کامپیوتر و تجهیزات جانبی

کابل HDMI، راهنمای خرید اینترنتی کابل اچ دی ام آی hdmi ارزان

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید کابل HDMI باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

تا زمان رسیدن به کیفیت بالا (HD)، اکثریت قریب به اتفاق اتصالات با استفاده از لیدهای Scart انجام می‌شد. همچنان می‌توانید از سرنخ‌های Scart برای اتصال پخش‌کننده‌های Blu ray، کنسول‌های بازی و دستگاه‌های دیگر استفاده کنید، اما برای لذت بردن از کیفیت تصویر فول اچ‌دی باید از کابل HDMI استفاده کنید. تلویزیون‌های مقرون‌به‌صرفه و صفحه‌نمایش کوچک معمولاً فقط چند سوکت HDMI دارند، اما اکثر تلویزیون‌های صفحه بزرگ سه، چهار یا شاید حتی پنج سوکت دارند. در صورت تمایل می‌توانید با استفاده از جعبه سوئیچ HDMI، پورت‌های بیشتری را به تلویزیون خود اضافه کنید.

تعداد زیادی کابل HDMI مختلف در بازار وجود دارد، اگر اخیراً یک تلویزیون جدید از یکی از فروشندگان اصلی لوازم خانگی خریداری کرده‌اید، احتمالاً سعی کرده‌اند کابل HDMI خود را با ضمانت اضافی به شما بفروشند. کابل‌های HDMI که فروشنده معمولاً با تلویزیون جدید به شما توصیه می‌کند، معمولاً با روکش طلا یا پلاتین هستند و به قیمت چشم‌گیر عرضه می‌شوند، اما آیا ارزش آن را دارد؟ در این مقاله همه چیزهایی که باید در مورد کابل HDMI بدانید که به شما کمک می‌کند تا کابل مناسب خود را انتخاب کنید، آورده شده است.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید یک کابل HDMI را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این وسیله ارزشمند به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مقاله شما را با انواع کابل HDMI آشنا کرده و به شما نکات مهمی را که هنگام خرید کابل HDMI باید به آن توجه داشته باشید را آموزش می‌دهیم.

کابل HDMI چیست و چه کاربردی دارد؟

رابط HDMI استاندارد جهانی امروز برای ویدیوهای با کیفیت بالا با صدای استریو غنی است. HDMI مخفف High-Definition Multimedia Interface است که استانداردی برای انتقال سیگنال های دیجیتالی تصویری و صوتی از منبع به نمایشگر است. سیگنال‌های HDMI به صورت دیجیتالی در فرمت فشرده نشده ارسال می‌شوند در نتیجه کیفیت تصویر و صدای عالی است. HDMI که در اصل توسط کنسرسیومی از تولیدکنندگان لوازم الکترونیکی توسعه یافته بود، تبدیل به استاندارد واقعی برای اتصال قطعات صوتی و تصویری مصرف‌کننده شده است. لپ‌تاپ‌ها، رایانه‌های شخصی و مانیتورهای رایانه گاهی اوقات دارای انتخابی از پورت‌های HDMI یا DisplayPort هستند. برای همه برنامه‌های کاربردی تا فرکانس ۴K یا ۶۰ هرتز، HDMI و DisplayPort را می‌توان رابط‌های معادل در نظر گرفت و می‌توانید از هر کدام استفاده کنید. اگر گیمری هستید که به دنبال تصویری با وضوح بالا و تاخیر بسیار کم هستید، DisplayPort ممکن است یک مزیت جزئی داشته باشد.

حتما بخوانید: راهنمای خرید آنتن تلویزیون

تاریخچه استفاده از کابل های HDMI:

توسعه فرمت اصلی HDMI در سال ۲۰۰۲ با HDMI 1.0 آغاز شد. کابل‌های HDMI اولیه که برای بهبود فناوری DVI در آن زمان استفاده می‌شد، از کانکتور کوچک‌تری استفاده می‌کردند، علاوه بر پشتیبانی از صدا، قابلیتی که DVI ندارد. فرمت HDMI از تمام اشکال دیگر فناوری طراحی شده برای انتقال رسانه‌‌های با وضوح بالا پیشی گرفته است و اکنون به عنوان یک استاندارد در تقریباً همه تلویزیون های HD گنجانده شده است. مشخصات کابل HDMI از طریق نسخه‌های مختلف شماره گذاری شده است، که در حال حاضر از نوامبر ۲۰۱۰، HDMI 1.4 است.

انواع کابل HDMI موجود در بازار:

آیا کابل همراه دستگاه شما به اندازه کافی خوب است؟ سیم HDMI قدیمی که سال‌ها از آن استفاده می کردید چطور؟ کابل فعلی شما ممکن است با اجزای جدید شما کار کند، اما ممکن است از وضوح صفحه نمایش شما و سایر ویژگی‌ها مانند HDCP پشتیبانی نکند.

بیایید انواع مختلف کابل‌های HDMI را بررسی کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که تصویر و صدای بهینه را از نصب A/V دریافت می‌کنید. به هر حال، شما روی قطعات باکیفیت برای سینمای خانگی، سیستم ویدئو کنفرانس یا نصب تابلوهای دیجیتال سرمایه گذاری کرده‌اید، بنابراین باید مطمئن شوید که سیم‌های HDMI تجربه‌ای را که انتظار دارید به شما ارائه می‌دهند.

در حال حاضر چهار نوع کابل HDMI وجود دارد که عمدتاً با حداکثر نرخ بیت انتقال متفاوت هستند. هرچه نرخ بیت بیشتر باشد، کابل داده‌های صوتی و تصویری بیشتری می‌تواند حمل کند. به همین دلیل سرعت کابل عامل مهمی در انتخاب کابل مناسب است زیرا به شما می‌گوید که چه اطلاعات وضوح و رنگی می‌تواند داشته باشد. عمق رنگ (یا عمق بیت) تعداد بیت‌هایی است که برای نشان دادن رنگ یک پیکسل در سیگنال HDMI استفاده می‌شود. بیت‌های بیشتر به معنای رنگ‌های بیشتر است که در نهایت به معنای تصویر بهتر است.

  • دسته اول: کابل‌های استاندارد هستندکه قادر به انتقال تصاویر با وضوح تصویر ۱۰۸۰i bei 60 هرتز
    ۷۲۰p bei 60 هرتز و رنگ واقعی (۲۴ bpp) هستند.
  • دسته دوم: کابل‌های سرعت بالا هستند که قادر به انتقال تصاویر با وضوح ۱۰۸۰p bei 60 Hz
    ۴K bei 30 Hz می‌باشند.
  • دسته سوم: کابل‌های HDMI 4K کابل HDMI پر سرعت پریمیوم می‌باشند که قادر به انتقال تصاویر با وضوح ۴K bei 60 هرتز و رنگ عمیق
    (۳۰/۳۶/۴۸/۶۴ bpp) هستند.
  • دسته چهارم: کابل HDMI 8K کابل‌های HDMI با سرعت فوق العاده هستند که می‌توانند تصاویر را با وضوح ۴K bei 120 هرتز
    ۸k bei 60 هرتز و رنگ عمیق (۳۰/۳۶/۴۸/۶۴ bpp) انتقال دهند.

چگونه کابل HDMI مناسب با دستگاه خود را انتخاب کنیم؟

مهمترین عوامل در انتخاب کابل HDMI عبارتند از:

  • نوع رابط
  • وضوح منبع و نمایش ویدیوی شما
  • فاصله بین دستگاه‌ها
  • کاربردهای ویژه، مانند نصب کابل از طریق دیوارها یا در محیط های مرطوب یا گرد و غبار

سه نوع کانکتور HDMI وجود دارد:

استاندارد، میکرو و مینی. تنها تفاوت واقعی اندازه است. سه کانکتور همگی یکسان عمل می‌کنند.

  1. کانکتورهای استاندارد HDMI معمولاً در تلویزیون‌ها، مانیتورهای رایانه، کنسول‌های بازی، استریم استیک‌ها و رایانه‌های رومیزی یافت می‌شوند.
  2. اتصالات Mini HDMI ممکن است در دستگاه‌هایی مانند دوربین‌های فیلم‌برداری، دوربین‌های DSLR، لپ‌تاپ و برخی تبلت‌ها یافت شوند.
  3. اتصالات Micro HDMI اغلب در رایانه‌های نوت بوک، دوربین‌های اکشن، برخی از گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها و پخش کننده‌های رسانه‌ای قابل حمل ظاهر می‌شوند.

بدیهی است کابلی را که انتخاب می‌کنید باید با پورت‌های دستگاه منبع و صفحه نمایش شما سازگار باشد.

حتما بخوانید: راهنمای خرید گیرنده دیجیتال

نکاتی که در هنگام خرید کابل HDMI باید به آن‌ها توجه کنید:

در حالی که معمولاً تفاوتی بین ارزان‌ترین و گران‌ترین کابل‌ها وجود ندارد، چند نکته وجود دارد که باید به آن‌ها توجه کرد.

  1. نسخه‌های HDMI: نکته اصلی که باید به آن توجه داشت این است که HDMI یک استاندارد در حال تکامل است. چندین نسخه از ۱.۰ تا ۱.۴ و ۲.۰ به بعد وجود داشته است. با هر نسخه جدید، قابلیت‌های جدیدی معرفی شده است، اما اگر یک قطعه از تجهیزات دارای آخرین نسخه HDMI باشد، لزوماً به این معنی نیست که از هر ویژگی پشتیبانی می‌کند، زیرا ممکن است مرتبط نباشد. در عوض به لیست ویژگی‌ها نگاه کنید. معمولاً کابل‌ها ویژگی‌هایی را که می‌توانند پشتیبانی کنند بیان می‌کنند. با آخرین نسخه‌های HDMI که از ویدیوی ۴K پشتیبانی می‌کنند و این مورد نیاز است، بررسی کنید که کابل از انتشار به اندازه کافی بالا پشتیبانی می‌کند. با این حال، اگر کابل فقط برای یک اتصال ساده مورد نیاز است، نباید خیلی مهم باشد. اگر به تمام فناوری‌ها و ابزارآلات جدید و توانایی استفاده از کابل‌ها با تجهیزات جدید نیاز دارید، ممکن است ارزش خرید کابل‌هایی را داشته باشید که مطابق با آخرین نسخه ۲.۱ و بالاتر هستند، اما اگر مشکلی با داشتن آخرین قابلیت‌ها وجود ندارد، برخی از سرنخ های قدیمی ممکن است کافی باشند. ممکن است در هزینه صرفه جویی شود، اما توجه داشته باشید، اگر تجهیزات جدیدی خریداری شود که ممکن است به آخرین مشخصات نیاز داشته باشد، ممکن است مشکلاتی وجود داشته باشد.
  2. قابلیت اطمینان: در حالی که هیچ تفاوتی در کیفیت تصویر بین کابل‌های خوب و بد وجود نخواهد داشت، گاهی اوقات ممکن است تفاوتی در کیفیت ساخت وجود داشته باشد به این معنی که کابل‌ها ممکن است در برابر استفاده بیشتر مقاومت کنند، اگرچه به برق وصل شوند و در محل رها شوند نباید مشکلی وجود داشته باشد تنها مشکل ممکن است این باشد که آنها به طور مکرر خم شوند و حرکت کنند. گفته می‌شود، حتی اکثر کابل‌های کم هزینه نیز بسیار قابل اعتماد هستند. علاوه بر این، احتمالاً اطلاعات کمی در مورد قابلیت اطمینان کابل‌های خاص وجود دارد، بنابراین این موضوع واقعاً به انتخاب خود شخص بستگی دارد. اگر خیلی ارزان بروید، ممکن است مشکلاتی وجود داشته باشد، اما به طور کلی آن‌ها خوب خواهند بود.
  3. طول مورد نیاز: بسیاری از کابل‌ها فقط باید بین کانکتورهایی که فاصله کمی از یکدیگر دارند وصل شوند. طول کابل‌های ۰.۶، ۰.۹، ۱.۵، ۱.۸ متر و بیشتر همگی در دسترس هستند، بنابراین انتخاب خوبی وجود دارد. اگر قرار است کابل نصب و رها شود، می‌توان برای گرفتن کوتاه‌ترین کابل ممکن استدلال کرد و به این ترتیب، لازم نیست که طول ناخواسته را سیم پیچی کرد و سیم پیچی نامناسب ایجاد کرد. اما مطمئن شوید که کابل کوتاه‌تر واقعاً به آن می‌رسد. برای اندازه‌گیری طول، طول رشته‌ای را بین دو نقطه بکشید و کمی اضافی بگذارید تا شعاع خمش را در خود جای دهد تا از اینکه کابل کوتاه‌تر ممکن است مشکلی نداشته باشد، استفاده کنید. همچنین به یاد داشته باشید که اگر می‌خواهید بعداً تنظیمات را تغییر دهید، ممکن است برای ارائه انعطاف‌پذیری در آینده، یک سرنخ طولانی‌تر بخواهید، این تصمیمی است که باید گرفته شود. خرید کابل HDMI و سپس یافتن کوتاهی آن می‌تواند بسیار آزاردهنده باشد.
  4. کابل های طولانی‌تر: بیشتر کابل‌های HDMI تا چند متر یا بیشتر هستند و این برای اکثر سیستم‌ها بیش از اندازه کافی است. در واقع گاهی اوقات ممکن است بیش از حد باشد و برای از دست دادن طول اضافی باید کابل را سیم پیچ کنید. با این حال در برخی موارد ممکن است لازم باشد که طول‌های بلندتری داشته باشید. گاهی اوقات برای کابل‌های HDMI نیاز به اجرای طولانی مدت است. طول کابل ده متر و بیشتر موجود است. فناوری کابل غیرفعال ساده در طول مشخصی کار نخواهد کرد. هنگامی که به یک کابل HDMI بسیار طولانی نیاز است، باید کابل فعالی داشته باشید که دارای تقویت کننده‌ای برای تقویت سیگنال و یکسان سازی آن برای طولانی مدت باشد. جایگزین دیگر استفاده از اکستندر است. توسعه دهنده HDMI یک دستگاه واحد (یا جفت دستگاه) است که با یک منبع تغذیه خارجی یا با ۵ ولت DC از منبع HDMI تغذیه می‌شود.
  5. اندازه یا سبک کانکتور HDMI: سه نوع اصلی کانکتور HDMI وجود دارد که استفاده می‌شود: استاندارد، مینی و میکرو. اگرچه کانکتور دوگانه نوع B وجود دارد، اما به ندرت از آن استفاده شده است و نوع E برای کاربردهای خودرویی است. هنگام خرید کابل، مطمئن شوید که انواع کانکتور صحیح انتخاب شده است. رایج ترین نوع کابل HDMI استاندارد، تا استاندارد (نوع A) است، اما کابل‌های mini-HDMI و micro-HDMI نیز وجود دارد. کابل‌های HDMI نیز وجود دارند که از استاندارد به mini-HDMI یا micro-HDMI تغییر می‌کنند. اینها ممکن است برای اتصال مواردی مانند دوربین فیلمبرداری، دوربین و سایر موارد به واحدی که از کابل HDMI استاندارد استفاده می‌کند استفاده شود. قبل از خرید کابل HDMI، اندازه کانکتور HDMI را برای هر دو طرف بررسی کنید.
  6. کانکتورهای مستقیم یا راست: یکی از گزینه‌هایی که ممکن است در هنگام خرید کابل HDMI در نظر گرفته شود این است که آیا به کانکتورهای مستقیم یا راست زاویه نیاز است. کابل‌های با رابط‌های مستقیم رایج‌ترین هستند، اما از آنجایی که کابل‌ها به یک دایره خمشی خاص نیاز دارند، اگر فضای زیادی بین تجهیزات و دیوار یا پشت کابینت و غیره وجود نداشته باشد، ممکن است مشکل ایجاد شود. خرید کابلی با کانکتور زاویه راست، در یک انتها یا هر دو انتها را در نظر بگیرید. ممکن است کارها را بسیار ساده تر کند. هنگام خرید کابل‌های HDMI، انتخاب‌های زیادی وجود دارد. یکی از چیزهای اصلی این است که با وعده عملکرد بهتر به سمت خرید کابل‌های بسیار گران قیمت کشیده نشوید. با این حال تعادلی بین کیفیت پایه، طول و الزامات عمومی وجود دارد. همچنین احتمالاتی برای سرنخ‌های طولانی تر وجود دارد که ممکن است در برخی موارد مورد نیاز باشد. همچنین کانکتورهای زاویه راست در کابل HDMI ممکن است برای برخی از نصب‌های A/V مزایایی داشته باشند، بنابراین در نظر بگیرید که آیا اینها می‌توانند گزینه‌ای برای خرید باشند یا خیر.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می‌توانید کابل HDMI مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه کابل HDMI ارزان، با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.


۱ کابل HDMI لوتوس مدل ۴K طول ۱.۵ متر

 کابل HDMI لوتوس مدل 4K طول 1.5 متر

مشخصات

  • سایر توضیحات
    – جنس روکش از PVC نرم و انعطاف پذیر ‏‏(‏‏مخصوص مسیر های پر پیچ و خم‏‏)‏‏ – پشتیبانی از پخش تصاویر ۳ بعدی ‏‏(‏‏D Support3‏‏)‏‏ – ورژن ۲ – پشتیبانی از رزولیشن ۴K(‏‏ULTRA HD‏‏)‏‏ – قابلیت انتقال سیگنال Ethernet – کانکتور با پوشش طلا ۲۴ عیار و دارای مقاومت و استحکام بالا ‏‏(‏‏Gold Plated‏‏)‏‏ – دارای روکش فویل آلومینیوم با ضخامت بالا – کاربرد‏‏:‏‏ XBOX ‏‏,‏‏ Play Station و انواع تلویزیون های ۴K‏‏,‏‏ Full HD‏‏,‏‏ HD‏‏,‏‏ Blu‎‎-ray
  • نوع کابل
    HDMI
  • طول کابل
    ۱۵۰ سانتی متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ کابل HDMI مدل ۲.۱V طول ۳ متر

کابل HDMI مدل 2.1V طول 3 متر

مشخصات

  • سایر توضیحات
    x پشتیبانی از رزولیشن ۴۳۲۰x7680x پشتیبانی از ۸K 60Hz FUHD و ۴K 120Hzx پشتیبانی از تکنولوژی eARCx پشتیبانی از سرعت ۴۸Gbps x پشتیبانی از HDR 10+ و قابلیت HDCPx پشتیبانی از صدای دالبی True HD-Dolby 7.1x پشتیبانی از دستگاه های با پورت HDMI ورژن ۲.۱ و ۲ و ۱.۴ و ۱.۳x پشتیبانی از Audio Return Channel ARCx پشتیبانی از قابلیت های VRR , QMS , QFT , ALLM , DSCx پشتیبانی از تصاویر ۳ بعدی ۳Dx پشتیبانی از تصاویر ۴K و UHDx دارای ۳ لایه شیلد با لایه‌ی آلومینیومی برای کاهش تداخل امواج و نویزx پشتیبانی از رنگ‌های ۲۴ بیتی ، ۳۰ بیتی ، ۳۶ بیتی و ۴۸ بیتی ۴۸Bit Deep Colorx دارای خاصیت Ethernetx بدنه سوکت فلزی با پوششی از ورقه‌ی طلا برای جلوگیری از خوردگیx دارای ۱۹ رشته کابل با خلوص ۹۹.۹۹۶% مسی به همراه شیلد و فویل با سر سوکت طلایی
  • نوع کابل
    HDMI
  • طول کابل
    ۳۰۰ سانتی متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ کابل HDMI پی سی تی مدل HD6B طول ۱.۸ متر

کابل HDMI پی سی تی مدل HD6B طول 1.8 متر

مشخصات

  • سایر توضیحات
    کابل از نوع HDMI 2.0پشتیبانی از Ethernetپشتیبانی از رزولوشن ۴K
  • نوع کابل
    HDMI
  • طول کابل
    ۱۸۰ سانتی متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ کابل HDMI کد DOP-HM-03 طول ۳ متر

کابل HDMI کد DOP-HM-03 طول 3 متر

مشخصات

  • نوع کابل
    HDMI
  • طول کابل
    ۳۰۰ سانتی متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ کابل HDMI یوگیرین مدل ۸K طول ۲ متر

کابل HDMI یوگیرین مدل 8K طول 2 متر

مشخصات

  • سایر توضیحات
    پشتیبانی از رزولیشن ۴۳۲۰×۷۶۸۰پشتیبانی از ۸K 60Hz FUHD و ۴K 120Hzپشتیبانی از تکنولوژی eARCپشتیبانی از سرعت ۴۸Gbps پشتیبانی از HDR 10+ و قابلیت HDCPپشتیبانی از صدای دالبی True HD-Dolby 7.1پشتیبانی از دستگاه های با پورت HDMI ورژن ۲.۱ و ۲ و ۱.۴ و ۱.۳پشتیبانی از Audio Return Channel ARCپشتیبانی از قابلیت های VRR , QMS , QFT , ALLM , DSCپشتیبانی از تصاویر ۳ بعدی ۳Dپشتیبانی از تصاویر ۴K و UHDدارای ۳ لایه شیلد با لایه‌ی آلومینیومی برای کاهش تداخل امواج و نویزپشتیبانی از رنگ‌های ۲۴ بیتی ، ۳۰ بیتی ، ۳۶ بیتی و ۴۸ بیتی ۴۸Bit Deep Colorدارای خاصیت Ethernetپوشش کابل از نایلون محکم و بافته‌ شده با قابلیت انعطاف پذیری مناسب
  • نوع کابل
    HDMI
  • طول کابل
    ۲۰۰ سانتی متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ کابل HDMI 4K یوسیتک مدل ۲.۰V طول ۱.۵ متر

کابل HDMI 4K یوسیتک مدل 2.0V طول 1.5 متر

مشخصات

  • نوع کابل
    HDMI
  • طول کابل
    ۱۵۰ سانتی متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ کابل HDMI پرایم مدل PRH3 به طول ۳ متر

کابل HDMI پرایم مدل PRH3 به طول 3 متر

مشخصات

  • نوع کابل
    HDMI
  • طول کابل
    ۳۰۰ سانتی متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ کابل HDMI دی نت مدل DT-030 طول ۳ متر

 کابل HDMI دی نت مدل DT-030 طول 3 متر

مشخصات

  • درگاه‌های ارتباطی
    HDMI
  • سایر توضیحات
    جنس کابل PVC xx سوکت تمام فلزی پشتیبانی از فرمت ۴K xx رزولوشن قابل پشتیبانی ۲۱۶۰P xx سرعت انتقال داده ۱۸GBPS xx هرتز ۴K@60Hz
  • نوع کابل
    HDMI
  • طول کابل
    ۳۰۰ سانتی متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ کابل HDMI تسکو مدل TC 70 به طول ۱.۵ متر

کابل HDMI تسکو مدل TC 70 به طول 1.5 متر

مشخصات

  • سایر توضیحات
    – پشتیبانی از تصاویر با رزولوشن ۴K و ۳D- پشتیبانی از صدای دالبی- قابلیت اشتراک شبکه- دارای کانکتورهایی با روکش طلا برای مقاومت بیشتر
  • نوع کابل
    HDMI
  • طول کابل
    ۱۵۰ سانتی متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ کابل HDMI کد ES201 طول ۱.۵ متر

کابل HDMI کد ES201 طول 1.5 متر

مشخصات

  • سایر توضیحات
    مناسب تمامی گیرنده هامناسب برای DVR و DVDمناسب برای کنسول های بازی
  • نوع کابل
    HDMI
  • طول کابل
    ۱۵۰ سانتی متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ کابل HDMI مدل ES205 طول ۱۵ متر

کابل HDMI مدل ES205 طول 15 متر

مشخصات

  • سایر توضیحات
    دارای کانکتورهای ۱۵ پین برای جلوگیری از نوسانات مغناطیسی استفاده از مغزی مس برای انتقال تصویر با نهایت کیفیت دارای شیلد محافظ برای افزایش طول عمر کابل (پوشش بافته شده ی فلزی پی وی سی)کانکتورهای مقاوم در برابر اکسید شدنقابلیت انتقال صدا و تصویرقابل استفاده با کامپیوتر، لپ تاپ، پروژکتور و دیگر دستگاه های دارای درگاه HDMI
  • نوع کابل
    HDMI
  • طول کابل
    ۱۵۰۰ سانتی متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ کابل HDMI مک دودو مدل CA-7180 New Pack طول ۲ متر

کابل HDMI مک دودو مدل CA-7180 New Pack طول 2 متر

مشخصات

  • سایر توضیحات
    دارای قابلیت انتقال تصویر با کیفیت ۴K استفاده از تکنولوژی HDMI 2.0
  • نوع کابل
    HDMI
  • طول کابل
    ۲۰۰ سانتی متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ کابل HDMI مدل ES204 طول ۱۰ متر

کابل HDMI مدل ES204 طول 10 متر

مشخصات

  • سایر توضیحات
    دارای کانکتورهای ۱۵ پین برای جلوگیری از نوسانات مغناطیسی استفاده از مغزی مس برای انتقال تصویر با نهایت کیفیت دارای شیلد محافظ برای افزایش طول عمر کابل (پوشش بافته شده ی فلزی پی وی سی)کانکتورهای مقاوم در برابر اکسید شدنقابلیت انتقال صدا و تصویرقابل استفاده با کامپیوتر، لپ تاپ، پروژکتور و دیگر دستگاه های دارای درگاه HDMI
  • نوع کابل
    HDMI
  • طول کابل
    ۱۰۰۰ سانتی متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ کابل HDMI طول ۲ متر

کابل HDMI طول 2 متر

مشخصات

  • سایر توضیحات
    – مناسب برای تمامی تلویزیون های LCD و LED و Plasma- مناسب برای تمامی گیرنده های تلویزیون- مناسب برای تمامی DVDPlayer ها- مناسب برای کنسول های بازی
  • نوع کابل
    HDMI
  • طول کابل
    ۲۰۰ سانتی متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ کابل HDMI مدل ۵۰۵۰ طول ۵ متر

کابل HDMI مدل 5050 طول 5 متر

مشخصات

  • سایر توضیحات
    طول کابل ۵ متردارای کانکتورهایی با پوشش فلز طلاپشتیبانی از فرمت Full HD، ۲K ،۴Kمناسب برای تمامی تلویزیون های LCD و LED و Plasmaمناسب برای دستگاه پلی استیشنمناسب برای گیرنده های دیجیتالمناسب برای سینمای خانوادهدارای کانکتورهای ۱۵ پین برای جلوگیری از نوسانات مغناطیسیدارای شیلد محافظ برای افزایش طول عمر کابل (پوشش بافته شده ی فلزی پی وی سی)مناسب برای تمامی پخش کننده های سی دی و دی وی دیطراحی فلت برای جلوگیری از گره خوردن و قطعی کابلپشتیبانی از تکنولوژی سه بعدی و اترنتکانکتور های مقاوم در برابر اکسید شدنسرعت انتقال داده ها تا ۱۰.۲ گیگابایت بر ثانیهدارای پوشش محافظ سه لایه از فویل آلومینیمدارای درپوش های پلاستیکی برای جلوگیری از ورود گرد و غبار به داخل بدنه
  • نوع کابل
    HDMI
  • طول کابل
    ۵۰۰ سانتی متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ کابل HDMI مدل ۴K طول ۲ متر

کابل HDMI مدل 4K طول 2 متر

مشخصات

  • درگاه‌های ارتباطی
    HDMI
  • نوع کابل
    HDMI
  • طول کابل
    ۲۰۰ سانتی متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ کابل HDMI مدل ۴K-UHD طول ۳ متر

کابل HDMI مدل 4K-UHD طول 3 متر

مشخصات

  • درگاه‌های ارتباطی
    HDMI
  • سایر توضیحات
    بسیار مقاوم و با کیفیت
  • نوع کابل
    HDMI
  • طول کابل
    ۳۰۰ سانتی متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ کابل HDMI لنشن مدل HH21-48G VERSION 2.1 طول ۲ متر

کابل HDMI لنشن مدل HH21-48G VERSION 2.1 طول 2 متر

مشخصات

  • درگاه‌های ارتباطی
    HDMI
  • سایر توضیحات
    تجربه پخش ۸K !کابل لنشن ورژن ۲.۱ از پخش ویدئو با وضوح حداکثر ۸K در ۶۰ هرتز، سازگار با ۴K در ۱۲۰ هرتز، ۱۰۸۰p – 60Hz و بیشتر پشتیبانی می کند.این کابل قابلیت این را دارد با تاخیر بسیار کم پخش جریانی و نرخ تازه سازی فوق العاده بالاتا در بازی رقابتی راحت تر برنده شوید.اتصال دهنده آلیاژ آلومینیوم و سیم نایلونی بافته شده، دوام کابل را افزایش می دهد.طراحی پیشرفته سیم محافظ دوگانه کابل،تداخل سیگنال را به شدت کاهش می دهدو باعث میگردد از پخش سریع و پایدار با تأخیر بسیار کم لذت ببرید.کابل پیشرفته ۸K HDMI با اکثر محصولات رابط HDMI از جمله PS4، PS5، Xbox، سوییچ، لپ‌تاپ، تلویزیون های ال‌جی، سونی و سامسونگ و کارت های گرافیک تا مدل ۸K UHD، RTX3080، و سایر دستگاه‌های HDMI سازگار است وهمچنین قابلیت پشتیبانی از تکنولوژی DHDR و قابلیت روشنایی تا ۶۰۰NIT و ۸K-60HZ و پشتیبانی از استاندارد صوتی eARC و DOLBY HD و قابیلت پخش سه بعدی (۳D)را دارد .
  • نوع کابل
    HDMI
  • طول کابل
    ۲۰۰ سانتی متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ کابل HDMI کد ES1/5 طول ۱.۵ متر

کابل HDMI کد ES1/5 طول 1.5 متر

مشخصات

  • نوع کابل
    HDMI
  • طول کابل
    ۱۵۰ سانتی متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ کابل HDMI دی-نت به طول ۱.۵ متر

کابل HDMI دی-نت به طول 1.5 متر

مشخصات

  • سایر توضیحات
    – پشتیبانی از فرمت Full HD، ۲K ،۴K – پشتیبانی از تکنولوژی سه بعدی و اترنت- دارای کانکتورهایی با پوشش فلز طلا- کانکتور های مقاوم در برابر اکسید شدن- دارای پوشش محافظ سه لایه از فویل آلومینیم- سرعت انتقال داده ها تا ۱۰.۲ گیگابایت بر ثانیه- دارای درپوش های پلاستیکی برای جلوگیری از ورود گرد و غبار به داخل بدنه
  • نوع کابل
    HDMI
  • طول کابل
    ۱۵۰ سانتی متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ کابل HDMI به HDMI بلک مدل ALL in ONE طول ۱.۵ متر همراه مبدل MICRO HDMI و MINI HDMI

کابل HDMI به HDMI بلک مدل ALL in ONE طول 1.5 متر همراه مبدل MICRO HDMI و MINI HDMI

مشخصات

  • درگاه‌های ارتباطی
    HDMI
  • سایر توضیحات
    این محصول یک عدد کابل HDMI است که دو سر آن نیز HDMI است .این محصول به همراه دو عدد تبدیل HDMI به Mini HDMI و نیز تبدیل HDMI به Micro HDMI عرضه میگردد.طول این کابل ۱.۵ متر است
  • نوع کابل
    HDMI
  • طول کابل
    ۱۵۰ سانتی متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ کابل HDMI باسئوس مدل High Defination 8K طول ۲ متر

کابل HDMI باسئوس مدل High Defination 8K طول 2 متر

مشخصات

  • درگاه‌های ارتباطی
    HDMI
  • نوع کابل
    HDMI
  • طول کابل
    ۲۰۰ سانتی متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ کابل HDMI مانستر مدل ۸k-Gaming طول ۱.۸ متر

کابل HDMI مانستر مدل 8k-Gaming طول 1.8 متر

مشخصات

  • درگاه‌های ارتباطی
    HDMI
  • سایر توضیحات
    – ۸k 4k Support- Supports HD resolutions up to 8K @ 60Hz, 4K @ 120Hz, and 4: 4: 4 video sampling- کانکتورهای روکش طلای ۲۴ عیار ( ۲۴ karat gold plated connectors)- دارای سرعت ۴۸ گیگابیت بر ثانیه ( یک فیلم ۶ گیگابایتی را می توان تنها در یک ثانیه بدون نیاز به تأخیر تصویر منتقل کرد)- سازگار با PS5، PS4، XBOX X، XBOX ONE، PC و مانیتورهای (تلویزیون های) با کارایی بالا- دارای گواهی HMDI Premium Certified- با قابلیت انتقال ویدیوهای HDR (High Dynamic Range) و VRR- محافظ سه گانه برای حداکثر ایزولاسیون در برابر تداخل الکترومغناطیسی- دارای جک های Duraflex، برای مقاومت کابل در برابر خمش ( Duraflex Pvc Cable )- دارای رتبه و قابلیت UL and CL3 ( CL3 تا ۳۰۰ ولت رتبه بندی می شود) برای استفاده در دیوار- داراب قابلیت کانال بازگشت صوتی پیشرفته (eARC) برای اتصال ساده، سهولت بیشتر در استفاده و پشتیبانی از پیشرفته ترین فرمت های صوتی..
  • نوع کابل
    HDMI
  • طول کابل
    ۱۸۰ سانتی متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ کابل HDMI مدل ۴K-UHD طول ۱.۵ متر

کابل HDMI مدل 4K-UHD طول 1.5 متر

مشخصات

  • درگاه‌های ارتباطی
    HDMI
  • نوع کابل
    HDMI
  • طول کابل
    ۱۵۰ سانتی متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ کابل HDMI مدل التا کد E150 طول ۱.۵ متر

کابل HDMI مدل التا کد E150 طول 1.5 متر

مشخصات

  • نوع کابل
    HDMI
  • طول کابل
    ۱.۵ سانتی متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ کابل HDMI مدل ۴k ultra طول ۲ متر

کابل HDMI مدل 4k ultra طول 2 متر

مشخصات

  • نوع کابل
    HDMI
  • طول کابل
    ۲۰۰ سانتی متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ کابل HDMI یوگرین مدل ۱۰۱۶۷-HD101 طول ۵ متر

کابل HDMI یوگرین مدل 10167-HD101 طول 5 متر

مشخصات

  • درگاه‌های ارتباطی
    HDMI
  • سایر توضیحات
    پوشش ظاهری کابل PVC (پلاستیک)نسخه کابل – مبدل ver 2.0پوشش کانکتور PVC (پلاستیک)جنس سر کانکتور فلزی با روکش طلازاویه سوکت استانداردنوع پورت ورودی و خروجی HDMI رزولوشن قابل پشتیبانی ۴K – 4096×2160 @ 60Hzسرعت انتقال اطلاعات ۱۰.۲ گیگابیت بر ثانیه
  • نوع کابل
    HDMI
  • طول کابل
    ۵۰۰ سانتی متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ کابل HDMI شارک مدل HIGH SPEED-4K طول ۱۰ متر

کابل HDMI شارک مدل HIGH SPEED-4K طول 10 متر

مشخصات

  • نوع کابل
    HDMI
  • طول کابل
    ۱۰۰۰ سانتی متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ کابل HDMI کام مدل C/A به طول ۱.۵ متر

کابل HDMI کام مدل C/A به طول 1.5 متر

مشخصات

  • سایر توضیحات
    – سازگاری با تمامی دستگاه های مولتی مدیا دارای پورت HDMI- ساختاری کنفی مقاوم مانع از تاب خوردگی،گرده خوردن و پاره شدن و ضربه
  • نوع کابل
    HDMI
  • طول کابل
    ۱۵۰ سانتی متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ کابل HDMI سونی مدل ۴k ultra PS4 طول ۳ متر

کابل HDMI سونی مدل 4k ultra PS4 طول 3 متر

مشخصات

  • سایر توضیحات
    مناسب برای : استفاده تلویزیون ، دستگاه DVR و دیگر دستگاه های پشتیبانی از پورت HDMI
  • نوع کابل
    HDMI
  • طول کابل
    ۳۰۰ سانتی متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید کابل HDMI در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید کاپشن ورزشی پسرانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا