لوازم آرایشی

آینه آرایشی، راهنمای خرید اینترنتی آینه آرایشی بزرگنمایی، چراغدار و کوچک

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید آینه آرایشی باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

امروز در این مقاله قصد داریم تا به شما نحوه انتخاب آینه آرایشی مناسب را آموزش دهیم. دانستن این‌که هنگام خرید یک آینه آرایشی به دنبال چه چیزی باشید، بخش مهمی از سرمایه گذاری صحیح روی محصولی است که می تواند تا آخر عمر شما دوام بیاورد. اگر از آن دسته افرادی هستید که به خودآرایی، علاقه دارند، آینه بزرگ کننده آرایش مناسب می‌تواند روال زیبایی شما را در یک لحظه متحول کند. با یک آینه چراغدار و کمی بزرگنمایی اضافی، می توانید مشکلات رایج چراغ های فلورسنت را دور بزنید و با استفاده از آرایش خود به ظاهری عالی برسید. همین امروز در وب سایت کیمیک جستجو برای آینه آرایشی مناسب برای نیازهای خود را آغاز کنید. ما طیف گسترده‌ای از آینه‌های کوچک و بزرگ را برای انتخاب متناسب با هر بودجه‌ای داریم.

زنانی که از لوازم آرایشی استفاده می‌کنند، به ناچار در موقعیتی قرار می‌گیرند که برای آرایش باید از آینه بهره ببرند، تا آرایشی بی‌نقص و زیبا داشته باشند. یک آینه آرایشی ممکن است چراغ‌دار باشد اما نسبتا جمع و جور هم باشد. نورپردازی خوب به استفاده صحیح از لوازم آرایشی کمک می کند، بنابراین آینه‌های آرایشی با نور از همه نوع محبوب‌تر هستند. با این حال، هر آینه آرایشی پیچیده نیست. برخی از آنها فقط دو آینه هستند که با پلاستیک روی یک پایه پلاستیکی قرار گرفته‌اند. آن‌ها همچنین اغلب در بخش لوازم جانبی یک فروشگاه بزرگ با قیمت کمی بالاتر در دسترس می باشند.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید آینه آرایشی را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این ابزار ارزشمند به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مقاله شما را با انواع آینه آرایشی آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید آینه آرایشی باید به آن‌ها توجه داشته باشید را آموزش می‌دهیم.

آینه آرایشی چیست و چه کاربردی دارد؟

آینه آرایش معمولا یک آینه دو طرفه است که روی پایه قرار می‌گیرد و از هر طرف لولا می شود، بنابراین کاربر می تواند به راحتی از هر دو طرف استفاده کند. یک طرف بزرگنمایی معمولی است، در حالی که طرف دیگر ممکن است یک آینه ۴x یا ۵x باشد که برای لکه بینی و پوشاندن لک های صورت مفید خواهد بود. یک آینه آرایش ممکن است تقریباً هر اندازه یا شکلی داشته باشد، تا زمانی که در آن به فردی که آرایش می‌کند اجازه دهد از هر دو دست خود برای انجام کار استفاده کند.

حتما بخوانید: راهنمای خرید قیچی ابرو

انواع آینه آرایشی موجود در بازار:

اولین قدم در انتخاب آینه آرایش مناسب این است که بدانید به دنبال چه هستید. با وجود باورهای رایج، آینه آرایش فقط کلمه دیگری برای آینه جمع و جور یا دستی نیست. در حالی که گاهی اوقات می‌توانید آینه‌هایی به اندازه کوچک، اما با کیفیت را پیدا کنید. چیزی که واقعاً آینه‌های آرایش را متمایز می‌کند طراحی منحصر به فرد آن‌ها است.

آینه‌های آرایش به طور کلی دارای قابلیت‌های خاصی هستند که آنها را برای استفاده از آرایش ایده آل می کند. این ابزار با طیف وسیعی از گزینه های روشنایی، سطوح بزرگنمایی و حتی بسیاری از گزینه های نصب عرضه می‌شوند.

قبل از شروع جستجوی آینه آرایش ایده آل، ارزش این را دارد که از خود بپرسید به دنبال چه نوع محصولی هستید. برخی از گزینه های رایج عبارتند از:

  1. آینه‌های آرایشی تاشو: آینه‌های تاشو می‌توانند روی رومیزی شما بنشینند و زمانی که از آن‌ها استفاده نمی‌کنید به سادگی کنار گذاشته شوند. برخی از جذاب‌ترین آینه‌های تاشو، مدل‌هایی هستند که وقتی دربشان را باز می‌کنید تا سطح بازتابنده داخل آن را ببینید، به‌طور خودکار روشن می‌شوند.
  2. آینه‌های آرایشی کوچک یا مسافرتی: اینها آینه های دستی و محصولات مینیاتوری هستند که اغلب در حین حرکت با خود حمل می کنید. یک آینه جمع و جور یا مسافرتی باید به خوبی در کوله پشتی یا جیب شما قرار بگیرد تا بتوانید آرایش خود را در هر کجا که هستید بررسی کنید.
  3. آینه‌های آرایشی روشویی: آینه های آرایش روشویی به طور خاص برای قرار گرفتن در قسمت جلویی روشویی یا کمد دیواری طراحی شده‌اند. آنها اغلب دارای پایه ای هستند که حرکت می کند، بنابراین می‌توانید فقط زاویه آینه خود را برای مشاهده بهتر قسمت‌های مختلف صورت خود داشته باشید.
  4. آینه‌های آرایشی دیواری: آینه های دیواری در صورتی که دارای ویژگی های بزرگنمایی و نورپردازی باشند، می‌توانند به عنوان آینه آرایش نیز استفاده شوند. این آینه ها اغلب با لامپ های قابل شارژ یا باتری عرضه می‌شوند، بنابراین لازم نیست نگران سیم کشی روی دیوار خود باشید.
  5. آینه‌های آرایشی تزئینی: آینه‌های تزئینی زیبایی شناسی و کاربردی بودن را در یک طرح ترکیب می کنند. آنها در نظر گرفته شده اند که اتاق شما را باورنکردنی جلوه دهند، اما همچنین ویژگی های مختلفی را که از یک آینه آرایش به آن نیاز دارید، مانند نور و بزرگنمایی را به شما ارائه می‌دهند.

حتما بخوانید: راهنمای خرید رینگ لایت آرایشی

نکات مهمی که هنگام خرید آینه آرایشی باید به آن‌ها توجه داشته باشید:

هنگامی که بدانید به دنبال چه نوع آینه آرایشی هستید، می‌توانید ویژگی‌ها و اجزای خاص را با دقت بیشتری در نظر بگیرید. برای انتخاب آینه مناسب برای میز آرایش یا اتاق خواب، هیچ قانون یکسانی برای همه وجود ندارد. با این حال، نکات خاصی وجود دارد که ممکن است بخواهید در مورد آن‌ها فکر کنید.

گزینه‌های نصب:

سبک نصب یکی از رایج ترین نکاتی است که باید در هنگام جستجوی آینه‌آرایش ایده آل در نظر بگیرید. چه آینه های حمام را انتخاب کنید، چه آینه ای برای اتاق خواب خود، یک آینه آرایش با کیفیت باید طیف وسیعی از گزینه های نصب را در اختیار شما قرار دهد.

آینه دیواری یکی از رایج ترین گزینه ها است، اما ممکن است بخواهید بررسی کنید که تغییر زاویه آینه پس از نصب روی دیوار چقدر آسان است. یک آینه دیواری می‌تواند آزادی بیشتری را در هنگام آزمایش سبک‌های آرایشی اولیه به شما بدهد.

هنگام انتخاب سبک نصب خود، همچنین ارزش این را دارد که فکر کنید چقدر راحت جلوی آینه می نشینید. بهترین آینه، آینه‌ای است که بتوانید ساعت‌ها در مقابل آن بنشینید بدون اینکه باعث خستگی سر و گردن شما شود.

به این فکر کنید که چه ابزارهایی برای نصب آینه در زوایای مختلف وجود دارد. در حالی که مکنده ها راه حلی سریع هستند، اما باید به اندازه کافی قوی باشند تا آینه شما را برای سال‌ها نگه دارند.

گزینه‌های نورپردازی:

نورهای روشن یکی از مهم ترین ویژگی های هر آینه آرایشی خوب است. بهترین آینه های آرایش به شما کمک می‌کنند تا با استفاده از لامپ های LED برای روشن کردن ظاهر خود در حین کار، آرایشی بی عیب و نقص انجام دهید. نور ال‌ای‌دی مهم است؛ زیرا آینه را گرم نمی‌کند و به مرور زمان باعث آسیب نمی‌شود. در عین حال، با استفاده از لامپ‌های ال‌ای‌دی، تأثیر آن بر صورت‌حساب‌های انرژی و کره زمین را کاهش می‌دهید.

لامپ‌های روی آینه شما نیاز به نور طبیعی دارند، که دلیل دیگری برای کار نکردن لامپ های رشته ای است. نور سفید طبیعی به شما کمک می کند تا ببینید آرایش شما در بیرون چگونه به نظر می رسد و می تواند به شما کمک کند تا اشتباهات را در هنگام آرایش کامل صورت مشخص کنید.

برخی از آینه‌های روشن دارای گزینه‌های بیشتری نسبت به سایرین هستند. به عنوان مثال، می‌توانید یک آینه روشن پیدا کنید که انتخاب های متعددی را در مورد نوع سبک نور طبیعی به شما می دهد. اگر می خواهید بتوانید روشنایی را در هر نقطه تنظیم کنید یا بین تن‌های گرم و سرد جابجا شوید، این گزینه می‌تواند ایده آل باشد.

هنگام نگاه کردن به آینه‌های آرایش روشن، مطمئن شوید که تعویض لامپ‌های آینه‌های روشویی در هر زمان که نیاز داشتید به اندازه کافی آسان است، بنابراین نیازی نیست که پس از توقف کار کردن یک لامپ، به سادگی از دستگاه خارج شوید.

بزرگنمایی:

جدای از نور مناسب، بزرگنمایی یکی از رایج ترین ویژگی‌های یک آینه آرایش خوب است. وقتی نوبت به این می رسد که هنگام خرید آینه آرایش به دنبال چه چیزی باشید، دانستن اینکه به چه نوع بزرگنمایی نیاز دارید مهم خواهد بود. اگر قرار است درست جلوی آینه ذره بین خود بنشینید و از نور خود نهایت استفاده را ببرید، نباید به بزرگنمایی بیش از حد نیاز داشته باشید.

با این حال، اگر می‌خواهید از آینه‌های بزرگ‌کننده خود برای آزمایش انواع آرایش پیچیده‌تر استفاده کنید، بزرگ‌نمایی اضافی ممکن است لازم باشد. انواع مختلف آینه های آرایشی می توانند با استفاده از شیشه محدب سطوح مختلفی از بزرگنمایی را به شما ارائه دهند.

اگر قرار است از آینه آرایش خود برای کارهایی مانند موچین کردن، کشیدن خط چشم یا حتی گذاشتن لنز استفاده کنید، این که بتوانید خودتان را به وضوح ببینید بسیار مفید خواهد بود. اطمینان حاصل کنید که سطح بزرگنمایی انتخابی شما منجر به بر هم خوردگی آرایشتان نمی‌شَشود.

همچنین ممکن است بخواهید که آیا تمام آینه شما بزرگ‌نمایی شود، یا اینکه ترجیح می‌دهید یک طرف بزرگ‌نمایی و طرف دیگر غیر بزرگ‌نمایی باشد.

تطبیق پذیری و ویژگی های اضافی:

بسته به نوع آینه آرایشی که انتخاب می‌کنید، ممکن است بتوانید به طیف گسترده‌ای از ویژگی‌های مختلف دسترسی داشته باشید تا محصول خود را جذاب‌تر کنید. به عنوان مثال، آینه های مسافرتی با ویژگی های آینه آرایش نیز می توانند دارای اجزای اضافی باشند، مانند مکانی که می توانید یک پودر پودر فشرده یا یک برس کوچک برای آرایش خود ذخیره کنید.

یک آینه آرایشی با نور خوب می‌تواند دارای تنظیمات صفحه لمسی باشد که به شما امکان می‌دهد تنها با یک ضربه، روشنایی آینه روشن‌شده خود را افزایش دهید. اغلب این آینه‌ها با روکش های ویژه ای نیز عرضه می شوند تا خطر لکه شدن و اثر انگشت را به حداقل برسانند.

اگر قصد دارید از آینه بزرگ‌نمایی آرایش خود در حمام استفاده کنید، بهترین آینه آرایشی آینه‌ای است که در برابر رطوبت و بخار مقاومت کند. شما نمی خواهید با مه یا چراغ های LED شکسته مقابله کنید زیرا آینه خود را در معرض بخار دوش قرار داده‌اید.

بسیاری از آینه‌های آرایش دارای بازوها و پایه‌های چرخان هستند که به شما امکان می‌دهند هر زمان که بخواهید موقعیت انعکاس خود را تغییر دهید.

سبک یا طرح:

آینه آرایشی علاوه بر این که ابزار لازم برای آرایش بی عیب و نقص را در اختیار شما قرار می دهد، باید وسیله‌ی خاصی را نیز به خانه یا اتاق شما اضافه کند. مگر اینکه به دنبال آینه های جمع و جور یا آینه های مسافرتی باشید که ممکن است چندان مهم نباشد. ارزش آن را دارد که به زیبایی‌شناسی که می‌خواهید بسازید فکر کنید.

آیا به دنبال یک آینه کوچکتر با یک نوار روشنایی مدرن و پررنگ و تنظیمات مختلف نور هستید؟ آیا می خواهید وسیله‌ای سبک تر، با لامپ های بزرگ برای به نمایش گذاشتن سبک پر زرق و برق شما؟ وقتی صحبت از مواردی مانند قاب می شود، آیا به دنبال قاب های فلزی یا قاب های پلاستیکی برای همراهی با فضای موجود در اتاق خواب یا اتاق رختکن خود هستید؟

آینه‌آرایش مناسب برای شما، حس شخصی استایل شما را به خود جلب می کند و کاملاً در فضای انتخابی که برای آن انتخاب کرده اید، تناسب دارد. به یاد داشته باشید، امروزه انواع مختلفی از سبک‌های آینه‌آرایش وجود دارند، بنابراین مجبور نیستید از نظر ظاهری مصالحه کنید.

میزان بودجه:

در نهایت، در حالی که انتخاب بهترین آینه‌آرایش بیشتر از یافتن چیزی است که متناسب با بودجه شما باشد، بسیاری از ما محدودیت نقدی داریم که باید از آن آگاه باشیم. قبل از شروع خرید بهترین آینه رومیزی یا آینه دیواری، باید به این فکر کنید که چقدر می‌خواهید هزینه کنید.

آینه های روشن اغلب می توانند کمی گران تر از آینه های ذره بین استاندارد شما باشند، زیرا اضافه کردن چراغ های LED ویژه به قاب هزینه دارد. با این حال، می توانید با انتخاب یک آینه رومیزی کوچکتر یا چیزی با ویژگی های کمتر، هزینه ها را تا حد معقولی پایین نگه دارید.

هنگامی که بودجه خود را در مقایسه با بقیه نیازهای خود برای آینه‌آرایش ایده آل در نظر می‌گیرید، به یاد داشته باشید، گاهی اوقات بهتر است منتظر بمانید و پس انداز کنید تا آینه با کیفیت و مناسبی را از فروشگاه معتبر خریداری نمایید.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می‌توانید آینه آرایشی مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه آینه آرایشی ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت کنید.


۱ آینه آرایشی دکتر مورنینگ کد W110

آینه آرایشی دکتر مورنینگ کد W110

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۵۰x130x10 میلی‌متر
  • سایر مشخصات
    جنس MDF

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ آینه آرایشی دکتر مورنینگ مدل W110

آینه آرایشی دکتر مورنینگ مدل W110

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۵۰x130x10 میلی‌متر
  • سایر مشخصات
    – جنس MDF – قطر آینه ۱۲.۵ سانتی متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ آینه آرایشی مدل ۵XO-231

آینه آرایشی مدل 5XO-231

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۸۰x130x85 میلی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ آینه آرایشی مدل ۲۰۳

آینه آرایشی مدل 203

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۵x5x3 میلی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ آینه و استند لوازم آرایشی ایکیا مدل ۰۰۴.۵۸۳.۱۰

آینه و استند لوازم آرایشی ایکیا مدل 004.583.10

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰۰x100x180 میلی‌متر
  • سایر مشخصات
    جنس بدنه چوب بامبو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ آینه آرایشی کد J01 با بزرگنمایی ۵x

آینه آرایشی کد J01 با بزرگنمایی 5x

مشخصات

  • ابعاد
    ۹*۱۲ میلی‌متر
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ آینه آرایشی مدل  DIBA-4

آینه آرایشی مدل  DIBA-4

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۰x12x6 میلی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ آینه آرایشی کد ۲۱۴

آینه آرایشی کد 214

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰×۸×۱۶ میلی‌متر
  • سایر مشخصات
    – طرح بیضی- زیبا و شفاف- آینه دو طرفه – یک سمت معمولی و یک سمت با قابلیت بزرگنمایی
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ ست برس آرایشی مدل آینه دار کد ۰۰۱ بسته ۵ عددی

ست برس آرایشی مدل آینه دار کد 001 بسته 5 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۱۰x85x20 میلی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ آینه آرایشی کد ۸۱۰۰۲

آینه آرایشی کد 81002

مشخصات

  • ابعاد
    ۷x11x18 میلی‌متر
  • سایر مشخصات
    – آینه آرایشی بزرگنما- بیضی شکل- دوطرفه- قابلیت بزرگنمایی ۲X- کمک به آرایش صورت، اصلاح، بند انداختن، پاکسازی پوست، چک کردن لنز چشم و…- قابل استفاده در دستشویی و روی میز آرایش اتاق خواب برای تکمیل یک دکوراسیون مدرن – صفحه تمیز و یکدست- ابعاد آینه ۱۰.۵ x 8.5- ارتفاع آینه ۱۸.۵ سانتی‌متر- بدنه آینه از جنس استیل ضد زنگ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ آینه آرایشی برند آپ مدل ۰۷۴

آینه آرایشی برند آپ مدل 074

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۰۰x150x20 میلی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ آینه و استند لوازم آرایشی طرح خرس و کاکتوس کد ZJ-MR40

آینه و استند لوازم آرایشی طرح خرس و کاکتوس کد ZJ-MR40

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۰۰x180x160 میلی‌متر
  • سایر مشخصات
    آینه به قطر ۱۷.۵ سانتیمتر، دارای کاسه مخصوص زیورآلات یا لوازم آرایش به قطر ۱۵.۵ سانتیمتر، تاشو و قابل حمل مناسب برای مسافرت، قابلیت تنظیم زاویه آینه، وزن: ۲۴۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ آینه آرایشی برقی مدل ۶۹۷۳۳

آینه آرایشی برقی مدل 69733

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰۰x100x20 میلی‌متر
  • سایر مشخصات
    برای تغییر نور سه رنگ کلیک کنید و برای تنظیم روشنایی نور فشار دهید و نگه دارید- دارای آینه ذره بینی – باطری قابل شارژ- کابل شارژ تایپ C- قابل حمل-دارای ۳ نور طبیعی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ آینه آرایشی مدل ۱۰X

آینه آرایشی مدل 10X

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۲۰x85x25 میلی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ آینه آرایشی مدل ۵X-0221

آینه آرایشی مدل 5X-0221

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۰۰x164x100 میلی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ آینه آرایشی برند آپ مدل ۲۴۱

آینه آرایشی برند آپ مدل 241

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۹۰x120x20 میلی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ آینه آرایشی مدل ۳x-TB

آینه آرایشی مدل 3x-TB

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۱x10x21 میلی‌متر
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ آینه آرایشی مدل ۵X

آینه آرایشی مدل 5X

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۴۰x140x10 میلی‌متر
  • سایر مشخصات
    – قطر آینه ۱۴ سانتی متر میباشد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ آینه آرایشی برندآپ مدل کریستال کد ۰۰۴

آینه آرایشی برندآپ مدل کریستال کد 004

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰۰x110x70 میلی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ آینه و استند لوازم آرایشی ایکیا مدل LASSBYN کد ۳۰۴۷۱۰۳۲

آینه و استند لوازم آرایشی ایکیا مدل LASSBYN کد 30471032

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۱۰x180x30 میلی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ آینه و استند لوازم آرایشی مدل رومیزی طرح مربع کد ZJ-MR41 مجموعه ۳ عددی

آینه و استند لوازم آرایشی مدل رومیزی طرح مربع کد ZJ-MR41 مجموعه 3 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۶۰x140x140 میلی‌متر
  • سایر مشخصات
    ابعاد آینه: ۱۳×۱۴ سانتیمتر جعبه مناسب زیورآلات یا لوازم آرایش یا هر نوع اکسسوری کوچک مناسب برای آرایش یا انداختن جواهرات بدلیل داشتن آینه سبک و قابل حمل مناسب برای سفر وزن: ۲۰۸ گرم مناسب برای هدیه در رنگبندی زیبا

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ آینه آرایشی مدل ۹۵۰-۲

آینه آرایشی مدل 950-2

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۸۰x155x30 میلی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ آینه آرایشی مدل تاشو چراغ‌دار اسمارت

آینه آرایشی مدل تاشو چراغ‌دار اسمارت

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰۰x105x10 میلی‌متر
  • سایر مشخصات
    قابل استفاده توسط باتری و شارژر موبایل (USB) از جنس پلاستیک و شیشه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ آینه آرایشی مدل Haisheng

آینه آرایشی مدل Haisheng

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۴x24x3 میلی‌متر
  • سایر مشخصات
    قطر آینه: ۲۰سانتی‌متربدنه تمام استیلدو طرفه با بزرگنمایی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ آینه و استند لوازم آرایشی مدل رومیزی طرح مربع کد ZJ-MR41

آینه و استند لوازم آرایشی مدل رومیزی طرح مربع کد ZJ-MR41

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۶۰x140x140 میلی‌متر
  • سایر مشخصات
    ابعاد آینه: ۱۳×۱۴ سانتیمتر جعبه مناسب زیورآلات یا لوازم آرایش یا هر نوع اکسسوری کوچک مناسب برای آرایش یا انداختن جواهرات بدلیل داشتن آینه سبک و قابل حمل مناسب برای سفر وزن: ۲۰۸ گرم مناسب برای هدیه در رنگبندی زیبا

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ آینه آرایشی آرا مدل ۵X

 آینه آرایشی آرا مدل 5X

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۶۰x140x10 میلی‌متر
  • سایر مشخصات
    آینه آرایشی دو طرفه با قابلیت زوم ۵ برابر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ آینه آرایشی مدل ۲۱۳

آینه آرایشی مدل 213

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۵x5x1 میلی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ آینه آرایشی باروچین مدل گربه کد hm-1 به همراه زیرلیوانی

آینه آرایشی باروچین مدل گربه کد hm-1 به همراه زیرلیوانی

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۲۰x100x6 میلی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ آینه آرایشی مدل ۵X

آینه آرایشی مدل 5X

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۷۵x145x10 میلی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ آینه آرایشی برقی مدل XR-2177

آینه آرایشی برقی مدل XR-2177

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰۰×۱۳۰ میلی‌متر
  • سایر مشخصات
    برای تغییر نور سه رنگ کلیک کنید و برای تنظیم روشنایی نور فشار دهید و نگه دارید-باطری قابل شارژ- کابل شارژ MICRO USB- قابل حمل-دارای ۳ نور طبیعی-قابلیت تنیم زاویه آینه ۹۰ درجه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید آینه آرایشی در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می‌توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه‌ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید الماس شیشه بر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا