سرگرمی و آموزشی

ماسک ایفای نقش، راهنمای خرید انواع ماسک و نقاب ایفای نقش سریال بازی مرکب

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید ماسک ایفای نقش باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

یکی از سرگرمی‌های مورد علاقه کودکان و بزرگسالان بازی در نقش یک شخصیت خاص است. شما برای این کار نیاز به ماسک ایفای نقش دارید. شما در واقع باید ماسک‌شخصیتی که قرار است به جای آن ایفای نقش کنید را خریداری کنید. این ابزار بیشتر برای ایفای نقش سکانس‌های فیلم‌های ترسناک مورد استفاده قرار می‌گیرد. پیشنهاد می‌کنم هرگز از ماسک ایفای نقش ترسناک برای ترساندن یک شخص خاص استفاده نکنید، زیرا ممکن است به آن شخص از نظر روحی و روانی آسیب زیادی بزنید. شما در اصل برای بازی در نقش یک شخصیت خاص باید از این ماسک استفاده کنید. زیرا با گریم هرگز نمی‌توان چهره خود را به یک شخصیت کارتونی تبدیل کرد، اما با ماسک ایفای نقش به راحتی می‌توانید این کار را انجام دهید.

ماسک ایفای نقش معمولا از روی فیلم و سریال‌های محبوبی که قبلا تهیه و تولید شده‌اند ساخته می‌شوند. یکی از این شخصیت‌ها سریال بازی مرکب است که طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده و خود شامل چند ماسک مختلف برای شخصیت‌های مختلف می‌باشد. در تولید این ماسک‌ها تلاش شده تا حتی کوچکترین جزئیات در آن‌ها رعایت شود و با نمونه اصلی مطابقت کامل را داشته باشد. ماسک ایفای نقش در مقایسه با سایر اسباب بازی‌ها قیمت ارزان‌تری دارد، پس می‌توان نتیجه گرفت یک هدیه مناسب برای کودک است. شما با خرید این وسیله می‌توانید استعداد کودک خود به بازیگری را شکوفا کنید.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید ماسک ایفای نقش را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این اسباب بازی ارزشمند به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مطلب شما را با انواع ماسک ایفای نقش آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید ماسک ایفای نقش باید به آن‌ها توجه داشته باشید را آموزش می‌دهیم.

ماسک‌ایفای نقش چیست و چه کاربردی دارد؟

ماسک یا صورتک یک وسیله سرگرم کننده برای بازی کودک و نوجوان است. زیرا کودک به راحتی می‌تواند با قرار دادن ماسک روی صورت خود قیافه شخصیت مورد علاقه را به خود بگیرد و در نقش آن بازی کند. اگر برای کودک خود به دنبال یک اسباب بازی مهیج و سرگرم کننده هستید که نبوغ هنر پیشه‌ای کودک شما را شکوفا کند، بدون شک همین اسباب بازی می‌باشد. در واقع ماسک صورت را می‌توان یک اسباب بازی سرگرم کننده و آموزشی دانست.

حتما بخوانید: راهنمای خرید ابزار شعبده بازی

انواع ماسک‌ایفای نقش موجود در بازار:

  1. ماسک نقش سریال بازی مرکب: یک مجموعه تلویزیونی که محصول کشور کره است که توانست ظرف مدت کوتاهی مخاطبان زیادی را در سراسر جهان به خود جذب کند. در واقع بیشتر بازیگران این سریال با ماسک‌ایفای نقش می‌کنند. ماسک‌ تمام شخصیت‌های این بازی با همان جزئیات ساخته شده‌اند و شما به راحتی می‌توانید برای کودک خود ماسک هر شخصیتی را که می‌پسندد را خریداری کنید.
  2. ماسک نقش دالی: دالی شخصی است که به خلق و طراحی آثار فرا واقع شهرت دارد. این طراح خیال پرداز علاقه زیادی به کارهایی داشت که جلوی مردم بیشتر جلب توجه کند. اغلب کارهایی که دالی انجام می‌داد برای علاقه مندان به هنر خسته کننده بود و برای منتقدین هم یک کار آزار دهنده به شمار می‌رفت. سیبیل‌های سالوادور دالی خیلی معروف شد. نوک این سبیل‌ها به طرف بالا بود و به سبیل ده و ده دقیقه مشهور بود. این ماسک تلفیقی از چهره این طراح است.
  3. ماسک نقش مرد عنکبوتی: پیتر شخصیت اصلی فیلم مرد عنکبوتی قابلیت‌های خارق العاده‌ای داشت و به علت کمک کردن به افرادی که در خطر قرار داشتند به یک سوپر من واقعی تبدیل شد. زیرا از دیوار و ساختمان‌های بلند مانند یک عنکبوت واقعی بالا می‌رفت. این ماسک دقیقا شباهت زیادی به ماسک پیتر در فیلم مرد عنکبوتی را دارد. سازنده این ماسک تلاش کرده تا جزئیات به خوبی در آن رعایت شود.
  4. ماسک نقش جنگ ستارگان: فیلم جنگ ستارگان یک اثر علمی و تخیلی بوده و جزو ۲۵۰ فیلم برتر جهان می‌باشد. با اینکه سال‌ها از تولید این فیلم گذشته اما همچنان طرفداران زیادی دارد به همین دلیل سازندگان ماسک نقش اقدام به تولید ماسک شخصیت اصلی این فیلم زیبا با همان جزئیات کرده‌اند. شما به راحتی می‌توانید ماسک این شخصیت را برای کودک خود خریداری کنید.
  5. ماسک نقش پیرزن کهنسال: طراحی و گریم یک شخص جوان به یک پیر زن عجوزه کار ساده‌ای نیست و چندان هم جالب از آب در نمی‌آید. شما به راحتی می‌توانید با خرید یک ماسک نقش پیرزن چهره خود را با سرعت به یک پیرزن سالخورده ترسناک تبدیل کنید. وجود موهای سفید و شلخته روی این ماسک زیبایی آن را چند برابر می‌کند.
  6. ماسک نقش پیرمرد ترسناک: یکی از سرگرمی‌های خطرناک کودکان ترساندن اطرافیان به وسیله ماسک ترسناک است. یکی از ترسناک‌ترین مدل‌های ماسک نقش پیرمرد ترسناک است که واقعا یک نمونه جذاب و دیدنی می‌باشد. این ماسک کاملا واقعی به نظر می‌رسد و پوست صورت آن بسیار زیبا و حرفه‌ای طراحی شده که پوست شما را شبیه یک پیرمرد سالخورده می‌کند.

ماسک ایفای نقش از کجا بخریم؟

به طور کلی روش‌های زیادی برای خرید این ماسک وجود دارد و شما از طریق هر یک از روش‌ها می‌توانید ماسک مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید. اگر بخواهیم تک تک این روش‌ها را به شما معرفی کنیم، یک کار زمان‌بر بوده و شاید نیاز به یک مقاله جداگانه داشته باشد. به همین علت در ادامه دو روش یعنی خرید حضوری و خرید اینترنتی را که بیشتر از سایر روش‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد را به شما معرفی می‌کنیم.

  1. خرید حضوری: در این روش شما باید از منزل و محل کار خود خارج شوید و به یک فروشگاه محصولات هنری مراجعه کنید و از میان مدل‌های موجود یکی از آن‌ها را انتخاب و خریداری کنید. در انتخاب خود نهایت دقت را داشته باشید. زیرا جنس فروخته شده به هیچ عنوان تعویض یا پس گرفته نمی‌شود.
  2. خرید اینترنتی ماسک‌ایفای نقش: شما به راحتی می‌توانید بدون نیاز به خارج شدن از منزل و محل کار خود به اینترنت متصل شوید و به یک فروشگاه اینترنتی معتبر مراجعه کنید و از میان تنوع زیادی از محصولات جنس مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید. شما هفت روز مهلت تست دارید و در صورت عدم رضایت از محصول مورد نظر می‌توانید آن را مرجوع نموده و پول خود را پس بگیرید.

مزایای استفاده از ماسک ایفای نقش:

  • قیمت آن‌ها نسبت به سایر اسباب بازی‌ها کمتر است، بنابراین از ارزش خرید بالایی برخوردار هستند.
  • این اسباب بازی استعداد کودک شما را شکوفا کرده و چه بسا با همین شروع در آینده کودک شما به یک بازیگر مطرح تبدیل شود.
  • استفاده از این وسیله بسیار ساده است و نیاز به دانش و تخصص خاصی ندارد. کودک شما فقط کافی است ماسک‌را روی صورت خود زده و به ایفای نقش بپردازد.
  • در دسته اسباب‌ بازی‌های بی‌خطر قرار می‌گیرد و شما بدون هیچ گونه نگرانی بابت آسیب دیدن کودک خود می‌توانید آن را خریداری کنید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید تلسکوپ

نکات مهم برای خرید ماسک ایفای نقش:

  1. قیمت ماسک نقش آفرینی: بسته به اندازه و نزدیک بودن به واقعیت قیمت این وسیله متفاوت است. ماسک‌های حرفه‌ای گران‌تر هستند، زیرا با آن‌ها می‌توان یک نقش واقعی‌تر را ایفا کرد و ماسک‌های مبتدی هم ارزان‌تر هستند. پس هنگام خرید ماسک حتما میزان بودجه را مشخص کنید.
  2. نوع ماسک نقش آفرینی: این ماسک هم مانند سایر اسباب بازی‌ها انواع مختلفی دارد. این شما هستید که باید با توجه به سن و نوع نقشی که بازی می‌کنید، بهترین نمونه آن را انتخاب و خریداری کنید. کودکان بیشتر به ماسک نقش شخصیت‌های کارتونی معروف و شناخته شده علاقه دارند و با خرید شخصیت محبوب کودک خود می‌توانید آن را خوشحال کنید.
  3. جنس ماسک نقش آفرینی: این محصول از مواد مختلف ساخته می‌شود، که تفاوت عمده این ماسک‌ها با یکدیگر بعد از طرح آن‌ها در جنس آن‌ها می‌باشد. جنس یک محصول ارتباط مستقیمی با قیمت آن دارد، هر چه ماسک شما از مواد باکیفیت‌تری ساخته شده باشد، قیمت آن هم بالاتر است. جنس ماسک تاثیر مستقیمی در طول عمر آن دارد، هر چه جنس باکیفیت‌تری داشته باشد، طول عمر بالاتری خواهد داشت.
  4. طرح ماسک نقش آفرینی: طرح یک ماسک باید ارتباط مستقیمی با سلیقه کودک شما داشته باشد. شما قبل از خرید ماسک نقش آفرینی باید روحیات کودک خود را به خوبی بشناسید. اگر کودک شما به خلق چهره‌های ترسناک علاقه دارد، پیشنهاد می‌کنم، به سراغ ماسک‌های با طرح ترسناک بروید، از معروف‌ترین مدل‌های این ماسک می‌توان به مدل پیرمرد و پیرزن ترسناک اشاره کرد. اما اگر کودک شما روحیه لطیفی دارد، می‌توانید طرح مرد عنکبوتی را انتخاب کنید.
  5. سایز ماسک نقش آفرینی: همان طور که می‌دانید، برای هر کودک با سن و سال مشخص یک ماسک در اندازه مشخص وجود دارد. شما باید هنگام خرید ماسک با توجه به فرم و سایز صورت کودک خود یک ماسک نقش آفرینی مناسب را خریداری کنید. توجه داشته باشید که برای به دست آوردن سایز مناسب ماسک باید با توجه به دستور العمل موجود در وب سایت فروشنده این کار را انجام دهید.
  6. قابلیت شستشو: اگر صورت کودک شما زیاد عرق می‌کند، باید ماسک‌هایی را خریداری کنید که قابلیت شستشو دارند. زیرا بعد از چند دقیقه قرار گرفتن روی صورت عرق روی آن باقی می‌ماند و در صورتی که آن را شستشو ندهید، بوی نامطبوعی به خود می‌گیرد. این مدل‌ها به علت قابلیت شستشوی آسان یک بار مصرف نیستند و طول عمر بیشتری دارند. اگر قرار است ان را با ماشین لباسشویی شستشو دهید، توجه داشته باشید که این قابلیت را داشته باشد.

روش نگهداری از ماسک ایفای نقش:

  • همیشه بعد از استفاده ماسک خود را در مکان مناسب نگهداری کنید، گرمای بیش از حد اتاق و گرد و غبار می‌تواند به ماسک شما آسیب بزند.
  • از قرار دادن ماسک مقابل نور مستقیم خورشید خودداری کنید، زیرا جنس اغلب مدل‌ها از پلاستیک بوده و با نور خورشید دچار آسیب دیدگی می‌شوند.
  • هرگز ماسک خود را شستشو ندهید، در صورتی که ماسک شما واقعا نیاز به شستشو دارد به این نکته توجه داشته باشید که ماسک شما قابلیت شستشو داشته باشد.
  • به هیچ عنوان ماسک خود را روی زمین رها نکنید، زیرا در صورت قرار گرفتن زیر دست و پا فرم و حالت اصلی خود را از دست می‌دهد.

با توجه با نکاتی که گفته شد، می توانید ماسک‌ایفای نقش مورد نظرتان را انتخاب کنید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه ماسک‌ایفای نقش محبوب، ارزان و باکیفیت را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.


۱ ماسک ایفای نقش مدل هالووین

ماسک ایفای نقش مدل هالووین

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰x10x5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ ماسک ایفای نقش مدل اسکلت ترسناک

ماسک ایفای نقش مدل اسکلت ترسناک

مشخصات

  • ابعاد
    ۷x16x25 سانتی‌متر
  • وزن
    ۷۰ گرم
  • رده بندی سنی
    ۸ سال به بالا
  • شخصیت
    سایر شخصیت ها
  • سایر توضیحات
    – این ماسک طراحی یه تیکه دارد و پارچه و بدنه اصلی ماسک به آن وصل میباشد.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ ماسک ایفای نقش مدل مافیا نایت بسته ۱۰ عددی

ماسک ایفای نقش مدل مافیا نایت بسته 10 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۶x25x5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰ گرم
  • سایر توضیحات
    قابلیت انعطاف و پوشش کامل صورت و ماندن حالت گرفته شده و وزن سبک و مقاوم در برابر ضربه و نشکن است .

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ ماسک ایفای نقش مدل غول چراغ جادو

ماسک ایفای نقش مدل غول چراغ جادو

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۰x27x12 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۰۰ گرم
  • رده بندی سنی
    نوجوان _جوان _بزرگسال
  • شخصیت
    سایر شخصیت ها

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ ماسک ایفای نقش مدل مافیا Mafia بسته ۱۰ عددی

ماسک ایفای نقش مدل مافیا Mafia بسته 10 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۵x10x8 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۶۵ گرم
  • رده بندی سنی
  • سایر توضیحات
    این محصول بدون کیف مخصوص است.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ ماسک ایفای نقش مدل چراغدار blue11mask

ماسک ایفای نقش مدل چراغدار blue11mask

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۵x20x8 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • رده بندی سنی
    بزرگسال

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ ماسک ایفای نقش مدل اسکویید گیم طرح دایره‌

ماسک ایفای نقش مدل اسکویید گیم طرح دایره‌

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۷x24x12 سانتی‌متر
  • رده بندی سنی
    ۵ تا ۹۹ سال

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ ماسک ایفای نقش پرچمدار سریال بازی مرکب

ماسک ایفای نقش پرچمدار سریال بازی مرکب

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۸x16x12 سانتی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ ماسک ایفای نقش گلد مدل مافیا بسته دوازده عددی به همراه کارت بازی

ماسک ایفای نقش گلد مدل مافیا بسته دوازده عددی به همراه کارت بازی

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۰x18x10 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ ماسک ایفای نقش مدل مافیا بسته ۱۰ عددی به همراه کیف

ماسک ایفای نقش مدل مافیا بسته 10 عددی به همراه کیف

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۵x17x40 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۶۰۰ گرم
  • رده بندی سنی
    ۹ تا ۱۲۰
  • شخصیت
    سایر شخصیت ها
  • اقلام همراه
    کیف نگهدارنده
  • سایر توضیحات
    – ابعاد ۳۵×۲۲×۲۰ سانتی‌متر و وزن ۱۵۳۰ گرم – قابلیت قرار گیری ۱۶ ماسک در کیف- ضد اثر دست و انگشت- روکش ضد خش- ساخته شده از مواد بهداشتی- نشکن تا ۹۹ درصد- دستگیره ی نرم- ابعاد مناسب تمام صورت ها

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ ماسک ایفای نقش دنیای سرگرمی های کمیاب مدل جیغ Scary Movie

ماسک ایفای نقش دنیای سرگرمی های کمیاب مدل جیغ Scary Movie

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۴x20x5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰ گرم
  • رده بندی سنی
    ۸-۲۸ سال
  • شخصیت
    سایر شخصیت ها
  • سایر توضیحات
    دارای پارچه در پشت ماسک جهت پوشش بهتر صورت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ ماسک ایفای نقش مدل اسکویید گیم مجموعه ۳ عددی

ماسک ایفای نقش مدل اسکویید گیم مجموعه 3 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۴x19x9 سانتی‌متر
  • رده بندی سنی
    ۶ تا ۹۹ سال
  • سایر اجزا
    – ۳ عدد ماسک با طرح های دایره، مربع و مثلث- ۳ عدد کش ۲ سانت به طول ۴۰ سانتی متر
  • سایر توضیحات
    جنس ماسک ها: پلاستیک درجه یک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ ماسک ایفای نقش اسپین مستر مدل بتمن طرح سخنگو کد ۷۴

ماسک ایفای نقش اسپین مستر مدل بتمن طرح سخنگو کد 74

مشخصات

  • ابعاد
    ۱x26x15 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰۰ گرم
  • سایر توضیحات
    • محصول کمپانی کانادایی Spin Master• دارای مجوز رسمی ساخت کالا از کمپانی DC Comics• ابعاد کالا حدود ۲۵×۱۸ سانتی‌متر• دارای بند کشی برای قرار گرفتن روی صورت• دارای ۱۵ افکت صوتی و نوری• امکان فعال شدن افکت صوتی و نوری با فشردن دکمه‌ی کنار ماسک• امکان بالا و پایین شدن محافظ چشم• ساخته شده از پلاستیک مطابق با استانداردهای اروپایی (CE)

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ ماسک ایفای نقش مدل مافیا طرح ماموت بسته ۶ عددی

ماسک ایفای نقش مدل مافیا طرح ماموت بسته 6 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۷x17x5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۶۵۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ ماسک ایفای نقش مدل star

ماسک ایفای نقش مدل star

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۳x30x29 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۲۰ گرم
  • رده بندی سنی
    ۷ به بالا
  • شخصیت
    وایکینگ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ ماسک ایفای نقش مدل مافیا مجموعه ۱۰ عددی به همران نشان تایید

ماسک ایفای نقش مدل مافیا مجموعه 10 عددی به همران نشان تایید

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۰x20x20 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ ماسک ایفای نقش مدل نقاب چراغدار

ماسک ایفای نقش مدل نقاب چراغدار

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰x18x9 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰ گرم
  • شخصیت
    سایر شخصیت ها

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ ماسک ایفای نقش مدل مافیا طرح ماموت

ماسک ایفای نقش مدل مافیا طرح ماموت

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۷.۳x14x17 سانتی‌متر
  • وزن
    ۶۰ گرم
  • رده بندی سنی
    ۱۰ تا ۹۹

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ ماسک ایفای نقش مدل بازی مافیا کد ۲ به همراه نشان تایید و عدم تایید

ماسک ایفای نقش مدل بازی مافیا کد 2 به همراه نشان تایید و عدم تایید

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۵x20x11 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ ماسک ایفای نقش مدل مافیا به همراه نشان تایید و عدم تایید

 ماسک ایفای نقش مدل مافیا به همراه نشان تایید و عدم تایید

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰x20x40 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۹۵ گرم
  • رده بندی سنی
    ۹ تا ۱۲۰
  • شخصیت
    سایر شخصیت ها
  • سایر توضیحات
    روکش ضد خش و ضد اثر انگشتساخته شده از مواد بهداشتی و بدون بومقاومت بسیار بالا و نشکنهمراه لایک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ ماسک ایفای نقش مدل وایت واکرهای سریال گیم اف ترونز

ماسک ایفای نقش مدل وایت واکرهای سریال گیم اف ترونز

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۷x20x8 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۲۰ گرم
  • رده بندی سنی
    ۱۴ سال به بالا
  • شخصیت
    سایر شخصیت ها
  • سایر توضیحات
    تنوع در رنگ بندی(خاکستری ، سبز ، قرمز ، سبز صدری و قهوه ای) /مقاومت و ضخامت بالا

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ ماسک ایفای نقش مدل اسب

ماسک ایفای نقش مدل اسب

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۰x25x15 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • سایر توضیحات
    جنس : لاتکس

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ ماسک ایفای نقش مدل مافیا Mafia بسته ۱۲ عددی

ماسک ایفای نقش مدل مافیا Mafia بسته 12 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۵x10x8 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۶۵ گرم
  • رده بندی سنی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ ماسک ایفای نقش دراگون مدل مافیا بسته ده عددی

ماسک ایفای نقش دراگون مدل مافیا بسته ده عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۵x20x18 سانتی‌متر
  • وزن
    ۹۰۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ ماسک ایفای نقش مدل جیغ

ماسک ایفای نقش مدل جیغ

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۷x5x30 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰ گرم
  • رده بندی سنی
    ۸ تا ۹۹ سال
  • شخصیت
    سایر شخصیت ها
  • سایر توضیحات
    دارای پارچه در پشت ماسک جهت پوشش بهتر صورت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ ماسک ایفای نقش مدل اسکویید گیم

ماسک ایفای نقش مدل اسکویید گیم

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۸x16x12 سانتی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ ماسکایفای نقش مدل مافیا بسته ۱۳ عددی

ماسکایفای نقش مدل مافیا بسته 13 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۲x10x2 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ ماسک ایفای نقش مدل مافیا ماموت کد ۱۱ بسته ۱۰ عددی

ماسک ایفای نقش مدل مافیا ماموت کد 11 بسته 10 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۵x30x10 سانتی‌متر
  • وزن
    ۹۰۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ ماسک ایفای نقش مدل مافیا طرح ماموت بسته ۱۰ عددی

ماسک ایفای نقش مدل مافیا طرح ماموت بسته 10 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۰x17x15 سانتی‌متر
  • وزن
    ۸۴ گرم
  • رده بندی سنی
  • اقلام همراه
    کیف نگهدارنده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ ماسک ایفای نقش دنیای سرگرمی های کمیاب مدل اسکویید گیم مجموعه ۴ عددی

ماسک ایفای نقش دنیای سرگرمی های کمیاب مدل اسکویید گیم مجموعه 4 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۰x15x10 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۰ گرم
  • رده بندی سنی
    ۸-۲۸ سال
  • سایر توضیحات
    مجموعه ۴ عددی ماسک اسکویید گیم ( بازی مرکب ) شامل ماسک سربازان اسکویید و ماسک رئیس اسکویید.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید ماسک‌ایفای نقش در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید تی سطل و زمین شوی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا