ابزار برقی

اینورتر خورشیدی، راهنمای خرید انواع اینورتر خورشیدی ارزان و باکیفیت

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید اینورتر خورشیدی باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

اینورتر خورشیدی یکی از اجزای مهم و اساسی در سلول‌های خورشیدی می‌باشد. همان طور که می‌دانید سلول خورشیدی تنها قادر به تولید یک ولتاژ ضعیف می‌باشد و برای استفاده از این ولتاژ ناچیز نیاز به یک اینورتر خورشیدی دارید. اینورتر یا همان مبدل ولتاژ جریان برق خیلی ضعیف را به برق قابل استفاده برای وسایل مختلف تبدیل می‌کند. هر وسیله برقی یک توان خاص دارد که برای روشن شدن نیاز به دریافت این مقدار دارد. پس شما برای روشن کردن و استفاده از هر وسیله خاص نیاز به یک اینورتر خورشیدی با توان متناسب با آن وسیله دارد.

اینورتر خورشیدی مهم‌ترین قطعه در یک سلول خورشیدی است، بدون داشتن این قطعه سلول خورشیدی شما عملا بدون استفاده است. این قطعه بعد از سلول گران قیمت‌ترین تجهیزات خورشیدی می‌باشد. اینورتر خورشیدی به صورت مستقیم به باتری متصل می‌شود، هر چه توان اینورتر شما بیشتر باشد، دستگاه نیاز به باتری قوی‌تری دارد. همیشه شما باید به تناسب باتری با اینورتر خورشیدی هم توجه داشته باشید، در صورتی که باتری شما توان لازم را نداشته باشد، خیلی سریع شارژ باتری تمام می‌شود. اما در صورتی که این تناسب را رعایت کنید، از شارژ باتری مدت زمان زیادی استفاده خواهید کرد.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید اینورتر خورشیدی را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این وسیله ارزشمند به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید، ما در این مقاله شما را با انواع اینورتر خورشیدی آشنا کرده و به شما نکات مهمی را که هنگام خرید اینورتر خورشیدی باید به آن‌ها توجه داشته باشید را به شما آموزش می‌دهیم.

اینورتر خورشیدی‌چیست و چه کاربردی دارد؟

اینورتر دستگاهی است که جریان ضعیف برق را به ولتاژ قوی برای مصرف کننده تبدیل می‌کند. همان طور که می‌دانید، سلول خورشیدی یک ولتاژ خیلی ضعیف تولید کرده و در باتری ذخیره می‌کند، این ولتاژ به حدی ضعیف است که به همان صورت قابل استفاده نیست و شما نیاز به یک اینورتر خورشیدی دارید که جریان ضعیف برق را به ولتاژ بالا یا ۲۲۰ ولت تبدیل می‌کند. خرابی این قطعه سبب از کار افتادن کل مجموعه می‌شود و مهم‌ترین قطعه این مجموعه به حساب می‌آید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید پنل خورشیدی

انواع اینورتر خورشیدی‌با توجه به نوع اتصال:

  1. اینورتر متصل به شبکه برق: در واقع این مدل به شبکه برق محلی متصل می‌شود. اینورتر متصل به شبکه محلی معمولا برای کسانی استفاده می‌شود که قصد فروش برق تولید شده خود را به مرکز شبکه محلی دارند. این اینورتر به صورت مستقیم به شبکه متصل است و در صورتی که شما از این انرژی استفاده نکنید، برق تولید شده مازاد را به مرکز ارسال کرده و ماهیانه شما مبلغ فروش آن را دریافت می‌کنید. این مدل قیمت بالایی دارد و برای استفاده معمولی توصیه نمی‌شود.
  2. اینورتر مستقل از شبکه برق: یکی از رایج‌ترین نمونه‌های اینورتر سولار می‌باشد. برخلاف نمونه قبلی به شبکه برق متصل نمی‌شوند. در این مدل برق تولید شده در باتری به صورت Dc ذخیره شده و اینورتر به باتری متصل می‌شود و جریان برق Dc مستقیم را به جریان متناوب Ac تبدیل می‌کند. در این مدل زمانی که استفاده‌ کننده‌ای وجود ندارد، برق تولید شده در باتری ذخیره می‌شود. در صورتی که باتری نیاز به شارژ شدن نداشته باشد، برق تولید شده هدر می‌رود و شما درآمدی کسب نخواهید کرد.

انواع مدل‌های اینورتر خورشیدی:

  • اینورتر رشته‌ای: این مدل استفاده تجاری مسکونی دارد در این مدل تنها یک رشته از سلول خورشیدی به اینورتر متصل می‌شود به همین علت به آن اینورتر رشته‌ای می‌گویند. در این مدل بسته به تابش نور خورشید به سلول جریان ایجاد شده متفاوت است به همین علت سلول‌های مختلف به صورت موازی به هم متصل می‌شوند برای این پنل‌ها حتما باید از اینورتر رشته‌ای استفاده کرد.
  • اینورتر چند رشته‌ای: این مدل در دسته اینورترهای رشته‌ای قرار می‌گیرد، در اینورتر رشته‌ای ولتاژ ایجاد شده در تمام پنل‌ها به وسیله یک اینورتر کنترل می‌شود. اما در اینورتر‌های چند رشته‌ای ولتاژ هر سلول به صورت جداگانه به وسیله اینورتر چند رشته‌ای کنترل می‌شود. این مدل را می‌توان بهترین نمونه اینورتر دانست، زیرا ولتاژ هر صفحه به صورت جداگانه به وسیله یک دستگاه کنترل می‌شود.
  • اینورتر مرکزی: این مدل یکی از متداول‌ترین مدل‌های اینورتر می‌باشد. اگر از صفحه‌های خورشیدی بزرگ استفاده می‌کنید، بهتر است از اینورتر مرکزی استفاده کنید. اینورتر مرکزی برای تامین برق سه فاز مورد استفاده قرار می‌گیرد. اگر با نصب اینورتر مشکل دارید، پیشنهاد می‌کنم حتما از اینورتر مرکزی استفاده کنید، زیرا نصب و راه اندازی آن بسیار ساده است و نیاز به تکنسین خاصی ندارد.

روش خنک کردن اینورتر خورشیدی:

اگر قصد دارید اینورتر را در یک نقطه گرمسیری نصب و راه اندازی نمائید، بهتر است فکری به حال خنک سازی آن کنید. زیرا در صورت گرم شدن بیش از اندازه راندمان دستگاه به طور چشمگیری کاهش پیدا می‌کند. برای جلوگیری از گرم شدن بیش از اندازه دستگاه باید فکری به حال خنک سازی آن کنید. البته برخی دستگاه‌ها به همراه خود یک سری تجهیزات و لوازم دارند که از آن‌ها می‌توان برای خنک سازی دستگاه استفاده کرد. اما اگر این تجهیزات همراه دستگاه نبود، شما می‌توانید از هیت سینگ و فن برای خنک سازی دستگاه استفاده کنید.

بهترین مارک اینورتر خورشیدی:

اگر بخواهیم تنها یک برند خاص را به عنوان بهترین مارک اینورتر‌خورشیدی به شما معرفی کنیم، بیشتر یک کار تبلیغاتی انجام داده‌ا‌یم تا راهنمای خرید یک محصول خاص و از آنجایی که وب سایت کیمیک یک رسانه علمی و آموزشی است و نه تبلیغاتی در ادامه مطلب لیستی از بهترین برندهای اینورتر را به شما معرفی می‌کنیم.

  • اینورتر سولار اونیکس
  • اینورتر سولار سوئر
  • اینورتر سولار گامیستر
  • اینورتر سولار ماست
  • اینورتر سولار داکسین
  • اینورتر سولار ایپی اور
  • اینورتر سولار پرکس
  • اینورتر سولار امنیک

حتما بخوانید: راهنمای خرید دستگاه برق اضطراری

نکات مهم هنگام خرید اینورتر خورشیدی:

  1. قیمت محصول: یکی از نکات مهمی که هنگام خرید اینورتر باید به آن توجه داشته باشید، قیمت آن می‌باشد. قیمت نقش مهمی در انتخاب شما دارد، بهتر است، قبل از هر کاری میزان بودجه برای خرید اینورتر را مشخص کنید. با مشخص کردن مقدار بودجه خود به خود مدل‌هایی که در محدوده قیمتی شما قرار ندارند از انتخاب شما حذف شده و انتخاب برای شما آسان می‌شود.
  2. نوع محصول: بسته به نوع استفاده و تعداد سلول‌های خورشیدی شما نوع اینورتر متفاوت است. اگر از نظر قیمتی با بودجه مشکلی ندارید و می‌خواهید از طریق این دستگاه کسب در آمد کنید. پیشنهاد می‌کنم نمونه متصل به شبکه برق را خریداری کنید. اگر تعداد سلول‌های خورشیدی شما زیاد است به سراغ مدل‌های چند رشته‌ای بروید، زیرا ولتاژ هر سلول را جداگانه کنترل می‌کند.
  3. ولتاژ ورودی: باتری بیشتر سلول‌های خورشیدی ۱۲ ولتی است، یعنی باید از یک اینورتر استفاده کنید که ورودی ۱۲ ولتی دارد. پس حتما با توجه به ولتاژ باتری و پنل خورشیدی خود برای آن اینورتر خریداری کنید. اگر به ولتاژ دستگاه خود توجه نداشته باشید و به اشتباه به آن اینورتر وصل کنید، در صورتی که ولتاژ ورودی بالاتر از ولتاژ باتری باشد، دستگاه شما خروجی نخواهد داشت و در صورتی که ولتاژ ورودی پایین‌تر از ولتاژ باتری باشد، اینورتر شما منفجر خواهد شد.
  4. توان دستگاه: هر دستگاه اینورتر دارای یک توان الکتریکی است که بر اساس وات سنجیده می‌شود. هر چه توان یا وات خروجی دستگاهی بیشتر باشد، قدرت آن اینورتر بالاتر است و قادر به تامین برق مورد نیاز دستگاه‌های بیشتری می‌باشد. پس همیشه با توجه به توان وسایل مورد نیاز خود توان اینورتر را مشخص کنید. در غیر این صورت دستگاه شما آسیب جدی می‌بیند.
  5. دمای هوای محیط: به دمای هوای منطقه‌ای که قرار است اینورتر را در آنجا استفاده کنید، توجه داشته باشید. اگر در یک منطقه با آب و هوای گرم زندگی می‌کنید، ممکن است گرمای هوا روی عملکرد دستگاه شما تاثیر منفی داشته باشد و باعث کاهش راندمان دستگاه شود. پس اگر قرار است در چنین شرایطی از اینورتر استفاده کنید، باید فکری به حال خنک سازی آن کنید و از فن یا هیت سینک برای خنک کردن آن استفاده نمائید.
  6. برند محصول: همیشه بهتر است به سراغ برند‌های معروف و شناخته شده بروید، این محصولات معمولا کیفیت بالایی دارند. تجربه هم ثابت کرده تا زمانی که یک برند معروف و شناخته شده وجود دارد که کیفیت خود را پس داده است نباید به سراغ برندهای ناشناخته بازار بروید، زیرا معمولا فاقد کیفیت لازم بوده و در صورت خرید آن‌ها وقت و هزینه خود را هدر می‌دهید.

روش نگهداری از اینورتر خورشیدی:

  • همیشه به حداکثر توان خروجی دستگاه توجه کنید، باید توان مصرف کننده‌ها بیشتر از خروجی دستگاه نباشد. در صورتی که توان مصرف کننده‌‌ها بیشتر از این مقدار توصیه شده باشد، دستگاه آسیب جدی می‌بیند.
  • دمای محیط را مد نظر قرار دهید. گرمای بیش از اندازه محیط سبب کاهش راندمان دستگاه شده و در صورتی که فکری به حل خنک سازی دستگاه نکنید، طول عمر دستگاه شما کاهش پیدا می‌کند.
  • اینورتر را در محلی نصب کنید که به دور از آب و رطوبت قرار داشته باشد. این وسیله هم یک دستگاه الکترونیکی است و آب و رطوبت به آن آسیب وارد می‌کند.
  • انتخاب صحیح اینورتر با توجه به نوع و تعداد سلول خورشیدی، اگر اینورتر را متناسب با سلول خود انتخاب نکنید، دستگاه شما دچار اختلال شده و آسیب جدی می‌بیند.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید اینورتر خورشیدی مورد نیاز خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از بهترین برندهای اینورتر خورشیدی ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.


۱ اینورتر خورشیدی اونیکس مدل SDAF-1500A ظرفیت ۱۵۰۰ وات

اینورتر خورشیدی اونیکس مدل SDAF-1500A ظرفیت 1500 وات

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۷×۵.۵×۹.۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۰.۵۱ کیلوگرم
  • توان نامی
    ۱۵۰۰ وات
  • فرکانس
    ۵۰ هرتز
  • سایر توضیحات
    – نشانگرهای LED برای وضعیت خطا و وضعیت کار- محافظت بیش از حد دما: تهویه فن با کنترل دما (اینورتر هنگام گرم شدن بیش از حد به طور خودکار خاموش می شود)- اینورتر تبدیل برق ۲۲۰ ولت به ۱۲ ولت- مبدل DC به AC- به همراه دو عدد گیره

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ اینورتر خورشیدی اونیکس مدل SDAF-1000A ظرفیت ۱۰۰۰ وات

اینورتر خورشیدی اونیکس مدل SDAF-1000A ظرفیت 1000 وات

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۷×۵.۵×۹.۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۰.۵۱ کیلوگرم
  • توان نامی
    ۱۰۰۰ وات
  • فرکانس
    ۵۰ هرتز
  • سایر توضیحات
    – نشانگرهای LED برای وضعیت خطا و وضعیت کار- محافظت بیش از حد دما: تهویه فن با کنترل دما (اینورتر هنگام گرم شدن بیش از حد به طور خودکار خاموش می شود)- اینورتر تبدیل برق ۲۲۰ ولت به ۱۲ ولت- مبدل DC به AC- به همراه دو عدد گیره

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ اینورتر خورشیدی کی استار مدل KSG-120CL 120

اینورتر خورشیدی کی استار مدل KSG-120CL 120

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰۵.۵x70x33.6 سانتی‌متر
  • وزن
    ۹۳ کیلوگرم
  • ولتاژ AC نامی
    ۳۲۰-۴۸۰
  • محدوده ولتاژ نامی
    ۲۰۰-۱۰۰۰ ولت
  • حداکثر ولتاژ ورودی
    ۱۱۰۰
  • حداقل ولتاژ ورودی (ولتاژ استارت)
    ۲۵۰
  • محدوده ولتاژ در حداکثر توان
    ۵۵۰-۸۵۰ ولت
  • حداکثر توان ورودی
    ۱۲۰kW
  • حداکثر جریان ورودی به ازای هر رشته پنل
    ۲۶
  • حداکثر جریان خروجی
    ۱۷۴.۶
  • توان نامی
    ۱۲۰kW وات
  • توان ظاهری
    ۱۲۱kVA وات
  • فرکانس
    ۴۵-۶۵ هرتز
  • ضریب توان
    ۱
  • حداکثر ضریب بهره
    ۹۸.۷%
  • حداکثر رطوبت نسبی مجاز
    ۱۰۰%
  • محدوده دمای کار
    منفی ۲۵ درجه تا مثبت ۶۰ درجه درجه سانتی‌گراد
  • تعداد ورودی
    ۱۰
  • قطعات حفاظتی
    حفاظت در برابر پلاریته معکوس
  • ویژگی‌های اینورتر خورشیدی
    سه‌فاز

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ اینورتر خورشیدی تکنو پارس مدل SSA4000 ظرفیت ۴۰۰۰ وات

اینورتر خورشیدی تکنو پارس مدل SSA4000 ظرفیت 4000 وات

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۳x12x6 سانتی‌متر
  • وزن
    ۰.۹۹۰ کیلوگرم
  • ولتاژ AC نامی
    ۲۲۰
  • محدوده ولتاژ نامی
    ۲۲۰ ولت
  • حداکثر ولتاژ ورودی
    ۳۰
  • حداقل ولتاژ ورودی (ولتاژ استارت)
    ۱۶
  • محدوده ولتاژ در حداکثر توان
    ۲۲۰ ولت
  • حداکثر توان ورودی
    ۴۰۰۰
  • حداکثر جریان ورودی به ازای هر رشته پنل
    ۵۵
  • حداکثر جریان خروجی
    ۵
  • توان نامی
    ۱۲۰۰ وات
  • توان ظاهری
    ۴۰۰۰ وات
  • فرکانس
    ۵۰ هرتز
  • ضریب توان
    ۰.۴
  • حداکثر ضریب بهره
    ۹۶
  • حداکثر رطوبت نسبی مجاز
    ۷۵
  • محدوده دمای کار
    ۴۰ درجه سانتی‌گراد
  • تعداد ورودی
    ۱
  • قطعات حفاظتی
    دستگاه قطع جریان DC
  • ویژگی‌های اینورتر خورشیدی
    سیستم خنک کننده
  • سایر توضیحات
    شما با استفاده از مبدل های شرکت تکنو پارس که حقیقتا با کیفیت ترین محصول موجود در بازار می باشد مجاز به استفاده از وسایل زیر می باشید: کلیه وسایل عمومی منازل مانند روشنایی ، یخچال و فریز معمولی یا ساید بای ساید ، کولر آبی رومیزی (موتور وسط) تا توان ۳۵۰۰ ،چرخ گوشت خانگی ، تلویزیون ، شارژر لپتاپ و گوشی ، پلوپز تا توان۴۰۰ وات ،مودم و …وسایل خانه باغ ها مانند : پمپ کفکش ۱۷ متری تا توان ۳۷۵ وات ،شناور ۱۰۰ متری و پمپ لوورا خانگی تا توان۵۵۰ وات برای آبیاری تحت فشار قطره ایاستفاده در کسب و کارهای سیار ارگ نوازی و باند ، دریل ، مینی سنگ فرز، هیلتی یا دریل تخریب کن ،ترازوی دیجیتال ، روشنایی و غیره. این سری از مبدل ها برعکس سری های هم رده بی کیفیت خود که با تعبیه نادرست فیوز بیرونی (که باعث افت توان و اتلاف انرژی باطری شما می گردد) باعث ضربه به سیستم های شما می گردد با تعبیه فیوز درونی قدرتمند و حساس به بهبود عملکردی دستگاه شما کمک می کند. توان خروجی در حالت پیک ۴۰۰۰ وات می باشد که برای چند لحظه ، مانند لحظه شروع به کار دریل، مینی سنگ و … قابل استفاده است.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ اینورتر خورشیدی سانچونگلیک مدل FA-500A ظرفیت ۵۰۰ وات

اینورتر خورشیدی سانچونگلیک مدل FA-500A ظرفیت 500 وات

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۴x19x6 سانتی‌متر
  • وزن
    ۰.۶ کیلوگرم
  • حداکثر ولتاژ ورودی
    ۱۴
  • حداقل ولتاژ ورودی (ولتاژ استارت)
    ۱۲
  • حداکثر توان ورودی
    ۵۰۰
  • حداکثر جریان ورودی به ازای هر رشته پنل
    ۲۳۰
  • حداکثر جریان خروجی
    ۸
  • توان ظاهری
    ۵۰۰ وات
  • حداکثر ضریب بهره
    ۸۰
  • حداکثر رطوبت نسبی مجاز
    ۷۰
  • تعداد ورودی
    ۱
  • قطعات حفاظتی
    کنترل خطای اتصال به زمین
  • ویژگی‌های اینورتر خورشیدی
    سیستم خنک کننده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ اینورتر خورشیدی گامیستر مدل شبه سینوسی GNB-1000 ظرفیت ۱۰۰۰ وات

اینورتر خورشیدی گامیستر مدل شبه سینوسی GNB-1000 ظرفیت 1000 وات

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰x15x8 سانتی‌متر
  • وزن
    ۰.۵ کیلوگرم
  • ولتاژ AC نامی
    ۲۲۰
  • حداقل ولتاژ ورودی (ولتاژ استارت)
    ۱۰.۲v -10.8
  • محدوده ولتاژ در حداکثر توان
    ۱۲ ولت
  • توان نامی
    ۱۰۰۰ وات
  • فرکانس
    ۵۰ هرتز

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ اینورتر خورشیدی ویلیون مدل INV2000LEDظرفیت ۲۰۰۰ وات

اینورتر خورشیدی ویلیون مدل INV2000LEDظرفیت 2000 وات

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۹x11x5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۰.۹۰۳ کیلوگرم
  • ولتاژ AC نامی
    ۲۳۰v
  • حداکثر ولتاژ ورودی
    ۱۵v
  • حداقل ولتاژ ورودی (ولتاژ استارت)
    ۱۲v
  • محدوده ولتاژ در حداکثر توان
    ۲۳۰ ولت
  • حداکثر توان ورودی
    ۸۰۰
  • حداکثر جریان ورودی به ازای هر رشته پنل
    ۷۰ A
  • حداکثر جریان خروجی
    ۴.۵
  • توان نامی
    ۲۰۰۰ وات
  • توان ظاهری
    ۲۰۰۰ وات
  • فرکانس
    ۶۰ هرتز
  • ضریب توان
    ۰.۸
  • حداکثر ضریب بهره
    ۵۰ درصد
  • حداکثر رطوبت نسبی مجاز
    ۱۰
  • تعداد ورودی
    ۱
  • قطعات حفاظتی
    حفاظت در برابر پلاریته معکوس
  • ویژگی‌های اینورتر خورشیدی
    تک‌فاز

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ اینورتر خورشیدی سوئر مدل PL-3KVA /DC24V ظرفیت ۳۰۰۰ وات

اینورتر خورشیدی سوئر مدل PL-3KVA /DC24V ظرفیت 3000 وات

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۵x35x15 سانتی‌متر
  • وزن
    ۰.۰۲۳ کیلوگرم
  • ولتاژ AC نامی
    ۲۲۰V
  • محدوده ولتاژ نامی
    ۲۲۰+۵% ولت
  • حداکثر ولتاژ ورودی
    ۱۰۵
  • حداقل ولتاژ ورودی (ولتاژ استارت)
    ۲۴
  • محدوده ولتاژ در حداکثر توان
    ۲۲۰-۲۴۰ ولت
  • حداکثر توان ورودی
    ۳۰۰۰
  • حداکثر جریان ورودی به ازای هر رشته پنل
    ۶۰A
  • حداکثر جریان خروجی
    ۸.۶A
  • توان نامی
    ۱۸۰۰ وات
  • توان ظاهری
    ۳۰۰۰ وات
  • فرکانس
    ۵۰/۶۰ هرتز
  • ضریب توان
    ۰.۹۳
  • حداکثر ضریب بهره
    ۱۰۰%
  • حداکثر رطوبت نسبی مجاز
    ۱۰
  • محدوده دمای کار
    ۱۰-۵۰- درجه سانتی‌گراد
  • تعداد ورودی
    ۱
  • قطعات حفاظتی
    دستگاه قطع جریان DC
  • ویژگی‌های اینورتر خورشیدی
    سیستم خنک کننده
  • سایر توضیحات
    اینورتر خورشیدی + کنترل شارژ باتری = سانورتر خورشیدیدارای صفحه نمایش LED چند منظوره با نمایش مقادیر ثابت واقعیدارای کنترل شارژ MPPT با حداکثر انرژی خورشیدیدارای قابلیت شارژ باتری با ولتاژ َAC در قالب UPS با زمان سوئیچینگ کمتر از ۵ میلی ثانیهراندمان انتقال بالای ۹۰ درصد MPPTدارای خروجی سینوسی خالص پایدار و پیوسته۳ برابر توان بالاتر و قابلیت بارگذاری عالی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ اینورتر خورشیدی فونیکس مدل VCXP-4 ظرفیت ۵۰۰ وات

اینورتر خورشیدی فونیکس مدل VCXP-4 ظرفیت 500 وات

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۶x12x5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۰.۴۷ کیلوگرم
  • ولتاژ AC نامی
    ۲۳۰
  • محدوده ولتاژ در حداکثر توان
    ۱۰.۵ تا ۱۵.۵ ولت
  • حداکثر جریان خروجی
    ۲.۱
  • توان نامی
    ۵۰۰ وات
  • حداکثر ضریب بهره
    ۹۰
  • سایر توضیحات
    – حداقل ولتاژ آلارم: ۱۰.۶ ولت- حداقل ولتاژ خاموشی: ۱۰ ولت- حداکثر ولتاژ آلارم: ۱۵.۸ ولت- خروجی USB: ولتاژ ۵ ولت DC و ۲.۱ آمپر- دارای کابل اتصال- قابلیت اتصال USB سه شاخه برق- دارای دکمه روشن خاموش

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ اینورتر خورشیدی اونیکس مدل FA-3000A ظرفیت ۹۰۰ وات

اینورتر خورشیدی اونیکس مدل FA-3000A ظرفیت 900 وات

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۲x11x8 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱.۱۶ کیلوگرم
  • ولتاژ AC نامی
    ۲۲۰
  • محدوده ولتاژ در حداکثر توان
    ۱۰.۵ تا ۱۵.۵ ولت
  • توان نامی
    ۹۰۰ وات
  • فرکانس
    ۵۰ هرتز
  • حداکثر ضریب بهره
    ۹۰
  • سایر توضیحات
    – خروجی USB: ولتاژ ۵ ولت DC- دارای کابل اتصال- قابلیت اتصال USB – دارای دکمه روشن خاموش

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ اینورتر خورشیدی تکنوپارس مدل SSA12000 ظرفیت ۱۲۰۰۰وات

اینورتر خورشیدی تکنوپارس مدل SSA12000 ظرفیت 12000وات

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۶x15x13 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲ کیلوگرم
  • ولتاژ AC نامی
    ۲۲۰
  • محدوده ولتاژ نامی
    ۲۲۰ ولت
  • حداکثر ولتاژ ورودی
    ۳۰
  • حداقل ولتاژ ورودی (ولتاژ استارت)
    ۱۶
  • محدوده ولتاژ در حداکثر توان
    ۲۲۰ ولت
  • حداکثر توان ورودی
    ۳۳۰۰
  • حداکثر جریان ورودی به ازای هر رشته پنل
    ۱۲۰
  • حداکثر جریان خروجی
    ۱۳
  • توان نامی
    ۳۳۰۰ وات
  • توان ظاهری
    ۱۲۰۰۰ وات
  • فرکانس
    ۵۰ هرتز
  • حداکثر ضریب بهره
    ۹۶
  • حداکثر رطوبت نسبی مجاز
    ۷۵
  • محدوده دمای کار
    ۴۰ درجه سانتی‌گراد
  • تعداد ورودی
    ۱
  • قطعات حفاظتی
    دستگاه قطع جریان DC
  • ویژگی‌های اینورتر خورشیدی
    سیستم خنک کننده
  • سایر توضیحات
    مبدل یا اینورتر ، وسیله ای ضروری در زندگی روزمره می باشد . چه در هنگام سفر و گشت و گذار که هر جا را تبدیل به خانه شما کرده و چه در هنگام قطعی برق یا احداث باغی در خارج محدوده برق شهری ،شما را از نعمت برق بهره مند می سازد و وسایل پخت و پز ، چای ساز ،روشنایی و لب تاپ شما را روشن نگاه داشته و گوشی شما را شارژ می کند .با انواع کولر سرمایش خانه یا باغ شما را ممکن می سازد، در فصول گرم با یک بخاری برقی کانون خانه شما را گرم می کند و ویا با کفکش و پمپ باغ شما را آب یاری کرده وحتی استفاده از هر وسیله برش یا سوراخکاری را برای شما ممکن می سازد. شما با داشتن این محصول بی رقیب مجاز به استفاده از وسایل زیر می باشید . کلیه وسایل عمومی منازل مانند روشنایی ، یخچال و فریز معمولی یا ساید بای ساید ، کولر آبی رومیزی (موتور وسط) تا توان ۳۵۰۰ ، کولر گازی اینورتری تا توان ۱۲۰۰۰ ، جارو برقی ، آب میوه گیری ،چرخ گوشت خانگی ، تلویزیون ، شارژر لپتاپ و گوشی ، پلوپز تا توان۴۰۰ وات ،مودم و …به صورت کلی ،سری ۱۲۰۰۰ پاسخگوی تمام نیاز های یک خانه می باشد .وسایل خانه باغ ها مانند : پمپ کفکش ۱۷ متری تا توان ۱ اسب ،شناور ۱۰۰ متری و پمپ لوورا خانگی تا توان۵۵۰ وات برای آبیاری تحت فشار قطره ای ، دستگاه لجن کشاستفاده در کسب و کارهای سیار ارگ نوازی و باند ، دریل ، مینی سنگ فرز،سنگ فرز بزرگ ، هیلتی یا دریل تخریب کن ،دستگاه کلید زنی ، اتوی لوله کشی توان متعارف ،دستگاه جوش کاری اینورتری توان متعارف ، استفاده به جای موتور برق در وانت های یخچالی با توان کمپرسور تا ۱ اسب (با تعبیه یک باطری ۵۰ آمپر کمکی )،ترازوی دیجیتال ، روشنایی و غیره. این سری از مبدل ها برعکس سری های هم رده بی کیفیت خود که با تعبیه نادرست فیوز بیرونی (که باعث افت توان و اتلاف انرژی باطری شما می گردد) باعث ضربه به سیستم های شما می گردد با تعبیه فیوز درونی قدرتمند و حساس به بهبود عملکردی دستگاه شما کمک می کند. با داشتن این دستگاه دیگر به راحتی پرداخت قبض برق شما بر عهده باطری یا پنل شما می باشد . توان خروجی در حالت پیک ۱۲۰۰۰ وات می باشد که برای چند لحظه ، مانند لحظه شروع به کار دریل، سنگ فرز ، دستگاه جوش کاری و … قابل استفاده است.لازم به ذکر است توان های اشاره شده در دستگاه های قابل استفاده مورد پیشنهادی ما بوده و حمیت و دقت شما را در استفاده تا توان مذکور(نه بیش از حد) نیازمند است.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ اینورتر خورشیدی تکنو پارس مدل SSA2000 ظرفیت ۲۰۰۰ وات

 اینورتر خورشیدی تکنو پارس مدل SSA2000 ظرفیت 2000 وات

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰x10x6 سانتی‌متر
  • وزن
    ۰.۹۵۰ کیلوگرم
  • ولتاژ AC نامی
    ۲۲۰
  • محدوده ولتاژ نامی
    ۲۲۰ ولت
  • حداکثر ولتاژ ورودی
    ۳۰
  • حداقل ولتاژ ورودی (ولتاژ استارت)
    ۱۶
  • محدوده ولتاژ در حداکثر توان
    ۲۲۰ ولت
  • حداکثر توان ورودی
    ۱۰۰۰
  • حداکثر جریان ورودی به ازای هر رشته پنل
    ۴۲
  • حداکثر جریان خروجی
    ۴
  • توان نامی
    ۹۰۰ وات
  • توان ظاهری
    ۲۰۰ وات
  • فرکانس
    ۵۰ هرتز
  • ضریب توان
    ۰.۴۵
  • حداکثر ضریب بهره
    ۹۶
  • حداکثر رطوبت نسبی مجاز
    ۷۵
  • محدوده دمای کار
    ۴۰ درجه سانتی‌گراد
  • تعداد ورودی
    ۱
  • قطعات حفاظتی
    دستگاه قطع جریان DC
  • ویژگی‌های اینورتر خورشیدی
    سیستم خنک کننده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید اینورتر خورشیدی در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید آچار آلن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا