ابزار سلامتسرگرمی و آموزشی

مسواک کودک، راهنمای خرید مسواک کودک سیلیکونی u شکل یا نیم دایره

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید مسواک کودک باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

کودکان نوپا در حدود سن ۱۶ ماهگی، عاشق مسواک زدن دندان‌های خود با کمک شما هستند. یادگیری نحوه تمیز نگه داشتن دندان‌ها به صورت سفید مرواریدی یک نقطه عطف بزرگ در مراقبت از فرزند خود می‌باشد. اما وقتی نوبت به انتخاب یک مسواک کودک می‌رسد، انتخاب‌ها می‌تواند بسیار زیاد به نظر برسد. خرید وسایل کودک همیشه با احساس سرخوشی و شادی همراه است. جشن گرفتن هر نقطه عطف کوچکی که کودک شما به آن می‌رسد، به خصوص اگر اولین فرزند شما باشد، تجربه‌ای وصف ناپذیر است. به عنوان مثال، بر کسی پوشیده نیست که یکی از مورد انتظارترین اتفاقات زندگی یک نوزاد، ظاهر شدن اولین دندان است.

شما هفته‌ها تماشا کرده‌اید که کودکتان غوغا می‌کند، گریه می‌کند و آب دهانش می‌ریزد و سعی می‌کند بفهمید چه اتفاقی می‌افتد، تا زمانی که آن را ببینید. آن دندان کوچکی که از لثه‌های کوچکش نگاه می‌کند و در انتظار به تو می‌درخشد. خرید اولین مسواک کودک یکی از مهمترین کارهایی است که در آن سن برای کودک خود انجام خواهید داد. اگرچه فقط برای بخشی از زندگی کودک شما مورد استفاده قرار می‌گیرد، اما انتخاب صحیح و ایجاد روال مسواک زدن دو بار در روز، کودک شما را برای یک عمر سلامت دهان و دندان قرار می‌دهد. از آنجایی که سلامت کودک شما در اولویت قرار دارد، برخی از مسواک‌های کودک را جمع‌آوری کرده و بررسی کرده‌ایم که اطمینان حاصل می‌کند که اولین دندان‌های نیش کوچک کودک شما به درستی مراقبت می‌شوند.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید مسواک کودک را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این محصول مراقبتی ارزشمند به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مقاله شما را با انواع مسواک کودک موجود در بازار آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید مسواک کودک باید به آن‌ها توجه داشته باشید را به شما آموزش می‌دهیم.

مسواک کودک چیست و چه کاربردی دارد؟

مسواک کودک برای نوزادان و کودکان نوپا از ۶ ماه تا ۲ سال بی‌خطر است. موهای بسیار نرم و زاویه دار آن را برای تمیز کردن ملایم دندان‌های شیری و لثه عالی می‌کند. این مسواک‌های کودک برای استفاده در هنگام دندان درآوردن به عنوان ماساژور لثه نیز مناسب هستند. مسواک‌های کودک دارای اندازه سر و دسته مناسب می‌باشند، از جمله یک نقطه خمیر دندان ثبت شده برای اطمینان از اینکه والدین از مقدار مناسب خمیر دندان کودک استفاده می‌کنند.

حتما بخوانید: راهنمای خرید واتر جت دندان

انواع مسواک کودک:

شاید حتی به این فکر نکرده باشید که انواع مختلفی از مسواک کودک موجود است، اما وجود دارد. انواع مختلف اهداف مختلفی را دنبال می‌کنند.

  1. مسواک دستی کودک: برس دستی خوب قدیمی، کوچکتر با موهای بسیار نرم است که با تکیه بر شما به عنوان والدین برای حرکت مسواک روی دندان‌ها و لثه‌ها، موهای زائد با تماس با دندان‌ها و لثه‌ها، بقایای غذا و باکتری‌ها را از بین می‌برند. در چند سایز مختلف موجود است، شما کلاس بسیاری به عنوان “مسواک کودک” دارید که برای کودکان۶ تا ۱۸ ماهه مناسب است، در حالی که “مسواک کودک نوپا” از حدود ۱۲ ماهگی تا ۳۶ ماهگی یا ۳ سالگی مناسب است. دسته‌های برس معمولاً رنگ‌های روشن دارند و در لمس نرم هستند تا تجربه جذاب‌تری را برای کودک ایجاد کنند.
  2. مسواک برقی کودک: همانطور که از نام آن پیداست این مسواک، برقی است. بسیار شبیه برس برقی که ممکن است فقط در مقیاس کوچکتر داشته باشید و آنقدر قدرتمند نباشید. این برس‌ها که کارهای زیادی را برای شما انجام می‌دهند، بر خلاف باتری قابل شارژ داخلی معمولاً از یک باتری قلمی تغذیه می‌کنند. ارتعاشات از طریق یک موتور به سر مسواک منتقل می‌شود به طوری که موها به سرعت روی دندان‌ها و لثه‌ها حرکت می‌کنند، شما فقط موقعیت سر مسواک را کنترل می‌کنید. حرکت اضافی ارائه شده می‌تواند کمک اضافی برای دستیابی به تمیز کردن کامل‌تر باشد.

بهترین مسواک کودک:

قبل از هر چیز، صرف نظر از سن فرزندتان، مطمئن شوید که مسواک با موهای نرم انتخاب کنید. موهای نرم به طور موثر پلاک‌ها را از بین می‌برند، اما برای لثه‌ها و دندان‌های ظریف کودک شما ملایم تر از موهای متوسط یا سفت هستند. استفاده از موهای خیلی سفت ممکن است به بافت لثه کودک آسیب برساند و‌ یا باعث سایش بیش از حد مینای دندان کودک (لایه محافظ بیرونی دندان) شود.

گفته می‌شود، مسواک‌های بی شماری با موهای نرم وجود دارد. چگونه می‌دانید کدام یک برای کودک شما مناسب است؟ برای قبل از نوجوانی شما چطور؟

هنگام انتخاب مسواک برای کودک، مهم است که اندازه دهان او را در نظر داشته باشید. کودکان کوچکتر از بزرگسالان دهان بسیار کوچکتری دارند. برای تمیز کردن موثر و راحت دندان‌های آن‌ها، باید مسواک با اندازه سر متناسب با سن خود را انتخاب کنید.

آیا باید برای کودک خود مسواک برقی تهیه کنیم؟

در صورت استفاده صحیح، مسواک‌های دستی و برقی برای از بین بردن پلاک موثر هستند. اینکه مسواک دستی یا برقی بهترین انتخاب برای کودک شما باشد، در نهایت به ترجیحات شخصی بستگی دارد.

آیا صدای مسواک برقی کودک شما را عصبی می‌کند؟ به جای آن از مسواک دستی استفاده کنید. آیا کودک شما نسبت به لمس مسواک برقی در امتداد خط لثه خود حساس به نظر می‌رسد؟ نوع دیگری از مسواک برقی را امتحان کنید یا به یک دستی تغییر دهید. آیا کودک شما احساس «غلغلک دادن» مسواک برقی به دندان‌هایش را دوست دارد؟ راحت به سراغ مسواک برقی بروید.

با این حال، اگر تصمیم دارید به کودک خود مسواک برقی بدهید، باید چند نکته را در نظر داشته باشید.

ابتدا، مانند مسواک‌های دستی، باید مطمئن شوید که مسواک برقی متناسب با سن کودک شما و دارای موهای نرم است.

دوم، به خاطر داشته باشید که همه مسواک‌های برقی از نظر توانایی آن‌ها در حذف پلاک یکسان ساخته نمی‌شوند. یکی از راه‌های کمک به اطمینان از ایمن و مؤثر بودن مسواک برقی که خریداری می‌کنید این است که به دنبال محصولاتی با مهر پذیرش ADA باشید. به عنوان مثال، در زمان نگارش این مقاله، مسواک برقی بچه‌ها یک مسواک صوتی پذیرفته شده توسط ADA با سر برس کوچک (توصیه شده برای سنین بالای ۳ سال) و موهای نرم است. گزینه دیگر این است که از دندانپزشک اطفال کودک خود توصیه‌هایی بخواهید.

سوم، بدانید که دادن مسواک برقی برای فرزندتان جایگزینی برای کمک به کودکتان در مسواک زدن نیست. صرف نظر از نوع مسواکی که کودک شما استفاده می‌کند، ضروری است به کودک خود کمک کنید تا دندان‌های خود را تا زمانی که احساس راحتی کنید مسواک بزنید، کودک شما می‌تواند بدون کمک به طور کامل و به درستی مسواک بزنید.

آیا باید برای کودک خود مسواک اتوماتیک U شکل بگیریم؟

مسواک‌های خودکار U شکل برای کودکان چطور؟ می‌دانید، همان چیزی است که کودک شما فقط مسواک را گاز می‌گیرد و مسواک قول می‌دهد که به تنهایی دندان‌های کودکتان را تمیز می‌کند؟ آیا آن‌ها موثر هستند؟

هرکسی که کودکش برای مسواک زدن تکان می‌خورد یا تقلا می‌کند، می‌تواند جذابیت مسواک خودکار بچه‌ها را درک کند. اما برای تمیز نگه داشتن دندان‌های بدون پوسیدگی، پیشنهاد می‌کنیم فعلاً از مسواک‌های معمولی دستی یا برقی استفاده کنید.

مسواک‌های اتوماتیک نسبتا جدید هستند و هنوز تحقیقات کافی برای اثبات اینکه آن‌ها می‌توانند دندان‌ها را به طور موثر تمیز کنند، انجام نشده است. در واقع، چند مطالعه مستقل نشان می‌دهد که حداقل برخی از مسواک‌های خودکار و U شکل دندان‌ها را به خوبی تمیز نمی‌کنند. بخشی از مشکل ممکن است این باشد که این مسواک‌های اتوماتیک در اندازه‌های استاندارد هستند و با شکل دقیق دندان‌ها و فک‌های کودک شما مطابقت ندارند. در نتیجه، موهای مسواک اتوماتیک ممکن است نتوانند به درستی به هر دندان دسترسی پیدا کرده و آن را تمیز کنند.

اگر مسواک زدن دندان‌های کودکتان یک چالش است، سعی کنید از مسواک‌های معمولی دستی یا برقی استفاده کنید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید مسواک برقی

هنگام خرید بهترین مسواک کودک باید به چه نکاتی توجه کرد:

اول از همه، شما باید تعیین کنید که کودک شما به چه نوع مسواکی نیاز دارد. به طور سنتی، چهار نوع مسواک کودک وجود دارد که از مسواک‌های معمولی که بچه‌ها استفاده می‌کنند، تخفیف داده می‌شود. اگر کودک شما هنوز در حال رشد دندان‌های خود است، ممکن است به یک برس آدامس کودک نیاز داشته باشید که بتوانید از آن برای ماساژ لثه‌های او استفاده کنید.

هنگامی که آن‌ها شروع به دندان درآوردن می‌کنند، شما به مسواک دندانپزشکی روی می‌آورید که درد و ناراحتی ناشی از دندان درآوردن را برطرف می‌کند. این نوع از مسواک‌های کودک برای کاهش درد و همچنین تمیز کردن دهان طراحی شده‌اند.

با گذشت زمان، متوجه خواهید شد که به یک مسواک معمولی با موهای سیلیکونی روی می‌آورید، این مسواک‌های بسیار آسان برای استفاده و تمیز کردن هستند.

در اینجا چند نکته وجود دارد که باید هنگام خرید مسواک کودک آن‌ها را در نظر بگیرید:

  1. موهای نرم: یکی از اولین چیزهایی که باید در نظر داشته باشید این است که اولین مسواک او باید دارای موهای نرم باشد. لثه‌های کودک به راحتی ملتهب می‌شوند و به دلیل اینکه در حال دندان درآوردن هستند می‌توانند حساس تر باشند. همچنین، به خاطر داشته باشید که هدف این است که آن‌ها را وادار کنید تا دندان‌های خود را به آرامی مسواک بزنند. پاک کردن مینای دندان بیشتر از اینکه فایده داشته باشد ضرر دارد. مسواک‌های اولیه در مورد ایجاد عادات خوب برای آینده زندگی هستند. به حداقل رساندن درد تحمیل شده به فرزندتان اولویت اصلی شماست، بنابراین همیشه به سراغ مسواک با موهای نرم بروید.
  2. گریپ برس: نکته دیگری که باید در نظر داشته باشید این است که اطمینان حاصل شود که مسواک به راحتی در دست است. دست‌های کودک شما کوچک می‌باشد، این را به خاطر بسپارید. شما باید مسواکی را انتخاب کنید که بر کودک شما غلبه نکند. به عنوان مثال، برخی از مسواک‌ها، مانند مسواک‌های الکترونیکی، دسته‌های بسیار چاقی دارند. سعی کنید از این موارد اجتناب کنید زیرا برای کودک شما مشکل ایجاد می‌کنند و به سراغ دسته‌هایی بروید که دسته‌های نازک تری دارند. در سن چند سالگی، مسواک زدن دندان‌های آن‌ها به اندازه کافی چالش برانگیز خواهد بود. این آزمون‌های سخت را برای زمانی که در مدرسه هستند و شما در حال امتحان کردن آن‌ها هستید ذخیره کنید.
  3. مسواک را با دهان هماهنگ کنید: وقتی صحبت از مسواک می‌شود، یک سایز برای همه مناسب نیست. یک دهان کوچک به یک برس کوچکتر نیاز دارد و یک دهان بزرگتر به یک برس بزرگتر. یک چارچوب مرجع خوب این است که یکی را انتخاب کنید که به موها اجازه دهد به اندازه کافی به پشت دورترین مولر در دهان در هر طرف برسد. به همین ترتیب، هنگام استفاده از حرکت دایره‌ای برای مسواک زدن سطوح دندان‌های، مسواک باید بتواند تمام سطح دندان را تمیز کند و هیچ نقطه‌ای را از بین نبرد. دندان‌های بزرگتر ممکن است برای جبران این فاکتور به مسواک بزرگتری نیاز داشته باشند. کودکان نوپا به یک برس با سر برس بسیار کوچک، موهای نرم و دسته‌ای نیاز دارند که بتوانند به راحتی آن را بگیرند و نگه دارند.
  4. برقی یا دستی: برخی از بچه‌ها عاشق چرخش یک مسواک برقی هستند، در حالی که برخی دیگر کمتر به آن اهمیت می‌دهند، بنابراین شما باید به چیزی که فکر می‌کنند خوب و مؤثر است، توجه کنید. جدای از ترجیحات، کودکانی که بریس دارند به دلیل انسداد ناشی از براکت‌های ارتودنسی، احتمالاً در مسواک زدن در حرکت دایره‌ای مشکل خواهند داشت، بنابراین برای آن‌ها، مسواک برقی ممکن است به تمیز کردن آن مناطق صعب العبور کمک کند.
  5. اندازه، کیفیت و شکل مسواک: یک مسواک با موهای نرم و سر کوچک پیدا کنید تا بتوانید به تمام نقاطی که در دهان کودکتان قابل دسترسی نیست دسترسی داشته باشید. صرف نظر از اینکه مسواک دستی یا برقی است، مطمئن شوید که می‌توانید آن را به راحتی در اطراف دهان مانور دهید. هنگامی که کودک شما شروع به تمرین مسواک زدن کرد، مسواک با دسته بزرگتر را انتخاب کنید تا به او کمک کند راحت‌تر آن را نگه دارد. همانطور که کودک شما بزرگتر می‌شود، سر مسواک کمی بزرگتر می‌شود تا به دهان در حال رشد کمک کند. به دنبال مسواک با کیفیتی باشید که بتوانید روی آن برای ایمن بودن کودک خود حساب کنید. از دندانپزشک خود برای انتخاب ایمن و موثر کمک بخواهید. در غیر این صورت، انتخاب مسواک با مهر پذیرش انجمن دندانپزشکی آمریکا (ADA) شروع خوبی است.
  6. مهر پذیرش ADA: مسواک‌های دارای مهر پذیرش ADA از نظر ایمنی و اثربخشی توسط کارشناسان مستقل در این زمینه مورد آزمایش علمی قرار گرفته‌اند. کسب این مهر شرکت‌ها را ملزم می‌کند که استانداردهایی را رعایت کنند که اغلب بالاتر از آن چیزی است که قانوناً مورد نیاز است. این بدان معناست که می‌توانید به مسواک‌های دارای این مهر و موم اعتماد کنید تا برای کودکان خود ایمن باشند.

با توجه به نکاتی که گفته شد؛ می توانید مسواک کودک مورد نظرتان را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از بهترین نمونه‌های مسواک کودک، ارزان، پرفروش و باکیفیت موجود در بازار را جمع آوری کرده‌ایم. با کلیک کردن روی هر تصویر یا زدن دکمه‌ی زیر هر آیتم، می‌توانید اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.


۱ مسواک کودک تریزا مدل Baby با برس نرم

مسواک کودک تریزا مدل Baby با برس نرم

مشخصات

  • میزان زبری برس
    نرم
  • سایز سری
    ۱.۵
  • کشور مبدا برند
    سوئیس
  • شماره مجوز
    ۱۲۱۶۶۷۷۸۳۵۰۷۹۲۲۵
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • سایر توضیحات
    – طراحی دسته‌ی ارگونومیک – مناسب برای کودکان ۳-۰ سال- طراحی مخصوص محل قرارگیری انگشت- الیاف نرم و کوچک برس برای جلوگیری از آسیب به لثه‌ها- طراحی پوشش سوهانی سر مسواک برای لثه‌هاس حساس کودک – دارای الیاف بسیار نرم مناسب لثه و دندان کودکان – دارای دسته فاقد لغزش مناسب برای دست کودکان و والدین- دارای نشانگر خمیردندان بر روی برس جهت استفاده از حداقل خمیر دندان و جلوگیری از مسمویت کودکان به هنگام بلع خمیردندان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ مسواک کودک کیکابو مدل سیلیکونی کد Kb040084 با برس نرم

مسواک کودک کیکابو مدل سیلیکونی کد Kb040084 با برس نرم

مشخصات

  • میزان زبری برس
    نرم
  • شماره مجوز
    ۷۸۴۹۸۷۲۰۵۳۰۶۵۲۷۸
  • سایر توضیحات
    سایز ۱۳x2x1ساخته شده از سیلیکون ایمندسته ضد لغزشپایه مکشمناسب برای کودکان ۶+ ماهبدون BPA

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ مسواک کودک مدل سیلیکونی چرخشی طرح U با برس نرم

مسواک کودک مدل سیلیکونی چرخشی طرح U با برس نرم

مشخصات

  • میزان زبری برس
    نرم
  • ویژگی‌های محصول بهداشتی
    کاهش دهنده پلاک دندان
  • شماره مجوز
    ۵۴۷۸۹۶۳۲
  • سایر توضیحات
    مناسب ۲ تا ۶ سال کمک به تمیز کردن دندان و جلوگیری از پوسیدگی دندان های شیری ظاهر بچگانه و زیبا

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ مسواک کودک چیکو مدل پروانه کد ۰۰۰۰۶۹۵۸۱۰۰۰۰۰

مسواک کودک چیکو مدل پروانه کد 00006958100000

مشخصات

  • میزان زبری برس
    خیلی نرم
  • سایز سری
    ۶-۳۶ ماه
  • ویژگی‌های محصول بهداشتی
    درپوش
  • شماره مجوز
    ۰۰۰۰۶۹۵۸۱۰۰۰۰۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ مسواک کودک کانفیدنت مدل فلای با برس نرم

مسواک کودک کانفیدنت مدل فلای با برس نرم

مشخصات

  • میزان زبری برس
    نرم
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    ۵۴۵۴۶
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ مسواک کودک هایدنت مدل گربه کد ۹۵۱ با برس نرم

مسواک کودک هایدنت مدل گربه کد 951 با برس نرم

مشخصات

  • میزان زبری برس
    نرم
  • ویژگی مسواک
    دارای درپوش
  • ویژگی‌های محصول بهداشتی
    درپوش
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    ۵۰/۱۷۹۵۴
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • سایر توضیحات
    -دارای انتهای گرد شده الیاف مسواک و نرمی متناسب با سن کودک جهت جلوگیری از آسیب به مینای دندان و لثه ها-طراحی مناسب اندازه دسته مسواک متناسب با دستان کودک-دارای سر مسواک متناسب با سن و اندازه دهان کودک جهت دسترسی به دندان های انتهایی-دارای الیاف رنگی در وسط مسواک برای کمک به تشخیص میزان مناسب خمیر دندان برای کودک-دارای الیاف نرم و طراحی بدنه عروسکی با هدف ترغیب کودک به استفاده از مسواک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ مسواک کودک کانفیدنت مدل honey teeth با برس نرم

مسواک کودک کانفیدنت مدل honey teeth با برس نرم

مشخصات

  • میزان زبری برس
    نرم
  • ویژگی مسواک
    دارای درپوش
  • سایز سری
    ۲
  • ویژگی‌های محصول بهداشتی
    درپوش
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    ۵۶/۲۱۹۸۷
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • سایر توضیحات
    مسواک کودک جایزه دار مدل هانی تیث کانفیدنت. دارای درپوش. دارای زبان شوی برای پاکسازی سطح زبان از وجود انواع باکتری ها. دارای برس های نرم و باکیفیت، برای تضمین پاکسازی موثر دندان ها و حفاظت کامل از لثه حساس کودکان طراحی ارگونومیک و جذاب دسته مسواک، برای سهولت استفاده و تشویق کودکان به مسواک زدن.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ مسواک کودک کانفیدنت مدل هپی گیفت با برس نرم

مسواک کودک کانفیدنت مدل هپی گیفت با برس نرم

مشخصات

  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    ۲۶۶۸۴
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ مسواک کودک کودومو مدل zig zag با برس نرم همراه با خمیر دندان و اسباب بازی

مسواک کودک کودومو مدل zig zag با برس نرم همراه با خمیر دندان و اسباب بازی

مشخصات

  • میزان زبری برس
    نرم
  • ویژگی مسواک
    دارای درپوش
  • شماره مجوز
    ۳۶۹۸۵۱۳۲۷

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ مسواک کودک پاتریکس مدل بچه رییس با برس نرم

مسواک کودک پاتریکس مدل بچه رییس با برس نرم

مشخصات

  • میزان زبری برس
    نرم
  • ویژگی‌های محصول بهداشتی
    کاهش دهنده جرم
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    ۴۴/۶۵۹۹۰
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ مسواک کودک چیکو کد C9079.1 با برس نرم

مسواک کودک چیکو کد C9079.1 با برس نرم

مشخصات

  • میزان زبری برس
    نرم
  • شماره مجوز
    ۷۸۴۹۸۷۲۰۵۳۰۶۵۲۷۸
  • سایر توضیحات
    مراقبت موثر و ایمن از لثه و دندان شیری کودک با پرزهای بسیار نرم با تکنولوژی Tapered. موهای بسیار نرم "فناوری مخروطی"، با انتهای فوق العاده ظریف، برای اثری ظریف روی مینا و لثه های حساس. با اسکرابر زبان. ارگونومیک، ضد لغزش. با پوشش سرگرم‌کننده و مکنده آن، مسواک زدن دندان‌ها به یک روال لذت‌بخش تبدیل می‌شود!

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ مسواک کودک هایدنت مدل ۹۳۰ با برس نرم

مسواک کودک هایدنت مدل 930 با برس نرم

مشخصات

  • شماره مجوز
    ۵۰/۱۷۹۵۴

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ مسواک کودک مدل سیلیکونی ۳۶۰ درجه چرخشی کد ۰۲۰۱

مسواک کودک مدل سیلیکونی 360 درجه چرخشی کد 0201

مشخصات

  • کشور مبدا برند
    چین
  • شماره مجوز
    ۶۹۲۸۵۶۸۹۰۲۰۱۴

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ مسواک کودک بیبی لند مدل ۳۷۹ با برس خیلی نرم

مسواک کودک بیبی لند مدل 379 با برس خیلی نرم

مشخصات

  • میزان زبری برس
    نرم
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    ۵۰/۱۷۹۵۴
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ مسواک کودک جردن مدل ۰-۲ Years با برس نرم

مسواک کودک جردن مدل 0-2 Years با برس نرم

مشخصات

  • میزان زبری برس
    نرم
  • کشور مبدا برند
    نروژ
  • سایر توضیحات
    – متناسب با دندان‌های اولیه‌ی نوزادان- دسته نرم و سیلیکونی مانند دندانگیر برای جویدن آن توسط کودک و کاهش درد لثه – دارای نشان آبی رنگ جهت تعیین میزان خمیر دندان مورد نیاز- گردن کوتاه برای کنترل میزان داخل نمودن مسواک درون دهان کودک- الیاف با قابلیت خوراکی – طراحی جذاب

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ مسواک کودک بیبی کوکول کد bc4500.02 با برس نرم

مسواک کودک بیبی کوکول کد bc4500.02 با برس نرم

مشخصات

  • میزان زبری برس
    نرم
  • ویژگی مسواک
    دارای درپوش
  • کشور مبدا برند
    ایتالیا
  • شماره مجوز
    ۷۸۴۹۸۷۲۰۵۳۰۶۵۲۷۸

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ مسواک کودک کیکابو مدل سیلیکونی کد Kb040085 با برس نرم

مسواک کودک کیکابو مدل سیلیکونی کد Kb040085 با برس نرم

مشخصات

  • میزان زبری برس
    نرم
  • شماره مجوز
    ۷۸۴۹۸۷۲۰۵۳۰۶۵۲۷۹
  • سایر توضیحات
    سایز ۱۳x2x1ساخته شده از سیلیکوندسته ضد لغزشپایه مکشمناسب برای کودکان ۶+ ماهبدون BPA

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ مسواک کودک آل‌وایت کد ۰-۵ با برس نرم

مسواک کودک آل‌وایت کد 0-5 با برس نرم

مشخصات

  • میزان زبری برس
    نرم
  • شماره مجوز

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ مسواک کودک اسپارکل مدل s15 با برس نرم

مسواک کودک اسپارکل مدل s15 با برس نرم

مشخصات

  • ویژگی مسواک
    طراحی عروسکی
  • ویژگی‌های محصول بهداشتی
    کاهش دهنده جرم
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    ۳۷/۱۱۷۵۰
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • سایر توضیحات
    -مسواک فوق با برس نرم مخصوص کودکان-همراه با اسباب بازی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ مسواک کودک هایدنت مدل خرگوش کد ۹۵۲ با برس نرم

مسواک کودک هایدنت مدل خرگوش کد 952 با برس نرم

مشخصات

  • میزان زبری برس
    نرم
  • ویژگی مسواک
    دارای درپوش
  • ویژگی‌های محصول بهداشتی
    درپوش
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    ۵۰/۱۷۹۵۴
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • سایر توضیحات
    -دارای انتهای گرد شده الیاف مسواک و نرمی متناسب با سن کودک جهت جلوگیری از آسیب به مینای دندان و لثه ها-طراحی مناسب اندازه دسته مسواک متناسب با دستان کودک-دارای سر مسواک متناسب با سن و اندازه دهان کودک جهت دسترسی به دندان های انتهایی-دارای الیاف رنگی در وسط مسواک برای کمک به تشخیص میزان مناسب خمیر دندان برای کودک-دارای الیاف نرم و طراحی بدنه عروسکی با هدف ترغیب کودک به استفاده از مسواک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ مسواک کودک های دنت مدل ۹۵۱ با برس نرم بسته ۲ عددی

مسواک کودک های دنت مدل 951 با برس نرم بسته 2 عددی

مشخصات

  • میزان زبری برس
    نرم
  • ویژگی مسواک
    دارای درپوش
  • ویژگی‌های محصول بهداشتی
    درپوش
  • شماره مجوز
    ۲۱/۱۶۰۰۵
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ مسواک کودک فوکس مدل Junior

مسواک کودک فوکس مدل Junior

مشخصات

  • میزان زبری برس
    نرم
  • سایز سری
    ۲
  • کشور مبدا برند
    آلمان
  • شماره مجوز
    ۱۳۳۸۷۶۲۷۸۸۰۲۶۹۴۸
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • سایر توضیحات
    – طراحی منحصر به فرد الیاف جهت برداشتن پلاک- دارای دسته ارگونومیک- دارای گردن انعطاف پذیر به منظور وارد نیامدن فشار به دندان و لثه- دارای تکنولوژی تولید با بالاترین استاندارد بهداشتی در مسواک- مناسب برای کودکان ۲ تا ۶ سال

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ مسواک کودک اسپارکل مدل s15 با برس نرم بسته ۲ عددی

مسواک کودک اسپارکل مدل s15 با برس نرم بسته 2 عددی

مشخصات

  • میزان زبری برس
    نرم
  • ویژگی مسواک
    طراحی عروسکی
  • ویژگی‌های محصول بهداشتی
    کاهش دهنده جرم
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    ۱۵/۶۶۵۴۸۵
  • سایر توضیحات
    دارای اسباب بازی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ مسواک کودک بنسر مدل MegaMan با برس نرم

مسواک کودک بنسر مدل MegaMan با برس نرم

مشخصات

  • شماره مجوز
    ۵۰/ظ/۲۲۴۵

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ مسواک کودک هایدنت طرح Tom کد ۹۱۳ با برس نرم

مسواک کودک هایدنت طرح Tom کد 913 با برس نرم

مشخصات

  • میزان زبری برس
    خیلی نرم
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • سایر توضیحات
    – مسواک مخصوص دختران و پسران- دارای بدنه عروسکی به شکل خرگوش در قسمت انتهایی- مناسب برای دندان‌های حساس- ۷ تا ۱۰ سال

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ مسواک کودک بنسر مدل Lorax با برس نرم

مسواک کودک بنسر مدل Lorax با برس نرم

مشخصات

  • شماره مجوز
    ۵۰/ظ/۲۲۴۵

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ مسواک کودک های دنت مدل ۹۵۱ با برس نرم مجموعه ۴ عددی

مسواک کودک های دنت مدل 951 با برس نرم مجموعه 4 عددی

مشخصات

  • میزان زبری برس
    نرم
  • ویژگی مسواک
    دارای درپوش
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    ۵۱/۱۷۹۵۴
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ مسواک کودک نکس کر مدل پنجه گربه یو با برس نرم

مسواک کودک نکس کر مدل پنجه گربه یو با برس نرم

مشخصات

  • میزان زبری برس
    نرم
  • ویژگی مسواک
    طراحی عروسکی
  • کشور مبدا برند
    چین
  • شماره مجوز
    ۸۶۸۱۲۸۵۱۱۲۲۷۹
  • سایر توضیحات
    این مسواک علاوه بر اینکه همزمان دندان های جلو و عقب ، بالا و پایین را تمیز می کند بلکه باعت تقویت لثه نیز می گردد. این سایز برای کودکان ۳-۱۰ سال استقابل نصب بر روی دیوار ( با برداشتن رویه برچسب پایه آنرا برروی دیوار یا هر محلی دیگر بچسبانید)

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ مسواک های دنت کودک کد ۹۱۴ با برس نرم مجموعه ۳ عددی

مسواک های دنت کودک کد 914 با برس نرم مجموعه 3 عددی

مشخصات

  • میزان زبری برس
    نرم
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    ۵۰/۱۷۹۵۴
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ مسواک کودک هایدنت مدل ۹۳۰ مجموعه ۳ عددی

مسواک کودک هایدنت مدل 930 مجموعه 3 عددی

مشخصات

  • شماره مجوز
    ۵۰/۱۷۹۵۴

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید مسواک کودک در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می‌توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید پمپ لجن کش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا