آشپزخانه

کیسه نان و سبزی، راهنمای خرید انواع کیسه نان و سبزی پارچه‌ای ارزان

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید کیسه نان و سبزی باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

یکی از وسایل مهم و ضروری در هر خانه‌ای کیسه نان و سبزی است. شما وقتی برای خرید سبزی یا نان از منزل خارج می‌شوید به این وسیله نیاز دارید. بدون داشتن کیسه نان و سبزی شما مجبورید از پلاستیک استفاده کنید. پلاستیک محیط زیست انسانی را آلوده می‌کند و تا مدت‌ها در طبیعت باقی می‌ماند. میلیون‌ها سال زمان نیاز است تا یک پلاستیک تجزیه شود. شما با استفاده از کیسه نان و سبزی می‌توانید مصرف پلاستیک را به حداقل برسانید و محیط زیست خود را سالم نگهداری کنید. همچنین شما زمانی که نان را درون پلاستیک قرار می‌دهید، به علت گرمای حاصل از نان پلاستیک از خود یک سم تولید می‌کند که به مرور سرطان ایجاد می‌کند. پس شما برای حفظ سلامتی خود هم که شده باید از کیسه نان و سبزی استفاده کنید.

امروزه با شیوع ویروس کشنده کرونا تا زمان واکسینه شدن مردم مجبور به رعایت پروتکل‌های بهداشتی هستند. همان طور که می‌دانید یکی از راه‌های انتقال ویروس کرونا سطوح می‌باشد. شما برای جلوگیری از آلوده شدن نان با ویروس روی سطوح می‌توانید از کیسه نان و سبزی استفاده نمائید. همچنین شما با خرید این وسیله می‌توانید با حذف پلاستیک تا حد زیادی از هزینه‌های خرید پلاستیک صرفه جویی می‌کنید. تصور کنید با قیمت امروز نرخ هر عدد پلاستیک نان را ۵۰۰ تومان در نظر بگیریم. شما در سال ۳۶۵ عدد پلاستیک را صرفه ‌جویی می‌کنید. یعنی سالیانه چیزی در حدود ۱۸۲ هزار تومان پس انداز کرده که با این مقدار حداقل می‌توانید نان مصرفی حداقل یک ماه خود را خریداری کنید و به طبیعت هم آسیب وارد نکنید.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که به این نتیجه رسیده‌اید که برای حفظ سلامت خود و اطرافیانتان یک کیسه نان و سبزی را خریداری کنید. اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این وسیله ارزان و ارزشمند به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مقاله شما را با انواع کیسه نان و سبزی آشنا کرده و به شما یک سری نکات هم را که هنگام خرید کیسه نان و سبزی باید به آن‌ها توجه داشته باشید را به شما آموزش می‌دهیم.

کیسه‌سبزی و نان چیست و چه کاربردی دارد؟

یک کیسه پارچه‌ای که گاهی در کنار آن پلاستیک دوخته می‌شود و مکانیسم باز و بسته شدن آن به صورت بند یا زیپ می‌باشد. از این وسیله برای نگهداری نان از نانوایی تا منزل جهت جلوگیری از آلودگی نان‌ استفاده می‌شود. همان طور که می‌دانید سبزیجات را اگر مستقیم درون یخچال قرار دهید، ماندگاری زیادی ندارند پس برای اینکه طول عمر ان‌ها افزایش پیدا کند و دیرتر پلاسیده شوند می‌توانید آن‌ها را درون کیسه سبزیجات قرار داده و در یخچال نگهداری کنید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید قیچی آشپزخانه

انواع مدل‌های کیسه‌سبزی و نان:

  1. کیسه‌سبزی و نان دسته‌دار: در زمان‌‌های گذشته که پلاستیک وجود نداشت، مردم به وسیله پارچه یا حصیر کیسه‌هایی می‌دوختند که به عنوان جای نان و سبزی استفاده می‌شد. امروزه هم دوستاران محیط زیست برای جلوگیری از آلودگی محیط زیست، کیسه‌هایی را از جنس پارچه تولید می‌کنند که گاهی در کنار آن‌ها پلاستیک هم دوخته می‌شود. از این وسیله چند بار می‌توان استفاده کرد و آن را جایگزین کیسه پلاستیکی کرد. این کیسه‌ها معمولا دسته دارند که حمل را آسان می‌کند.
  2. کیسه‌سبزی و نان زیپ‌دار: این مدل هم از پارچه و هم از پلاستیک یا هر دوی آن‌ها ساخته می‌شود. به منظور استفاده راحت دور تا دور آن زیپ دوخته می‌شود که با باز کردن کامل زیپ تبدیل به یک پارچه شده که می‌توانید آن را روی میز نانوایی پهن کرده تا نانوا نان‌ها را روی آن بیاندازد. بعداز سرد شدن نان می‌توانید زیپ آن را ببندید و آن را به راحتی حمل کنید. از این وسیله برای خرید نان و سبزی هم می‌توان استفاده کرد.
  3. کیسه‌نان پارچه‌ای: برخی از افراد نه برای آلودگی محیط زیست، بلکه برای حفظ سلامت خود هم که شده از خرید کیسه‌های پلاستیکی صرف نظر می‌کنند. زمانی که شما نان داغ را داخل پلاستیک قرار می‌دهید، یک گاز سمی تولید می‌کند که به مرور سرطان ایجاد می‌کند. پس اگر به سلامت خود اهمیت می‌دهید کیسه‌های تمام پارچه‌ای را انتخاب کنید.
  4. کیسه‌سبزی زیپ‌دار: همان طور که می‌دانید قرار دادن حجم زیادی از سبزی درون یک کیسه بدون زیپ کار ساده‌ای نیست و بدون کمک شخص دیگری نمی‌توانید این کار را انجام دهید. پس اگر به دنبال یک کیسه راحت برای خرید سبزی هستید، پیشنهاد می‌کنم حتما نمونه زیپ‌دار را انتخاب کنید. زیرا با باز کردن زیپ سبزی‌ها را روی آن قرار می‌دهید و با بستن زیپ سبزی درون آن قرار می‌گیرد.
  5. کیسه‌سبزی‌و‌نان حجم‌دار: قرار دادن سبزی و نان به مقدار کم کار ساده‌ای است. تصور کنید که بخواهید حجم زیادی از نان و سبزیجات را درون کیسه قرار دهید. این یک کار ساده نخواهد بود بلکه نیازمند تلاش و وقت زیاد است. پس اگر شما همیشه حجم زیادی از نان و سبزیجات را خریداری می‌کنید، حتما باید کیسه‌های حجم‌دار را انتخاب کنید. این کیسه‌ها به منظور قرار دادن حجم بالایی از نان و سبزیجات طراحی شده‌اند و با خرید آن‌ها مشکل خرید حجم بالا حل می‌شود.

مزایای استفاده از کیسه نان و سبزی:

  • قیمت آن بسیار مناسب است و شما با خرید این وسیله تا چند ماه تا یک سال از خرید پلاستیک برای نگهداری سبزی و نان معاف می‌شوید.
  • یکی از آلوده‌ترین نقاط دنیا میز نانوایی است، زیرا روزانه دست‌های آلوده زیادی روی آن قرار می‌گیرد. کیسه نان از آلوده شدن نان با میز جلوگیری می‌کند.
  • شما با قرار دادن سبزی درون این کیسه می‌توانید سبزی خود را تا مدت‌ها درون کیسه سالم نگه‌ دارید و از پلاسیده شدن آن‌ها جلوگیری کنید.
  • از تماس مواد غذایی با فضای بیرون جلوگیری می‌کند و جلوی آلوده شدن نان و سبزی را می‌گیرد. در واقع یک وسیله برای بهداشتی نگه‌داشتن مواد غذایی می‌باشد.

بهترین مارک کیسه نان و سبزی:

شما هیچ شخصی را پیدا نمی‌کنید که با اطمینان یک برند خاص را به عنوان بهترین مارک کیسه سبزی و نان به شما معرفی کند. زیرا برندهای باکیفیت زیادی وجود دارند که در این زمینه فعالیت می‌کنند و معرفی کردن یک برند خاص بیشتر جنبه تبلیغاتی دارد و از آنجایی که وب سایت کیمیک یک رسانه علمی و آموزشی است و نه تبلیغاتی در ادامه مطلب لیستی از بهترین برندهای کیسه سبزی و نان را به شما معرفی می‌کنیم.

  • کیسه سبزی و نان همسو
  • کیسه سبزی و نان ناردین
  • کیسه سبزی و نان ترنم
  • کیسه سبزی و نان کالیته
  • کیسه سبزی و نان صبا
  • کیسه سبزی و نان پایا
  • کیسه سبزی و نان پاپیون
  • کیسه سبزی و نان گلفان
  • کیسه سبزی و نان پارادایزر

حتما بخوانید: راهنمای خرید سطل زباله

نکات مهم هنگام خرید کیسه نان و سبزی:

  1. قیمت محصول: مهم‌ترین نکته در مورد خرید کیسه سبزی و نان قیمت آن می‌باشد. قیمت است که مشخص می‌کند که چه نوع کیسه‌ای را انتخاب کنید. اگر میزان بودجه شما زیاد بالا نباشد مجبور به خرید یک کیسه ارزان و بی‌کیفیت می‌شوید. پس اگر می‌خواهید که کیسه مورد نظر شما جنس خوب و باکیفیتی داشته باشد، حتما مقدار بودجه بیشتری برای خرید آن در نظر بگیرید.
  2. نوع محصول: با اینکه شما این کیسه را یا به منظور نگهداری نان خریداری می‌کنید و یا سبزیجات اما یک سری تفاوت‌های اصلی با هم دارند که ممکن است شما را ترغیب به خرید یک محصول خاص کند. برخی مدل‌ها دارای دسته می‌باشند که باعث حمل اسان‌تر کیسه می‌شود. درب برخی کیسه‌ها با کشیدن نخ محکم می‌شود و برخی دیگر به وسیله زیپ باز و بسته می‌شود که این خود به سلیقه شما بستگی دارد که چه نوع کیسه‌ای را انتخاب کنید.
  3. جنس محصول: کیسه سبزی و نان از مواد مختلفی دوخته می‌شود. کیسه‌های پارچه‌ای از نظر بهداشتی مناسب‌تر می‌باشند و راحت‌تر شستشو می‌شوند اما طول عمر کمتری دارند. کیسه‌های پلاستیکی از نظر بهداشتی سرطانزا بوده ولی طول عمر بیشتری دارند. نمونه دیگری هم از کیسه سبزی و نان وجود دارد که از ترکیب هر دو یعنی پارچه و پلاستیک دوخته می‌شوند که تمام مزیت‌های دو جنس قبلی را دارند و مشکل آن‌ها کاملا برطرف شده است.
  4. طرح و رنگ محصول: شاید در نگاه اول طرح و رنگ کیسه یک موضوع بی اهمیت باشد ولی اگر عمقی‌تر به موضوع نگاه کنید، متوجه می‌شوید که مانند لباس همیشه هنگام خرید نان و سبزی کیسه باید همراه شما باشد. پس اگر طرح و رنگ زیبایی نداشته باشد، شما هنگام در دست گرفتن کیسه در کوچه و خیابان احساس خوبی نخواهید داشت. پس طرح و رنگ محصول یک موضوع مهم است و حتما هنگام خرید کیسه سبزی و نان باید به آن توجه داشته باشید.
  5. اندازه کیسه: شاید مهم‌ترین نکته در مورد خرید کیسه‌سبزی و نان توجه به اندازه آن است. شما باید با توجه به تعداد اعضای خانواده و تعداد نان یا سبزی خریداری شده باید اندازه کیسه خود را مشخص کنید. اگر جمعیت شما زیاد نیست و همیشه حجم زیادی از نان و سبزی را خریداری نمی‌کنید یک کیسه معمولی هم کار شما را انجام می‌دهد. اما اگر شما یک خانواده پر جمعیت هستید و معمولا حجم بالایی سبزی یا نان خریداری می‌کنید. حتما باید کیسه‌های حجم‌دار را خریداری کنید.
  6. کیفیت دوخت: بعد از توجه به جنس محصول باید به کیفیت دوخت آن هم توجه ویژه‌ای داشته باشید. حتی اگر بهترین جنس کیسه را خریداری کنید، اما دوخت آن کیفیت لازم را نداشته باشد، خیلی زود از نواحی دوخت پاره شده و شما مجبور می‌شوید آن را با یک نمونه نو تعویض کنید. به جنس نخی که کیسه از آن دوخته شده هم توجه داشته باشید، اگر نخ آن بی کیفیت باشد مطمئن باشید بعد از مدتی از محل دوخت پاره می‌شود.

روش نگهداری از کیسه نان و سبزی:

  • همیشه بعد از خرید نان درب کیسه را باز بگذارید تا رطوبت حاصل از نان که کیسه را تر کرده خشک شود و دچار کپک زدگی نشود.
  • بعد از چند بار استفاده کیسه مورد نظر خود را شستشو دهید، زیرا بعد از مدتی رنگ و بوی نامطبوعی به خود می‌گیرد و ممکن است به مواد داخل آن هم سرایت کند.
  • برای خشک کردن کیسه از نور مستقیم خورشید و بخاری استفاده نکنید، زیرا در ساخت بیشتر این کیسه‌ها پلاستیک یا پارچه پلاستیکی استفاده شده و با حرارت تغییر رنگ و حالت می‌دهد.
  • از تماس کیسه با اجسام تیز و برنده جلوگیری کنید، زیرا باعث سوراخ یا پاره شدن کیسه می‌شود و آن را از بین می‌برد.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید کیسه‌نان و سبزی مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از بهترین برندهای کیسه‌نان و سبزی پرفروش، ارزان و باکیفیت را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.


۱ کیسه نان طرح زیگزاگ

کیسه نان طرح زیگزاگ

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۵×۴۵×۱ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • تعداد
    یک عدد
  • جنس
    پلی‌استر
  • سایر توضیحات
    دولایه پارچه و یک لایه نایلون . لایه داخلی پارچه بروجرد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ کیسه میوه و سبزی پایا مدل SR24 بسته ۱۲ عددی

کیسه میوه و سبزی پایا مدل SR24 بسته 12 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۰x30x1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰ گرم
  • تعداد
    سه عدد
  • جنس
    پلی‌استر
  • سایر توضیحات
    – استفاده از تور جهت دید بهتر و تبادل هوای بیشتر- جنس توری مقاوم جهت استفاده های مکرر و قابلیت شستشو در استفاده های مختلف- تعداد ۱۲ عدد در ۳ سایز متفاوت در مصارف و اندازه های مختلف

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ کیسه سبزی مدل سبزی خوردن کد ۲۹

کیسه سبزی مدل سبزی خوردن کد 29

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۹×۲۹ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۵۰ گرم
  • جنس
    پارچه
  • سایر توضیحات
    پارچه هازان درجه یک با رنگ ثابت / قابل شستشو در ماشین لباسشویی با مواد شوینده به دفعات / دارای آستر داخلی جهت محافظت بهتر از سبزی و میوه / دورو طرح دار

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ کیسه نان مدل دورو طرح دار کد ۱۳

کیسه نان مدل دورو طرح دار کد 13

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۵×۴۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۵۰ گرم
  • سایر توضیحات
    پارچه هازان درجه یک / دارای آستر داخلی / دورو طرح دار/ دارای زیپ درجه یک در سه طرف که به راحتی باز و بسته میشود/ قابل شستشو با مواد شوینده در ماشین لباسشویی به دفعات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ کیسه نان و سبزی مدل ۰۱ بسته ۲ عددی

کیسه نان و سبزی مدل 01 بسته 2 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۲×۴۲ سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۱۰ گرم
  • تعداد
    دو عدد
  • جنس
    پارچه
  • سایر توضیحات
    در دو سایز کوچک و بزرگ اندازه سایز بزرگ ۴۲×۴۲اندازه سایز کوچک ۳۰×۳۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ کیسه نان و سبزی منسوجات خسروشاهی برتر مدل زیپدار طرح خالدار کد SAB13 مجموعه ۳ عددی

کیسه نان و سبزی منسوجات خسروشاهی برتر مدل زیپدار طرح خالدار کد SAB13 مجموعه 3 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۲×۳۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۵۰ گرم
  • تعداد
    سه عدد
  • جنس
    پنبه
  • سایر توضیحات
    ۳ لایه: ( پارچه پنبه/ مشماع/ آسترنخی) در سه سایز (تقریبی) : ۱- کوچک ( ۳۰×۳۰) ۲- متوسط (۳۰×۳۶) ۳- بزرگ ( ۳۰×۴۲)

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ کیسه میوه و سبزی تک سبد مدل TS1227 مجموعه ۹ عددی

کیسه میوه و سبزی تک سبد مدل TS1227 مجموعه 9 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۲x30x0.1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • تعداد
    سه عدد
  • جنس
    پلی‌استر
  • سایر توضیحات
    شامل ۹ عدد کیسه در سه سازتولید ایرانقابل شستشوطول عمر بالانگهداری و نظم دهی میوه و سبزیجات در داخل یخچالمحکم و مقاومجلوگیری از مصرف بی رویه نایلون های پلاستیکی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ کیسه نان و سبزی ترنم مدل NAY 315

کیسه نان و سبزی ترنم مدل NAY 315

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۵×۴۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • تعداد
    یک عدد
  • جنس
    پارچه
  • سایر توضیحات
    دو لایه -یک لایه پارچه رنگ ثابت و یک لایه نایلون – دوتادور زیپ و کاملا باز میشود – برای نگهداری نان و میوه و سبزی و کاهو مناسب می باشد – دارای دو عدد دسته -گنجایش ۲۰ تا ۳۰ عدد نان لواش و ۴ تا ۵ عدد نان بربری یا سنگک را به صورت تا شده دارد – نکته مهم در خرید این محصول، نشان اصالت محصولات ترنم می باشد که بر روی کالا دوخته شده و در تصاویرمشخص است .عدم وجود این نشان به منزله تقلبی بودن کالا می باشد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ کیسه سبزی مدل خیار کد ۲۶

کیسه سبزی مدل خیار کد 26

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۹×۲۹ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۵۰ گرم
  • سایر توضیحات
    پارچه هازان درجه یک با رنگ ثابت / قابل شستشو در ماشین لباسشویی با مواد شوینده به دفعات / دارای آستر داخلی جهت محافظت بهتر از سبزی و میوه / دورو طرح دار

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ کیسه نان و سبزی مدل پونه کد۱۴۰۰۱۱۳

کیسه نان و سبزی مدل پونه کد1400113

مشخصات

  • ابعاد
    ۱x30x40 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • جنس
    پارچه
  • سایر توضیحات
    پارچه هازان درجه یک با رنگ ثابتقابل شستشو در ماشین لباسشویی با مواد شوینده به دفعاتدارای آستر داخلی جهت محافظت بهتر از سبزی و میوهدارای بند درجه یکدورو طرح دار

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ کیسه نان و سبزی منسوجات خسروشاهی برتر مدل زیپدار طرح آلفا کد NAN13

کیسه نان و سبزی منسوجات خسروشاهی برتر مدل زیپدار طرح آلفا  کد NAN13

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۵×۴۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • تعداد
    ۱
  • جنس
    نخ پنبه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ کیسه نان مدل N4002

کیسه نان مدل N4002

مشخصات

  • ابعاد
    قطر ۴۰ سانتی متر در ارتفاع ۲ سانتی متر سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۳۴ گرم
  • تعداد
    یک عدد
  • جنس
    پنبه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ کیسه نان و سبزی مدل پاپیون

کیسه نان و سبزی مدل پاپیون

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۸x31x1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰ گرم
  • تعداد
    ۱
  • جنس
    پارچه
  • سایر توضیحات
    سه لایه . دولایه پارچه یک لایه نایلون . بند جمع شو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ کیسه نان و سبزی ترنم مدل NAY 530

کیسه نان و سبزی ترنم مدل NAY 530

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۵×۴۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • تعداد
    یک عدد
  • جنس
    پارچه
  • سایر توضیحات
    دو لایه -یک لایه پارچه رنگ ثابت و یک لایه نایلون – دوتادور زیپ و کاملا باز میشود – برای نگهداری نان و میوه و سبزی و کاهو مناسب می باشد – دارای دو عدد دسته -گنجایش ۲۰ تا ۳۰ عدد نان لواش و ۴ تا ۵ عدد نان بربری یا سنگک را به صورت تا شده دارد – نکته مهم در خرید این محصول، نشان اصالت محصولات ترنم می باشد که بر روی کالا دوخته شده و در تصاویرمشخص است .عدم وجود این نشان به منزله تقلبی بودن کالا می باشد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ کیسه نان مدل جا لقه ای سه لایه کد ۹۰۹

کیسه نان مدل جا لقه ای  سه لایه کد 909

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۲×۱۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰ گرم
  • تعداد
    یک عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ کیسه نان و سبزی مدل ساک خرید برکت ۱۰۳۰۱۶

کیسه نان و سبزی مدل ساک خرید برکت 103016

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۷×۳۹ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۱۰ گرم
  • جنس
    متقال

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ کیسه نان و سبزی طرح گل کد PJ-104183

کیسه نان و سبزی طرح گل کد PJ-104183

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۳x30x0.1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۶۰ گرم
  • تعداد
    ۱
  • جنس
    پارچه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ کیسه نان مانیز مدل شاخ گوزن

کیسه نان مانیز مدل شاخ گوزن

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۵x13x50 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰ گرم
  • تعداد
    یک عدد
  • جنس
    پنبه
  • سایر توضیحات
    جنس بدنه: متقال ضخامت متوسط پنبه – فلامنتطول دسته: ۳۰ سانتی‌مترجنس دسته: متقالمناسب برای حمل نان (با گنجایش بیش از پنج نان سنگک)، خرید، هدیه، حمل ظرف غذای بزرگ و …با قابلیت تاشدن در ابعاد کوچک برای قرارگرفتن در کیف و کوله‌پشتیقابل‌شست‌وشو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ کیسه نان مدل M980

کیسه نان مدل M980

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۵x45x1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۰۰ گرم
  • تعداد
    یک عدد
  • جنس
    پلی‌استر
  • سایر توضیحات
    کیسه نان نایلونی با زیپ سه سویه و استفاده راحت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ کیسه سبزی مدل کاهو کد ۳۰

کیسه سبزی مدل کاهو کد 30

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۹×۲۹ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۵۰ گرم
  • سایر توضیحات
    پارچه هازان درجه یک با رنگ ثابت / قابل شستشو در ماشین لباسشویی با مواد شوینده به دفعات / دارای آستر داخلی جهت محافظت بهتر از سبزی و میوه / دورو طرح دار

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ کیسه نان و سبزی مدل ۰۲ بسته ۲ عددی

کیسه نان و سبزی مدل 02 بسته 2 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۲×۴۲ سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۱۰ گرم
  • تعداد
    ۲
  • جنس
    پارچه
  • سایر توضیحات
    در دو سایز کوچک و بزرگ اندازه سایز بزرگ ۴۲×۴۲ اندازه سایز کوچک ۳۰×۳۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ کیسه نان و سبزی ترنم مدل P 32

کیسه نان و سبزی ترنم مدل P 32

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۵×۴۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۲۰ گرم
  • تعداد
    یک عدد
  • جنس
    پارچه
  • سایر توضیحات
    کیسه نان سه لایه می باشد(دو لایه پارچه رنگ ثابت و یک لایه نایلون)- جنس پارچه داخلی متقال پنبه ای – دوتادور زیپ و کاملا باز میشود – برای نگهداری نان و میوه و سبزی و کاهو مناسب می باشد- دارای دو عدد دسته -گنجایش ۲۰ تا ۳۰ عدد نان لواش و ۴ تا ۵ عدد نان بربری یا سنگک را به صورت تا شده دارد – نکته مهم در خرید این محصول، نشان اصالت محصولات ترنم می باشد که بر روی کالا دوخته شده و در تصاویرمشخص است .عدم وجود این نشان به منزله تقلبی بودن کالا می باشد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ کیسه نان و سبزی طرح گل کد PJ-104191

کیسه نان و سبزی طرح گل کد PJ-104191

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۵x43x0.1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۱۵ گرم
  • تعداد
    یک عدد
  • جنس
    پارچه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ کیسه نان و سبزی مدل K10 مجموعه ۳ عددی

کیسه نان و سبزی مدل K10 مجموعه 3 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۰.۴×۰.۳۲×۲ سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • تعداد
    ۳.
  • جنس
    اکرلیک
  • سایر توضیحات
    یک لایه پارچه سفره ای لایه داخلی پارچه نخیدارای بند جمع شو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ کیسه نان مدل bread

کیسه نان مدل bread

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۵x5x30 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۵۰ گرم
  • جنس
    پنبه
  • سایر توضیحات
    کیسه سه لایه متشکل از دولایه پارچه و یک لایه پلاستیک مناسب برای استفاده به عنوان کیسه نان در یخچال و فریزر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ کیسه نان و سبزی آرکاآرت مدل خالدار

کیسه نان و سبزی آرکاآرت مدل خالدار

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۵×۴۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • تعداد
    یک عدد
  • جنس
    پارچه
  • سایر توضیحات
    کیسه نان فوق سه لایه می باشد مابین دو لا پارچه سفره نرم دارد.قابل شستشو استقابل مصرف در خرید و نگهداری نان در یخچال یا فریزر می باشددسته دار است زیپ سه سویه دارد و کاملا باز می شودطوری طراحی شده که بوسیله بندی که در وسط دسته ها وچود دارد کاملا جمع می شود

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ کیسه نان مانیز مدل Go Green

کیسه نان مانیز مدل Go Green

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۷x13x50 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰ گرم
  • تعداد
    یک عدد
  • جنس
    پارچه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ کیسه نان و سبزی مدل k14 مجموعه سه عددی

کیسه نان و سبزی مدل k14 مجموعه سه عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۲x32x1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۵۰ گرم
  • تعداد
    ۳.
  • جنس
    اکرلیک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ کیسه نان مدل ۰۳

کیسه نان مدل 03

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۰×۴۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۳۰ گرم
  • تعداد
    یک عدد
  • جنس
    پارچه
  • سایر توضیحات
    ۲ لایه لایه زیرین پارچه لایه رویی مشما برای نگهداری از نان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ کیسه نان مانیز مدل خوشه گندم

کیسه نان مانیز مدل خوشه گندم

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۷x13x50 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰ گرم
  • تعداد
    یک عدد
  • جنس
    پارچه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید کیسه‌نان و سبزی در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید ظرف برنج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا