ابزار برقی

فرز آهنگری، راهنمای خرید اینترنتی بهترین فرز آهنگری ارزان

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید فرز آهنگری باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

شاید شنیده‌ باشید که یک فرز آهنگری چقدر می‌تواند در منزل شما همه کاره و مفید باشد، و اکنون باید تصمیم بگیرید که کدام فرز آهنگری را خریداری کنید. اطلاعات زیادی در آنجا وجود دارد و به معنای واقعی کلمه هزاران ابزار برقی برای انتخاب وجود دارد. گاهی اوقات دشوار است که بدانید از کجا شروع کنید. هر جعبه ابزار قابل توجهی باید حداقل یک مورد داشته باشد، اما سوال این است که به کدام فرز آهنگری نیاز دارم؟ این راهنمای جامع خریدار تنها با هدف ارائه تمام اطلاعاتی که برای تصمیم گیری آگاهانه در مورد خرید خود نیاز دارید، تهیه شده است.

از هر کارگاهی در مورد فرز آهنگری پرس و جو کنید، چیزی که معمولاً به ذهن آن‌ها می‌رسد فرز آهنگری دستی است. ابزاری همه کاره که استفاده از آن برای طیف گسترده‌ای از برنامه‌های برش، سنباده و شکل دهی آسان است. اگر با چوب، فلز یا سنگ کار می‌کنید، یک فرز آهنگری وجود دارد که زندگی شما را بسیار آسان‌تر می‌کند و به عنوان یک ابزار ضروری در کیف ابزار یک فلزکار در نظر گرفته می‌شود.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید فرز آهنگری را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این وسیله ارزشمند به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مقاله شما را با انواع فرز آهنگری موجود در بازار آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید فرز آهنگری باید به آن‌ها توجه داشته باشید را به شما آموزش می‌دهیم.

فرز آهنگری چیست؟

آسیاب زاویه‌ای یا فرز آهنگری یک ابزار برقی دستی است که معمولاً برای برش، سنگ زنی و پرداخت استفاده می‌شود. همچنین به عنوان فرز جانبی دیسکی یا زاویه‌ای شناخته می‌شود، می تواند به سه طریق از طریق موتور بنزینی، هوای فشرده یا موتور الکتریکی تغذیه شود. اجزای معمولی فرز آهنگری شامل یک دیسک ساینده، دسته جانبی، محافظ قابل تنظیم و سر چرخ دنده است. سر چرخ دنده‌ای که در زاویه قائم نصب می‌شود، سر چرخ دنده دارای یک دیسک یا چرخ است که وظیفه سنباده زدن، پرداخت و سنگ زنی انواع مختلف مواد را بر عهده دارد.

حتما بخوانید: راهنمای خرید دستگاه سنباده زن

فرز آهنگری چه کاربردی دارد؟

چهار کاربرد کلیدی برای فرزهای آهنگری وجود دارد.

  1. برش: از فرزهای زاویه‌ای می‌توان برای برش‌های فلز، سرامیک و سنگ تراشی استفاده کرد. به دلیل قابلیت مانورپذیری، اغلب به عنوان جایگزینی برای اره‌ها برای اهداف برش استفاده می‌شوند. فرزهای زاویه‌ای در برش مواد “درجا” یا در جای اصلی خود عالی هستند، که از دردسر انتقال مواد به ابزار برای برش جلوگیری می‌کند.
  2. سنگ زنی: همانطور که از نام آسیاب زاویه‌ای پیداست، کاربرد اصلی این ابزار، آسیاب کردن مواد است. یک آسیاب زاویه‌ای می‌تواند به صاف کردن و حذف مواد اضافی، سریع و آسان کمک کند. یک آسیاب زاویه‌ای می‌تواند سنگ تراشی یا فلز اضافی حاصل از جوش را آسیاب کند.
  3. پولیش: از فرزها یا همان آسیاب‌های زاویه‌ای نیز برای پرداخت سطوح با استفاده از دیسک‌های مخصوص پولیش یا ملحقات موپ استفاده می‌شود. دور بالای چرخ‌های زاویه‌ای آن‌ها را به وسیله‌ای عالی برای ایجاد یک پرداخت صیقلی بر روی مواد تبدیل می‌کند.
  4. سنباده زنی: در حالی که سنباده سنتی معمولاً بهترین ابزار برای سنباده زدن است، آسیاب می‌تواند با دیسک‌های سنباده نیز استفاده شود. با استفاده از یک دیسک سنباده، یک فرز زاویه‌ای می‌تواند سطح فلز و سنگ تراشی را صاف کند.

چرا باید یک فرز آهنگری را خریداری کنیم؟

آسیاب‌های زاویه‌ای را در سایت‌های ساختمانی، در گاراژهای خودرو، کارگاه‌های فلزکاری یا هر جایی که ممکن است کسی بخواهد مواد اضافی را برش داده، حذف یا صاف کند، خواهید دید. چه یک تاجر باشید و چه یک کار حرفه‌ای در منزل، آسیاب زاویه‌ای ابزاری است که برای افرادی که در مورد سنگ زنی، برش یا پرداخت جدی هستند، استفاده می‌شود. فرز برقی یکی از همه کاره ترین ابزارهای پر قدرت در هر زرادخانه‌ای است و با استفاده از سر دنده با چرخش سریع و چرخ‌های ساینده قابل تعویض کار می‌کند. بسته به سری که سوار کرده‌اید، می‌توانید مجموعه عظیمی از مواد را برش داده، صیقل دهید، سنباده بزنید و آسیاب کنید. پروژه‌های رایجی که ممکن است بخواهید از فرز برای آن‌ها استفاده کنید شامل برش میله‌های فلزی، پیچ و مهره و مواد ورق، پیرایش سنگ و کاشی‌های سرامیکی، یا از بین بردن رنگ و زنگ از فلزات است.

انواع فرز آهنگری موجود در بازار:

چند آسیاب مختلف وجود دارد و مقایسه سه نوع اصلی به شما کمک می‌کند تا ایده کلی بهتری درباره اینکه فرز زاویه‌ای چیست و چرا معمولاً نسبت به دو نوع دیگر ترجیح داده می‌شود، به شما کمک می‌کند.

  1. فرزهای آهنگری زاویه‌ای: به زاویه ۹۰ درجه‌ای گفته می‌شود که سر دنده و دیسک متصل شده هنگام نگه داشتن در دست شما ایجاد می‌کند. به احتمال زیاد، این اصطلاح برای متمایز کردن آن‌ها از آسیاب مستقیم است که دیسک‌ها و چرخ‌ها را درست در انتهای ابزار قرار می‌دهد، به وجود آمده است.
  2. فرزهای آهنگری مستقیم: چرخ‌های مستقیم با زاویه ۹۰ درجه در مقایسه با آسیاب‌های زاویه‌ای باعث می‌شود که برای آسیاب کردن لبه‌های بیرونی قطعات و قسمت‌های داخلی قطعات هنگامی که یک سنگ آسیاب متفاوت متصل می‌شود مفید باشد. زاویه آن را برای پروژه‌های مختلف که در آن استفاده از آسیاب زاویه‌ای ممکن است کمی سخت باشد را مفید می‌کند.
  3. فرزهای آهنگری قالبی: فرزهای قالبی مانند آسیاب‌های مستقیم کار می‌کنند، اما به جای دیسک‌های ساینده، از قالب‌هایی استفاده می‌کنند که تقریباً شبیه یک مته عمل می‌کنند. معمولاً ساینده‌های استفاده‌شده اندازه کوچک‌تری دارند تا در قسمت‌های تنگ‌تر قرار بگیرند و برای جدا کردن لبه‌های فلزی ناهموار عالی هستند.

هنگام استفاده از فرز آهنگری به چه ابزاری نیاز داریم؟

  • عینک محافظ: در حالی که مدل‌های مختلف آسیاب زاویه‌ای برای کارهای سنگین مناسب هستند، استفاده از عینک ایمنی می‌تواند چشم شما را از جرقه در امان نگه دارد.
  • دستکش: فرز‌های زاویه‌ای یکی از قدرتمندترین ابزارها هستند. استفاده از دستکش جوشکاری به شما کمک می‌کند از بریدگی‌ها و ساییدگی‌های عمیق در امان بمانید.
  • کفش ایمنی: افرادی که با استفاده از فرز‌های زاویه‌ای آشنا نیستند ممکن است دچار آسیب‌های جدی در پا شوند. استفاده از کفش ایمنی می‌تواند شما را از آسیب‌های جدی پا در امان نگه دارد.

نکات ایمنی زیر را هنگام استفاده از فرز آهنگری در نظر بگیرید:

فرزهای آهنگری دو عنصر خطرناک را با هم ترکیب می‌کنند، یک موتور چرخان با RPM بالا با یک دیسک برش تیز. نکات ایمنی زیر همیشه باید در نظر گرفته شود تا از صدمات جدی جلوگیری شود:

  • از خاموش بودن وسیله اطمینان حاصل کنید:قبل از اینکه دستگاه را به برق وصل کنید، مطمئن شوید که خاموش است.
  • دفترچه راهنما را بخوانید و بفهمید که چگونه کار می‌کند: حتی برای یک کاربر باتجربه هنگام تهیه یک ابزار برقی جدید، همیشه ایده خوبی است که دفترچه راهنما را مطالعه کند تا اطمینان حاصل شود که با حالت‌های کار و ویژگی‌های ابزار کاملاً آشنا هستید. ابزارهای برقی ذاتاً ماشین‌های خطرناکی هستند، بنابراین این بسیار مهم است.
  • از دیسک سنگ زنی مناسب برای کار استفاده کنید: مهم است که نه تنها از اندازه صحیح دیسک برای آسیاب زاویه‌ای استفاده کنید، بلکه از نوع مناسب دیسک برای مواد نیز استفاده کنید. به عنوان مثال، استفاده از یک دیسک برش فلز برای برش سرامیک و سنگ در بهترین حالت ممکن است دیسک را خیلی سریع فرسوده کند، اما در شرایط بدتر، ممکن است با شکستن مواد شما را در معرض خطر قرار دهد.
  • لباس و عینک محافظ مناسب بپوشید: همیشه ایده خوبی برای محافظت از خود با پوشیدن تجهیزات ایمنی مناسب هنگام استفاده از چرخ زاویه‌ای است. یک آسیاب زاویه‌ای نه تنها می‌تواند جرقه‌های زیادی تولید کند، بلکه می‌تواند زباله‌های برش را نیز پرتاب کند. به همین دلیل، استفاده از عینک ایمنی ضروری است. پوشیدن دستکش ایمنی نیز ایده خوبی است. بسته به شرایط و تهویه، استفاده از ماسک گرد و غبار می‌تواند ایده خوبی باشد. این کار هنگام برش سنگ یا سرامیک مفید است، زیرا در یک محیط بسته این مواد می‌توانند گرد و غبار زیادی ایجاد کنند. استفاده از فرز آهنگری در موقعیت‌های خاص نیز می‌تواند بسیار پر سر و صدا باشد، بنابراین ممکن است به محافظ‌های گوش نیز نیاز باشد.
  • از دستگاه به درستی استفاده کنید: برخی از افراد محافظ ایمنی را از فرز خارج می‌کنند تا انجام کارهای خاص را آسان تر کنند. این ایده بدی است، گارد ایمنی به دلایلی وجود دارد و باید همیشه آن را در جای خود نگه دارید. همچنین همیشه باید از چرخ زاویه ای با دو دست استفاده کنید، زیرا اگر مراقب نباشید می‌توانند دور دستان شما بپیچند. علاوه بر این، قبل از شروع کار باید یک ابزار برقی را بازرسی کنید و در صورت عدم وضعیت مناسب، قبل از استفاده آن‌ها را تعویض کنید.
  • توجه خود را متمرکز نگه دارید: فرز‌های زاویه‌ای ابزار خطرناکی برای استفاده هستند، بنابراین تمرکز و توجه به کار بسیار مهم است. از حواس پرتی خودداری کنید و به طور منظم استراحت کنید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید مینی فرز

راهنمای خرید فرز جوشکاری:

  • قطر دیسک: آسیاب‌های زاویه‌ای با قطر بزرگتر دیسک‌های بزرگ تری می‌گیرند که برش‌های عمیق تری ایجاد می‌کنند.
  • وات: وات بالاتر قدرت بیشتری برای برش مواد متراکم تر می‌دهد.
  • سرعت: سرعت‌های چندگانه کنترل بیشتری برای کار دقیق می‌دهد.
  • بدون جاروبک: چرخ‌های زاویه‌ای با موتورهای بدون جاروبک عمر طولانی‌تر و قدرت بیشتری دارند و زمان کار را افزایش می‌دهند.
  • منبع تغذیه: مدل‌های ۱۱۰ ولتی مورد نیاز برای محل کار هستند، ابزارهای ۲۴۰ ولتی برای مصارف خانگی طراحی شده‌اند و فرزهای بی‌سیم بدون توجه به مکان، مانور بسیار خوبی را امکان‌پذیر می‌کنند.
  • ویژگی‌های ایمنی: کلیدهای استارت آهسته، ضد لگد و پارویی از عملکردهای آسیاب‌های زاویه‌ای هستند که به جلوگیری از آسیب کمک می‌کنند.

نکات مهمی که هنگام خرید فرز آهنگری باید در نظر بگیرید:

  1. قطر دیسک: قطر دیسک یک انتخاب کلیدی برای انتخاب یک فرز زاویه‌ای است. هرچه دیسک بزرگتر باشد، عمق برش دستگاه بیشتر می‌شود. معمولاً آسیاب‌های زاویه‌ای با قطر دیسک بزرگ‌تر نیز قدرتمندتر هستند. آسیاب‌های زاویه‌ای ما دارای قطرهای دیسکی از ۴ اینچ (۱۰۰ میلی متر) تا ۹ اینچ (۲۳۰ میلی متر) هستند که آسیاب‌های ۴.۱/۲ اینچ (۱۱۵ میلی متر) و ۹ اینچ (۲۳۰ میلی متر) محبوب ترین انتخاب‌ها هستند. آسیاب‌های کوچکتر دیسک‌ها را با سرعت بیشتری می‌چرخانند و کار با آن‌ها راحت تر است. با این حال، نقطه ضعف آسیاب‌های کوچکتر این است که نمی‌توانند به اندازه آسیاب‌های زاویه‌ای بزرگ تر برش دهند و دیسک‌های آن‌ها باید به دفعات بیشتری تعویض شوند، زیرا نرخ سایش بیشتر است.
  2. وات: وات بالاتر قدرت بیشتری برای برش مواد سخت مانند فولاد ضخیم می‌دهد. اگر قرار است از فرز خود برای مدت زمان طولانی استفاده شود، وات بالاتر نیز توصیه می‌شود.
  3. سرعت: آسیاب‌های تک سرعته و سرعت متغیر در دسترس هستند. چرخ‌های زاویه‌ای با سرعت متغیر باعث می‌شوند تا کارهای ظریف‌تری در سرعت‌های پایین‌تر انجام شود، اما معمولاً منجر به افزایش قیمت دستگاه می‌شود.
  4. فرز‌های بدون جاروبک: موتورهای براشلس قدرتمندتر هستند و قطعات کمتری برای فرسودگی دارند، بنابراین ارزش هزینه اضافی را در یک محیط سخت دارند.
  5. منبع تغذیه: آسیاب‌های زاویه‌ای در برق‌های ۲۴۰ ولت و ۱۱۰ ولت برای کار در محل در دسترس هستند و آسیاب‌های کوچک‌تر هم اکنون به صورت بی‌سیم ۱۸ ولت در دسترس هستند. اخیراً برخی از آسیاب‌های زاویه‌ای شارژی ۳۶ ولت و ۵۴ ولت راه‌اندازی شده‌اند که عملکردی مشابه با ابزارهای بزرگتر و برقی دارند.
  6. ویژگی‌های ایمنی: برخی از آسیاب‌های زاویه‌ای بزرگتر با شروع آهسته عرضه می‌شوند، جایی که موتور به آرامی به سرعت کامل می‌رسد و از چرخش بلافاصله هنگام راه‌اندازی جلوگیری می‌کند. عملکرد ضد لگد بر روی یک فرز زاویه‌ای باعث می‌شود که در صورت بسته شدن چرخ، آن را قطع کند. حفاظت راه‌اندازی مجدد از راه‌اندازی مجدد آسیاب در صورت گرم شدن بیش از حد یا قطع و روشن ماندن آن جلوگیری می‌کند.
  7. موارد اضافی: هنگامی که شما یک فرز زاویه‌ای خریداری می‌کنید، اغلب آن‌ها با چرخ سنگ زنی، مهره قفل و یک دسته جانبی عرضه می‌شوند. برخی از آسیاب‌های زاویه‌ای می‌توانند با دیسک‌های سنگ زنی و کیف‌های حمل که در قیمت گنجانده شده‌اند نیز ارائه شوند. این فرزها ممکن است کمی گران‌تر از مدل اصلی باشند، اما معمولاً ارزان‌تر از خرید همه چیز به طور جداگانه کار می‌کنند.

با توجه با نکاتی که گفته شد، می توانید فرز آهنگری مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما عزیزان، لیستی از چند مدل فرز آهنگری ارزان، پرفروش و باکیفیت موجود در بازار را جمع آوری کرده‌ایم. با کلیک کردن روی هر تصویر یا زدن دکمه‌ی زیر هر آیتم می‌توانید اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.


۱ فرز آهنگری و سنگبری جاب مدل JWS-2600 W

فرز آهنگری و سنگبری جاب مدل JWS-2600 W

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۴x11x12 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵ کیلوگرم
  • توان
    ۲۶۰۰ وات
  • سرعت حرکت آزاد
    ۰-۶۸۰۰ دور در دقیقه
  • قطر صفحه
    ۱۸۰-۲۳۰ میلی‌متر
  • ویژگی‌های صفحه
    مناسب برای آهن
  • ویژگی‌های فرز و سنگ رومیزی
    برقی
  • اقلام همراه
    کیف برزنتی آچارآلنقاب محافظ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ سنگ فرز آهنگری کنزاکس مدل ۳۱۸۳

سنگ فرز آهنگری کنزاکس مدل 3183

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۰x13x11 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲ کیلوگرم
  • توان
    ۲۳۰۰ وات
  • سرعت حرکت آزاد
    ۸۰۰۰
  • ویژگی‌های فرز و سنگ رومیزی
    برقی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ دستگاه فرز آهنگری باس مدل T18010V

دستگاه فرز آهنگری  باس مدل T18010V

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۵x14x15 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳.۵ کیلوگرم
  • توان
    ۱۷۵۰ وات
  • سرعت حرکت آزاد
    ۸۵۰۰ دور بر دقیقه
  • قطر صفحه
    ۱۸۰ میلی‌متر
  • ویژگی‌های صفحه
    مناسب برای آهن
  • ویژگی‌های فرز و سنگ رومیزی
    حفاظ
  • اقلام همراه
    دارای آچار تعویض سنگ و دسته و حفاظ
  • سایر توضیحات
    ✔ ۱۷۵۰ وات ✔ ۱۸۰ میلیمتر ✔۸۵۰۰ دور بر دقیقه ✔ دارای آچار تعویض سنگ و دسته ✔ سیم پیچ تمام مس ✔ کیفیت بالا

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ فرز آهنگری کنزاکس مدل KAG-2267

فرز آهنگری کنزاکس مدل KAG-2267

مشخصات

  • توان
    ۲۶۰۰ وات
  • سرعت حرکت آزاد
    ۸۰۰۰
  • ضخامت صفحه
    ۶ میلی متر/ ۳ میلی متر / ۱.۶ میلی متر
  • قطر صفحه
    ۱۸۰ میلی متر میلی‌متر
  • ویژگی‌های صفحه
    مناسب برای آهن
  • ویژگی‌های فرز و سنگ رومیزی
    حفاظ
  • اقلام همراه
    قاب محافظ آچار مهره نگه دارندهدسته کمکی
  • سایر توضیحات
    سنگ فرز آهنگری کنزاکس مدل KAG-2267 دارای توان ۲۶۰۰وات و دور دستگاه ۸۰۰۰دور در دقیقه می باشد. قاب دستگاه ۱۸۰ میلی متر می باشد. از ویژگی های منحصر به فرد دستگاه می توان سافت استارتر (در هنگام روشن کردن از دور کم به زیاد شروع می کند که باعث می شود ضربه اولیه نداشته و دستگاه از دست کاربر پرت نشود)بودن آن اشاره کرد. سیم پیچی این دستگاه ۱۰۰% مس بوده ، دسته کمکی آن انتی ویبره و ضد تعریق هستش. این دستگاه مناسب برش کاری ، ساب زنی ، فرچه زنی (جهت از بین بردن زنگ زدگی) است.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ فرز آهنگری پی ام مدل ۱۳۳۱

فرز آهنگری پی ام مدل 1331

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۶x9x11 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵ کیلوگرم
  • توان
    ۲۵۰۰ وات
  • سرعت حرکت آزاد
    ۶۵۰۰
  • ضخامت صفحه
    ۳
  • قطر صفحه
    ۱۸۰ میلی‌متر
  • ویژگی‌های صفحه
    مناسب برای فولاد
  • اقلام همراه
    دسته و آچار و دفترچه راهنما

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ فرز آهنگری باس مدل NEW2022_LIFE_STYLE

فرز آهنگری باس مدل NEW2022_LIFE_STYLE

مشخصات

  • توان
    ۱۷۵۰ وات
  • سرعت حرکت آزاد
    ۲۰۰۰
  • قطر صفحه
    ۱۸۰ میلی‌متر
  • اندازه سوراخ اتصال
    ۴۰x10x15
  • ویژگی‌های فرز و سنگ رومیزی
    حفاظ
  • سایر توضیحات
    موتور دستگاه ۱۷۵۰ وات می باشد✔ قطر صفحه ۱۸۰ میلیمتر می باشد✔ دارای دیمر تغییر سرعت می باشد✔ ۱۰۰۰-۸۵۰۰ دور بر دقیقه می باشد✔ دارای آچار تعویض سنگ و دسته می باشد✔ سیم پیچ تمام مس دارد✔ امکان استفاده جهت پولیش را دارد✔ کیفیت بسیار بالا دارد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ فرز آهنگری رابین مدل ANGLE-GRINDER-3022

فرز آهنگری رابین مدل ANGLE-GRINDER-3022

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۹x16x13 سانتی‌متر
  • وزن
    ۶ کیلوگرم
  • توان
    ۲۴۰۰ وات
  • سرعت حرکت آزاد
    ۸۰۰۰ دور در دقیقه
  • قطر صفحه
    ۱۸۰ میلی‌متر
  • ویژگی‌های صفحه
    مناسب برای آهن
  • ویژگی‌های فرز و سنگ رومیزی
    برقی
  • اقلام همراه
    دارای آچار تعویض سنگ و دسته و دفترچه راهنما
  • سایر توضیحات
    ✔ ۲۴۰۰ وات ✔ ۱۸۰ میلیمتر✔ ۸۰۰۰ دور بر دقیقه✔ قابلیت چرخش ۹۰ درجه دسته به چپ‌ و راست✔ دارای آچار تعویض سنگ و دسته ✔ سیم پیچ تمام مس✔ کیفیت بالا

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ فرز آهنگری نووا مدل ۳۳۱۰

فرز آهنگری نووا مدل 3310

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۶x12x10 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵.۵ کیلوگرم
  • توان
    ۲۴۰۰ وات
  • سرعت حرکت آزاد
    ۸۵۰۰ دور در دقیقه
  • قطر صفحه
    ۱۸۰ میلی‌متر
  • ویژگی‌های صفحه
    صفحه برش
  • ویژگی‌های فرز و سنگ رومیزی
    برقی
  • اقلام همراه
    دسته جانبی آنتی شوکگارد محافظآچارآچار آلنیک جفت ذغال یدکی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ فرز آهنگری حدید برش مدل HB31

فرز آهنگری حدید برش مدل HB31

مشخصات

  • ابعاد
    ۹.۵ × ۱۴ × ۳۴ سانتی‌متر
  • وزن
    ۵.۸ کیلوگرم
  • توان
    ۲۴۰۰ وات
  • سرعت حرکت آزاد
    ۸۵۰۰
  • قطر صفحه
    ۱۸۰ میلی‌متر
  • ویژگی‌های صفحه
    مناسب برای آهن
  • اقلام همراه
    مهره زیرمهره روحفاظ (قاب)آچاردسته بغل
  • سایر توضیحات
    کالای ایرانی (تنها تولید کننده ابزار برقی در ایران)ساخت کلیه قطعات در داخل کشور (مانند آرمیچر ، بالشتک ، گیربکس ، بدنه و …)ساخته شده از بهترین و مرغوب ترین مواد اولیه استاندارد روز دنیا صنعتی و پر قدرت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ مینی فرز آهنگری توسن مدل ۳۲۶۰ABX

مینی فرز آهنگری توسن مدل 3260ABX

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۵x15x15 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳ کیلوگرم
  • توان
    ۱۰۱۰ وات
  • سرعت حرکت آزاد
    ۱۱۰۰۰
  • ویژگی‌های فرز و سنگ رومیزی
    مناسب برای فلز

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ فرز آهنگری توسن مدل ۳۸۲۶A

فرز آهنگری توسن مدل 3826A

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۵x18x10 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲.۵ کیلوگرم
  • توان
    ۲۶۰۰ وات
  • سرعت حرکت آزاد
    ۸۵۰۰
  • قطر صفحه
    ۱۸۰ میلی‌متر
  • ویژگی‌های فرز و سنگ رومیزی
    برقی
  • اقلام همراه
    – حفاظ- آچار- دسته کمکی
  • سایر توضیحات
    – مجهز به کلید برق با کیفیت – دارای دسته ارگونومیک با قابلیت چرخش ۹۰ و ۱۸۰ درجه- قابلیت تعویض سریع و آسان ذغال- مجهز به آرمیچر و بالشتک صنعتی با عایق بندی تقویت شده- دارای پوسته گیربکس آلومینیومی با کیفیت – قابلیت تعویض سریع و آسان صفحه برش

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ فرز آهنگری توسن مدل ۳۰۶۱A

فرز آهنگری توسن مدل 3061A

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۱x12x25 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵.۴ کیلوگرم
  • توان
    ۲۲۰۰ وات
  • سرعت حرکت آزاد
    ۸۵۰۰
  • قطر صفحه
    ۱۸۰ میلی‌متر
  • اندازه سوراخ اتصال
    ۱۴
  • ویژگی‌های فرز و سنگ رومیزی
    مناسب برای فلز
  • اقلام همراه
    – حفاظ- دسته‌ی کمکی- دفترچه‌ی راهنما
  • سایر توضیحات
    – فرز بزرگ- قدرت و سرعت عمل بالا- مناسب برای برش و ساب

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ مینی فرز آهنگری هیوندای مدل HP6511

مینی فرز آهنگری هیوندای مدل  HP6511

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۲x13x12 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲ کیلوگرم
  • توان
    ۶۵۰ وات
  • سرعت حرکت آزاد
    ۱۱۰۰ دور در دقیقه
  • قطر صفحه
    ۱۵/۱۲۵ میلی‌متر
  • ویژگی‌های صفحه
    مناسب برای آهن
  • ویژگی‌های فرز و سنگ رومیزی
    حفاظ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ مینی فرز آهنگری توسن مدل ۳۲۵۸ABX

مینی فرز آهنگری توسن مدل 3258ABX

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۵x15x15 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳ کیلوگرم
  • توان
    ۸۵۰ وات
  • سرعت حرکت آزاد
    ۱۱۰۰۰
  • ویژگی‌های فرز و سنگ رومیزی
    مناسب برای فلز

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ فرز آهنگری رونیکس مدل ۳۲۱۰

فرز آهنگری رونیکس مدل 3210

مشخصات

  • توان
    ۲۴۰۰ وات
  • سرعت حرکت آزاد
    ۸۰۰۰
  • ویژگی‌های فرز و سنگ رومیزی
    مناسب برای فلز
  • اقلام همراه
    آچار / دفترچه راهنما / دسته کمکی
  • سایر توضیحات
    ویژگی‌های محصول قطر صفحه ۱۸۰ میلیمتر دارای توان ۲۴۰۰ وات با کارایی بالا مجهز به دسته جانبی ضد لرزش دسته کلید گردان ۱۸۰ درجه جهت کار در زوایای مختلف پر قدرت و صنعتی با کارایی بالا مجهز به کلید ضد غبار با کیفیت مطابق استاندارد TUV طراحی منحصر به فرد در قسمت پروانه ای آرمیچر جهت بهبود گردش هوای داخل دستگاه و افزایش عمر مفید موتور استفاده از آرمیچر و بالشتک های صنعتی با بالاترین کیفیت سیم پیچی مطابق با استاندارد CE اروپا دارای قابلیت سافت استارت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ فرز آهنگری صنعتی باس مدل LIFE-STYLE

فرز آهنگری صنعتی باس مدل LIFE-STYLE

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۰x15x10 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵.۵ کیلوگرم
  • توان
    ۱۷۵۰ وات
  • سرعت حرکت آزاد
    ۱۰۰۰-۸۵۰۰
  • ویژگی‌های فرز و سنگ رومیزی
    برقی
  • سایر توضیحات
    این فرز از انواع فرز های بزرگ آهنگری باس می باشد که در مصارف صنعتی بسیار مورد استفاده می باشد.که برای برش چوب -فلز-سنگ-سرامیک- و سایر اقلام سخت و نرم استفاده می شود.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ فرز آهنگری آاگ مدل WS 24-180 V

فرز آهنگری آاگ مدل WS 24-180 V

مشخصات

  • وزن
    ۵.۳ کیلوگرم
  • توان
    ۲۴۰۰ وات
  • سرعت حرکت آزاد
    ۸۵۰۰
  • قطر صفحه
    ۱۸۰ میلی‌متر
  • اقلام همراه
    – دسته‌ی کمکی – آچار- محافظ صفحه- دفترچه‌ی راهنما
  • سایر توضیحات
    – دارای موتور قدرتمند با گیربکس فلزی- حداکثر عمق برش: ۴۳ میلی‌متر- گردش هوای مناسب از موتور به بیرون دستگاه- طول کابل برق: ۴ متر- دارای قفل جهت تعویض آسان صفحه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ مینی فرز آهنگری توسن مدل ۳۲۶۰ABX

مینی فرز آهنگری توسن مدل 3260ABX

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۵x15x15 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳ کیلوگرم
  • توان
    ۱۰۱۰ وات
  • سرعت حرکت آزاد
    ۱۱۰۰۰
  • ویژگی‌های فرز و سنگ رومیزی
    مناسب برای فلز

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ فرز آهنگری ماکیتا مدل GA7020

فرز آهنگری ماکیتا مدل GA7020

مشخصات

  • وزن
    ۵.۷ کیلوگرم
  • توان
    ۲۲۰۰ وات
  • سرعت حرکت آزاد
    ۸۵۰۰
  • قطر صفحه
    ۱۸۰ میلی‌متر
  • اقلام همراه
    – دفترچه راهنمای فارسی- محافظ صفحه- دسته- آچار
  • سایر توضیحات
    – نوع رزوه‌های محور: M14- طول کامل دستگاه: ۴۷۳ میلی‌متر- دارای دو عایق- طراحی ارگونومیکی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ فرز آهنگری باس مدل ۱۸۰۱۰ کد دیمردار

فرز آهنگری باس مدل 18010 کد دیمردار

مشخصات

  • توان
    ۱۷۵۰ وات
  • سرعت حرکت آزاد
    ۱۰۰۰ الی ۸۵۰۰
  • اندازه سوراخ اتصال
    ۴۰x15x10
  • ویژگی‌های فرز و سنگ رومیزی
    حفاظ
  • سایر توضیحات
    موتور دستگاه ۱۷۵۰ وات می باشد✔ قطر صفحه ۱۸۰ میلیمتر می باشد✔ دارای دیمر تغییر سرعت می باشد✔ ۱۰۰۰-۸۵۰۰ دور بر دقیقه می باشد✔ دارای آچار تعویض سنگ و دسته می باشد✔ سیم پیچ تمام مس دارد✔ امکان استفاده جهت پولیش را دارد✔ کیفیت بسیار بالا دارد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ فرز آهنگری کرون مدل CT13500

فرز آهنگری کرون مدل CT13500

مشخصات

  • ابعاد
    طول : ۴۸، عرض : ۱۱، ارتفاع : ۱۳ سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۲۰۰ کیلوگرم
  • توان
    ۲۲۰۰ وات
  • سرعت حرکت آزاد
    ۸۵۰۰
  • ضخامت صفحه
    ۱.۶ – ۱ – ۳ – ۶
  • قطر صفحه
    ۱۸۰ میلی‌متر
  • ویژگی‌های صفحه
    مناسب برای آهن
  • اندازه سوراخ اتصال
    ۱۴
  • اقلام همراه
    دفتر چه راهنما فارسی و انگلیسی و عربی
  • سایر توضیحات
    – طراحی ضد گرد و غبار به منظور جلوگیری از آسیب به بلبرینگ دستگاه- طراحی گیربکس جدید جهت جلوگیری از کاهش گیریس دستگاه در راستای افزایش طول عمر آن- دارای قابلیت نصب دسته کمکی در ۳ جهت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ فرز آهنگری بوش مدل GWS 20-180 H

فرز آهنگری بوش مدل GWS 20-180 H

مشخصات

  • وزن
    ۵ کیلوگرم
  • توان
    ۲۰۰۰ وات
  • سرعت حرکت آزاد
    ۸۵۰۰
  • قطر صفحه
    ۱۸۰ میلی‌متر
  • اندازه سوراخ اتصال
    ۱۴
  • اقلام همراه
    – دسته کمکی
  • سایر توضیحات
    – دارای قفل اسپیندل- قابلیت نصب دسته در ۳ جهت- ابعاد: ۱۳ × ۴۹ سانتی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ فرز آهنگری رونیکس مدل ۳۲۳۱

فرز آهنگری رونیکس مدل 3231

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰x20x40 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵.۲ کیلوگرم
  • توان
    ۲۴۰۰ وات
  • سرعت حرکت آزاد
    ۸۰۰۰
  • قطر صفحه
    ۱۸۰ میلی‌متر
  • ویژگی‌های فرز و سنگ رومیزی
    برقی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ فرز آهنگری آروا مدل ۵۵۰۷

فرز آهنگری آروا مدل 5507

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۰x10x10 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲ کیلوگرم
  • توان
    ۲۲۰۰ وات
  • سرعت حرکت آزاد
    ۸۰۰۰
  • ویژگی‌های فرز و سنگ رومیزی
    مناسب برای فلز

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ فرز آهنگری بوش مدل ۲۴۰۰W

فرز آهنگری بوش مدل 2400W

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۶x14x14 سانتی‌متر
  • توان
    ۲۴۰۰ وات
  • سرعت حرکت آزاد
    ۸۵۰۰ دور بر دقیقه
  • قطر صفحه
    ۱۸۰ میلی‌متر
  • اندازه سوراخ اتصال
    M14
  • ویژگی‌های فرز و سنگ رومیزی
    حفاظ
  • سایر توضیحات
    وزن ۵.۱ کیلوگرممجهز به سیستم constant speed پیشرفته بوش که باعث شده با اعمال فشار و نیرو و باردهی به قطعه کار برای برش قدرت دستگاه کم نشود ( بر خلاف فرز های موجود در بازار که با اعمال نیرو قدرت دستگاه پایین می آید و روی موتور فشار وارد می شود)قطعات صد در صد آلمانمونتاژ کشور روسیهصفحات همراه ساخت آلمانمجهز به سیستم بسیار حرفه ای soft startدارای سیستم کنترل حفاظت موتور در مقابل اضافه بارطراحی ارگونومیک بسیار زیبا و عالی جهت کاربری آسانبرترین مینی فرز از لحاظ ایمنی از نگاه مؤسسه ملی ایمنی و بهداشت شغلی (NIOSH)

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ فرز آهنگری رونیکس مدل ۳۲۱۰

فرز آهنگری رونیکس مدل 3210

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۴x11x12 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴.۲ کیلوگرم
  • توان
    ۲۴۰۰ وات
  • سرعت حرکت آزاد
    ۸۰۰۰
  • قطر صفحه
    ۱۸۰ میلی‌متر
  • اندازه سوراخ اتصال
    ۱۴
  • ویژگی‌های فرز و سنگ رومیزی
    برقی
  • اقلام همراه
    – آچار- دفترچه راهنما- دسته کمکی
  • سایر توضیحات
    – قابلیت چرخش بدنه‌ی دستگاه- طول کابل ۴ متر- قابلیت نصب دسته کمکی در سه جهت متفاوت- ابعاد بسته‌بندی: طول: ۵۶ ، عرض: ۲۱ ، ضخامت: ۱۳ سانتی‌متر- وزن بسته بندی: ۶ کیلوگرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ مینی فرز آهنگری توسن مدل ۳۱۱۹A

مینی فرز آهنگری توسن مدل 3119A

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۰.۵×۱۵.۵×۱۲.۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۲.۸ کیلوگرم
  • توان
    ۹۰۰ وات
  • سرعت حرکت آزاد
    ۱۱۰۰۰
  • قطر صفحه
    ۱۱۵ میلی‌متر
  • ویژگی‌های صفحه
    مناسب برای آهن
  • اندازه سوراخ اتصال
    ۴۰۵x155x125
  • ویژگی‌های فرز و سنگ رومیزی
    صفحه ساب
  • اقلام همراه
    دسته کمکیمحافظ صفحهآچار مهره گیر آچار آلنمهره زیر و رو
  • سایر توضیحات
    دارای بدنه باریک و خوش دستمجهز به کلید برق کشوییپوسته گیربکسی آلومینیومی با کیفیتدارای حفاظ سنگ قابل تنظیمدارای کابل برق ۲ متری با روکش ضخیم قابلیت تعویض آسان صفحه برشدارای قطعات با کیفیت به منظور افزایش طول عمر ابزار

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ فرز آهنگری رونیکس مدل RH-3210

فرز آهنگری رونیکس مدل RH-3210

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۴x11x12 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴.۲ کیلوگرم
  • توان
    ۲۴۰۰ وات
  • سرعت حرکت آزاد
    ۸۰۰۰
  • قطر صفحه
    ۱۸۰ میلی‌متر
  • ویژگی‌های فرز و سنگ رومیزی
    مناسب برای فلز
  • سایر توضیحات
    مجهز به موتور قدرتمند صنعتی با توان ۲۴۰۰ وات- دارای دسته جانبی ضدلرزش طراحی شده توسط رونیکس جهت به حداقل رساندن خستگی کاربر هنگام فعالیت و افزایش دقت عملکرد محصول- مجهز به سیستم گردش هوای داخلی پیشرفته- دارای دسته اصلی گردان جهت افزایش سرعت کار در زوایای مختلف و راحتی و بهبود کنترل کاربر- دارای قابلیت soft start یا شروع نرم جهت ایمنی کاربر در لحظه روشن کردن دستگاه- دارای بلبرینگ‌های ضد گردوغبار NSK جهت افزایش طول عمر موتور و عملکرد روان تر- قابلیت تعویض سریع و آسان صفحه برش- طراحی منحصربفرد در قسمت جاذغالی جهت تعویض سریع و آسان ذغال‌ها- مجهز به سیستم قفل‌کن شفت پیشرفته جهت نصب آسان و ایمن صفحه برش- دارای کلید ضد گرد وغبار جهت کاهش نفوذ گرد وغبار به داخل فرز به ویژه در مصارف ساختمانی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ مینی فرز آهنگری توسن مدل ۳۳۸۴A

مینی فرز آهنگری توسن مدل 3384A

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۰*۱۳*۱۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۳.۳ کیلوگرم
  • توان
    ۱۲۰۰ وات
  • سرعت حرکت آزاد
    ۱۱۰۰۰
  • قطر صفحه
    ۱۱۵ میلی‌متر
  • اقلام همراه
    آچاردسته کمکیمهره زیر و رومحافظ صفحه
  • سایر توضیحات
    پوسته گیربکسی آلومینیومی با کیفیتدارای دسته کمکی ضد لرزشدارای حفاظ قابل تنظیممجهز به شستی قفل کن کلید برق به منظور سهولت در کار مداوم با ابزارمجهز به قفل کن مخصوص جهت جلوگیری از روشن شدن ناخواسته دستگاهدارای کابل برق ۳ متری با روکش ضخیمقابلیت تعویض آسان ذغالقابلیت تعویض سریع و اسان صفحه برشدارای قطعات با کیفیت به منظور افزایش طول عمر ابزار

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ فرز آهنگری باس مدل LIFE_STYLE

فرز آهنگری باس مدل LIFE_STYLE

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۰x15x10 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲ کیلوگرم
  • توان
    ۱۷۵۰ وات
  • سرعت حرکت آزاد
    ۲۰۰۰
  • قطر صفحه
    ۱۸۰ میلی‌متر
  • اندازه سوراخ اتصال
    ۴۰x10x15
  • ویژگی‌های فرز و سنگ رومیزی
    حفاظ
  • سایر توضیحات
    موتور دستگاه ۱۷۵۰ وات می باشد ✔ قطر صفحه ۱۸۰ میلیمتر می باشد ✔ دارای دیمر تغییر سرعت می باشد ✔ ۱۰۰۰-۸۵۰۰ دور بر دقیقه می باشد ✔ دارای آچار تعویض سنگ و دسته می باشد ✔ سیم پیچ تمام مس دارد ✔ امکان استفاده جهت پولیش را دارد ✔ کیفیت بسیار بالا دارد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید فرز آهنگری در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می‌توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه‌ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید شکم بند بارداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا