ابزار برقیابزار غیر برقی

سیم چین، راهنمای خرید انواع انبر سیم چین حرفه‌ای، خوش دست و ارزان

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید انبر سیم چین باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

یکی از ابزارهای مهم و ضروری در برق ساختمان سیم چین می‌باشد. البته این ابزار برای تمام مشاغلی که با سیم سرو کار دارند به کار می‌رود، باطری سازهای خودرو هم با این وسیله زیاد سرو کار دارند. اگر سری به الکتریکی‌ها هم زده باشید، احتمالا به اهمیت این وسیله در این شغل پی برده‌اید. زیرا برای برش دادن انواع کابل و سیم از انبر سیم چین استفاده می‌کنند. با وجود اینکه برای جدا کردن پوسته سیم از وسیله‌ای به نام سیم لخت‌کن استفاده می‌شود، اما خیلی از افراد حرفه‌ای با همین سیم چین این کار را انجام می‌دهند. شاید باورتان نشود، اما لخت کردن سیم با این وسیله کار خیلی ساده‌ای است، البته نیاز به تمرین و تکرار دارد. بدون این وسیله شما هرگز قادر به انجام دادن کارهای برقی نخواهید بود، زیرا هر کاری نیاز به یک سری ابزار و وسایل دارد.

قطع کردن سیم در اندازه‌های مختلف شاید به وسیله انبر دست هم امکان پذیر باشد، اما با سیم چین هم راحت‌تر انجام شده و هم با سرعت بیشتری اجرا می‌شود. در واقع شما با خرید این ابزار ارزان قیمت سرعت کار خود را چند برابر افزایش می‌دهید. هر چه ابزار کار شما حرفه‌ای‌تر باشد، شما کار تمیز‌تری را به مشتری ارائه خواهید کرد. حتی اگر شغل شما با برق هم سرو کار نداشته باشد، باز هم برای منزل خود هم نیاز به یک سیم چین دارید. توجه داشته باشید همیشه باید سیم‌های برق را به صورت تکی قطع کنید، قطع کردن همزمان فاز و نول باعث می‌شود، قسمتی از دهانه سیم‌چین شما آسیب ببیند. همیشه قبل از ورود به هر کار باید نکات ایمنی را در مورد آن کار رعایت کنید تا حین کار به مشکلی برخورد نکنید. سیم‌چین هم از این قانون پیروی می‌کند و شما باید قبل از خرید سیم چین نکات ایمنی حین کار با این وسیله را مطالعه کنید.

اگر شما هم جزو آن دسته از کسانی هستید که شغل شما به گونه‌ای است که با سیم زیاد سرو کار دارید و قصد خرید یک انبر سیم چین را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این ابزار مهم به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مطلب شما را با انواع سیم چین آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید انبر سیم چین باید به آن‌ها توجه داشته باشید را آموزش می‌دهیم.

انبر سیم‌چین چیست و چه کاربردی دارد؟

یکی از مهم ترین ابزار برق جهت قطع کردن و لخت کردن انواع سیم می‌باشد به عبارت دیگر نوعی قیچی سیم بر محسوب می‌شود که به وسیله آن می‌توان انواع سیم را قطع کرد یا پوسته پلاستیکی آن را جدا نمود. از این ابزار می‌توان به جای سیم لخت‌کن هم استفاده کرد. دارای دو دهانه به صورت V شکل می‌باشند که با وارد کردن نیرو به دسته انواع سیم و کابل را به راحتی قطع می‌کنند. نمونه‌ای از این وسیله هم در اندازه‌های مینیاتوری دیده می‌شود که به وسیله آن پایه‌های اضافی قطعات الکترونیکی در پشت فیبر مدار چاپی قطع می‌شود. نمونه دیگری از این وسیله وجود دارد که ما بین دهانه‌های انبر دست قرار داده شده و با فشار دادن آن سیم قطع می‌شود.

حتما بخوانید: راهنمای خرید انبر قفلی

انواع انبر سیم‌چین موجود در بازار:

  1. سیم‌چین مینیاتوری: دلیل نامگذاری این مدل به علت اندازه آن می‌باشد، البته به این مدل سیم‌چین الکترونیک هم گفته می‌شود. زیرا از این وسیله برای قطع کردن پایه‌های اضافی قطعات الکترونیکی در پشت فیبر مدار چاپی استفاده می‌شود. اگر به دنبال یک سیم‌چین زیبا و خوش دست هستید به شما این مدل را پیشنهاد می‌کنم، البته فقط برای کارهای الکترونیکی مناسب می‌باشند.
  2. سیم‌چین معمولی: یکی از رایج‌ترین نمونه‌های سیم‌چین در بازار می‌باشند، به علت اینکه برای قطع کردن و لخت کردن سیم مورد استفاده قرار می‌گیرند به آن‌ها سی‌چین معمولی گفته می‌شود. این وسیله در اندازه‌های مختلف تولید می‌شود که هر سایز مناسب استفاده برای بریدن یک سیم با سطح مقطع مشخص است. قیمت آن‌ها نسبت به مدل‌های دیگر بسیار ارزان‌تر بوده بنابراین برق کارها بیشتر از این مدل استفاده می‌کنند.
  3. سیم‌چین کله گاوی: این نمونه دارای لبه‌های برش بزرگ و قطور می‌باشد به همین دلیل به ون‌ها سیم بر کله گاوی می‌گویند. اگر سر و کار شما بیشتر با برش دادن کابل‌های بزرگ و ضخیم مثل کابل برق مسی و آلومینیومی است پیشنهاد می‌کنم حتما از این نمونه استفاده کنید. خیلی از افراد از این وسیله برای برش دادن میل گرد و انواع قفل استفاده می‌کنند. زیرا به دلیل داشتن دسته‌های خیلی بزرگ اهرم بیشتری دارند به همین دلیل با وارد کردن کمترین فشار بیشترین نیرو را وارد می‌کنند.
  4. سیم‌چین کابل‌بر: از مهم‌ترین ویژگی‌های این مدل می‌توان به عایق ضخیم دسته آن‌ها اشاره کرد. این مدل بیشتر برای قطع کردن سیم و کابل حاوی جریان برق استفاده می‌شود. این ابزار استفاده خانگی ندارد و بیشتر از آن در صنعت برق استفاده می‌شود. اگر سرو کار شما بیشتر با برق سه فاز و فشار قوی است، حتما باید مدل‌هایی را خریداری کنید که بیشترین سازگاری و ایمنی را در این خصوص دارند.

مزایای استفاده از انبر سیم‌ چین:

  • با خرید این وسیله شما دیگر نیازی به انبر سیم لخت کن نخواهید داشت و به کمک این ابزار به راحتی می‌توانید، پوسته انواع سیم و کابل را جدا کنید.
  • شما با صرف کمترین میزان انرژی می‌توانید بیشترین مقدار نیرو را به سیم وارد کرده و آن را به راحتی قطع نمائید.
  • قیمت آن نسبت به ابزار مشابه بسیار ارزان‌تر بوده و به وسیله آن علاوه بر قطع انواع سیم می‌توانید به عنوان سیم لخت کن هم استفاده کنید.
  • از نظر ایمنی به خوبی از شما در برابر برق گرفتگی محافظت می‌کند. در واقع می‌توان گفت شما را در مقابل برق گرفتگی حین قطع کردن سیم محافظت می‌کند.

بهترین مارک انبر سیم چین:

یکی از مشکلاتی که بیشتر خریداران هنگام خرید انبر سیم‌چین با آن مواجه می‌شوند این است که بهترین مارک انبر سیم‌چین کدام برند است. در واقع کسی پیدا نمی‌شود که یک برند خاص را به عنوان بهترین مارک این محصول به شما معرفی کند. زیرا برندهای باکیفیت زیادی در این زمینه فعالیت دارند. اگر شخصی این کار را انجام دهد به احتمال زیاد تبلیغ یک برند خاص را انجام می‌دهد و از آنجایی که وب سایت کیمیک یک رسانه علمی و آموزشی است نه تبلیغاتی در ادامه مطلب لیستی از بهترین برندهای انبر سیم‌چین را به شما معرفی می‌کنیم.

  • سیم‌چین رونیکس
  • سیم‌چین هنسون
  • سیم‌چین اکتیو تولز
  • سیم‌چین نووا
  • سیم‌چین توسن
  • سیم‌چین جادری
  • سیم‌چین ولبورن
  • سیم‌چین اینکو
  • سیم‌چین کنزاکس
  • سیم‌چین تیتان
  • سیم‌چین میکا

حتما بخوانید: راهنمای خرید مولتی متر

نکات مهم هنگام خرید انبر سیم چین:

  1. قیمت محصول: بهتر است بی‌خیال مدل‌های خیلی ارزان شوید، زیرا کیفیت لازم را نداشته و هزینه خود را هدر می‌دهید. البته منظور این نیست که تمام اجناس گران قیمت باکیفیت هستند، بلکه شما باید اجناس خیلی رازان را خریداری نکنید. شک نداشته باشید که یک وسیله با قیمت مناسب دارای کیفیت بیشتری است و مدت‌ها از آن استفاده خواهید کرد.
  2. نوع سیم‌چین: این ابزار هم مانند سایر وسایل دارای مدل‌های مختلفی است که شما باید با توجه به نوع کار خود بهترین نمونه را برای خود مشخص کنید. برای کسانی که در زمینه الکترونیک فعالیت می‌کنند مدل‌های کوچک و مینیاتوری کاربرد دارند. برای کارهای خانگی مدل‌های معمولی را به کار ببرید. برای کارهای صنعتی حتما باید مدل‌هایی را انتخاب کنید که عایق دسته آن‌ها قوی است. البته سایز سیمی که می‌خواهید آن را قطع کنید را هم در نظر بگیرید.
  3. اندازه سیم‌چین: سیم‌چین در سایزها و اندازه‌های مختلف تولید می‌شود زیرا سطح مقطع سیم‌ها با یکدیگر متفاوت است. توجه داشته باشید، هر چه اندازه دسته‌ها بلندتر باشد، شما با فشار کمتر نیروی بیشتری برای قطع کردن سیم وارد می‌کنید. اندازه پنجه و دست شما هم ارتباط مستقیمی با انتخاب اندازه سیم‌چین شما دارد. اگر پنجه‌های بزرگی دارید باید به سراغ اندازه‌های بزرگتر بروید و اگر دستان کوچکتری دارید اندازه دسته آن را کوچک‌تر در نظر بگیرید.
  4. جنس بدنه: شاید مهم‌ترین نکته در مورد خرید سیم‌چین همین نکته باشد. بهتر است به سراغ مدل‌هایی بروید که جنس بدنه آن‌ها از فلز کروم وانادیوم ساخته شده باشد. این فلز در مقابل فشار مقاومت زیادی از خود نشان می‌دهد و دسته آن شکسته نمی‌شود. همچنین در برابر رطوبت هوا نیز به خوبی عمل کرده و دچار زنگ زدگی نمی‌شود. بهتر است لبه‌های آن یا از جنس فولاد باشد و یا همین جنس زیرا مقاومت بیشتری دارد و لبه‌های آن کمتر از بین می‌رود.
  5. روان بودن: قبل از خرید این محصول چند بار ان را باز و بسته کنید. باید این کار به نرمی و راحتی صورت بگیرد، مدل‌هایی که دارای دسته سفت و سخت هستند بعد از مدتی چنان سفت می‌شوند که حتی استفاده از آن کار ساده‌ای نخواهد بود. هر چه انبر شماراحت‌تر باز و بسته شود، خوش دست تر بوده و شما حین کار با آن کمتر دچار خستگی می‌شوید. به عبارت بهتر هنگام کار کردن با آن از کار خود لذت می‌برید.
  6. برند محصول: به سراغ برندهای معروف و شناخته شده بازار بروید زیرا از کیفیت لازم برخوردار هستند، زیرا از قبل تست شده و امتحان خود را پس داده‌اند. از طرفی تجربه هم ثابت کرده تا زمانی که یک جنس باکیفیت و شناخته شده وجود دارد نباید به سراغ برندهای ناشناخته بازار بروید زیرا از کیفیت لازم برخوردار نیستند و با خرید این محصولات وقت و هزینه خود را هدر می دهید.

روش نگهداری از انبر سیم چین:

  • شما نباید این وسیله را با چکش اشتباه بگیرید، زیرا ضربه زدن به این ابزار باعث از بین رفتن عایق دسته شده و روان بودن خود را هم از دست می‌دهد.
  • هرگز نباید با آب آن را شستشو دهید و هر چند وقت یک بار بهتر است قسمت متحرک انبر خود را به وسیله روغن روان‌کاری کنید.
  • هیچ وقت از این ابزار برای قطع کردن میخ و پیچ استفاده نکنید، زیرا لبه‌های آن شکسته می‌شوند.
  • به دلیل تیز بودن لبه‌ها آن را دور از دسترس کودکان نگهداری کنید، این وسیله اسباب بازی نیست و منجر به آسیب دیدن انبر یا کودک شما می‌شود.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید انبر سیم‌چین مورد نیاز خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از بهترین نمونه‌های سیم‌چین ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.


۱ سیم چین پروسکیت مدل ۱PK-21 سایز ۴ اینچ

سیم چین پروسکیت مدل 1PK-21 سایز 4 اینچ

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۲x8x1 میلی‌متر
  • جنس بدنه
    فولاد
  • جنس دسته
    پلاستیک
  • حداکثر میزان باز شدن
    ۱۰ میلیمتر
  • نوع انبر
    سیم چین
  • ویژگی‌های انبر
    کاور

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ سیم چین مینیاتوری اپکس مدل ۶۵۴M سایز ۴.۵ اینچ

سیم چین مینیاتوری اپکس مدل 654M سایز 4.5 اینچ

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰۰x40x100 میلی‌متر
  • جنس بدنه
    کروم-وانادیوم
  • جنس دسته
    روکش دار
  • حداکثر میزان باز شدن
    ۲
  • نوع انبر
    سیم چین

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ انبر سیم چین فرد مدل fhb-9910 سایز ۴.۵ اینچ

انبر سیم چین فرد مدل fhb-9910 سایز 4.5 اینچ

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰۰x50x20 میلی‌متر
  • جنس بدنه
    کروم-وانادیوم
  • جنس دسته
    پلاستیک
  • حداکثر میزان باز شدن
    ۲۲ میلی متر
  • نوع انبر
    سیم چین
  • ویژگی‌های انبر
    کاور
  • سایر توضیحات
    کیفیت بسیار عالی و صنعتی دسته ضد لغزش

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ سیم چین رونیکس مدل Ultra RXH-1278 سایز ۷ اینچ

سیم چین رونیکس مدل Ultra RXH-1278 سایز 7 اینچ

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۳x6x2 میلی‌متر
  • جنس بدنه
    کروم-وانادیوم
  • جنس دسته
    پلاستیک
  • حداکثر میزان باز شدن
    ۳۰ میلیمتر
  • نوع انبر
    سیم چین
  • ویژگی‌های انبر
    کاور

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ انبر سیم چین جاب مدل JTP-8006 سایز ۶ اینچ

انبر سیم چین جاب مدل JTP-8006 سایز 6 اینچ

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۶۰x60x20 میلی‌متر
  • جنس بدنه
    فولاد
  • جنس دسته
    پلاستیک
  • حداکثر میزان باز شدن
    ۲۵
  • نوع انبر
    سیم چین
  • ویژگی‌های انبر
    سیم‌چین
  • سایر توضیحات
    – مناسب برای کارهای حرفه ای برای مدت طولانی – ساخته شده از بهترین فولاد ریخته گری شده – سخت کاری شده و حرارت داده شده به روش مخصوص نووا – طراحی منحصر به فرد – سطح با پولیش کامل – تیغه های تیز با قابلیت برش انواع سیم – باز و بسته شدن آسان به منظور برش راحت تر – دسته از جنس TPR- دارای رنگ محافظ شفاف برای جلوگیری از زنگ زدگی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ سیم چین سوپر سولا مدل PLIER سایز ۷ اینچ

سیم چین سوپر سولا مدل PLIER سایز 7 اینچ

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۷۵x50x20 میلی‌متر
  • جنس بدنه
    کروم-وانادیوم
  • جنس دسته
    پلاستیک
  • حداکثر میزان باز شدن
    ۲۰ میلیمتر
  • نوع انبر
    سیم چین
  • سایر توضیحات
    در نظر داشته باشید تمام کالاهای صنعتی همواره دارای خطو خش هستند زیرا در هنگام مونتاژ وسیله احتمال زدگی وافتادن خطو خش روی کالا و جعبه هنگام جابجایی وجود داره با تشکر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ سیم چین واستر مدل V1 سایز ۷ اینچ

سیم چین واستر مدل V1 سایز 7 اینچ

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۵۰x80x40 میلی‌متر
  • جنس بدنه
    کروم-وانادیوم
  • جنس دسته
    پلاستیک
  • حداکثر میزان باز شدن
    ۳۸
  • نوع انبر
    سیم چین
  • ویژگی‌های انبر
    کاور
  • سایر توضیحات
    ساخت کشور تایوان دارای استاندارد CE اروپا ساخته شده از فولاد کروم و انادیوم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ سیم چین رونیکس مدل HR-1278 سایز ۷ اینچ

 سیم چین رونیکس مدل HR-1278 سایز 7 اینچ

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۳x6x2 میلی‌متر
  • جنس بدنه
    کروم-وانادیوم
  • جنس دسته
    پلاستیک
  • حداکثر میزان باز شدن
    ۳۰ میلی متر
  • نوع انبر
    سیم چین
  • ویژگی‌های انبر
    کاور

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ انبر سیم چین رونیکس مدل ۱۲۶۶RH سایز ۶ اینچ

انبر سیم چین رونیکس مدل 1266RH سایز 6 اینچ

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۵۰x50x50 میلی‌متر
  • جنس بدنه
    کروم-وانادیوم
  • جنس دسته
    روکش دار
  • حداکثر میزان باز شدن
    ۴۵
  • نوع انبر
    سیم چین
  • ویژگی‌های انبر
    کاور
  • سایر توضیحات
    دارای بدنه تمام فولادی فورج شده، ضد خوردگی و زنگ زدگی، با مقاومت و دوام بالا- روکش دسته از جنس TPR مقاوم با طراحی ارگونومیک و سبک جهت سهولت کاربری در طولانی مدت- قدرت بالای اهرم‌ها عملکرد ابزار را تا ۳۵٪ افزایش می‌دهد- مجهز به فک‌ها و دندانه‌های سخت‌کاری شده به منظور افزایش مقاومت ابزار و همچنین ثابت نگه داشتن قطعه کار- دارای نوک‌های تیز جهت سهولت در برش انواع مقاطع سیم‌ها- سایز ۶ اینچ / ۱۵۰ میلی متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ انبر دست و سیم چین و دم باریک جاب مدل JB-YE 700 مجموعه ۳ عددی

انبر دست و سیم چین و دم باریک جاب مدل JB-YE 700 مجموعه 3 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۵۰x150x50 میلی‌متر
  • جنس بدنه
    فولاد
  • جنس دسته
    پلاستیک
  • حداکثر میزان باز شدن
    ۴۵
  • نوع انبر
    اسیم چین
  • ویژگی‌های انبر
    کاور
  • سایر توضیحات
    این مجموعه شامل انبر سیم چین جاب سایز ۶ اینچ انبر دم باریک جاب سایز ۶ اینچ انبر دست جاب سایز ۶ اینچ می باشد.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ سیم چین ویها کد Z12002160 سایز ۶.۵ اینچ

سیم چین ویها کد Z12002160 سایز 6.5 اینچ

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۶۵x55x30 میلی‌متر
  • جنس بدنه
    کروم-وانادیوم
  • جنس دسته
    پلاستیک
  • نوع انبر
    سیم چین
  • ویژگی‌های انبر
    کاور
  • سایر توضیحات
    ساخته شده از بهترین آلیاژ فولادمقاوم در برابر زنگ زدگی و طول عمر بالالبه سخت کاری شده مناسب جهت برش سیم، مهره و میخساخت شرکت ویها آلمان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ سیم چین رامونا مدل SL-PIN200 سایز ۸ اینچ

سیم چین رامونا مدل SL-PIN200 سایز 8 اینچ

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۹x7x3 میلی‌متر
  • جنس بدنه
    فولاد
  • جنس دسته
    پلاستیک
  • حداکثر میزان باز شدن
    ۲۰ میلی متر
  • نوع انبر
    سیم چین
  • سایر توضیحات
    ۸ اینچ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ سیم چین میلواکی مدل ۶۱۰۷ سایز ۷ اینچ

سیم چین میلواکی مدل 6107 سایز 7 اینچ

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰x6x1 میلی‌متر
  • جنس بدنه
    کروم-وانادیوم
  • جنس دسته
    کروم وانادیوم
  • حداکثر میزان باز شدن
    ۳ میلیمتر
  • نوع انبر
    سیم چین
  • ویژگی‌های انبر
    کاور

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ سیم چین دینگشی مدل ART 22106 سایز۶اینچ

سیم چین دینگشی مدل ART 22106 سایز6اینچ

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۶۰x50x20 میلی‌متر
  • جنس بدنه
    کروم-وانادیوم
  • جنس دسته
    پلاستیک
  • نوع انبر
    سیم چین
  • ویژگی‌های انبر
    کاور

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ انبر سیم چین مینی رونیکس مدل RH1204 سایز ۴/۵ اینچ

انبر سیم چین مینی رونیکس مدل RH1204 سایز 4/5 اینچ

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۲۰*۶۰*۲۰ میلی‌متر
  • جنس دسته
    پلاستیک
  • نوع انبر
    سیم چین
  • ویژگی‌های انبر
    کاور

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ سیم چین مدل ۲۵۲ سایز ۶ اینچ

سیم چین مدل 252 سایز 6 اینچ

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۷×۶.۵×۲ میلی‌متر
  • جنس بدنه
    کروم-مولیبدنیوم
  • جنس دسته
    روکش دار
  • حداکثر میزان باز شدن
    ۲۳ میلی متر
  • نوع انبر
    سیم چین

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ سیم‌چین تانوس مدل DP_03_06 سایز ۶ اینچ

سیم‌چین تانوس مدل DP_03_06 سایز 6 اینچ

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۸۰x25x60 میلی‌متر
  • جنس بدنه
    کروم-وانادیوم
  • جنس دسته
    پلاستیک
  • حداکثر میزان باز شدن
    ۳۰
  • نوع انبر
    سیم چین
  • سایر توضیحات
    _ دسته ضد لغزش و ضد تعریق از جنس TPR برای کاربری آسان تر_ طراحی خاص و ارگونومیک با کارایی عالی_ مقاوم در برابر خوردگی و پوسیدگی_ قدرت بیشتر به دلیل طراحی جدید اهرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ انبر سیم چین مدل AS 61 سایز ۴.۵ اینج

انبر سیم چین مدل AS 61 سایز 4.5 اینج

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۱۵x70x15 میلی‌متر
  • جنس بدنه
    فولاد
  • جنس دسته
    پلاستیک
  • نوع انبر
    سیم چین
  • ویژگی‌های انبر
    کاور

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ سیم چین هانی مدل HY-150

سیم چین هانی مدل HY-150

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۷۰x80x20 میلی‌متر
  • جنس بدنه
    فلز
  • نوع انبر
    سیم لخت‌کن
  • ویژگی‌های انبر
    کاور

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ سیم چین تات تولز مدل INDUSTRY سایز ۸ اینچ

سیم چین تات تولز مدل INDUSTRY سایز 8 اینچ

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰۰x55x5 میلی‌متر
  • جنس بدنه
    کروم-وانادیوم
  • حداکثر میزان باز شدن
    ۱۵ میلیمتر
  • نوع انبر
    سیم چین
  • سایر توضیحات
    انبر سیم چین-انبر سیم لخت کن-سایز ۸ اینچ-صنعتی و حرفه ای

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ سیم چین رونیکس مدل RH-1277 سایز ۷ اینچ

سیم چین رونیکس مدل RH-1277 سایز 7 اینچ

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۸۵x54x18 میلی‌متر
  • جنس بدنه
    فولاد
  • جنس دسته
    پلاستیک
  • حداکثر میزان باز شدن
    ۲۰
  • نوع انبر
    سیم چین
  • ویژگی‌های انبر
    کاور
  • سایر توضیحات
    مناسب برش وایرهای نرم و سخت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ سیم چین واستر مدل V1 سایز ۶ اینچ

سیم چین واستر مدل V1 سایز 6 اینچ

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۵۰x80x40 میلی‌متر
  • جنس بدنه
    کروم-وانادیوم
  • جنس دسته
    پلاستیک
  • حداکثر میزان باز شدن
    ۳۸
  • نوع انبر
    سیم چین
  • ویژگی‌های انبر
    کاور
  • سایر توضیحات
    ساخت کشور تایوان دارای استاندارد CE اروپا ساخته شده از فولاد کروم و انادیوم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ انبر سیم چین رونیکس مدلRH-1267  سایز ۷

انبر سیم چین رونیکس مدلRH-1267  سایز ۷

مشخصات

  • ابعاد
    ۶۰x190x20 میلی‌متر
  • جنس بدنه
    فلز
  • جنس دسته
    فلز
  • نوع انبر
    سیم چین
  • ویژگی‌های انبر
    کاور

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ سیم چین دینگشی کد KS110 سایز ۶ اینچ

سیم چین دینگشی کد KS110 سایز 6 اینچ

مشخصات

  • ابعاد
    ۶۰x40x150 میلی‌متر
  • جنس بدنه
    کروم-وانادیوم
  • جنس دسته
    پلاستیک
  • نوع انبر
    انبر دست
  • ویژگی‌های انبر
    کاور

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ انبر سیم چین کنزاکس مدل KDW-27 سایز ۷ اینچ

انبر سیم چین کنزاکس مدل KDW-27 سایز 7 اینچ

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۹۰ × ۶۰ میلی‌متر
  • جنس دسته
    پلاستیک
  • ویژگی‌های انبر
    کاور

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ سیم چین دینگشی مدل ۲۲۲۰۶ سایز ۶ اینچ

سیم چین دینگشی مدل 22206 سایز 6 اینچ

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۶x6x2 میلی‌متر
  • جنس بدنه
    کروم-وانادیوم
  • جنس دسته
    ای‌بی‌اس
  • حداکثر میزان باز شدن
    ۲۰ میلیمتر
  • نوع انبر
    کابل‌بر
  • ویژگی‌های انبر
    کاور

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ سیم چین کنزاکس مدل تایگر KDC-26 سایز ۶ اینچ

سیم چین کنزاکس مدل تایگر KDC-26 سایز 6 اینچ

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۵x6x2 میلی‌متر
  • جنس بدنه
    کروم-وانادیوم
  • جنس دسته
    پلاستیک
  • حداکثر میزان باز شدن
    ۲
  • نوع انبر
    سیم چین
  • ویژگی‌های انبر
    کاور
  • سایر توضیحات
    – لبه های تیز با قابلیت برش انواع سیم- قدرت اهرم بالا- آلیاژ سخت‌کاری شده و حرارت دیده شده کروم وانادیوم برای افزایش استحکام و مقاومت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ انبر سیم چین رونیکس مدل RH-1237 سایز ۷ اینچ

انبر سیم چین رونیکس مدل RH-1237 سایز 7 اینچ

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰۰x50x20 میلی‌متر
  • جنس بدنه
    کروم-وانادیوم
  • جنس دسته
    پلاستیک
  • نوع انبر
    سیم چین
  • ویژگی‌های انبر
    کاور
  • سایر توضیحات
    دسته با روکش مقاوم و ضد لغزش با روکش TPRطراحی منحصر به فرد در قسمت عامل بهبود عملکرد در امور صنعتیقدرت اهرم عالی بالا جهت حصول اثر بخشی بیشترطراحی منحصر به فرد جهت کاربری آسان ترتولید شده توسط دستگاه های CNC جهت یکواختی برش و عملکرد از جنس فولاد کروم نیکل Cr-Ni

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ انبر سیم چین رونیکس مدل RH-1276 سایز ۶ اینچ

 انبر سیم چین رونیکس مدل RH-1276 سایز 6 اینچ

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۶۰x60x20 میلی‌متر
  • جنس بدنه
    فولاد
  • جنس دسته
    فلز
  • حداکثر میزان باز شدن
    ۲۱
  • نوع انبر
    سیم چین
  • سایر توضیحات
    ۶ اینچ/ لبه‌های تیز سمباده خورده/ دارای قدرت اهرم کافی برای انتقال حداکثر قدرت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ سیم چین مدل Kpp سایز ۷ اینچ

سیم چین مدل Kpp سایز 7 اینچ

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۸.۵x6x2 میلی‌متر
  • جنس بدنه
    فولاد کربنی
  • جنس دسته
    پلاستیک
  • حداکثر میزان باز شدن
    ۳.۵
  • نوع انبر
    اسیم چین
  • ویژگی‌های انبر
    کاور

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید سیم‌چین در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید پیچ گوشتی فازمتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا