زنانه

سوتین زنانه، راهنمای خرید سوتین مجلسی شیشه‌ای شیک به همراه قیمت روز

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید سوتین زنانه باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

سوتین زنانه اولین چیزی که می‌پوشید و آخرین چیزی است که آن را در می‌آورید. امروز در مورد لباس زیر زنانه صحبت می‌کنیم. لباس زیر شما اساس لباس شماست، بنابراین انتخاب لباس زیر مناسب برای زندگی روزمره شما بسیار مهم است. شما ممکن است سوتین زنانه خود را کالایی بی ارزش بدانید، اما در واقعیت، سوتین درست یا غلط می‌تواند ظاهر شما را به سادگی ایجاد کند یا آن را خراب کند. هیچ کس دوست ندارد سینه‌هایش زیر سیم‌ها در پوست سوراخ شوند یا تسمه‌ها شما را در قفس بیاندازند و نفس شما را بند بیاورند. در عوض سوتین زنانه شما باید پوشش کافی، ساپورت و روکشی بدون درز به شما بدهد تا فراموش کنید که در وهله اول حتی یکی از آن‌ها را پوشیده‌اید.

پیدا کردن سوتین زنانه عالی یک کار دلهره آور است که ممکن است برای بسیاری دشوار باشد، اما خوشبختانه شما ما را برای کمک به شما در یافتن سوتین زنانه مناسب خود به صورت آنلاین در اختیار دارید. روزهایی که مجبور بودید برای به دست آوردن تناسب اندام به فروشگاه بروید، گذشته است. با این ترفندها می‌توانید یک سوتین زنانه عالی را به صورت آنلاین نیز تهیه کنید. اگر برای خرید سوتین بیرون رفته‌اید و با یک سوتین به خانه آمده‌اید که مناسب شما نیست، می‌دانید که این تجربه چقدر می تواند خسته کننده باشد. برای چنین لباس کوچکی، خرید سوتین زنانه می‌تواند سخت ترین کار دنیا باشد. با در نظر گرفتن این موضوع، می‌خواهیم نکاتی را برای خرید سوتین زنانه به اشتراک بگذاریم تا دفعه بعدی خرید سوتین‌تان را به بهترین شکل ممکن انجام دهید.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید سوتین زنانه را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این لباس زیر با ارزش به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مقاله شما را با انواع سوتین زنانه آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید سوتین زنانه باید به آن‌ها توجه داشته باشید را آموزش می‌دهیم.

سوتین زنانه چیست و چه کاربردی دارد؟

سینه بند که معمولاً سوتین نامیده می‌شود، یک لباس زیر زنانه است که برای حمایت از سینه‌ها ساخته شده است. سوتین‌ها به طور کلاسیک متناسب هستند و کاری خیلی بیشتر از ساپورت کردن سینه‌ها انجام می‌دهند. با گذشت زمان، سوتین‌ها به لباس‌های کاربردی تبدیل شده‌اند که از لباس‌های مد روز پشتیبانی می‌کنند و ما در وب سایت کیمیک از صمیم قلب به جنبه شیک این چیزهای ظریف اعتقاد داریم. ما به شما سوتین‌هایی پیشنهاد می‌کنیم که نه تنها برای ارائه نوع حمایت مناسب هستند، بلکه زیبا بوده و باعث می‌شوند در تمام طول روز احساس شادی، جذابیت و راحتی داشته باشید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید جوراب شلواری زنانه

مزایای پوشیدن سوتین زنانه:

  • جلوگیری از افتادگی سینه: سینه‌های زنان از چربی و غدد تشکیل شده‌اند. اگرچه رباط‌ها حمایت لازم را فراهم می‌کنند، سینه‌های هر خانمی در نهایت تقریباً آویزان می‌شوند. برای جلوگیری از این امر، دختران باید سوتین بپوشند. پوشیدن سوتین سینه‌ها را بلند می‌کند و تا حدی از افتادگی سینه‌ها جلوگیری می‌کند.
  • سینه‌های شما را پشتیبانی می‌کند: برخلاف باور عمومی، استفاده اولیه از سوتین‌ها صرفاً جهت بهبود ظاهر سینه‌ها نیست. یک سوتین خوب باید از سینه‌ها حمایت کند و راحتی شما را افزایش دهد. مجموعه سوتین‌های وب سایت کیمیک با کیفیت بالا به‌طور ویژه طراحی شده‌اند تا حمایتی باورنکردنی از سینه‌ها و شانه‌ها داشته باشند. این همچنین به بهبود وضعیت بدن شما کمک می‌کند، به خصوص اگر سینه‌های سنگینی دارید.
  • راحتی بالا هنگام استفاده: در هنگام خواب است که پوشیدن سوتین می‌تواند باعث ناراحتی زنان شود. با این حال، یک روز کامل بدون سینه بند نیز می‌تواند باعث ناراحتی شما شود. کشیدن و پرش سینه‌ها در طول فعالیت روزانه می‌تواند منجر به درد شود. به همین دلیل پوشیدن سوتین مهم است. طیف گسترده ای از سوتین‌های بی سیم کیمیک به طور هوشمندانه‌ای طراحی شده است تا تناسب کامل را با وزن سبک به شما ارائه دهد. این به معنای راحتی فوق العاده در تمام طول روز است.
  • باعث بهبود شکل سینه‌ها می‌شود: امروزه بسیاری از زنان در مورد اندازه، شکاف و شکل سینه‌های خود اطمینان ندارند. به همین دلیل، برخی از خانم‌ها به دنبال درمان‌های زیبایی دیگری نیز هستند که در بیشتر موارد غیرضروری است. اما آیا می‌دانستید پوشیدن یک سوتین با کیفیت نیز می‌تواند این کار را انجام دهد. در میان بسیاری از موارد استفاده از سوتین برای کمک به ایجاد صلح با عیوب یکی است. پوشیدن سینه بند مناسب می‌تواند به شما کمک کند سینه خود را در حالت بهتری نگه دارید. بنابراین می توانید اعتماد به نفس بیشتری نسبت به بدن خود داشته باشید.
  • افزایش اعتماد به نفس: آنچه زیر لباس زیبای خود می پوشید می‌تواند نقش مهمی در احساس شما نسبت به خود و حمل خود داشته باشد. شما باید در هر موقعیتی احساس اعتماد به نفس داشته باشید. یک سوتین مناسب و راحت می تواند وضعیت بدن، زبان بدن شما را بهبود بخشد و متعاقباً اعتماد به نفس شما را افزایش دهد.

طیف گسترده سوتین‌های ینینچی اعتماد به نفس بسیاری از زنان را در سراسر جهان جلب کرده است. فرقی نمی‌کند لباسی مناسب بپوشید، تاپ یقه‌دار یا لباس بدون پشت، سوتین عالی را به صورت آنلاین در وب سایت کیمیک خواهید دید که با عملکرد و استایل ترکیب شده است. فراموش نکنید، این سوتین‌های شیک مطمئنا به استایل و اعتماد به نفس شما می افزایند.

اکنون که با کاربردهای سوتین هماهنگ شده‌اید، سبک‌های مختلف سوتین‌های مجموعه کیمیک را بررسی کنید. از سوتین ورزشی و سوتین روزمره گرفته تا سوتین بدون درز و چند طرفه، مجموعه عظیمی از سوتین‌ها را در سبک، اندازه، رنگ، پارچه خواهید دید. کمد لباس خود را با سوتین‌های باکیفیت تهیه کنید و استایل خود را با اطمینان تقویت نمائید.

از چه سنی سوتین ببندیم؟

گرفتن اولین سینه بند برای هر دختری بسیار مهم است. ممکن است در مورد آن احساس هیجان، خجالت یا ترکیبی از هر دو را داشته باشید. این امری رایج است و شما نباید نگران آن باشید. راه‌هایی برای تشخیص اینکه چه زمانی به سوتین نیاز دارید وجود دارد، اما مهم است که به یاد داشته باشید که در هر دختری متفاوت بوده و ممکن است شما با سرعتی متفاوت از دوستانتان رشد کنید و این اشکالی ندارد.

به دنبال جوانه‌های سینه باشید:

اگر این جوانه‌های کوچک سینه را می بینید، وقت آن است که اولین سوتین خود را بگیرید. جوانه‌های سینه برجستگی‌های کوچکی هستند که در زیر هر نوک پستان ظاهر می‌شوند. با این حال، اگر دختری نسبت به سینه‌هایش خودآگاه است، ممکن است زمان آن رسیده باشد که سوتین بگیرد، صرف نظر از رشد فیزیکی که دارد.

  • هنگامی که سینه‌ها شروع به جوانه زدن می کنند، باید مقداری حساسیت یا درد احساس کنید. این طبیعی است و جای نگرانی نیست. این فقط به این معنی است که شما شروع به توسعه کرده‌اید.
  • سپس نوک سینه‌‌ها و دایره پوست اطراف آن‌ها تیره‌تر و بزرگتر می‌شوند. سپس سینه‌ها شروع به رشد بیشتری می‌کنند، در ابتدا شاید شکلی نوک تیز داشته باشند.

میانگین سنی دختران را درک کنید:

میانگین سنی برای یک دختر برای شروع پوشیدن سوتین ۱۱ سالگی است. برخی از دختران در ۸ سالگی به یک سوتین نیاز دارند و برخی از دختران تا سن ۱۴ سالگی به آن نیاز ندارند و در هر دختری متفاوت است.

  • گاهی اوقات دخترانی که واقعاً آنقدر رشد نکرده‌اند، درخواست می‌کنند که سوتین بپوشند، زیرا دوستشان سوتین می‌پوشد. آن‌ها می‌توانند با امتحان یک سوتین تمرینی شروع کنند.
  • همچنین می‌توانید با پوشیدن یک تاپ زیر پیراهن خود شروع کنید. در هر صورت، نباید استرس داشته باشید که آیا مانند سایر دختران در حال رشد هستید یا خیر. هرکس با سرعت خودش حرکت می‌کند و این اشکالی ندارد.

علائم بلوغ را بشناسید:

رشد جوانه‌های سینه تنها یکی از بسیاری از تغییراتی است که یک دختر با شروع بلوغ در بدن خود مشاهده می‌کند.

  • او ممکن است شروع به رشد موهای ناحیه تناسلی کند. در برخی از دختران، موهای ناحیه تناسلی در واقع قبل از ظاهر شدن جوانه‌های سینه ایجاد می‌شوند.
  • بلوغ می‌تواند باعث افزایش وزن دختر بخصوص در ناحیه شکم شود. ممکن است شکم گردتر به نظر برسد. این یک نشانه طبیعی است که یک دختر شروع به بلوغ جسمی می‌کند.
  • همچنین ممکن است دختر شروع به قاعدگی کند، اگرچه ممکن است در ابتدا پریودهای او بسیار نادر باشد. همه این موارد نشانه‌های طبیعی بلوغ هستند.

روش انتخاب اولین سوتین:

برای اولین بار از یک سوتین تمرینی استفاده کنید:

وقتی نوک سینه‌ها شروع به بیرون زدگی می‌کنند، دختران می‌توانند از یک سوتین آموزشی یا تاپ تاپ استفاده کنند. این سوتین‌ها بسیار راحت‌تر هستند و تقریباً شبیه تاپ‌های کراپ به نظر می‌رسند، بنابراین ممکن است کمتر احساس خجالت کنید زیرا آن‌قدر واضح نیستند.

  • شما می‌خواهید یک سوتین بسیار راحت برای اولین انتخاب خود پیدا کنید. دلیلی وجود ندارد که یک دختر جوان یک سوتین فانتزی یا توری داشته باشد. سوتین‌های تمرینی معمولاً سوتین‌های نخی ساده و کشیده بدون فنجان هستند.
  • سوتین ورزشی یک ایده خوب دیگر برای کلاس بدنسازی یا اگر در هر ورزش تیمی هستید می‌باشد. از آنجایی که سوتین‌های ورزشی به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که در ناحیه فنجان صاف‌تر باشند و بسیار راحت هستند، می‌توانند انتخاب‌های خوبی برای اولین سوتین شما باشند، حتی اگر ورزش نمی‌کنید. اگر بیشتر رشد کرده‌اید، یک سوتین با یک فنجان نرم انتخاب کنید.
  • خودتان را اندازه بگیرید یا از مادرتان بخواهید هر چهار هفته یکبار شما را اندازه بگیرد تا بتوانید بفهمید چه زمانی به یک سوتین فنجانی نرم نیاز دارید. اینها به بالا فشار نمی‌آورند یا شکل سینه را تغییر نمی‌دهند، بنابراین برای دختران جوان مناسب هستند و همچنین راحت هستند.
  • سوتین‌های زیر سیم نیز انتخاب عاقلانه‌ای برای اولین سوتین نیستند. آن‌ها برای دخترانی با سینه‌های بسیار بزرگ حمایت بیشتری می‌کنند، از آنجایی که شما تازه شروع به رشد کرده‌اید، احتمالاً نیازی به این کار نیست.
  • در صورت تمایل می‌توانید سوتینی را انتخاب کنید که شبیه رنگ پوست شما باشد تا از روی پیراهن شما نمایان نشود. خرید سوتین‌ها در رنگ‌های مختلف می‌تواند به شما کمک کند که آن‌ها را با پیراهن هماهنگ کنید، به طوری که آن‌ها کاملاً نمایان نمی‌شوند. به عنوان مثال، نمی‌خواهید یک سوتین مشکی با پیراهن سفید بپوشید، مگر اینکه پوست تیره‌تری داشته باشید.

در مورد زیر و بم استفاده از سوتین بیاموزید:

یک دختر ممکن است نیاز داشته باشد چیزهایی را بیاموزد که زنان مسن تر آن‌ها را بدیهی می‌دانند.

  • به عنوان مثال، یک دختر ممکن است نیاز داشته باشد که بداند شما نیازی به پوشیدن سوتین در شب ندارید. برخی از سوتین‌ها دارای بالشتک هستند، اما برخی دیگر ندارند، هنگامی که یک دختر تازه شروع به رشد کرده است، بالشتک لازم نیست.
  • می‌توانید از کیسه شستشو برای محافظت از سینه بند در برابر آسیب در طول چرخه شستشو استفاده کنید.
  • اولین خطوط سینه بند را می‌توانید در بسیاری از فروشگاه‌های بزرگ و در بسیاری از خطوط لباس زیر زنانه پیدا کنید. این می‌تواند انتخاب خوبی برای اولین سوتین دخترانه باشد.

درباره سایز سوتین بیشتر بدانید:

از مادر یا بزرگسال دیگری در مورد بلوغ بپرسید. برای بسیاری از دختران، گرفتن اولین سوتین یک تجربه پیچیده است. اگر سریعتر یا کندتر رشد می کنید، ممکن است نگران باشید که توسط پسران یا دختران دیگر مورد آزار و اذیت قرار بگیرید. بدانید که این احساسات حساس طبیعی هستند. چه کسی می داند، ممکن است مادرتان ابتدا آن را برای شما مطرح کند.

  • از مادر یا بزرگسال دیگری کتابی بخواهید که بلوغ را توضیح دهد. به او توضیح دهید که در بدن شما چه می گذرد. در مورد احساسات خود باز باشید. گاهی پسرها دخترها را در مورد سوتین مسخره می‌کنند. اگر این اتفاق برای شما افتاده نگران نباشید، شایع است.
  • بدانید که زنان بدون توجه به اندازه سینه هایشان زیبا هستند. دختران ممکن است نگران باشند اگر سینه‌هایشان کوچک است یا اگر بزرگ هستند اذیت شوند. بدانید که زنان در هر شکل و اندازه ای هستند.
  • اگر احساس خجالت می‌کنید نگران نباشید. اگر احساس خجالت می‌کنید درک کنید که این در سن شما طبیعی است.
  • اگر والدین دختری هستید، موضوع را با دیگران دوستان، خواهر و برادر در مقابل او مطرح نکنید.

بدانید که چگونه اندازه سوتین تعیین می‌شود:

شما می‌خواهید مطمئن شوید که اندازه سوتین مناسب را انتخاب کرده‌اید تا راحت و به‌درستی آن‌ها را حمایت کنید.

  • در ایالات متحده، اندازه سوتین به دو قسمت تقسیم می شود: اندازه سینه و اندازه فنجان. اندازه سینه یک عدد زوج است، مانند ۳۲، ۳۴، ۳۶ و غیره. اندازه‌های فنجان با حروف است، مانند A، B، یا C. در کشورهای دیگر، مانند انگلستان، اندازه های فنجان می‌تواند متفاوت باشد (AA، A، B، C، D، DD، و غیره).
  • یک فروشنده در یک فروشگاه بزرگ شما را برای یک سوتین اندازه گیری می‌کند یا می‌توانید آن را در خانه انجام دهید یا از مادر یا خواهر بزرگتر خود کمک بخواهید. از یک متر نوار استفاده کنید. برای تعیین اندازه سینه، متر نوار را زیر سینه‌ها و اطراف پشت بکشید. آن را محکم نگه دارید، اما نه خیلی سفت. اندازه گیری بر حسب اینچ خواهد بود. ۵ اینچ به آن عدد اضافه کنید. این اندازه سینه شماست.
  • برای اندازه فنجان، متر نوار را محکم در اطراف بدن خود در کامل ترین قسمت سینه حلقه کنید. اندازه قفسه سینه خود را از آن رقم کم کنید. تعداد باقی مانده باید بین ۱ اینچ تا ۴ اینچ باشد. اندازه فنجان را اینگونه تعیین می‌کنید.
  • اندازه یک فنجان سوتین AA کمتر از یک اینچ است. یک اینچ یک A، ۲ اینچ a B، ۳ اینچ یک C و ۴ اینچ یک D است. اگر در نهایت یک عدد فرد دارید، به عدد زوج بعدی گرد کنید. این امر به ویژه در مورد دختران جوان بسیار مهم است، زیرا آن‌ها به قدری سریع رشد می‌کنند که اگر آن‌ها را به سمت پایین گرد کنید، برای مدت طولانی در سینه بند قرار نمی‌گیرند. دختران معمولاً وقتی یک کاپ A دارند برای سوتین آماده هستند.

نحوه پوشیدن سوتین را یاد بگیرید:

اگر نیاز دارید به مادرتان بگوئید که نمی‌دانید چگونه سوتین بپوشید، خجالت نکشید. به بسیاری از دختران باید نشان داده شود که چگونه این کار را انجام دهند و سوالی ندارد.

  • برای پوشیدن سینه بند، بازوهای خود را از بند سوتین قرار دهید و به جلو خم شوید تا سینه ها داخل فنجان بیفتند. پشت را در قلاب وسط ببندید در سوتین‌های ورزشی چیزی برای بستن وجود ندارند، که آن‌ها را برای اولین سوتین انتخاب خوبی می‌کند.
  • در صورت لزوم تسمه‌ها را تنظیم کنید و پشت آن را روی یک گیره دیگر ببندید تا اندازه تغییر کند.
  • می‌توانید از مادرتان بخواهید که شما را به یک فروشگاه بزرگ ببرد و شما را اندازه‌گیری کند و اولین سوتین‌تان را ببندد. برخی از مادران سعی می‌کنند آن را به یک روز سرگرم کننده برای مادر و دختر تبدیل کنند.

انواع سوتین زنانه موجود در بازار:

۷ سوتینی که هر زنی باید داشته باشد:

اگر هر یک از این سوتین‌ها را در کشوی لباس زیرتان دارید، برای همیشه در آرامش خواهید بود و لباس زیرتان کمترین دغدغه شماست.

  1. سوتین غیر سیمی زنانه بدون بالش: یک سوتین معمولی باید بخشی از کمد لباس همه باشد تا هر روز با تناسب یکپارچه زیر پیراهن‌ها، تی‌شرت‌ها و کورت‌های معمولی که راحت‌تر از آن است، کنار بیاید.
  2. سوتین چند طرفه با چاپ گلدار زیر سیم دار زنانه: سوتین‌های کسل کننده ساده جین خود را برای تقویت گل کنار بگذارید تا به شما این اعتماد به نفس را بدهد و در عین حال پوشش و راحتی نهایی را به لطف پد و سیم زیرین ارائه دهد.
  3. سوتین فشاری زیر سیمی با بالشتک سنگین آمانته: برای اینکه به خودتان دکلته بیشتری بدهید تا فرم کامل تری به شما بدهد، یک سوتین فشار به بالا به کمک شما می‌آید که بسیار ارزان تر و بهتر از زیر تیغ جراحی رفتن است.
  4. سوتین سیمی بدون پد زنانه: بسیاری از آن‌ها بالشتک‌ها را دست و پا گیر می‌دانند، اما همچنان به حمایت کافی نیاز دارند، برای آن‌ها هیچ چیزی به یک سوتین توری با سیم زیرین برای پشتیبانی بهینه نزدیک نمی‌شود.
  5. سوتین زنانه بدون تسمه چند طرفه بالدار: سینه بند بدون تسمه جام مقدس همه سوتین هاست که در زمانی که انتظارش را ندارید به کارتان می‌آید. آن را با بند‌های مختلف بپوشید تا آن را به همراه لباس‌های گردن آویزان بپوشید و به دنبال انتخاب برهنه‌ای مانند این باشید که با تمام لباس‌های شما هماهنگ باشد.
  6. سینه بند سیمی بالدار زنانه: این سوتین توری سرگرم کننده و لاستیک مانند یک تاپ نیم تنه ای است که می تواند زیر پیراهن ها پوشیده شود و هر چیزی را با همان لطافت به لباس می‌پوشاند.
  7. سوتین بدون پد زنانه: سوتین عالی وجود دارد که بهترین‌های هر دو دنیا را به شما می‌دهد. این سینه بند سبکی را ارائه می دهد که مطمئناً در تمام طول سال به شما اعتماد به نفس مناسبی می‌دهد.

حتما بخوانید: راهنمای خرید کاپ قاعدگی

نکات مهمی که قبل از خرید سوتین زنانه باید در نظر بگیرید:

  1. خودتان را اندازه بگیرید: اولین قدم برای یافتن سوتین مناسب برای شما این است که اندازه خود را بشناسید و اگر روش صحیح اندازه گیری خود را بدانید می‌توانید به آن دست پیدا کنید. سوتینی که گشاد باشد، وقتی دست‌هایتان را دراز می‌کنید، طرف‌هایتان جابه‌جا می‌شود و سوتینی که تنگ است، روی پهلوها برآمده می‌شود. برای اندازه گیری خود، یک متر نواری بردارید و باند خود را اندازه بگیرید، ناحیه درست زیر سینه‌ها. سپس سینه خود را با چرخاندن متر دور پشت خود تا کامل ترین قسمت سینه اندازه گیری کنید. اندازه بند شما با کم کردن اندازه سینه، اندازه فنجان مناسب را به شما می دهد که در آن هر اینچ برابر با یک فنجان است.
  2. شکل سینه خود را تعیین کنید: هر شکل سینه به نوع خاصی از سینه بند نیاز دارد. در حالی که شکل‌های گرد می‌توانند هر سینه بند شناخته شده برای بشریت را بر اساس علاقه خود بپوشند، هر شکلی نیازهای متفاوتی دارد. نیم‌تنه‌های زنگوله‌ای باید به دنبال یک سوتین با پوشش کامل باشند، در حالی که نیم‌تنه‌های باریک باید از یک سوتین بلند استفاده کنند تا دکلته کاملی داشته باشند.
  3. مناسبت و لباس: لباس شما بخش بزرگی از نوع سوتینی را که باید داشته باشید تعیین می کند. به عنوان مثال، هرگز نباید نگران نپوشیدن سوتین با لباس بدون پشت باشید. در عوض یک سوتین بدون پشت با بند بدون بند بپوشید که به شما این توهم را می‌دهد که سوتین نپوشیده‌اید و در عین حال راحت هستید. سوتین بدون بند برای لباس تیوپی ایده آل است، در حالی که یک لباس بالکن با یقه نازنین باید با سوتین بالکن پوشیده شود.
  4. به جای مناسب بروید: فروشگاهی را انتخاب کنید که طیف گسترده‌ای از سوتین‌ها و سینه‌بندهای آموزش دیده را در اختیار داشته باشد. ابتدا خودتان را به عنوان یک راهنما بسنجید تا بدانید وقتی به آنجا رسیدید از کجا شروع کنید.
  5. یک لیست تهیه کنید: با فهرستی از سوتین هایی که نیاز و قصد خرید دارید به فروشگاه بروید. این از فردی به فرد دیگر متفاوت است، اما دو سوتین برهنه، دو سوتین مشکی، یک سوتین بدون بند، یک سوتین ورزشی و یک سوتین بدون سیم برای راحتی، نقطه شروع خوبی است.
  6. تیپ بدنی خود را بشناسید: از تیپ بدنی خود آگاه باشید تا بدانید به دنبال چه سوتین هایی باشید. به عنوان مثال، اگر بیشتر به شکل «سیبی» سنگین‌تر هستید، احتمالاً به دنبال سوتین‌های پوشش‌دهنده‌تر هستید، نه نیم‌کاپ. اگر مطمئن نیستید که چه تیپ هستید، یک راهنمای کامل بر اساس تیپ بدنی را می‌توانید در راهنمای لوسیانی درباره همه سوتین‌ها، کتاب سوتین، پیدا کنید.
  7. شفافیت را بررسی کنید: یک تی شرت نازک بپوشید یا به فروشگاه بیاورید تا بتوانید ببینید که هر سوتین در شدیدترین شرایط چگونه به نظر می رسد. اولین باری که آن را می پوشید هیچ غافلگیری نمی‌خواهید.
  8. انعطاف پذیر باشید: اگر در بند هستید و سوتینی وجود دارد که واقعاً آن را دوست دارید، اما اندازه شما را ندارد، معمولاً خوب است که اندازه بند را بالا ببرید و اندازه فنجان را کاهش دهید یا برعکس.
  9. چشمی باهوش داشته باشید: از گذاشتن سوتین نترسید و با چشم انتقادی در آینه با خود روبرو شوید. اگر شکاف، ریزش، حفاری یا سایر نشانه‌های عدم تناسب را مشاهده کردید، سوتین مناسب نیست. بچرخید و به پشت هم نگاه کنید. بند پشتی نیز در مورد تناسب مناسب می تواند بسیار گویا باشد. هیچ شکاف، سوار شدن به بالا یا برآمدگی نباید وجود داشته باشد.
  10. لوازم جانبی را دریافت کنید: فراموش نکنید که برخی از لوازم جانبی سینه بند را نیز بردارید، بنابراین بسته به چیزی که می پوشید، از هرگونه پاس مصنوعی اجتناب کنید. گلبرگ های سینه و نوار چسب دو طرفه همیشه خوب است که در دست داشته باشید.
  11. در یک سایز گیر نکنید: تاریخ بازدید خود را یادداشت کنید و مطمئن شوید که شش ماه تا یک سال بعد برای یک سفر دیگر برنامه ریزی کنید. اندازه سینه بند به دلیل افزایش وزن، تغییرات هورمونی، افزایش سن و سایر تغییرات زندگی در نوسان است، بنابراین مهم است که حداقل سالی یک بار تناسب اندام داشته باشید. سوتین‌ها نیز به دلیل فرسودگی هر شش ماه تا یک سال نیاز به تعویض دارند.
  12. مراقب سوتین‌های خود باشید: هنگامی که خرید خود را انجام دادید، این به شما بستگی دارد که از سوتین خود به خوبی مراقبت کنید. شستشوی دستی بهتر است، اما اگر نیاز به گذاشتن آن در ماشین لباسشویی دارید، مطمئن شوید که سوتین در یک کیسه لباس محافظ قرار دارد. آن را همیشه در هوای آزاد خشک کنید. هرگز سوتین خود را در خشک کن قرار ندهید.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید سوتین زنانه مورد نیازتان را خریداری کنید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه سوتین زنانه زیبا، ارزان و پرفروش موجود در بازار زا برای شما جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر محصول یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.


۱ سوتین زنانه ماییلدا مدل بدون فنر کد ۳۴۰۰-MY رنگ قرمز

سوتین زنانه ماییلدا مدل بدون فنر کد 3400-MY رنگ قرمز

مشخصات

  • جنس
    الاستین
  • طرح
    طرح‌دار
  • مدل لباس زیر بالاتنه
    تی شرت
  • نحوه بسته شدن لباس زیر
    قزن
  • فرم داخلی
    بدون پد
  • نگهداری
    – شست شو در دمای ۳۰ درجه سانتی گراد- بدون استفاده از سفید کننده – بهتر است از محفظه مخصوص شست و شوی لباس زیر استفاده شود
  • جزئیات
    – سوتین بدون فنر-بدون پد -بسیار راحت و مناسب استفاده روزمره

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ سوتین زنانه کارنا رز مدل فنردار کد ۳۳۷۷-۵ رنگ قهوه ای

سوتین زنانه کارنا رز مدل فنردار کد 3377-5 رنگ قهوه ای

مشخصات

  • جنس
    تور
  • طرح
    طرح‌دار
  • مدل لباس زیر بالاتنه
    تی شرت
  • نحوه بسته شدن لباس زیر
    قزن
  • فرم داخلی
    بدون پد
  • نگهداری
    – شست شو در دمای ۳۰ درجه سانتی گراد- بدون استفاده از سفید کننده – بهتر است از محفظه مخصوص شست و شوی لباس زیر استفاده شود
  • جزئیات
    – سوتین فنردار کارنا رز-دارای بندهای قابل تنظیم-بدون پد-قزن ۲ ردیفه-قسمت های توری و گیپوری بدن نما

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ سوتین زنانه پانیذ مدل فنردار کد ۶۶۳۷۰-new رنگ مشکی

سوتین زنانه پانیذ مدل فنردار کد 66370-new رنگ مشکی

مشخصات

  • جنس
    الاستین
  • طرح
    طرح‌دار
  • مدل لباس زیر بالاتنه
    تی شرت
  • نحوه بسته شدن لباس زیر
    قزن
  • فرم داخلی
    بدون پد
  • نگهداری
    – شست شو در دمای ۳۰ درجه سانتی گراد- بدون استفاده از سفید کننده – بهتر است از محفظه مخصوص شست و شوی لباس زیر استفاده شود
  • جزئیات
    – سوتین فنر دار پانیذ-بدون پد -بسیار راحت و مناسب استفاده روزمره

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ سوتین زنانه مدل کش پهن طرح پامچال رنگ زرد

سوتین زنانه مدل کش پهن طرح پامچال رنگ زرد

مشخصات

  • جنس
    الیاف نخی
  • طرح
    ساده
  • مدل لباس زیر بالاتنه
    پلانج
  • نحوه بسته شدن لباس زیر
    قزن
  • فرم داخلی
    بدون پد
  • توضیحات جنس
    دو ردیف قزن سه‌قزنه؛ بدون فنرمدل بوقی (سینه‌ها را بالا و نسبتا نوک‌تیز نشان می‌دهد) مناسب چهار فصل نرم و بسیار سبکزرد خورشیدی
  • نگهداری
    قبل از انداختن در ماشین لباسشویی، قزن‌های سوتین را ببندید.
  • کشور تولید کننده
    ایران
  • جزئیات
    دارای سایزبندی پرکاربرد و استاندارد ایرانی:سایز ۷۵ = دور تنه ۶۸ سانتی‌مترسایز ۸۰ = دور تنه ۷۴ سانتی‌مترسایز ۸۵ = دور تنه ۸۰ سانتی‌مترنکته؛ اندازه‌ها در حالت نکشیده گرفته شده و طبعا تا ۱۰ سانت کش می‌آید.کاپ استاندارد اکثر بانوان ایرانی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ سوتین زنانه پانیذ مدل بدون فنر کد ۳۱۰۰۶۸ رنگ مشکی

سوتین زنانه پانیذ مدل بدون فنر کد 310068 رنگ مشکی

مشخصات

  • جنس
    الاستین
  • طرح
    طرح‌دار
  • مدل لباس زیر بالاتنه
    تی شرت
  • نحوه بسته شدن لباس زیر
    قزن
  • فرم داخلی
    بدون پد
  • نگهداری
    – شست شو در دمای ۳۰ درجه سانتی گراد- بدون استفاده از سفید کننده – بهتر است از محفظه مخصوص شست و شوی لباس زیر استفاده شود
  • جزئیات
    – سوتین بدون فنر پانیذ-بدون پد -بسیار راحت و مناسب استفاده روزمره

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ سوتین زنانه مدل پوش آپ دکلته فنردار کد ۴۶۲۸ رنگ مشکی

سوتین زنانه مدل پوش آپ دکلته فنردار کد 4628 رنگ مشکی

مشخصات

  • جنس
    الاستین
  • طرح
    طرح‌دار
  • مدل لباس زیر بالاتنه
    پوش آپ
  • نحوه بسته شدن لباس زیر
    قزن
  • فرم داخلی
    پوش آپ
  • نگهداری
    – شست شو در دمای ۳۰ درجه سانتی گراد- بدون استفاده از سفید کننده- بهتر است از محفظه مخصوص شست و شوی لباس زیر استفاده شود
  • جزئیات
    -سوتین دکلته فنردار-دارای کش محکم و مقاوم-ضد حساسیت-دارای بندهای قابل تعویض -کاپ مدل پوش آپ- اسفنجی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ سوتین زنانه مدل کش پهن رنگ قرمز

سوتین زنانه مدل کش پهن رنگ قرمز

مشخصات

  • جنس
    الیاف نخی
  • طرح
    ساده
  • مدل لباس زیر بالاتنه
    پلانج
  • نحوه بسته شدن لباس زیر
    قزن
  • فرم داخلی
    بدون پد
  • توضیحات جنس
    دو ردیف قزن سه‌قزنه؛ بدون فنرمدل بوقی (سینه‌ها را بالا و نسبتا نوک‌تیز نشان می‌دهد) مناسب چهار فصل نرم و بسیار سبک
  • نگهداری
    قبل از انداختن در ماشین لباسشویی، قزن‌های سوتین را ببندید.
  • کشور تولید کننده
    ایران
  • جزئیات
    دارای سایزبندی پرکاربرد و استاندارد ایرانی:سایز ۷۵ = دور تنه ۶۸ سانتی‌مترسایز ۸۰ = دور تنه ۷۴ سانتی‌مترسایز ۸۵ = دور تنه ۸۰ سانتی‌مترنکته؛ اندازه‌ها در حالت نکشیده گرفته شده و طبعا تا ۱۰ سانت کش می‌آید.کاپ استاندارد اکثر بانوان ایرانی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ سوتین زنانه هلکر مدل ECOFY بسته ۳ عددی

سوتین زنانه هلکر مدل ECOFY بسته 3 عددی

مشخصات

  • جنس
    ملانژ
  • طرح
    راه‌راه
  • مدل لباس زیر بالاتنه
    تی شرت
  • نحوه بسته شدن لباس زیر
    قزن
  • فرم داخلی
    بدون پد
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • کشور تولید کننده
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ سوتین زنانه تولیدی راد مدل ۴۴۱ رنگ مشکی

سوتین زنانه تولیدی راد مدل 441 رنگ مشکی

مشخصات

  • جنس
    نخ
  • طرح
    ساده
  • مدل لباس زیر بالاتنه
    تی شرت
  • نحوه بسته شدن لباس زیر
    قزن
  • فرم داخلی
    بدون پد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ سوتین زنانه پانیذ مدل بدون فنر کد ۶۶۵۰۸-۴ رنگ سفید

سوتین زنانه پانیذ مدل بدون فنر کد  66508-4 رنگ سفید

مشخصات

  • جنس
    الاستین
  • طرح
    طرح‌دار
  • مدل لباس زیر بالاتنه
    تی شرت
  • نحوه بسته شدن لباس زیر
    قزن
  • فرم داخلی
    بدون پد
  • نگهداری
    – شست شو در دمای ۳۰ درجه سانتی گراد- بدون استفاده از سفید کننده – بهتر است از محفظه مخصوص شست و شوی لباس زیر استفاده شود
  • جزئیات
    – سوتین بدون فنر-بدون پد -قسمت هایی از پارچه این ست به صورت توری و بدن نما است-بسیار راحت و مناسب استفاده روزمره

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ سوتین زنانه پانیذ کد ۳۱۷۱-۶۶۳۱۸-۱۴

سوتین زنانه پانیذ کد 3171-66318-14

مشخصات

  • جنس
    نخ
  • طرح
    ساده
  • مدل لباس زیر بالاتنه
    تی شرت
  • نحوه بسته شدن لباس زیر
    قزن
  • فرم داخلی
    بدون پد
  • کشور تولید کننده
    ایران
  • جزئیات
    -با دوخت چند ردیفه داخلی برای دوام و راحتی بیشتر-دارای قابلیت تنظیم بند

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ سوتین زنانه کد ۱۰۱۵o

سوتین زنانه کد 1015o

مشخصات

  • جنس
    تریکو
  • طرح
    طرح‌دار
  • مدل لباس زیر بالاتنه
    بالکنی
  • نحوه بسته شدن لباس زیر
    قزن
  • فرم داخلی
    بدون پد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ سوتین زنانه مدل Nice9

سوتین زنانه مدل Nice9

مشخصات

  • جنس
    نخ
  • طرح
    ساده
  • مدل لباس زیر بالاتنه
    تی شرت
  • نحوه بسته شدن لباس زیر
    قزن
  • فرم داخلی
    بدون پد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ سوتین زنانه ماییلدا مدل بدون فنر کد ۳۴۰۰ رنگ سفید

سوتین زنانه ماییلدا مدل بدون فنر کد 3400 رنگ سفید

مشخصات

  • جنس
    الاستین
  • طرح
    طرح‌دار
  • مدل لباس زیر بالاتنه
    تی شرت
  • نحوه بسته شدن لباس زیر
    قزن
  • فرم داخلی
    بدون پد
  • نگهداری
    – شست شو در دمای ۳۰ درجه سانتی گراد- بدون استفاده از سفید کننده – بهتر است از محفظه مخصوص شست و شوی لباس زیر استفاده شود
  • جزئیات
    – سوتین بدون فنر-بدون پد -بسیار راحت و مناسب استفاده روزمره

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ سوتین زنانه پانیذ کد ۳۱۷۱-۹

سوتین زنانه پانیذ کد 3171-9

مشخصات

  • جنس
    نخ
  • طرح
    ساده
  • مدل لباس زیر بالاتنه
    تی شرت
  • نحوه بسته شدن لباس زیر
    قزن
  • فرم داخلی
    بدون پد
  • کد کالای محصول
    ۳۱۷۱-۹
  • کشور تولید کننده
    ایران
  • جزئیات
    •با دوخت چند ردیفه داخلی برای راحتی بیشتر•نحوه بسته شدن با قزن چند ردیفه•دارای قابلیت تنظیم بند

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ سوتین زنانه پانیذ مدل بدون فنر کد ۶۶۵۰۸-۳ رنگ سبز

سوتین زنانه پانیذ مدل بدون فنر کد 66508-3 رنگ سبز

مشخصات

  • جنس
    الاستین
  • طرح
    طرح‌دار
  • مدل لباس زیر بالاتنه
    تی شرت
  • نحوه بسته شدن لباس زیر
    قزن
  • فرم داخلی
    بدون پد
  • نگهداری
    – شست شو در دمای ۳۰ درجه سانتی گراد- بدون استفاده از سفید کننده – بهتر است از محفظه مخصوص شست و شوی لباس زیر استفاده شود
  • جزئیات
    – سوتین بدون فنر-بدون پد -قسمت هایی از پارچه این ست به صورت توری و بدن نما است-بسیار راحت و مناسب استفاده روزمره

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ سوتین زنانه پانیذ کد ۳۱۶۸-۲

سوتین زنانه پانیذ کد 3168-2

مشخصات

  • جنس
    نخ
  • طرح
    طرح‌دار
  • مدل لباس زیر بالاتنه
    تی شرت
  • نحوه بسته شدن لباس زیر
    قزن
  • فرم داخلی
    بدون پد
  • کد کالای محصول
    ۳۱۶۸-۲
  • کشور تولید کننده
    ایران
  • جزئیات
    •با دوخت چند ردیفه داخلی برای راحتی بیشتر•نحوه بسته شدن با قزن چند ردیفه•دارای قابلیت تنظیم بند

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ سوتین زنانه مدل BL500

سوتین زنانه مدل BL500

مشخصات

  • جنس
    نخ
  • طرح
    طرح‌دار
  • مدل لباس زیر بالاتنه
    بالکنی
  • نحوه بسته شدن لباس زیر
    قزن
  • فرم داخلی
    بدون پد
  • جزئیات
    -سوتین نخی-راحت و سبک-مناسب برای استفاده روزمره

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ سوتین زنانه مدل Nice8

سوتین زنانه مدل Nice8

مشخصات

  • جنس
    نخ
  • طرح
    ساده
  • مدل لباس زیر بالاتنه
    تی شرت
  • نحوه بسته شدن لباس زیر
    قزن
  • فرم داخلی
    پد دار

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ سوتین زنانه پانیذ مدل بدون فنر کد ۶۶۵۰۸-۸ رنگ سفید

سوتین زنانه پانیذ مدل بدون فنر کد 66508-8 رنگ سفید

مشخصات

  • جنس
    الاستین
  • طرح
    طرح‌دار
  • مدل لباس زیر بالاتنه
    تی شرت
  • نحوه بسته شدن لباس زیر
    قزن
  • فرم داخلی
    بدون پد
  • نگهداری
    – شست شو در دمای ۳۰ درجه سانتی گراد- بدون استفاده از سفید کننده – بهتر است از محفظه مخصوص شست و شوی لباس زیر استفاده شود
  • جزئیات
    – سوتین بدون فنر-بدون پد -قسمت هایی از پارچه این ست به صورت توری و بدن نما است-بسیار راحت و مناسب استفاده روزمره

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید سوتین زنانه در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید زیرپوش مردانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا