آشپزخانه

قیچی آشپزخانه، راهنمای خرید انواع قیچی آشپزخانه گوشت، مرغ و سبزیجات ارزان

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید قیچی آشپزخانه باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

یکی از ابزار غیر برقی مهم و ضروری در هر خانه‌‌ای قیچی آشپزخانه است. این وسیله کاربردهای مختلفی دارد و کمک زیادی به انجام دادن کارها با سرعت بیشتر می‌کند. برای برش دادن نان، قطعه قطعه کردن مرغ و گوشت، تمیز کردن ماهی شما نیاز به قیچی آشپزخانه دارید. شما با این وسیله می‌توانید به راحتی مواد غذایی مختلف را برش داده و به قطعات مختلف تقسیم کنید. این قیچی شباهت زیادی به قیچی خیاطی دارد و از نظر کارایی دقیقا مشابه نمونه خیاطی کار می‌کند. با قیچی خیاطی نمی‌توان گوشت مرغ و ماهی را برش داد، اما با قیچی آشپزخانه به راحتی می‌توان این کار را انجام داد.

قیچی آشپزخانه نسبت به قیچی خیاطی مقداری ضخیم‌تر است و برای برش دادن مواد با آن نیاز به وارد کردن فشار بیشتری دارید. این قیچی مناسب برش دادن لایه‌های ضخیم می‌باشد در صورتی که قیچی خیاطی تنها قادر به برش دادن لایه‌های نازک‌تر است و برای برش دادن نیاز به وارد کردن نیروی زیاد نیست. قیچی آشپزخانه یک ابزار همه کاره است که نسبت به سایز لوازم آشپزخانه قیمت کمتری دارد، بنابراین از ارزش خرید بالایی برخوردار است. این وسیله را به راحتی می‌توان درون کابینت قرار داد و در صورت لزوم از آن استفاده کرد. استفاده از قیچی آشپزخانه نیاز به تخصص خاصی ندارد، یعنی شما بدون داشتن هر گونه مهارتی می‌توانید از آن به راحتی استفاده کنید. این یک وسیله خطرناک برای کودکان است و باید دور از دسترس آن‌ها نگهداری شود.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که در آشپزخانه خود نیاز به یک قیچی آشپزخانه دارید و تصمیم گرفته‌اید تا برای آشپزخانه خود این وسیله ارزشمند را خریداری کنید، اما با توجه به تنوع زیاد محصولات و قیمت‌ها با خرید این وسیله به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مطلب شما را با انواع قیچی آشپزخانه آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید قیچی آشپزخانه باید به آن‌ها توجه داشته باشید را آموزش می‌دهیم.

قیچی‌آشپزخانه چیست و چه کاربردی دارد؟

این وسیله دارای دو لبه تیز و برنده است که از وسط به یکدیگر متصل شده‌اند. در انتهای هر قسمت یک دسته وجود دارد که با فشار دادن مکانیکی دسته‌ها عمل برش دادن را انجام می‌دهد. از این ابزار برای برش دادن نان، گوشت، مرغ و ماهی استفاده می‌شود. البته آن را می‌توان یک ابزار همه کاره دانستن به از ان می‌توان به عنوان درب بازکن، پوست کن میوه و سبزیجات، شکستن انواع آجیل مانند فندوق، پسته و گردو استفاده کرد.

حتما بخوانید: راهنمای خرید تخته گوشت

انواع مدل‌های قیچی‌آشپزخانه:

  1. قیچی قند: از نظر شکل ظاهری شباهت زیادی به انبر دارند، از این وسیله برای شکستن قند در قطعات به اندازه دلخواه استفاده می‌شود. امروزه به دلیل اینکه قند به صورت شکسته هم در بازار به فراوانی یافت می‌شود، کمتر مورد استفاده قرار می‌گیرند.
  2. قیچی برش نان: ساده‌ترین نمونه قیچی که در بازار یافت می‌شود، نمونه برش نان است. بافت نان به حدی نرم است که شما به راحتی می‌توانید آن را با این قیچی برش دهید. نان را با قیچی‌های مختلف می‌توان برش داد اما بهتر است برای بریدن نان یک قیچی جداگانه داشته باشید.
  3. قیچی تکه کردن مرغ و ماهی: این مدل به گونه‌ای طراحی شده که قادر است انواع گوشت و مرغ خام و پخته را به راحتی برش دهد. از مهم‌ترین ویژگی‌های این قیچی می‌توان به لبه‌های تیز و برنده آن اشاره کرد که برش این موارد را به آسانی انجام می‌دهد در واقع یک قیچی حرفه‌ای به حساب می‌آیند.
  4. قیچی کاتر: اگر به دنبال یک وسیله تیز و برنده برای تکه کردن گوشت به قطعات دلخواه هستید بدون شک قیچی کاتر بهترین گزینه است. این وسیله بدون کمترین خطری انواع گوشت را به قطعات دلخواه شما تقسیم می‌کند. از مهم‌ترین ویزگی‌های این مدل می‌توان به سرعت بالا در برش انواع گوشت اشاره کرد.
  5. قیچی برش پیتزا: با اینکه برای برش دادن پیتزا از یک وسیله خاص استفاده می‌شود، اما در کشور ایتالیا برای برش دادن پیتزا از این قیچی استفاده می‌شود. کار با این قیچی از پیتزا بر اسان‌تر است به همین دلیل بیشتر افراد ترجیح می‌دهند برای برش دادن پیتزا از این قیچی استفاده کنند.
  6. قیچی سبزیجات: این قیچی هم از نظر شکل ظاهری شباهت زیادی به قیچی‌های برش قبلی دارد و تنها تفاوت اصلی آن با مدل‌های قبلی در نوع و تعداد لبه برنده است. این مدل داری ۳_۵ تیغه با فاصله مشخص کنار یکدیگر است که سرعت برش انواع سبزیجات را چند برابر افزایش می‌دهد. با این وسیله می‌توان انواع میوه و سبزیجات نظیر پیازچه، تره و ترب را به راحتی خرد کرد.
  7. قیچی آشپزخانه همه‌کاره: این وسیله به دلیل همه کاره بودن طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است. با این قیچی علاوه بر برش دادن نان می‌توان انواع گوشت، مرغ، ماهی و سبزیجات را به آسانی تکه تکه کرد. از مهم‌ترین ویژگی‌های این قیچی می‌توان به قابلیت شکستن پوست گردو و بادام، باز کردن درب انواع بطری و باز کردن انواع قوطی کنسرو اشاره کرد.

بهترین مارک قیچی آشپزخانه:

هیچ گاه نمی‌توان یک برند خاص را به عنوان بهترین مارک قیچی‌آشپزخانه معرفی کرد. زیرا برندهای باکیفیت زیادی در این زمینه فعالیت می‌کنند و معرفی کردن یک برند خاص بیشتر جنبه تبلیغاتی دارد تا راهنمای خرید و از آنجایی که وب سایت کیمیک یک رسانه علمی و آموزشی است و نه تبلیغاتی در ادامه مطلب لیستی از بهترین برندهای قیچی‌آشپزخانه را به شما معرفی می‌کنیم.

  • قیچی ‌اشپزخانه یونیک
  • قیچی ‌اشپزخانه باریکو
  • قیچی اشپزخانه کورال
  • قیچی اشپزخانه دافنی
  • قیچی اشپزخانه وینر
  • قیچی اشپزخانه کلور کاتر
  • قیچی اشپزخانه وستوف
  • قیچی اشپزخانه ایکیا
  • قیچی اشپزخانه چانفنگ

قیچی آشپزخانه از کجا بخریم؟

به طور کلی روش‌های زیادی برای خرید این محصول وجود دارد، اما از آنجایی که توضیح دادن تمام روش‌ها پروسه بسیار طولانی دارد و نیاز به نوشتن یک یا چند مقاله اختصاصی دارد به طور خلاصه دو روش که از همه بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد را به شما معرفی می‌کنیم.

  1. خرید حضوری: یکی از قدیمی‌ترین روش‌های خرید در کشور ایران است که همچنان طرفداران زیادی دارد. در این روش شما باید از منزل و محل کار خود خارج شده و به نزدیک‌ترین فروشگاه لوازم خانگی نزدیک خود مراجعه کنید و جنس مورد نظر خود را خریداری کنید. در این روش تنوع محصول بسیار کم بوده و جنس فروخته شده را به هیچ عنوان پس نخواهند گرفت.
  2. خرید اینترنتی: یکی از روش‌های جدید خرید در کشور ایران است که به تازگی هم جایگاه ویژه‌ای بین مردم پیدا کرده است. در این روش شما نیازی به خروج از محل کار یا زندگی خود ندارید و با مراجعه به یک فروشگاه اینترنتی معتبر می‌توانید، جنس مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید. تنوع محصول در این روش بسیار زیاد است و شما هفت روز مهلت تست دارید و در صورت عدم رضایت می‌توانید جنس مورد نظر خود را مرجوع کنید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید چاقوی آشپزخانه

نکات مهم هنگام خرید قیچی آشپزخانه:

  1. قیمت محصول: اولین و مهم‌ترین نکته در مورد خرید قیچی قیمت آن می‌باشد. قیمت نقش مهمی در انتخاب شما دارد، بهتر است قبل از هر کاری میزان بودجه برای خرید قیچی را مشخص کنید. با این کار خود به خود مدل‌هایی که در محدوده قیمتی شما قرار ندارند از انتخاب شما حذف شده و انتخاب برای شما ساده می‌شود.
  2. نوع محصول: توجه داشته باشید که قیچی را برای چه منظوری می‌خواهید، اگر قیچی را برای برش دادن نام می‌خواهید یک قیچی معمولی کار شما را انجام می‌دهد. برای برش دادن مرغ و ماهی یک قیچی خاص وجود دارد و برای تکه کردن گوشت هم یک مدل خاص، برای سبزیجات هم شما می‌توانید از قیچی مخصوص سبزیجات استفاده کنید. اگر به هر دلیل نمی‌خواهید این همه قیچی را با هم داشته باشید یک مدل همه کاره را انتخاب کنید.
  3. جنس بدنه: جنس بدنه قیچی از اهمیت بالایی برخوردار است. بهتر است قیچی شما از استیل ضد زنگ ساخته شده باشد، در صورتی که بدنه قیچی شما دچار زنگ زدگی شود، کند شده و دیگر قادر به برش دادن نخواهد بود. البته مدل‌هایی هم وجود دارند که از آهن ساخته شده‌اند و به وسیله استیل آن‌ها را روکش کرده‌اند. این محصولات بعد از مدتی دچار زنگ زدگی می‌شوند اگر به دنبال یک محصول باکیفیت هستید، بی‌خیال مدل‌های ارزان شوید.
  4. جنس دسته: دسته بیشتر قیچی‌ها از جنس بدنه آن است یعنی فلزی می‌باشند که مقاومت زیادی دارد. اما ممکن است چندان خوش دست نباشد و دست شما را اذیت کنند. به همین علت بهتر است به دنبال مدل‌های دسته پلاستیکی بروید. دسته‌هایی که از پلاستیک خشک ساخته می‌شوند به شدت شکننده هستند و با کوچکترین فشاری شکسته می‌شوند بنابراین دسته‌های پلاستیک نرم از جنس ABS گزینه مناسبی هستند.
  5. قابلیت تیز شدن: برخی مدل‌ها قابلیت تیز شدن خودکار دارند، یعنی با هر بار استفاده و برخورد لبه‌های آن‌ها با یکدیگر تیز می‌شوند. اگر می‌خواهید که قیچی شما بعد از مدتی کند نشود و کارایی خود را از دست ندهد، حتما این مدل را خریداری کنید. البته مدل‌های دیگری هم وجود دارند که لبه‌های آن‌ها لیزری است و بعد از کند شدن می‌توان با قرار دادن قیچی درون فریزر آن‌ها را مانند روز اول تیز نمود و از آن‌ها استفاده کرد.
  6. چند کاره بودن: یکی از ویژگی‌های جالب قیچی‌های آشپزخانه چند کاره بودن آن‌ها می‌باشد. در صورتی که نمی‌خواهید برای برش دادن هر چیزی یک قیچی مخصوص داشته باشید می‌توانید یک قیچی همه کاره تهیه کنید. قیچی‌های همه‌کاره علاوه بر برش دادن انواع گوشت، مرغ، ماهی و سبزیجات قادر هستند، درب انواع بطری و کنسرو را باز کرده و علاوه بر آن پوست انواع آجیل مانند گردو، پسته و بادم را به راحتی شکسته و جدا کنند.
  7. برند محصول: همیشه بهتر است به سراغ برندهای معروف و شناخته شده بازار بروید، این محصولات معمولا از کیفیت بالایی برخوردار هستند. زیرا از قبل تک تک ان‌ها تست شده و امتحان خود را پس داده‌اند. تجربه هم ثابت کرده تا زمانی که یک جنس باکیفیت و شناخته شده وجود دارد نباید به سراغ برندهای ناشناخته بازار بروید زیرا از کیفیت لازم برخوردار نیستند و با خرید این محصولات وقت و هزینه خود را هدر می‌دهید.

روش نگهداری از قیچی آشپزخانه:

  • فراموش نکنید که قیچی‌آشپزخانه یک قیچی خیاطی معمولی نیست و نباید از آن برای برش دادن پارچه و کاغذ استفاده کرد. زیرا کند شده و کارایی خود را از دست می‌دهد.
  • اگر قیچی شما قابلیت تیز شدن را ندارد به هیچ عنوان نمی‌توانید آن را تیز کنید، این کار شما قیچی را بدتر کند کرده و در مواردی مجبور به خرید یک قیچی جدید می‌شوید.
  • بعد از برش دادن مواد غذایی چربی دار مانند گوشت و مرغ سریع آن را شستشو داده، خشک کرده و در جای مناسب نگهداری کنید. ماندن چربی به صورت طولانی روی قیچی طول عمر آن را کاهش می‌دهد.
  • این وسیله را دور از دسترس کودکان قرار دهید، زیرا باز و بسته کردن قیچی بدون برش دادن یک ماده خاص باعث صاف شدن و از بین رفتن تیغه‌های آن می‌شود. از طرفی هم ممکن است کودک شما به سلامت خود آسیب جدی وارد کند.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید قیچی آشپزخانه مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از بهترین نمونه‌های قیچی آشپزخانه ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت کنید.


۱ قیچی آشپزخانه مدل AT299

قیچی آشپزخانه مدل AT299

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۲x8x1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۱۰ گرم
  • جنس دسته
    پلاستیک
  • جنس تیغه
    استیل
  • امکانات قیچی آشپزخانه
    بطری بازکن

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ قیچی آشپزخانه چندمنظوره ترامونتینا مدل ۲۵۹۲۰۱۰۹

قیچی آشپزخانه چندمنظوره ترامونتینا مدل 25920109

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۲x5x1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۵۰ گرم
  • جنس دسته
    پلی پروپیلن
  • جنس تیغه
    استیل
  • امکانات قیچی آشپزخانه
    بطری بازکن

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ قیچی آشپزخانه چندمنظوره مدل CORAL-Sci

قیچی آشپزخانه چندمنظوره مدل CORAL-Sci

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۱x8x1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۳۰ گرم
  • جنس دسته
    پلاستیک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ قیچی آشپزخانه پین مدل استار

قیچی آشپزخانه پین مدل استار

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰x10x1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۲۰ گرم
  • جنس دسته
    پلاستیک
  • جنس تیغه
    استیل

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ قیچی آشپزخانه چندمنظوره مدل مرغ چین کد ۳۲۲۴

قیچی آشپزخانه چندمنظوره مدل مرغ چین کد 3224

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۲x9x2 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۵۰ گرم
  • جنس دسته
    پلاستیک
  • جنس تیغه
    فلز

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ قیچی آشپزخانه چند منظوره مدل WERT

قیچی آشپزخانه چند منظوره مدل WERT

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۵x4x3 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۱۰ گرم
  • جنس دسته
    پلاستیک
  • جنس تیغه
    استیل
  • امکانات قیچی آشپزخانه
    دربازکن

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ قیچی آشپزخانه ام بی مدل ۱۰۳۸

قیچی آشپزخانه ام بی مدل 1038

مشخصات

  • ابعاد
    ۱x7x23 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۵۲ گرم
  • جنس دسته
    پلاستیک
  • جنس تیغه
    استیل
  • امکانات قیچی آشپزخانه
    بطری بازکن
  • سایر توضیحات
    دارای تیغه های جداشوندهپولک ماهی گیرزائده هواگیری قوطی های شیشه ای در داردرب باز کنقیچی مرغ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ قیچی آشپزخانه ایکیا مدل Kvalificera

قیچی آشپزخانه ایکیا مدل Kvalificera

مشخصات

  • ابعاد
    طول: ۱۶ سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰ گرم
  • جنس دسته
    پلی پروپیلن
  • جنس تیغه
    استیل
  • سایر توضیحات
    تولید کشور سوئد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ قیچی آشپزخانه مدل HY-9140

قیچی آشپزخانه مدل HY-9140

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۱ × ۷.۵ × ۱ سانتی‌متر
  • وزن
    ۷۵ گرم
  • جنس دسته
    پلاستیک
  • جنس تیغه
    استیل
  • سایر توضیحات
    – تیغه از جنس استیل ضد‌زنگ- قابل‌استفاده برای خرد کردن انواع موادغذایی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ قیچی آشپزخانه پارتنر مدل KP-1500S

قیچی آشپزخانه پارتنر مدل KP-1500S

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۱×۸×۱ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۳۵ گرم
  • جنس دسته
    پلاستیک
  • جنس تیغه
    استیل
  • سایر توضیحات
    استیل ضد زنگقابلیت شکستن گردومناسب برای بریدن کاغذ و مقوامناسب برای برش مرغ و گوشتبسیار تیز و کاربرد فراوان درهر آشپزخانه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ قیچی آشپزخانه کلور کاتر مدل ۶ کاره

قیچی آشپزخانه کلور کاتر مدل 6 کاره

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۵x13x3 سانتی‌متر سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۵۰ گرم
  • جنس دسته
    پلاستیک
  • جنس تیغه
    استیل
  • امکانات قیچی آشپزخانه
    بطری بازکن
  • سایر توضیحات
    قیچی چند منظوره مناسب برای خرد کردن انواع سبزیجات، گوشتدارای یک تخته‌ی کوچک پلاستیکی روی تیغه‌ی پایینی برای برش آسان مواد غذایی دارای یک قفل کوچک در انتهای دسته برای بسته نگه‌داشتن تیغه‌ها روی همتیغه‌ها از جنس استیل ضد‌زنگدسته از جنس پلاستیکقابل‌شست‌وشو با ماشین ظرف‌شوییدارای لبه دندانه دار جهت برشدارای درب بازکن در قسمت بالایی قیچی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ قیچی آشپزخانه کینگ گری مخصوص سبزی کد S-207

قیچی آشپزخانه کینگ گری مخصوص سبزی کد S-207

مشخصات

  • ابعاد
    ۸ * ۱۹ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۶۴ گرم
  • جنس دسته
    ABS
  • جنس تیغه
    استیل
  • سایر توضیحات
    خرد کردن انواع سبزی، تره فرنگی و پیازچه در مقادیر کمدارای ۵ تیغه مجزا برای برش موثردارای برس برای تمیز کردن تیغه‌ها امکان شست‌و ‌شو در ماشین ظرفشویی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ قیچی آشپزخانه کینگ گری مدل s-231

قیچی آشپزخانه کینگ گری مدل s-231

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۲x9x2 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۸۸ گرم
  • جنس دسته
    ABS
  • جنس تیغه
    استیل
  • سایر توضیحات
    – تیغه ساخته شده از استنلس استیل ضد زنگ- دسته ساخته شده از پلاستیک ABS- مناسب برای گوشت و سبزیجات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ قیچی آشپزخانه مدل sharp keen

قیچی آشپزخانه مدل sharp keen

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۸x8x1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۸۰ گرم
  • جنس دسته
    سیلیکون
  • جنس تیغه
    استیل
  • امکانات قیچی آشپزخانه
    بطری بازکن

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ قیچی آشپزخانه چندمنظوره مدل وایکینگ کد YPAB-CRL-MAGNETI-9INCH

قیچی آشپزخانه چندمنظوره مدل وایکینگ کد YPAB-CRL-MAGNETI-9INCH

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۱.۵x9x1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۴۰ گرم
  • جنس دسته
    پلاستیک
  • جنس تیغه
    استیل
  • سایر توضیحات
    – قیچی آشپزخانه مدل وایکینگ – سایز: ۹ اینچ ( ۲۲.۵ سانتی متر ) – قیچی ۸ کاره شامل : پوستکن , فلس گیر , درب بازکن , گردوشکن , پیچ گوشتی ,قیچی برش گوشت و مرغ , لکه گیر و چاقوی برش- دارای خاصیت مگنتی بسیار قوی جهت قرار دادن قیچی بر روی سطح فلزی مانند یخچال و …- دارای ارگونومی مناسب برای راست دست ها و چپ دست ها- دارای تیغه های بسیار تیز – کیفیت بالا – جنس دسته : پلاستیک برای راحتی حین کار کردن – جنس تیغه : استیل

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ قیچی آشپزخانه چندمنظوره مدل MULTI FUNCTION

قیچی آشپزخانه چندمنظوره مدل MULTI FUNCTION

مشخصات

  • ابعاد
    ۳x9x24 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۴۰ گرم
  • جنس دسته
    سیلیکون
  • جنس تیغه
    استیل
  • امکانات قیچی آشپزخانه
    دربازکن

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ قیچی آشپزخانه برگهف مدل Collect 20Cm

قیچی آشپزخانه برگهف مدل Collect 20Cm

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۲x7x2 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • جنس دسته
    پلاستیک
  • جنس تیغه
    استیل
  • سایر توضیحات
    • جنس بدنه استیل ضد زنگ• دسته مواد ABS با سه پرچ برای ایمنی بیشتر• شستشوی دستی جهت نگهداری توصیه می‌شود• وزن خالص محصول ۰.۳۰ کیلوگرم• ابعاد خارجی محصول (سانتی‌متر) ۱.۵x5x20• دارای براکت قفل امنیتی• ابزار چند منظوره برای برش استخوان و مفاصل طیور• ابعاد بسته‌بندی: ۳۲×۷ سانتی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ قیچی آشپزخانه هاسکووارنا کد ۰۱۲۵۰

قیچی آشپزخانه هاسکووارنا کد 01250

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۱*۸*۱ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • جنس دسته
    پلاستیک
  • جنس تیغه
    استیل
  • سایر توضیحات
    قابلیت شکستن گردوبسیار تیز و کاربرد فراوان درهر آشپزخانهمناسب برای مرغ، گوشت و سبزیجاتدارای ابزار گردوشکن بین دسته‌هاجنس تیغه: استیل ضد زنگجنس دسته: پلاستیک فشردهابعاد بسته بندی: ۲×۱۱×۲۵ سانتی متروزن بسته بندی: ۱۱۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ قیچی آشپزخانه چندمنظوره مدل مگنتی

قیچی آشپزخانه چندمنظوره مدل مگنتی

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۵x8x3 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۱۰ گرم
  • جنس تیغه
    استیل
  • امکانات قیچی آشپزخانه
    بطری بازکن
  • سایر توضیحات
    _ دارای ارگونومی مناسب برای راست دست ها و چپ دست ها_ دارای خاصیت مگنتی بسیار قوی جهت قرار دادن قیچی بر روی سطح فلزی مانند یخچال و …_ قیچی ۸ کاره شامل : پوستکن , فلس گیر , درب بازکن , گردوشکن , پیچ گوشتی ,قیچی برش گوشت و مرغ , لکه گیر و چاقوی برش

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ قیچی آشپزخانه مدل SK021B

قیچی آشپزخانه مدل SK021B

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۱x8x1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۲۰ گرم
  • جنس دسته
    پلاستیک
  • جنس تیغه
    استیل
  • امکانات قیچی آشپزخانه
    بطری بازکن

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ قیچی آشپزخانه ساوی مدل multi functin

قیچی آشپزخانه ساوی مدل multi functin

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۷*۱۱*۱ سانتی‌متر
  • وزن
    ۸۰ گرم
  • جنس دسته
    پلاستیک
  • جنس تیغه
    استیل
  • امکانات قیچی آشپزخانه
    بطری بازکن

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ قیچی آشپزخانه مدل قلافدار

قیچی آشپزخانه مدل قلافدار

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰x8x1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۷۵ گرم
  • جنس دسته
    پلاستیک
  • جنس تیغه
    استیل
  • امکانات قیچی آشپزخانه
    بطری بازکن
  • سایر توضیحات
    دارای قلاف پلاستیکی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ قیچی آشپزخانه مدل پارتنر

قیچی آشپزخانه مدل پارتنر

مشخصات

  • وزن
    ۱۵۰ گرم
  • جنس دسته
    پلاستیک
  • جنس تیغه
    استیل

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ قیچی آشپزخانه ساووی کد GH-102

قیچی آشپزخانه ساووی کد GH-102

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰×۸×۱ سانتی‌متر
  • وزن
    ۶۰ گرم
  • جنس دسته
    ABS
  • جنس تیغه
    استیل
  • امکانات قیچی آشپزخانه
    بطری بازکن
  • سایر توضیحات
    قابل شستشودارای گردو شکنمناسب برای برش مرغ-گوشت-ماهی-نان-سبزیجات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ قیچی آشپزخانه مرغ و ماهی ایکیا مدل Prestera

قیچی آشپزخانه مرغ و ماهی ایکیا مدل Prestera

مشخصات

  • ابعاد
    طول: ۲۴.۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۴۰ گرم
  • جنس دسته
    پلی پروپیلن
  • جنس تیغه
    استیل
  • سایر توضیحات
    تولید کشور سوئد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ قیچی آشپزخانه برلینی مدل HKF-KN-465

قیچی آشپزخانه برلینی مدل HKF-KN-465

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۵ × ۶ × ۶ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۵۰ گرم
  • جنس دسته
    ABS
  • جنس تیغه
    استیل
  • سایر توضیحات
    – وجود قاشق بزرگ جهت نگهدارنده پاستا

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ قیچی آشپزخانه کورال بی کد ۱۲۵

قیچی آشپزخانه کورال بی کد 125

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۱x8x1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • جنس دسته
    پلاستیک
  • جنس تیغه
    استیل
  • سایر توضیحات
    قابلیت شکستن گردوبسیار تیز و کاربرد فراوان درهر آشپزخانهمناسب برای مرغ، گوشت و سبزیجاتدارای ابزار گردوشکن بین دسته‌هاجنس تیغه: استیل ضد زنگجنس دسته: پلاستیک فشرده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ قیچی آشپزخانه وینر مدل ۰۱

قیچی آشپزخانه وینر مدل 01

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۸x2x6 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • جنس دسته
    استیل
  • جنس تیغه
    استیل
  • سایر توضیحات
    -مناسب برش نان – طول کاری: ۲۳.۵ سانتی‌متر -قیچی درجه ۱ یک تکه -مقاومت بسیار بالا -فولاد ضد زنگ -ساخت شرکت WINNER اصل -دسته و بدنه یک تکه -تیغه بسیار مقاوم -برای برش گوشت مناسب نمیباشد -قفل انتهای دسته -دارای فنر داخلی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ قیچی آشپزخانه ایکیا مدل PRESTERA

قیچی آشپزخانه ایکیا مدل PRESTERA

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۵x5x2 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۳۰ گرم
  • جنس دسته
    پلاستیک
  • جنس تیغه
    استیل
  • سایر توضیحات
    جنس دسته این محصول از پلاستیک POM میباشد که بسیار مقاوم و با کیفیت است

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ قیچی آشپزخانه چند منظوره شنگیا کد ۱۴۴۴۱

قیچی آشپزخانه چند منظوره شنگیا کد 14441

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۱x8x21 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۳۵ گرم
  • جنس دسته
    پلاستیک
  • جنس تیغه
    استیل
  • سایر توضیحات
    استیل ضد زنگ قابلیت شکستن گردو مناسب برای بریدن کاغذ و مقوا مناسب برای برش مرغ و گوشت بسیار تیز و کاربرد فراوان درهر آشپزخانه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید قیچی آشپزخانه در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان ‌بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید اینورتر خورشیدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا