زنانه

جوراب شلواری زنانه‌، راهنمای خرید جوراب شلواری زنانه رنگ پا و گیپور ارزان

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید جوراب شلواری زنانه باید به آن ها توجه داشته باشید.

یکی از پوشاک مورد علاقه خانم‌های ایرانی جوراب شلواری زنانه است. این پوشاک در تمام فصل‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد اما بیشتر به دلیل خنک بودن در فصل تابستان پوشیده می‌شود. زمانی که به میهمانی‌های خانوادگی و مراسم جشن و عروسی می‌روید معمولا از پیراهن زنانه استفاده می‌کنید که برای استفاده از پیراهن نیاز به جوراب شلواری دارید، معمولا خیلی از بانوان به دلایل مختلف موافق به برهنه بودن پاها ندارند به همین علت از جواب شلواری زنانه استفاده می‌کنند. اگر جوراب شلواری خوب و مناسبی را برای خود انتخاب نکنید، ممکن است در طول مهمانی پاهای شما را اذیت کند و یا اینکه روی پاهای شما به خوبی قرار نگیرد به همین علت است که شما قبل از خرید جوراب شلواری زنانه باید اطلاعات کافی در مورد خرید آن داشته باشید.

در واقع جوراب شلواری یکی از پوشاک محبوب و مورد علاقه خانم‌ها محسوب می‌شود. انتخاب رنگ جوراب شلواری باید به درستی صورت بگیرد. زیرا اگر رنگ آن را بتوانید با سایر لباس‌های خود ست نمایید در مهمانی شما جذاب‌تر از سایرین به نظر می‌رسید و مانند یک نگین خواهید درخشید. با شروع شدن فصل بهار و تابستان به دلیل مطلوب شدن آب و هوا تمایل به پوشیدن این لباس بیشتر می‌شود. به طوری که خانم‌های جوان جوراب شلواری زنانه را علاوه بر استفاده در کوچه و خیابان برای مهمانی و جشن‌های شبانه هم استفاده می‌کنند. این‌جاست که به اهمیت این لباس مورد علاقه خانم‌ها بیشتر از همیشه پی‌میبرید.

اگر شما هم جزو آن دسته از خانم‌هایی هستید که به جوراب شلواری علاقه دارید و قصد خرید جوراب شلواری زنانه دارید. اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این لباس با مشکل مواجه شده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مطلب شما را با انواع جوراب شلواری زنانه آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم و کاربردی را که هنگام خرید جوراب شلواری باید به آن‌ها توجه داشته باشید را آموزش می‌دهیم.

جوراب‌شلواری زنانه چیست؟

یکی از پوشاک زیبا و مورد علاقه بانوان که شباهت زیادی به ساپورت یا همان جوراب ضخیم دارد. در واقع یک جوراب بلند است که به منظور پوشاندن پاها استفاده می‌شود. در زمان‌های گذشته که جوراب شلواری به وجود نیامده بود بانوان از جوراب ساق بلند به جای جوراب شواری زنانه استفاده می کردند، اما در سال ۱۹۶۰ این لباس اختراع و جایگزین جوراب ساق بلند شد. امروزه جوراب شلواری جایگاه مهمی در صنعت مد و پوشاک دارد. جوراب شلواری انواع مختلفی دارد که در ادامه به توضیح تک تک آن‌ها می پردازیم.

حتما بخوانید: راهنمای خرید دمپایی زنانه

انواع جوراب‌شلواری زنانه:

  • جوراب‌شلواری زنانه ساده: اولین نوع جوراب شلواری که بعد از انقلاب در اواخر ده هشتاد میلادی و اوایل دهه ۹۰ میلادی وارد کشور شد. این جوراب شلواری به رنگ مشکی و کرم ساده بود و هنوز هم به وسیله بانوان مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  • جوراب‌شلواری زنانه براق: در واقع همان جوراب شلواری‌های ساده هستند با این تفاوت که برای اینکه به پاهای شما جلوه ویژه‌ای بدهند از پارچه براق ساخته می‌شوند. از جوراب شلواری براق بیشتر برای پارتی و میهمانی های شبانه استفاده می‌شود. دختر خانم‌های جوان به این مدل جوراب شلواری بیشتر علاقه نشان می دهند.
  • جوراب‌شلواری زنانه ضخیم: با اینکه جوراب شواری در هر صورت همان جوراب‌شلواری است. خیلی از خانم‌های جوان که از نظر مذهبی مقداری مقیدتر هستند، از این مدل جوراب شلواری استفاده می‌کنند زیرا نسبت به سایر مدل‌ها مقداری ضخیم‌تر هستند. لازم به ذکر است مشکل اصلی اینکه نباید از جوراب شلواری استفاده کرد نمایش دادن فرم پاها می‌باشد.
  • جوراب‌شلواری زنانه نازک: این نمونه از جوراب‌شلواری بیشتر مورد توجه دختر خانم‌های جوان قرار دارد. به دلیل نازک بودن بیش از اندازه پاهای شما کاملا نمایان هستند. این نمونه جوراب‌شلواری بیشتر برای مجالس جشن و عروسی که مجلس فقط زنانه است مورد استفاده قرار می‌گیرند. البته این دیگر بستگی به اعتقادات خود شخص دارد که آن را در چه مکانی استفاده کند.
  • جوراب‌شلواری زنانه گیپور(پترن): نوع جدیدی از جوراب‌شلواری زنانه که به آن گیپور هم گفته می‌شود. این مدل با طرح های متنوع و زیبا تولید می‌شود. در کشور ایران به آن جوراب شلواری طرح دار هم می‌گویند. این مدل صرفا برای منزل و اتاق خواب ساخته شده با این حال گروهی از بانوان از این مدل در عروسی‌ها و مهمانی‌ها هم استفاده می‌کنند. برخی از مدل‌های آن فقط قسمت طرح پای شما را پوشش می‌دهد و در قسمت‌های بدون طرح پاهای شما نمایان است.
  • جوراب‌شلواری زنانه بافت: این مدل جوراب‌شلواری از کاموا بسیار نازک بافته می‌شود. به دلیل بالا بودن ضخامت این جوراب شلواری به آن جوراب شواری زمستانی هم گفته می‌شود. پشم به کار رفته میان لایه‌های بافته شده باعث می‌شود حتی نسبت به یک شلوار معمولی هم بیشتر پاهای شما را گرم نگهداری کند.
  • جوراب‌شلواری زنانه تور ماهی: این مدل از به هم بافته شدن چند نخ به همدیگر ایجاد می‌شود و دقیقا شبیه به تور ماهیگیری است به همین جهت به آن‌ها جوراب‌شلواری تور ماهی گفته می‌شود. این جوراب شلواری‌ها هم مانند تور ماهیگیری به ابعاد و شکل های مختلفی بافته می‌شود که ممکن است بافت دانه درشت یا دانه ریز باشد. این مدل بیشتر جنبه زیبایی دارد و قسمت کمتری از پا را پوشش می‌دهد.

علت استفاده از جوراب شلواری رنگ پا در بانوان چیست؟

پاهای بانوان معمولا از سن بلوغ به بعد به وسیله مقداری مو پوشیده می‌شود که حتی با اصلاح کردن هم آثار و نشانه‌های آن روی پا دیده می‌شود. یکی از دلایل استفاده خانم‌ها از جوراب شلواری رنگ پا این می‌باشد که به دلیل اینکه رنگ آن به پوست پا نزدیک است از نمای دور انگار که اصلا جوراب شلواری استفاده نکرده‌اید و پاهای خود شماست. همچنین جوراب شلواری آثار و نشانه‌های موهای اصلاح شده روی پا را آنچنان در خود پنهان می‌کند که انگار پاهای شما اصلا مو ندارد.

روش ست کردن جوراب شلواری با کفش زنانه:

به دلیل اینکه این پوشش جزو پوشش‌های جدید و تازه جا افتاده در کشور است، لازم شد تا روش ست کردن جوراب‌شلواری با کفش زنانه را مورد بررسی قرار دهیم. برای مثال برای جوراب شلواری‌های ساده و کلاسیک می‌توانید از بوت‌های بلند استفاده نمایید به طوری که تا زانوی شما امتداد داشته باشند، هیچ وقت ساده بودن دلیل بر مجلسی نبودن جوراب شلواری نیست بلکه اگر آن را با دامن کوتاه هم ست کنید. اگر شما از جوراب شلواری تور ماهی استفاده می‌کنید باید ان را با کفش یا بوت چلسی بپوشید زیرا تمام مدلینگ‌های معروف از این ترکیب استفاده می‌کنند. برای جوراب شلواری‌های رنگی می‌توانید از انواع صندل استفاده کنید، دقیقا بر خلاف تصور عموم که پوشیدن صندل روی جوراب شلواری را یک اشتباه تلقی می‌کنند. بهتر است برای ست کردن جوراب با صندل یک رنگ خاص را انتخاب نکنید و رنگ ان متفاوت باشد.

هولدر یا بند نگهدارنده جوراب شلواری چیست؟

به این وسیله بند جوراب شلواری هم گفته می‌شود در واقع یک نگهدارنده جوراب شلواری زیر لباس مجلسی است که باعث می‌شود تا آخر مهمانی جوراب شلواری موقعیت خود را حفظ کند. این هولدرها معمولا دارای چهار عدد گیره هستند که از چهار طرف به جوراب شلواری شما متصل شده و مانع از شل شدن و بیرون آمدن آن می‌شود.

حتما بخوانید: راهنمای خرید گوشواره طلا زنانه

نکات مهم هنگام خرید جوراب شلواری زنانه:

  • قیمت جوراب شلواری: قیمت نقش مهمی در انتخاب دارد، قبل از هر کاری میزان بودجه برای خرید جوراب شلواری را مشخص نمایید. با مشخص کردن مقدار بودجه خود به خود مدل‌هایی که در محدوده قیمتی شما قرار ندارند از انتخاب شما حذف شده و انتخاب برایتان آسان می‌شود.
  • نوع جوراب شلواری: همان گونه که از قبل هم گفته شد جوراب شلواری انواع مختلفی دارد، شما بسته به نوع نیاز و سلیقه خود می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب و خریداری نمایید. شما می‌توانید برای فصل‌های بهار و تابستان مدل‌های نازک را انتخاب کنید که خود طیف گسترده‌ای از مدل‌ها را دارند و برای فصل پاییز و زمستان هم نمونه‌های پشمی و ضخیم را انتخاب کنید. در هر صورت اگر با انتخاب نوع جوراب شلواری مشکل دارید، می‌توانید به قسمت مربوطه مراجعه کرده و آن را مطالعه فرمایید.
  • سایز جوراب شلواری: با اینکه تمام مدل‌های جوراب شلواری حالت کشی دارند و مقداری کش می‌آیند، اما به دلیل اینکه افراد تیپ و وزن متفاوتی با هم دارند، بنابراین شما باید سایز خود را انتخاب کنید. سایز جوراب شلواری نباید خیلی کوچک یا خیلی بزرگ باشد. اگر حتی یک سایز هم کوچک باشد، موقع پوشیدن نخ‌کش یا پاره می‌شود و در صورت بزرگ بودن فرم خوبی در پای شما نخواهد داشت.
  • جنس جوراب شلواری: به دلیل اینکه دانشمندان پا را قلب دوم انسان می‌دانند، بهتر است به جنس جوراب شلواری خود توجه ویژه‌ای داشته باشید. جوراب شلواری از جنس‌های مختلفی نظیر نخ، پلاستیک، ابریشم و لاتکس ساخته می‌شوند. متاسفانه جنس نخ خالی خیلی سریع نخ‌کش و پاره می‌شود. بنابراین بهتر است جنسی را انتخاب کنید که ترکیبی از چند جنس متفاوت باشد مانند نخ و پلاستیک.
  • ضخامت کف جوراب شلواری: بهتر است به سراغ مدل‌هایی بروید که ضخامت کف پای آن‌ها مقداری بیشتر است. این ضخامت باعث کاهش فشار به پای شما می‌شود. به دلیل اینکه کف جوراب شلواری بیش از سایر نقاط با اطراف در تماس است، امکان سائیده شدن و سوراخ شدن آن زیاد می‌شود بنابراین جنس‌های کفه ضخیم مقاومت بالاتری دارند.
  • رنگ جوراب شلواری: برخلاف نمونه‌های قدیمی جوراب شلواری‌های جدید دارای رنگ بندی فوق العاده بالایی هستند. بنابراین شما برای ست کردن جوراب شلواری با سایر لباس‌ها و کفش خود مشکلی نخواهید داشت. بهتر است رنگ جوراب شلواری را با کفش و لباس خود در یک طیف رنگی انتخاب نکنید. در این صورت جوراب شلواری شما جداب‌تر به نظر می‌رسد.

روش نگهداری از جوراب شلواری:

  1. همیشه بعد از هر بار استفاده از جوراب شلواری آن را با آب سرد و صابون شستشو دهید، عرق بدن اسیدی است و به بافت و رنگ جوراب شلواری آسیب می‌زند.
  2. حتما قبل از پوشیدن جوراب شلواری استحمام کنید و موهای زائد بدن خود را اصلاح نمایید، این کار باعث می‌شود، زیری موهای زائد بدن جوراب شلواری شما را نخ کش نکند.
  3. ناخن‌های بلند پاهای شما می‌تواند موقع پوشیدن جوراب شلواری آن را پاره و نخ‌کش کند به همین جهت حتما قبل از پرو کردن ناخن‌های پای خود را کوتاه نمایید.
  4. از استعمال دخانیات مانند سیگار پرهیز نمایید، تنها یک جرقه کوچک کافی است تا قسمت بزرگی از جوراب شلواری شما سوراخ شود. این موضوع در جنس پلاستیک بیشتر صدق می‌کند.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید جوراب‌شلواری زنانه مورد نیاز خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از بهترین برندهای جوراب‌شلواری زنانه ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.


۱ جوراب شلواری زنانه اسمارا مدل SM184 thermo50

جوراب شلواری زنانه اسمارا مدل SM184 thermo50

مشخصات

  • جنس
    الیاف مصنوعی
  • طرح
    ساده
  • ضخامت
    متوسط
  • کشور مبدا برند
    آلمان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ جوراب شلواری زنانه اسمارا مدل SM186 den 20

جوراب شلواری زنانه اسمارا مدل SM186 den 20

مشخصات

  • جنس
    الیاف مصنوعی
  • طرح
    ساده
  • ضخامت
    نازک
  • کشور مبدا برند
    آلمان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ جوراب شلواری زنانه اسمارا مدل SM183 thermo90

جوراب شلواری زنانه اسمارا مدل SM183 thermo90

مشخصات

  • جنس
    الیاف مصنوعی
  • طرح
    ساده
  • ضخامت
    ضخیم
  • کشور مبدا برند
    آلمان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ جوراب شلواری زنانه اسمارا مدل SM154

جوراب شلواری زنانه اسمارا مدل SM154

مشخصات

  • جنس
    الاستین
  • طرح
    ساده
  • ضخامت
    ضخیم
  • کشور تولید کننده
    آلمان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ جوراب شلواری زنانه اسمارا مدل SM180 fashion20

جوراب شلواری زنانه اسمارا مدل SM180 fashion20

مشخصات

  • جنس
    الیاف مصنوعی
  • طرح
    طرح‌دار
  • ضخامت
    نازک
  • کشور مبدا برند
    آلمان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ جوراب شلواری زنانه ادوو مدل C-910303 بسته ۲ عددی

جوراب شلواری زنانه ادوو مدل C-910303 بسته 2 عددی

مشخصات

  • جنس
    الیاف مصنوعی
  • طرح
    ساده
  • ضخامت
    نازک
  • توضیحات جنس
    ۱۰۰ درصد پلی آمید
  • جزئیات
    بسته بندی ۲ عددی
  • کشور مبدا برند
    آلمان
  • کشور تولید کننده
    آلمان
  • نگهداری
    شست و شو در دمای ۳۰ درجه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ جوراب شلواری زنانه اسمارا مدل زیر پنجه پددار کد SM156 den60

جوراب شلواری زنانه اسمارا مدل زیر پنجه پددار کد SM156 den60

مشخصات

  • جنس
    پلی استر
  • طرح
    ساده
  • ضخامت
    متوسط

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ جوراب شلواری زنانه اسمارا مدل خال خالی

جوراب شلواری زنانه اسمارا مدل خال خالی

مشخصات

  • جنس
    الیاف طبیعی
  • طرح
    خال‌خالی
  • ضخامت
    نازک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ جوراب شلواری زنانه اسمارا مدل خال خالی

جوراب شلواری زنانه اسمارا مدل خال خالی

مشخصات

  • جنس
    الیاف طبیعی
  • طرح
    خال‌خالی
  • ضخامت
    نازک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ جوراب شلواری زنانه لورنزا مدل بادکنکی کد ۴۶۹۷-۴۰ رنگ کرم

جوراب شلواری زنانه لورنزا مدل بادکنکی کد 4697-40 رنگ کرم

مشخصات

  • جنس
    الاستین
  • طرح
    ساده
  • ضخامت
    متوسط
  • جزئیات
    این محصول یه کار فوق العاده شیک و زیبا هست که در دورنگ تقدیمتون میشه این جوراب شلواری کشسانی بسیار بالایی داره و زیبایی خاصی به پای شما میده بدلیل کشسانی و رنگ این مدل یه عنوان جوراب شلواری مدل آدامسی معروف است. دارای جعبه و بسته بندی بسیار شیک.
  • نگهداری
    با دست و آب سرد شستشو شود

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ جوراب شلواری زنانه اسمارا مدل SM193 den 60.20 طرح پاپیون

جوراب شلواری زنانه اسمارا مدل SM193 den 60.20 طرح پاپیون

مشخصات

  • جنس
    الیاف مصنوعی
  • طرح
    طرح‌دار
  • ضخامت
    متوسط
  • کشور مبدا برند
    آلمان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ جوراب شلواری زنانه لورنزا مدل بادکنکی کد۴۶۹۷-۴۰ رنگ مشکی

جوراب شلواری زنانه لورنزا مدل بادکنکی کد4697-40 رنگ مشکی

مشخصات

  • جنس
    الاستین
  • طرح
    ساده
  • ضخامت
    متوسط
  • جزئیات
    این محصول یه کار فوق العاده شیک و زیبا هست که در دورنگ تقدیمتون میشه این جوراب شلواری کشسانی بسیار بالایی داره و زیبایی خاصی به پای شما میده بدلیل کشسانی و رنگ این مدل یه عنوان جوراب شلواری مدل آدامسی معروف است. دارای جعبه و بسته بندی بسیار شیک.
  • نگهداری
    با دست و آب سرد شستشو شود

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ جوراب شلواری زنانه نوردای مدل ۷۱۵۹۲۲

جوراب شلواری زنانه نوردای مدل 715922

مشخصات

  • جنس
    الاستین
  • طرح
    ساده
  • ضخامت
    متوسط
  • توضیحات جنس
    ۹۴ درصد پلی آمید ۶ درصد الاستین و دارای مواد لاکرا
  • جزئیات
    قسمت شورت این جوراب شلواری دارای لایه ضخیم تر می باشد
  • کشور مبدا برند
    آلمان
  • کشور تولید کننده
    آلمان
  • نگهداری
    قابل شست و شو در دمای ۳۰ درجه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ جوراب شلواری زنانه اسمارا مدل IAN 364641_201020

جوراب شلواری زنانه اسمارا مدل IAN 364641_201020

مشخصات

  • جنس
    الیاف طبیعی
  • طرح
    ساده
  • ضخامت
    نازک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ جوراب شلواری زنانه ماییلدا مدل نگین دار فاق باز کد ۴۷۷۰ رنگ مشکی

جوراب شلواری زنانه ماییلدا مدل نگین دار فاق باز کد 4770 رنگ مشکی

مشخصات

  • جنس
    الاستین
  • طرح
    طرح‌دار
  • ضخامت
    متوسط

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ جوراب شلواری زنانه نوردای مدل SM168 den20

جوراب شلواری زنانه نوردای مدل SM168 den20

مشخصات

  • جنس
    پلی آمید
  • طرح
    ساده
  • ضخامت
    نازک
  • کشور مبدا برند
    آلمان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ جوراب شلواری زنانه نوردای مدل ۷۱۵۹۲۳ AMBER

جوراب شلواری زنانه نوردای مدل 715923 AMBER

مشخصات

  • جنس
    الاستین
  • طرح
    ساده
  • ضخامت
    نازک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ جوراب شلواری زنانه ماییلدا مدل پنجره ای کد ۴۶۲۴ رنگ مشکی

جوراب شلواری زنانه ماییلدا مدل پنجره ای کد 4624 رنگ مشکی

مشخصات

  • جنس
    اسپاندکس
  • طرح
    طرح‌دار
  • ضخامت
    نازک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ جوراب شلواری زنانه نوردای مدل C-719220

جوراب شلواری زنانه نوردای مدل C-719220

مشخصات

  • جنس
    الیاف مصنوعی
  • طرح
    ساده
  • ضخامت
    نازک
  • توضیحات جنس
    ۸۲ درصد پلی آمید ۱۸ در الاستین و دارای مواد لاکرا برای کشسانی بهتر
  • کشور مبدا برند
    آلمان
  • کشور تولید کننده
    آلمان
  • نگهداری
    شست و شو در دمای ۳۰ درجه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ جوراب شلواری زنانه مدل آدامسی کد ۳۰۰۸

جوراب شلواری زنانه مدل آدامسی کد 3008

مشخصات

  • جنس
    الیاف نخی
  • طرح
    ساده
  • ضخامت
    نازک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ جوراب شلواری زنانه اسمارا مدل Dámske vzorované pančuchy

جوراب شلواری زنانه اسمارا مدل Dámske vzorované pančuchy

مشخصات

  • جنس
    الیاف طبیعی
  • طرح
    طرح‌دار
  • ضخامت
    متوسط

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ جوراب شلواری زنانه اسمارا مدل Thermo 100

جوراب شلواری زنانه اسمارا مدل Thermo 100

مشخصات

  • جنس
    لاکرا
  • طرح
    طرح‌دار
  • ضخامت
    ضخیم
  • توضیحات جنس
    ضخامت دنیر ۱۰۰
  • کشور مبدا برند
    آلمان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ جوراب شلواری زنانه اسمارا مدل ۰۰۰۹

جوراب شلواری زنانه اسمارا مدل 0009

مشخصات

  • جنس
    الیاف طبیعی
  • طرح
    ساده
  • ضخامت
    متوسط

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ جوراب شلواری زنانه دزیره مدل SM187 den15

جوراب شلواری زنانه دزیره مدل SM187 den15

مشخصات

  • جنس
    الیاف مصنوعی
  • طرح
    ساده
  • ضخامت
    نازک
  • کشور مبدا برند
    آلمان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ جوراب شلواری زنانه اسمارا مدل love

جوراب شلواری زنانه اسمارا مدل love

مشخصات

  • جنس
    الیاف طبیعی
  • طرح
    طرح‌دار
  • ضخامت
    متوسط

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ جوراب شلواری زنانه اسمارا مدل پشت خط دار

جوراب شلواری زنانه اسمارا مدل پشت خط دار

مشخصات

  • جنس
    الیاف طبیعی
  • طرح
    ساده
  • ضخامت
    نازک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ جوراب شلواری زنانه مدل SM167 Evehas den20 بسته ۲ عددی

جوراب شلواری زنانه مدل SM167 Evehas den20 بسته 2 عددی

مشخصات

  • جنس
    الاستین
  • طرح
    ساده
  • ضخامت
    نازک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ جوراب شلواری زنانه مدل شیشه ایی ۱۵DEN رنگ مشکی

جوراب شلواری زنانه مدل شیشه ایی 15DEN رنگ مشکی

مشخصات

  • جنس
    الیاف طبیعی
  • طرح
    ساده
  • ضخامت
    خیلی نازک و شیشه ای
  • توضیحات جنس
    جوراب شلواری از ۹۱ درصد پلی آمید و ۹ درصد الاستین و الیاف طبیعی و کمر کش میباشد و قابل استفاده در همه نوع مناسبت ها میباشد
  • جزئیات
    فاق دار و بالا تنه ضخیم هست تا از از هرگونه پارگی جلو گیری شودبه دلیل مسائل بهداشتی امکان عودت کالا پس از باز شدن بسته بندی محصول امکان پذیر نمیباشد
  • کد کالای محصول
    ۱۱۸۰۲۱۰
  • کشور تولید کننده
    ترکیه
  • نگهداری
    شستشو با شامپو و آب سرد به صورت دستی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ جوراب شلواری زنانه نوردای مدل SM171 den15

جوراب شلواری زنانه نوردای مدل SM171 den15

مشخصات

  • جنس
    الاستین
  • طرح
    ساده
  • ضخامت
    خیلی نازک و شیشه ای
  • کشور مبدا برند
    آلمان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ جوراب شلواری زنانه اسمارا مدل Dámske pančuchy

جوراب شلواری زنانه اسمارا مدل Dámske pančuchy

مشخصات

  • جنس
    الیاف طبیعی
  • طرح
    هندسی
  • ضخامت
    متوسط

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۱ جوراب شلواری زنانه اسمارا مدل SM161 fashion 60

جوراب شلواری زنانه اسمارا مدل SM161 fashion 60

مشخصات

  • جنس
    الاستین
  • طرح
    هندسی
  • ضخامت
    نازک
  • کشور مبدا برند
    آلمان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۲ جوراب شلواری زنانه اسمارا مدل IAN 393314_2201-THERMO80

جوراب شلواری زنانه اسمارا مدل IAN 393314_2201-THERMO80

مشخصات

  • جنس
    الاستین
  • طرح
    ساده
  • ضخامت
    ضخیم
  • کشور تولید کننده
    آلمان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۳ جوراب شلواری زنانه اسمارا مدل Dámske pančuchy

جوراب شلواری زنانه اسمارا مدل Dámske pančuchy

مشخصات

  • جنس
    الیاف طبیعی
  • طرح
    طرح‌دار
  • ضخامت
    ضخیم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۴ جوراب شلواری زنانه مدل نگین دار زنبوری کد ۶۰۸۸

جوراب شلواری زنانه مدل  نگین دار زنبوری کد 6088

مشخصات

  • جنس
    الاستین
  • طرح
    نگین دار
  • ضخامت
    متوسط
  • کشور مبدا برند
    چین

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۵ جوراب شلواری زنانه نوردای مدل C-724231 بسته ۲ عددی

جوراب شلواری زنانه نوردای مدل C-724231 بسته 2 عددی

مشخصات

  • جنس
    الیاف مصنوعی
  • طرح
    طرح‌دار
  • ضخامت
    نازک
  • توضیحات جنس
    ۹۳ درصد پلی آمید ۷ درصد الاستین
  • جزئیات
    این جوراب شلواری در بسته بندی دو عددی دارای رنگ کرم روشن و تیره ارائه می شود.
  • کشور مبدا برند
    آلمان
  • کشور تولید کننده
    آلمان
  • نگهداری
    شست و شو در دمای ۳۰ درجه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۶ جوراب شلواری زنانه بلو موشن مدل ۵۴۵۴۵۶۴ رنگ سرمه ای

جوراب شلواری زنانه بلو موشن مدل 5454564 رنگ سرمه ای

مشخصات

  • جنس
    الاستین
  • طرح
    ساده
  • ضخامت
    متوسط

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۷ جوراب شلواری زنانه اسمارا مدل ۰۳۷۰

جوراب شلواری زنانه اسمارا مدل 0370

مشخصات

  • جنس
    الیاف طبیعی
  • طرح
    ساده
  • ضخامت
    نازک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۸ جوراب شلواری زنانه اسمارا مدل Dámske valentínske pančuchy

جوراب شلواری زنانه اسمارا مدل Dámske valentínske pančuchy

مشخصات

  • جنس
    الیاف طبیعی
  • طرح
    طرح‌دار
  • ضخامت
    متوسط

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۹ جوراب شلواری زنانه اسمارا مدل SM182 thrmo80

جوراب شلواری زنانه اسمارا مدل SM182 thrmo80

مشخصات

  • جنس
    الیاف مصنوعی
  • طرح
    ساده
  • ضخامت
    متوسط
  • کشور مبدا برند
    آلمان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴۰ جوراب شلواری زنانه اسمارا مدل گلدار SM151

جوراب شلواری زنانه اسمارا مدل گلدار  SM151

مشخصات

  • جنس
    الاستین
  • طرح
    طرح‌دار
  • ضخامت
    ضخیم
  • کشور تولید کننده
    آلمان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید جوراب‌شلواری زنانه در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید انگشتر طلا زنانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا