کوه‌نوردی و کمپینگلوازم ورزشی

کفش کوهنوردی هامتو، راهنمای خرید بهترین کفش کوهنوردی هامتو مردانه و زنانه

خرید اینترنتی جدیدترین مدل‌های کفش کوهنوردی هامتو

راحتی و ایمنی یکی از مهمترین ویژگی‌هایی است که یک کفش کوهنوردی حرفه‌ای باید داشته باشد. کفش کوهنوردی هامتو یکی از معروف‌ترین برندهای کفش کوهنوردی در جهان می‌باشد که تمام این ویژگی‌ها را در خود جای داده و به یک انتخاب مناسب برای کوهنوردان مبتدی و با تجربه تبدیل شده است. در این مقاله به بررسی تمام مدل‌های کفش کوهنوردی هامتو در غالب یک مقاله می‌پردازیم. شاید برای شروع کار بد نباشد که به معرفی این برند بپردازیم زیرا ذهن خیلی از شما را درگیر کرده است. این برند متعلق به کدام کشور می‌باشد و اولین سوالی باشد که به دنبال پاسخ آن باشید به همین علت سریع سر اصل مطلب می‌رویم و مقاله خود را با پاسخ دادن به این سوال شروع می‌کنیم.

کفش کوهنوردی هامتو محصول کدام کشور است؟

این محصول متعلق به یک کمپانی چینی است که محصولات با کیفیت آن به سر تا سر جهان ارسال می‌شود. اگر به دنبال کفش‌های ورزشی، پیاده روی، مسابقه و کوهنوردی باکیفیت بالا نیاز دارید، یک برند خیلی محبوب را انتخاب کرده‌اید. فراموش نکنید که محصولات درجه یک چینی جزو بهترین محصولات تولید شده در جهان هستند و به سرتاسر قاره اروپا و آمریکا ارسال می‌شوند به دلیل تقاضای بالا از این محصول در تمام دنیا این برند چینی را مشاهده خواهید کرد.

حتما بخوانید: راهنمای خرید کفش کوهنوردی آندر آمور

انواع کفش کوهنوردی هامتو:

کفش‌های کوهنوردی هامتو در طرح‌ها و مدل‌های مختلف عرضه می‌شوند که هر یک از آن‌ها برای فعالیت خاصی طراحی شده‌اند. پس بد نیست که با همدیگر هر یک از مدل‌های این برند را مورد نقد و بررسی قرار دهیم.

  • کفش‌های کوهنوردی هامتو مخصوص مرتع و مسیرهای آسفالت(Approach shoe’s): اگر به دنبال کفشی برای راه رفتن در مراتع و کوهستان هستید، این مدل بدون شک بهترین نمونه برای شما می‌باشد. اگر قصد صخره نوردی یا دیوار نوردی در دل کوهستان را هم داشته باشید با زیره چسبنده و مقاوم این کفش‌ها نیز می‌توانید صعود خوبی را نیز تجربه کنید.
    کفش‌های کوهنوردی هامتو مخصوص مرتع و مسیرهای آسفالت
    کفش‌های کوهنوردی هامتو مخصوص مرتع و مسیرهای آسفالت
  • کفش‌ کوهنوردی با زیره متوسط هامتو (Mid-Height hiking shoes): این مدل کفش تا قسمت بالای مچ پای شما را پوشش می‌دهد و از پیچ خوردگی مچ پای شما جلوگیری می‌کند. به همین دلیل یک گزینه مناسب برای بالا رفتن در ارتفاعات و مناطق بلند است. آن‌ها از جنس محکم و مقاومی ساخته شده‌اند که در شرایط مختلف از پاهای شما محافظت می‌کنند.
    کفش‌ کوهنوردی با زیره متوسط هامتو
    کفش‌ کوهنوردی با زیره متوسط هامتو
  • کفش کوهنوردی با زیره کوتاه هامتو (Low cut hiking shoes): این کفش‌ها با داشتن زیره به نسبت کوتاه‌تر از نمونه قبلی مناسب صعود در ارتفاع نیست و بیشتر برای پیاده روی در تپه‌ها و ارتفاعات پایین طراحی شده است. اگر قصد طبیعت گردی دارید و به دنبال یک کفش سبک و راحت هستید این گزینه یک انتخاب عالی برای شماست.
    کفش کوهنوردی با زیره کوتاه هامتو
    کفش کوهنوردی با زیره کوتاه هامتو
  • کفش‌های کوهنوردی زمستانی هامتو (winter hiking shoes): اگر به دنبال یک کفش برای صعود زمستانی و راه رفتن در شرایط آب و هوایی سرد و برفی هستید این یک انتخاب درست است. آن‌ها از پارچه ضد آب ساخته شده‌اند و از پاهای شما در برابر نفوذ آب و سرما جلوگیری می‌کنند. داشتن الیاف پشم شیشه سبب جلوگیری از یخ زدگی پا هنگام راه رفتن درون برف و یخ می‌شود.
    کفش‌های کوهنوردی زمستانی هامتو
    کفش‌های کوهنوردی زمستانی هامتو
  • کفش‌های کوهنوردی هامتو اسکرمبل(Scrambling Hiking shoes): اگر در مسیرهایی حرکت می‌کنید که مدام از کوه‌های مختلف بالا و پایین می‌روید باید به دنبال کفشی باشید که در برابر صعود و نزول پیاپی به خوبی از خود مقاومت نشان دهد. آن‌ها از رویه و زیره مقاومی برای تحمل این شرایط تشکیل شده‌اند. پس فرصت را از دست ندهید و یک جفت از این کفش مقاوم و همه کاره سفارش دهید.
    کفش‌های کوهنوردی هامتو اسکرمبل
    کفش‌های کوهنوردی هامتو اسکرمبل

همچنین نمونه‌ای دیگری نیز از کفش کوهنوردی هامتو وجود دارد که مناسب پیاده روی در دل جنگل و آبشار هستند، اینکه شما چه سبکی از این کفش را انتخاب کنید بستگی به نوع صعود و ماجراجویی کوهنوردی شما دارد. پس این شما هستید که دقیقا تشخیص می‌دهید که کدام کفش مناسب فعالیت ورزشی یا تفریحی شما می‌باشد.

بهترین کفش کوهنوردی هامتو:

همان طور که گفته شد، این موضوع بستگی به نوع فعالیت و ماجراجویی شما در دل طبیعت دارد، اما در ادامه مدل‌هایی را که بیشتر از همه توسط کابران خریداری شده‌اند را به شما معرفی می‌کنیم:

  1. کفش کوهنوردی هامتو مدل بتا (gtx beta Hamtto): یکی از پرفروش‌ترین مدل‌های کفش کوهنوردی موجود در بازار که دارای استاندارد‌های جهانی با فن آوری مدرن نظیر لایه داخلی و بیرونی از جنس ضد آب GTX و ساختاری منحصر به فرد برای محافظت از مچ پا در برابر پیچ خوردن و دارای یک زیره با قابلیت جلوگیری از لغزش می‌باشد.
    کفش کوهنوردی هامتو مدل بتا
    کفش کوهنوردی هامتو مدل بتا
  2. کفش کوهنوردی هامتو مدل آلفا (GTX Alfa Hamtto): اگر از مسیرهای سخت و ناهموار عبور می‌کنید که دارای صخره‌های تیز و برنده هستند این مدل بدون شک گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. همچنین دارای سیستم ضد لغزش یا همان سر خوردگی و رویه داخلی و خارجی ضد آب و عایق حرارتی می‌باشد.
    کفش کوهنوردی هامتو مدل آلفا
    کفش کوهنوردی هامتو مدل آلفا
  3. کفش کوهنوردی هامتو مدل گاما(GTX Hiking shoes Gamma): اگر در مسیرهایی متوسط و گاهی هم دشوار عبور می‌کنبد و همیشه و مدام روی کفش شما فشار وارد نمی‌شود، گاما می‌تواند یک گزینه مناسب برای شما باشد. این کفش هم دارای فناوری GTX برای محافظت از پاهای شما در برابر رطوبت و ورود آب به داخل کفش و همچنین پشتبانی عالی از مچ پای شما می‌باشد.
    کفش کوهنوردی هامتو مدل گاما
    کفش کوهنوردی هامتو مدل گاما
  4. کفش کوهنوردی هامتو مدل دلتا(GTX Hiking shoes Delta): اگر اهل کوهنوردی در شرایط سخت و برفی هستید به یک جفت کفش از این مدل نیاز خواهید داشت تا از پاهای شما در برابر لغزش و فشارهای ناشی از پیچ خوردن پا به خوبی محافظت نماید. همچنین دارای سیستم ضد آب و رطوبت هستند که از ورد آب و رطوبت به داخل کفش جلوگیری می‌کنند و عایق حرارتی خوبی نیز دارند. که این کفش را برای کوهنوردی در شرایط سخت و زمستانی در محیط‌های سرد و مرتفع مناسب می‌کند.
    کفش کوهنوردی هامتو مدل دلتا
    کفش کوهنوردی هامتو مدل دلتا

قبل از خرید هر یک از مدل‌های بالا کفش مورد نظر خود را با نیازهای خودتان تطابق دهید. قبل از نهایی کردن سفارش هم مشخصات محصول مورد نظر خود را به خوبی مطالعه کنید و آن را با نیازهای خود کاملا مقایسه نمائید.

روش تشخیص دادن کفش کوهنوردی هامتو اصل از نمونه تقلبی:

شاید یکی از دغدغه‌های شما نیز برای خرید یک جفت کفش کوهنوردی نگرانی در مورد اصل یا تقلبی بودن آن باشد. نگران نباشید با در نظر گرفتن نکات زیر همیشه جنس اصل و باکیفیت را خریداری خواهید کرد.

  • برچسب و بسته بندی محصول را با دقت مورد بررسی قرار دهید: یعنی مشخصات روی کفش را با استانداردهای برند هامتو مقایسه کنید باید آن‌ها را داشته باشد. برچسب احرار هویت شرکت سازنده باید هم بر روی برگه کفش و هم روی جعبه آن درج شده باشد. همچنین جزئیاتی مثل شماره مدل، محل تولید و مواد به کار رفته در تولید کفش را دارا باشد.
  • بررسی کیفیت ظاهری کفش: کیفیت ساخت است که نمونه اصل از تقلبی را به خوبی نمایش می‌دهد. نمونه اصلی همیشه از کیفیت ساخت بالایی برخوردار می‌باشد. نمونه اصلی هرگز دارای نقش در یک قسمت خاص نیست، زیرا قبل از خروج از خط تولید به خوبی بررسی شده و پس از پاس کردن یک سری استانداردها روانه بازار می‌شود.
  • از فروشگاه معتبر خرید کنید: اگر شما از یک مرکز فروش معتبر خرید کنید، احتمال خرید یک جفت کفشاصل بیشتر از مکان‌های دیگر است. زیرا هیچ وقت یک فروشگاه معتبر اعتبار چندین ساله خود را فدای فروش جنس غیر اصل نمی‌کند. از فروشگاه‌های اینترنتی معتبر هم که چندین سال سابقه فعالیت دارند نیز می‌توانید با اطمینان خرید کنید.
  • به تفاوت فاحش قیمتی توجه کنید: به دلیل ورود نمونه‌های اصلی از گمرک با ارز قیمت متوسط تا بالایی دارند به همین علت ارزان بودن بیش از اندازه یک محصول می‌تواند سند محکمی بر تقلبی بودن آن باشد. مطمئن شوید که قیمت‌ محصول در یک رنج مناسب با سایر فروشندگان کفش قرار دارد.
  • اطلاعات فنی کفش را به دقت برسی نمائید: همان طور که قبلا هم گفته شد، کفش‌های هامتو همگی دارای یک استاندارد فنی مثل عایق حرارتی، ضد آب و رطوبت و همچنین تکنولوژی ضد لغزش پا هستند، بنابراین کفش مورد نظر شما باید این استانداردهای فنی را داشته باشد. پس حتما علاوه بر ویژگی‌های ظاهری کفش به این نکات هم توجه ویژه‌‌ای داشته باشید.

اگر با در نظر گرفتن نکاتی که گفته شد باز هم به اصل بودن کفش مورد نظر خود شک و تردید دارید، می‌توانید به وب سایت سازنده کفش مراجعه کرده و کد روی کفش را استعلام نمائید، همچنین می‌توانید با نمایندگی‌های خدمات پس از فروش کفش هامتو نیز تماس حاصل فرمایید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید کفش کوهنوردی مردانه

قیمت کفش کوهنوردی هامتو:

برای اطلاع از قیمت دقیق کفش کوهنوردی مورد نظر خود می‌توانید از روش‌های زیر استفاده کنید:

  • مراجعه به فروشگاه‌های اینترنتی: فروشگاهای معتبر زیادی در جهان وجود دارند که قیمت‌ محصولات بر روی آن‌ها قرار داده شده است، شما با استفاده از این فروشگاه‌ها می‌توانید از قیمت دقیق یک محصول با خبر شوید.
  • مراجعه به فروشگاه‌های لوازم کوهنوردی: اگر زمان مناسب برای خرید حضوری یک محصول را دارید، می‌توانید به چند فروشگاه لوازم کوهنوردی مراجعه کرده و از همه قیمت کفش مورد نظر خود را استعلام بگیرید. شما با یک تماس با فروشگاه مربوطه هم می‌توانید این کار را انجام دهید.
  • مراجعه به نمایندگی کفش کوهنوردی هامتو: اگر کفش هامتو یک فروشگاه رسمی دارد، می‌توانید وارد آن شوید و محصول مورد نظر خود را در آنجا جستجو کنید و از قیمت آن مطلع شوید. همچنین به این نکته توجه داشته باشید که ورود یک محصول از یک کشور به کشور دیگر شامل مالیات، گمرگ و هزینه حمل و نقل می‌شود و ممکن است برای شما بیشتر از مقداری باشد که در وب سایت فروشنده مشاهده می‌کنید.
  • استفاده از سایت و اپلیکیشن‌های مقایسه قیمت: سایت‌ها و اپلیکیشن‌های مقایسه قیمت یک محصول به وجود آمده‌اند تا به شما کمک کنند تا یک محصول خاص را درون آن‌ها جستجو کرده و بهترین قیمت آن را به دست آورید. پیشنهاد می‌شود همیشه به ارزان بودن فروشنده توجه نکنید و از یک فروشگاه معتبر خرید کنید، تا همیشه جنس اصلی و باکیفیت دریافت نمائید.

با به کار گیری روش‌های بالا به راحتی می‌توانید از قیمت دقیق کفش مورد نظر خود اطلاع پیدا کنید. همچنین در انتهای همین مقاله نیز لیستی از بهترین مدل‌های این برند به همراه قیمت روز آورده شده است که به راحتی می‌توانید، آن‌ها را از یک فروشگاه اینترنتی رسمی و معتبر خریداری کنید.

نکات مهم هنگام خرید کفش کوهنوردی هامتو:

قبل از خرید این کفش بهتر است به یک سری نکات کلیدی توجه داشته باشید، تا انتخاب بهتری داشته باشید در ادامه یک سری از این نکات طلایی برای شما آورده شده است:

  • اندازه دقیق کفش: قبل از خرید کفش اندازه دقیق پاهای خود را پیدا کنید، بهتر است این کار را به ساعت پایانی روز موکول کنید. پاهای شما در ابتدای روز مقداری ورم دارند که پیدا کردن سایز مناسب را دشوار می‌کند. این کار باعث می‌شود که بعد از خرید و استفاده از کفش احساس راحتی خواصی داشته باشید و از انحراف و فشار به پاهای شما بعد از یک مدت استفاده جلوگیری کند.
  • راحتی و پشتیبانی از پا را آزمایش کنید: قبل از خرید کفش راحتی و سطح محافظت از پاهای خود را مورد سنجش و ارزیابی قرار دهید. یک کفش خوب و استاندارد باید علاوه بر اینکه درون آن راحت هستید از پاهای شما به خوبی محافظت کند. به قسمت‌هایی مثل: رویه، زیره، کفی و بندهای کفش نیز توجه ویژه‌ای داشته باشید، تا بعد از خرید از کفش‌های خود لذت ببرید.
  • توجه به مواد استفاده شده در ساخت: کفشی که از مواد اولیه و باکیفیت ساخته شده باشد، طول عمر بالایی دارد و از پاهای شما به خوبی محافظت می‌کند. همچنین به این نکته توجه داشته باشید، جنس کفش با شرایط آب و هوایی که قرار است، کفش را در آن شرایط استفاده کنید، هم‌خوانی کامل دارد.
  • وزن کفش کوهنوردی هامتو: شاید مهمترین نکته‌ای که هنگام خرید کفش کوهنوردی باید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشید، وزن کفش شما باشد. وزن کفش می‌تواند روی راحتی، و استفاده از آن نقش مهمی داشته باشد. اگر کفش را برای پیاده روی و طبیعت گردی می‌خواهید و نه صعود به قله و شرایط سخت داشتن وزن کمتر از خسته شدن پا جلوگیری می‌کند، اما فراموش نکنید که سبک بودن کفش می‌تواند میزان حفاظت از پا را به طور چشمگیری کاهش دهد.
  • متناسب با شرایط محیطی: کفشی که قرار است خریداری کنید، باید متناسب با شرایط محیطی و کوهنوردی شما باشد. هر کفش برای یک شرایط آب و هوایی خاص طراحی شده و مناسب استفاده در شرایط آب و هوایی دیگر نیست. به عنوان مثال یک کفش مناسب آب و هوای گرم و خشک را نمی‌توان در منطقه سرد و کوهستانی استفاده کرد. چون بدون شک با آن کفش در این شرایط لغزش بیشتر و پاهای شما دچار سرما زدگی خواهند شد.
  • گارانتی و خدمات پس از فروش: زمانی که شما یک مبلغ هنگفت را برای کفش خود می‌پردازید، توجه داشته باشید که کفش خریداری شده دارای ضمانت و خدمات پس از فروش باشد. تا در صورت بروز هر گونه مشکل احتمالی در آینده بتوانید از این خدمات نهایت استفاده را ببرید.

شما قبل از خرید یک کفش خاص می‌توانید به قسمت نظرات مشتریان وارد شوید و دیدگاه آن‌ها را نیز با خواسته‌های خود در رابطه با کفش مربوطه مطابقت دهید و در صورت تایید کفش هامتو مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید کفش کوهنوردی هامتو مورد نیاز خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه کفش کوهنوردی هامتو زیبا، ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.


۱ کفش کوهنوردی مردانه هامتو مدل ۲۴۰۳۵۱A-1

کفش کوهنوردی مردانه هامتو مدل 240351A-1

مشخصات

  • جنس
    الیاف مصنوعی
  • جنس زیره
    ترموپلاستیک پلی اورتان (TPU)
  • ویژگی‌های زیره
    آج دار
  • کفی
    قابلیت ارتجاعی
  • نحوه بسته شدن کفش
    بندی
  • ویژگی‌های تخصصی کفش
    پد محافظت از پا

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ کفش مخصوص کوهنوردی مردانه هامتو مدل ۱-۲۱۰۳۳۷A

کفش مخصوص کوهنوردی مردانه هامتو مدل 1-210337A

مشخصات

  • جنس
    چرم مصنوعی
  • ویژگی‌های زیره
    آج دار
  • کفی
    قابلیت ارتجاعی
  • نحوه بسته شدن کفش
    بندی
  • ویژگی‌های تخصصی کفش
    ضد آب
  • کشور تولید کننده
    چین

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ کفش کوهنوردی مردانه هامتو مدل ۵۸۸۵۴

کفش کوهنوردی مردانه هامتو مدل 58854

مشخصات

  • جنس
    الیاف مصنوعی
  • جنس زیره
    ترموپلاستیک پلی اورتان (TPU)
  • ویژگی‌های زیره
    آج دار
  • کفی
    قابلیت ارتجاعی
  • نحوه بسته شدن کفش
    بندی
  • ویژگی‌های تخصصی کفش
    مقاوم در برابر سایش
  • کشور مبدا برند
    چین

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ کفش کوهنوردی مردانه هامتو مدل ۲۱۰۳۶۱A-2

کفش کوهنوردی مردانه هامتو مدل 210361A-2

مشخصات

  • جنس
    الیاف مصنوعی
  • جنس زیره
    اتیلن وینیل استات (EVA)
  • ویژگی‌های زیره
    آج دار
  • کفی
    قابلیت ارتجاعی
  • نحوه بسته شدن کفش
    بندی
  • ویژگی‌های تخصصی کفش
    مقاوم در برابر سایش

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ کفش کوهنوردی مردانه هامتو مدل ۲-۲۱۰۳۳۷A

کفش کوهنوردی مردانه هامتو مدل 2-210337A

مشخصات

  • جنس
    چرم مصنوعی
  • ویژگی‌های زیره
    آج دار
  • کفی
    قابلیت ارتجاعی
  • نحوه بسته شدن کفش
    بندی
  • ویژگی‌های تخصصی کفش
    ضد آب

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ کفش کوهنوردی مردانه هامتو مدل ۲۴۰۷۸۲-۲

کفش کوهنوردی مردانه هامتو مدل 240782-2

مشخصات

  • جنس
    پارچه
  • جنس زیره
    اتیلن وینیل استات (EVA)
  • ویژگی‌های زیره
    آج دار
  • کفی
    طبی
  • نحوه بسته شدن کفش
    بندی
  • ویژگی‌های تخصصی کفش
    مقاوم در برابر سایش

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ کفش کوهنوردی مردانه هامتو مدل ۲۱۰۴۷۳A-2

کفش کوهنوردی مردانه هامتو مدل 210473A-2

مشخصات

  • جنس
    چرم مصنوعی
  • جنس زیره
    ترموپلاستیک پلی اورتان (TPU)
  • ویژگی‌های زیره
    آج دار
  • کفی
    قابلیت ارتجاعی
  • نحوه بسته شدن کفش
    بندی
  • ویژگی‌های تخصصی کفش
    زیره طبی
  • جزئیات
    وزن یک لنگه سایز ۴۳: ۵۸۶ گرم
  • کشور مبدا برند
    چین
  • کشور تولید کننده
    چین

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ کفش کوهنوردی مردانه هامتو مدل ۵۸۷۷۵

کفش کوهنوردی مردانه هامتو مدل 58775

مشخصات

  • جنس
    الیاف مصنوعی
  • جنس زیره
    ترموپلاستیک پلی اورتان (TPU)
  • ویژگی‌های زیره
    آج دار
  • کفی
    قابلیت ارتجاعی
  • نحوه بسته شدن کفش
    بندی
  • ویژگی‌های تخصصی کفش
    مقاوم در برابر سایش
  • کشور مبدا برند
    چین

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ کفش کوهنوردی مردانه هامتو مدل ۲۱۰۷۲۳A-1

کفش کوهنوردی مردانه هامتو مدل 210723A-1

مشخصات

  • جنس
    الیاف مصنوعی
  • جنس زیره
    اتیلن وینیل استات (EVA)
  • ویژگی‌های زیره
    آج دار
  • کفی
    قابلیت ارتجاعی
  • نحوه بسته شدن کفش
    بندی
  • ویژگی‌های تخصصی کفش
    پد محافظت از پا

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ کفش کوهنوردی مردانه هامتو مدل ۵۸۷۵۱

کفش کوهنوردی مردانه هامتو مدل 58751

مشخصات

  • جنس
    الیاف مصنوعی
  • جنس زیره
    ترموپلاستیک پلی اورتان (TPU)
  • ویژگی‌های زیره
    آج دار
  • کفی
    قابلیت ارتجاعی
  • نحوه بسته شدن کفش
    بندی
  • ویژگی‌های تخصصی کفش
    مقاوم در برابر سایش

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ کفش کوهنوردی مردانه هامتو مدل ۲۲۰۹۳۹A-3

کفش کوهنوردی مردانه هامتو مدل 220939A-3

مشخصات

  • جنس
    الیاف مصنوعی
  • جنس زیره
    ترموپلاستیک پلی اورتان (TPU)
  • ویژگی‌های زیره
    آج دار
  • کفی
    قابلیت ارتجاعی
  • نحوه بسته شدن کفش
    بندی
  • ویژگی‌های تخصصی کفش
    مقاوم در برابر سایش

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ کفش کوهنوردی مردانه هامتو مدل ۲۴۰۸۱۵A-2

کفش کوهنوردی مردانه هامتو مدل 240815A-2

مشخصات

  • جنس
    الیاف مصنوعی
  • جنس زیره
    ترموپلاستیک پلی اورتان (TPU)
  • ویژگی‌های زیره
    آج دار
  • کفی
    قابلیت ارتجاعی
  • نحوه بسته شدن کفش
    بندی
  • ویژگی‌های تخصصی کفش
    پد محافظت از پا

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ کفش کوهنوردی مردانه هامتو مدل ۲۳۰۱۳۳A-1

کفش کوهنوردی مردانه هامتو مدل 230133A-1

مشخصات

  • جنس
    الیاف مصنوعی
  • جنس زیره
    اتیلن وینیل استات (EVA)
  • ویژگی‌های زیره
    آج دار
  • کفی
    قابلیت ارتجاعی
  • نحوه بسته شدن کفش
    بندی
  • ویژگی‌های تخصصی کفش
    پد محافظت از پا
  • کشور مبدا برند
    چین
  • کشور تولید کننده
    چین

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ کفش کوهنوردی مردانه هامتو مدل ۲۴۰۳۵۱A-2

کفش کوهنوردی مردانه هامتو مدل 240351A-2

مشخصات

  • جنس
    الیاف مصنوعی
  • جنس زیره
    ترموپلاستیک پلی اورتان (TPU)
  • ویژگی‌های زیره
    آج دار
  • کفی
    طبی
  • نحوه بسته شدن کفش
    دکمه‌ای
  • ویژگی‌های تخصصی کفش
    کاهش فشارهای وارده
  • کشور مبدا برند
    چین
  • کشور تولید کننده
    چین

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ کفش کوهنوردی مردانه هامتو مدل ۲۱۰۴۷۳A-3

کفش کوهنوردی مردانه هامتو مدل 210473A-3

مشخصات

  • جنس
    چرم
  • ویژگی‌های زیره
    قابلیت گردش هوا
  • کفی
    قابلیت گردش هوا
  • نحوه بسته شدن کفش
    بندی
  • ویژگی‌های تخصصی کفش
    مقاوم در برابر سایش

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ کفش کوهنوردی مردانه هامتو مدل ۱۱۰۳۹۶A-12

کفش کوهنوردی مردانه هامتو مدل 110396A-12

مشخصات

  • جنس
    پارچه
  • جنس زیره
    ترموپلاستیک پلی اورتان (TPU)
  • ویژگی‌های زیره
    آج دار
  • کفی
    طبی
  • نحوه بسته شدن کفش
    بندی
  • ویژگی‌های تخصصی کفش
    مقاوم در برابر سایش

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ کفش کوهنوردی مردانه هامتو مدل ۲-۲۹۰۰۱۵A

کفش کوهنوردی مردانه هامتو مدل 2-290015A

مشخصات

  • جنس
    چرم مصنوعی
  • ویژگی‌های زیره
    مقاوم در برابر سایش
  • کفی
    قابلیت ارتجاعی
  • نحوه بسته شدن کفش
    بندی
  • ویژگی‌های تخصصی کفش
    مقاوم در برابر سایش

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ کفش کوهنوردی مردانه هامتو مدل ۲۱۰۴۱۵A-2

کفش کوهنوردی مردانه هامتو مدل 210415A-2

مشخصات

  • جنس
    الیاف مصنوعی
  • جنس زیره
    اتیلن وینیل استات (EVA)
  • ویژگی‌های زیره
    آج دار
  • کفی
    قابلیت ارتجاعی
  • نحوه بسته شدن کفش
    بندی
  • ویژگی‌های تخصصی کفش
    پد محافظت از پا

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ کفش کوهنوردی مردانه هامتو مدل ۲۱۰۳۷۱A-4

کفش کوهنوردی مردانه هامتو مدل 210371A-4

مشخصات

  • جنس
    چرم
  • ویژگی‌های زیره
    قابلیت گردش هوا
  • کفی
    قابلیت گردش هوا
  • نحوه بسته شدن کفش
    بندی
  • ویژگی‌های تخصصی کفش
    مقاوم در برابر سایش

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ کفش کوهنوردی مردانه هامتو مدل ۲۱۰۳۶۱A-3

کفش کوهنوردی مردانه هامتو مدل 210361A-3

مشخصات

  • جنس
    الیاف مصنوعی
  • جنس زیره
    ترموپلاستیک پلی اورتان (TPU)
  • ویژگی‌های زیره
    آج دار
  • کفی
    قابلیت ارتجاعی
  • نحوه بسته شدن کفش
    بندی
  • ویژگی‌های تخصصی کفش
    مقاوم در برابر سایش

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ کفش کوهنوردی مردانه هامتو مدل ۲۴۰۷۶۰A-1

کفش کوهنوردی مردانه هامتو مدل 240760A-1

مشخصات

  • جنس
    الیاف مصنوعی
  • جنس زیره
    ترموپلاستیک پلی اورتان (TPU)
  • ویژگی‌های زیره
    آج دار
  • کفی
    قابلیت ارتجاعی
  • نحوه بسته شدن کفش
    بندی
  • ویژگی‌های تخصصی کفش
    پد محافظت از پا

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ کفش کوهنوردی مردانه هامتو مدل ۱۴۰۵۰۳A-3

کفش کوهنوردی مردانه هامتو مدل 140503A-3

مشخصات

  • جنس
    پارچه
  • جنس زیره
    اتیلن وینیل استات (EVA)
  • ویژگی‌های زیره
    آج دار
  • کفی
    طبی
  • نحوه بسته شدن کفش
    بندی
  • ویژگی‌های تخصصی کفش
    مقاوم در برابر سایش

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ کفش کوهنوردی مردانه هامتو مدل ۱۴۰۵۰۳A-1

کفش کوهنوردی مردانه هامتو مدل 140503A-1

مشخصات

  • جنس
    پارچه
  • جنس زیره
    اتیلن وینیل استات (EVA)
  • ویژگی‌های زیره
    آج دار
  • کفی
    طبی
  • نحوه بسته شدن کفش
    بندی
  • ویژگی‌های تخصصی کفش
    مقاوم در برابر سایش

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ کفش کوهنوردی مردانه هامتو مدل ۱۴۰۷۸۰A-3

کفش کوهنوردی مردانه هامتو مدل 140780A-3

مشخصات

  • جنس
    پارچه
  • جنس زیره
    اتیلن وینیل استات (EVA)
  • ویژگی‌های زیره
    آج دار
  • کفی
    طبی
  • نحوه بسته شدن کفش
    بندی
  • ویژگی‌های تخصصی کفش
    مقاوم در برابر سایش

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ کفش کوهنوردی مردانه هامتو مدل ۲۴۰۲۴۶A-1

کفش کوهنوردی مردانه هامتو مدل 240246A-1

مشخصات

  • جنس
    الیاف مصنوعی
  • جنس زیره
    ترموپلاستیک پلی اورتان (TPU)
  • ویژگی‌های زیره
    آج دار
  • کفی
    قابلیت ارتجاعی
  • نحوه بسته شدن کفش
    بندی
  • ویژگی‌های تخصصی کفش
    پد محافظت از پا

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ کفش کوهنوردی مردانه هامتو مدل ۲۴۰۶۶۲A-2

کفش کوهنوردی مردانه هامتو مدل 240662A-2

مشخصات

  • جنس
    الیاف مصنوعی
  • جنس زیره
    ترموپلاستیک پلی اورتان (TPU)
  • ویژگی‌های زیره
    آج دار
  • کفی
    قابلیت ارتجاعی
  • نحوه بسته شدن کفش
    بندی
  • ویژگی‌های تخصصی کفش
    پد محافظت از پا

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ کفش کوهنوردی مردانه هامتو مدل ۱۴۰۵۰۳A-3

کفش کوهنوردی مردانه هامتو مدل 140503A-3

مشخصات

  • جنس
    پارچه
  • جنس زیره
    اتیلن وینیل استات (EVA)
  • ویژگی‌های زیره
    آج دار
  • کفی
    طبی
  • نحوه بسته شدن کفش
    بندی
  • ویژگی‌های تخصصی کفش
    مقاوم در برابر سایش

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ کفش کوهنوردی مردانه هامتو مدل ۲۴۰۲۳۳A-4

کفش کوهنوردی مردانه هامتو مدل 240233A-4

مشخصات

  • جنس
    الیاف مصنوعی
  • جنس زیره
    ترموپلاستیک پلی اورتان (TPU)
  • ویژگی‌های زیره
    انعطاف پذیر
  • کفی
    قابلیت ارتجاعی
  • نحوه بسته شدن کفش
    بندی
  • ویژگی‌های تخصصی کفش
    پد محافظت از پا

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ کفش کوهنوردی مردانه هامتو مدل ۲۱۰۵۰۰A-6

کفش کوهنوردی مردانه هامتو مدل 210500A-6

مشخصات

  • جنس
    الیاف مصنوعی
  • جنس زیره
    ترموپلاستیک پلی اورتان (TPU)
  • ویژگی‌های زیره
    آج دار
  • کفی
    قابلیت ارتجاعی
  • نحوه بسته شدن کفش
    بندی
  • ویژگی‌های تخصصی کفش
    مقاوم در برابر سایش

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ کفش کوهنوردی مردانه هامتو مدل ۲۱۰۵۰۰A-2

کفش کوهنوردی مردانه هامتو مدل 210500A-2

مشخصات

  • جنس
    پارچه
  • جنس زیره
    ترموپلاستیک پلی اورتان (TPU)
  • ویژگی‌های زیره
    آج دار
  • کفی
    قابلیت ارتجاعی
  • نحوه بسته شدن کفش
    بندی
  • ویژگی‌های تخصصی کفش
    مقاوم در برابر سایش

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید کفش کوهنوردی هامتو در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید کفش کوهنوردی زنانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا