لوازم ورزشی

میز پینگ پنگ، راهنمای خرید انواع میز پینگ پنگ (میز تنیس) ارزان و حرفه‌ای

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید میز پینگ پنگ باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

همان طور که می‌دانید انتخاب و خرید میز پینگ پنگ کار آسانی نیست. زیرا این وسیله طیف گسترده‌ای از مدل‌ها و قیمت‌ها را دارد و شما باید از میان انبوهی از برندها بهترین آن‌ها را برای خود انتخاب و خریداری کنید. صفحه میزهای پینگ پنگ معمولا ضخامت زیادی دارند، هر چه ضخامت روی صفحه میز شما بیشتر باشد، حرفه‌ای‌تر است و از کیفیت بیشتری برخوردار می‌باشد، در عوض میز پینگ پنگ نازک از کیفیت لازم برخوردار نیست. هر چه ضخامت صفحه میز بیشتر باشد، توپ روی آن پرش بهتر و بیشتری دارد، از طرفی ضخامت بیشتر باعث بهبود کیفیت و طول عمر میز شما می‌شود. معمولا تفاوت ضخامت میز تنیس را یک بازیکن آماتور به خوبی نمی‌تواند تشخیص دهد، اما اگر شما این میز را در اختیار یک شخص حرفه‌ای قرار دهید با انجام دادن یک ست به راحتی نوع میز را می‌تواند تشخیص دهد.

پینگ پنگ یا تنیس یکی از ورزش‌های مورد علاقه در کشور ایران است، این ورزش در کشورهای مختلف جهان طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است. برای انجام دادن این رشته ورزشی مانند سایر ورزش‌ها شما نیاز به یک سری لوازم ورزشی دارید، یکی از مهم‌ترین این وسایل میز پینگ پنگ می‌باشد. این میز به دلیل حجم زیادی که دارد، معمولا به صورت تاشو عرضه می‌شود تا شخص استفاده کننده بعد از پایان بازی آن را جمع کرده و فضای کمتری از اتاق را اشغال کند. همچنین تاشو بودن باعث بهبود عملیات جا‌به‌جایی این وسیله می‌شود. میز پینگ پنگ معمولا به دلیل اندازه بزرگی که دارد به صورت آماده در فروشگاه‌های لوازم ورزشی دیده نمی‌شود و شما باید آن را سفارش دهید و بعد از چند روز آن را درب منزل یا باشگاه ورزشی خود تحویل بگیرید.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید میز پینگ پنگ را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این وسیله ارزشمند به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مطلب شما را با انواع میز پینگ پنگ آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید میز پینگ پنگ باید به آن‌ها توجه داشته باشید را آموزش می‌دهیم.

میز پینگ‌پنگ چیست و چه کاربردی دارد؟

نوعی میز ورزشی که از جنس چوب ساخته می‌شود و به منظور انجام دادن ورزش تنیس روی میز یا پینگ پنگ مورد استفاده قرار می‌گیرد به همین دلیل به آن میز پینگ پنگ گفته می‌شود. برای انجام بازی روی این میز دو یا چهار بازیکن مشارکت دارند که هر یک دارای یک راکت پینگ پنگ مربوط به خود می‌باشند، در قسمت وسط این میز یک تور وصل می‌شود که برخورد توپ با این تور طبق مقررات این بازی هر یک معنا و مفهوم خاصی دارند. توپ این ورزش به صورت تو خالی و سبک است و در رنگ‌های سفید و نارنجی دیده می‌شود.

حتما بخوانید: راهنمای خرید راکت بدمینتون

تاریخچه ورزش پینگ پنگ و ساخت میز تنیس:

کشور بریتانیا شاید نخستین خاستگاه این رشته ورزشی باشد. در سال‌های ۱۸۸۰ تا ۱۸۹۰ در کشور بریتانیا شاهزادگان و طبقه بالای جامعه مثل ملکه ویکتوریا بعد از خوردن ناهار برای سرگرمی این ورزش را انجام می‌دادند. این افراد ترجیح می‌دادند به جای ورزش زیر نور خورشید در سالن زیر سقف بازی کنند به همین علت میز تنیس را برای این ورزش اختراع کردند. در بیشتر کشورهای انگلیسی زبان استفاده از کلمه پینگ پنگ ممنوع بوده و به جای آن از لفظ تنیس استفاده می‌شود.

ساده‌ترین روش برای تشخیص میز پینگ پنگ حرفه‌ای:

همان گونه که در ابتدای مطلب هم به آن اشاره شد تفاوت اصلی یک میز تنیس حرفه‌ای با یک میز تنیس معمولی در ضخامت صفحه روی میز می‌باشد. ضخامت این صفحه در میزهای تنیس چیزی در حدود ۱۲ تا ۲۵ میلی متر می‌باشد. پس هرچه ضخامت میز شما به ۲۵ میلی‌متر نزدیک‌تر باشد، میز از کیفیت بالاتری برخوردار است و می‌توان آن را یک میز تنیس حرفه‌ای نام‌گذاری کرد. توپ معمولا از روی یک میز با صفحه ضخیم میزان بیشتری پرش می‌کند، پس اگر شما حرفه‌ای باشید به چند دقیقه بازی کردن روی یک میز می‌توانید به حرفه‌ای یا آماتور بودن میز پی‌ببرید.

ابعاد میز پینگ‌پنگ (ابعاد میز پینگ پنگ حرفه‌ای) چقدر است؟

  • اندازه سطح میز تنیس: سطح فوقانی میز که بازی روی آن انجام می‌شود، مستطیلی شکل بوده و دو متر و هفتاد و چهار سانتی متر طول و یک متر و ۵۲۵ سانتی متر عرض دارد. سطح فوقانی این میز تا سطح زمین چیزی در حدود ۷۶ سانتی متر ارتفاع دارد.
  • ارتفاع تور میز تنیس: هر میز تنیس استاندارد باید دارای یک تور در قسمت وسط باشد که میز را دقیقا به دو قسمت مساوی تقسیم کند. این تور معمولا به صورت موازی به دو طرف میز وصل می‌شود. ارتفاع آن چیزی در حدود ۱۵.۲۵ سانتی متر است و طول آن باید از هر طرف باید ۱۵.۲۵ سانتی‌متر بزرگتر از میز تنیس باشد.
  • ضخامت میز تنیس: صفحه روی این میز در اندازه و ضخامت‌های مختلف تولید می‌شوند که تفاوت یک میز خوب و باکیفیت و یک میز فاقد کیفیت نیز از همین طریق مشخص می‌شود. اندازه‌های رایج ضخامت صفحه میزهای تنیس موجود در بازار ۱۲، ۱۶، ۱۹، ۲۲، ۲۵ و ۳۰ میلی متر می‌باشد. که میزهایی در اندازه ۲۵ تا ۳۰ میلی‌متر در دسته میزهای حرفه‌ای قرار می‌گیرند.

۱۲ میلی متر و نازک تر

ما جداول داخلی در این دسته را توصیه نمی کنیم زیرا جهش احتمالاً متناقض خواهد بود.

۱۶ میلی متر

مناسب برای مبتدیان، فقط در صورتی خرید کنید که بودجه کمی دارید یا میز بسیار سبکی می خواهید.

۱۹ میلی متر

برای بازیکنان متوسط، میزهای ۱۸ و ۱۹ میلی متری پرش خوب و وزن متوسطی دارند.

۲۲ میلی متر

بهترین نمونه میز در جداول کلاس و باشگاه یافت می شود. میزهای ۲۲ میلی متری می توانند جهش استثنایی را ارائه دهند، به خصوص میزهایی از برندهای برتر.

۲۵ میلی متر

بهترین عملکرد و سازگارترین پرش. در جداول کلاس رقابتی یافت می شود.

انواع میز پینگ‌پنگ از نظر جنس صفحه:

  1. میز تنیس چوبی: یکی از سبک‌ترین و بهترین مدل‌های میز می‌باشد. چوب نسبت به نئوپان و ام دی اف طول عمر بالاتری دارد. همچنین به دلیل داشتن وزن سبک و زیبایی بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرد. این میز معمولا در دو نمونه ثابت و متحرک موجود می‌باشد. تنها مشکلی که به آن وارد می‌شود، قیمت بالای آن است.
  2. میز تنیس نئوپان: در واقع این مدل‌ را می‌توان سنگین‌ترین و ارزان‌ترین نمونه میز دانست. این میز نسبت به آب و رطوبت حساس است، زیرا از چسب و خورده چوب با فشار پرس تهیه شده و در صورت قرار گرفتن در معرض آب و رطوبت باد می‌کند. خیلی از افراد به دلیل داشتن ضخامت بالا در صفحه که منجر به پرش بیشتر توپ می‌شود، آن را انتخاب می‌کنند.
  3. میز تنیس ام دی اف: میزهای ساخته شده از این ماده وزن خیلی بالایی دارند، در عوض طول عمر آن‌ها نسبت به نمونه نئوپان بیشتر است. اگر به دنبال یک نمونه میان رده هستید که توپ هم پرش خوبی روی آن داشته باشد، می‌توانید روی نمونه ام دی اف حساب ویژه‌ای باز کنید. تنها مشکلی که به این مدل وارد می‌شود، قیمت بیشتر آن نسبت به نمونه نئوپان است. البته نا گفته نماند که قیمت آن مقداری از نمونه چوبی ارزان‌تر می‌باشد.

رنگ میز پینگ پنگ:

طبق استانداردی که به وسیله فدراسیون پینگ پنگ نوشته شده این میز به هر رنگی می‌تواند باشد به شرط اینکه در دسته رنگ‌های روشن یا کمرنگ قرار نداشته باشد. زیرا اگر از رنگ‌های کم رنگ استفاده شود، انعکاس نور می‌تواند در چشم داور مسابقه و بازیکنان اختلال ایجاد کند. این میز بیشتر در رنگ‌های آبی و سبز تیره تولید می‌شود. رنگ سبز بیشتر در گذشته مورد استفاده قرار می‌گرفت اما امروزه رنگ اکثر میزهای تنیس آبی پررنگ می‌باشد.

انواع میز پینگ‌پنگ موجود در بازار:

  1. میز پینگ‌پنگ سالنی: به این مدل میز مخصوص مسابقات هم گفته می‌شود. این مدل دارای اندازه استاندارد است و جا‌به‌جایی آسانی دارد، همین امر باعث شده تا به میز متحرک هم معروف شوند. دارای دو مدل چهار چرخ و هشت چرخ می‌باشند که نمونه چهار چرخ هنگام جمع کردن نیاز به فضای بیشتری دارد. در عوض قابلیت تا شدن دارند که به تسریع در عملیات جا‌به‌جایی آن‌ها کمک می‌کند.
  2. میز پینگ‌پنگ خانگی: این میز مناسب استفاده در دب و هوای داخل منزل می‌باشند. اگر میزهای خانگی در معرض گرمای زیاد مانند فضای باز قرار بگیرند، باد می‌کنند و سطح رویآن‌ها موج بر می‌دارد. این مدل ضد آب نیست پس هرگز نباید آن را در بیرون از منزل و جاهای مرطوب استفاده کنید. تنها مزیتی که دارند این است که در اندازه‌های مناسب ساخته می‌شوند و بعد از بازی می‌توان آن‌ها را جمع کرد زیرا تاشو هستند.
  3. میز پینگ‌پنگ فضای باز: این مدل میز مخصوص سالن و منزل نیست، بلکه برای فضای باز طراحی شده‌اند. جنس آن‌ها معمولا استیل، گالوانیزه و یا شیشه است که آن‌ها را برای استفاده در فضای باز مناسب می‌کند. در زمان‌های گذشته در پارک‌ها و مراکز تفریحی نمونه‌هایی از این میز از جنس سیمان یا سنگ قرار داده می‌شد، اما امروزه بیشتر از موادی که گفته شد ساخته می‌شوند.
  4. میزهای‌پینگ‌پنگ مینی: اگر کودک شما علاقه زیادی به این رشته ورزشی دارد می‌توانید با خرید میزهای مینی استعداد آن‌ها را شکوفا کنید. اندازه میزهای مینی خیلی کوچک‌تر از میزهای قبلی است به همین علت برای کودکان مناسب هستند. ارتفاع این میزها قابل تنظیم است به همین دلیل برای کودک در سنین مختلف مناسب می‌باشند. همانند نمونه‌های قبلی دارای دو نمونه مناسب منزل و مناسب جهت استفاده در فضای باز هستند.
  5. میزهای پینگ‌پنگ بدون پایه: اگر منزل شما فضای لازم برای قرار دادن یک میز تنیس استاندارد را ندارد به راحتی می‌توانید از یک نمونه بدون پایه استفاده کنید. این مدل دارای یک صفحه است که به وسیله تور یا نت از وسط به دو قسمت کاملا مساوی تقسیم می‌شود. این مدل را به راحتی روی انواع میز بیلیارد و حتی نهار خوری می‌توان قرار داد و از آن‌ها استفاده کرد.
  6. میز پینگ‌پنگ مخصوص معلولین: در مورد خرید میز برای افراد معلول به نوع و طراحی پایه میز توجه ویژه‌ای داشته باشید. این مدل‌ها معمولا طوری طراحی می‌شوند که ویلچیر به اندازه۴۰ سانتی‌متر در زیر آن‌ها فضای جا‌به‌جایی دارد، بنابراین بازیکن باید به راحتی توان پاسخ دادن به ضربه‌های طرف مقابل را داشته باشد.

بهترین میز پینگ پنگ:

اگر بخواهیم یک برند خاص را به عنوان بهترین مارک میز تنیس به شما معرفی کنیم، بیشتر یک کار تبلیغاتی انجام داده‌ایم و در حق سایر برندهای باکیفیت بازار هم مقداری کم لطفی کرده‌ایم. از آنجایی که وب سایت کیمیک یک رسانه علمی و آموزشی است و نه تبلیغاتی در ادامه لیستی از بهترین برندهای میز تنیس را به شما معرفی می‌کنیم.

  • میز تنیس المپیک
  • میز تنیس جورکس
  • میز تنیس دی اچ اس
  • میز تنیس کتلر
  • میز تنیس برنایوز
  • میز تنیس آذیموس

میز پینگ پنگ از کجا بخریم؟

به طور کلی روش‌های زیادی برای خرید این وسیله ورزشی وجود دارد و شما از طریق هر یک از این روش‌ها می‌توانید این وسیله را خریداری کنید. اگر بخواهیم تک تک این روش‌ها را به شما معرفی کنیم مستلزم صبر و حوصله زیادی است و شاید نیاز به یک مقاله جداگانه داشته باشد. از این رو در ادامه دو روش را که بیشتر سایر روش‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند، یعنی خرید حضوری و اینترنتی را به شما معرفی می‌کنیم.

  1. خرید میز تنیس از فروشگاه لوازم ورزشی: در این روش شما باید حتما از منزل یا محل کار خود خارج شوید و به یک فروشگاه لوازم ورزشی مراجعه کرده و محصول مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید. در این روش تنوع محصول خیلی کم بوده و در انتخاب خود باید نهایت دقت را داشته باشید. زیرا جنس فروخته شده به هیچ عنوان تعویض یا پس گرفته نمی‌شود.
  2. خرید اینترنتی میز تنیس: در این روش شما دیگر نیازی به خروج از منزل و محل خود را ندارید، تنها کافی است به اینترنت دسترسی داشته باشید و به یک فروشگاه اینترنتی معتبر مراجعه کنید و از میان انبوهی از مدل‌ها جنس مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید. شما هفت روز مهلت تست دارید و در صورت عدم رضایت از محصول مورد نظر خود می‌توانید آن را مرجوع کرده و پول خود را پس بگیرید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید توپ فوتبال

نکات مهم برای خرید میز تنیس:

  1. ضخامت سطح: اولین و مهمترین نکته در مورد خرید میز شاید توجه به ضخامت روی میز باشد. منظور از ضخامت سطح همان ضخامت روی میز می‌باشد. هر چه سطح میز ضخیم‌تر باشد توپ روی آن جهش بیشتری دارد. در میزهای حرفه‌ای ضخامت میز چیزی در حدود ۲۵ تا ۳۰ میلی‌متر می‌باشد. یعنی اگر توپ را از ارتفاع ۳۰ سانتی متری روی میز رها کنیم باید ۲۳ سانتی متر جهش داشته باشد. میزهایی که ضخامت کمتری دارند جهش‌های نامتوازن ایجاد کرده و تجربه بدی از بازی به شما می‌دهند. شما به عنوان یک بازیکن تفریحی در منزل یا دفتر کار، نیازی به پیروی از این قوانین ندارید.
  2. وزن میز: وزن میز ارتباط مستقیمی با طول عمر آن دارد، هر چه وزن میز بیشتر باشد به طبع طول عمر بیشتری خواهد داشت. وزن میز پینگ پنگ مستقیماً با دوام آن متناسب است: هر چه میز سنگین تر باشد، دوام بیشتری خواهد داشت. میزهای تنیس در سطح مسابقات می توانند بیش از ۳۰۰ پوند وزن داشته باشند و میزهای تفریحی معمولاً سبک تر از این مقدار هستند. وزن میز نشان دهنده کیفیت چوب، استحکام و دوام آن می‌باشد. یک میز سنگین‌ اغلب از چوب با کیفیت بالاتر یا کامپوزیت چوب ساخته می‌شود، که این امر باعث ایجاد سطحی یکنواخت برای جهش توپ می‌شود. ضخامت میز و قاب نیز نقش مهمی در کیفیت بازی شما ایفا می‌کند. به طوری که یک میز ۲۵ میلی متری به دلیل رومیزی و قاب مستحکم تر به طور قابل توجهی سنگین تر از یک میز ۱۵ میلی متری است.
  3. استحکام قاب: شاید دومین نکته‌ مهمی که هنگام خرید میز تنیس باید به آن توجه داشته باشید توجه به استحکام قاب محصول باشد. به دنبال میزی با قاب بادوام باشید که از مواد با کیفیت عالی مانند: آلومینیوم یا فولاد ضد زنگ ساخته شده باشد. علاوه بر این، به دنبال میزهایی باشید که قطعات اتصال بیشتری دارند، زیرا آن‌ها را بسیار محکم‌تر از مدل‌های دیگر می‌کند. قاب ساختار اصلی میز شماست پس شما باید توجه زیادی به قاب میز مورد نظر خود داشته باشید زیرا استحکام قاب یک عنصر اساسی برای خرید هر میز تنیس می‌باشد.
  4. فضای داخلی در مقابل فضای باز: ابتدا مشخص کنید، میز خود را برای استفاده در منزل می‌خواهید یا قرار است آن را درون پاسیو یا روی چمن بگذارید. ملاحظات مکان بسیار مهم است، زیرا میزهای فضای باز باید ضد آب باشند. از آنجایی که میزهای فضای باز در معرض عناصر طبیعی مانند: باد، باران، نور خورشید و رطوبت هستند باید از مواد محکم‌تر و سخت‌تری ساخته شده‌ باشند. البته به این موضوع هم توجه داشته باشید که معمولاً گرانتر از میزهای فضای داخلی هستند، اما مطمئناً طول عمر بیشتری خواهند داشت. همچنین شما می توانید از میزهای فضای باز در داخل منزل هم استفاده کنید اما ممکن است مقرون به صرفه ترین گزینه برای شما نباشد. در واقع هیچ قانون سخت و سریعی وجود ندارد که شما را از انجام این کار منع کند. با این حال، میزهای فضای باز می توانند انتخاب خوبی برای گاراژها و سایر فضاهایی باشند که رطوبت بالا یا نوسانات زیاد دما را تجربه می کنند. مواد مختلف میزهای فضای باز در این شرایط در طول زمان به خوبی خود را حفظ می کنند، در حالی که طول عمر میزهای داخلی می تواند کوتاه تر از این مدل باشد.
  5. توری میز (نت) میز تنیس: جدا از جنس و ساخت آن، نوع توری که روی میز قرار می گیرد نیز مهم است. در برخی از میزها، پایه های توری به نیمی از میز یا به یک ستون مرکزی ثابت می شوند. این توری‌ها را نمی‌توان جدا کرد یا با یک توری استاندارد جایگزین کرد. برخی از میزهای پینگ پنگ دارای پایه های توری گیره ای هستند که شما به راحتی می‌توانید تور را روی آن‌ها متصل و یا جدا کنید. این توری ها معمولاً به شما این امکان را می دهند که ارتفاع تور را با یک پیچ تنظیم کنید و کشش روی تور را با یک رشته نخ کم و زیاد نمائید.
  6. قابلیت حمل و نگهداری آسان: میزهای پینگ پنگ معمولا بزرگ هستند و وزن آن‌ها معمولا بیشتر از ۱۰۰ پوند می‌باشد. بنابراین، سهولت حرکت میز می تواند یک عامل مهم تعیین کننده در انتخاب شما باشد باشد. اگر قابل حمل بودن مهم است، به دنبال میزهایی باشید که دارای چرخ هایی با پایه های خود هستند و میزهایی که می توانند به راحتی جمع شوند و حمل شوند. چرخ‌های بزرگ‌تر روی سطوح ناهموار بهتر می‌چرخند و این امر به‌ویژه برای میزهای فضای باز مهم است. میزهای حرفه‌ای یا سطح بالاتر اغلب دارای بزرگترین و بادوام ترین چرخ ها هستند، این امر به جابجایی بهتر میز در داخل چمن یا پاسیو کمک می‌کند. اگر قصد دارید مرتب میز خود را جابه جا نمائید و میز شما در فضای باز و نسبتاً ناهموار قرار دارد، انتخاب یک میز با چرخ های بزرگ می‌تواند ایده خیلی خوبی باشد.
  7. نوع میز تنیس: انتخاب طرح مناسب میز تنیس هم یک نکته مهم و ضروری است. میزهای طراحی دو تکه را می توان روی هم قرار داد به همین علت معمولاً فشرده‌ترین فضای ذخیره سازی را به شما ارائه می‌دهند. برای حمل و نقل، میزهای طراحی یک تکه سطح بالا به دلیل اینکه نیمه‌های میز به طور ایمن در کنار هم حرکت می کنند، شما به راحتی و با سرعت بیشتری می‌توانید آن‌ها را جا‌به‌جا کنید. مشتریان ما گاهی اوقات در ابتدا میزی را خریداری می‌کنند که قرار است آن را در یک مکان ثابت نگهداری کنند، اما بعداً متوجه می‌شوند که باید اغلب آن را تا کنند تا در زمانی که بازی نمی‌کنند، از اتاق برای اهداف دیگری استفاده کنند. قبل از تصمیم گیری برای خرید میز تنیس باید اهداف بلنداما مدت داشته باشید.
  8. قابلیت پخش توپ: میزی که حالت پخش تاشو دارد، میزی است که می توانید نیمی از میز را تا کنید و از آن به عنوان تخته پشتی برای عکس های خود استفاده کنید. زمانی که شما کسی را ندارید که با او بازی کنید، امکان بازی و تمرین به صورت انفرادی را برای شما فراهم می کند. این ویژگی بیشتر توسط افراد مبتدی برای درک بهتر از بازی مورد استفاده قرار می گیرد. از طرفی، به ندرت بازیکن پیشرفته ای را می بینید که به این این صورت تمرین کند، زیرا مسیر توپ، در این شرایط متفاوت با شرایط درون بازی است. به همین علت بهترین وسیله برای تمرین انفرادی، ربات‌های تنیس روی میز هستند زیرا مسیر حرکت توپ و تجربه تمرین واقعی‌تری را به شما ارائه می‌دهند.
  9. مونتاژ میز: اگر میز تنیس را برای منزل خود خریداری می‌کنید لازم است تا به زمان مونتاژ آن توجه ویژه‌ای داشته باشید. فرآیند مونتاژ می تواند به اندازه ده دقیقه طول بکشد یا ممکن است ساعت ها طول بکشد. در حالت ایده آل، شما می توانید نمونه‌ای را خریداری کنید که به زمان کمتری برای مونتاژ نیاز دارد. می توانید زمان مونتاژ را در توضیحات محصول یا نظرات مشتریان بررسی کنید. حتی ممکن است یک کتابچه راهنمای محصول یا ویدئوی نمایشی در دسترس باشد.
  10. در دسترس بودن قطعات یدکی: توصیه می‌کنم برندهای معروف و شناخته شده بازار را خریداری کنید تا در صورت گم شدن یا شکستن بخشی از میز، قطعات جایگزین به راحتی در دسترس باشند و به راحتی بتوانید آن‌ها را خریداری نمائید. علاوه بر این، خرید برندهای معروف احتمال اینکه سازنده قطعات یدکی در صورت نیاز آن‌ها را داشته باشد را افزایش می دهد. این برنها از قبل تست شده و امتحان خود را پس داده‌اند. تجربه هم ثابت کرده تا زمانی که یک برند معروف وجود دارد نباید به سراغ برندهای ناشناخته بازار بروید.
  11. رنگ صفحه روی میز: بررسی مشخصات و ویژگی‌های یک میز راهی عالی برای تشخیص این می‌باشد که کدام میز بیشتر برای شما مناسب است. اما پیدا کردن میزی که مطابق با سلیقه شما در سبک دکوراسیون داخلی منزل شما باشد نیز از اهمیت زیادی برخوردار است. در صورتی که انتخاب رنگ محصول کار ساده‌ای به نظر می‌رسد اما بد نیست به این نکات هم توجه داشته باشید. میزهای مشکی و خاکستری محبوبیت زیادی پیدا کرده اند. این رنگ ها ظاهر خنثی تری دارند و می توانند به خوبی با سایر مبلمان و دکوراسیون هماهنگ شوند.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید میز پینگ پنگ مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از بهترین مدل‌های میز تنیس ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت کنید.


۱ میز پینگ پنگ دی اچ اس مدل ۰۰۱

میز پینگ پنگ دی اچ اس مدل 001

مشخصات

  • ابعاد در حالت تا شده
    ۵۰x150x200 سانتی‌متر
  • ابعاد در حالت باز شده
    ۷۶x152x274 سانتی‌متر
  • ضخامت صفحه
    ۱۶ سانتی متر
  • وزن
    ۹۰ کیلوگرم
  • نوع میز
    چرخدار
  • جنس صفحه
    ملامین
  • نوع کلاف صفحه میز
    قوطی ۴۰ × ۲۰
  • مناسب برای
    باشگاه و سالن ورزشی
  • قطر چرخ
    ۱۲ میلی‌متر
  • تعداد چرخ
    هشت عدد
  • امکانات حمل
    چرخ‌های قفل‌دار
  • امکانات تغییر ابعاد و وزن
    قابلیت تنظیم ارتفاع یا طول
  • اقلام همراه
    تور و گیره
  • کشور تولیدکننده
    چین

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ میز پینگ پنگ مدل E2

میز پینگ پنگ مدل E2

مشخصات

  • ابعاد در حالت تا شده
    ۱۷۱×۲۲.۵ سانتی‌متر
  • ابعاد در حالت باز شده
    ۱۵۲×۲۷۲ سانتی‌متر
  • ضخامت صفحه
    ۱ سانتی متر
  • وزن
    ۹۰ کیلوگرم
  • امکانات ایمنی و امنیتی
    چرخ‌های قفل‌دار
  • نوع میز
    چرخدار
  • جنس صفحه
    ام دی اف
  • نوع کلاف صفحه میز
    قوطی ۵۰ × ۳۰
  • مناسب برای
    خانگی
  • قطر چرخ
    ۱۰ میلی‌متر
  • تعداد چرخ
    چهار عدد
  • امکانات حمل
    چرخ‌های قفل‌دار
  • امکانات تغییر ابعاد و وزن
    قابلیت تنظیم ارتفاع یا طول
  • اقلام همراه
    به همراه توری
  • کشور تولیدکننده
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ پیکسل مدل S3-2 طرح ورزش تنیس روی میز پینگ پنگ مجموعه ۳ عددی

پیکسل مدل S3-2 طرح ورزش تنیس روی میز پینگ پنگ مجموعه 3 عددی

مشخصات

  • جنس
    فلز
  • نوع پیکسل
    متن و تصویر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ میز پینگ پنگ مدل باترفلای

میز پینگ پنگ مدل باترفلای

مشخصات

  • ابعاد در حالت تا شده
    ۲۰۰x150x50 سانتی‌متر
  • ابعاد در حالت باز شده
    ۲۷۴x152x76 سانتی‌متر
  • ضخامت صفحه
    ۲.۵ سانتی متر
  • وزن
    ۱۵۰ کیلوگرم
  • امکانات ایمنی و امنیتی
    ضامن قفل صفحه
  • نوع میز
    چرخدار
  • جنس صفحه
    ام دی اف
  • مناسب برای
    خانگی
  • قطر چرخ
    ۱۱۰
  • تعداد چرخ
    هشت عدد
  • امکانات حمل
    چرخ‌های قفل‌دار
  • امکانات تغییر ابعاد و وزن
    قابلیت جمع شدن
  • اقلام همراه
    تورو گیره
  • سایر توضیحات
    داشتن قفل کودک از ویژگی‌های کاربردی این میز پینگ پنگ استامکان قفل‌شدن چرخ‌ها در آن تعبیه شده است.پایه‌های میز پینگ پنگ باترفلای ۲۵ هم مانند پروفیل‌های کلاف، با رنگ کوره‌ای یا همان الکترواستاتیک رنگ شده‌اند. با پیچ تنظیم پایه‌ها می‌توانید تا حدود ۳ سانتی‌متر شیب زمین را پوشش دهید.تراکم و بافت ام‌دی‌اف چامسان به گونه‌ای است که استاندارد ITTF را برای جهش توپ کسب کرده است.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ پیکسل مدل S3-1 طرح ورزش تنیس روی میز پینگ پنگ مجموعه ۳ عددی

پیکسل مدل S3-1 طرح ورزش تنیس روی میز پینگ پنگ مجموعه 3 عددی

مشخصات

  • جنس
    فلز
  • نوع پیکسل
    متن و تصویر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ میز پینگ پنگ مدل دبل هپینس

میز پینگ پنگ مدل دبل هپینس

مشخصات

  • ابعاد در حالت تا شده
    ۱۶۰x50x160 سانتی‌متر
  • ابعاد در حالت باز شده
    ۲۷۴×۱۵۲.۵×۷۶ سانتی‌متر
  • ضخامت صفحه
    ۲.۵ سانتی متر
  • وزن
    ۷۵۱۶۰ کیلوگرم
  • امکانات ایمنی و امنیتی
    ضامن قفل صفحه
  • نوع میز
    چرخدار
  • جنس صفحه
    ام دی اف
  • نوع کلاف صفحه میز
    قوطی ۵۰ × ۳۰
  • مناسب برای
    باشگاه و سالن ورزشی
  • قطر چرخ
    ۱۰۰
  • تعداد چرخ
    هشت عدد
  • امکانات حمل
    چرخ‌های قفل‌دار
  • امکانات تغییر ابعاد و وزن
    قابلیت جمع شدن
  • کشور تولیدکننده
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ میز پینگ پنگ مدل Tnis Tbl TT3 کد F2021

میز پینگ پنگ مدل Tnis Tbl TT3 کد F2021

مشخصات

  • ابعاد در حالت تا شده
    ۱۵۶x24x170 سانتی‌متر
  • ابعاد در حالت باز شده
    ۲۷۲×۱۵۲ سانتی‌متر
  • ضخامت صفحه
    ۱۶ سانتی متر
  • وزن
    ۹۰ کیلوگرم
  • نوع میز
    چرخدار
  • جنس صفحه
    ملامین
  • نوع کلاف صفحه میز
    قوطی ۵۰ × ۳۰
  • مناسب برای
    باشگاه و سالن ورزشی
  • قطر چرخ
    ۱۰۰
  • تعداد چرخ
    چهار عدد
  • امکانات حمل
    چرخ‌های قفل‌دار
  • امکانات تغییر ابعاد و وزن
    قابلیت تنظیم ارتفاع یا طول
  • اقلام همراه
    تور و پایه نگهدارنده
  • کشور تولیدکننده
    ایران
  • سایر توضیحات
    مورد استفاده میز تنیس : باشگاه ، سالن ورزشی ، منزل ، فضاهای سرپوشیدهتور : داردنوع میز : چهار چرخچرخ میز تنیس : چرخ قطر ۱۰ سانت – ۲ عدد ترمزدار – ۲ عدد بدون ترمزوضعیت مونتاژ میزتنیس : مونتاژشده – آماده بازیابعاد میز تنیس در حالت باز : طول: ۲۷۲ – عرض: ۱۵۲ سانتی مترابعاد میز تنیس در حالت جمع شده : طول: ۱۵۶ – عرض: ۲۴ – ارتفاع: ۱۷۰ سانتی مترارتفاع میز تنیس : ۷۶ سانتی مترقابلیت رگلاژ ارتفاع و شیب : تا ۳ سانتی مترشاسی پایین میز : پروفیل سنگین ۳۰×۵۰ میلیمترکلاف زیر میز : پروفیل ۳۰×۵۰ میلیمتررنگ کلاف و شاسی میز : طوسی و نارنجی – کوره ای – الکترواستاتیکصفحه میز : نئوپان ۱۶ میل روکش ملامینهرنگ صفحه میز : آبی ملامینه ضد خشرنگ پشت صفحه میز : آبی ملامینهپوشش لب میز : رنگ سفیدرنگ تور : آبی با نوار سفیدویژگی : جا به جایی آسان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ تور میز پینگ پونگ راک مدل Table tennis

تور میز پینگ پونگ راک مدل Table tennis

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۵*۵*۲۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۶۰۰ گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • سایر توضیحات
    سبک وزن و قابل حمل برای علاقه مندان به تنیس روی میزاستفاده راحت و آسان در منزل و مراکز تفریحیقابل نصب روی میزهایی به ضخامت ۵ سانتی مترفنر های مقاوم و محکمدارای قفل برای باز و بسته شدن بهترمواد تشکیل دهنده پلاستیک PEدارای تلسکوپی جمع کنندهتور انعطاف پذیر با مقاومت بالاطول تور ۱۵۰ سانتی متر، عرض ۱۴ سانتی مترمقاوم در هر شرایط آب و هوایی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید میز تنیس در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان ‌بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید دمبل بدنسازی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا