ابزار غیر برقی

الماس شیشه بر، راهنمای خرید اینترنتی الماس شیشه بٍر حرفه‌ای ارزان

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید الماس شیشه بر باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

امروز در این مقاله قصد داریم تا شما را با الماس شیشه بر که یک ابزار مهم و کاربردی در صنعت ساختمان سازی و دکوراتیو است آشنا کنیم. بدون داشتن یک الماس شیشه بر باکیفیت عملا برش دادن شیشه کاری غیر ممکن است و شیشه شما شکسته خواهد شد. در کار با شیشه‌های رنگی، الماس شیشه بر است که می‌تواند پروژه شما را به معنای واقعی کلمه بسازد یا اینکه خراب کند.

از آنجایی که گام کلیدی در ساخت شاهکار شما بریدن آن قطعات رنگارنگ به شکل‌ها و اندازه‌های دلخواه است، شما باید با استفاده از الماس شیشه بر باکیفیت از شکستن یا ترک خوردن شیشه خود جلوگیری کنید. دستگاه‌های متصل و هدایت‌ شونده، ابزارهای دست آزاد، ابزارهایی با مخزن روغن و تیغه قابل تعویض، ابزارهای قلمی وجود دارند،گزینه‌های زیادی برای انتخاب از میان آن‌ها وجود دارد که ممکن است قبل از انتخاب کمی تحقیق لازم باشد. پیشاپیش، توصیه‌های ما را بیابید تا کار خود را کمی آسان‌تر کنید.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید الماس شیشه بر را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این ابزار ارزشمند به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مقاله شما را با انواع الماس شیشه بر آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید الماس شیشه بر باید به آن‌ها توجه داشته باشید را به شما آموزش می‌دهیم.

الماس شیشه بر چیست و چگونه کار می‌کند؟

کاتر شیشه ابزاری است که برای ایجاد یک سطح کم عمق در یک سطح از یک تکه شیشه معمولاً صاف که قراراست به دو قسمت شکسته شود، مورد استفاده قرار می‌گیرد. به عنوان مثال برای قرار دادن یک شیشه روی درب یا پنجره باید از کاتر شیشه استفاده کرد. نمره گذاری باعث ایجاد شکاف در سطح کار می‌شود که شیشه را تشویق می‌کند تا در طول نمره شکسته شود. شیشه بر را نباید با ابزاری که برای ساختن اشیاء شیشه‌ای برش استفاده می‌شود اشتباه گرفت.

حتما بخوانید: راهنمای خرید لباس کار

تاریخچه استفاده از الماس شیشه بر:

در قرون وسطی، شیشه را با یک میله آهنی گرم شده و نوک تیز برش می‌دادند. نقطه داغ قرمز در امتداد سطح مرطوب شده شیشه کشیده می‌شد و باعث جدا شدن‌ آن‌ها از یکدیگر می‌شد. شکستگی‌هایی که به این روش ایجاد می‌شدند چندان دقیق نبودند و قطعات ناهموار باید با ابزاری قلاب‌دار به نام آهن خراش خرد می‌شد، یا به شکل‌های دقیق‌تری خرد می‌شدند. بین قرن‌های ۱۴ و ۱۶، با شروع در ایتالیا، برش با نوک الماس رایج شد که امکان برش دقیق‌تر را فراهم می‌کرد. در سال ۱۸۶۹، چرخ برش توسط ساموئل مونس از بریستول، کانکتیکات توسعه یافت، که همچنان ابزار استاندارد فعلی برای اکثر برش‌های شیشه است.

انواع الماس شیشه بر دستی:

  • الماس دستی دستگیره تپانچه‌ای: آن‌ها در رنگ‌ها و مارک‌های مختلف موجود هستند. دستگیره توخالی تپانچه مانند آن را می‌توان با روان کننده پر کرد که برای علاقه مندان به شیشه که تازه کار هستند، عالی و راحت است و فشار کمتری به مچ دست شما وارد می‌کند.
  • الماس دستی دستگیره مدادی: دارای یک محور مستقیم است که پر از روغن است و به راحتی در دست قرار می‌گیرد. بسته به ترجیح شما می‌توان آن را هل داد یا روی شیشه کشید. وقتی با کشیدن نمره می‌دهید، می‌توانید آن را مانند مداد یا خنجر نگه دارید. همچنین در رنگ‌ها و برندهای مختلف موجود می‌باشند.

انواع الماس شیشه بر حرفه‌ای:

علاوه بر شیشه بری‌های دستی کلاسیک، اکنون می خواهیم به اختصار شما را با شیشه بری‌های دیگر آشنا کنیم:

  1. شیشه بُر گرد: این نوع کاتر شیشه نیاز به تمرین دارد، زیرا از کاتر شیشه مانند قطب نما استفاده می‌شود و برش شیشه را به خصوص سخت می‌کند. برش شیشه دایره‌ای شکل به شرح زیر‌ ساخته می‌شود: سر برش به یک میله متصل می‌شود که به نوبه خود به یک فنجان مکنده متصل می‌شود.
  2. شیشه بُر بطری: همانطور که از نام آن پیداست، کاتر شیشه بطری در برش بطری‌ها تخصص دارد. با این نوع، مهم است که شیشه فقط یک بار خراشیده شود. علاوه بر این، شیشه با قرار گرفتن متناوب در معرض گرما و سرما با آب از هم جدا می‌شود.
  3. شیشه بُر برقی: کاشی‌ها و شیشه‌های ضخیم را می‌توان با شیشه‌بُر برقی برش داد. با این حال، یک نقطه آن ضعف این است که فقط برش‌های مستقیم را می‌توان پردازش کرد. شیشه‌های نازک مانند شیشه تیفانی را نمی‌توان با این مدل برش داد.

راهنمای استفاده از الماس شیشه بر:

برای استفاده از کاتر شیشه، چرخ را از یک لبه ورق شیشه به لبه دیگر بکشید، در حالی که کاتر را در حدود ۴۵ درجه نگه داشته‌اید، فشار وارد کنید. هنگامی که یک علامت انتها به انتها داشتید، کاتر شیشه را زیر ورق مستقیماً زیر علامت امتیاز قرار دهید و به آرامی به سمت پایین فشار دهید تا شیشه در درز ایجاد شده بریده شود.

راهنمای خرید بهترین الماس شیشه بر:

انتخاب بهترین برش شیشه بیشتر به اولویت بستگی دارد. با این حال، اگر در برش شیشه تازه کار هستید، ممکن است بخواهید یک مدل تپانچه برای بهبود اهرم و استقامت مچ خود انتخاب کنید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید جعبه ابزار

نکات مهم هنگام خرید الماس شیشه بر:

در زیر چند ایده و ویژگی برای خرید یک کاتر شیشه با کیفیت وجود دارد:

  1. مواد استفاده شده: آلومینیوم آنودایز سخت رایج‌ترین فلز امروزی برای برش شیشه است. در برابر سایش و اکسیداسیون مداوم مقاوم است، ماندگاری طولانی دارد و قیمت مناسبی دارد. چرخ برش‌های گران قیمت‌تر و بادوام‌تر از فولاد ضد زنگ و کاربید تنگستن ساخته شده‌اند. آن‌ها می‌توانند استفاده شدید و گرمای شدید را تحمل کنند. هنگام برش شیشه‌های ضخیم حتی در حجم های زیاد به راحتی کدر نمی‌شوند.
  2. اندازه کاتر شیشه: اندازه برش‌های شیشه‌ای بین ۵ تا ۷ اینچ است. شما باید ابزاری را انتخاب کنید که به راحتی در دست شما قرار گیرد تا بتوانید ماهرانه با آن کار کنید. اگر دست‌های کوچک‌تری دارید، کنترل کاتر شیشه بزرگ ممکن است برای شما سخت باشد. اگر نتوانید ابزار را کنترل کنید، ممکن است با برش‌های بد و هدر رفتن مواد مواجه شوید.
  3. چرخ برش: بهترین کاترهای شیشه دارای چرخ‌های برش بادوام و تیز هستند که امتیازات ثابت و دقیقی را ایجاد می‌کنند. اکثر مدل‌های برتر از چرخ‌های کاربید تنگستن یا آلیاژ فولادی برای این کار استفاده می‌کنند. ابزارهایی با چرخ‌های کاربید تنگستن بادوام‌ترین هستند و بهترین نتایج را به همراه خواهند داشت و معمولاً گران‌تر از ابزارهایی با چرخ‌های برش آلیاژی فولادی می‌باشند. در حالی که برش‌های با چرخ‌های برش آلیاژی فولادی ارزان‌تر خواهند بود، اما تا زمانی که چرخ‌های تنگستن تیز موجود نباشند. چرخ‌های برش کسل کننده منجر به خطوط نامناسب امتیاز می‌شود که می‌تواند باعث شکستگی نادرست شیشه شود. برخی از برش‌های شیشه دارای برجک‌های شش چرخ با سرهای برش متعدد هستند. فقط وقتی تیغه قدیمی کدر شد، برجک را به یک تیغه جدید بچرخانید.
  4. محدوده برش: محدوده برش به ضخامت موادی که یک ابزار می‌تواند برش دهد اشاره دارد. مطمئن شوید که برش شیشه‌ای مناسب را برای کار در دست انتخاب کرده‌اید. برای برش ورقه‌های نازک شیشه، به ابزاری با برد ۲ تا ۶ میلی متر نیاز دارید. برای ضخامت شیشه‌های متوسط، به ابزاری با محدوده ۶ تا ۱۲ میلی متر نیاز دارید. همچنین برش‌هایی وجود دارند که می‌توانند ورق‌های شیشه‌ای ضخیم‌تر را با دامنه ۱۰ تا ۲۰ میلی‌متر برش دهند. بسیاری از کاترهای شیشه دارای سرهای برش قابل تعویض هستند، بنابراین می‌توانید چرخ برش مورد نیاز خود را انتخاب کرده و روی ابزار قرار دهید. ابزارهای چند سر به شما این امکان را می‌دهند تا طیف وسیع تری از ضخامت شیشه را برش دهید.
  5. کیفیت ضد خوردگی: کاتر شیشه دستی شما که از آلومینیوم آنودایز شده، فولاد ضد زنگ یا شیشه تنگستن ساخته شده است، مشکل زیادی از نظر خوردگی نخواهد داشت. با این حال، اگر قصد استفاده از کاتر رومیزی یا دیواری را دارید، بسیار توصیه می‌شود که یک کاتر ساخته شده از فولاد ضد زنگ بادوام را انتخاب کنید تا از خوردگی آن هنگام اتصال به بتن یا چوب جلوگیری شود.
  6. بهره وری: برخی از مناطق کار، مانند آزمایشگاه، باید عاری از آلودگی روغن باشند. در چنین شرایطی، کاتری که نیاز به فرو بردن چرخ برش یا سر خود در روغن دارد، مطلقاً قابل استفاده نیست. کاتر نوک الماسی در این مورد نوع توصیه شده است. همچنین می‌توانید به سراغ کاتر تغذیه‌شده با روغن یا خود روان‌کار بروید که دارای سیستم توزیع خودکار روغن است که هر بار که برش می‌زنید بدون اینکه محل کار را به هم بزند، چرخ یا سر برش روغن کاری می‌شود. آن‌ها کارآمد هستند و در برابر خوردگی بسیار مقاوم می‌باشند.
  7. ارگونومی: ممکن است یک کاتر شیشه به عنوان یک ماشین ساده در نظر گرفته شود، اما کار با آن به قدرت بسیار زیادی نیاز دارد به ویژه انگشت شست و سبابه می‌تواند دستان شما را پر کند و پس از برخورد با حجم زیاد باعث خستگی مچ، بازو و شانه شود. بهترین کار این است که به دنبال وسیله‌ای بگردید که به بازو و شانه اجازه می‌دهد به جای انگشت شست و انگشتان، روی کاتر فشار بیاورند، مانند دسته تپانچه‌ای و شیشه برهایی که با روغن کار می‌کنند.
  8. خود روغن گیر: روغن کاری برش شیشه را ساده تر می‌کند. همچنین برای اطمینان از تیز بودن کاتر شیشه برای برش تا زمانی که ممکن است به روغن نیاز دارید. بسیاری از بهترین کاترهای شیشه دارای قابلیت روغن کاری خودکار هستند. این مدل‌ها دارای یک مخزن روغن در دسته، یک فتیله که مخزن را به چرخ متصل می‌کند و یک سر قابل تراکم می‌باشند. هنگامی که سر در حین برش فشرده می‌شود، کاتر با فیتیله تماس پیدا می‌کند و به روغن اجازه می‌دهد تا روی آن جریان یابد. برخی از مدل‌ها خودروغن نمی‌شوند، در این صورت باید چرخ را هنگام برش روغن کاری کنید.
  9. برچسب قیمت: در نهایت، به یک شیشه بر صرفاً به دلیل هزینه یا این واقعیت که برای مدت طولانی رهبر بازار بوده است، اعتماد نکنید. این چیزها لزوماً آن را به قابل اعتمادترین مارک تبدیل نمی‌کنند. با تکنولوژی پیشرفته، طراحی‌های کامپیوتری از نظر محصولات بسیار کارآمد و باکیفیت با قیمت‌های ناچیز پیشرفت کرده‌اند. شما می‌خواهید دستگاه را هوشمندانه بررسی کنید و قیمت را با کیفیت و کارایی مقایسه کنید. مهمتر از همه، به این فکر کنید که چگونه به بهترین وجه با پروژه یا نیازهای برش شیشه شما مطابقت دارد.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می‌توانید الماس شیشه بر مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه الماس شیشه بر ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت کنید.


۱ الماس شیشه بر سامکو مدل YPS-B12MM

الماس شیشه بر سامکو مدل YPS-B12MM

مشخصات

  • سایر توضیحات
    – طراحی ویژه قسمت عامل جهت ایجاد برش های عمیق- دارای تیغه الماسه منحصر به فرد از جنس تنگستن کربید- قابلیت استفاده از نفت جهت برندگی آسان
  • ابعاد
    ۱۷×۱.۵×۱.۲ سانتی‌متر
  • طول تیغه
    ۲.۵
  • وزن
    ۵۰ گرم
  • ویژگی‌های اره
    تیغه ثابت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ الماس شیشه بر اکو مدل G-6610

الماس شیشه بر اکو مدل G-6610

مشخصات

  • سایر توضیحات
    – طراحی ویژه قسمت عامل جهت ایجاد برش های عمیق- دارای تیغه الماسه منحصر به فرد از جنس تنگستن کربید- قابلیت استفاده از نفت جهت برندگی آسان
  • ابعاد
    ۱۳ × ۱.۵ × ۱.۳ سانتی‌متر
  • طول تیغه
    ۲.۵
  • وزن
    ۳۰ گرم
  • ویژگی‌های اره
    تیغه ثابت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ الماس شیشه بر تویو مدل No.TC-90

الماس شیشه بر تویو مدل No.TC-90

مشخصات

  • اقلام همراه
    پیمانه جهت پر کردن مخزن شیشه بر
  • سایر توضیحات
    قابلیت برش انواع شیشه با ضخامت های ۲ تا ۸ میلی متر ساخت ژاپن مناسب برای استفاده حرفه ای
  • ابعاد
    ۱۶x1x1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰ گرم
  • ویژگی‌های اره
    اره شیشه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ الماس شیشه بر تیوان مدل QVC 10

الماس شیشه بر تیوان مدل QVC 10

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۴x1x1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰ گرم
  • ویژگی‌های اره
    اره شیشه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ الماس شیشه بر اینکو مدل HGCT03

الماس شیشه بر اینکو مدل HGCT03

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۷*! سانتی‌متر
  • طول تیغه
    ۳
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • ویژگی‌های اره
    تیغه ثابت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ الماس شیشه بر نووا مدل NTG-1100

الماس شیشه بر نووا مدل NTG-1100

مشخصات

  • سایر توضیحات
    مناسب برای برش انواع شیشه- مجهز به ۶ عدد تیغه الماسه از جنس تنگستن کارباید جهت بر‌ش‌های مداوم و سریع- جنس دسته چوب از گردوی طبیعی جهت بالا رفتن عمر کارکرد
  • ابعاد
    ۱۴x2x1 سانتی‌متر
  • طول تیغه
    ۳.۵
  • وزن
    ۲۶ گرم
  • ویژگی‌های اره
    تیغه قابل تعویض

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ الماس شیشه بر توتال مدل THT561781

الماس شیشه بر توتال مدل THT561781

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۸x2x2 سانتی‌متر
  • وزن
    ۷۲ گرم
  • ویژگی‌های اره
    اره شیشه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ الماس شیشه بر اینکو مدل HGCT-03

الماس شیشه بر اینکو مدل  HGCT-03

مشخصات

  • اقلام همراه
    یک پایپ ساکشن نفت ۱ سی سی
  • سایر توضیحات
    Ingco HGCT03 Glass Cutterدارای بدنه‌ی فلزیبه طول کلی ۱۷۸ میلی‌متردارای سری فولادی با حالت فنری و طول ۲۵ میلی‌مترمجهز به تیغه الماسه‌ای از جنس تنگستن کاربید با کیفیت بالاتوانایی ایجاد برش‌های دقیقخوش‌دست با طراحی ارگونومیک و ایمنتوان برش مستقیمامکان جداسازی اجزای شیشه‌برقابلیت جدا کردن و تعویض سری شیشه برمناسب برش انواع شیشه‌های معمول، رنگی، زینتی و …مناسب برای شیشه‌های به ضخامت ۳ تا ۱۲ میلی‌متربه همراه یک پایپ ساکشن نفت ۱ سی سیبا دوام و عمر طولانیقابل استفاده در کارهای دستی، عمومی و صنعتیسبک به وزن ۷۲ گرم
  • ابعاد
    ۱۸×۱.۵×۱.۲ سانتی‌متر
  • وزن
    ۷۰ گرم
  • ویژگی‌های اره
    اره شیشه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ الماس شیشه بر رونیکس مدل RH3400

الماس شیشه بر رونیکس مدل RH3400

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۵x5x2 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۲ گرم
  • ویژگی‌های اره
    اره شیشه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ الماس شیشه بر نووا مدل NTG1100

الماس شیشه بر نووا مدل NTG1100

مشخصات

  • سایر توضیحات
    – مناسب برای برش انواع شیشه- مجهز به ۶ عدد تیغه الماسه از جنس تنگستن کارباید جهت بر‌ش‌های مداوم و سریع- جنس دسته چوب از گردوی طبیعی جهت بالا رفتن عمر کارکرد
  • ابعاد
    ۲× ۱۳.۵ سانتی‌متر
  • طول تیغه
    ۳.۵
  • وزن
    ۳۳ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ الماس شیشه بر اینکو مدل HGCT02

الماس شیشه بر اینکو مدل HGCT02

مشخصات

  • سایر توضیحات
    جنس تیغه: الماس تنگستن کاربیدطول سری فولادی: ۲۵ میلی مترجنس دسته: چوبدارای طراحی ارگونومیک است برای فعالیت طولانی مدت بدون خستگی دست قابلیت جداسازی قسمت سری و الماسه وزن ۷۰ گرم با ابعاد ۱.۲ × ۱.۵ × ۱۵ساخت چین تحت لیسانس آمریکا
  • ابعاد
    ۱۳x2x1 سانتی‌متر
  • طول تیغه
    طول سری فولادی: ۲۵ میلی متر
  • وزن
    ۷۰ گرم
  • ویژگی‌های اره
    اره شیشه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ الماس شیشه بر اکو مدل Y-6610

الماس شیشه بر اکو مدل Y-6610

مشخصات

  • سایر توضیحات
    – طراحی ویژه قسمت عامل جهت ایجاد برش های عمیق- دارای تیغه الماسه منحصر به فرد از جنس تنگستن کربید- قابلیت استفاده از نفت جهت برندگی آسان
  • ابعاد
    ۱۳ × ۱.۵ × ۱.۳ سانتی‌متر
  • طول تیغه
    ۲.۵
  • وزن
    ۳۰ گرم
  • ویژگی‌های اره
    تیغه ثابت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ الماس شیشه بر نووا مدل NTG1100 کد ۳۲

الماس شیشه بر نووا مدل NTG1100 کد 32

مشخصات

  • سایر توضیحات
    – مناسب برای برش انواع شیشه. – مجهز به ۶ عدد تیغه الماسه از جنس تنگستن کارباید جهت بر‌ش‌های مداوم و سریع. – جنس دسته چوب از گردوی طبیعی جهت بالا رفتن عمر کارکرد
  • ابعاد
    ۱۳x2x1 سانتی‌متر
  • طول تیغه
    ۳.۵
  • وزن
    ۳۰ گرم
  • ویژگی‌های اره
    تیغه ثابت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ الماس شیشه بر بوهل مدل فیلبِر اِشنیت کد BO100.0

الماس شیشه بر بوهل مدل فیلبِر اِشنیت کد BO100.0

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۳x1x1 سانتی‌متر
  • طول تیغه
    ۳
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • ویژگی‌های اره
    تیغه قابل تعویض

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ الماس شیشه بر اکو مدل EGC-6606

الماس شیشه بر اکو مدل EGC-6606

مشخصات

  • سایر توضیحات
    – مناسب برای برش انواع شیشه- مجهز به ۶ عدد تیغه الماسه از جنس تنگستن کارباید جهت بر‌ش‌های مداوم و سریع- جنس دسته چوب از گردوی طبیعی جهت بالا رفتن عمر کارکرد
  • ابعاد
    ۱۳ × ۱.۵ × ۱.۳ سانتی‌متر
  • طول تیغه
    ۳.۵
  • وزن
    ۳۰ گرم
  • ویژگی‌های اره
    تیغه ثابت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ الماس شیشه بر بوهل مدل JOBO

الماس شیشه بر بوهل مدل JOBO

مشخصات

  • سایر توضیحات
    قابلیت برش انواع شیشه با ضخامت های ۳ تا ۱۰ میلی متر- ساخت آلمان – سری عریض تیغه – مناسب برای استفاده حرفه ای
  • ابعاد
    ۱۳x2x2 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰ گرم
  • ویژگی‌های اره
    اره شیشه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ الماس شیشه بر اکتیو مدل AC6606W

الماس شیشه بر اکتیو مدل AC6606W

مشخصات

  • سایر توضیحات
    -دارای ۶ عدد تیغه الماسه از جنس تگستن کاربید جهت برش های مداوم و سریع-محل نصب تیغه دارای طراح منحصر به فرد جهت برش با کیفیت و عمیق-جنس دسته از چوب گردوی طبیعی جهت بالا رفتن عمر کارکرد-دسته خوشدست و ضد لغزش بوده ایده آل برای مصارف خانگی و صنعتی
  • ابعاد
    ۱.۵× ۱× ۱۳.۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۳ گرم
  • ویژگی‌های اره
    تیغه قابل تعویض

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ الماس شیشه بر اکو مدل PLK-1

الماس شیشه بر اکو مدل PLK-1

مشخصات

  • سایر توضیحات
    کیفیت عالی و ساخت درجه یک – المالسه درجه یک – عمر طولانی
  • ابعاد
    ۱۸x2x1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • ویژگی‌های اره
    اره شیشه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ الماس شیشه بر دلی مدل DL2701

الماس شیشه بر دلی مدل DL2701

مشخصات

  • اقلام همراه
    یک پایپ ساکشن نفت ۱ سی سی
  • ابعاد
    ۱۸۰x13x13 سانتی‌متر
  • وزن
    ۹۰ گرم
  • ویژگی‌های اره
    اره شیشه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ الماس شیشه بر جوبو مدل ۱۰۰

الماس شیشه بر جوبو مدل 100

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۴x2x2 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۲ گرم
  • ویژگی‌های اره
    اره شیشه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ الماس شیشه بر اینکو مدل HGC-0T03

الماس شیشه بر اینکو مدل HGC-0T03

مشخصات

  • سایر توضیحات
    دارای بدنه‌ی فلزی به طول کلی ۱۷۸ میلی‌متر دارای سری فولادی با حالت فنری و طول ۲۵ میلی‌متر مجهز به تیغه الماسه‌ای از جنس تنگستن کاربید با کیفیت بالا توانایی ایجاد برش‌های دقیق خوش‌دست با طراحی ارگونومیک و ایمن توان برش مستقیم امکان جداسازی اجزای شیشه‌بر قابلیت جدا کردن و تعویض سری شیشه بر مناسب برش انواع شیشه‌های معمول، رنگی، زینتی و … مناسب برای شیشه‌های به ضخامت ۳ تا ۱۲ میلی‌متر به همراه یک پایپ ساکشن نفت ۱ سی سی با دوام و عمر طولانی قابل استفاده در کارهای دستی، عمومی و صنعتی ابعاد: ۱۸x2x2 سانتی‌متر
  • ابعاد
    ۱۸x2x2 سانتی‌متر
  • وزن
    ۸۷ گرم
  • ویژگی‌های اره
    اره شیشه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ الماس شیشه بر اکو مدل EEK-2

الماس شیشه بر اکو مدل EEK-2

مشخصات

  • سایر توضیحات
    – مناسب برای برش انواع شیشه- مجهز به ۶ عدد تیغه الماسه از جنس تنگستن کارباید جهت بر‌ش‌های مداوم و سریع- جنس دسته چوب از گردوی طبیعی جهت بالا رفتن عمر کارکرد
  • ابعاد
    ۱۳.۵×۳.۵×۰.۱ سانتی‌متر
  • ویژگی‌های اره
    تیغه ثابت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ الماس شیشه بر فیلبر اشنایت مدل HT – 0020

الماس شیشه بر فیلبر اشنایت مدل HT - 0020

مشخصات

  • سایر توضیحات
    – دسته‌ای چوبی جهت بالا رفتن عمر کارکرد – مناسب برای برش انواع شیشه
  • ابعاد
    ۱۳×۱.۸×۱.۲ سانتی‌متر
  • طول تیغه
    ۰.۵
  • وزن
    ۲۴ گرم
  • ویژگی‌های اره
    تیغه ثابت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ الماس شیشه بر سامکو مدل YPZ-B12MM

الماس شیشه بر سامکو مدل YPZ-B12MM

مشخصات

  • سایر توضیحات
    – طراحی ویژه قسمت عامل جهت ایجاد برش های عمیق- دارای تیغه الماسه منحصر به فرد از جنس تنگستن کربید- قابلیت استفاده از نفت جهت برندگی آسان
  • ابعاد
    ۱۷.۵×۱.۵×۱.۲ سانتی‌متر
  • طول تیغه
    ۲.۵
  • وزن
    ۵۰ گرم
  • ویژگی‌های اره
    تیغه ثابت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ الماس شیشه بر رونیکس مدل RON-3400

الماس شیشه بر رونیکس مدل RON-3400

مشخصات

  • سایر توضیحات
    -مجهز به ۶ عدد تیغه الماسه از جنس تنگستن کارباید جهت برش های مداوم و سریع-جنس دسته از چوب گردوی طبیعی جهت بالا رفتن عمر کارکرد-دارای طراحی منحصر به فرد در قسمت عامل جهت برش های با کیفیت تا عمق ۶ میلی متر-مناسب برای برش شیشه، کاشی، سرامیک و…-تیغه الماسه با قابلیت جا ‌به‌ جایی
  • ابعاد
    ۱۸x4x2 سانتی‌متر
  • ویژگی‌های اره
    اره شیشه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ الماس شیشه بر هامبورگ مدل HAMB-1

الماس شیشه بر هامبورگ مدل HAMB-1

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۳x2x1 سانتی‌متر
  • ویژگی‌های اره
    تیغه ثابت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ الماس شیشه بر استنلی ۰۴۰-۱۴-۰

الماس شیشه بر استنلی 040-14-0

مشخصات

  • سایر توضیحات
    – مناسب برای برش انواع شیشه- مجهز به ۶ عدد تیغه الماسه- دارای دسته‌ی چوبی روکش‌دار
  • ابعاد
    ۱۳.۵ × ۱.۵ × ۱.۳ سانتی‌متر
  • طول تیغه
    ۳.۵
  • وزن
    ۳۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ الماس شیشه بر مدل YP-GERMANI-6TIGH

الماس شیشه بر مدل YP-GERMANI-6TIGH

مشخصات

  • سایر توضیحات
    – دارای دسته چوبی باکیفیت بالا با روکش ضد تعریق- مقاوم در فشار- دارای ۶ تیغه با عمق برش مختلف- سری فلزی مقاوم
  • ابعاد
    ۱۳×۱.۵×۱ سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۲ گرم
  • ویژگی‌های اره
    اره شیشه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ الماس شیشه بر اکو مدل E-3

الماس شیشه بر اکو مدل E-3

مشخصات

  • سایر توضیحات
    – مناسب برای برش انواع شیشه- مجهز به ۶ عدد تیغه الماسه از جنس تنگستن کارباید جهت بر‌ش‌های مداوم و سریع- جنس دسته چوب از گردوی طبیعی جهت بالا رفتن عمر کارکرد
  • ابعاد
    ۱۳.۵×۳.۵×۰.۱ سانتی‌متر
  • ویژگی‌های اره
    تیغه ثابت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ الماس شیشه بر اکو مدل G42

الماس شیشه بر اکو مدل G42

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۸x1x1 سانتی‌متر
  • طول تیغه
    ۲.۵
  • وزن
    ۵۰ گرم
  • ویژگی‌های اره
    تیغه ثابت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید الماس شیشه بر در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می‌توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه‌ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید ماساژور چشم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا