سرگرمی و آموزشی

ماشین اسباب بازی، راهنمای خرید انواع ماشین اسباب بازی کنترلی ارزان

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید ماشین اسباب بازی باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

یکی از اسباب بازی‌های مورد علاقه کودکان ماشین اسباب بازی می‌باشد. برای یک کودک هیچ لذتی بالاتر از بازی با یک ماشین نیست. شما با خرید یک ماشین اسباب بازی می‌توانید، ساعت‌ها کودک خود را سرگرم کنید. ماشین در دسته ارزان‌ترین مدل‌های اسباب بازی پسرانه قرار می‌گیرد، بنابراین ماشین بهترین گزینه برای خرید هدیه پسرانه است. هدیه دادن یک ماشین اسباب بازی به طبع ارزان‌تر از یک هواپیمای اسباب بازی می‌باشد، پس اگر نمی‌خواهید هزینه زیادی را بپردازید، حتما این وسیله را برای کودک خود خریداری کنید. خوشبختانه تنوع ماشین‌های اسباب بازی به حدی زیاد است که دست شما برای خرید این وسیله کاملا باز است و شما می‌توانید با توجه به سلیقه فرزند خود بهترین ماشین اسباب بازی را برای کودک خود خریداری کنید.

اگر برای جشن تولد پسر دوست، همسایه یا فامیل خود دعوت شده‌اید، احتمالا به فکر خرید یک هدیه مناسب برای تولد او هستید که ما در اینجا به شما ماشین اسباب بازی را معرفی می‌کنیم. زیرا هم تنوع محصول زیادی دارد و هم قیمت مناسبی دارد به همین جهت خیلی از افراد آن را برای هدیه تولد انتخاب می‌کنند. ماشین اسباب بازی یک هدیه چشم‌گیر بوده که توجه اطرافیان را به خود جلب می‌کند به خصوص اگر ماشین مورد نظر دارای رقص نور و حرکت‌های جالب باشد. این وسیله مدل‌های مختلفی دارد که شما می‌توانید با توجه به رده سنی شخص مورد نظر یکی از آن‌ها را خریداری کنید. ماشین اسباب بازی برای سن یک تا سه سال معمولا موزیکال بوده و در جای خود حرکت‌های زیبایی انجام می‌دهد. اما برای رده سنی چهار سال به بالا معمولا دارای کنترل می‌باشند که به وسیله آن کودک قادر به کنترل خودرو از را دور می‌باشد.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که برای کودک خود قصد خرید ماشین اسباب بازی را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این اسباب بازی ارزشمند به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مقاله شما را با انواع ماشین اسباب بازی آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید ماشین اسباب بازی باید به آن‌ها توجه داشته باشید را آموزش می‌دهیم.

ماشین اسباب‌بازی چیست و چه کاربردی دارد؟

در واقع می‌توان این وسیله را ماکت یک خودرو واقعی دانست که جزئیات به شکل چشم‌گیری در آن پیاده شده‌اند. جنس بدنه اکثر ماشین‌های اسباب بازی پلاستیک مواد اولیه است که باعث کاهش وزن وسیله می‌شود. این خودروهای پلاستیکی معمولا قابلیت حرکت دارند، یعنی با یک موتور الکتریکی و چند عدد باتری شروع به حرکت می‌کنند. در برخی مدل‌ها که دارای کنترل هستند، کودک می‌تواند خودرو را به جهت دلخواه خود حرکت دهد. البته لازم به ذکر است که قیمت ماشین‌های کنترلی مقداری از مدل‌های دیگر گران‌تر است. این وسیله به منظور بازی و سرگرم کردن کودکان مورد استفاده قرار می‌گیرد.

حتما بخوانید: راهنمای خرید تفنگ اسباب بازی

انواع ماشین اسباب‌بازی موجود در بازار:

  1. ماشین پلاستیکی ساده: قدیمی‌ترین نمونه اسباب بازی که تقریبا از دهه شصت و قبل از ان رواج داشت. این خودرو با نخ بسته می‌شد و با کشیدن نخ روی زمین حرکت می‌کرد. قیمت آن‌ها در مقایسه با مدل‌های دیگر ارزان‌تر بوده و از ارزش خرید بالایی برخوردار هستند. برای والدین هم هزینه جانبی در آینده به همراه ندارند یعنی نیاز به خرید باتری نخواهند داشت.
  2. ماشین پلاستیکی کوک‌دار: قبل از اختراع موتور الکتریکی با تعدادی چرخ دنده و فنر ماشین‌های اسباب بازی مجهز به کوک دستی شدند. یعنی با چند بار چرخاندن کوک این خودروها کوک شده و زمانی که روی زمین گذاشته می‌شدند، شروع به حرکت می‌کردند تا زمانی که کوک آن‌ها به اتمام می‌رسید. این کوک حد معینی داشت و اگر بیشتر کوک می‌شدند کوک آن‌ها پاره می‌شد و کارایی خود را از دست می‌دادند. امروزه هم این مدل در بازار وجود داشته و به فروش می‌رسد.
  3. ماشین پلاستیکی گیبرکس‌دار: بعد از اینکه کوک ماشین‌های اسباب بازی خیلی سریع پاره می‌شد و کارایی خود را از دست می‌دادند، نسل جدیدی از خودرو اسباب بازی روی کار آمد که چرخ آن‌ها به گیربکس قابل کوک مجهز شد. برای به حرکت در آوردن این مدل شما باید آن‌ها را روی زمین قرار داده و به طرف عقب روی زمین بکشید با رها کردن خودرو به طرف جلو حرکت می‌کند. این مدل خودرو هم نیاز به باتری ندارد و کوک قدرتمندی دارد. کار با آن ساده‌تر از نمونه قبلی بوده و اندازه خودروها متفاوت است.
  4. ماشین کنترل‌دار سیمی: این وسیله تقریبا بعد از مدل‌های ساده روی کار آمد و دارای یک یا چند موتور الکتریکی هستند که خودرو را به طرف جلو یا عقب به حرکت در می‌آورد. کنترل این ماشین با سیم نازک به خودرو متصل است و با یک دکمه روی کنترل به طرف جلو و با دکمه دیگر به طرف عقب حرکت می‌کند. این مدل قابلیت حرکت یا کنترل به چپ و راست را ندارند و تنها به جلو و عقب حرکت می‌کند.
  5. ماشین کنترلی بدون سیم: نسل جدیدی از ماشین‌های اسباب بازی هستند که کنترل آن‌ها به خودرو به صورت بدون سیم متصل است. این مدل خودرو معمولا قابل شارژ بوده و باتری یک بار مصرف ندارند. این مدل علاوه بر حرکت به جلو و عقب قابلیت حرکت به طرفین یعنی چپ و راست را دارند. برد کنترل آن‌ها خیلی زیاد بوده و در مواردی حتی به پنجاه متر هم می‌رسد. یعنی از فاصله دور به راحتی می‌توانید آن‌ها را کنترل کنید.
  6. ماشین دیوانه: این نمونه در دسته ماشین‌های اسباب بازی باتری خور قرار می‌گیرد و برای رده سنی یک تا سه سال مورد استفاده قرار می‌گیرد. تنها دارای یک دکمه خاموش و روشن می‌باشند و دارای دو نمونه باتری خور و شارژی هستند. با روشن کردن این ماشین شروع به انجام یک سری حرکات دیوانه وار کرده و با پخش موزیک جذاب و رقص نور کودک شما را سرگرم می‌کند. اندازه آن‌ها معمولا به گونه‌ای است که کودک توان بلند کردن و پرتاب آن به طرف دیگری را ندارد.

بهترین مارک ماشین اسباب بازی:

شاید کار ساده‌ای نباشد که تنها بخواهیم یک برند خاص را به عنوان بهترین مارک ماشین اسباب‌بازی به شما معرفی کنیم. زیرا برندهای باکیفیت زیادی وجود دارند که در این زمینه فعالیت می‌کنند. اگر شخصی یک برند خاص را به عنوان بهترین مارک ماشین به شما معرفی کند. بیشتر یک کار تبلیغاتی را انجام داده و نه معرفی یک محصول خاص و از آنجایی که وب سایت کیمیک یک رسانه علمی و آموزشی است و نه تبلیغاتی در ادامه مطلب لیستی از بهترین برندهای ماشین اسباب‌بازی را به شما معرفی می‌کنیم.

  • ماشین بازی خزلی پلاست
  • ماشین بازی دورج توی
  • ماشین بازی مینی سریز
  • ماشین بازی ولی
  • ماشین بازی رویدی توی
  • ماشین بازی نیکو تویز
  • ماشین بازی سانگ یانگ
  • ماشین بازی ریسر
  • ماشین بازی دویل کار
  • ماشین بازی بی بی فور لایت

ماشین اسباب بازی از کجا بخریم؟

در کل روش‌های زیادی برای خرید اسباب بازی وجود دارد که شما از هر یک از ان‌ها می‌توانید این وسیله را خریداری کنید. در واقع هیچ قانون و قاعده‌ای برای مشخص کردن روش خرید وجود ندارد و شما باید با توجه به سلیقه خود یکی از روش‌های خرید را مشخص کنید. اما با توجه به اینکه دو روش از روش‌های دیگر بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرند، در ادامه شما را با این دو روش خرید بیشتر آشنا می‌کنیم.

  1. خرید حضوری: در این روش شما باید از محل کار یا زندگی خود خارج شوید و به نزدیک‌ترین فروشگاه اسباب بازی فروشی محل خود مراجعه کرده و از میان تعداد اندکی از مدل‌ها یکی را انتخاب و خریداری کنید. در این روش شما باید در انتخاب خود نهایت دقت را داشته باشید. زیرا جنس فروخته شده به هیچ عنوان تعویض یا پس گرفته نمی‌شود.
  2. خرید اینترنتی: راحت‌ترین روش خرید با تنوع محصول زیاد است. در این روش شما نیازی به خروج از محل کار و زندگی خود ندارید، تنها باید به یک فروشگاه اینترنتی معتبر مراجعه کرده و محصول مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید. شما در این روش هفت روز مهلت تست دارید و در صورت عدم رضایت از محصول مورد نظر می‌توانید آن را مرجوع کرده و پول خود را پس بگیرید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید پارک بازی کودک

نکات مهم هنگام خرید ماشین اسباب بازی:

  1. قیمت محصول: اولین و مهم‌ترین نکته در مورد خرید اسباب بازی توجه به قیمت آن می‌باشد. قیمت نقش مهمی در انتخاب شما دارد. قبل از هر کاری شما باید میزان بودجه برای خرید ماشین اسباب‌بازی را مشخص کنید. با این کار خود به خود مدل‌هایی که در محدوده قیمتی شما قرار ندارند از انتخاب شما حذف شده و انتخاب برای شما آسان می‌شود.
  2. نوع ماشین: ماشین‌های اسباب بازی انواع مختلفی دارند که شما باید با توجه به میزان بودجه خود و سلیقه کودک یکی از آن‌ها را خریداری کنید. پیشنهاد می‌کنم برای کودکان زیر ۵ سال خودرو کنترلی خریداری نکنید زیرا درک درستی از این وسیله ندارند و ماشین‌های گیربکسی و کوکی برای این سن گزینه مناسبی هستند. همچنین برای رده سنی یک تا سه سال می‌توانید از ماشین‌های موزیکال و رقص نور دار استفاده کنید.
  3. جنس ماشین: جنس ماشین ارتباط مستقیمی با طول عمر آن دارد. اگر می‌خواهید اسباب بازی را خریداری کنید که بچه‌های دیگر شما هم از آن استفاده کنند، بدنه فلزی‌ها بهترین گزینه هستند، زیرا به راحتی شکسته نمی‌شود. البته باید به این نکته هم توجه داشته باشید که اگر جنس فلزی را به طرف دوست خود پرتاب کنند به شدت شخص مقابل آسیب می‌بیند. قیمت خودروهای فلزی هم مقداری از نمونه پلاستیکی گران‌تر است.
  4. رده سنی کودک: به رده سنی کودک خود توجه کنید و با توجه به سن کودک خود برای او ماشین خریداری کنید. در صورتی که برای سنین یک تا سه سال یک ماشین کنترلی پیشرفته را خریداری کنید، نه تنها کودک شما قادر به استفاده از آن نیست بلکه از بازی کردن با آن هم لذتی نمی‌برد. همچنین اگر یک نمونه موزیکال را برای کودک ده ساله خود خریداری کنید، برای کودک شما یک وسیله مزخرف بوده و هیچ جذابیتی برای کودک شما ندارد.
  5. اندازه و وزن محصول: شاید مهم‌ترین نکته در مورد خرید ماشین اسباب‌بازی توجه به اندازه و وزن محصول باشد. همیشه با توجه به اندازه اتاق و فیزیک بدنی کودک خود اندازه و وزن خودرو را انتخاب کنید. اگر کودک شما فیزیک بدنی ضعیف و لاغری دارد مطمئن باشید که یک خودرو بزرگ و سنگین انتخاب مناسبی نیست. به اندازه اتاق کودک خود هم توجه کنید، اگر اتاق کودک شما کوچک است نباید خودروهای خیلی بزرگ را خریداری کنید زیرا تمام فضای کودک شما را اشغال می‌کند.
  6. اقتصادی بودن: مطمئن باشید اگر ماشین کودک شما باتری خور است، روزی چند مرتبه باید برای ماشین کودک خود باتری خریداری کنید و حتی آخر هر ماه که حساب کتاب کنید، متوجه خواهید شد که چند برابر قیمت اسباب بازی برای آن باتری خریده‌اید. پس در اولویت اول به سراغ مدل‌های باتری خور نروید. اگر کودک شما اصرار به این کار دارد یا مدل‌های شارژی را خریداری کنید و یا هنگام خرید ماشین یک شارژر باتری و چند باتری قابل شارژ را خریداری کنید.

روش نگهداری از ماشین اسباب بازی:

  • اگر از نمونه قابل شارژ استفاده می‌کنید، همیشه اجازه دهید تا شارژ باتری‌ها به پایان رسیده سپس آن را شارژ نمائید. شارژ کردن باتری نیمه پر به باتری ماشین آسیب جدی وارد می‌کند.
  • اگر برای مدت زیادی کودک شما قصد استفاده از ماشین خود را ندارد، مثلا زمان باز شدن مدارس، بهتر است باتری‌ها را از ماشین خارج کرده سپس آن را در دمای اتاق نگهداری کنید.
  • برای کوک کردن خودروهای کوکی همیشه آن‌ها را تا آخر کوک نکنید و اجازه دهید یک دور کوک آن‌ها خالی بماند. این کار باعث طول عمر کوک ماشین شما می‌شود.
  • اگر از نمونه گیربکسی استفاده می‌کنید، ماشین را تا وقتی روی زمین عقب بکشید که صدای تق تق شنیده نشود. شنیده شدن این صدا نشان از خراب شدن گیربکس در آینده دارد.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید ماشین اسباب بازی مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از بهترین برندهای ماشین اسباب بازی ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت کنید.


۱ ماشین بازی ( ماشین اسباب بازی ) طرح نفت کش

ماشین بازی ( ماشین اسباب بازی ) طرح نفت کش

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۰ * ۳۸۰ * ۱۲۰ میلی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • مدل ماشین
    نفت کش
  • تعداد چرخ
    شش
  • شبیه‌سازی
    براساس نمونه واقعی
  • شامل
    بسته‌بندی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ ماشین جیپ هامر اسباب بازی دورج توی مدل Hummer

ماشین جیپ هامر اسباب بازی دورج توی مدل Hummer

مشخصات

  • ابعاد
    ۹۵ × ۱۰۰ × ۲۴۰ میلی‌متر
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • مدل ماشین
    آفرود
  • تعداد چرخ
    چهار
  • شبیه‌سازی
    براساس نمونه واقعی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ ماشین اسباب بازی مدل وانت پیکان ۰۰۶

ماشین اسباب بازی مدل وانت پیکان 006

مشخصات

  • ابعاد
    ۷۰ × ۹۰ × ۲۳۰ میلی‌متر
  • وزن
    ۱۴۵ گرم
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • مدل ماشین
    پیکاپ
  • تعداد چرخ
    چهار
  • شبیه‌سازی
    براساس نمونه واقعی
  • شامل
    بسته‌بندی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ ماشین اسباب بازی مدل بنز می باخ ۰۰۶

ماشین اسباب بازی مدل بنز می باخ 006

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰۰× ۱۲۰ × ۲۶۰ میلی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • مدل ماشین
    کلاسیک
  • تعداد چرخ
    چهار
  • شبیه‌سازی
    براساس نمونه واقعی
  • شامل
    بسته‌بندی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ ماشین بازی مدل اسباب بازی اتوبوس مهماندار

ماشین بازی مدل اسباب بازی اتوبوس مهماندار

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۳۰x90x120 میلی‌متر
  • وزن
    ۴۸۷ گرم
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • مدل ماشین
    اتوبوس

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ ماشین اسباب بازی نیکوتویز مدل اتوبوس مدرسه

ماشین اسباب بازی نیکوتویز مدل اتوبوس مدرسه

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۵۰×۱۵۰×۳۰۰ میلی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • مدل ماشین
    اتوبوس
  • تعداد چرخ
    چهار
  • کاربرد ماشین
    ساده
  • شامل
    بسته‌بندی
  • سایر توضیحات
    -فانتزی-ساخته شده از پلاستیک نشکن-تولید ملی
  • توضیحات بسته‌بندی
    مناسب برای هدیه دادن

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ ماشین آتش نشانی اسباب بازی دورج توی طرح Fire Truck

ماشین آتش نشانی اسباب بازی دورج توی طرح Fire Truck

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۴۰ × ۱۰۰ × ۲۷۰ میلی‌متر
  • وزن
    ۱۳۰ گرم
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • مدل ماشین
    آتش‌نشانی
  • تعداد چرخ
    شش
  • شامل
    بسته‌بندی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ ماشین اسباب بازی مدل مک کوئین ۰۰۶

ماشین اسباب بازی مدل مک کوئین 006

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰۰ × ۱۱۰ × ۲۱۰ میلی‌متر
  • وزن
    ۱۴۰ گرم
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • مدل ماشین
    فانتزی
  • تعداد چرخ
    چهار
  • شامل
    بسته‌بندی
  • سایر توضیحات
    قدرتی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ ماشین اسباب بازی نشکن مدل ۰۰۱

ماشین اسباب بازی نشکن مدل 001

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۱۰*۱۰۰*۲۰۰ میلی‌متر
  • وزن
    ۲۳۷ گرم
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • مدل ماشین
    کامیون
  • تعداد چرخ
    چهار
  • شبیه‌سازی
    براساس نمونه واقعی
  • سایر توضیحات
    مقاوم در مقابل ۷۰ کیاو وزن

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ ماشین اسباب بازی رویدی توی مدل آتش نشانی

ماشین اسباب بازی رویدی توی مدل آتش نشانی

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۴۵ × ۱۳۵ × ۱۷۰ میلی‌متر
  • وزن
    ۲۹۰ گرم
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • مدل ماشین
    آتش‌نشانی
  • تعداد چرخ
    چهار
  • شبیه‌سازی
    براساس نمونه واقعی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ ماشین اسباب بازی طرح لودر کد ۲۳۲۹۹

ماشین اسباب بازی طرح لودر کد 23299

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰۰ × ۱۱۵ × ۲۲۰ میلی‌متر
  • وزن
    ۱۵۰ گرم
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • مدل ماشین
    لودر
  • تعداد چرخ
    چهار
  • شبیه‌سازی
    براساس نمونه واقعی
  • سایر توضیحات
    دارای بیل متحرکدارای حرکت طول ماشین ۲۲ سانتی متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ ماشین بازی مدل جرثقیل اسباب بازی

ماشین بازی مدل جرثقیل اسباب بازی

مشخصات

  • ابعاد
    ۶۴۰x200x310 میلی‌متر
  • وزن
    ۱۷۰۰ گرم
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • مدل ماشین
    جرثقیل
  • تعداد چرخ
    ۱۰
  • مقیاس ساخت
    ۱:۱۸
  • شبیه‌سازی
    براساس نمونه واقعی
  • سایر توضیحات
    قدرتی بازوی جرثقیل امکان چرخش

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ ماشین اسباب بازی دورج توی مدل Space

ماشین اسباب بازی دورج توی مدل Space

مشخصات

  • ابعاد
    ۸۰ × ۸۰ × ۲۰۰ میلی‌متر
  • وزن
    ۱۰۶ گرم
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • مدل ماشین
    مسابقه‌ای
  • تعداد چرخ
    چهار
  • شبیه‌سازی
    براساس نمونه واقعی
  • کاربرد ماشین
    ساده
  • شامل
    بسته‌بندی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ ماشین اسباب بازی مدل اسپرت کد ۱

ماشین اسباب بازی مدل اسپرت کد 1

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۵۰x140x50 میلی‌متر
  • وزن
    ۱۱۵ گرم
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • مدل ماشین
    اسپرت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ ماشین آتش نشانی اسباب بازی رویدی توی مدل ۰۴

ماشین آتش نشانی اسباب بازی رویدی توی مدل 04

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۳۰ × ۹۰ × ۱۸۰ میلی‌متر
  • وزن
    ۱۱۸ گرم
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • مدل ماشین
    آتش‌نشانی
  • تعداد چرخ
    چهار

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ ماشین اسباب بازی خزلی پلاست طرح پیکان وانت

ماشین اسباب بازی خزلی پلاست طرح پیکان وانت

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۲۰ × ۱۰۰ × ۲۶۰ میلی‌متر
  • وزن
    ۱۷۰ گرم
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • مدل ماشین
    پیکاپ
  • تعداد چرخ
    چهار
  • مقیاس ساخت
    ۱:۱۸
  • شبیه‌سازی
    براساس نمونه واقعی
  • شامل
    بسته‌بندی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ ماشین اسباب بازی مرسدس مدل فرمول ۱

ماشین اسباب بازی مرسدس مدل فرمول 1

مشخصات

  • ابعاد
    ۸۵×۱۰۵×۲۵۰ میلی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • مدل ماشین
    مسابقه‌ای
  • تعداد چرخ
    چهار
  • شبیه‌سازی
    براساس نمونه واقعی
  • شامل
    بسته‌بندی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ ماشین اسباب بازی زرین تویز مدل سوپر مکانیک

ماشین اسباب بازی زرین تویز مدل سوپر مکانیک

مشخصات

  • ابعاد
    ۶۰۰x300x420 میلی‌متر
  • وزن
    ۴۷۵۰ گرم
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • سایر توضیحات
    – مناسب برای کودکان ۳ سال به بالا
  • اقلام همراه
    – کلاه- جعبه ابزار

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ ماشین اسباب بازی مدل ۰۰۴

ماشین اسباب بازی مدل 004

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰۰*۱۱۰*۱۰۰ میلی‌متر
  • وزن
    ۲۳۷ گرم
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • مدل ماشین
    کامیون
  • تعداد چرخ
    چهار
  • شبیه‌سازی
    براساس نمونه واقعی
  • سایر توضیحات
    – قابلیت تحمل بار زیاد- یک فرد با حداکثر وزن ۱۲۰ کیلوگرم میتواند روی آن براحتی بایستد- نشکن

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ ماشین اسباب بازی مدل آتش نشانی کد pa

ماشین اسباب بازی مدل آتش نشانی کد pa

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۵۰x110x120 میلی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • مدل ماشین
    آتش‌نشانی
  • تعداد چرخ
    چهار
  • سایر توضیحات
    ماشین اسباب بازی آتش نشان کوچولو نیکوتویز ماشینی زیبا با کیفیت با بهترین مواد پلاستیک و نشکن تا تحمل وزن ۱۰۰کیلو گرم می تواند یک محصول زیبا و جذاب برای کودکان باشد همراه این کامیون آتش نشان یک عدد آدمک اسباب بازی قرار دارد که در قسمت راننده سوار می شود.
  • توضیحات بسته‌بندی
    بسته بندی این محصول از طرف شرکت نیکوتوبز به همین صورت است.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ ماشین اسباب بازی طرح نیسان مدل zamyad

ماشین اسباب بازی طرح نیسان مدل zamyad

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰۰ × ۱۱۰ × ۲۵۰ میلی‌متر
  • وزن
    ۱۶۰ گرم
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • مدل ماشین
    وانت
  • تعداد چرخ
    چهار
  • شبیه‌سازی
    براساس نمونه واقعی
  • سایر توضیحات
    دارای حرکت طول ماشین ۲۵ سانتی متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ ماشین اسباب بازی کد ۰۰۴

ماشین اسباب بازی کد 004

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۱۰*۱۱۰*۱۰۰ میلی‌متر
  • وزن
    ۱۴۰ گرم
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • مدل ماشین
    فانتزی
  • تعداد چرخ
    چهار
  • شامل
    بسته‌بندی
  • سایر توضیحات
    قدرتی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ اسباب بازی ماشین طرح تراکتو

اسباب بازی ماشین طرح تراکتو

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۰۰x70x250 میلی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • شبیه‌سازی
    براساس نمونه واقعی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ ماشین اسباب بازی کنترلی مدل Stunt

ماشین اسباب بازی کنترلی مدل Stunt

مشخصات

  • ابعاد
    ۸۰ × ۱۳۰ × ۱۴۰ میلی‌متر
  • وزن
    ۲۲۳ گرم
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • توضیحات باتری
    – نیاز به ۴ عدد باتری قلمی برای ماشین
  • ریموت کنترل
    بی‌سیم
  • توضیحات ریموت
    – نیاز به ۲ عدد باتری قلمی برای ریموتابعاد: ۳ × ۷ × ۹ سانتی متر
  • تعداد چرخ
    چهار
  • شامل
    بسته‌بندی
  • سایر توضیحات
    – روشن شدن چراغ ها- حرکت مارپیچ- دارای محور ۳۶۰ درجه
  • اقلام همراه
    – ریموت کنترل

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ ماشین اسباب بازی طرح لودر مدل ID-23299

ماشین اسباب بازی طرح لودر مدل ID-23299

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۵۰ × ۱۶۰ × ۳۳۰ میلی‌متر
  • وزن
    ۳۲۰ گرم
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • مدل ماشین
    لودر
  • تعداد چرخ
    چهار
  • شبیه‌سازی
    براساس نمونه واقعی
  • سایر توضیحات
    دارای بیل متحرکدارای حرکت طول ماشین ۳۳ سانتی متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ ماشین بازی مدل اسباب بازی کد ۱

ماشین بازی مدل اسباب بازی کد 1

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۹۰x120x100 میلی‌متر
  • وزن
    ۱۵۰ گرم
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • مدل ماشین
    پلیس

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ ماشین اسباب بازی مدل پلیس کد ۳

ماشین اسباب بازی مدل پلیس کد 3

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰۰x110x90 میلی‌متر
  • وزن
    ۱۲۵ گرم
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • مدل ماشین
    پلیس

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ ماشین اسباب بازی مدل ست لودر و کامیون کد۱۱

ماشین اسباب بازی مدل ست لودر و کامیون کد11

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۹۰*۳۴۰*۱۲۰ میلی‌متر
  • وزن
    ۶۰۰ گرم
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • مدل ماشین
    کامیون
  • تعداد چرخ
    چهار
  • شبیه‌سازی
    براساس نمونه واقعی
  • شامل
    بسته‌بندی
  • سایر توضیحات
    نشکن و مقاوم در مقابل ۵۰ کیلو وزن

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید ماشین اسباب بازی در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان ‌بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید کیت آموزش الکترونیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا