشته باشید و در مواردی حتی بدون توقف و در حال حرکت از آن‌ها استفاده کنید. یکی از ویژگی‌های جالب توجه کیف دوچرخه این است که به راحتی می‌توانید آن را از روی دوچرخه باز کرده و به یک کیف کمری یا دوشی تبدیل کنید. این ویژگی زمانی به کار شما می‌آید که بخواهید دوچرخه خود را در مکانی پارک کرده و نگران به سرقت رفتن لوازم داخل کیف دوچرخه خود باشید. البته این وسیله فقط مخصوص نگهداری و حمل ابزار نیست، بلکه شما به راحتی می‌توانید مواد غذایی و اسناد مهم خود مثل کارت شناسایی و بانکی خود را درون آن نگهداری کنید.

کیف دوچرخه یک وسیله ارزان و در عین حال کاربردی است که باعث می‌شود وسایل خود را در بین راه گم نکنید و به راحتی آن‌ها را حمل کنید. این کیف تقریبا نقش یک جعبه ابزار را ایفا می‌کند، مدل‌هایی وجود دارد که دارای قسمت‌های مختلفی هستند، یعنی شما در یک قسمت می‌توانید ابزار و در قسمت دیگر مواد غذایی و یا اسناد با ارزش خود را نگهداری کنید. کیف دوچرخه معمولا در قسمتی نصب می‌شود که اختلالی در رکاب زدن شما ایجاد نکند و همیشه در دسترس شما باشند حتی در حین حرکت با دوچرخه به راحتی بتوانید به آن‌ها دسترسی داشته باشید. وسایل مختلفی برای این کار به وجود آمده‌اند، اما بدون شک کیف دوچرخه یکی از بهترین‌های این محصول است. توصیه می‌کنم اگر به صورت حرفه‌ای دوچرخه سواری می‌کنید، حتما برای خود یک کیف دوچرخه خریداری کنید.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که همیشه مسافت زیادی را با دوچرخه طی می‌کنید و برای حمل وسایل خود قصد خرید کیف دوچرخه را دارید. اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این وسیله ارزشمند به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مطلب شما را با انواع کیف دوچرخه آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید کیف دوچرخه باید به آن‌ها توجه داشته باشید را آموزش می‌دهیم.

کیف‌دوچرخه چیست و چه کاربردی دارد؟

در واقع نوعی کیف که از نظر شکل ظاهری شباهت زیادی به کیف‌های معمولی دارد و روی بدنه دوچرخه شما نصب می‌شود. از این وسیله به منظور قرار دادن ابزار و وسایل ضروری درون آن مورد استفاده قرار می‌گیرد. این وسیله به شما این امکان را می‌دهد تا به ابزاری را که همیشه به آن‌ها نیاز دارید را حتی در حین حرکت و بدون توقف هم در دسترس داشته باشید. این وسیله مدل‌های مختلفی دارد که تفاوت اصلی آن‌ها در اندازه و محل نصب آن‌ها می‌باشد. در ادامه مطلب تک تک مدل‌های این محصول را معرفی کرده و مورد بررسی قرار می‌دهیم.

حتما بخوانید: راهنمای خرید تلمبه دوچرخه

انواع کیف‌دوچرخه موجود در بازار ایران:

  1. کیف مدل خورجینی: این مدل به علت اینکه دارای دو عدد کیف است که روی تنه دوچرخه قرار می‌گیرد و هر کیف به یک طرف آویزان می‌شود به آن کیف خورجینی گفته می‌شود. این کیف با یک یا چند کمربند روی میله دوچرخه نصب می‌شود و بهترین محل برای دسترسی به مواد غذایی می‌باشد. اگر به دنبال مدلی هستید که علاوه بر اندازه بزرگ و جادار بودن دسترسی به وسایل داخل آن هم آسان باشد، بدون شک همین نمونه است.
  2. کیف قابل نصب روی سبد: این مدل را می‌توان کوچک‌ترین نمونه کیف دانست، اندازه آن به گونه‌ای است که به راحتی روی سبد جلوی فرمان دوچرخه نصب می‌شود. از مهم‌ترین ویزگی‌های این محصول می‌توان به دسترسی خیلی سریع به تجهیزات داخل آن اشاره کرد. به دلیل اندازه کوچکی که دارد شما می‌توانی کیف پول، عینک آفتابی یا تلفن همراه خود را درون آن نگهداری کنید. هر چند اندازه کوچکی دارد اما برای نگهداری وسایل با ارزش گزینه مناسبی است.
  3. کیف قابل نصب زیر زین دوچرخه: اگر به صورت حرفه‌ای دوچرخه سواری می‌کنید و مسافت زیادی را بیرون از شهر رکاب می‌زنید، بهتر است از نمونه زیر زین استفاده کنید. تا همیشه وسایل لازم برای پنچری و تعمیر دوچرخه را در دسترس داشته باشید. توجه به ارتفاع این کیف از اهمیت بالایی برخوردار است. زیرا اگر بیش از اندازه بلند باشد به احتمال خیلی زیاد جلوی رکاب زدن شما را گرفته و شما را اذیت خواهد کرد.
  4. کیف قابل نصب روی فرمان دوچرخه: تنها مدلی که دسترسی به بست‌های اتصال کیف به راحتی امکان پذیر است. این نمونه هم مانند مدل نصب روی سبد در ابعاد و اندازه‌های کوچک ساخته می‌شود و نباید انتظار قرار دادن وسایل زیاد درون آن را داشته باشید. یکی از ویژگی‌های قابل توجه در این مدل دسترسی آسان به محتویات داخلی کیف می‌باشد. شما حتی اگر در حال رکاب زدن هم باشید، می‌توانید بدون کوچکترین توقفی حتی در حال حرکت به وسایل داخل آن دسترسی داشته باشید.

بهترین مارک کیف دوچرخه:

هیچ گاه شخصی نمی‌تواند یک برند خاص را به عنوان بهترین مارک کیف‌دوچرخه به شما معرفی کند. زیرا برندهای باکیفیت زیادی وجود دارند که در این زمینه فعالیت می‌کنند. اگر شخصی چنین کاری را انجام دهد به احتمال خیلی زیاد تبلیغ یک برند خاص را می‌کند و از آنجایی که وب سایت کیمیک یک رسانه علمی و آموزشی است و نه تبلیغاتی در ادامه مطلب لیستی از بهترین برندهای کیف مخصوص دوچرخه را به شما معرفی می‌کنیم.

  • کیف مخصوص دوچرخه اکوییپمنت
  • کیف مخصوص دوچرخه نیاز شاپ
  • کیف مخصوص دوچرخه بی تی بی
  • کیف مخصوص دوچرخه گارد
  • کیف مخصوص دوچرخه راچینا
  • کیف مخصوص دوچرخه گرانیت
  • کیف مخصوص دوچرخه شیمانو
  • کیف مخصوص دوچرخه دیوتر
  • کیف مخصوص دوچرخه راچینا
  • کیف مخصوص دوچرخه بایک

کیف دوچرخه از کجا بخریم؟

به طور کلی روش‌های مختلفی برای خرید این وسیله وجود دارد که شما از هر روشی که راحت‌تر باشد، می‌توانید این کار را انجام دهید. هیچ قاعده و قانونی وجود ندارد که به وسیله آن روشی برای خرید خود انتخاب کنید و یک روش کاملا دلخواه است. اما از آنجایی که دو روش از بقیه روش‌ها بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد آن‌ها را به شما معرفی می‌کنیم. اولین روش خرید از فروشگاه لوازم دوچرخه است که معمولا تنوع محصول زیادی ندارند و جنس فروخته شده هرگز تعویض یا پس گرفته نمی‌شود. روش بعدی خرید اینترنتی بوده که در این روش تنوع محصولات زیاد است و در صورت عدم رضایت از جنس خریداری شده تا هفت روز می‌توانید آن را مرجوع کرده و پول خود را پس بگیرید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید عینک دوچرخه سواری

نکات مهم هنگام خرید کیف دوچرخه:

  1. قیمت محصول: اولین و مهم‌ترین نکته در مورد خرید کیف دوچرخه قیمت آن می‌باشد، قیمت نقش خیلی مهمی در انتخاب شما ایفا می‌کند. قبل از هر کاری شما باید میزان بودجه برای خرید کیف را مشخص کنید. با مشخص شدن مقدار بودجه خود به خود مدل‌هایی که در محدوده قیمتی شما قرار ندارند از انتخاب شما حذف می‌شوند.
  2. نوع محصول: همان طور که در ابتدای همین مطلب گفته شد، کیف‌دوچرخه انواع مختلفی دارد که تفاوت اصلی بیشتر این مدل‌ها با یکدیگر در اندازه و محل نصب آن‌ها می‌باشد. در واقع این خود شما هستید که با توجه به حجم وسایل خود و محل نصب در نقطه دلخواه باید یکی از مدل‌ها را خریداری کنید. اگر وسایل زیادی ندارید و در حد عینک و کیف پول است یک نمونه کوچک روی فرمانی بخرید در غیر این صورت باید به سراغ مدل خورجینی بروید، زیرا اندازه بزرگی دارند.
  3. جنس کیف: خوشبختانه تنوع جنس این محصول به حدی زیاد است که شما به راحتی می‌توانید با توجه به سلیقه خود یکی از آن‌ها را خریداری کنید. البته یک سری نکات مشترک که هنگام خرید هر جنسی باید به ان توجه داشته باشید مقاومت بالای جنس و مقاوم در برابر گرد و غبار و ضد آب بودن محصول مورد نظر شما است. همان طور که می‌دانید این کیف همیشه برای نگهداری و حمل ابزار استفاده نمی‌شود و در مواردی برای نگهداری مواد غذایی و اشیا با ارزش مثل جواهرات و تلفن همراه مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  4. نصب و حمل آسان: به دلیل اینکه شما در مواردی مجبور به قفل کردن دوچرخه در نقطه‌ای خاص و رها کردن آن می‌باشید. عقلانی به نظر نمی‌رسد که این وسیله را با وسایل داخل به امان خدا بسپارید. بنابراین اگر این وسیله به راحتی باز و بسته شود می‌توانید آن را باز کرده و همراه خود ببرید. برای حمل آسان برخی مدل‌ها را می‌توان روی کمر بست و برخی مدل‌ها را هم علاوه بر کمر می‌توانید به عنوان کیف دوشی حمل کنید.
  5. مکانیسم باز و بسته شدن: مکانیسم‌های مختلفی برای باز و بسته کردن درب این وسیله وجود دارد. یا به صورت بندی درب آن‌ها باز و بسته می‌شود و یا به صورت دکمه‌ای و حتی قفلی که هر چه این مکانیسم سخت‌تر باز و بسته شود خیال شما بابت گم شدن اشیا داخل کیف بیشتر راحت می‌شود. البته این نکته را هم فراموش نکنید که هر چه درب کیف راحت‌تر باز و بسته شود، شما دسترسی راحت‌تری به وسایل خود دارید و در مواردی حتی در حال حرکت می‌توانید وسایل خود را از داخل آن خارج کنید.
  6. برند محصول: اگر با توجه به توضیحاتی که داده شد باز هم با خرید این وسیله مشکل دارید و احساس می‌کنید، اطلاعات کافی را در این زمینه کسب نکرده‌اید. بهتر است برندهای معروف و شناخته شده را خریداری کنید. این محصولات معمولا از قبل تست شده و امتحان خود را پس داده‌اند. از طرفی تجربه هم ثابت کرده تا زمانی که یک جنس باکیفیت و شناخته شده وجود دارد نباید به سراغ برندهای ناشناخته بازار بروید زیرا از کیفیت لازم برخوردار نیستند و با خرید این محصولات وقت و هزینه خود را هدر می‌دهید.

روش نگهداری از کیف دوچرخه:

  • از قرار دادن اجسام خیلی سنگین درون کیف جدا خودداری کنید، زیرا به مرور زمان باعث سوراخ یا پاره شدن محصول مورد نظر شما می‌شوند.
  • هرگز نباید محلول‌های اسیدی و شیمیایی خطرناک را درون این کیف نگهداری کنید. زیرا دچار از بین رفتن پارچه کیف می‌شود.
  • هرگز دوچرخه را با کیف جلوی نور مستقیم خورشید و یا بارش باران قرار ندهید، در صورتی که مجبور به این کار شدید کیف را جدا کرده و به منزل ببرید.
  • وسایلی را که مدام به آن‌ها احتیاج دارید را نباید درون کیف قرار دهید، زیرا باز و بسته کردن مداوم درب کیف باعث آسیب به زیپ یا قفل آن می‌شود.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید کیف دوچرخه مورد نظرتان را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از بهترین برند‌های کیف دوچرخه جدید، ارزان، محبوب و پرفروش را برای شما جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت کنید.


۱ کیف زیر زین دوچرخه مدل B6

کیف زیر زین دوچرخه مدل B6

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۳x9x14 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • جنس رویه
    برزنت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ کیف تنه دوچرخه راچینا مدل Rch732

کیف تنه دوچرخه راچینا مدل Rch732

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۲x25x6 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۵۰ گرم
  • جنس تودوزی
    پارچه
  • جنس رویه
    برزنت
  • مشخصات ظاهری
    تودوزی
  • توضیحات جیب
    دارای یک جیب بیرونی و یک محفظه اصلی
  • سایر توضیحات
    تولید شده از برزنت ضد آب و بسیار مقاومطراحی زیبا و شیکاتصال و جداسازی آسان در کمتر از چند ثانیهمناسب برای قراردادن انواع لوازم مورد نیاز از قبیل ابزار دوچرخه، لباس، خوراکی، موبایل، پاوربانک و…راحتی و عدم ایجاد مزاحمت برای دوچرخه سوار حین رکاب زدنشیک و اسپرت شدن دوچرخه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ کیف ابزار دوچرخه مدل ۰۲۰

کیف ابزار دوچرخه مدل 020

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۵x10x8 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۷۰ گرم
  • جنس رویه
    برزنت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ کیف دوچرخه راچینا مدل RCH700

کیف دوچرخه راچینا مدل RCH700

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۵x10x15 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۵۰ گرم
  • گنجایش
    ۳ لیتر
  • جنس رویه
    پارچه
  • محفظه
    جیب داخلی
  • توضیحات جیب
    یک عدد جیب بیرونی جهت قراردادن لوازم ضروری و دم دستی
  • سایر توضیحات
    تولید شده از برزنت نرم و درجه یککاملا ضد آب و مقاوم در برابر رطوبتمناسب برای قراردادن انواع لوازم مورد نیاز هنگام دوچرخه سوارینصب و جداسازی سریع و آساندارای ۳ عدد بست ریگلاژدار منطبق با هر اندازه قطر تنه دوچرخهطراحی فانتزی و شیکباعث جلوه و جذابیت بیشتر دوچرخه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ کیف دوچرخه مدل SH 102

کیف دوچرخه مدل SH 102

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۰x20x4 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۵۰ گرم
  • گنجایش
    ۱/۷ لیتر
  • جنس رویه
    پارچه
  • محفظه
    جیب داخلی
  • توضیحات جیب
    ۲ جیب زیپدار و ۲ جیب بدون زیپ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ کیف تنه دوچرخه بی سول مدل BS30

کیف تنه دوچرخه بی سول مدل BS30

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۹x12x3 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۸۰ گرم
  • گنجایش
    ۱ لیتر
  • جنس تودوزی
    پلی‌استر
  • جنس رویه
    پلی‌استر
  • محفظه
    جیب داخلی
  • توضیحات جیب
    دارای دو جیب با زیپ مجزا در طرفین
  • سایر توضیحات
    دارای محل قرارگیری گوشی موبایلرویت صفحه گوشی و قابلیت کارکرد Touch گوشی موبایلمحل قرارگیری بر روی تنه و در قسمت پشت کرپیدارای دو چسب نگهدارنده باکیفیتمدل کیف خورجینی و دوطرفهفضای مناسب و مجزا برای لوازم مختلفمناسب انواع گوشی تا سایز ۶.۵ اینچ- دارای خطوط شبنما جهت ایمنی بیشتر در شب

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ کیف دوچرخه مدل fg

کیف دوچرخه مدل fg

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۸x10x8 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • گنجایش
    ۱ لیتر
  • جنس رویه
    نایلون
  • مشخصات ظاهری
    تودوزی
  • محفظه
    جیب داخلی
  • توضیحات جیب
    یک جای مخصوص برای موبایل دارد.
  • توضیحات دسته
    به راحتی بر روی دوچرخه نصب میشود

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ کیف دوچرخه نیازشاپ مدل NP9898

کیف دوچرخه نیازشاپ مدل NP9898

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۰x12x30 سانتی‌متر
  • وزن
    ۶۵۰ گرم
  • گنجایش
    ۹.۵ لیتر
  • جنس تودوزی
    پلی‌استر
  • جنس رویه
    نخ
  • محفظه
    جیب داخلی
  • توضیحات جیب
    یک جیب کناری برای قراردادن لوازم دم دستی مانند بطری آب و…یک جیب بیرونی بزرگ جهت قراردادن لوازم ضروری مانند کتاب، اسناد و مدارک، موبایل و…
  • توضیحات دسته
    یک دسته جهت حمل دستی و یک بند جهت حمل رودوشی
  • سایر توضیحات
    تولید شده از برزنت ضد آب و درجه یک و مقاوم در برابر رطوبتکاملا آستر دوزی شدهجنس مقاوم با دوام طولانی مدتمناسب برای قراردادن لباس، ابزار، خوراکی، کفش، اسناد و مدارک، گوشی موبایل و…طراحی شیک و متفاوتکارایی چند کاره و استفاده به عنوان کیف اداری و دستیوسیله بسیار کاربردی برای دوچرخه سواران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ کیف تنه دوچرخه مدل S100

کیف تنه دوچرخه مدل S100

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۵x13x20 سانتی‌متر
  • وزن
    ۶۰۰ گرم
  • گنجایش
    ۵ لیتر
  • جنس رویه
    چرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ کیف فرمان دوچرخه مدل ۷۴۹

کیف فرمان دوچرخه مدل 749

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰x10x10 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • گنجایش
    ۳.۵ لیتر لیتر
  • جنس تودوزی
    برزنت
  • جنس رویه
    برزنت
  • محفظه
    جیب داخلی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ کیف دوچرخه راچینا مدل RCH42

کیف دوچرخه راچینا مدل RCH42

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۹x15x15 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۵۰ گرم
  • جنس تودوزی
    پارچه
  • جنس رویه
    برزنت
  • محفظه
    جیب داخلی
  • توضیحات جیب
    دارای جیب مخصوص موبایل و صفحه حساس به تاچ موبایل
  • توضیحات دسته
    یک عدد بند رودوشی جهت استفاده بصورت کیف رودوشی
  • سایر توضیحات
    تولید شده از برزنت بسیار مقاوم و بادوامجنس ضد آب و مقاوم در برابر رطوبتدارای محل اتصال در جلو و پشت کیف و قابل اتصال به جلو و پشت فرماندارای طرح پلنگی اسپرت متفاوت و زیبادارای محفظه مخصوص موبایل با صفحه حساس به تاچ گوشیمناسب برای قراردادن ابزار و آچار دوچرخه، لباس، کلاه، عینک، خوراکی، کتاب و…مناسب برای آقایان و بانوان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ کیف تنه دوچرخه بی سول مدل BS20

کیف تنه دوچرخه بی سول مدل BS20

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۹x12x3 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۸۰ گرم
  • گنجایش
    ۱ لیتر
  • جنس تودوزی
    پلی‌استر
  • جنس رویه
    پلی‌استر
  • محفظه
    جیب داخلی
  • توضیحات جیب
    دارای دو جیب با زیپ مجزا در طرفین
  • سایر توضیحات
    دارای محل قرارگیری گوشی موبایلرویت صفحه گوشی و قابلیت کارکرد Touch گوشی موبایلمحل قرارگیری بر روی تنه و در قسمت پشت کرپیدارای دو چسب نگهدارنده باکیفیتمدل کیف خورجینی و دوطرفهفضای مناسب و مجزا برای لوازم مختلفمناسب انواع گوشی تا سایز ۶.۵ اینچ- دارای خطوط شبنما جهت ایمنی بیشتر در شب

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ کیف دوچرخه مدل Jack Bike کد Bcl3490

کیف دوچرخه مدل Jack Bike کد Bcl3490

مشخصات

  • ابعاد
    ۷ × ۱۶ × ۲۳ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۱۰ گرم
  • گنجایش
    ۱.۵ لیتر
  • جنس تودوزی
    نایلون
  • جنس رویه
    پارچه
  • محفظه
    جیب داخلی
  • توضیحات جیب
    یک عدد جیب در جلوی کیف
  • سایر توضیحات
    ساخته شده از برزنت مقاومرویه ضد آبدارای ۳ گیره اتصالوزن سبک (حدود ۱۱۰ گرم)مناسب برای اتصال به زیر تنه دوچرخهفضای زیاد و جادارقابل استفاده برای ابزار دوچرخه، موبایل، خوراکی و…

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ کیف کرپی دوچرخه مدل A2021

کیف کرپی دوچرخه مدل A2021

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۸x10x7 سانتی‌متر
  • وزن
    ۹۰ گرم
  • گنجایش
    ۰.۵ لیتر
  • جنس رویه
    پارچه
  • محفظه
    جیب داخلی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ کیف دوچرخه شیمانو مدل گرانیت صبا کد ۲۱۰

کیف دوچرخه شیمانو مدل گرانیت صبا کد 210

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۲x11x10 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰ گرم
  • گنجایش
    ۲ لیتر لیتر
  • جنس تودوزی
    پلی‌استر
  • جنس رویه
    برزنت
  • مشخصات ظاهری
    تودوزی
  • امکانات همراه
    صفحه نمایش
  • محفظه
    جیب بیرونی
  • توضیحات جیب
    دارای محفظه شفاف جهت قرار دادن موبایلدارای جیب زیپ دار برای قرار دادن کارت ها و کلیددارای محفظه اصلی جهت قرار دادن سایر وسیله هادارای جیب داخلی جهت قرار دادن پول نقد و مدارک شناسایی
  • توضیحات دسته
    دارای ۲ بست در زیر برای نصب بر روی تنه دوچرخهدارای یک بست در جلو برای فیکس کردن با فرمان و کورپی دوچرخه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ کیف تنه دوچرخه مدل SHIM-110

کیف تنه دوچرخه مدل SHIM-110

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰x10x10 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • جنس رویه
    برزنت
  • سایر توضیحات
    کیف دوچرخه مناسب برای نصب روی میله تنه دوچرخه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ کیف دوچرخه بی سول مدل bs01

کیف دوچرخه بی سول مدل bs01

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۸x17x4 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۳۴ گرم
  • گنجایش
    ۱۰ لیتر
  • جنس تودوزی
    پلی‌استر
  • جنس رویه
    پارچه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ کیف زیر زین دوچرخه مدل rl350

کیف زیر زین دوچرخه مدل rl350

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۲x7x5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • جنس رویه
    برزنت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ کیف زیر تنه دوچرخه کد ۵۰۱۱

کیف زیر تنه دوچرخه کد 5011

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۳x7x15 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۵۰ گرم
  • جنس تودوزی
    پلی‌استر
  • جنس رویه
    نخ
  • محفظه
    جیب بیرونی
  • توضیحات جیب
    دارای یک محفظه اصلی و یک جیب بیرونی
  • سایر توضیحات
    تولید شده از جنس درجه یک، نرم و ضد آب،قابل تنظیم و نصب برای انواع دوچرخه های کوچک و بزرگ،مناسب برای دوچرخه سواری ورزشی و حرفه ای،دارای طراحی منحصر بفرد و شیک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ کیف کرپی دوچرخه مدل خورجینی ضدآب

کیف کرپی دوچرخه مدل خورجینی ضدآب

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۵x20x15 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۸۰ گرم
  • جنس رویه
    چرم مصنوعی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ کیف دسته فرمان دوچرخه مریدا مدل ۲۲۷۶۰۰۲۹۲۵

کیف دسته فرمان دوچرخه مریدا مدل 2276002925

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۴×۲۰×۱۳ سانتی‌متر
  • وزن
    ۶۲۳ گرم
  • جنس رویه
    پارچه
  • محفظه
    جیب داخلی
  • توضیحات جیب
    – دارای دو جیب توری در طرفین برای حمل بطری – دارای یک جیب بیرونی
  • توضیحات دسته
    – دارای یک بند بلند قابل اتصال به کیف – دارای یک بند در قسمت بالا برای حمل به صورت دستی
  • سایر توضیحات
    – دارای یک کاور ضد باران – دارای یک گیره برای اتصال به فرمان دوچرخه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ کیف تنه دوچرخه مدل VCZ

کیف تنه دوچرخه مدل VCZ

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۵x15x5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰ گرم
  • جنس رویه
    پارچه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ کیف ترک بند دوچرخه بی سول مدل BS100

کیف ترک بند دوچرخه بی سول مدل BS100

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۸x16x16 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۰۰ گرم
  • گنجایش
    ۸ لیتر
  • جنس تودوزی
    پلی‌استر
  • جنس رویه
    پلی‌استر
  • محفظه
    جیب بیرونی
  • توضیحات جیب
    دارای زیپ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ کیف دوچرخه ران فستر مدل کلاسیک کد ۹۰۳۴

کیف دوچرخه ران فستر مدل کلاسیک کد 9034

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۳x7x15 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۵۰ گرم
  • جنس رویه
    برزنت
  • محفظه
    جیب بیرونی
  • توضیحات جیب
    دارای یک عدد جیب بیرونی جهت لوازم ضروری و مورد نیاز
  • سایر توضیحات
    مناسب برای انواع دوچرخه با هر اندازه قطر تنهتولید شده از برزنت ضد آب و درجه یک،دارای یک محفظه اصلی جادار و یک جیب بیرونی،مناسب برای قراردادن ابزار دوچرخه، لوازم پنچرگیری، خوراکی، گوشی موبایل، پاوربانک، دفترچه یادداشت، قلم و…دارای ۳ بست ریگلاژدار محکم جهت فیکس کامل و ثابتزیبپ های با کیفیت آسان بازشو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ کیف دوچرخه نیازشاپ  کد ۳۴۸۸

کیف دوچرخه نیازشاپ  کد 3488

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۵x18x7 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • گنجایش
    ۱.۵ لیتر
  • جنس تودوزی
    نایلون
  • جنس رویه
    پارچه
  • محفظه
    جیب داخلی
  • توضیحات جیب
    یک عدد جیب بیرونی جهت قرار دادن لوازم مورد نیاز مانند گوشی موبایل و…
  • سایر توضیحات
    ساخته شده از برزنت مقاومرویه ضد آب و ضد خشدارای ۳ گیره اتصال مقاوم سازی شده جهت اتصال محکم تر و کج نشدن در پیچ هاوزن سبک (حدود ۱۱۰ گرم)مناسب برای اتصال به زیر تنه دوچرخهفضای زیاد و جادارقابل استفاده برای ابزار دوچرخه، گوشی موبایل، خوراکی و…

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ کیف دوچرخه مدل پشت کروپی Vaten

کیف دوچرخه مدل پشت کروپی Vaten

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۸x10x10 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۷۵ گرم
  • جنس تودوزی
    پارچه
  • جنس رویه
    کتان
  • محفظه
    جیب داخلی
  • سایر توضیحات
    محفظه مخصوص موبایل روی درب کیفدارای محل عبور هندزفری موبایلجنس بسیار مقامتنوع رنگی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ کیف زیر زین دوچرخه شیمانو مدل ۰۱

کیف زیر زین دوچرخه شیمانو مدل 01

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۱x9x16 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۵۰ گرم
  • گنجایش
    ۱.۸ لیتر
  • جنس رویه
    پارچه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ کیف خورجینی دوچرخه مدل fay-2

کیف خورجینی دوچرخه مدل fay-2

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۴x12x20 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • جنس رویه
    چرم مصنوعی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ کیف تنه دوچرخه مدل DKZ

کیف تنه دوچرخه مدل DKZ

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۵x15x5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰ گرم
  • جنس رویه
    پارچه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ کیف ترک بند دوچرخه بی سول مدل BS500

کیف ترک بند  دوچرخه بی سول مدل BS500

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۸x16x16 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۰۰ گرم
  • گنجایش
    ۸ لیتر
  • جنس تودوزی
    پلی‌استر
  • جنس رویه
    پلی‌استر
  • محفظه
    جیب بیرونی
  • توضیحات جیب
    دارای زیپ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید کیف‌دوچرخه در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید ظرف نان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا