ابزار غیر برقی

قیچی کابل، راهنمای خرید قیچی کابل بر برقی و کابل فشار قوی ارزان

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید قیچی کابل باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

قیچی کابل در اشکال، اندازه‌ها و قابلیت‌ها برای مشاغل مختلف وجود دارد، خواه این کارها شامل کابل زره‌دار مسی، آلومینیومی یا فولادی باشد. هر تولید کننده کابل برش جایگاه خاص خود را پیدا کرده است که بر طراحی، استحکام یا تطبیق پذیری خاص تمرکز دارد. هیچ دو جفت قیچی کابلی شبیه هم نیستند. فرقی نمی‌کند شما برق‌کار یا مکانیک خودتان هستید، بریدن سیم‌های ضخیم همیشه بخشی از پروژه شماست و همیشه گیج کننده است که برای برش سیم‌های ضخیم باید کدام قیچی کابل را خریداری کنیم.

یک قیچی کابل بر خوب به شما این امکان را می‌دهد که به راحتی وظایف خود را انجام دهید و در عین حال شما را قادر می‌سازد تا با کمترین تلاش، به راحتی و ایمن کابل‌ها را برش دهید. زیبایی قیچی کابل این است که نه تنها به شما کمک می‌کند تا سیم‌ها را برش دهید، بلکه به خم شدن، گرفتن، نگه داشتن و جداسازی سیم‌های مختلف کمک می‌کند. اگر به دنبال یک قیچی کابل مطمئن و کارآمد هستید، این مقاله راهنمای کاملی در مورد نحوه انتخاب بهترین دستگاه برش کابل برای سیم های ضخیم در اختیار شما قرار می‌دهد.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید قیچی کابل را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این ابزار ارزشمند به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مقاله شما را با انواع قیچی کابل بر موجود در بازار آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید قیچی کابل باید به آن‌ها توجه داشته باشید را به شما آموزش می‌دهیم.

قیچی کابل بُر چیست؟

کاتر کابل ابزار دستی است که برای برش انواع مواد استفاده می‌شود. یک جفت متوسط دارای دو اهرم است که توسط یک تکیه گاه که نزدیکتر به یک انتها قرار دارد، با هم ثابت شده اند. قسمت کوتاه‌تر فک‌ها و قسمت بلندتر دسته‌ها را تشکیل می‌دهد. این ابزارها از اهرم‌هایی برای گسترش و افزایش قدرت گرفتن استفاده می‌کنند. با فشار دادن بر روی دسته‌ها، قدرت نگه داشتن بزرگنمایی شده و به نقطه‌ای که گیره‌ها به هم می رسند هدایت می‌شود. آن‌ها برای کاربردهای مختلف مفید هستند، زیرا می‌توان آن‌ها را با موادی که به طور بالقوه برای کار با دست بسیار کوچک هستند، استفاده کرد. انتخاب گسترده‌ای از انواع مختلف موجود است. آنها می‌توانند در اندازه‌های مختلف باشند و دارای طیف وسیعی از گیره‌ها و اتصالات باشند. این ابزارها معمولاً از فولاد ساخته می‌شوند. اگر بازار را بررسی کنید، می‌توانید اهرم‌های برشی که برای فولاد، آلومینیوم، مس یا هر فلز دیگری با اندازه های مختلف در نظر گرفته شده است را ببینید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید پیچ گوشتی فازمتر

قیچی‌های کابل چه کاربردی دارند؟

این ابزارهای همه کاره کاربردهای متنوعی دارند و معمولاً در طیف وسیعی از صنایع یافت می‌شوند. برش جواهرات و سیم برش برق انواع متداول هستند، اما این ابزار طیف گسترده‌ای از کاربردها را ارائه می‌دهد، از جمله:

  • سیم‌ها: برش‌های جانبی بر روی سیم و سرنخ‌های قطعات الکترونیکی و همچنین برای نوار عایق استفاده می‌شود. استریپینگ به برداشتن ایمن لایه بیرونی بدون آسیب رساندن به هادی های زیر اشاره دارد. اگر آن‌ها سوراخ شوند، ممکن است اتصال قطع شود یا باعث اتصال کوتاه الکتریکی شود. اگرچه چاقو می‌تواند این کار را انجام دهد، اما خطر آسیب رساندن به مس را با گرفتن یا آسیب رساندن به آن دارد و استفاده از این ابزارهای تخصصی بسیار ایمن تر است.
  • میخ و پیچ: برای این کار از یک جفت کاتر پیچ استفاده کنید. ابزار را در عمیق ترین موقعیت ممکن روی ساق پیچ یا میخ قرار دهید. اگر آنقدر محکم بسته شده است که به ساق پا نمی رسد، به جای آن سر را ببرید.

انواع قیچی کابل بر موجود در بازار:

بخش‌های زیر برخی از انواع مختلف کاتر و کاربرد آن‌ها را نشان می‌دهد.

  1. برش‌های جانبی: برش‌های جانبی با فرورفتگی و جدا کردن کابل از هم کار می‌کنند. آن‌ها سطح تمیزتری نسبت به قیچی یا چاقو ارائه می‌دهند. برش‌های جانبی نباید بر روی اقلام سخت تر مانند میخ یا پیچ استفاده شود، زیرا این مواد می‌توانند باعث آسیب شوند و حتی ممکن است ابزار را غیر قابل استفاده کنند.
  2. برش کابل: برش کابل معمولا در کاربردهای الکتریکی استفاده می‌شود. آن‌ها معمولاً برای جلوگیری از شوک الکتریکی عایق بندی می‌شوند. با این حال، بسیار مهم است که پوشش پلاستیکی یا لاستیکی روی اهرم‌های یک برش کابل غیرعایق را به عنوان عایق الکتریکی اشتباه نگیرید. ایده آل برای برنامه‌های کاربردی برق و کاربردهای صنعتی هستند.
  3. فلاش کاتر: فلاش کاترها شامل گیره‌هایی هستند که زاویه دار و باریک هستند، در حالی که دسته‌ها بلند می‌شوند تا فضای کافی برای نگه داشتن ایمن آن‌ها وجود داشته باشد. این نوع ابزار برای فلزات معمولی، نرم و نیمه سخت کاربرد دارد. همچنین شایان ذکر است که فلاش کاترها فقط باید روی سطوح صافی استفاده شوند که بتوانند همسطح با جسم در حال برش قرار گیرند.
  4. پایان کاتر: کاترهای انتهایی که به عنوان نیپر نیز شناخته می‌شوند، سر تقریباً صافی دارند. این به ابزار اجازه می‌دهد تا سطح مواد را بدون حفاری در آن برش دهد.
  5. برش‌های مورب: برش‌های مورب برای چین دادن یا جدا کردن کابل از هم طراحی شده‌اند تا امکان برش دقیق را فراهم کنند. آن‌ها یک برش مورب ایجاد می‌کنند و معمولاً روی هادی‌های الکتریکی مسی یا آلومینیومی نرم استفاده می‌شوند. برای گرفتن، بریدن و حذف عایق از کابل‌ها ایده آل هستند.

نحوه استفاده از قیچی کابل:

در اینجا چند نکته مفید برای استفاده از دستگاه برش کابل، سیم برق و همچنین روش‌های ایمنی مهمی که باید برای جلوگیری از آسیب و تکمیل سریع و آسان کار رعایت کنید، آورده شده است:

  • برای محافظت در برابر ذرات معلق در هوا از عینک ایمنی استفاده کنید.
  • سعی کنید در زوایای راست برش دهید و از تکان دادن ابزار یا خم کردن سیم به جلو و عقب در مقابل لبه‌ها خودداری کنید.
  • از استفاده از آن‌ها روی مهره‌ها و پیچ و مهره‌ها خودداری کنید، به جای آن از آچار برای این کار استفاده نمایید.
  • از بریدن کابل سخت شده خودداری کنید مگر اینکه ابزار به طور خاص برای این کار طراحی شده باش، بهتر است از ابزارهای محکم تر برای
  • این کار استفاده کنید زیرا انواع نازک تر مانند برش‌های سوزنی می‌توانند آسیب ببینند.
  • به طور منظم با یک قطره روغن روی لولا آن‌ها را روعن‌کاری کنید، این کار استفاده از آن‌ها را آسان تر می‌کند.
  • از قرار گرفتن قیچی در معرض گرمای بیش از حد خودداری کنید.
  • هنگام کار با سیم کشی برق از اهرم های بالشتکی استفاده نکنید زیرا عایق نیستند و سطح حفاظت کافی را ارائه نمی‌دهند.
  • ابزارهایی را انتخاب کنید که دارای دهانه گرفتن بین ۶ تا ۹ سانتی‌متر هستند تا از نیشگون گرفتن دست یا انگشتان هنگام بسته شدن ابزار جلوگیری شود.
  • اطمینان حاصل کنید که لبه های ابزار تیز هستند زیرا لبه‌های کند یا فرسوده نیاز به نیروی بیشتری برای برش دقیق دارند.
  • از تمیز و تیز بودن ابزار اطمینان حاصل کنید زیرا لبه‌های چرب یا فرسوده می‌توانند ایمنی را به خطر بیندازند و با استفاده طولانی مدت باعث آسیب‌های فشاری مکرر شوند.
  • از ضربه زدن به ابزار برای بریدن اجسام خودداری کنید.
  • هنگام استفاده از قیچی، به جای فشار دادن، آن‌ها را بکشید زیرا اگر ابزار به طور تصادفی لیز بخورد، کاربر ممکن است آسیب ببیند.

چگونه یک قیچی کابل خوب را انتخاب کنیم؟

اگر ندانید واقعاً چه می‌خواهید، انتخاب دستگاه برش کابل کار دشواری است. شما باید به عواملی مانند مواد، چسبندگی، طول عمر، ایمنی و چگونگی استفاده از آن توجه کنید.

راهنمای خرید قیچی کابل بر:

کابل‌ها و سیم‌ها باید به طور دقیق برای انواع مختلف اتصالات آماده شوند. بنابراین کیفیت فرآیند برش بسیار مهم است. طیف وسیعی از انواع آن بسیار زیاد است و هر کدام مزایا و معایب خاص خود را برای کار شما دارند. ما چند نکته در وب سایت کیمیک را گردآوری کرده‌ایم تا به آسان‌تر کردن فرآیند انتخاب شما کمک کنیم:

  • راحتی: بسیاری از برنامه‌های برش کابل در سراسر صنعت با استفاده از ابزار دستی یا ابزار ضامن دار انجام می‌شود. مهم است که در مورد تعداد عملیاتی که انجام می‌دهید و نیروی دست مورد نیاز برای کار با ابزار برای جلوگیری از آسیب فشاری مکرر (RSI) فکر کنید. ابزارهای برش دستی، ضامن دار، هیدرولیک و باطری برای سطوح مختلف قابلیت‌ها و انواع کاربرد طراحی شده‌اند.
  • قابلیت استفاده: هنگام کار در مناطق محدود مانند کابینت‌های کنترل، کابل برش‌های فشرده و سبک وزن بهترین راه حل هستند.
  • ظرفیت برش: هنگام انتخاب دستگاه برش کابل، اندازه مهم ترین نکته است. یعنی مطمئن شوید که کاتر شما قطر کابل شما را قطع می‌کند. همچنین مهم است که به یاد داشته باشید که به طور مداوم از ابزار خود تا حداکثر قابلیت برش خود استفاده نکنید، این کار از سایش و پارگی سریع ابزار جلوگیری می‌کند و کار را برای شما آسان تر می‌کند. قانون سرانگشتی ما این است که همیشه ابزاری را خریداری کنید که بتواند قطر کابل کمی بزرگتر از آنچه شما نیاز دارید را قطع کند.
  • کیفیت: همچنین باید کیفیت دستگاه برش کابل و اینکه چقدر کارش را خوب انجام می‌دهد را در نظر بگیرید. این برای تاسیسات کابل کشی جدید که در آن عملکرد ضروری است، حیاتی است. به عنوان مثال، هر زمان که یک کابل گرد را برش می‌دهید، می‌خواهید تا حد ممکن شکلی گرد داشته باشید. این موضوع نصب اتصالات را برای شما آسان‌تر می‌کند.

حتما بخوانید: راهنمای خرید انبر سیم چین

هنگام خرید قیچی کابل بر به چه نکاتی توجه کنیم؟

قیچی‌های برش کابل اشکال مختلفی دارند و هر نوع ممکن است ویژگی‌های منحصر به فردی داشته باشد که بر کیفیت و طول عمر آن‌ها تأثیر می‌گذارد. هنگام مقایسه کابل برها و تصمیم گیری در مورد اینکه کاترهای کابل شما به چه ویژگی‌هایی نیاز دارند، ویژگی‌های ذکر شده در زیر را در نظر بگیرید.

  1. نوع کابل: بدانید که اغلب با کدام کابل‌ها کار می‌کنید. این جنبه به شما کمک می‌کند تا به طور موثر هزینه و کار کنید. کابل بر مناسب برای آلومینیوم، فولاد، آلیاژ و مواد دیگر وجود دارد.
  2. ضخامت کابل: توجه داشته باشید که هرچقدر هم که تیغه‌های شما تیز باشند، اگر نتوانند سیم‌های شما را به طور کامل در دست بگیرند، کار سختی خواهید داشت. بررسی‌ها و بسته‌ها را بررسی کنید تا حداکثر و حداقل ضخامت سیم مجاز ابزار خود را ببینید.
  3. نوع کاتر: اهرم‌های برش در حال حاضر از نظر هدف مشخص‌تر هستند. شما اغلب یک برش جهانی نمی‌بینید. اکثر کاترهای امروزی برای عملیات با یک دست، برش ضامن دار و برش کابل فشرده با سیم نازک هستند.
  4. بدنه کاتر: هنگام انتخاب کابل بر، چه برای مصارف ناهموار یا سبک، استفاده خود را در نظر بگیرید. با این کار، توصیه می‌کنیم از بدنه‌ای بادوام و مقاومت بالا در برابر ضربه استفاده کنید.
  5. قیمت: بودجه ممکن است همیشه یک محدودیت باشد. قیمت کابل برها بین ۲۰ تا ۵۰ دلار است. بدانید که تفاوت قیمت ها عمدتا به دلیل نوع کابل برش و کاربرد آن است.
  6. مواد: موثرترین سیم برش ها از آلیاژهایی مانند فولاد کربنی، کروم و وانادیوم ساخته می شوند. در نتیجه به اندازه کافی قوی هستند تا در برابر استفاده خشن مقاومت کنند. برخی از برندها نیز از مواد اضافی برای محافظت از آنها در برابر زنگ زدگی و خوردگی استفاده می کنند.
  7. استفاده: برای انواع مختلف سیم، سیم برهای مختلف بهترین هستند. برای بریدن سیم و کابل‌های کوچک نمی‌توان از کاترهای بزرگ استفاده کرد و برعکس آن نیز صادق است. سیم بر‌های تخصصی برای انجام وظایف خاص ساخته شده‌اند. بنابراین، اگر می‌خواهید بهترین نتایج را به دست آورید، مطمئن شوید که عاقلانه انتخاب می‌کنید.
  8. راحتی: مهم نیست که مجموعه‌ای از سیم برها چقدر کارآمد هستند، اگر برای شما سخت است که آن‌ها را برای مدت طولانی نگه دارید و نمی‌خواهید از آن‌ها استفاده کنید. سطح راحتی سیم بر تا حد زیادی به طول دسته و مواد دستگیره بستگی دارد.
  9. طول عمر: اگر می‌خواهید سیم بری را خریداری کنید که بتوانید برای مدت طولانی از آن استفاده کنید، باید با دقت انتخاب کنید. سیم‌های ضخیم را نمی‌توان توسط بسیاری از کاترها برش داد. سیم برش را نباید فشار داد یا با فشار روی نقطه شکستش فشار داد زیرا انجام این کار به تدریج آن را فرسوده می‌کند. سیم بری را انتخاب کنید که بتواند انواع برش‌ها را تحمل کند.
  10. ایمنی: استفاده از کاتر باید ایمن باشد. شما می‌خواهید که آن‌ها برش‌های دقیقی انجام دهند و همزمان اقدامات احتیاطی برای جلوگیری از برق گرفتگی را انجام دهند. به طور مشابه، لبه‌ها نباید آنقدر ناهموار باشند که به شما آسیب برساند. اطمینان حاصل کنید که برش شما دارای تمام ویژگی‌های ایمنی لازم مانند چفت، قفل، تسمه و غیره است.

نحوه تیز کردن و نگهداری از قیچی کابل بر:

تیز کردن کابل بر مانند پالایش هر قطعه فولادی با دستگاه است. اما این بار فقط به یک سنبه دستی نیاز خواهید داشت. تنها کاری که باید انجام دهید این است که سوهان دستی را یکی یکی روی تیغه‌ها بمالید. همچنین به ترفندهای زیر توجه کنید تا بهترین نتیجه را داشته باشید.

  • سوهان را به آرامی مالش دهید تا سطوح برش خوب و یکدست بماند.
  • برای کمک به برش، تیغه‌ها را با یک حرکت یکنواخت تیز کنید.
  • کابل بر را از عوامل احتمالی زنگ زدگی دور نگه دارید.
  • همیشه ابزار خود را برای برشی نرم روغن کاری کنید.

بهترین مارک قیچی سیم بر:

بررسی کامل بازار مملو از انواع بهترین سیم برها است که همه آن‌ها وظایف خود را با موفقیت انجام می‌دهند. بنابراین خرید و انتخاب یک سیم بر مناسب می‌تواند چالش برانگیز و پیچیده باشد. به همین دلیل، من این لیست از سیم بر‌ها را بر اساس تحقیق تهیه کردم. این به شما در انتخاب محصول مناسب کمک می‌کند.

با توجه با نکاتی که گفته شد، می‌توانید قیچی کابل بر مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما عزیزان، لیستی از چند مدل قیچی کابل ارزان، پرفروش و باکیفیت موجود در بازار را جمع آوری کرده‌ایم. با کلیک کردن روی هر تصویر یا زدن دکمه‌ی زیر هر آیتم می‌توانید اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.


۱ قیچی کابل بر مدل LK-250

قیچی کابل بر مدل LK-250

مشخصات

  • وزن
    ۱.۴۰۰ کیلوگرم
  • ویژگی‌های مفتول بر، مهره‌شکن و پولی‌کش
    قابلیت تنظیم تیغه‌ها
  • سایر توضیحات
    وزن۱.۴۰۰ کیلوگرمسایر توضیحات- قدرت اهرمی بالا برای سهولت در برش- ابعاد قیچی طول ۵۲.۵، عرض ۱۲، ضخامت ۲.۵ سانتی‌متر- وزن بسته‌بندی ۱۵۳۰ گرم- ابعاد بسته بندی ۵۴ × ۳.۵ × ۱۴ سانتی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ قیچی کابل بر ویزاپ کد ART:020202

قیچی کابل بر  ویزاپ کد ART:020202

مشخصات

  • وزن
    ۰.۶۰۰ کیلوگرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ قیچی کابل بر مدل وایکینگ کد YPZ-450MM

قیچی کابل بر مدل وایکینگ کد YPZ-450MM

مشخصات

  • وزن
    ۱.۶۵ کیلوگرم
  • سایز محصول
    ۴۵۰ میلی متر ( ۱۸ اینچ )
  • ویژگی‌های مفتول بر، مهره‌شکن و پولی‌کش
    تیغه فولادی
  • سایر توضیحات
    – قیچی کابل بر وایکینگ – عرض بازشو دهانه کارگیر ۴۵۰ میلیمتر- مجهز به تیغه‌های مستحکم با فشار برش عالی- قدرت اهرمی بالا برای سهولت در برش- دسته‌های فولادی با روکش پلاستیکی- ابعاد قیچی طول۴۵ ، عرض۱۲ ، ضخامت ۲سانتی‌متر- مناسب برش : کابل . مفتول، مهره، میله، پرچ، زنجیر و میل‌گرد- جنس بدنه : فولادی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ قیچی کابل بر ال تی تولز مدل SA-250

قیچی کابل بر ال تی تولز مدل SA-250

مشخصات

  • وزن
    ۲۰۰۰ کیلوگرم
  • ویژگی‌های مفتول بر، مهره‌شکن و پولی‌کش
    تیغه Cr-Mo
  • سایر توضیحات
    – ساخت کشور ژاپن- تیغه هایی از جنس کروم مولیبدن- بدنه آلومینیومی فورج شده- جنس روکش دسته ها از PVC ضد تعریق- برش کابل تا قطر ۲۵ میلی متر- تیغه های اوریب و سخت کاری شده دهانه برای برش دقیق و تمیز

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ قیچی کابل بر مدل MUT022

قیچی کابل بر مدل MUT022

مشخصات

  • وزن
    ۰.۱۹ کیلوگرم
  • سایز محصول
    ۱۶۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ قیچی کابل بر مدل LK-22

قیچی کابل بر مدل LK-22

مشخصات

  • وزن
    ۰.۱۶ کیلوگرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ قیچی کابل بر فینگشی مدل MBC_8

قیچی کابل بر فینگشی مدل MBC_8

مشخصات

  • وزن
    ۰.۲ کیلوگرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ قیچی کابل بر مدل وایکینگ کد YPZ-800MM

قیچی کابل بر مدل وایکینگ کد YPZ-800MM

مشخصات

  • وزن
    ۳.۹ کیلوگرم
  • سایز محصول
    ۸۰۰ میلی متر ( ۳۲ اینچ )
  • ویژگی‌های مفتول بر، مهره‌شکن و پولی‌کش
    تیغه فولادی
  • سایر توضیحات
    – قیچی کابل بر وایکینگ – عرض بازشو دهانه کارگیر ۸۰۰ میلیمتر- مجهز به تیغه‌های مستحکم با فشار برش عالی- قدرت اهرمی بالا برای سهولت در برش- دسته‌های فولادی با روکش پلاستیکی- ابعاد قیچی طول ۸۲، عرض ۱۵ ، ضخامت ۳.۵ سانتی‌متر- مناسب برش : کابل . مفتول، مهره، میله، پرچ، زنجیر و میل‌گرد- جنس بدنه : فولادی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ قیچی کابل بر ویزاپ کد ART:020203

قیچی کابل بر ویزاپ کد ART:020203

مشخصات

  • وزن
    ۰.۸۰۰ کیلوگرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ قیچی کابل بر مدل DM-006

قیچی کابل بر مدل DM-006

مشخصات

  • وزن
    ۲۵۰ کیلوگرم
  • سایز محصول
    ۶
  • ویژگی‌های مفتول بر، مهره‌شکن و پولی‌کش
    تیغه Cr-Mo

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ قیچی کابل بر مدل HS-250

قیچی کابل بر مدل HS-250

مشخصات

  • وزن
    ۱.۴۵ کیلوگرم
  • سایر توضیحات
    قدرت اهرمی بالا برای سهولت در برشمناسب برای برش کابل ۱۲۰ و برش مفتول، مهره، میله، پرچ، زنجیر و میل گرد.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ قیچی کابل بر مدل NFS-41281

قیچی کابل بر مدل NFS-41281

مشخصات

  • وزن
    ۰.۱۰۰ کیلوگرم
  • ویژگی‌های مفتول بر، مهره‌شکن و پولی‌کش
    تیغه فولادی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ قیچی کابل بر مدل HS-125

قیچی کابل بر مدل HS-125

مشخصات

  • وزن
    ۰.۷۵ کیلوگرم
  • سایر توضیحات
    قدرت اهرمی بالا برای سهولت در برشمناسب برای برش کابل ۱۲۰ و برش مفتول، مهره، میله، پرچ، زنجیر و میل گرد.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ قیچی کابل بر مدل وایکینگ کد YPZ-800MM

قیچی کابل بر مدل وایکینگ کد YPZ-800MM

مشخصات

  • وزن
    ۳.۹ کیلوگرم
  • سایز محصول
    ۸۰۰ میلی متر ( ۳۲ اینچ )
  • ویژگی‌های مفتول بر، مهره‌شکن و پولی‌کش
    تیغه فولادی
  • سایر توضیحات
    – قیچی کابل بر وایکینگ – عرض بازشو دهانه کارگیر ۸۰۰ میلیمتر- مجهز به تیغه‌های مستحکم با فشار برش عالی- قدرت اهرمی بالا برای سهولت در برش- دسته‌های فولادی با روکش پلاستیکی- ابعاد قیچی طول ۸۲، عرض ۱۵ ، ضخامت ۳.۵ سانتی‌متر- مناسب برش : کابل . مفتول، مهره، میله، پرچ، زنجیر و میل‌گرد- جنس بدنه : فولادی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ قیچی کابل بر پروسکیت مدل ۶۰۸-۳۳۰

قیچی کابل بر پروسکیت مدل 608-330

مشخصات

  • وزن
    ۱۲۰ کیلوگرم
  • سایز محصول
    ۳۵ میلیمتر
  • ویژگی‌های مفتول بر، مهره‌شکن و پولی‌کش
    تیغه فولادی
  • سایر توضیحات
    جنس بدنه : فولادجنس دسته : پلاستیکحداکثر میزان باز شدن : ۳۵ میلیمتر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ قیچی کابل بر اینکو مدل HCCB0124

قیچی کابل بر اینکو مدل HCCB0124

مشخصات

  • وزن
    ۱.۸۰۰ کیلوگرم
  • سایز محصول
    ۲۴ اینچ
  • ویژگی‌های مفتول بر، مهره‌شکن و پولی‌کش
    تیغه فولادی
  • سایر توضیحات
    این قیچی کابل بر ۶۰ سانت طول و ۱۵ سانتی متر عرض و ۱.۸۰۰ کیلوگرم وزن دارد دارای تیغه سخت کاری شده دسته فولادی با روکش پلاستیکی برای راحتی استفاده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ قیچی کابل بر ویزاپ کد ART:020201

قیچی کابل بر ویزاپ کد ART:020201

مشخصات

  • وزن
    ۰.۳۰۰ کیلوگرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ قیچی کابل بر مدل WERT-250

قیچی کابل بر مدل WERT-250

مشخصات

  • وزن
    ۳ کیلوگرم
  • سایر توضیحات
    – قدرت اهرمی بالا برای سهولت در برش- ابعاد قیچی طول ۵۲.۵، عرض ۱۲، ضخامت ۲.۵ سانتی‌متر- وزن بسته‌بندی ۱۵۳۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ قیچی کابل بر مدل MUT038

قیچی کابل بر مدل MUT038

مشخصات

  • وزن
    ۰.۳۵ کیلوگرم
  • سایز محصول
    ۲۱۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ قیچی کابل بر مدل MUT060

قیچی کابل بر مدل MUT060

مشخصات

  • وزن
    ۰.۵ کیلوگرم
  • سایز محصول
    طول: ۲۱۰ میلیمتر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ قیچی کابل بر اینکو مدل HCCB0208-1

قیچی کابل بر اینکو مدل HCCB0208-1

مشخصات

  • وزن
    ۳۳ کیلوگرم
  • سایز محصول
    ۸
  • ویژگی‌های مفتول بر، مهره‌شکن و پولی‌کش
    تیغه فولادی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ قیچی کابل بر دینگشی مدل ۱۰

قیچی کابل بر دینگشی مدل 10

مشخصات

  • وزن
    ۰.۴ کیلوگرم
  • ویژگی‌های مفتول بر، مهره‌شکن و پولی‌کش
    قابلیت تنظیم تیغه‌ها
  • سایر توضیحات
    مناسب برای قطع کردن کابل تا سایز ۱۶

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ قیچی کابل بر مدل وایکینگ کد YPZ-900MM

قیچی کابل بر مدل وایکینگ کد YPZ-900MM

مشخصات

  • وزن
    ۵.۷ کیلوگرم
  • سایز محصول
    ۹۰۰ میلی متر (۳۶ اینچ)
  • ویژگی‌های مفتول بر، مهره‌شکن و پولی‌کش
    تیغه فولادی
  • سایر توضیحات
    – قیچی کابل بر وایکینگ – عرض بازشو دهانه کارگیر ۹۰۰ میلیمتر- مجهز به تیغه‌های مستحکم با فشار برش عالی- قدرت اهرمی بالا برای سهولت در برش- دسته‌های فولادی با روکش پلاستیکی- ابعاد قیچی طول۹۳ ، عرض۱۶ ، ضخامت ۳.۵ سانتی‌متر- مناسب برش : کابل . مفتول، مهره، میله، پرچ، زنجیر و میل‌گرد- جنس بدنه : فولادی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ قیچی کابل بر وفنگ مدل ۴۴۰۳ سایز ۸ اینچ

قیچی کابل بر وفنگ مدل 4403 سایز 8 اینچ

مشخصات

  • وزن
    ۰.۱۷۵ کیلوگرم
  • سایز محصول
    ۸
  • سایر توضیحات
    ابزار پرکاربرد برای برش و لخت کردن کابل تا مقطع ۳۵mmسایز ۸ اینچدارای دسته روکشدار

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ قیچی کابل بر مدل NFS-41287

قیچی کابل بر مدل NFS-41287

مشخصات

  • وزن
    ۰.۳۰۰ کیلوگرم
  • ویژگی‌های مفتول بر، مهره‌شکن و پولی‌کش
    تیغه فولادی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ قیچی کابل بر مدل TF-350

قیچی کابل بر مدل TF-350

مشخصات

  • وزن
    ۱۰۴۵ کیلوگرم
  • سایز محصول
    ۳۵
  • ویژگی‌های مفتول بر، مهره‌شکن و پولی‌کش
    تیغه فولادی
  • سایر توضیحات
    – مجهز به تیغه‌های مستحکم با فشار برش عالی- قدرت اهرمی بالا برای سهولت در برش- دسته‌های فولادی با روکش پلاستیکی- مناسب برش مفتول، مهره، میله، پرچ، زنجیر و میل‌گرد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ قیچی کابل بر مدل LK-60

قیچی کابل بر مدل LK-60

مشخصات

  • وزن
    ۰.۴۷ کیلوگرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ قیچی کابل بر دلی مدل DL2685C

قیچی کابل بر دلی مدل DL2685C

مشخصات

  • وزن
    ۳۰۰ کیلوگرم
  • سایز محصول
    ۸ اینچ (۲۰۰mm)
  • ویژگی‌های مفتول بر، مهره‌شکن و پولی‌کش
    تیغه فولادی
  • سایر توضیحات
    لطفا به سایز ۸ اینچ محصول توجه کنید. این محصول برای برش میلگرد و کابل های با سایز بسیار بالا مناسب نیست.دارای مهره قابل تنظیم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ قیچی کابل بر اینکو مدل HCCB0210

قیچی کابل بر اینکو مدل HCCB0210

مشخصات

  • وزن
    ۵۵ کیلوگرم
  • سایز محصول
    ۱۰
  • ویژگی‌های مفتول بر، مهره‌شکن و پولی‌کش
    تیغه فولادی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ قیچی کابل بر مدل MUT060

قیچی کابل بر مدل MUT060

مشخصات

  • وزن
    ۰.۵ کیلوگرم
  • سایز محصول
    طول: ۲۱۰ میلیمتر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید قیچی کابل بر در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می‌توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه‌ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید فرز آهنگری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا