دکوراتیو

کمد لباس کودک، خرید اینترنتی و قیمت بهترین انواع کمد لباس کودک

نکات مهمی که هنگام خرید کمد لباس کودک باید در نظر بگیرید.

یکی از تجهیزات ضروری که باید در اتاق کودک خود داشته باشید، کمد لباس کودک است. کودک‌ها نسبت به بزرگسالان لباس‌های بیشتری دارند، زیرا مدام لباس‌های خود را کثیف می‌کنند و باید آن‌ها را تعویض کنید. نگهداری این حجم لباس کار ساده‌ای نیست و شما نیاز به یک کمد لباس کودک دارید. در واقع این محصول را می‌توان یکی از مهمترین وسایل سیسمونی اتاق کودک در نظر گرفت. اگر شما هم از قرار دادن لباس‌های کودکتان درون درآور لباس خود خسته شده‌اید و به دنبال یک راه جایگزین برای نگهداری لباس‌های کودک خود هستید به شما توصیه می‌کنم، حتما یک کمد لباس کودک را خریداری کنید.

شاید نگهداری لباس‌های راحتی کودک درون سبد لباس هم گزینه مناسبی باشد،اما یک سری لباس‌های بیرونی را باید حتما با چوب لباسی درون کمد آویز کرد تا چروک نشوند، برای همین موضوع شما حتما در اتاق کودک خود به یک کمد لباس کودک نیاز دارید. با این کار لباس‌های کودک شما دسته بندی می‌شوند و شما برای پیدا کردن یک لباس خاص مجبور به ساعت‌ها جستجو کردن نخواهید بود. کمدهای لباس کودک علاوه بر داشتن یک قسمت برای آویز کردن لباس‌ها معمولا دارای چند کشو هم می‌باشند که کار یک درآور را انجام می‌دهند.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید کمد لباس کودک را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد محصولات و قیمت‌ها با خرید این محصول ارزشمند به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مقاله شما را با انواع کمد لباس کودک موجود در بازار آشنا می‌کنیم و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید کمد لباس کودک باید به آن‌ها توجه داشته باشید را به شما آموزش می‌دهیم.

کمد لباس کودک چیست و چه کاربردی دارد؟

نوعی کمد که از جنس چوب، ام دی اف یا لترون ساخته می‌شود، این محصول دارای یک قسمت دکوری شیشه خور برای قرار دادن وسایل تزئینی کودک است و در کنار آن یک محفظه درب‌دار برای آویز کردن لباس‌های مجلسی با چوب لباسی وجود دارد. در نهایت در قسمت پایین این کمد تعدادی کشو وجود دارد که این کمد را به یک درآور بی نظیر تبدیل می‌کند. از این کشوها برای نگهداری لباس‌های داخل منزل و راحتی استفاده می‌شود. برخی از این کمدها دارای یک آینه قدی و چوب لباسی برای آویز کردن لباس هستند.

حتما بخوانید: راهنمای خرید ساعت دیواری اتاق کودک

انواع کمد لباس کودک:

  1. کمد لباس کودک چوبی: اگر از نظر قیمتی با خرید این محصول مشکلی ندارید، بهترین گزینه برای شما خرید چوب گردو است. کمدهای ساخته شده از چوب گردو علاوه بر زیبایی خاص و خیره کننده برای اتاق کودک شما، می‌توانند چندین سال به خوبی کار کنند و دوام بیاورند. به دلیل رنگ چوب بودن این کمدها به راحتی می‌توانید آن‌ها را با دکوراسیون‌های مختلف ست نمائید.
  2. کمد لباس کودک ام دی اف: اگر از نظر مالی با خرید کمدهای چوبی مشکل دارید، بهتر است به سراغ کمدهایی بروید که از ورقه ام دی اف ساخته شده‌اند. از نظر قیمت ارزان‌تر از چوب هستند، اما مقاومت بسیار بالایی دارند و سالیان سال برای شما کار خواهند کرد. خوشبختانه تنوع رنگی ورقه‌های ام دی اف به گونه‌ای است که به راحتی می‌توان آن را با هر طرح و رنگ دکوراسیونی هماهنگ کرد.
  3. کمد لباس کودک نئوپان: نئوپان یا همان خرده چوب فرآوری شده یکی از ارزان‌ترین موادی است که کمد لباس از آن ساخته می‌شود. اگر به دنبال ماده‌ای شبیه ام دی اف هستید و مقاومت برای شما مهم نیست، می‌توانید کمد لترون یا همان نئوپان را خریداری کنید. زیرا قیمت این کمدها بسیار ارزان‌تر از نمونه ام دی اف و چوب می‌باشد. متاسفانه بر اثر فشار زیاد ورقه‌های لترون دچار شکستگی می‌شوند بنابراین هنگام جابه‌جایی این کمدها نباید به آن‌ها فشار زیادی وارد کرد.

بهترین کمد لباس کودک:

بهترین جنس برای خرید کمد لباس اتاق کودک جنس چوب می‌باشد به شرطی که با خرید رنگ چوب مشکل نداشته باشید. از این رو شما برای خرید یک کمد مقاوم با تنوع رنگی بالا نیاز دارید، بهترین گزینه برای شما ام دی اف است. از طرفی کمد لباسی را که خریداری می‌کنید، علاوه بر داشتن قسمتی برای آویز کردن لباس‌ها بهتر است دارای چند کشو برای قرار دادن لباس و تا حد امکان یک قسمت برای وسایل دکوری و یک آینه قدی باشد. در مجموع بهتر است به اندازه کل لباس‌های کودکان شما جادار باشد.

کاربردهای کمد لباس کودک:

  • همان طور که از اسم این محصول مشخص است، وسیله‌ای است که به منظور قرار دادن لباس‌های کودک درون کشو مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  • آویز کردن لباس‌های اتو کشی شده کودک یکی از نگرانی‌های اصلی والدین است. شما با داستند چند با چوب لباسی می‌توانید لباس‌های کودک خود را درون این کمد آویز کنید تا چروک نشوند و به راحتی در دسترس باشند.
  • یکی از دغدغه‌های اصلی شما داشتن محلی برای نگهداری کردن اسباب بازی‌هاب کودک است. شما از کمدهای لباس قفسه‌دار می‌توانید برای قرار دادن کتاب و اسباب بازی‌های کودک خود استفاده کنید.
  • داشتن آینه ایستاده هم یکی از وسایلی است که ممکن است همراه این کمد عرضه شود و نیاز کودک شما به یک آینه در اتاق را برطرف کند.

کمد لباس کودک از کجا بخریم؟

یکی از حساس ترین وسایلی که برای اتاق کودک خود قرار است خریداری کنید، کمد لباس می‌باشد. پس در انتخاب این محصول نهایت دقت و توجه را داشته باشید، زیرا مرجوع کردن این محصول کار ساده‌ای نیست، زیرا وزن و حجم بزرگی دارد. به طور کلی شما به راحتی می‌توانید از یک فروشگاه سیسمونی فروشی خریداری کنید. بهترین کار خرید اینترنتی است به شرط اینکه نکات مهم هنگام خرید محصول را به کار ببرید و کمترین احتمال مرجوعی را داشته باشد.

راهنمای خرید کمد لباس کودک:

قبل از خرید کمد برای لباس‌های کودک دلبندتان باید به اندازه اتاق کودک خود توجه داشته باشید، اگر اتاق کودک شما بزرگ است، پس شما مشکلی با اندازه کمد نخواهید داشت در غیر این صورت باید اندازه کمد را با توجه به فضای اتاق خود انتخاب کنید. در مورد جنس هم بستگی به میزان بودجه شما دارد، در بین گران‌ترین یعنی چوب و ارزان‌ترین یعنی لترون باید یکی را انتخاب و خریداری کنید. نکات دیگری هم وجود دارد که هنگام خرید یک کمد لباس باید به آن‌ها توجه داشته باشید. در ادامه شما را با چند مورد از این نکات آشنا می‌کنیم.

حتما بخوانید: راهنمای خرید تخت کودک

نکات مهم هنگام خرید کمد لباس کودک:

  1. قیمت کمد: اولین و مهمترین نکته‌ای که هنگام خرید این محصول باید به آن توجه داشته باشید قیمت محصول است. شما باید با توجه به میزان بودجه کمد مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید. با این کار خود به خود مد‌ل‌هایی که در محدوده قیمتی شما قرار ندارند، از انتخاب شما خارج می‌شوند و خرید برای شما آسان می‌شود.
  2. نوع کمد: کمدهای لباس انواع مختلفی دارند، از مدل‌های تک درب گرفته تا دو درب این بستگی به سلیقه خود شما دارد که کدام مدل را انتخاب کنید. اگر به آویز کردن تعداد بیشتری لباس نیاز دارید، قطعا نمونه دو درب فضای بیشتری در اختیار شما قرار می‌دهد. اما اگر قرار است به جزء لباس اسباب بازی هم درون آن قرار دهید به سراغ نمونه تک درب بروید. کمدهایی هم وجود دارند که قسمت پایین آن‌ها دارای چند کشو یا همان درآور است.
  3. جنس کمد: کمدهای لباس معمولا از سه جنس چوب، ام دی اف و لترون ساخته می‌شوند که هر جنس مزایا و معایب خود را دارد. اولین جنس یعنی چوب از همه گران‌تر و مقاوم‌تر است، اما تنوع رنگی زیادی ندارد. نمونه ام دی اف علاوه بر قیمت مناسب مقاوم نیز نمی‌باشد و از نظر رنگی تنوع گسترده‌ای دارد. ارزان‌ترین جنس کمد مربوط به لترون یا همان نئوپان است، که از نظر رنگی تنوع بالایی دارد. تنها مشکلی که به این جنس وارد می‌شود، مقاومت کمتر نسبت به دو نمونه قبلی است.
  4. مکانیسم باز و بسته شدن درب: باز و بسته شدن درب‌های کمد معمولا به دو صورت انجام می‌شود. یکی به وسیله لولا که خود شامل دو نوع معمولی و آرام بند است و دیگری با استفاده از ریل می‌باشد. درب ریلی معمولا در کمدهای یک درب دیده می‌شود و احتمال باز کردن درب توسط نوزاد کمتر است. اما نمونه لولا‌دار در کمدهای دو درب استفاده می‌شود و نوزاد ممکن است مدام آن را باز و بسته کند و احتمال سقوط و کنده شدن درب کمد به دور از انتظار نیست.
  5. نوع دستگیره: نوع و رنگ دستگیره درب و کشو کمد نقش مهمی در زیبایی کمد شما دارد. برخی فروشنده‌ها انتخاب رنگ و مدل دستگیره را به مشتری واگذار می‌کنند. هر چند که بعد از گذشت یک مدت زمان خاص می‌توان آن‌ها را با مدل دیگری تعویض کرد. کمدهایی هم وجود دارند که فاقد هر گونه دستگیره هستند. این مدل‌ها برای کسانی که کودکان کنجکاو دارند، مناسب می‌باشند. کشوهای این مدل با یک فشار کوچک به داخل خارج می‌شوند.
  6. اندازه کمد: آخرین و شاید مهمترین نکته‌ای که هنگام خرید کمد لباس باید به آن توجه داشته باشید، اندازه کمد است. شما باید با توجه به فضای اتاق کودک و تعداد لباس و وسایل کودک خود اندازه کمد را مشخص کنید. اگر حجم زیادی لباس و وسیله دارید، اما اتاق شما فضای کافی برای قرار دادن یک کمد بزرگ را ندارد، می‌توانید از کمد‌های کوچند اما با تعداد کشو بیشتر استفاده کنید.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می‌توانید کمد لباس کودک مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه کمد لباس کودک ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده‌ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت کنید.


۱ کمد لباس کودک اعیان مدل FH353

کمد لباس کودک اعیان مدل FH353

مشخصات

  • ابعاد
    ۹۰x50x180 سانتی‌متر
  • وزن
    ۷۰۰۰۰ گرم
  • جنس
    نئوپان
  • تعداد چرخ
    چرخ ندارد
  • سایر توضیحات
    جنس ملامینهوزن مناسب با ابعادنوار پی وی سی بسته بندی با برند و لوگو اعیانریل سه تکه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ کمد لباس کودک اعیان مدل FH592 طرح ستاره

کمد لباس کودک اعیان مدل FH592 طرح ستاره

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰۰x52x180 سانتی‌متر
  • وزن
    ۷۰۰۰۰ گرم
  • تعداد محفظه
    ۲
  • جنس
    ام دی اف
  • تعداد در
    دو
  • تعداد کشو
    یک
  • نوع ریل کشو
    سه تکه ساچمه ای
  • سایر توضیحات
    جنس بدنه نئوپان ملامینه و درب ها وکیوم (ام دی اف) شرکتی.محصول به صورت مونتاژ شده ارسال می گردد بسته بندی به صورت تک آیتمی است- بسته بندی حباب دار با لوگو و برند اعیان .

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ کمد لباس کودک اعیان مدل FH481 طرح تدی

کمد لباس کودک اعیان مدل FH481 طرح تدی

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰۰x52x180 سانتی‌متر
  • وزن
    ۷۰۰۰۰ گرم
  • تعداد محفظه
    ۵
  • جنس
    ام دی اف
  • سایر توضیحات
    جنس نئوپان ملامینه و وکیوم (ام دی اف) شرکتی.محصول به صورت مونتاژ شده ارسال می گردد بسته بندی به صورت تک آیتمی است- بسته بندی حباب دار با لوگو و برند اعیان .

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ کمد لباس کودک مدل کارن بامبینو

کمد لباس کودک مدل کارن بامبینو

مشخصات

  • جنس
    ام دی اف
  • تعداد چرخ
    ندارد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ کمد لباس کودک مدل کلبه ای

کمد لباس کودک مدل کلبه ای

مشخصات

  • ابعاد
    ۸۶x45x185 سانتی‌متر
  • وزن
    ۸۰۰۰۰ گرم
  • تعداد محفظه
    ۴
  • جنس
    ام دی اف
  • تعداد در
    دو
  • تعداد کشو
    ۲

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ کمد لباس کودک مدل moon star

کمد لباس کودک مدل moon star

مشخصات

  • جنس
    ام دی اف
  • تعداد چرخ
    ندارد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ کمد لباس کودک مدل کلبه کد ۰۲

کمد لباس کودک مدل کلبه کد 02

مشخصات

  • جنس
    نئوپان
  • تعداد در
    دو
  • تعداد کشو
    ۲
  • تعداد چرخ
    صفر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید کمدلباس کودک در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان ‌بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: دلیل صدای لنت ترمز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا