لوازم آرایشی

تافت مو، راهنمای خرید بهترین تافت مو یا اسپری حالت دهنده مو

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید تافت مو باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

تافت مو یکی از لوازم آرایشی است که می‌تواند ظاهر شما را به سطح بالاتری برساند. این محصول به موهای شما کمک می‌کند تا ظاهری مرتب داشته باشند و به شما کمک می‌کند تا ساعت‌ها دوام داشته باشید. همچنین می‌توانید از تافت مو برای آماده سازی موهای خود برای آرایش مو استفاده کنید. انواع مختلفی از اسپری‌های مو با سطوح نگهداری و ویژگی‌های مختلف موجود است. برای کمک به درک بهتر این محصول یک ظاهر طراحی شگفت انگیز و فهمیدن اینکه کدام یک برای چه چیزی بهتر عمل می کند، این راهنمای خرید تافت مو را بررسی کنید.

انتخاب محصولات مناسب برای موهایتان چیزی فراتر از انتخاب نزدیکترین بطری در قفسه به امید انجام کار است. آنچه در موهای خود قرار می‌دهید مستقیماً بر سلامت، استحکام و ظاهر آن تأثیر می گذارد که می‌تواند به طور چشمگیری بر ظاهر و احساس شما تأثیر بگذارد. تافت مو مناسب می‌تواند استایل شما را تغییر دهد، بنابراین برای آشنایی با انواع مختلف اسپری‌ها که به بهترین وجه با نیازهای فردی شما مطابقت داشته باشند و نحوه استفاده مؤثر از آن‌ها تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید تافت مو را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این محصول آرایشی به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مقاله شما را با انواع تافت مو آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید تافت مو باید به آن‌ها توجه داشته باشید را به شما آموزش می‌دهیم.

تافت مو چیست و چه کاربردی دارد؟

اسپری مو معروف به لاک مو یا اسپریتز به عنوان محلولی است که روی مو اسپری می‌کنید تا آن را در جای خود نگه دارید و از رطوبت و باد محافظت کنید. این محلول از مولکول‌های بلند و زنجیره‌ای به نام پلیمر ساخته می‌شود و هدف آن‌ها افزودن شکل و ساختار دلخواه به مو است. به عبارت دیگر باعث سفت شدن و چسبیدن موهای شما به سایر تکه‌های مو می‌شود و از حرکت آن جلوگیری می‌کند. اگرچه اسپری‌های مو معمولاً به شکل آئروسل هستند، اما می‌توان آن‌ها را در بطری پمپ نیز یافت. بسیاری از افراد برای جلوگیری از مواد شیمیایی مضر موجود در قوطی‌های آئروسل و همچنین عدم توانایی در آتش گرفتن آسان، انواع اسپری مو با نازل پمپ را انتخاب می‌کنند. اسپری‌های موی نوع نازل پمپ نیز ظاهر مرطوب بیشتری را ارائه می‌دهند و آن‌ها را به انتخابی محبوب برای کسانی که موهای مجعد دارند تبدیل می‌کنند.

حتما بخوانید: راهنمای خرید اسپری خوشبو کننده بدن مردانه

انواع تافت مو یا اسپری حالت دهنده مو:

  1. اسپری موی سبک و انعطاف پذیر: اگر فقط می‌خواهید مطمئن شوید که پف‌ها ناگهان در وسط روز ظاهر نمی‌شوند، یا اگر می‌خواهید مدل موی طبیعی داشته باشید، این اسپری موی شماست. از آنجایی که چسبندگی آن خیلی قوی نیست، به شما این امکان را می‌دهد که موهای خود را در طول روز اصلاح کنید، و آن را به انتخابی عالی برای زمانی که می‌خواهید در طول روز به یک ظاهر زیبا تبدیل شود، تبدیل کنید. این همچنین برای موهای ظریفی که نیازی به نگه داشتن قوی ندارند، عالی عمل می‌کند.
  2. اسپری موی نگهدارنده متوسط: اگر می خواهید همزمان کنترل، حرکت و جهش داشته باشید، اسپری مو با این قدرت چیزی است که نیاز دارید. این مدل برای ایجاد مدل موی صاف، مانند مدل موهای صاف و دم اسبی براق، عالی است. اگر موهای وز دارید، این نوع اسپری مو تارهای سرگردان را در جای خود نگه می‌دارد. موهای شما را صاف نگه می‌دارد اما سفت نیست و فرمول مقاوم در برابر رطوبت آن که سریع خشک می شود، موهای شما را برای ساعت ها حالت می دهد.
  3. اسپری موی پایه روزانه: اسپری مو پایه روزانه یک اسپری موی فوق العاده خشک و قابل برس کشیدن است که موهای شما را چسبناک یا ترد نمی‌کند. همچنین شایان ذکر است که می‌توان آن را هم برای موهای مرطوب و هم برای موهای خشک استفاده کرد.
  4. اسپری موی کاری: اسپری‌های کاری معمولاً کمترین میزان ماندگاری را دارند و می‌توانند در طول زمان جمع شوند. آن‌ها معمولاً بسیار منعطف هستند و خشک شدن آن‌ها بیشتر طول می کشد و به شما این امکان را می‌دهند در حین کار کردن روی مدل موی خاصی از آن‌ها استفاده کنید. این نوع اسپری مو امکان حرکت حداکثری مو را فراهم می‌کند. بعلاوه، می توانید پس از استفاده از اسپری کار، موها را حالت داده و بافت آن‌ها را تقویت کنید.
  5. اسپری حجم دهنده مو: اسپری حجم دهنده که گاهی به آن اسپری ضخیم کننده می‌گویند همان فواید اسپری موی معمولی را ارائه می‌دهد و در عین حال موهای شما را ضخیم تر و پرپشت‌تر نشان می‌دهد. این کار با پوشاندن هر تار مو باعث ایجاد توهم بدن اضافی و در عین حال قفل شدن حجم مو می‌شود.
  6. اسپری مو شکل دهنده: یک مزیت استفاده از اسپری فرم دهنده این است که موهای شما می توانند آزادانه حرکت کنند و حالت جهشی طبیعی داشته باشند و در عین حال حالت آن‌ها را در جای خود نگه می‌دارد. احتمالاً فکر می کنید که تفاوت بین اسپری شکل دهنده و اسپری کاری چیست، تفاوت اصلی این است که اسپری کار به طور کلی هنگام حالت دادن به مو استفاده می‌شود و اسپری فرم دهنده نیز می تواند پس از اتمام کار برای حالت دادن به مو استفاده شود. به عبارت دیگر، اسپری شکل دهنده بیشتر یک اسپری تکمیلی است و تمایل بیشتری نسبت به اسپری کاری دارد.
  7. اسپری موی بافت: اسپری بافت شبیه شامپو خشک است، با این تفاوت که می‌توانید آن را روی تمام موهای خود استفاده کنید، در حالی که شامپو خشک عمدتاً برای ریشه است. همچنین مانند شامپوی خشک، باقیمانده سفید مزاحم باقی نمی‌گذارد، اما چربی اضافی پوست سر شما را نیز جذب نمی‌کند. اساساً تمام فواید حالت دهنده شامپوی خشک را بدون خاصیت پاک کنندگی به شما می‌دهد. اسپری بافتی همچنین با ایجاد جدایی بین تارهای مو، حجم مطبوع را افزایش می‌دهد. همه اینها در عین حال نگه‌دارنده هستند.
  8. اسپری حرارتی مو: اگر زیاد حالت حرارتی انجام می‌دهید، حتما باید از اسپری حرارتی استفاده کنید. این محصولات با اضافه کردن رطوبت اضافی به موهای شما عمل می‌کنند و در عین حال از تبخیر رطوبت طبیعی جلوگیری کرده، آن‌ها همچنین یک سد محافظ به مو اضافه می‌کنند. علاوه بر این، برخی از اسپری های حرارتی طراحی شده‌اند تا پس از اینکه موهای شما گرما را ترک کردند، حالت را ثابت نگه دارند. شما باید از اسپری حرارتی به جای اسپری موی سنتی استفاده کنید، زیرا الکل کمتری دارند، که در صورت ترکیب با حرارت بالا می‌تواند به موهای شما آسیب جدی برساند.
  9. اسپری مو بدون وزن: اسپری‌های موی بدون وزن فوق العاده سبک هستند و به هیچ وجه موهای شما را سنگین نمی‌کنند. این یک گزینه خوب برای افرادی است که موهای بسیار ظریفی دارند. موهای سالم و بدون وزن، قابل لمس، چسبندگی، درخشندگی و رطوبت بدون وزن را اضافه می‌کند. این یک اسپری موی فوق العاده قابل لمس است که موهای شما را ترد نمی‌کند.
  10. اسپری انجمادی مو: اسپری فریز بیشترین ماندگاری را در بین انواع مختلف اسپری مو دارد. اسپری انجمادی موهای شما را تا آخر روز در جای خود نگه می‌دارد، دارای مقاومت ۲۴ ساعته در برابر رطوبت است و به سرعت خشک می شود، اما همچنان موهای شما را ترد نشان نمی‌دهد. این تقریباً بهترین چیز است.
  11. اسپری مو براق کننده: اساساً، اسپری براق کننده فقط یک نوع اسپری تکمیلی است که به مدل موهای شما نیز درخشندگی فوق العاده‌ای می‌بخشد.
  12. اسپری تکمیل کننده مو: اسپری‌های تکمیل کننده آخرین چیزی هستند که قبل از بیرون رفتن از در روی موهای خود می‌زنید. آن‌ها طوری طراحی شده‌اند که استایل شما را برای بقیه روز ثابت نگه دارند. بنابراین همان‌طور که می‌توانید تصور کنید، معمولاً بسیار سنگین هستند. انواع مختلفی از اسپری‌های تکمیلی وجود دارد. برخی به مو درخشندگی می‌بخشند، در حالی که برخی دیگر به موهای شما ظاهری مات می‌بخشند. همه چیز به ترجیح شما بستگی دارد.

نحوه استفاده از تافت مو:

پس از انتخاب و خرید اسپری مو، مطمئن شوید که از آن برای حداکثر اثربخشی استفاده می‌کنید. بطری را حداقل ۱۲ اینچ از موهای خود دور نگه دارید تا از چسبندگی و جمع شدن موها جلوگیری کنید، نازل را تمیز نگه دارید تا مه ریز شود، بطری را در حرکت استفاده نمائید تا یک لایه اسپری ایجاد کنید و از انگشتان خود برای تکان دادن یا حرکت دادن موهای خود استفاده کنید. همانطور که اسپری ‌کنید تا تافت به همه قسمت‌های مدل مو برسد نه فقط به سطح روی موها.

چند نکته در مورد استفاده از اسپری مو:

  • مطمئن شوید که نازل با محصول مسدود نشده باشد. در غیر این صورت، به طور قابل پیش بینی پاشش نمی‌شود. برای رفع گرفتگی آن، نازل را بردارید، آن را زیر آب داغ قرار دهید و باقیمانده آن را پاک کنید.
  • برای جلوگیری از چسبیدن کامل موهایتان به هم که باعث شکستگی می‌شود، اسپری مو را در فاصله ۱۲ اینچی نگه دارید و در حین اسپری آن را دور سر خود حرکت دهید.
  • در حین اسپری کردن، انگشتان خود را از بین موهای خود بگذرانید تا محصول بتواند به تمام قسمت‌های موهای شما برسد.
  • برای از بین بردن نواحی کوچکتر، مستقیماً روی برس اسپری کنید و از آن برای شانه زدن روی آن نواحی به آرامی استفاده کنید.
  • از اسپری مو برای از بین بردن ریزش مو و استاتیک استفاده کنید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید اسپری خوشبو کننده بدن زنانه

نکات مهم برای خرید تافت مو یا اسپری حالت دهنده مو:

  1. محصولی را پیدا کنید که مناسب جنس موهای شما باشد: اولین کاری که باید انجام دهید این است که بدانید می‌خواهید با موهای خود چه کاری انجام دهید. این به شما این امکان را می‌دهد تا برنامه‌ای ایجاد کنید که به شما کمک می‌کند تا به خواسته خود برسید. هنگام خرید محصولات مو، باید نوع موی خود را در نظر داشته باشید و محصولاتی را خریداری کنید که برای آن مناسب هستند. برخی از محصولات مو باید توسط شما به طور منظم استفاده شوند در حالی که برخی فقط در فصول خاصی استفاده می‌شوند، این بستگی به مدلی دارد که برای خود انتخاب می‌کنید. به دنبال محصولاتی باشید که برای کارهای روزمره شما مناسب باشد و به خرید آن‌ها در مقادیر مورد نیاز خود ادامه دهید.
  2. خواندن برچسب‌ها را به عادت تبدیل کنید: حتی محصولاتی که به نظر شبیه هستند، در واقع می‌توانند تأثیر بسیار متفاوتی بر روی موهای شما داشته باشند. علاوه بر این، ممکن است چندین راه مختلف وجود داشته باشد که از یک محصول استفاده شود تا اثربخش باشد. توجه داشته باشید که همیشه برچسب محصول مراقبت از موی جدیدی را که خریداری می‌کنید، مطالعه کرده‌اید. انجام این کار تضمین می‌کند که یکی را انتخاب می‌کنید که با تمام نیازهای شما مطابقت دارد.
  3. روغن‌ها و کره‌های طبیعی را انتخاب کنید: مهم است که محصولات مبتنی بر آب را در رژیم خود بگنجانید تا مطمئن شوید موهای شما سالم هستند. علاوه بر این، مهم است که محصولاتی را خریداری کنید که به حفظ رطوبت در تارهای موی شما برای مدت طولانی‌تری کمک می‌کنند. محصولات روغن طبیعی مانند روغن چریش و روغن نارگیل دو بهترین نمونه از آن هستند. گنجاندن این موارد در لیست خرید محصولات مو به تقویت کل رژیم شما کمک می‌کند.
  4. تافت موی مناسب را پیدا کنید: یکی از تافت مو یکی از پرطرفدارترین محصولات مراقبت از مو می‌باشد. با این حال، برای اکثر افراد، یافتن تافت موی مناسب برای خود دشوار است. گزینه های بی شماری در بازار موجود است و شما باید کیفیت موهای خود و برنامه کلی خود را بدانید تا تافت موهایی را خریداری کنید که مناسب شما باشد. مجدداً، حتماً برچسب محصول را بخوانید تا بدانید که آیا دستورالعمل خاصی برای استفاده از تافت وجود دارد یا خیر.
  5. به یاد داشته باشید، محصولات مو اثرات متفاوتی بر روی مو دارند: حتی محصولاتی از همان برندها نیز از نظر ترکیب متفاوت هستند. این باعث می‌شود که هر محصول برای نوع خاصی از مراقبت از مو مناسب باشد. اگر از تاثیرات متفاوتی که این محصولات بر انواع مختلف مو دارند بی اطلاع هستید، ممکن است فریب چیزی را بخورید که به موهای شما آسیب می‌رساند و رژیم شما را مختل می‌کند. قبل از شروع خرید، مطمئن شوید که در مورد اینکه یک محصول مو حاوی چه نوع موادی باشد که برای موهای شما مفید باشد، تحقیق کنید.
  6. از فروشگاه معتبر خرید کنید: با توجه به اینکه مو قسمت مهمی از بدن انسان است، بنابراین استفاده از یک محصول موی تقلبی می‌تواند عواقب جبران ناپذیری روی موهای شما داشته باشد. با توجه به اینکه تشخیص جنس اصلی از تقلبی کار ساده‌ای نیست و نیاز به تجربه و مهارت بالا در این زمینه دارد. همیشه از فروشگاه معتبر خرید کنید، این فروشگاه‌ها هیچ وقت اعتبار خود را زیر سوال نمی‌برند و در صورت مشاهده تخلف می‌توانید از فروشگاه مربوط شکایت کنید.

با توجه به نکاتی که گفته شد؛ می‌توانید تافت مو مورد نظرتان را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از بهترین نمونه‌های تافت مو اصلی، ارزان، پرفروش و باکیفیت موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک کردن روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، می توانید اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.


۱ اسپری مو تافت مدل Flexible 5 حجم ۷۵۰ میلی لیتر به همراه اسپری مو تافت مدل Ultimate 6 حجم ۲۵۰ میلی لیتر

اسپری مو تافت مدل Flexible 5 حجم 750 میلی لیتر به همراه اسپری مو تافت مدل Ultimate 6 حجم 250 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۷۵۰ میلی‌لیتر
  • کشور مبدا برند
    آلمان
  • شماره مجوز
  • میزان قدرت حفظ حالت مو
    پنج
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • ویژگی‌ها
    حالت دهنده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ اسپری مو تافت مدل Gloss Effect حجم ۲۳۰ میلی لیتر

اسپری مو تافت مدل Gloss Effect حجم 230 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۲۳۰ میلی‌لیتر
  • شماره مجوز
    ۲۳۱۵۶۴۸۷۹۲۱۵۶
  • میزان قدرت حفظ حالت مو
    شش
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • ویژگی‌ها
    حالت دهنده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ اسپری مو تافت مدل SHINE حجم ۲۵۰ میلی لیتر

اسپری مو تافت مدل SHINE حجم 250 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۲۵۰ میلی‌لیتر
  • کشور مبدا برند
    آلمان
  • شماره مجوز
    ۴۰۱۵۱۰۰۲۰۲۱۸۲
  • میزان قدرت حفظ حالت مو
    چهار
  • ویژگی‌ها
    سفت کننده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ اسپری حالت دهنده مو تافت مدل Ultimate حجم ۲۵۰ میلی لیتر

اسپری حالت دهنده مو تافت مدل Ultimate حجم 250 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۲۵۰ میلی‌لیتر
  • کشور مبدا برند
    اسپانیا
  • شماره مجوز
    ۴۰۱۵۰۰۶۰۳۰۵۵
  • میزان قدرت حفظ حالت مو
    پنج
  • ویژگی‌ها
    تقویت کننده
  • سایر توضیحات
    مناسب برای موهای خشک، موی چرب، موی معمولی، موی رنگ شده، موی نازک و ضعیف، موی وز و مجعد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ اسپری مو تافت مدل keratin NEW 3 DAYS حجم ۲۵۰ میلی لیتر

اسپری مو تافت مدل keratin NEW 3 DAYS حجم 250 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۲۵۰ میلی‌لیتر
  • کشور مبدا برند
    آلمان
  • شماره مجوز
  • میزان قدرت حفظ حالت مو
    چهار
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • ویژگی‌ها
    صاف کننده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ اسپری مو تافت مدل SAVEN54 حجم ۲۴۳ میلی لیتر

 اسپری مو تافت مدل SAVEN54 حجم 243 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۲۴۳ میلی‌لیتر
  • کشور مبدا برند
    آلمان
  • شماره مجوز
    ۲۲۲۸۴۵۴۶۷۲۱۱
  • ویژگی‌ها
    صاف کننده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ اسپری مو تافت مدل Power Mega Stark حجم ۲۵۰ میلی لیتر

اسپری مو تافت مدل Power Mega Stark حجم 250 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۲۵۰ میلی‌لیتر
  • کشور مبدا برند
    آلمان
  • شماره مجوز
    ۱۰۸۴۰۵۷۴۲۳۵۵۶۷۸۹
  • مشخصات ویژه
    مناسب برای سالن زیبایی
  • ویژگی‌ها
    نگهدارنده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ اسپری مو تافت مدل Power Express حجم ۲۵۰ میلی لیتر

اسپری مو تافت مدل Power Express حجم 250 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۲۵۰ میلی‌لیتر
  • کشور مبدا برند
    آلمان
  • شماره مجوز
    ۴۳۲۴۳۴۲
  • ویژگی‌ها
    نگهدارنده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ اسپری مو تافت مدل ULTIMATE حجم ۲۵۰ میلی لیتر به همراه اسپری مو تافت مدل Power Mega Stark

اسپری مو تافت مدل ULTIMATE حجم 250 میلی لیتر به همراه اسپری مو تافت مدل Power Mega Stark

مشخصات

  • حجم
    ۲۵۰ میلی‌لیتر
  • کشور مبدا برند
    آلمان
  • شماره مجوز
  • میزان قدرت حفظ حالت مو
    شش
  • ویژگی‌ها
    نگهدارنده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ اسپری مو تافت مدل Shine 5 حجم ۲۵۰ میلی لیتر

اسپری  مو تافت مدل Shine 5 حجم 250  میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۲۵۰ میلی‌لیتر
  • ویژگی‌ها
    حالت دهنده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ اسپری مو تافت مدل SHINE SUNSI حجم ۲۰۰ میلی لیتر

اسپری مو تافت مدل SHINE SUNSI حجم 200 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۲۰۰ میلی‌لیتر
  • میزان قدرت حفظ حالت مو
    پنج
  • مشخصات ویژه
    دارای رایحه
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • ویژگی‌ها
    حالت دهنده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ اسپری مو تافت مدل Khlog112 حجم ۲۳۰ میلی لیتر

اسپری مو تافت مدل Khlog112 حجم 230 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۲۲۰ میلی‌لیتر
  • کشور مبدا برند
    آلمان
  • شماره مجوز
    ۹۸۶۴۵۳۱۴۱۵۳۲
  • میزان قدرت حفظ حالت مو
    چهار
  • مشخصات ویژه
    دارای رایحه
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • ویژگی‌ها
    حالت دهنده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ اسپری مو تافت مدل Flexible حجم ۷۵۰ میلی لیتر

اسپری مو تافت مدل Flexible حجم 750 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۷۵۰ میلی‌لیتر
  • کشور مبدا برند
    آلمان
  • شماره مجوز
    ۶۹۳۲۴۷۵۶۸۸۵۳۲
  • میزان قدرت حفظ حالت مو
    پنج
  • مشخصات ویژه
    مناسب برای سالن زیبایی
  • ویژگی‌ها
    نگهدارنده
  • سایر توضیحات
    اسپری حالت دهنده مو تافت مدل FLEXIBLE حجم ۷۵۰میلی لیتر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ اسپری مو تافت مدل SISBAT حجم ۱۵۰ میلی لیتر

اسپری مو تافت مدل SISBAT حجم 150 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۱۵۰ میلی‌لیتر
  • کشور مبدا برند
    آلمان
  • شماره مجوز
    ۸۴۶۵۱۳۱۵۶۴۶۵۱
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • ویژگی‌ها
    حالت دهنده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ اسپری مو تافت مدل POWER حجم ۷۵۰ میلی لیتر

اسپری مو تافت مدل POWER حجم 750 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۷۵۰ میلی‌لیتر
  • کشور مبدا برند
    آلمان
  • شماره مجوز
    ۶۹۳۲۴۷۵۶۸۸۴۷۶
  • میزان قدرت حفظ حالت مو
    پنج
  • مشخصات ویژه
    مناسب برای سالن زیبایی
  • ویژگی‌ها
    محکم کننده
  • سایر توضیحات
    اسپری حالت دهنده جدید تافت مدل Powerحجم ۷۵۰ میلی لیتر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ اسپری مو تافت مدل GHJGTUK حجم ۲۵۰ میلی لیتر

اسپری مو تافت مدل GHJGTUK حجم 250 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۲۵۰ میلی‌لیتر
  • کشور مبدا برند
    آلمان
  • شماره مجوز
    ۰۱۲۳۱۲۱۴۵۴۵
  • ویژگی‌ها
    حجم دهنده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ اسپری مو تافت مدل shine حجم ۷۵۰ میلی لیتر

اسپری مو تافت مدل shine حجم 750 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۷۵۰ میلی‌لیتر
  • کشور مبدا برند
    آلمان
  • شماره مجوز
    ۶۹۳۲۴۷۵۶۸۸۲۷۵
  • میزان قدرت حفظ حالت مو
    پنج
  • مشخصات ویژه
    مناسب برای سالن زیبایی
  • ویژگی‌ها
    روشن کننده
  • سایر توضیحات
    اسپری حالت دهنده مو جدید تافت مدل SHINEحجم۷۵۰ میلی لیتر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ اسپری حالت دهنده مو تافت مدل Power Lacquer حجم ۲۵۰ میلی لیتر

اسپری حالت دهنده مو تافت مدل Power Lacquer حجم 250 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۲۵۰ میلی‌لیتر
  • کشور مبدا برند
    آلمان
  • شماره مجوز
    ۰۴۰۱۵۰۰۰۵۳۵۹۷۷
  • میزان قدرت حفظ حالت مو
    پنج
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • ویژگی‌ها
    براق کننده
  • سایر توضیحات
    – دارای کراتین- مقاوم در برابر رطوبت- خشک شدن سریع پس از استفاده- درخشش بالا- ماندگاری ۴۸ ساعته- برطرف‌کننده خشکی و شکنندگی مو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ اسپری مو تافت مدل POWER حجم ۲۵۰ میلی لیتر مجموعه ۲ عددی

اسپری مو تافت مدل POWER حجم 250 میلی لیتر مجموعه 2 عددی

مشخصات

  • حجم
    ۲۵۰ میلی‌لیتر
  • کشور مبدا برند
    آلمان
  • شماره مجوز
  • میزان قدرت حفظ حالت مو
    پنج
  • مشخصات ویژه
    مناسب برای سالن زیبایی
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • ویژگی‌ها
    حالت دهنده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ اسپری مو تافت مدل Volumen5 حجم ۲۴۸ میلی لیتر

اسپری مو تافت مدل  Volumen5 حجم 248 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۲۴۸ میلی‌لیتر
  • کشور مبدا برند
    آلمان
  • شماره مجوز
    ۴۰۱۵۱۰۰۲۰۲۰۸۳
  • میزان قدرت حفظ حالت مو
    پنج
  • مشخصات ویژه
    مناسب برای سالن زیبایی
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • ویژگی‌ها
    حالت دهنده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ اسپری مو تافت مدل KALAR حجم ۱۵۰ میلی لیتر

اسپری مو تافت مدل KALAR حجم 150 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۱۵۰ میلی‌لیتر
  • کشور مبدا برند
    آلمان
  • شماره مجوز
    ۴۸۶۵۱۴۱۱۶۴۶
  • ویژگی‌ها
    حالت دهنده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ اسپری نگهدارنده حالت مو تافت مدل Shine Hair Lacquer حجم ۲۵۰ میلی لیتر

اسپری نگهدارنده حالت مو تافت مدل Shine Hair Lacquer حجم 250 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۲۵۰ میلی‌لیتر
  • کشور مبدا برند
    آلمان
  • شماره مجوز
    ۹۰۰۲۰۵۱۴۹۵۴۸۰۲۳۶
  • میزان قدرت حفظ حالت مو
    پنج
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • ویژگی‌ها
    نگهدارنده
  • سایر توضیحات
    – مقاوم در برابر رطوبت- خشک شدن سریع پس از استفاده- درخشش بالا- ماندگاری ۲۴ ساعته

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ اسپری مو تافت مدل WAHRRS VOLUMEN حجم ۲۵۰ میلی لیتر

 اسپری مو تافت مدل WAHRRS VOLUMEN حجم 250 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۲۵۰ میلی‌لیتر
  • کشور مبدا برند
    آلمان
  • شماره مجوز
    ۲۲۲۲۲۷۹۵۴۶۰۱
  • ویژگی‌ها
    حجم دهنده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ اسپری نگهدارنده حالت مو تافت مدل new Power Hair حجم ۲۵۰ میلی لیتر

اسپری نگهدارنده حالت مو تافت مدل new Power Hair حجم 250 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۲۵۰ میلی‌لیتر
  • کشور مبدا برند
    آلمان
  • شماره مجوز
    ۱۰۸۴۰۵۷۴۲۳۵۵۶۷۸۹
  • میزان قدرت حفظ حالت مو
    پنج
  • مشخصات ویژه
    مخصوص
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • ویژگی‌ها
    مرطوب کننده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ اسپری مو تافت مدل Shine glossy حجم ۲۳۰ میلی لیتر

اسپری مو تافت مدل Shine glossy حجم 230 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۲۳۰ میلی‌لیتر
  • شماره مجوز
    ۱۵۳۲۱۴۸۸۹۴۴۷۷
  • میزان قدرت حفظ حالت مو
    هفت
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • ویژگی‌ها
    حالت دهنده
  • ویتامین‌های موجود
    E

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ اسپری مو تافت مدل GLANZ حجم ۲۵۰ میلی لیتر

اسپری مو تافت مدل GLANZ حجم  250 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۲۵۰ میلی‌لیتر
  • کشور مبدا برند
    آلمان
  • شماره مجوز
  • میزان قدرت حفظ حالت مو
    پنج
  • مشخصات ویژه
    مناسب برای سالن زیبایی
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • ویژگی‌ها
    حالت دهنده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ اسپری مو تافت مدل ULTIMATE حجم ۲۵۰ میلی لیتر

اسپری مو تافت مدل  ULTIMATE حجم 250 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۲۵۰ میلی‌لیتر
  • کشور مبدا برند
    آلمان
  • شماره مجوز
  • میزان قدرت حفظ حالت مو
    شش
  • مشخصات ویژه
    مناسب برای سالن زیبایی
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • ویژگی‌ها
    براق کننده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ اسپری حالت دهنده مو تافت مدل power حجم ۲۵۰ میلی لیتر

 اسپری حالت دهنده مو تافت مدل power حجم 250 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۲۵۰ میلی‌لیتر
  • کشور مبدا برند
    آلمان
  • شماره مجوز
    ۴۰۱۵۰۰۰۵۳۵۹۷۷
  • میزان قدرت حفظ حالت مو
    پنج
  • مشخصات ویژه
    مخصوص
  • ویژگی‌ها
    براق کننده
  • سایر توضیحات
    ماندگاری تا ۲۴ ساعت مناسب آقایان و خانم ها

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ اسپری مو تافت کد ۰۵ حجم ۷۵۰ میلی لیتر

اسپری مو تافت کد 05 حجم 750 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۷۵۰ میلی‌لیتر
  • کشور مبدا برند
    آلمان
  • شماره مجوز
    ۵۶/۵۵۴۴۹۸۸۸۸
  • ویژگی‌ها
    نگهدارنده
  • سایر توضیحات
    حالت دهندهدرخشان کنندهبراق کننده و درخشان کننده موحفظ حالت موبدون هیچ گونه عوارضماندگاری ۲۴ ساعتشناسه محصول:۶۹۳۲۴۷۵۶۸۸۲۷۵

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ اسپری مو تافت مدل PINKFT حجم ۱۵۰ میلی لیتر

اسپری مو تافت مدل PINKFT حجم 150 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۱۵۰ میلی‌لیتر
  • کشور مبدا برند
    آلمان
  • شماره مجوز
    ۴۵۱۴۸۱۵۱۶۱
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • ویژگی‌ها
    نگهدارنده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید تافت مو در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید کارابین کوهنوردی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا