سرگرمی و آموزشی

تفنگ اسباب بازی، راهنمای خرید انواع تفنگ اسباب بازی ترقه‌ای ارزان

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید تفنگ اسباب بازی باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

یکی از وسایل مورد علاقه پسر بچه‌ها تفنگ اسباب بازی می‌باشد. بچه‌ها مدت زمان زیادی از وقت خود را در طول روز صرف بازی می‌کنند. یکی از بازی‌هایی که علاقه زیادی نسبت به آن نشان می‌دهند، دزد و پلیس بازی است. کودک برای انجام این بازی به یک یا چند تفنگ اسباب بازی نیاز دارد. تفنگ‌های اسباب بازی از نظر شکل ظاهری شباهت زیادی به تفنگ‌های واقعی دارند، همین موضوع باعث شده به یکی از اسباب بازی‌های مورد علاقه کودکان تبدیل شود. مکانیسم بازی با این تفنگ‌ها با یکدیگر تفاوت دارد، برخی از تفنگ‌ها توپ پرتاب می‌کنند و برخی دیگر ترقه خورده و بیشتر به یک تفنگ واقعی نزدیک می‌شوند. تفنگ اسباب بازی تنوع مدل زیادی دارد که بسته به سلیقه کودک خود می‌توانید مدل دلخواه را خریداری کنید.

جنس بدنه تفنگ اسباب بازی معمولا پلاستیک می‌باشد، همین امر باعث می‌شود وزن آن نسبت به تفنگ‌های واقعی خیلی کمتر باشد و کودک بتواند به راحتی آن را در دست گرفته و با آن بازی کند. برخی از این تفنگ‌ها قابلیت پرتاب دارند، یعنی کودک شما می‌تواند به وسیله آن مهارت تیر اندازی خود را تقویت نماید. تفنگ اسباب بازی نسبت به سایر وسایل بازی کودک قیمت ارزان‌تری دارد، بنابراین گزینه مناسبی برای خرید هدیه برای کودک است. از طرفی یک هدیه خوشحال کننده نیز هست که کمتر کودکی را پیدا می‌کنید که با گرفتن این هدیه خوشحال نشود. تفنگ اسباب بازی اگر ترقه‌ای نباشد، هزینه‌ی جانبی هم برای والدین به دنبال نخواهد داشت و در دسته اسباب بازی‌های اقتصادی قرار می‌گیرد.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید تفنگ اسباب بازی را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این اسباب بازی به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مطلب شما را با انواع تفنگ اسباب بازی آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید تفنگ اسباب بازی باید به آن‌ها توجه داشته باشید را آموزش می‌دهیم.

تفنگ‌اسباب بازی چیست و چه کاربردی دارد؟

در واقع نوعی اسباب بازی محسوب می‌شود که هم برای پسربچه‌ها و هم برای دختر بچه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. این وسیله از نظر شکل ظاهری دقیقا مشابه تفنگ‌های واقعی ساخته می‌شود به طوری که تمام جزئیات یک تفنگ واقعی را در این تفنگ خواهید دید. خیلی از تولید کننده‌ها برای اینکه این شباهت را بیشتر کنند اقدام به تولید تفنگ‌هایی می‌کنند که قابلیت منفجر کردن ترقه و صدایی شبیه به اسلحه واقعی تولید می‌کنند. این وسیله در دسته ارزان‌ترین اسباب بازی‌ها قرار می‌گیرد به همین جهت خیلی از افراد این وسیله را برای کودک خود خریداری می‌کنند.

حتما بخوانید: راهنمای خرید لگو

انواع تفنگ‌اسباب بازی بچگانه:

  1. تفنگ‌های اسباب بازی نرف: جزو یکی از سرگرم کننده‌ترین مدل‌های تفنگ بچگانه قرار می‌گیرد. مکانیسم شلیک کردن آن‌ها به صورت رگباری است. متاسفانه قیمت آن نسبت به نمونه‌های دیگر خیلی بیشتر می‌باشد، اما اگر به دنبال خرید یک تفنگ هستید که نیاز به مسلح کردن مجدد ندارد و به صورت رگباری شلیک کند و با قیمت آن هم مشکلی ندارید تفنگ‌های نرف بهترین گزینه است.
  2. تفنگ‌های اسباب بازی آبپاش: یکی از بهترین اسباب بازی‌هایی که در فصل تابستان می‌توان خریداری کرد و کودک خود را ساعت‌ها مشغول بازی با آن کرد همین تفنگ آب پاش است. البته به این نکته هم توجه داشته باشید که این تفنگ مناسب بازی در فضای بیرون از منزل مثل حیاط است. پس باید قبل از خرید این وسیله کودک خود را توجیح کنید که نباید با این وسیله در فضای داخلی منزل استفاده کند. زیرا باعث خیس شدن فرش‌ها، لکه زدن درب و دیوار و آسیب دیدن لوازم خانگی برقی می‌شود.
  3. تفنگ‌های اسباب بازی ترقه‌ای: این مدل هم مانند نمونه قبلی گزینه مناسبی برای استفاده در بیرون منزل است. این یک اسباب بازی جدید نیست و از زمان گذشته تا به امروز همچنان طرفدار دارد. این سلاح امکان پرتاب تیر یا ساچمه را ندارد و فقط با منفجر کردن ترقه صدایی شبیه شلیک با اسلحه واقعی را تولید می‌کند. گوش کودکان به صدای ترقه حساس بوده و ممکن است باعث ناشنوایی موقت یا دائمی در کودکان شود، به همین دلیل برای کودکان ۶ سال به بالا توصیه می‌شود.
  4. تفنگ‌های اسباب بازی باتری خور: شاید بتوان این مدل را نسل جدیدی از تفنگ‌های اسباب بازی دانست و به شما معرفی کرد. خیلی از مدل‌های آن امکان تیر اندازی ندارند و فقط با ایجاد صداهای جالب کودک شما را سرگرم می‌کنند. اما نمونه‌هایی هم وجود دارد که دارای تیر ژله‌ای هستند و علاوه بر ایجاد صداهای مختلف می‌توانند به صورت رگباری تیرهای ژله‌ای را پرتاب کنند. این مدل بهترین گزینه برای کودکان زیر ۶ سال بوده و برای فضای داخلی منزل مناسب هستند.
  5. تفنگ‌های اسباب بازی ژله‌ای: نسل جدیدی از تفنگ‌های اسباب بازی هستند که محدودیت سنی خاصی برای استفاده ندارند. این تفنگ قابلیت پرتاب تیر دارند، البته تیر این تفنگ‌ها از یک ماده ژله‌ای ارزان ساخته می‌شود که بسیار ارزان است و در تمام اسباب بازی فروشی‌ها موجود می‌باشد. از مهم‌ترین ویژگی‌های این تفنگ می‌توان به بی خطر بودن آن‌ها اشاره کرد.
  6. تفنگ‌های اسباب بازی با تیر فومی: این تفنگ هم در دسته تفنگ‌های اسباب بازی تیر پرتاب کن قرار می‌گیرد. پس اگر به دنبال یک تفنگ بی‌ خطر برای افزایش مهارت تیراندازی کودک خود هستید، پیشنهاد می‌کنم، حتما این مدل را خریداری کنید. زیرا تیرهای آن از جنس فوم نرم بوده و در صورت برخورد با چشم یا سایر نقاط حساس بدن کودکان دیگر مشکلی برای آن‌ها ایجاد نمی‌کند. این تیرها چند بار مصرف بوده و در صورت گم شدن به راحتی در اسباب بازی فروشی‌ها موجود است.
  7. تفنگ‌های اسباب بازی ساچمه‌ای: این تفنگ در دسته تفنگ‌های بادی قرار می‌گیرد. تیر مورد استفاده در این تفنگ ساچمه پلاستیکی است که در صورت برخورد با چشم می‌تواند خطرات جدی را برای کودک شما به وجود آورد. زیرا این ساچمه‌های پلاستیکی با سرعت بالا به بیرون پرتاب می‌شوند. این مدل مناسب نوجوان می‌باشد و توصیه می‌کنم برای کودک خود از آن استفاده نکنید. ساچمه‌های آن به راحتی در اسباب بازی فروشی‌ها پیدا می‌شود.

مزایای استفاده از تفنگ اسباب بازی:

  • این وسیله جزو یکی از ارزان‌ترین اسباب‌ بازی‌های کودک قرار می‌گیرد. بنابراین از ارزش خرید بالایی برخوردار است.
  • با خرید این وسیله می‌توانید کودک خود را ساعت‌ها سرگرم کنید و کودک خود را از عمل کرد خود راضی نگه دارید.
  • شما با خرید یک تفنگ تیر پرتاب کن می‌توانید، مهارت تیز اندازی کودک خود را افزایش دهید تا علاوه بر سرگرمی یک مهارت مهم را نیز آموزش ببیند.
  • مدل‌های مختلفی دارد، بنابراین دست کودک شما برای انتخاب و خرید این وسیله کاملا باز است.

بهترین مارک تفنگ اسباب بازی:

هیچ گاه شما شخصی را پیدا نخواهید کرد که با اطمینان کامل یک برند خاص را به عنوان بهترین مارک تفنگ اسباب‌بازی به شما معرفی کند. زیرا برندهای باکیفیت زیادی در این زمینه فعالیت دارند و معرفی یک محصول خاص بیشتر جنبه تبلیغاتی دارد و از آنجایی که وب سایت کیمیک یک رسانه علمی و آموزشی است و نه تبلیغاتی در ادامه مطلب لیستی از بهترین برندهای تفنگ اسباب‌بازی را به شما معرفی می‌کنیم.

  • تفنگ بازی ایر سافت گان
  • تفنگ بازی سی دا
  • تفنگ بازی گلدن گان
  • تفنگ بازی کید تونز
  • تفنگ بازی کلانتر
  • تفنگ بازی فلش الکتریک
  • تفنگ بازی اسالت
  • تفنگ بازی سیلور استار
  • تفنگ بازی سوپرگان

حتما بخوانید: راهنمای خرید پازل

نکات مهم هنگام خرید تفنگ اسباب بازی:

  1. قیمت محصول: اولین و مهم‌ترین نکته در مورد خرید اسباب بازی توجه به قیمت آن می‌باشد. قیمت نقش مهمی در انتخاب شما دارد. بهتر است قبل از هر کاری میزان بودجه برای خرید اسباب بازی را مشخص کنید. با این کار خود به خود مدل‌هایی که در محدوده قیمتی شما قرار ندارند از انتخاب شما حذف شده و خرید برای شما آسان می‌شود.
  2. نوع تفنگ: این وسیله هم مانند سایر اسباب بازی‌های مربوط به کودک و نوجوان انواع مختلفی دارد که شما باید با توجه به سلیقه کودک خود یکی را انتخاب و خریداری کنید. اگر برای بیرون از منزل می‌خواهید تفنگ‌های آبپاش و ساچمه‌ای بهترین گزینه هستند. اما برای بازی کردن درون منزل شما باید از میان مدل‌های باتری خور، ترقه‌ای و تفنگ‌های با تیر فوم و ژله‌ای یکی را انتخاب کنید.
  3. تناسب سن: همیشه با توجه به سن کودک خود برای او تفنگ خریداری کنید. اگر کودک شما زیر شش سال است تفنگ‌های موزیکال گزینه مناسبی هستند و تا مدت‌ها کودک شما با آن سرگرم می‌شود. اما یک سری تفنگ مثل ساچمه‌ای که ساچمه‌های پلاستیکی را با سرعت زیادی پرتاب می‌کنند، مناسب کودکان بالای ۱۲ سال می‌باشند زیرا بسیار خطرناک بوده و در صورت عدم درک درست از وسیله ممکن است به اطرافیان خود صدمه وارد کنند.
  4. مکانیسم تیر اندازی: برخی مدل‌ها مانند ترقه‌ای تنها صدا ایجاد می‌کنند و تیر پرتاب نمی‌کنند پس این موضوع در مورد آن‌ها صدق نمی‌کند. اما در مورد مدل‌هایی که مکانیسم پرتاب تیر دارند، باید انتخاب کنید که برای هر بار شلیک باید آن‌ها را مسلح کرد و یا با یک بار مسلح کردن می‌توانید به صورت رگباری با آن‌ها تیر اندازی کنید.
  5. جنس بدنه: همیشه تلاش کنید تفنگ‌هایی را خریداری کنید که جنس بدنه آن‌ها پلاستیکی است. زیرا ممکن است تفنگ را به طرف هم بازی‌ها یا اطرافیان خود پرتاب کند و اگر فلزی باشد، ممکن است به سلامت خود یا اطرافیان آسیب وارد کند. البته برای اینکه کودک شما مدت زیادی از آن استفاده کند، باید پلاستیک محکم و مواد اولیه را خریداری کنید. زیرا هم بهداشتی تر بوده و هم طول عمر بیشتری دارد.
  6. وزن و اندازه تفنگ: همیشه این وسیله با توجه به فیزیک بدنی کودکان در اندازه و وزن‌های مختلف تولید می‌شود. همیشه قبل از خرید این محصول اندازه و وزن آن را با فیزیک بدنی کودک خود مقایسه کنید. نباید اندازه و وزن تفنگ بیشتر از فیزیک بدنی کودک شما باشد تا بتواند به راحتی آن را با خود جا‌به‌جا کند و با آن بازی کند. یک تفنگ بزرگ و سنگین نه تنها یک وسیله بازی خوب نیست بلکه کودک شما را از تفنگ زده می‌کند.

روش نگهداری از تفنگ اسباب بازی:

  • از قرار دادن تفنگ مقابل نور مستقیم خورشید خودداری کنید. زیرا نور خورشید به شدت به پلاستیک آسیب وارد می‌کند.
  • هرگز تفنگ خود را شستشو ندهید، زیرا جنس فنرهای داخلی تفنگ فلزی بوده و در اثر رطوبت زنگ زده و از بین می‌رود.
  • هرگز با تفنگ به طرف دوست خود حمله نکنید، زیرا در صورت ضربه خوردن شکسته شده و کارایی خود را از دست می‌دهد.
  • این اسباب بازی را به دور از وسایل گرمایشی مثل بخاری و شوفاژ نگهداری کنید. گرما باعث تغییر شکل در پلاستیک می‌شود.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید تفنگ اسباب بازی مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از بهترین برندهای تفنگ اسباب بازی ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت کنید.


۱ تفنگ اسباب بازی سافت گان کد KTT-016

تفنگ اسباب بازی سافت گان کد KTT-016

مشخصات

  • ابعاد
    ۵×۱۵×۲۰ میلی‌متر
  • وزن
    ۱۵۰ گرم
  • مدل اسلحه
    کلت
  • مکانیزم
    بادی
  • امکانات همراه
    تیراندازی
  • رده سنی
    کودک
  • سایر توضیحات
    فاقد لیزر نشانه روی کیفیت ساخت بالادارای ۲ بسته تیر ژله ای داخل بسته بندیدارای یک عدد ظرف مخصوص تیر ژله ای (به همراه تیر ژله ای آماده شده)دارای ۴ عدد تیر فومی
  • اقلام همراه
    -ظرف آماده سازی تیر ژله ای(حاوی تیر آماده)-۲ بسته تیر ژله ای آماده
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۵×۱۸×۳۲
  • وزن بسته‌بندی
    ۴۷۵

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ تفنگ اسباب بازی مدل XH085

تفنگ اسباب بازی مدل XH085

مشخصات

  • ابعاد
    طول ۳۱۵، عرض ۳۰ و ارتفاع ۲۰۰ میلی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • مدل اسلحه
    تفنگ
  • امکانات همراه
    تیراندازی
  • رده سنی
    کودک
  • سایر توضیحات
    – مناسب برای سنین بالای ۶ سال
  • اقلام همراه
    – ۴ عدد تیر فومی- ۶۰۰ عدد تیر ژله‌ای- محافظه‌ای برای نگهداری تیر ژله‌ای
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۲۴۰ × ۵۰ × ۴۷۰
  • وزن بسته‌بندی
    ۶۳۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ تفنگ اسباب بازی کلانتر مدل Loyalty

تفنگ اسباب بازی کلانتر مدل Loyalty

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۰×۱۲۰×۲۹۰ میلی‌متر
  • وزن
    ۵۰ گرم
  • مدل اسلحه
    هفت‌تیر
  • مکانیزم
    ترقه‌ای
  • رده سنی
    خردسال
  • اقلام همراه
    آرم سینه کلانترشش عدد ترقه
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۳۰×۱۵۰×۳۰۰
  • وزن بسته‌بندی
    ۵۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ تفنگ اسباب بازی مدل پرتاب پول

تفنگ اسباب بازی مدل پرتاب پول

مشخصات

  • منبع انرژی
    باتری
  • توضیحات باتری
    نیاز به دوعدد باتری قلمی دارد
  • اقلام همراه
    به همراه یک دسته پول بازی
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۲۰x20x10
  • وزن بسته‌بندی
    ۲۰۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ تفنگ اسباب بازی مدل OK

تفنگ اسباب بازی مدل OK

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۳۰x90x20 میلی‌متر
  • وزن
    ۵۰ گرم
  • مدل اسلحه
    کلت
  • مکانیزم
    بادی
  • رده سنی
    کودک
  • سایر توضیحات
  • اقلام همراه
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۱۶۰x100x20
  • وزن بسته‌بندی
    ۵۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ تفنگ اسباب بازی مدل ۲۰۰۰

تفنگ اسباب بازی مدل 2000

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۳۰x150x5 میلی‌متر
  • وزن
    ۲۲۲ گرم
  • مدل اسلحه
    کلت
  • مکانیزم
    راکت
  • امکانات همراه
    تیراندازی
  • رده سنی
    کودک
  • اقلام همراه
    ۴ عدد تیر
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۵x15x33
  • وزن بسته‌بندی
    ۴۰۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ اسباب بازی تفنگ مدل فانتزی

اسباب بازی تفنگ مدل فانتزی

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰*۸۰*۱۱۰ میلی‌متر
  • وزن
    ۷۰ گرم
  • مدل اسلحه
    تفنگ
  • امکانات همراه
    تیراندازی
  • رده سنی
    کودک
  • سایر توضیحات
    کیفیت ساخت : متوسط
  • اقلام همراه
    ۳ عدد توپ پلاستیکی به عنوان گلوله

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ تفنگ اسباب بازی جیمبو طرح هفت تیر مدل SH 96

تفنگ اسباب بازی جیمبو طرح هفت تیر مدل SH 96

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۰*۸۰*۱۵۰ میلی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • مدل اسلحه
    هفت‌تیر
  • مکانیزم
    ترقه‌ای
  • رده سنی
    خردسال
  • اقلام همراه
    یک رول ترقه
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۶۰*۱۰۰*۱۸۰
  • وزن بسته‌بندی
    ۳۰۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ تفنگ اسباب بازی گلدن گان مدل G-01

تفنگ اسباب بازی گلدن گان مدل G-01

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۰*۱۲۰*۱۷۰ میلی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • مدل اسلحه
    کلت
  • مکانیزم
    ترقه‌ای
  • رده سنی
    خردسال
  • اقلام همراه
    – یک بسته ترقه- یک عدد ستاره کلانتر
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۳۰*۱۷۰*۳۳۰
  • وزن بسته‌بندی
    ۱۳۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ تفنگ اسباب بازی گلدن گان مدل M-60

تفنگ اسباب بازی گلدن گان مدل M-60

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۰*۱۳۰*۳۳۰ میلی‌متر
  • وزن
    ۱۲۰ گرم
  • مدل اسلحه
    کلت
  • مکانیزم
    ترقه‌ای
  • رده سنی
    خردسال
  • اقلام همراه
    – یک بسته ترقه- یک عدد بیسیم
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۳۰*۱۸۰*۳۸۰
  • وزن بسته‌بندی
    ۱۶۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ تفنگ اسباب بازی مدل کلت

تفنگ اسباب بازی مدل کلت

مشخصات

  • ابعاد
    ۷ ×۱۵× ۲۰ میلی‌متر
  • مدل اسلحه
    کلت
  • مکانیزم
    بادی
  • توضیحات باتری
    باطری نمیخورد
  • امکانات همراه
    تیراندازی
  • رده سنی
    خردسال
  • سایر توضیحات
    با کشیدن گلنگدن آماده شلیک شده و گلوله های پلاستیکی را شلیک میکند
  • اقلام همراه
    توپ پلاستیکی
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۷ ×۱۵× ۲۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ تفنگ اسباب بازی سافت گان مدل ۲Col

تفنگ اسباب بازی سافت گان مدل 2Col

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰۰x150x30 میلی‌متر
  • وزن
    ۱۴۰ گرم
  • مدل اسلحه
    کلت
  • مکانیزم
    بادی
  • امکانات همراه
    تیراندازی
  • رده سنی
    کودک
  • سایر توضیحات
    کیفیت بالای متریال و ساختبرد زیاد شلیکفاقد لیزر نشانه روی
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۲۲۰x170x50
  • وزن بسته‌بندی
    ۱۵۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ تفنگ اسباب بازی مدل super shaking

تفنگ اسباب بازی مدل super shaking

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۰۰×۱۵۰×۷۰ میلی‌متر
  • وزن
    ۵۰۰ گرم
  • مدل اسلحه
    مسلسل
  • مکانیزم
    موزیکال
  • منبع انرژی
    باتری
  • توضیحات باتری
    قلمی معمولی
  • رده سنی
    کودک
  • سایر توضیحات
    لوله تفنگ رو به جلو عقب متحرک میباشد.قسمت های قرمز تفنگ روشن شده و صدای مسلسل میدهد
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۳۵۰×۲۰۰×۷۰
  • وزن بسته‌بندی
    ۷۰۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ تیر و کمان اسباب بازی مدل تفنگ زوبین

تیر و کمان اسباب بازی مدل تفنگ زوبین

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۴۰x350x130 میلی‌متر
  • اقلام همراه
    محصول شامل یک عدد تیر و کمان مدل تفنگ زوبین به همراه سه عدد تیر می باشد.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ تفنگ اسباب بازی مدل حلقه ای

تفنگ اسباب بازی مدل حلقه ای

مشخصات

  • مدل اسلحه
    تفنگ
  • امکانات همراه
    تیراندازی
  • رده سنی
    کودک
  • سایر توضیحات
    تیر های تفنگ به شکل حلقه می باشندمناسب برای سنین بالای ۹
  • اقلام همراه
    ۲۰ عدد تیر حلقه ای

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ تفنگ اسباب بازی مدل Semi Auto Blaster 7006

تفنگ اسباب بازی مدل Semi Auto Blaster 7006

مشخصات

  • ابعاد
    ۷۲۰ × ۲۸۰ × ۴۰ میلی‌متر
  • مدل اسلحه
    تفنگ
  • منبع انرژی
    باتری
  • امکانات همراه
    تیراندازی
  • رده سنی
    کودک
  • سایر توضیحات
    مناسب برای کودکان- برد تیراندازی : ۷ تا ۹ متر- نیاز به سه باتری قلمی- نیاز به سه باتری ساعتی- دارای اشعه مادون قرمز- دارای ۱۰ تیر بادکش دار- دارای یک صفحه دارت
  • اقلام همراه
    ۱۰ تیر بادکش دار- صفحه دارت
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۷۳۰ × ۷۰ × ۲۲۵
  • وزن بسته‌بندی
    ۹۶۹

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ تفنگ اسباب بازی مدل SWAT

تفنگ اسباب بازی مدل SWAT

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۳۰ × ۶۰ × ۶۲۰ میلی‌متر
  • مدل اسلحه
    تفنگ
  • مکانیزم
    الکتریکی
  • منبع انرژی
    باتری
  • توضیحات باتری
    سه عدد باتری قلمی ۱.۵ ولتی
  • امکانات همراه
    تیراندازی
  • رده سنی
    نوجوان
  • سایر توضیحات
    مناسب برای کودکان بالای سه سال – چرخش تایر پس از شلیک به هدف – دارای اشعه‌ی مادون‌قرمز – نیاز به دو عدد باتری قلمی ۱.۵ ولتی – دارای اهرم لغزشی
  • اقلام همراه
    چرخ سوپر پاور به قطر ۱۵ سانتی‌متر
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۲۷۰ × ۶۰ × ۶۹۰
  • وزن بسته‌بندی
    ۸۵۳

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ تفنگ اسباب بازی مدل ترقه ای به همراه یک بسته تیر

تفنگ اسباب بازی مدل ترقه ای به همراه یک بسته تیر

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۰*۱۰۰*۱۵۰ میلی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • مدل اسلحه
    تفنگ
  • مکانیزم
    ترقه‌ای
  • امکانات همراه
    تیراندازی
  • رده سنی
    کودک
  • اقلام همراه
    یک بسته تیر ترقه ای
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۱۵۰*۲۰۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ تفنگ اسباب بازی مدل Super Shooting Game

تفنگ اسباب بازی مدل Super Shooting Game

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۹۰ × ۴۰ × ۳۲۰ میلی‌متر
  • وزن
    ۶۳۵ گرم
  • مدل اسلحه
    تفنگ
  • امکانات همراه
    تیراندازی
  • رده سنی
    نوجوان
  • سایر توضیحات
    مناسب برای کودکان بالای شش سال- دارای پنج عدد تیر فومی- دارای گلوله‌های ژله‌ای- قابل استفاده در بیرون منزل
  • اقلام همراه
    تیرهای فومی- تیرهای ژله‌ای
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۲۵۰ × ۴۰ × ۳۶۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ ست اسباب بازی تفنگ کد ۰۲۱

ست اسباب بازی تفنگ کد 021

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۰۰x250x40 میلی‌متر
  • وزن
    ۷۵۰ گرم
  • مدل اسلحه
    مسلسل
  • مکانیزم
    دستی
  • رده سنی
    خردسال
  • اقلام همراه
    مسلسلبی سیمسوتدستبندکلت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ ست اسباب بازی تفنگ مدل Combat Force 34140

ست اسباب بازی تفنگ مدل Combat Force 34140

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۰۰x260x40 میلی‌متر
  • وزن
    ۴۲۷ گرم
  • مدل اسلحه
    مسلسل
  • مکانیزم
    ساده
  • رده سنی
    کودک
  • سایر توضیحات
    – مسلسل قر قره ایی
  • اقلام همراه
    -یک عدد کلت- یک عدد مسلسل- یک عدد سوت- بیسیم(اسباب بازی)-ساعت(اسباب بازی)- نارنجک( اسباب بازی)
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۵۰×۲۷۰×۴۰۰
  • وزن بسته‌بندی
    ۵۰۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ تفنگ اسباب بازی گلدن گان مدل naabsell32

تفنگ اسباب بازی گلدن گان مدل naabsell32

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۸۵x120x35 میلی‌متر
  • وزن
    ۸۰ گرم
  • مدل اسلحه
    کلت
  • مکانیزم
    ترقه‌ای
  • رده سنی
    کودک
  • اقلام همراه
    نشان کلانتر۲۷ دیسک ترقه
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۱۹۰x150x35
  • وزن بسته‌بندی
    ۱۰۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ تفنگ اسباب بازی سی دا مدل توپولی کد Na1002

تفنگ اسباب بازی سی دا مدل توپولی کد Na1002

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۴*۱۵ میلی‌متر
  • وزن
    ۵۰ گرم
  • مدل اسلحه
    تفنگ
  • رده سنی
    خردسال
  • اقلام همراه
    سه عدد توپ پلاستیکی
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۱۵*۱۵
  • وزن بسته‌بندی
    ۵۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ اسباب بازی تفنگ مدل Shotgun M30

اسباب بازی تفنگ مدل Shotgun M30

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۴۰*۱۴۰*۴۰ میلی‌متر
  • مدل اسلحه
    تفنگ شکاری
  • مکانیزم
    بادی
  • منبع انرژی
    باتری
  • توضیحات باتری
    باطری g13
  • امکانات همراه
    تیراندازی
  • رده سنی
    کودک
  • اقلام همراه
    دو بسته تیر ژله ای سه عدد تیر فومی
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۵۳۰*۱۴۰*۴۲

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ اسباب بازی تفنگ مدل AK123

اسباب بازی تفنگ مدل AK123

مشخصات

  • ابعاد
    ۷۳۰ ×‌۱۵۰ × ۵۵ میلی‌متر
  • مدل اسلحه
    مسلسل
  • امکانات همراه
    تیراندازی
  • رده سنی
    نوجوان
  • اقلام همراه
    تیر لاستیکی تیر ژله ایسه عدد تیر فومیخشابقنداق
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۶۵۰ × ۲۰۰ × ۷۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ تفنگ اسباب بازی مدل T-223

تفنگ اسباب بازی مدل T-223

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۰×۱۵۰×۳۵۰ میلی‌متر
  • وزن
    ۲۲۹ گرم
  • مدل اسلحه
    تفنگ
  • منبع انرژی
    باتری
  • توضیحات باتری
    ۳ عدد باتری قلمی
  • رده سنی
    خردسال
  • سایر توضیحات
    -مناسب برای کودکان بالای ۳ سال-دارای چراغ‌های رنگی قرمز و آبی-پخش صدای شلیک
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۳۰×۱۵۰×۳۵۰
  • وزن بسته‌بندی
    ۲۲۹

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ تفنگ اسباب بازی مدل Auto Disc

تفنگ اسباب بازی مدل Auto Disc

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۲۰*۱۰۰*۳۰ میلی‌متر
  • وزن
    ۲۵۰ گرم
  • مکانیزم
    بادی
  • امکانات همراه
    تیراندازی
  • رده سنی
    خردسال
  • سایر توضیحات
    با تیر های نرم و بی خطر
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۲۰۰*۱۵۰*۴۰
  • وزن بسته‌بندی
    ۲۶۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ تفنگ اسباب بازی عود مدل M_133

تفنگ اسباب بازی عود مدل M_133

مشخصات

  • ابعاد
    ۵×۴۵×۱ میلی‌متر
  • وزن
    ۲۳۰ گرم
  • مدل اسلحه
    تفنگ
  • رده سنی
    نوجوان
  • سایر توضیحات
    تفنگ ترقه ای
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۷×۵۰× ۲
  • وزن بسته‌بندی
    ۲۵۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ تفنگ اسباب بازی گلدن گان مدل AK-47

تفنگ اسباب بازی گلدن گان مدل AK-47

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۰*۱۹۰*۶۶۰ میلی‌متر
  • وزن
    ۲۸۰ گرم
  • مدل اسلحه
    مسلسل
  • مکانیزم
    ترقه‌ای
  • رده سنی
    خردسال
  • اقلام همراه
    – یک بسته ترقه- یک عدد بیسیم- یک عدد نارنجک
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۳۰*۱۹۰*۷۳۰
  • وزن بسته‌بندی
    ۳۶۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ تفنگ اسباب بازی مدل B60

تفنگ اسباب بازی مدل B60

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۸۰*۱۷۰*۲۰ میلی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • مدل اسلحه
    کلت
  • مکانیزم
    ترقه‌ای
  • رده سنی
    نوجوان
  • اقلام همراه
    ۱ خشاب ترقه
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۲۸۰*۱۷۰*۲۰
  • وزن بسته‌بندی
    ۱۰۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید تفنگ اسباب بازی در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان ‌بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید داس موتوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا