ابزار سلامت

پوشک بزرگسال، راهنمای خرید پوشینه و پوشک بزرگسال ایزی لایف ارزان

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید پوشک بزرگسال باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

دست کم نیمی از افراد مسن جامعه بیماری بی‌اختیاری را تجربه کرده‌اند. بی‌اختیاری می‌تواند شامل نشت غیر ارادی ادرار از مثانه یا دفع مدفوع از روده باشد. این بیماری که بیشتر در خانم‌ها شایع است به دلیل اتفاقاتی مثل بارداری، زایمان و یائسگی اتفاق می‌افتد. یکی از بهترین راه‌ها برای مقابله با بیماری بی‌اختیاری، پوشیدن شورت بی‌اختیاری یا پوشک بزرگسال است. اما چه افرادی باید بی‌اختیاری را مدیریت کنند، این جوانان، بزرگسالان و سالمندان هستند که باید این مشکل را مدیریت کنند. شما برای انتخاب موثرترین پوشک بزرگسال با توجه به سبک زندگی، باید سطح فعالیت‌های روزانه خود را در نظر بگیرید. فردی که سبک زندگی بسیار فعالی دارد نسبت به افرادی که در تحرک مشکل دارند به پوشک بزرگسال متفاوتی نیاز دارد.

همچنین باید به دنبال یافتن مقرون به صرفه‌ترین راه برای پرداخت هزینه پوشک بزرگسال خود باشید. وضعیت بی‌اختیاری اگرچه برای شما ناراحت کننده است، اما شما می‌توانید با استفاده از پوشک بزرگسال مناسب این مشکل را برطرف کنید. این بیماری احتمالاً با تغییرات افزایش سن، بارداری زودرس، مشکل زایمان، چاقی، دیابت یا هر مشکل دیگری در کنترل مثانه ایجاد می‌شود. بنابراین، باید آن را مثبت ارزیابی کنید و تمام ابزارهای ممکن را برای مهار آن از طریق بهترین پوشک بزرگسال امتحان کنید.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید پوشک بزرگسال را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این محصول به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید.

پوشک بزرگسالان چیست و چه کاربردی دارد؟

نوعی پوشک که برای افراد بزرگتر از کودک مورد استفاده قرار می‌گیرد. این پوشک در شرایط مختلف برای کسانی که دچار بی‌اختیاری ادرار، مدفوع و خونریزی های شدید دوران زایمان و یا قبل یائسگی هستند مورد استفاده قرار می‌گیرد. پوشک بزرگسال اشکال مختلفی دارد که از نظر شکل ظاهری شباهت زیادی به پوشک‌های کودک دارند. در جامعه پزشکی تلاش شده تا به جای استفاده از واژه پوشک که افکار منفی ایجاد می‌کند از واژه پوشک پلاستیکی استفاده کنند. افرادی که بی‌اختیاری ادرار یا مدفوع دارند به دلیل اینکه قادر به کنترل ادرار یا مدفوع خود نیستند نیاز به پوشک یا محصولات مشابه دارند. بستری شدگان و افرادی که روی صندلی چرخدار هستند و قادر به دستشویی رفتن نیستند نیاز به این پوشک دارند.

حتما بخوانید: راهنمای خرید واکر

انواع پوشک یا پوشیه بزرگسال:

در اینجا برخی از رایج ترین و محبوب‌ترین انواع مدل‌های پوشک بزرگسال موجود در بازار را به شما معرفی می‌کنیم:

  1. پوشک پارچه‌ای کانتور: نوعی پوشک یکبار مصرف برای کسانی که مثانه ضعیفی دارند.
  2. پوشک شنا: این محصول حاوی یک سری مواد جامد است که قیمت ارزان‌تری نسبت به سایر مدل‌ها دارند.
  3. پوشک پلاستیکی: نوعی شلوار پلاستیکی که برای پوشیدن پوشک پارچه‌ای مورد استفاده قرار می‌گیرد.

همان طور که از اصطلاحات یا نام‌ها آن‌ها مشخص است، هر پوشک هدف و عملکرد خاص خود را دارد. نوع اول و دوم محبوب‌ترین پوشک‌های موجود در بازار هستند.

مزایای استفاده از پوشک بزرگسال:

استفاده از پوشک‌های مدرن امروزی مزایای زیادی دارد، که در زیر به توضیح چند مورد از آن‌ها می‌پردازیم:

  • پوشک‌ها برای مقابله با مشکلات بی‌اختیاری مفید هستند.
  • آن‌ها به طور موثری ترشح مایع را به خود جذب می کنند.
  • روی پوست بسیار راحت هستند، زیرا از پارچه‌های قابل تنفس ساخته شده‌اند.
  • استفاده از آن‌ها بسیار ساده می‌باشد، در واقع پوشیدن و برداشتن آن‌ها آسان است.
  • هر پوشک می‌تواند بین پنج تا دوازده ساعت دوام بیاورد.

بهترین پوشک بزرگسال:

  1. لباس زیر بی‌اختیاری با بیشترین میزان جذب:اگر به دنبال پوشکی هستید که بیشترین محافظت در برابر نشتی را به شما ارائه دهد، به این حداکثر جذب برتر فکر کنید. این محصول با پوشش پارچه‌ای نرم و راحت در قسمت بیرونی ساخته شده است که دارای پانل‌های کمر تهویه شده با جریان هوا هستند که باعث خنک شدن و افزایش سلامت پوست می‌شود. لایه Quick Wick و MaxSoft هر دو ترکیب خوبی هستند که جذب سریع مایع را ارائه می‌دهند و رطوبت را از پوست شما دور نگه می‌دارند. همچنین یک هسته با جذب سریع و نازک دارند که رطوبت و بوی بد را از بین می‌برد.
  2. پوشک همیشه با احتیاط: برای خانم‌هایی که مشکل بی‌اختیاری دارند، پوشک همیشه با احتیاط بهترین گزینه است. این محصول با استفاده از پارچه ملایم و نخی با کمری نرم ساخته شده که با منحنی های بدن شما مطابقت دارد. حتی در مواقعی که ممکن است مقدار زیادی نشتی را تجربه کنید، با پوشیدن آن، نگرانی شما کاهش می یابد. این پوشک با عملکرد محافظت از نشت شدید، محافظت محتاطانه‌ای را برای شما فراهم می‌کند و تمام رطوبت و بو را به دام می اندازد و به راحتی بدن شما را از پشت به بالا پوشش می‌دهد.
  3. پوشک‌های گود نایت دخترانه: این محصول یکی از بهترین محافظ‌ها برای دخترانی است که نمی توانند دفع ادرار در طول شب را کنترل کنند. این پوشک به دختر شما کمک می‌کند تا با احساس خشکی و اعتماد به نفس برای مواجهه با روز از خواب بیدار شود. ساخته شده با ۵ لایه محافظ و با قابلیت جذب بیشتر، این اطمینان را حاصل می‌کند که تمام رطوبت را از بین می‌برد و در عین حال از بوها جلوگیری می‌کند. در مقایسه با سایر شلوارهای آموزشی برجسته این محصول به دختر شما ۴۰ درصد جذب بیشتر را می دهد و به او اجازه می‌دهد تا خواب کامل و آرامی داشته باشد. دارای چند طرف فوق العاده کششی و موانع دو پا برای مراقبت از نشتی و ارائه یک شکل عالی برای دختر شما می‌باشد.
  4. پوشک فیت فلکس مردانه: این محصول یعنی Depend Fit-Flex نقش مهمی در زندگی شما را ایفا می‌کند، زیرا اعتماد به نفس برای زندگی به شما باز می گرداند. پوشک بزرگسال مردانه در رنگ خاکستری، حداکثر راحتی و محافظت را در برابر اثرات ناگوار بی‌اختیاری برای شما فراهم می‌کند. پارچه نرم و انعطاف پذیر با حداکثر جذب و کنترل بو را ارائه می‌کند. مواد آن به سرعت در از بین بردن رطوبت ناشی از نشت مثانه عمل می‌کند و باعث می‌شود روز را بدون نگرانی سپری کنید. پوشک Depend Fit-Flex به عنوان یکی از بهترین پوشک‌های بزرگسال برای مردان واجد شرایط است.
  5. پوشک فیت فلکس زنانه: به عنوان یک خانم، شما به تمام اعتماد به نفسی که می توانید برای انجام کارهای زندگی خود داشته باشید نیاز دارید. نیازی نیست که وضعیت بی‌اختیاری شما را غافلگیر کند زیرا این Depend FIT-FLEX به خوبی به کمک شما می‌آید. این یک پوشک یکبار مصرف ایده آل برای از دست دادن کنترل مثانه و سایش پس از زایمان است. ساخته شده با مواد بسیار نرم، قوی و بسیار جاذب، رطوبت و بوهای زننده را از بین می‌برد. این مواد روی هر گونه نشتی در طول کارهای روزانه شما سریع کار می‌کند و شما را از نگرانی خارج می‌کند. این پوشک دارای نوارهای انعطاف پذیر است که به شما یک تناسب صاف را برای حرکات راحت ارائه می‌دهد.

راهنمای خرید پوشک بزرگسال:

هنگام انتخاب پوشک بزرگسالان برای شرایط خاص بی‌اختیاری شما می توانید دستورالعمل‌های خرید زیر را دنبال کنید. پس از مطالعه این موارد می‌فهمید که چگونه پوشک مناسب خود را باید انتخاب کنید.

نیازهای خاص خود را ارزیابی کنید:

انتخاب بهترین پوشک بزرگسال بستگی به وضعیت بی‌اختیاری شما دارد. این بیماری می‌تواند از خفیف تا شدید متغیر باشد به این معنی که شما باید کیفیت های مختلفی را برای هر موقعیتی انتخاب کنید. آگاهی از وضعیت خود نیز برای انتخاب پوشک مناسب بزرگسالان ضروری است. اگر فقط یک وضعیت خفیف باشد، یک پد سبک خوب عمل می کند. برای موارد بی‌اختیاری بالاتر برای کسانی که شرایط سختی دارند، باید یک مارک برتر انتخاب را انتخاب کنند.

قابلیت جذب ادرار:

برای اینکه متوجه شوید که نیاز به چه مدلی از پوشک دارید باید میزان دفع خود را ارزیابی کنید. انواع مختلفی از محصولات پوشک در بازار وجود دارد و ممکن است توانایی جذب متفاوتی داشته باشند. عناصری مانند فوم و دانه‌های پلی وجود دارد که به عنوان مواد جذب کننده استفاده می‌شوند. شما باید بدانید که چه موادی برای شرایط شما مناسب است. پوشک‌ها همچنین دارای لایه‌های حفاظتی متفاوتی از نظر تعداد برای موارد مختلف هستند. دفعات ادرار شما انتخاب مناسب شما را تعیین می‌کند. هنگام در نظر گرفتن پوشک، خوب است عوامل دیگری مانند مصرف مایعات، شکل بدن و موارد دیگر را در نظر بگیرید.

راحتی پوشک را در نظر بگیرید:

راحتی فاکتور مهمی است که هنگام انتخاب پوشک بزرگسال باید آن را در نظر بگیرید. علیرغم شرایط ناخوشایند خود، باید با احساس راحتی به بخش های دیگر زندگی ادامه دهید. خوب است که برندهای مختلف را یاد بگیرید یا آن‌ها را امتحان کنید تا راحت‌ترین آن‌ها را بدست آورید. وقتی از راحتی صحبت می کنیم، منظور پوشکی است که به خوبی جا می‌گیرد به پوست شما ساییده نمی‌شود و با جنسیت شما مطابقت دارد. ما دو نوع پوشک یکبار مصرف و پارچه‌ای داریم. پوشک پارچه‌ای سازگار با محیط زیست می‌باشد، اما ممکن است برای افراد دارای حساسیت پوستی نامناسب باشد. برای افراد در بستر، توصیه می‌شود برای کاهش مشکلات پوستی، از پوشک یکبار مصرف استفاده کنید.

نوع پوشک را در نظر بگیرید:

بازار انواع مختلفی از پوشک را به شما پیشنهاد می کند که شما باید پوشک مورد نظر خود را در بین آن‌ها انتخاب کنید. اگرچه شرایط شما نوع پوشک مورد نیاز را تعیین می‌کند، اما خوب است هنگام پوشیدن آن احساس شیک بودن داشته باشید. برخی از افراد آسیب دیده پوشک‌های قابل تنظیم را ترجیح می‌دهند، در حالی که برخی دیگر به سمت مدل‌های کشی می روند. شما باید قبل از تصمیم گیری به خوبی پرونده خود را در نظر بگیرید.

تعهد مالی داشته باشید:

چیزی که باید در نظر داشته باشید این است که بی اختیاری مشکلی است که امکان دارد برای مدت طولانی ادامه داشته باشد. این به معنای بودجه ریزی مداوم برای خرید پوشک جدید و احتمالاً صورت حساب‌های پزشکی است. بهترین کار این است که به دنبال کیفیت خوبی باشید که با تخصیص بودجه شما مطابقت داشته باشد. برخی از شرکت های بیمه پوششی برای لوازم بی‌اختیاری به شما ارائه می‌دهند. خوب است بدانیم که آن‌ها تا چه زمان می‌توانند با این ترتیب پیش بروند.

حتما بخوانید: راهنمای خرید فشارسنج دیجیتالی

نکات مهم برای خرید پوشک بزرگسال:

  1. سایز پوشک: اندازه مورد نیاز خود را در نظر بگیرید. تناسب خوب برای اطمینان از اینکه پوشک شما از نشت و تصادف جلوگیری می‌کند ضروری است. یک نوار اندازه گیری را دور باسن خود بپیچید و اندازه گیری را انجام دهید. سپس فاصله دور کمر خود را اندازه بگیرید. اندازه استانداردی برای پوشک بزرگسالان وجود ندارد. هر تولید کننده از روش اندازه گیری مخصوص به خود استفاده می‌کند و حتی می‌تواند در خطوط تولید همان سازنده متفاوت باشد.
  2. میزان جذب مایع: به نیاز خود به جذب فکر کنید. شما می خواهید پوشکی را با بالاترین سطح جذب خریداری کنید، بدون اینکه به تناسب پوشک آسیبی وارد شود. توجه داشته باشید که آیا فقط برای بی اختیاری ادرار و مدفوع به پوشک نیاز دارید یا نه. ممکن است تصمیم بگیرید که از پوشک های مختلف برای استفاده در روز و شب استفاده کنید. سطوح جذب از برندی به برند دیگر بسیار متفاوت است. در صورت لزوم می توان پدهای بی اختیاری را به پوشک بزرگسال اضافه کرد تا میزان جذب آن افزایش یابد.
  3. توجه به جنسیت شخص: حتما پوشک مخصوص به جنسیت خود را خریداری کنید. پوشک‌ها برای افرادی که آلت تناسلی یا واژن دارند می‌تواند متفاوت باشد. ادرار تمایل دارد در نواحی مختلف پوشک بسته به آناتومی شما متمرکز شود. پوشک‌هایی که برای جنس‌های مختلف ساخته شده‌اند دارای بالشتک بیشتری در ناحیه مناسب هستند.
  4. قابلیت شستشو: تصمیم بگیرید که پوشک قابل شستشو یا یکبار مصرف را ترجیح می‌دهید. پوشک های قابل استفاده مجدد در طول زمان هزینه کمتری دارند و اغلب از پوشک‌های یکبار مصرف جاذب‌تر هستند. با این حال، آن‌ها باید اغلب شسته شوند، و این ممکن است برای شما عملی نباشد. پوشک‌های قابل شستشو نیز به سرعت فرسوده می‌شوند، بنابراین باید مطمئن شوید که محصولات جایگزین را در دسترس دارید.
  5. تفاوت بین پوشک و کشش را بدانید: پوشک بزرگسال یا شورت برای افرادی که تحرک محدودی دارند یا افرادی که مراقبانی دارند که می توانند به آن‌ها کمک کنند تا جا‌به‌جا شوند بهترین گزینه می‌باشد. از آنجایی که دارای زبانه‌های جانبی قابل بسته شدن هستند، این پوشک‌ها را می توان در حالت نشسته یا دراز کشیده تعویض کرد. شما مجبور نخواهید بود که لباس خود را به طور کامل درآورید. پوشک بزرگسالان معمولا جذب بیشتری دارد. آن‌ها برای محافظت در طول شب و کسانی که بی اختیاری شدید دارند بهترین گزینه هستند.
  6. بریف‌های چاقی را در نظر بگیرید: شورت باریاتریک برای بزرگسالان بسیار چاق طراحی شده است. آن‌ها معمولا با پانل‌های جانبی کشسان ارائه می‌شوند تا پوشنده خود را راحت تر نگه داشته و تناسب بهتری را ارائه دهند. آن‌ها معمولاً در اندازه‌هایی مانند XL، XXL، XXXL و غیره برچسب‌گذاری می‌شوند. هر چند اندازه‌ها دقیق نیست و بسته به شرکت متفاوت است، بنابراین باید قبل از سفارش، دور کمر و باسن خود را با دقت اندازه‌گیری کنید. ممکن است لازم باشد از پوشکی استفاده کنید که قابلیت جذب بیشتری داشته باشد تا در طول ساعات شب شما را خشک و تمیز نگه دارد.

نتیجه گیری:

  • افرادی که از بیماری بی‌اختیاری رنج می برند ممکن است هنگام خرید پوشک ارزان قیمت موجود در فروشگاه‌ها احساس خوبی نداشته باشند و خجالت بکشند. اگرچه، این بیماری مانند هر بیماری دیگری است، اما بی‌اختیاری ادرار کمی آزاردهنده است زیرا بر دفع زباله‌های بیولوژیکی آن‌ها تأثیر می‌گذارد.
  • عصر اینترنت کار را برای افرادی که از مشکلات بی اختیاری رنج می‌برند کمی آسان کرده است. شما می توانید سفارش دهید و محصولات را به صورت بسته بندی شده درب منزل تحویل بگیرید. کیفیت این پوشک‌ها تضمین می‌شود، زیرا توسط فروشندگان معتبر فروخته می‌شوند و توسط کاربران از طریق همان انجمن تأیید شده‌اند.
  • برای نیازهای پوشک بزرگسالان، بررسی فوق به عنوان یک راهنمای خوب عمل می‌کند. برای هر گونه اطلاعات بیشتر در مورد قیمت، فقط روی لینک های داده شده کلیک کنید. اگر سوالی دارید، می توانید با کارکنان خدمات مشتریان ما مشورت کنید. ما خوشحالیم که به شما کمک می‌کنیم.

با توجه به نکاتی که گفته شد؛ می توانید پوشک بزرگسال مورد نظرتان را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از بهترین نمونه‌های پوشک بزرگسال، ارزان، پرفروش و باکیفیت موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک کردن روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، می توانید اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.


۱ پوشک بزرگسال کانفی مدل Medium بسته ۸ عددی

پوشک بزرگسال کانفی مدل Medium بسته 8 عددی

مشخصات

  • سایز
    Medium
  • تعداد درهربسته
    ۳۰ عدد
  • اندازه دور کمر
    ۸۵-۱۲۵ سانتی‌متر
  • مناسب برای
    بانوان
  • سایر توضیحات
    – جذب رطوبت فوق‌العاده- عدم نشست به لباس- نشانگر خیسی- تولید شده جهت بی اختیاری بزرگسالان- طراحی شده متناسب با فرم بدن – دارای رویه پارچه‌ای

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ پوشک بزرگسال کانفی کد Pr7413.3 سایز لارج بسته ۳ عددی

پوشک بزرگسال کانفی کد Pr7413.3 سایز لارج بسته 3 عددی

مشخصات

  • جذب
    خیلی زیاد
  • سایز
    Large
  • تعداد درهربسته
    ۱۰ عدد
  • اندازه دور کمر
    ۱۰۰-۱۵۰ سانتی‌متر
  • مناسب برای
    بزرگسالان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ پوشک شورتی بزرگسال اتندز مدل ۶ سایز متوسط بسته ۱۸ عددی

پوشک شورتی بزرگسال اتندز مدل 6 سایز متوسط بسته 18 عددی

مشخصات

  • سایز
    Medium
  • کشور مبدا برند
    سوئد
  • تعداد درهربسته
    ۱۸ عدد
  • ویژگی‌های محصول بهداشتی
    ضد حساسیت
  • اندازه دور کمر
    ۸۰-۱۱۰ سانتی‌متر
  • مناسب برای
    آقایان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ پوشک بزرگسال کانفی کد Pa7451 سایز ایکس لارج مجموعه ۳ عددی

پوشک بزرگسال کانفی کد Pa7451 سایز ایکس لارج مجموعه 3 عددی

مشخصات

  • جذب
    خیلی زیاد
  • سایز
    XL
  • تعداد درهربسته
    ۲۰ عدد
  • اندازه دور کمر
    ۱۲۰-۱۷۰ سانتی‌متر
  • مناسب برای
    بزرگسالان
  • سایر توضیحات
    مشخصات محصول فناوری و هسته ای -شکل اناتومیک ویژه دارای اسانس گیاهی است.روغن زیتون ،آلوئه ورا و بادام شیرین.عصارهای گیاهی طبیعی پوست را پاک و مرطوب می کند و از آن محافظت می کند.فناوری skin heal نشانه گر رطوبت سطح جانبی نرم و قابل تنفسلایه جذب سریعلایه ضد نشتی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ پوشینه بزرگسال ایزی لایف مدل ۷۰-۱۰۰ سایز متوسط مجموعه ۳ عددی

پوشینه بزرگسال ایزی لایف مدل 70-100 سایز متوسط مجموعه 3 عددی

مشخصات

  • سایز
    Medium
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • تعداد درهربسته
    ۱۶ عدد
  • ویژگی‌های محصول بهداشتی
    ضد حساسیت
  • اندازه دور کمر
    ۷۰-۱۰۰ سانتی‌متر
  • مناسب برای
    آقایان
  • سایر توضیحات
    این مجموعه شامل سه بسته ۱۶ تایی سایز متوسط و مناسب برای دور کمر های ۷۰ تا ۱۰۰ سانتی متر می باشد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ پوشینه چسبی بزرگسال ایزی لایف سایز بزرگ بسته ۱۴ عددی

پوشینه چسبی بزرگسال ایزی لایف سایز بزرگ بسته 14 عددی

مشخصات

  • سایز
    Large
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • تعداد درهربسته
    ۱۴ عدد
  • اندازه دور کمر
    ۹۰-۱۳۰ سانتی‌متر
  • مناسب برای
    بانوان
  • سایر توضیحات
    – کناره‌­های کشسان برای تناسب بهتر با فرم بدن و تحرک راحت‌تر- چسب‌­های قابل تنظیم و محکم برای تنظیم بهتر پوشینه با اندازه دور کمر- لایه رویی به نرمی کتان، سازگار با پوست – حاوی پودر جاذب و الیاف سلولزی در ناحیه مرکزی برای جذب سریع مایعات- لایه‌های محافظ عمودی در دوطرف پوشینه برای محافظت حداکثری در برابر نشت ادرار- لایه آبی رنگ جذب و انتشار برای ایجاد حس خشکی سطح پوشینه – نمایان نشدن پوشینه از روی لباس با طراحی جذاب و جدید لایه بیرونی، مناسب برای خانم‌ها و آقایان- مدل چسبی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ پوشینه چسبی بزرگسال ایزی لایف سایز متوسط بسته ۱۶ عددی

پوشینه چسبی بزرگسال ایزی لایف سایز متوسط بسته 16 عددی

مشخصات

  • سایز
    Medium
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • تعداد درهربسته
    ۱۶ عدد
  • ویژگی‌های محصول بهداشتی
    ضد باکتری
  • اندازه دور کمر
    ۷۰-۱۰۰ سانتی‌متر
  • مناسب برای
    بانوان
  • سایر توضیحات
    – کناره های کشسان برای تناسب بهتر با فرم بدن و تحرک راحت‌تر- چسب­ های قابل تنظیم و محکم برای تنظیم بهتر پوشینه با اندازه دور کمر- لایه رویی به نرمی کتان، سازگار با پوست – حاوی پودر جاذب و الیاف سلولزی در ناحیه مرکزی برای جذب سریع مایعات- لایه‌های محافظ عمودی در دوطرف پوشینه برای محافظت حداکثری در برابر نشت ادرار- لایه آبی رنگ جذب و انتشار برای ایجاد حس خشکی سطح پوشینه – نمایان نشدن پوشینه از روی لباس با طراحی جذاب و جدید لایه بیرونی، مناسب برای خانم‌ها و آقایان- مدل چسبی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ پوشک بزرگسال کانفی کد Pa7437 سایز مدیوم مجموعه ۳ عددی

پوشک بزرگسال کانفی کد Pa7437 سایز مدیوم مجموعه 3 عددی

مشخصات

  • جذب
    خیلی زیاد
  • سایز
    Medium
  • کشور مبدا برند
    ترکیه
  • تعداد درهربسته
    ۲۰ عدد
  • اندازه دور کمر
    ۱۲۰-۱۷۰ سانتی‌متر
  • مناسب برای
    بزرگسالان
  • سایر توضیحات
    مشخصات محصول فناوری و هسته ای -شکل اناتومیک ویژه دارای اسانس گیاهی است.روغن زیتون ،آلوئه ورا و بادام شیرین.عصارهای گیاهی طبیعی پوست را پاک و مرطوب می کند و از آن محافظت می کند.فناوری skin heal نشانه گر رطوبت سطح جانبی نرم و قابل تنفسلایه جذب سریعلایه ضد نشتی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ پوشینه شورتی بزرگسال ایزی لایف سایز بزرگ بسته ۱۰عددی

پوشینه شورتی بزرگسال ایزی لایف سایز بزرگ بسته 10عددی

مشخصات

  • سایز
    Large
  • تعداد درهربسته
    ۱۰ عدد
  • ویژگی‌های محصول بهداشتی
    ضد باکتری
  • اندازه دور کمر
    ۱۰۰-۱۴۰ سانتی‌متر
  • مناسب برای
    بزرگسالان
  • سایر توضیحات
    – تحرک راحت با کش ۳۶۰ درجه دور کمر- تعویض آسان با پاره کردن دوخت های کنار پوشینه- جذب سریع مایعات با ناحیه مرکزی دولایه- مدل چسبی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ پوشک شورتی بزرگسال کانفی مدل پریمیوم سایز متوسط مجموعه ۲ عددی

پوشک شورتی بزرگسال کانفی مدل پریمیوم سایز متوسط مجموعه 2 عددی

مشخصات

  • جذب
    خیلی زیاد
  • سایز
    Medium
  • کشور مبدا برند
    ترکیه
  • تعداد درهربسته
    ۸ عدد
  • اندازه دور کمر
    ۸۵-۱۲۵ سانتی‌متر
  • مناسب برای
    بزرگسالان
  • سایر توضیحات
    این محصول جهت بی اختیاری بزرگسالان تولید شده است این محصول هم برای بانوان و هم آقایان مناسب است این محصول مانع رطوبت و نشت به لباس میگردد دارای دور کمر لطیف و قابلیت ارتجاعی دارد مناسب با فرم بدن طراحی شده است دارای نشانگر خیسی می باشدجذب رطوبت بسیار بالایی دارد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ پوشک شورتی بزرگسال کانفی مدل پریمیوم سایز بزرگ بسته ۷ عددی

پوشک شورتی بزرگسال کانفی مدل پریمیوم سایز بزرگ بسته 7 عددی

مشخصات

  • جذب
    خیلی زیاد
  • سایز
    Large
  • کشور مبدا برند
    ترکیه
  • تعداد درهربسته
    ۷ عدد
  • اندازه دور کمر
    ۱۰۰-۱۵۰ سانتی‌متر
  • مناسب برای
    بزرگسالان
  • سایر توضیحات
    ساخت کشور ترکیه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ پوشینه شورتی بزرگسال کرولی مدل Protect Plus Care سایز L بسته ۱۰ عددی

پوشینه شورتی بزرگسال کرولی مدل Protect Plus Care سایز L بسته 10 عددی

مشخصات

  • سایز
    Large
  • کشور مبدا برند
    آلمان
  • تعداد درهربسته
    ۱۰ عدد
  • اندازه دور کمر
    ۹۰-۱۳۰ سانتی‌متر
  • مناسب برای
    بانوان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ پوشک بزرگسالان کانفی کد Pa7444 سایز لارج بسته ۲۰ عددی

پوشک بزرگسالان کانفی کد Pa7444 سایز لارج  بسته 20 عددی

مشخصات

  • جذب
    خیلی زیاد
  • سایز
    Large
  • کشور مبدا برند
    ترکیه
  • تعداد درهربسته
    ۲۰ عدد
  • اندازه دور کمر
    ۱۰۰-۱۵۰ سانتی‌متر
  • مناسب برای
    بزرگسالان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ پوشک بزرگسال کانفی مدل Pa7437 سایز مدیوم بسته ۲۰ عددی

پوشک بزرگسال کانفی مدل Pa7437 سایز مدیوم بسته 20 عددی

مشخصات

  • جذب
    خیلی زیاد
  • سایز
    Medium
  • کشور مبدا برند
    ترکیه
  • تعداد درهربسته
    ۲۰ عدد
  • اندازه دور کمر
    ۸۵-۱۲۵ سانتی‌متر
  • مناسب برای
    بزرگسالان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ پوشینه چسبی بزرگسال چسبی جولی مدل Large بسته بندی ۸ عددی سایز بزرگ

پوشینه چسبی بزرگسال چسبی جولی مدل Large بسته بندی 8 عددی سایز بزرگ

مشخصات

  • سایز
    Large
  • تعداد درهربسته
    ۸ عدد
  • ویژگی‌های محصول بهداشتی
    ضد باکتری
  • اندازه دور کمر
    ۹۶-۱۴۰ سانتی‌متر
  • مناسب برای
    بانوان
  • سایر توضیحات
    – پوشینه بی اختیاری بزرگسالان به صورت چسبی- دارای سطحی هموار، نرم و لطیف- خشک ماندن سطح پوست در زمان استفاده- دارای لایه محافظ برای جلوگیری از نشت مایعات به بیرون- وجود کش دور پا برای محکم شدن پوشک دور پا طبق آناتومی بدن

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ پوشک بزرگسال کانفی کد ۰۰۱ سایز medium بسته ۲۰ عددی

پوشک بزرگسال کانفی کد 001 سایز medium بسته 20 عددی

مشخصات

  • سایز
    Medium
  • کشور مبدا برند
    ترکیه
  • تعداد درهربسته
    ۲۰ عدد
  • اندازه دور کمر
    ۸۵-۱۲۵ سانتی‌متر
  • مناسب برای
    بانوان
  • سایر توضیحات
    جذب رطوبت فوق‌العاده- عدم نشست به لباس- نشانگر خیسی- تولید شده جهت بی اختیاری بزرگسالان- طراحی شده متناسب با فرم بدن- دارای رویه پارچه‌ای

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ پوشینه بزرگسال ایزی لایف مدل شورتی سایز متوسط بسته ۳ عددی به همراه دستمال مرطوب

پوشینه بزرگسال ایزی لایف مدل شورتی سایز متوسط بسته 3 عددی به همراه دستمال مرطوب

مشخصات

  • جذب
    خیلی زیاد
  • سایز
    Medium
  • تعداد درهربسته
    ۱۲ عدد
  • اندازه دور کمر
    ۸۰-۱۱۰ سانتی‌متر
  • مناسب برای
    بزرگسالان
  • سایر توضیحات
    – تحرک راحت با کش ۳۶۰ درجه دور کمر – تعویض آسان با پاره کردن دوخت های کنار پوشینه – مناسب افراد با تحرک متوسط و بالا – جذب سریع مایعات با ناحیه مرکزی دولایه – سلامت پوست با کمک لایه های تنفسی – حداکثر محافظت در برابر نشت با لایه‌های محافظ عمودی دور پا – غیر قابل رویت از روی لباس با طراحی آناتومیک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ پوشینه چسبی بزرگسال جولی مدل M سایز متوسط مجموعه ۴ عددی

پوشینه چسبی بزرگسال جولی مدل M سایز متوسط مجموعه 4 عددی

مشخصات

  • سایز
    Medium
  • کشور مبدا برند
    ترکیه
  • تعداد درهربسته
    ۱۰ عدد
  • اندازه دور کمر
    ۸۰-۱۳۰ سانتی‌متر
  • مناسب برای
    خانم‌ها

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ پوشک چسبی بزرگسال اوونی مدل ۰۱ سایز بزرگ بسته ۸ عددی

پوشک چسبی بزرگسال اوونی مدل 01 سایز بزرگ بسته 8 عددی

مشخصات

  • سایز
    Large
  • کشور مبدا برند
    ترکیه
  • تعداد درهربسته
    ۸ عدد
  • اندازه دور کمر
    ۱۰۰-۱۵۰ سانتی‌متر
  • مناسب برای
    بانوان و آقایان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ پوشینه شورتی بزرگسال کرولی مدل Protect Plus Care سایز L مجموعه ۴ عددی

پوشینه شورتی بزرگسال کرولی مدل Protect Plus Care سایز L مجموعه 4 عددی

مشخصات

  • سایز
    Large
  • کشور مبدا برند
    آلمان
  • تعداد درهربسته
    ۱۰ عدد
  • اندازه دور کمر
    ۹۰-۱۳۰ سانتی‌متر
  • مناسب برای
    بانوان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ پوشینه شورتی بزرگسال ایزی لایف مدل ۰۱ سایز متوسط مجموعه ۲ عددی به همراه دستمال مرطوب

پوشینه شورتی بزرگسال ایزی لایف مدل 01 سایز متوسط مجموعه 2 عددی به همراه دستمال مرطوب

مشخصات

  • جذب
    زیاد
  • سایز
    Medium
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • تعداد درهربسته
    ۱۲ عدد
  • اندازه دور کمر
    ۸۰-۱۱۰ سانتی‌متر
  • مناسب برای
    بانوان و آقایان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ پوشینه بزرگسال هلپر مدل Elderly Protective بسته ۱ عددی

پوشینه بزرگسال هلپر مدل Elderly Protective بسته 1 عددی

مشخصات

  • سایز
    Large
  • تعداد درهربسته
    یک عدد
  • اندازه دور کمر
    ۹۰-۱۳۰ سانتی‌متر
  • مناسب برای
    بانوان
  • سایر توضیحات
    – قابل استفاده در حین فعالیت های روزانه- لایه داخلی بسیار لطیف و جاذب- لایه بیرونی ضد آب- امکان استفاده همزمان پوشک- دارای کش در قسمت کمر و پاها- قابل استفاده مجدد پس از شستشو های مکرر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ پوشینه شورتی بزرگسال ایزی لایف سایز متوسط بسته ۱۲ عددی

پوشینه شورتی بزرگسال ایزی لایف سایز متوسط بسته 12 عددی

مشخصات

  • سایز
    Medium
  • تعداد درهربسته
    ۱۲ عدد
  • ویژگی‌های محصول بهداشتی
    ضد باکتری
  • اندازه دور کمر
    ۸۰-۱۱۰ سانتی‌متر
  • مناسب برای
    بزرگسالان
  • سایر توضیحات
    – تحرک راحت با کش ۳۶۰ درجه دور کمر- تعویض آسان با پاره کردن دوخت های کنار پوشینه- مناسب افراد با تحرک متوسط و بالا- مناسب برای بی‌اختیاری ادرار متوسط- جذب سریع مایعات با ناحیه مرکزی دولایه- سلامت پوست با کمک لایه های تنفسی- حداکثر محافظت در برابر نشت با لایه‌های محافظ عمودی دور پا- غیر قابل رویت از روی لباس با طراحی آناتومیک- مناسب برای خانم‌ها و آقایان- مدل چسبی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ پوشک بزرگسال کانفی کد Pr7413.2 سایز لارج بسته ۲ عددی

پوشک بزرگسال کانفی کد Pr7413.2 سایز لارج بسته 2 عددی

مشخصات

  • جذب
    خیلی زیاد
  • سایز
    Large
  • کشور مبدا برند
    ترکیه
  • تعداد درهربسته
    ۱۰ عدد
  • اندازه دور کمر
    ۱۰۰-۱۵۰ سانتی‌متر
  • مناسب برای
    بزرگسالان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ پوشک بزرگسال کانفی کد Pr7420.3 سایز ایکس لارج مجموعه ۳ عددی

پوشک بزرگسال کانفی کد Pr7420.3 سایز ایکس لارج مجموعه 3 عددی

مشخصات

  • جذب
    خیلی زیاد
  • سایز
    XL
  • تعداد درهربسته
    ۱۰ عدد
  • اندازه دور کمر
    ۱۲۰-۱۷۰ سانتی‌متر
  • مناسب برای
    بزرگسالان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ پوشک بزرگسالان کانفی کد Pa7451 سایز ایکس لارج بسته ۲۰ عددی

پوشک بزرگسالان کانفی کد Pa7451 سایز ایکس لارج  بسته 20 عددی

مشخصات

  • جذب
    خیلی زیاد
  • سایز
    XL
  • کشور مبدا برند
    ترکیه
  • تعداد درهربسته
    ۲۰ عدد
  • اندازه دور کمر
    ۱۲۰-۱۷۰ سانتی‌متر
  • مناسب برای
    بزرگسالان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ پوشک بزرگسال کانفی کد Pa7406 سایز مدیوم مجموعه ۳ عددی

پوشک بزرگسال کانفی کد Pa7406 سایز مدیوم مجموعه 3 عددی

مشخصات

  • جذب
    خیلی زیاد
  • سایز
    Medium
  • کشور مبدا برند
    ترکیه
  • تعداد درهربسته
    ۱۰ عدد
  • اندازه دور کمر
    ۱۲۰-۱۷۰ سانتی‌متر
  • مناسب برای
    بزرگسالان
  • سایر توضیحات
    مشخصات محصول فناوری و هسته ای -شکل اناتومیک ویژه دارای اسانس گیاهی است.روغن زیتون ،آلوئه ورا و بادام شیرین.عصارهای گیاهی طبیعی پوست را پاک و مرطوب می کند و از آن محافظت می کند.فناوری skin heal نشانه گر رطوبت سطح جانبی نرم و قابل تنفسلایه جذب سریعلایه ضد نشتی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ پوشک بزرگسال کانفی کد Pa7413 سایز لارج بسته ۱۰ عددی

پوشک بزرگسال کانفی کد Pa7413 سایز لارج بسته 10 عددی

مشخصات

  • جذب
    خیلی زیاد
  • سایز
    Large
  • کشور مبدا برند
    ترکیه
  • تعداد درهربسته
    ۱۰ عدد
  • اندازه دور کمر
    ۱۰۰-۱۵۰ سانتی‌متر
  • مناسب برای
    خانم‌ها
  • سایر توضیحات
    مشخصات محصول فناوری و هسته ای -شکل اناتومیک ویژه دارای اسانس گیاهی است.روغن زیتون ،آلوئه ورا و بادام شیرین.عصارهای گیاهی طبیعی پوست را پاک و مرطوب می کند و از آن محافظت می کند.-فناوری skin heal -نشانه گر رطوبت -سطح جانبی نرم و قابل تنفس-لایه جذب سریع-لایه ضد نشتی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ پوشک شورتی بزرگسال کانفی مدل پریمیوم سایز متوسط مجموعه ۲ عددی

پوشک شورتی بزرگسال کانفی مدل پریمیوم سایز متوسط مجموعه 2 عددی

مشخصات

  • جذب
    خیلی زیاد
  • سایز
    Medium
  • کشور مبدا برند
    ترکیه
  • تعداد درهربسته
    ۸ عدد
  • اندازه دور کمر
    ۸۵-۱۲۵ سانتی‌متر
  • مناسب برای
    بزرگسالان
  • سایر توضیحات
    این محصول جهت بی اختیاری بزرگسالان تولید شده است این محصول هم برای بانوان و هم آقایان مناسب است این محصول مانع رطوبت و نشت به لباس میگردد دارای دور کمر لطیف و قابلیت ارتجاعی دارد مناسب با فرم بدن طراحی شده است دارای نشانگر خیسی می باشدجذب رطوبت بسیار بالایی دارد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ پوشینه بزرگسال پاراسل سایز بزرگ بسته ۱۲ عددی

پوشینه بزرگسال پاراسل سایز بزرگ بسته 12 عددی

مشخصات

  • سایز
    Large
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • تعداد درهربسته
    ۱۲ عدد
  • اندازه دور کمر
    ۱۱۰-۱۵۰ سانتی‌متر
  • مناسب برای
    بانوان
  • سایر توضیحات
    مناسب برای وزن ۷۰ کیلوگرم به بالا

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید پوشک بزرگسال در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید رول ضد تعریق مردانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا