دوچرخهلوازم ورزشی

راهنمای خرید بهترین مارک عینک دوچرخه سواری ارزان+قیمت روز

بهترین راهنمای خرید انواع مدل‌های عینک دوچرخه سواری به همراه نکات مهم هنگام خرید.

دوچرخه سواری یک ورزش تفریحی لذت بخش است که باعث افزایش سیستم ایمنی بدن می‌شود. این ورزش هم مانند سایر ورزش‌ها نیاز به یک سری وسایل دارد. عینک دوچرخه سواری یکی از وسایل مهم و ضروری در ورزش دوچرخه سواری است. چشم مهم‌ترین قسمت بدن می‌باشد، هر گونه آسیب رسیدن به چشم می‌تواند فعالیت شما را به کلی مختل کند. همیشه دوچرخه سواران حرفه‌ای حین ورزش از عینک دوچرخه سواری مخصوص استفاده می‌کنند.

اگر دوچرخه سوار حین حرکت با دوچرخه از دید لازم برخوردار نباشد، می‌تواند دچار حوادث جانی جبران ناپذیری شوند به همین علت است که افراد حرفه‌ای برای اینکه دید بهتری داشته باشند از عینک دوچرخه سواری استفاده می‌کنند. همان طور که می‌دانید اشعه ماوراء بنفش خورشید می‌تواند به قدرت بینایی شما آسیب جدی وارد کند. عینک دوچرخه سواری می‌تواند این اشعه مضر را به خوبی فیلتر کرده و جلوی آسیب رسیدن به چشم شما را می‌گیرد‌.

یکی از عمده مشکلاتی که دوچرخه سواران با آن سرو کار دارند، ورود گرد و خاک و حشرات به چشم است. در برخی موارد که دوچرخه سوار با سرعت بالا در حال رکاب زدن است ورود گرد و خاک یا یک حشره به چشم دوچرخه سوار می‌تواند تعادل او را به هم زده و منجر به وقوع حادثه شود. بنابراین برای جلوگیری از این حادثه باید از عینک دوچرخه سواری استفاده کنید.

اگر شما هم قصد خرید عینک دوچرخه سواری دارید، احتمالا با وجود تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این وسیله به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مطلب شما را با انواع عینک دوچرخه سواری آشنا می‌کنیم و به شما نکات مهمی را که هنگام خرید عینک دوچرخه سواری باید به آن‌ها توجه داشته باشید را آموزش می‌دهیم.

عینک دوچرخه‌سواری چیست؟

در واقع نوعی عینک آفتابی مخصوص دوچرخه سواری است که دوچرخه سوار به منظور محافظت از چشم خود در برابر اشعه‌های مضر نور خورشید، باد، حشرات و گرد غبار از آن استفاده می‌کند. تفاوت اصلی این عینک با یک عینک آفتابی در طراحی و نحوه قرار گرفتن عینک روی صورت است به طوری که اگر دوچرخه سوار سر و گردن خود را به صورت ناگهانی تغییر دهد از روی صورت به زمین نمی‌افتد. به طوری که برخی مدل‌ها داری یک کش نگهدارنده روی صورت هستند.

حتما بخوانید: راهنمای خرید عینک موتور سواری

انواع عینک‌دوچرخه سواری:

  1. عینک‌ با محافظ UV: یکی از خطرناکترین اشعه‌های خورشید برای چشم انسان اشعه Uv است. چشم قسمت مهم و حساسی است و اگر مدت زیادی در مقابل این اشعه باشد شما را نابینا می‌کند. عینک‌دوچرخه سواری دارای فیلتر Uv از چشم شما در برابر این اشعه محافظت می‌کند.
  2. عینک پلاریزه: خیلی از مواقع نور بازتاب شده خورشید از سطح مواد براق بسیار خطرناک‌تر از برخورد مستقیم نور است. متاسفانه حجم ورود نورهای بازتاب شده خیلی بیشتر از نور مستقیم در حالت معمولی است. عینک‌های پلاریزه می‌توانند این نورهای برگشتی را به خوبی پلاریزه کنند و چشم شما آسیب کمتری دیده و دچار خستگی نشود.
  3. عینک‌های آینه‌ای: برای دوچرخه سواری در مکان‌های پر نور مانند مناظر برفی که حجم نور بازتاب شده چند برابر جاهای دیگر است دیگر عینک‌های پولاریزه کارایی لازم را ندارند زیرا حجم نور ورودی چند برابر حالت معمولی است. عینک آینه‌ای این نورها را به خوبی فیلتر کرده به طوری که تصویر شفاف‌تری را خواهید دید. زمانی که وارد قسمت تاریک شوید متوجه این موضوع خواهید شد زیرا همه جا را تاریک می‌بینید.
  4. عینک ضد بخار و مه: یکی از مشکلات اصلی دوچرخه سواران هنگام استفاده از عینک دوچرخه سواری در روزهای بارانی و مه آلود بخار کردن شیشه عینک است که در برخی موارد دید دوچرخه سوار را به کلی از بین می‌برد. عینک‌های ضد بخار و مه بهترین گزینه برای خرید هستند زیرا به هیچ عنوان لنز آن‌ها بخار نمی‌گیرد.

مزایای استفاده از عینک‌دوچرخه سواری:

  • دوچرخه سواری هم یک ورزش سرعتی محسوب می‌شود به همین علت باد با شدت به چشم شما برخورد می‌کند عینک مخصوص دوچرخه سواری جلوی ورود باد و سرما به چشم شما را می‌گیرد.
  • ورود گرد و غبار، حشرات و هر ماده خارجی به چشم می‌تواند تعادل دوچرخه سوار را به هم زده و منجر به وقوع حادثه شود. استفاده از عینک می‌تواند از وقوع حادثه جلوگیری کند.
  • اشعه‌های نور خورشید خیلی مضر هستند و به چشم شما آسیب وارد می‌کنند. فیلترهای عینک دوچرخه‌سواری تا حدودی آن‌ها را خنثی می‌کند.
  • خیلی از افراد که بیشتر دارای چشم حساس هستند با ورود نور شدید به چشم مشکل دارند و دچار ریزش اشک و قرمزی چشم می‌شوند. عینک دوچرخه جلوی این مشکل را هم می‌گیرد.
  • این عینک‌ها به صورت شما زیبایی خاصی می‌دهند. خوشبختانه عینک‌های دوچرخه سواری شامل مد نمی‌شوند و همیشه جدید، زیبا و بروز هستند‌.

قیمت عینک دوچرخه سواری:

فاکتورهای متعددی می‌توانند روی قیمت عینک تاثیر بگذارند، یکی از این فاکتورها تعداد فیلتر کردن آن‌ها است که عینک مورد نظر شما چه نوع اشعه‌ای را فیلتر می‌کند. همچنین جنس فریم عینک هم روی قیمت آن تاثیر می‌گذارد، فریم‌های پلاستیکی از فریم‌های فلزی و شیشه‌ای ارزان‌تر هستند. پس این بستگی به انتخاب شما دارد که قیمت عینک شما چقدر باشد. همچنین شما می‌توانید با مراجعه به انتهای مطلب با کلیک روی هر محصول از قیمت دقیق و بروز آن اطلاع حاصل کنید.

راهنمای خرید عینک دوچرخه سواری:

شما قبل از خرید هر وسیله‌ای باید اطلاعات کاملی در مورد آن وسیله کسب کنید. هر‌چه سطح دانش و اطلاعات خود را در مورد وسیله‌ای افزایش دهید، خرید بهتر و موفق‌تری را تجربه خواهید کرد. پس اگر می‌خواهید یک عینک دوچرخه سواری خوب و باکیفیت خریداری نمایید باید اطلاعات کاملی در مورد عینک‌دوچرخه سواری بدست آورید. در ادامهاطلاعات کاملی در مورد خرید این وسیله دراختیار شما قرارمی‌دهیم.

بهترین مارک عینک دوچرخه سواری:

اگر بخواهیم تنها یک برند خاص را به عنوان بهترین مارک عینک دوچرخه سواری معرفی کنیم، بیشتر یک کار تبلیغاتی انجام داده‌ایم تا معرفی خرید، به همیت دلیل به شما عزیزان لیستی از بهترین برندهای عینک مخصوص دوچرخه سواری را معرفی می‌کنیم.

  • عینک دوچرخه‌سواری Daisy
  • عینک دوچرخه‌سواری آندر آرمور
  • عینک دوچرخه‌سواری sawfly
  • عینک دوچرخه‌سواری hyper craft
  • عینک دوچرخه‌سواری windproof
  • عینک دوچرخه‌سواری کاپوو
  • عینک دوچرخه‌سواری وان وی
  • عینک دوچرخه‌سواری واته
  • عینک دوچرخه‌سواری ترکام
  • عینک دوچرخه‌سواری مریدا
  • عینک دوچرخه‌سواری آلپینا
  • عینک دوچرخه‌سواری یووکس

حتما بخوانید: راهنمای خرید عینک اسکی

نکات مهم هنگام خرید عینک دوچرخه سواری:

  1. قیمت عینک دوچرخه: قیمت نقش مهمی در انتخاب شما دارد قبل از هر کاری بهتر است، میزان بودجه برای خرید عینک دوچرخه سواری را مشخص نمایید. با مشخص کردن مقدار بودجه مدل‌هایی که در محدوده قیمتی شما قرار ندارند، خود به خود از انتخاب شما حذف شده و انتخاب برای شما آسان می‌شود.
  2. قابلیت ضد آب: شیشه‌های عینک شما باید خاصیت آبگریز داشته باشند به طوری که روزهای بارانی قرار گرفتن قطرات آب روی لنز عینک مانع از دید دوچرخه سوار می‌شود. همچنین این لنزها بخار آب را به خود جذب نمی‌کنند، زیرا یکی از دغدغه‌های اصلی دوچرخه سواران بخار گرفتگی لنز عینک است که شما با خرید این مدل می‌توانید از این اتفاق جلوگیری کنید.
  3. رنگ شیشه عینک: همان طور که می‌دانید هر رنگ از شیشه عینک مناسب دوچرخه سواری در مکان خاصی است به عنوان مثال: رنگ زرد برای مناظر کم نور و ابری مناسب است و دید بهتری ارائه می‌کند. رنگ قرمز هم با فیلتر کردن نور آبی از خسته شدن چشم‌های شما جلوگیری می‌کند. رنگ عینک همچنین به کیفیت دیده شدن رنگ مناظر طبیعی با کیفیت بهتر و نزدیکتر به رنگ واقعی آن‌ها کمک می‌کند.
  4. جنس شیشه عینک: همان طور که می‌دانید لنز عینک‌های دوچرخه سواری یا از شیشه ساخته می‌شوند و یا جنس پلاستیک. جنس شیشه‌ای کیفیت بیشتری دارد همچنین قابلیت ضد خش داشته و به طبع قیمت آن افزایش پیدا می‌کند. لنز پلاستیکی سبک‌تر ارزان‌تر و دارای رنگ‌های بیشتری است و خیلی از افراد این رنگ را به سایر رنگ‌ها ترجیح می‌دهند.
  5. استاندارد و ایمنی: دوچرخه سواری معمولا در فضای باز صورت می‌گیرد به همین علت نمی‌توان پیشبینی کرد که کدام منطقه ابری و کدام نقطه آفتابی است. بنابراین عینک شما باید دارای لنز ضد اشعه Uv، لنز پولاریزه و ضد بخار و مه باشد. یکی از کاربردهای استفاده از عینک دوچرخه سواری نیز فیلتر کردن همین اشعه‌ها است.
  6. سایز و وزن: توجه داشته باشید که عینک باید دقیقا فیکس صورت شما باشد و روی صورت شما حین دوچرخه سواری تکان نخورد. زیرا تکان خوردن باعث سقوط عینک از روی چشم شما می‌شود. وزن عینک هم از اهمیت زیادی برخوردار است به طوری که اگر وزن عینک خیلی سبک باشد به راحتی از روی صورت می‌افتد و اگر وزن آن خیلی زیاد باشد باعث ناراحتی چشم و بینی شما می‌شود.
  7. میزان پوشاندن چشم: اینکه تصور کنید عینک دوچرخه‌سواری تنها از چشم شما در مقابل نور خورشید محافظت می‌کند یک تصور غلط و اشتباه است. یکی از مهم‌ترین مزیت‌های عینک جلوگیری از ورود باد و گرد و غبار به چشم شما می‌باشد. پس فریم عینک باید به اندازه‌ای بزرگ باشد که به وسیله آن بتوانید تمام قسمت‌های چشم خود را پوشش دهید.
  8. جنس و شکل فریم: خوشبختانه فریم عینک‌های دوچرخه سواری جزو دسته‌ای قرار می‌گیرد که مد شامل آن نمی‌شود. یعنی هر مدلی از آن را که خریداری نمایید هیچ وقت دمده و تکراری نمی‌شود. در مورد جنس و شکل فریم این عینک‌ها دست شما کاملا باز است زیرا تنوع بسیار زیادی دارند. پس بدون عجله و با دقت برای خود زیباترین مدل آن را خریداری کنید.

عینک دوچرخه سواری از کجا بخریم:

در واقع شما از دو طریق شما می‌توانید برای خود یک عینک دوچرخه‌سواری خریداری کنید:

  1. شما می‌توانید به فروشگاه فروش تجهیزات دوچرخه به صورت حضوری مراجعه کنید. احتمالا چن نمونه‌ای را به شما معرفی می‌کنند که شما می‌توانید با توجه به نکاتی که آموختید یکی از آن‌ها را انتخاب و خریداری نمایید. البته به علت اینکه بیشتر این مغازه‌ها اجاره‌ای هستند،  مقداری عینک را به شما گران‌تر از نرخ واقی می‌فروشند.
  2. شما خیلی راحت می‌توانید به فروشگاه اینترنتی معتبر وارد شوید و از میان تعداد زیادی از مدل‌ها و قیمت‌ها عینک دوچرخه مورد نظر خود را خریداری کنید. خوشبختانه به دلیل حذف کرایه عینک را با قیمت ارزان‌تری خریداری می‌کنید و در صورت عدم رضایت از کالای مورد نظر تا هفت روز فرصت مرجوعی دارید و می‌توانید پول خود را پس بگیرید.

روش نگهداری از عینک دوچرخه سواری:

  • هیچ گاه برای تمیز کردن عینک خود آن را شستشو ندهید، زیرا به برخی لایه‌های لنز آن آسیب وارد می‌شود. بهتر است از یک پارچه نرم و تمیز برای تمیز کردن آن استفاده کنید.
  • زمانی که به عینک نیاز ندارید، هرگز عینک را روی فرمان یا لباس خود آویزان نکنید، زیرا امکان سقوط عینک و شکستن آن به دور از انتظار نیست. پس حتما عینک را در جلد مخصوص و درون کیف دوچرخه نگهداری کنید.
  • اگر عینک شما دارای کش نگهدارنده نیست بهتر است برای آن از یک بند عینک مخصوص خریداری کنید تا در مواقعی که از چشم شما می‌افتد به آن صدمه وارد نشود.
  • از قرار دادن عینک با فریم و لنز پلاستیکی مقابل نور مستقیم خورشید جدا خودداری کنید. زیرا گرما و نور حاصل از خورشید به فریم و لنز عینک شما آسیب جدی وارد می‌کند.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید عینک دوچرخه سواری مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه عینک مخصوص دوچرخه سواری ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده‌ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت کنید.


۱ عینک دوچرخه سواری مدل ۰۱

عینک دوچرخه سواری مدل 01

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۴x4x4 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • جنس لنز
    پلی‌کربنات
  • رنگ لنز
    چند رنگ
  • جنس فریم
    پلاستیک
  • پوشش عدسی
    پلارایزد
  • کاربرد در آب و هوای
    آفتابی
  • اقلام همراه
    دستمال تنظیف. کش اسپرت فیکس. بند عینک. چهار لنز به جز لنز روی عینک. فریم طبی.کیف مخصوص عینک. کیف پارچه ای
  • سایر توضیحات
    این عینک دارای پنج لنز مختلف شامل دید در شب، دید محیطی عادی، دید آفتابی، دید در محیط ابری، دید در مقابل تابش مستقیم بوده که شما می توانید بر حسب آب و هوای موجود و مورد استفاده خود هر یک از لنزها را روی فریم آن نصب و استفاده کنید! همچنین این عینک دارای کش حرفه ای اسپرت بوده و هم به صورت دسته و هم به صورت کشی قابل استفاده می باشد. شما میتوانید دسته کشی آن را نصب و استفاده کنید تا حین ورزش کردن و هنگامی که تحرک بالایی دارید (مثلا زمان دویدن و یا اسکی کردن) کوچکترین نگرانی نسبت به وضعیت عینک خود نداشته باشید و عینکتان به خوبی وضعیت خود را روی چشم شما حفظ کند. همچنین این عینک به گونه ای طراحی شده که قابلیت اضافه ردن فریم طبی را نیز دارد و شما می توانید فریم متناسب با نمره چشم خود را در پشت آن نصب کنید و دید خود را تامین کنید.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ عینک ورزشی جولبو مدل Explorer 2.0 کد J4975014

عینک ورزشی جولبو مدل Explorer 2.0 کد J4975014

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۵x15x15 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • جنس لنز
    پلی‌کربنات
  • جنس فریم
    پلاستیک
  • کاربرد در آب و هوای
    آفتابی
  • اقلام همراه
    کیف ، دفترچه راهنما ، بند ، جعبه
  • سایر توضیحات
    نوع لنز Reactive High Mountain 4-2 جنس لنز:Polycarbonateمیزان انتقال نور مرئی (VLT):5%ابعاد لنز: ۶۱ میلی مترطول دسته: ۱۳۵ میلی متروزن: ۴۴ گرمکیف مخصوص حمل: دارای کاور مخصوص حمل پارچه‌ایویژگی ۱: دارای فیکسر بینی بسیار نرم و راحت با طراحی ارگونومیکویژگی ۲ :طراحی فریم با قابلیت گردش هوای مناسبویژگی ۳ :سپرهای متحرک Spandex جهت پوشش کامل در برابر نور ، سرما و بادویژگی ۴:عرضه یک عدد بند عینک ساخت کمپانی جولبو به همراه این محصولویژگی ۵ :دارای قابلیت Flash finish که با ایجاد حالت آیینه مانند در سطح لنز سبب تسویه نور مرئی می شودویژگی ۶ :دارای قابلیت anti-reflective coating که سبب از بین رفتن تابش خیره کننده نور و مانع از خستگی چشم می شودکشور مبدا برند: فرانسهکشور سازنده :فرانسهتوجه مهم: تمامی لنزهای ساخت کمپانی جولبو متعلق به کلاس نوری ۱ می باشد و حفاظت در برابر اشعه های B و A و C و UV را تضمین می کنند

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ عینک دوچرخه سواری اوکلی کد ۳۰۰

عینک دوچرخه سواری اوکلی کد 300

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۵x10x5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰۰ گرم
  • جنس فریم
    پلاستیک
  • کاربرد در آب و هوای
    آفتابی
  • اقلام همراه
    هارد کیس۳ عدد عینکدستمال

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ عینک دوچرخه سواری پروسان مدل ۴۱۲۵۰۵

عینک دوچرخه سواری پروسان مدل 412505

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۳۵x66x15 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • جنس فریم
    TR90
  • کاربرد در آب و هوای
    آفتابی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ عینک دوچرخه سواری اوکلی مدل ADVANCER سه لنز

عینک دوچرخه سواری اوکلی مدل ADVANCER سه لنز

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۵x15x5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۶۰ گرم
  • جنس لنز
    پلاستیک
  • رنگ لنز
    قهوه‌ای
  • جنس فریم
    پلاستیک
  • پوشش عدسی
    پلارایزد
  • کاربرد در آب و هوای
    آفتابی
  • اقلام همراه
    دو عدد لنز دودی (آفتابی) و زرد – کارت تست پلارایزد – دستمال نظافت – کیسه حمل

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ عینک ورزشی ای اس اس مدل night vision

عینک ورزشی ای اس اس مدل night vision

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۴x18x5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۶ گرم
  • جنس فریم
    پلاستیک
  • پوشش عدسی
    پلارایزد
  • کاربرد
    شکاری
  • کاربرد در آب و هوای
    آفتابی
  • اقلام همراه
    دارای ۳ لنز پلاریزه و UV400 – دارای فرم مخصوص عینک طبی – بند کشی مخصوص – کیسه نگهداری مخصوص لنزها – دارای کاتالوگ و دفترچه راهنما و آرام برند ESS
  • سایر توضیحات
    برای استفاده از فرم مخصوص عینک طبی باید لنزهای طبی توسط عینک ساز در درون فرم مخصوص جاگذاری شوددر هنگام تعویض لنز حتما به برگه راهنما توجه فرمایید

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ عینک دوچرخه سواری مریدا مدل ۲۳۱۳۰۰۰۸۸۳

عینک دوچرخه سواری مریدا مدل 2313000883

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۵*۵*۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰ گرم
  • جنس لنز
    پلاستیک
  • رنگ لنز
    طلایی
  • جنس فریم
    پلاستیک
  • پوشش عدسی
    فوتوکرومیک
  • اقلام همراه
    همراه کاور پارچه ای

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ عینک دوچرخه سواری اوکلی مدل PLAZMA

عینک دوچرخه سواری اوکلی مدل PLAZMA

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۵x15x4 سانتی‌متر
  • وزن
    ۶۰ گرم
  • جنس لنز
    پلاستیک
  • رنگ لنز
    چند رنگ
  • جنس فریم
    پلاستیک
  • کاربرد در آب و هوای
    آفتابی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ عینک دوچرخه سواری مدل W2236

عینک دوچرخه سواری مدل W2236

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۶.۵×۷.۵×۳.۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۷۹ گرم
  • جنس لنز
    پلی‌کربنات
  • رنگ لنز
    قهوه‌ای
  • جنس فریم
    کربن
  • پوشش عدسی
    آینه‌ای
  • کاربرد
    دوچرخه سواری
  • کاربرد در آب و هوای
    آفتابی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ عینک دوچرخه سواری Daisy

عینک دوچرخه سواری Daisy

مشخصات

  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • جنس لنز
    پلاستیک
  • جنس فریم
    پلاستیک
  • پوشش عدسی
    پلارایزد
  • کاربرد
    نور کم
  • اقلام همراه
    ۳ لنز مختلف برای شرایط آب و هوایی متفاوتدستمالبند بسته شدن به پشت سر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ عینک دوچرخه سواری اوکلی مدل KAKTO X

عینک دوچرخه سواری اوکلی مدل KAKTO X

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۵x15x5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۶۰ گرم
  • جنس لنز
    پلاستیک
  • جنس فریم
    پلاستیک
  • کاربرد در آب و هوای
    آفتابی
  • اقلام همراه
    دماغگیر یدکی – کیسه حمل – دفترچه راهنما

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ عینک دوچرخه سواری ۱۰۰ درصد مدل GLENDALE سه لنز

عینک دوچرخه سواری 100 درصد مدل GLENDALE سه لنز

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۶x15x7 سانتی‌متر
  • وزن
    ۸۰ گرم
  • جنس لنز
    پلاستیک
  • رنگ لنز
    چند رنگ
  • جنس فریم
    پلاستیک
  • کاربرد در آب و هوای
    آفتابی
  • اقلام همراه
    یک جفت لنز زرد و یک جفت لنز سفید – دفترچه راهنما – کیسه حمل

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ عینک دوچرخه سواری مدل SAM 05

عینک دوچرخه سواری مدل SAM 05

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۵۰x50x50 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۵۰ گرم
  • جنس لنز
    پلی‌کربنات
  • رنگ لنز
    چند رنگ
  • جنس فریم
    کائوچو
  • پوشش عدسی
    پلارایزد
  • کاربرد
    دوچرخه سواری
  • کاربرد در آب و هوای
    آفتابی
  • اقلام همراه
    جلد عینک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ عینک دوچرخه سواری مدل W2236

عینک دوچرخه سواری مدل W2236

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۶.۵×۷.۵×۳.۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۸۰ گرم
  • جنس لنز
    پلی‌کربنات
  • رنگ لنز
    دودی
  • جنس فریم
    کربن
  • پوشش عدسی
    ضدخش
  • کاربرد
    دوچرخه سواری
  • کاربرد در آب و هوای
    آفتابی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ عینک دوچرخه سواری پروسان مدل ۱-۴۱۲۰۴

عینک دوچرخه سواری پروسان مدل 1-41204

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۳۵x66x15 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • جنس فریم
    TR90
  • کاربرد در آب و هوای
    آفتابی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ عینک دوچرخه سواری دایزی مدل C5

عینک دوچرخه سواری دایزی مدل C5

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۸x15x5.5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰ گرم
  • جنس لنز
    پلاستیک
  • رنگ لنز
    چند رنگ
  • جنس فریم
    پلاستیک
  • پوشش عدسی
    پلارایزد
  • کاربرد
    نور کم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ عینک دوچرخه سواری اوکلی مدل FLIGHT JACKET سه لنز

عینک دوچرخه سواری اوکلی مدل FLIGHT JACKET سه لنز

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۵x15x5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۶۰ گرم
  • جنس لنز
    پلاستیک
  • رنگ لنز
    بی رنگ
  • جنس فریم
    پلاستیک
  • پوشش عدسی
    پلارایزد
  • کاربرد در آب و هوای
    آفتابی
  • اقلام همراه
    یک عدد لنز شفاف یدکی و یک عدد لنز دودی (آفتابی) – دستمال نظافت – کارت تست پلارایزد – کیسه حمل – جعبه مخصوص

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ عینک دوچرخه سواری مدل W2236

عینک دوچرخه سواری مدل W2236

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۶.۵×۷.۵×۳.۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۸۰ گرم
  • جنس لنز
    پلی‌کربنات
  • رنگ لنز
    سبز
  • جنس فریم
    کربن
  • پوشش عدسی
    آینه‌ای
  • کاربرد
    دوچرخه سواری
  • کاربرد در آب و هوای
    آفتابی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ عینک ورزشی مدل طوفان

عینک ورزشی مدل طوفان

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۱x9x2.5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰ گرم
  • رنگ لنز
    دودی
  • جنس فریم
    پلاستیک
  • کاربرد در آب و هوای
    آفتابی
  • سایر توضیحات
    مناسب طوفان دوچرخه سواری اسکی کویر و ……..

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید عینک دوچرخه سواری در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان ‌بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید آفتابی زنانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا