ابزار برقیابزار غیر برقی

سرامیک بر، راهنمای خرید اینترنتی بهترین دستگاه سرامیک بر ارزان

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید دستگاه سرامیک بر باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

به اطراف هر ساختمانی که نگاه کنید، مطمئناً کاشی‌ و سرامیک‌هایی پیدا خواهید کرد. در حمام، آشپزخانه و بسیاری از مکان‌های دیگر معمولاً از کاشی‌ و سرامیک استفاده می‌کنند تا ظاهری زیبا به منزل شما ارائه دهند. کاشی‌ها از خاک رس تصفیه شده ساخته می‌شوند، به این معنی که سخت هستند و برای برش به ابزارهای تخصصی نیاز دارند. بهترین دستگاه سرامیک بر موجود در بازار، برش کاشی‌ها و سرامیک را به کاری آسان تبدیل می‌کنند و می‌توانند زمان زیادی را در طول مسیر صرفه‌جویی کنند.

دستگاه‌های سرامیک بر یا دستی و یا برقی هستند که دارای ویژگی‌های مختلفی می‌باشند. همچنین خواهید دید که دستگاه‌های سرامیک بر مختلفی برای انواع مختلف کاشی توصیه می‌شود. این می‌تواند یک انتخاب حیرت انگیز باشد، اما راهنمای ساده ما برای انتخاب بهترین دستگاه سرامیک بر کارها را آسان تر می‌کند. ما یک راهنمای خرید برای توضیح بیشتر در مورد برش کاشی و کارهایی که انجام می‌دهند گردآوری کرده‌ایم، امیدواریم به هر سؤالی که ممکن است داشته باشید پاسخ دهیم. اما اگر از قبل می‌دانید که یک دستگاه سرامیک بر می‌خواهید و فقط توصیه‌هایی در مورد خرید می‌خواهید، به پایین بروید تا انتخاب ما را ببینید.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید دستگاه سرامیک بر را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این ابزار ارزشمند به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مقاله شما را با انواع دستگاه سرامیک بر موجود در بازار آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید دستگاه سرامیک بر باید به آن‌ها توجه داشته باشید را به شما آموزش می‌دهیم.

دستگاه سرامیک بر چیست و چه کاربردی دارد؟

دستگاه برش کاشی یا سرامیک بر وسیله‌ای است که برای برش کاشی‌های معمولی، کاشی‌های صیقلی، کاشی‌های عتیقه، کاشی‌های جلا، کاشی‌های شیشه‌ای، سنگ متخلخل، سنگ‌های میکروکریستالی و بسیاری از مصالح ساختمانی دیگر مورد استفاده قرار می‌گیرد. ما نه تنها دستگاه برش کاشی مرطوب با اندازه کوچک، بلکه دستگاه برش کاشی با اندازه بزرگ را نیز داریم که برای استفاده در کارخانه مناسب است. مشخصات پردازش ۴۰۰ میلی متر، ۶۰۰ میلی متر، ۸۰۰ میلی متر، ۱۰۰۰ میلی متر، ۱۲۰۰ میلی متر، ۱۸۰۰ میلی متر، ۲۴۰۰ میلی متر است که می‌تواند نیازهای پردازش اکثر مشتریان و اندازه برش را برآورده کند. می‌توان آن را خودسرانه تنظیم کرد و چندین قطعه را می‌توان در یک زمان برش داد که می تواند برش کاشی با دقت بالا را برآورده کند. چه یک ماشین برش کاشی کوچک بخواهید یا بهترین دستگاه برش کاشی چینی، در وب سایت کیمیک، می‌توانید دستگاهی را پیدا کنید که مناسب کار کاشی کاری شما باشد.

حتما بخوانید: راهنمای خرید فرغون بنایی

انواع دستگاه سرامیک بر موجود در بازار:

اولین چیزی که هنگام شروع پروژه کاشی کاری خود باید در نظر بگیرید، نوع برش کاشی است که باید استفاده کنید. سه گزینه وجود دارد: دستی، برقی و شعاعی:

  1. دستگاه سرامیک بر دستی: اگر در حال انجام یک پروژه کاشی کاری کوچک هستید، یک برش کاشی دستی ممکن است بهترین وسیله باشد. این ابزارها نسبت به ابزارهای برقی مقرون به صرفه تر هستند و با استحکام و تقویتی که برای یک پروژه بزرگتر مورد نیاز است، سنگین نمی‌شوند. کارهای کوچکتر بیشتر بر برش دقیق تمرکز می‌کنند و یک دستگاه برش دستی می‌تواند به خوبی به این مهم دست یابد. پروژه‌های کوچکتر ممکن است به کاشی‌های ظریف تری نیز نیاز داشته باشند که نیاز به لمس ملایم تری از ابزار دستی دارند. برش‌های کاشی دستی معمولاً از فولاد و چرخ برش کاربید تنگستن ساخته می شوند. برش‌های کاشی دستی برای پروژه‌های خانگی مناسب هستند، اما ممکن است برای پروژه‌های بزرگتر با کاشی‌های سنگین و بزرگ مناسب نباشند.
  2. دستگاه سرامیک بر برقی: برای کارهای بزرگتر، برش برقی ممکن است ابزار مناسب تری باشد. برش‌های برقی قدرت بسیار بیشتری دارند و می‌توانند کاشی‌های ضخیم و سنگین را که از مواد محکمی مانند سنگ و گرانیت ساخته شده‌اند را برش دهند. برش‌های برقی می‌توانند به راحتی کاشی‌ها را آسیاب کنند و می‌توانند آن‌ها را به اشکال مختلف، به غیر از یک خط مستقیم یا مورب ساده، مانند یک برش دستی، برش دهند. برش‌های برقی برای پروژه‌های بزرگ عالی هستند و اغلب برای پروژه‌های تجاری یا پروژه‌های بزرگ مسکونی استفاده می‌شوند.
  3. اره شعاعی برای کارهای بزرگ: با این دستگاه، همه کاره بودن امری عادی است. با حرکت در مقابل یک راهنما، یک دیسک الماس خنک شده با آب، کاشی را برش می‌دهد، که در موقعیت خود محکم می‌ماند. می‌تواند کاشی‌هایی با طول ۱۵۰۰ میلی متر را برش دهد، قدرت آن در مدل‌های پیشرفته نزدیک به ۲۲۰۰ وات می‌باشد که آن‌ها را به ابزاری ایده آل برای کاشی کار حرفه ای تبدیل می‌کند. اره‌های شعاعی می‌توانند بیش از ۱۰۰ میلی متر از مواد را در هر گذر برش دهند یا دو برابر در دو پاس و حتی به شما این امکان را می‌دهند تا سنگ‌های جامد را بدون هیچ شکایتی برش دهید.

کدام دستگاه سرامیک بر را انتخاب کنیم؟

  • کاشی کاری در مقیاس کوچک: اگر می‌خواهید ۲ متر مربع کاشی و سرامیک در آشپزخانه خود قرار دهید، نیازی به اره شعاعی نیست! یک برش دستی برای تمام کارهای کاشی کاری در مقیاس کوچک شما عالی عمل می‌کند.
  • تطبیق پذیری: برش برقی به دلیل گزینه‌های متنوعی که در اختیار شما قرار می‌دهد یک سرمایه گذاری هوشمندانه است.
  • استفاده از محل ساخت و ساز: در نهایت، اگر قصد کاشی کاری مناطق بزرگ را دارید، یک دستگاه حرفه‌ای با حسن نیت که با کاشی با ضخامت ۴۰ میلی متر کار می‌کند، یک اره شعاعی کاملاً موجه است.

بهترین مارک دستگاه سرامیک بر:

این بستگی به ضخامت سرامیک و نوع کار شما دارد که چه نوع دستگاهی برای شما بهترین گزینه است. زیرا برندهای با کیفیت زیادی در بازار وجود دارد که از کیفیت بالایی برخوردار هستند. در واقع این نوع استفاده شما است که طول عمر دستگاه را مشخص می‌کند. اگر شما بهترین مارک یک دستگاه برای برش‌های ظریف را انتخاب و خریداری کنید، اما با آن سرامیک‌‌های ضخیم را برش دهید، مطمئنا خیلی سریع خراب شده و برای شما به خوبی کار نخواهد کرد.

مزایای استفاده از دستگاه سرامیک بر:

  • نسبت به الماس‌های کاشی بر دستی استفاده از آن‌ها خیلی آسان است و نیاز به دانش و تخصص خاصی ندارند.
  • شما با استفاده از این دستگاه می‌توانید برش‌های تمیز و دقیق را در مدت زمان کوتاهی داشته باشید.
  • قیمت‌ آن‌ها نسبت به دستگاه‌های مشابه ارزان‌تر است بنابراین از ارزش خرید بالایی برخوردار هستند.
  • دستگاه‌های کوچک و قابل حملی هستند بنابراین شما به راحتی می‌توانید آن‌ها را به محل کار خود ببرید و به راحتی از آن‌ها استفاده کنید.
  • پس از چند بار استفاده می‌توانید چرخ آن را تعویض کرده و سالیان زیادی از آن استفاده کنید، در واقع می‌توان گفت که چند بار مصرف هستند.

دستگاه سرامیک بر از کجا بخریم؟

به طور کلی این دستگاه را می‌توان به دو روش حضوری و اینترنتی خریداری کرد. این بستگی به سلیقه شما دارد که کدام روش را انتخاب کنید، برخی خرید حضوری را ترجیح می‌دهند و برخی خرید اینترنتی در ادامه هر روش را با مزایا و معایب آن به شما معرفی می‌کنیم.

  1. خرید حضوری: در این روش شما باید از منزل یا محل کار خود خارج شوید و به یک فروشگاه ابزار فروشی مراجعه کنید. از مزایای این روش این است که جنس را از نزدیک می‌بینید، اما متاسفانه تنوع محصولات خیلی کم است و بعد از خرید امکان برگشت جنس وجود ندارد.
  2. خرید اینترنتی: یک روش خرید آسان است که در هر جایی می‌توان آن را انجام داد و نیاز به مراجعه حضوری ندارد. تنوع محصولات فوق‌العاده بالا بوده و انتخاب را برای شما آسان می‌کند. شما بعد از خرید محصول هفت روز مهلت تست دارید و در صورت عدم رضایت از محصول می‌توانید آن را مرجوع کرده و پول خود را پس بگیرید.

راهنمای خرید دستگاه سرامیک بر:

آیا شما هم ناگهان تصمیم به تعویض کاشی‌های منزل خود گرفته‌اید؟ هیچ راه حل سریعی وجود ندارد، جز اینکه ابزار مخصوص کاشی کاری را در اختیار داشته باشید، شما به یک دستگاه برش سرامیک خاص نیاز دارید. برش کاشی دستی یا برقی، آب یا شعاعی، همه اینها به نوع و ضخامت کاشی بستگی دارد. اجازه دهید تا مسیر درست را به شما نشان دهیم.

حتما بخوانید: راهنمای خرید ماله بنایی

نکات مهمی که هنگام خرید دستگاه سرامیک بر باید در نظر بگیرید:

  1. اندازه و ضخامت برش کاشی خود را تعیین کنید: یکی دیگر از مواردی که هنگام انتخاب دستگاه برش کاشی باید به آن توجه کرد اندازه آن است. اندازه یک دستگاه برش کاشی به دو صورت تعریف می‌شود. اول، باید به اندازه کافی قوی باشد تا کار را کامل کند. اگر در حال کاشی کاری با کاشی‌های سنگین هستید، کاتر شما باید به اندازه کافی سریع برش دهد و قدرت شکستگی کافی برای ایجاد برش‌های آسان و صاف داشته باشد. ثانیاً، خود برش کاشی باید بتواند بسته به اندازه کاشی که از یک سر تا سر دیگر استفاده می‌کنید، طول مناسبی داشته باشد. می‌توانید از برش‌های کاشی بزرگ برای کاشی‌های کوچک استفاده کنید اما نه برعکس. کاشی باید درون دستگاه قرار گیرد تا بتوان برش احتمالی را انجام داد.
  2. چرخ اسکرول: چرخ، از کاربید تنگستن یا کاربید تیتانیوم برای افزایش دوام دستگاه ساخته می‌شود، قطری بین ۶ تا ۲۲ میلی متر دارد که حداکثر ضخامت کاشی را دیکته می‌کند. برخی از مدل‌ها به شما این امکان را می‌دهند تا قطر چرخ را بر اساس کاشی که با آن کار می‌کنید به راحتی تغییر دهید. از این گذشته، عبور از یک کاشی به ضخامت ۱۵ میلی متر با چرخ برشی که تنها ۶ میلی متر عرض دارد، کار سختی است.
  3. ریل: از ریل‌ها برای حرکت چرخ استفاده می‌شود. استفاده از دو ریل دقت و استحکام بهتری به برش می‌دهند.
  4. جداکننده: جداکننده ممکن است ثابت یا متحرک باشد. جداکننده ثابت باعث صرفه جویی در زمان می‌شود زیرا نیازی به تغییر موقعیت آن پس از هر بار عبور چرخ نیست. با این حال، برش‌های ۴۵ درجه به دلیل عدم خرید و در نتیجه نیروی برش محدود شده‌اند. این به شما بستگی دارد که نیروی برش می‌تواند بیش از یک تن باشد، اما ۵۰۰ کیلوگرم برای سنگ‌های سرامیکی و جامد با ضخامت محدود بیش از اندازه کافی است.
  5. تجهیزات جانبی: برخی از مدل‌ها دارای لوازم جانبی مانند پایه‌های جانبی و راهنمای درجه بندی شده برای تسهیل تنظیم یا کار با حجم بالا هستند. راهنما را می‌توان در برخی از مدل‌ها تا ۴۵ درجه تنظیم کرد. توقف‌های با دقت میلی متری نیز بسیار مفید هستند.
  6. جوانب مثبت منفی: مزایا این است که گرد و غبار زیادی تولید نمی‌کند و به اندازه کافی سبک است که بتواند آن را در محل حمل کند. معایب عمده آن این است که نمی‌توانید انواع کاشی‌ها را با آن برش دهید و بریدن کاشی‌ها در عرض‌های کوچک بدون ایجاد خرده‌کاری دشوار است. علاوه بر این، شما به سادگی نمی‌توانید برش‌های مورب ایجاد کنید یا برش خود را از وسط کاشی شروع کنید.

با توجه با نکاتی که گفته شد، می توانید دستگاه سرامیک بر مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما عزیزان، لیستی از چند مدل دستگاه سرامیک‌بر ارزان، پرفروش و باکیفیت موجود در بازار را جمع آوری کرده‌ایم. با کلیک کردن روی هر تصویر یا زدن دکمه‌ی زیر هر آیتم می‌توانید اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.


۱ سرامیک بر اسپاهان مدل ۸ بلبرینگی کد YP-80CM

سرامیک بر اسپاهان مدل 8 بلبرینگی کد YP-80CM

مشخصات

  • اقلام همراه
    – ۱ عدد الماس یا دیسک برش اضافه- ۲ عدد رینگ فلزی نگهدارنده الماس یا دیسک- ۱ عدد محافظ تیغه و سرامیک- ۲ عدد اتصالات فلزی نگهدارنده بلبرینگ
  • سایر توضیحات
    – مشخصات فنی سرامیک بر ۸۰ سانتی ۸ بلبرینگی اسپاهان- دارای کفی آلومینیومی با سطحی پوشیده شده از ابر نرم جهت اسیب ندیدن سرامیک- دارای ( طول خارجی ۱۰۴ سانتی متری )- مناسب برای برش سرامیک تا طول ۸۰ سانتیمتر (طول کارگیر سرامیک ۸۰ سانتیمتر)- دارای ۸ بلبرینگ با کیفیت بالا- دارای تیغ برش یا الماس فولادی بسیار مقاوم- دارای دسته اهرمی چدنی خوش دست و دستگیره پلاستیکی- دارای خط کش و نقاله متطل با پیچ بر روی دستگاه جهت برش دقیق- ساختار : کفی الومینیومی ابر دار . دسته چدنی و ریل فلزی مقاوم- دسته با گریپ بالا و بلبرینگ های درجه یک- دارای پایه‌ های بسیار مقاوم متصل به پایه و ریل از جنس چدن سخت کاری شده- دارای اقلام همراه: الماس برش . نگهدارنده الماس . محافظ صفحه تیغه و سرامیک و اتصالات فلزی نگهدارنده بلبرینگ- مناسب جهت برش کاشی و سرامیک- ساخت ایران ( شرکت اسپاهان )
  • ابعاد محصول
    ۱۰۴x21x21 سانتی‌متر
  • جنس
    آلومینیوم
  • حداکثر فشار قابل تحمل
    ۸۰ سانتیمتر
  • وزن
    ۹ کیلوگرم
  • ویژگی‌های تجهیزات فروشگاهی
    دارای صفحه فلزی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ سرامیک بر اسپاهان مدل ۸ بلبرینگی کد YP-100CM

سرامیک بر اسپاهان مدل 8 بلبرینگی کد YP-100CM

مشخصات

  • اقلام همراه
    – ۱ عدد الماس یا دیسک برش اضافه- ۲ عدد رینگ فلزی نگهدارنده الماس یا دیسک- ۱ عدد محافظ تیغه و سرامیک- ۲ عدد اتصالات فلزی نگهدارنده بلبرینگ
  • سایر توضیحات
    – مشخصات فنی سرامیک بر ۱۰۰ سانتی ۸ بلبرینگی اسپاهان- دارای کفی آلومینیومی با سطحی پوشیده شده از ابر نرم جهت اسیب ندیدن سرامیک- دارای ( طول خارجی ۱۲۵ سانتی متری )- مناسب برای برش سرامیک تا طول ۱۰۰ سانتیمتر (طول کارگیر سرامیک ۱۰۰ سانتیمتر )- دارای ۸ بلبرینگ با کیفیت بالا- دارای تیغ برش یا الماس فولادی بسیار مقاوم- دارای دسته اهرمی چدنی خوش دست و دستگیره پلاستیکی- دارای خط کش و نقاله متطل با پیچ بر روی دستگاه جهت برش دقیق- ساختار : کفی الومینیومی ابر دار . دسته چدنی و ریل فلزی مقاوم- دسته با گریپ بالا و بلبرینگ های درجه یک- دارای پایه‌ های بسیار مقاوم متصل به پایه و ریل از جنس چدن سخت کاری شده- دارای اقلام همراه: الماس برش . نگهدارنده الماس . محافظ صفحه تیغه و سرامیک و اتصالات فلزی نگهدارنده بلبرینگ- مناسب جهت برش کاشی و سرامیک- ساخت ایران ( شرکت اسپاهان )
  • ابعاد محصول
    ۱۲۵x21x21 سانتی‌متر
  • جنس
    آلومینیوم
  • حداکثر فشار قابل تحمل
    ۱۰۰ سانتیمتر
  • وزن
    ۹.۷۵۰ کیلوگرم
  • ویژگی‌های تجهیزات فروشگاهی
    دارای صفحه فلزی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ دستگاه سرامیک بر ایران کار کد S100S

  دستگاه سرامیک بر ایران کار کد S100S

مشخصات

  • ابعاد محصول
    ۱۰۰x17x11 سانتی‌متر
  • جنس
    فلز
  • حداکثر فشار قابل تحمل
    ۲۰۰
  • وزن
    ۳ کیلوگرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ دسته سرامیک بر مدل ۱۱

دسته سرامیک بر مدل 11

مشخصات

  • ابعاد محصول
    ۲۹x6x2 سانتی‌متر
  • جنس
    فلزی
  • حداکثر فشار قابل تحمل
    ۱۰
  • وزن
    ۰.۴ کیلوگرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ سرامیک بر اسپاهان مدل ۸ بلبرینگی کد YP-150CM

سرامیک بر اسپاهان مدل 8 بلبرینگی کد YP-150CM

مشخصات

  • اقلام همراه
    – ۱ عدد الماس یا دیسک برش اضافه- ۲ عدد رینگ فلزی نگهدارنده الماس یا دیسک- ۱ عدد محافظ تیغه و سرامیک- ۲ عدد اتصالات فلزی نگهدارنده بلبرینگ
  • سایر توضیحات
    – مشخصات فنی سرامیک بر ۱۵۰ سانتی ۸ بلبرینگی اسپاهان- دارای کفی آلومینیومی با سطحی پوشیده شده از ابر نرم جهت اسیب ندیدن سرامیک- دارای ( طول خارجی ۱۷۴ سانتی متری )- مناسب برای برش سرامیک تا طول ۱۵۰ سانتیمتر (طول کارگیر سرامیک ۱۵۰ سانتیمتر )- دارای ۸ بلبرینگ با کیفیت بالا- دارای تیغ برش یا الماس فولادی بسیار مقاوم- دارای دسته اهرمی چدنی خوش دست و دستگیره پلاستیکی- دارای خط کش و نقاله متطل با پیچ بر روی دستگاه جهت برش دقیق- ساختار : کفی الومینیومی ابر دار . دسته چدنی و ریل فلزی مقاوم- دسته با گریپ بالا و بلبرینگ های درجه یک- دارای پایه‌ های بسیار مقاوم متصل به پایه و ریل از جنس چدن سخت کاری شده- دارای اقلام همراه: الماس برش . نگهدارنده الماس . محافظ صفحه تیغه و سرامیک و اتصالات فلزی نگهدارنده بلبرینگ- مناسب جهت برش کاشی و سرامیک- ساخت ایران ( شرکت اسپاهان )
  • ابعاد محصول
    ۱۷۴x21x22 سانتی‌متر
  • جنس
    آلومینیوم
  • حداکثر فشار قابل تحمل
    ۱۵۰ سانتیمتر
  • وزن
    ۱۲.۸۰۰ کیلوگرم
  • ویژگی‌های تجهیزات فروشگاهی
    دارای صفحه فلزی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ دستگاه سرامیک بر ایران کار کد S120S

 دستگاه سرامیک بر ایران کار کد S120S

مشخصات

  • ابعاد محصول
    ۱۲۰x17x11 سانتی‌متر
  • جنس
    فلز
  • حداکثر فشار قابل تحمل
    ۳۰۰
  • وزن
    ۳ کیلوگرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید دستگاه سرامیک بر در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید کابل اچ دی ام آی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا