کامپیوتر و تجهیزات جانبی

راهنمای خرید انواع منبع تغذیه کامپیوتر psu حرفه‌ای و ارزان+قیمت روز

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید منبع تغذیه کامپیوتر باید به آن ها توجه داشته باشید.

منبع تغذیه کامپیوتر(psu) یکی از اجزای مهم و ضروری در رایانه است. شاید در نگاه اول فکر کنید که کامپیوتر شما با برق مستقیم شهری کار می‌کند اما این یک ذهنیت کاملا نادرست می‌باشد. در واقع مادربرد و سایر قطعات سیستم شما برای روشن شدن نیاز به جریان Dc دارند، در صورتی که برق شهری جریان متناوب Ac است. بنابراین نیاز به وسیله‌ای داریم که به وسیله آن جریان متناوب برق شهری را به جریان مستقیم قابل نیاز قطعات تبدیل کند نام این قطعه منبع تغذیه کامپیوتر می‌باشد. البته هر سیستم با مشخصات خاص یک منبع تغذیه خاص نیاز دارد که توان تامین برق مورد نیاز برای تمام قطعات سیستم شما را داشته باشد. بنابراین اگر در انتخاب این قطعه مهم اشتباه کنیم باعث آسیب زدن به قطعات زیادی از کامپیوتر می‌شویم. این‌جاست که اهمیت این قطعه به خوبی مشخص می‌شود. در بیشتر مواقع خرابی هارد دیسک‌های ظرفیت بالا مربوط به ضعیف بودن منبع تغذیه است، همیشه هنگام خرید منبع تغذیه کامپیوتر به ظرفیت و تعداد هارد دیسک‌هایی که روی سیستم شما نصب شده یا در آینده قرار است، نصب نمایید توجه کنید.

بنابراین شما در همان لحظه اول باید با توجه به میزان قدرت cpu ، تعداد رم، حافظه کارت گرافیکی و سایر حافظه‌ها میزان توان مصرفی سیستم خود را محاسبه کرده و با توجه به توان مصرفی دستگاه، نوع منبع تغذیه آن را مشخص کنید. اگر سیستم را برای کارهای خانگی مانند تماشای فیلم و جستجو در اینترنت می‌خواهید، یک پاور معمولی هم کار شما را راه می‌اندازد، اما اگر سیستمی را که قرار است خریداری نمایید، برای کارهای گرافیکی سنگین مانند بندر کردن ویدیو و ماین کردن ارزهای دیجیتال می‌خواهید، بهتر است به سراغ منبع تعذیه‌های وات بالا و ماژولار بروید زیرا یک پاور معمولی کار شما را راه نمی‌اندازد. بنابراین نوع سخت افزار و استفاده شماست که مشخص می‌کند چه نوع منبع تعذیه‌ای مناسب سیستم شما است.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید منبع تغذیه کامپیوتر را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این محصول به مشکل برخورد کرده‌اید، اصلا نگران نباشید ما در این مطلب شما را با انواع پاور کامپیوتر آشنا کرده و به شما نکات مهمی را که هنگام خرید منبع تغذیه کامپیوتر باید به آن توجه داشته باشید را می‌آموزیم.

منبع‌تغذیه‌کامپیوتر یا پاور چیست؟

پاور (Power Supply Unit) قطعه‌ای است که برق مورد نیاز برای تامین قطعات مختلف کامپیوتر را مهیا می‌سازد. همان طور که می‌دانید برق شهری دارای جریان متناوب Ac است، اما برای تامین برق قطعات کامپیوتر نیاز به جریان مستقیم Dc می‌باشد. وظیفه پاور دقیقا همین کار است، یعنی تبدیل جریان Ac برق شهری به جریان Dc مورد نیاز رایانه به همین علت کامپیوتر هم مانند سایر وسایل الکترونیکی برقی به منبع تغذیه نیاز دارد.

انواع منبع تغذیه کامپیوتر:

  • پاور معمولی: این نوع پاور دارای تعداد مشخصی سوکت برای اتصال به قطعات مختلف رایانه است. بیشتر برای سیستم‌های معمولی خانگی که دارای قطعات مشخصی هستند و قرار نیست در آینده به آن‌ها زیاد اصافه شود مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  • پاور نیمه ماژولار: دقیقا از نظر ظاهری شبیه به پاورهای معمولی هستند، با این تفاوت که میزان قدرت بیشتری دارند، یعنی در صورت نیاز می‌توانید به آن‌ها تبدیل زده و قطعات بیشتری را به آن متصل کنید. البته این کار هم یک سقف استفاده دارد. این پاورها برای سیستم‌های متوسط مورد استفاده قرار می‌گیرند.
  • پاور ماژولار: این پاور‌ها مناسب کسانی هستند که از سیستم خود حرفه‌ای استفاده می‌کنند. مانند گیمر‌ها و کسانی که مشغول کارهای گرافیکی سنگین و تولید ارزهای دیجیتال هستند. این افراد معمولا سخت افزار قوی انتخاب می‌کنند طبیعی است که نیاز به برق بالاتری هم دارند. داخل جعبه این پاور‌ها تعدادی سوکت اضافی وجود دارد که در صورت نیاز می‌توانید آن‌ها را اضافه کنید.

اطلاعاتی در مورد ریل منبع تغذیه کامپیوتر:

منبع تغذیه کامپیوترها معمولا دارای یک یا چند سوکت اتصال ۱۲ ولتی هستند. برخی دارای یک ریل می‌باشند که به آن‌ها منبع تغذیه تک ریلی می‌گویند و برخی که دارای چند عدد ریل ۱۲ ولتی هستند به آن‌ها منبع تغذیه چند ریلی گفته می شود.

وظیفه اصلی منبع تغذیه کامپیوتر:

این قطعه وظیفه دارد انرژی الکترونیکی مورد نیاز برای قطعات مختلف کامپیوتر را به صورت مستقیم تامین کند. همان گونه که گفته شد برق شهری دارای جریان متناوب چیزی در حدود ۱۱۰ تا ۲۴۰ ولت است و دائما در حالت نوسان می‌باشد. قطعات کامپیوتر نیاز به یک ولتاژ ثابت دارند، پاور این ولتاژها که در محدوده ۳.۳ ولت، ۵ ولت و ۱۲ ولت هستند که ولتاژ ۱۲ بیشتر برای به حرکت در آوردن موتور الکتریکی هارد‌دیسک، دی‌وی دی رام و فن‌ها را برعهده دارد.

واحد اندازه‌گیری قدرت منبع تغذیه کامپیوتر:

قدرت این دستگاه هم مانند سایر وسایل برقی بر حسب وات wat سنجیده می‌شود. هر پاور دو عدد میزان وات است، یکی توان مصرفی معمولی پاور در شرایط عادی و دیگری حداکثر توانی که پاور در شرایط اضطراری می‌تواند تامین کند. اگر پاور شما قادر به تولید وات مصرفی مورد نیاز قطعات نباشد در اولین مرحله به خودش و در مرحله بعدی به سایر قطعات مانند هارد دیسک و مادربرد آسیب می زند.

نحوه محاسبه میزان وات مصرفی قطعات کامپیوتر برای خرید پاور:

برای این کار کافی است میزان وات مصرفی هر قطعه را از روی آن بخوانیم، اگر این عدد روی قطعه نبود می‌توانید به دفترچه داخل جعبه هر قطعه مراجعه کرده و میزان وات مصرفی آن را یادداشت کنید. در نهایت می‌توانید این اعداد را با هم جمع زده و عدد بدست آمده را در یک ضریب مورد اطمینان ضرب کرده و توان مصرفی دستگاه خود را بدست آوردید. همچنین می‌توانید به یک سری سایت‌ها مراجعه کرده و لیست پیشنهادی قطعات با پاور استاندارد آن را بدست آورید.

مزایای استفاده از پاور متناسب با سیستم:

  • زمانی که پاور شما با سخت افزار مطابقت کامل دارد، در بهترین حالت ممکن ولتاژ میان قطعات تقسیم شده و طول عمر قطعات شما چند برابر می شود.
  • زمانی که پاور شما متناسب با سخت افزار انتخاب می‌شود، پاور در محدوده ۲۰ تا ۸۰ درصد توان مصرفی خود نوسان می‌کند، همین امر سبب می‌شود مصرف برق شما به میزان قابل توجهی کاهش پیدا کند.
  • زمانی که شما یک پاور را متناسب با قطعات خود انتخاب می‌کنید، دست شما در آینده برای ارتقای قطعات بازتر خواهد بود در نتیجه با امنیت بیشتر و بالاتری قادر به ارتقای سیستم مورد نظر خود خواهید بود.

انواع کابل در منبع تغذیه کامپیوترها:

  • کابل ۲۴ پین مادربرد: بزرگترین نوع کابل در پاور است که دارای خروجی ۲۴ پین می‌باشد. این کابل معمولا روی مادربرد قرار می‌گیرد و مسئول تامین برق مادربرد است.
  • کابل ۴ پین مادربرد: علاوه بر کابل ۲۴ پینی که در بالا به شما توضیح داده شد، یک عدد کابل ۴ پین هم روی پاورها وجود دارد که می‌توانید آن را روی مادربرد متصل نمایید. روش اتصال ان دقیقا شبیه به کابل ۲۴ پین است.
  • کابل برق فن پردازنده: هر منبع تغذیه کامپیوتر دارای یک یا چند خروجی برق برای فن cpu هستند. این کابل ها معمولا دارای ۴، ۶ و ۸ دندانه هستند که شما با توجه به مدل فن پردازنده خود می‌توانید آن را متصل کنید.
  • کابل گرافیکی یا GPU: در کارت گرافیک‌های پیشرفته جدید که به منظور کارهای گرافیکی سنگین و پیشرفته مورد استفاده قرار می‌گیرند، یک سوکت برای تامین برق از پاور به صورت جداگانه قرار گرفته است. این کابل مسئول برق رسانی به آن قسمت می‌باشد.

علائم و نشانه‌های خرابی منبع تعذیه کامپیوتر:

  1. سیستم بعد خاموش شده و اصلا روشن نمی‌شود.
  2. سیستم شما ویروسی نیست و مدام ریست شده و راه اندازی می شود.
  3. رم‌ها سالم، سیستم ویروسی نیست ولی مدام هنگ می‌کند.
  4. سیستم شما کند شده و مانند سابق کارایی لازم را ندارد، ویندوز و سایر قطعات سالم و بدون مشکل هستند.
  5. سیستم بعد از مدتی خود به خود خاموش شده و برخی مواقع خود به خود روشن می‌شود.

هنگام خرید پاور کامپیوتر به این نکات توجه کنید:

  • قیمت پاور: قبل از هر کاری میزان بودجه برای خرید پاور را مشخص کنید. زمانی که میزان بودجه تعیین شود، خود به خود خیلی از مدل‌هایی که در محدوده قیمتی شما قرار ندارند از انتخاب شما حذف شده و کار انتخاب برای شما آسان می‌شود.
  • نوع پاور: پاورها انواع مختلفی دارند، از پاورهای معمولی گرفته تا نیمه ماژولار و ماژولار که بسته به کار خود باید نوع آن را مشخص کنید. برای سیستم‌های خانگی که نیاز به پردازش بالایی ندارند، پاورهای معمولی و برای سیستم‌های نیمه حرفه‌ای پاور نیمه ماژولار و برای سیستم های گیمینگ و حرفه‌ای پاور ماژولار خریداری نمایید.
  • توان مصرفی: توان مصرفی پاور برحسب وات سنجیده می‌شود. هر چه میزان وات پاور بیشتر باشد، پاور قدرتمند‌تر بوده و برق بیشتری مصرف می‌کند و هرچه توان آن کمتر باشد، ضعیف‌تر و مصرف برق کمتری دارد. شما باید بر اساس حداکثر توان مصرفی سیستم خود توان پاور را مشخص نمایید. برای یک سیستم معمولی یک پاور ۴۰۰ وات واقعی نیاز است و برای سیستم‌های حرفه‌ای‌تر به توان بیشتری نیاز دارند.
  • قدرت خنک کنندگی: طبیعی است که هرچه قدرت خنک کنندگی منبع تعذیه بیشتر باشد، گرمای کمتری تولید کرده و طول عمر آن بیشتر می‌شود. بنابراین به سراغ پاورهایی بروید که دارای فن‌های ۱۲ تا ۱۴ سانتی‌متری هستند. زیرا بیشتر از پاورهایی که دارای فن معمولی می‌باشند، خنک می‌شوند.
  • تعداد سیستم‌ها: یکی از عمده‌ترین دلایل خراب شدن پاور کامپیوتر نوسان برق است. بنابراین اگر از چند سیستم کنار هم استفاده می‌کنید، نوسان در برق شدید می‌شود. پس اگر می‌خواهید سیستم شما با اختلال رو‌به‌رو نشود، پیشنهاد می‌کنم پاور‌های PFC و Active PFC استفاده کنید.
  • نوع و تعداد سوکت: شما با توجه به نوع مادربرد خود باید نوع سوکت پاور خود را انتخاب کنید. برای مثال برخی مادربردها به یک سوکت ۲۴ پین نیاز دارند و برخی علاوه بر ۲۴ پین به یک سوکت ۴ پایه هم نیاز دارند. با توجه به تعداد فن، حافظه و سایر لوازمی که قرار است روی آن نصب نمایید باید تعداد سوکت را مشخص کنید.
  • گارانتی و خدمات: بهتر است به سراغ برندهایی بروید که دارای ضمانت نامه هستند، معمولا شرکت‌هایی جنس خود را گارانتی می‌کنند که اجناس آن‌ها از کیفیت بالایی برخوردار است. اگر جنس بی کیفیت را ضمانت کنند، هزینه‌های سنگینی را برای شرکت به همراه خواهد داشت. پس می‌توان نتیجه گرفت قطعاتی که دارای ضمانت نامه هستند، از کیفیت بالایی هم برخوردار می‌باشند.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید منبع تغذیه کامپیوتر مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از بهترین نمونه‌های منبع تغذیه کامپیوتر ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت کنید.


۱ منبع تغذیه کامپیوتر فاطر مدل VS400

منبع تغذیه کامپیوتر فاطر مدل VS400

مشخصات

  • تعداد فن
    یک عدد
  • سایز فن
    ۱۲۰ میلی‌متری
  • فرم فاکتور
    ATX
  • ابعاد
    ۱۴۰x150x86mm
  • کانکتور ۸ پین E-ATX
    یک عدد
  • تعداد ریل ۱۲ ولت
    دو عدد
  • جریان ۱۲+ ولت دوم
    ۱
  • کانکتور ۴ پین Molex
    دو عدد
  • کانکتور ۱۵ پین SATA
    هشت عدد
  • جریان ۵+ ولت استندبای
    ۲.۵ آمپر
  • جریان ۱۲- ولت
    ۰.۵ آمپر
  • جریان ۱۲+ ولت اول
    ۳۰ آمپر
  • جریان ۵+ ولت
    ۱۳ آمپر
  • جریان ۳.۳+ ولت
    ۲۰ آمپر
  • محدوده فرکانس ورودی
    ۵۰ هرتز
  • استانداردهای عمومی
    FCC, CE, CB, UL, cUL, cTUVus, TUV, CCC, Wee
  • بازده
    ۸۰PLUS
  • استانداردهای حفاظتی
    OVP, UVP, OPP, OTP, SCP
  • کانکتور ۴ پین فلاپی
    یک عدد
  • کانکتور ۲+۶ پین PCI-E
    دو عدد
  • کانکتور ۸ پین PCI-E
    یک عدد
  • کانکتور ۶ پین PCI-E
    دو عدد
  • کانکتور ۴+۴ پین E-ATX / ATX
    دو عدد
  • کانکتور ۴ پین ATX
    چهار عدد
  • کانکتور مادربرد
    ۲۰+۴ پین
  • قابلیت‌های منبع تغذیه کامپیوتر
    Active PFC
  • نوع پاور
    غیر ماژولار
  • گواهینامه ۸۰PLUS
    پایه
  • محدوده جریان ورودی
    ۱۰ آمپر
  • محدوده ولتاژ ورودی
    ۱۰ ولت
  • توان خروجی
    ۴۰۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ منبع تغذیه کامپیوتر گرین مدل GP530A-EUD

منبع تغذیه کامپیوتر گرین مدل GP530A-EUD

مشخصات

  • تعداد فن
    یک عدد
  • سایز فن
    ۱۲۰ میلی‌متری
  • فرم فاکتور
  • ابعاد
    ۸۶x140x150
  • کانکتور ۴ پین Molex
    سه عدد
  • کانکتور ۱۵ پین SATA
    شش عدد
  • جریان ۵+ ولت استندبای
    ۲.۵ آمپر
  • جریان ۱۲- ولت
    ۰.۳ آمپر
  • جریان ۱۲+ ولت اول
    ۴۴.۱ آمپر
  • جریان ۵+ ولت
    ۲۰ آمپر
  • جریان ۳.۳+ ولت
    ۲۰ آمپر
  • محدوده فرکانس ورودی
    ۵۰ هرتز
  • استانداردهای حفاظتی
    OVP, UVP, OCP, OPP, SCP, OTP, NLO, SIP
  • بازده
  • کانکتور ۴ پین فلاپی
    یک عدد
  • کانکتور ۲+۶ پین PCI-E
    دو عدد
  • کانکتور ۴+۴ پین E-ATX / ATX
    یک عدد
  • کانکتور مادربرد
    ۲۰+۴ پین
  • قابلیت‌های منبع تغذیه کامپیوتر
    Active PFC
  • نوع پاور
    غیر ماژولار
  • گواهینامه ۸۰PLUS
    Bronze
  • مشخصات تکمیلی
    عمرمفید در شرایط استاندارد: ۱۰۰,۰۰۰ ساعتدامنه دمای محیط کاری: ۰ تا ۴۰ درجه سانتی‌گرادتنظیم اتوماتیک دور فن: SNTC بی صداپشتیبانی از فیلترینگ ورودی EMIطول کابل های اصلی خروجی: ۴۵ سانتی‌مترنداشتن محدودیت در بارگزاری متقابل (Cross-Load) کابل‌های اصلی از نوع تختپشتیبانی از توپولوژی DC-DC
  • محدوده جریان ورودی
    آمپر
  • محدوده ولتاژ ورودی
    ۲۰۰ تا ۲۴۰ ولت
  • توان خروجی
    ۵۳۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ منبع تغذیه کامپیوتر گرین مدل GP1350B-OCDG

منبع تغذیه کامپیوتر گرین مدل GP1350B-OCDG

مشخصات

  • تعداد فن
    یک عدد
  • سایز فن
    ۱۳۵ میلی‌متری
  • فرم فاکتور
    SSI EPS12V Ver2.92 / ATX12V Ver2.4
  • ابعاد
    ۸۰ × ۱۵۰ × ۱۸۰
  • کانکتور ۴ پین Molex
    هشت عدد
  • کانکتور ۱۵ پین SATA
    دوازده عدد
  • جریان ۵+ ولت استندبای
    ۳ آمپر
  • جریان ۱۲- ولت
    ۰.۳ آمپر
  • جریان ۱۲+ ولت اول
    ۱۱۲.۵ آمپر
  • جریان ۵+ ولت
    ۲۵ آمپر
  • جریان ۳.۳+ ولت
    ۲۵ آمپر
  • محدوده فرکانس ورودی
    ۵۰ تا ۶۰ هرتز
  • استانداردهای حفاظتی
    OVP, UVP, OCP, OPP, SCP, OTP, NLO, SIP
  • بازده
    ۹۲ تا ۹۴ درصد در شرایط استاندارد
  • کانکتور ۴ پین فلاپی
    یک عدد
  • کانکتور ۲+۶ پین PCI-E
    دوازده عدد
  • کانکتور ۴+۴ پین E-ATX / ATX
    دو عدد
  • کانکتور مادربرد
    ۲۰+۴ پین
  • قابلیت‌های منبع تغذیه کامپیوتر
    Active PFC
  • نوع پاور
    کاملا ماژولار
  • گواهینامه ۸۰PLUS
    Platinum
  • مشخصات تکمیلی
    عمرمفید در شرایط استاندارد: ۱۲۰۰۰۰ ساعتدامنه دمای محیط کاری: ۰ تا ۵۰ درجه سانتی گرادمدت زمان صدور سیگنال PG: برابر با ۱۰۰ تا ۵۰۰ میلی ثانیهدارای فیلترینگ ورودی EMIدارای کابل های تخترانسفورماتور با تکنولوژی سیم پیچ تخت Flat Wire Windingخان های بسیار باکیفیتتوپولوژی Half-Bridge کانکتورهای HCS+ با روکش طلا و قابلیت عبور ۱۵۰% جریان بیشتر
  • محدوده جریان ورودی
    حداکثر ۱۵ آمپر
  • محدوده ولتاژ ورودی
    ۱۰۰-۲۴۰ ولت
  • توان خروجی
    ۱۳۵۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ منبع تغذیه گرین مدل GP700B-HP EVO

منبع تغذیه گرین مدل GP700B-HP EVO

مشخصات

  • بازده
    ۷۰۰
  • جریان ۵+ ولت
    ۲۲ آمپر
  • فرم فاکتور
    ATX PS2
  • ابعاد
    ۱۵۰x140x86
  • کانکتور ۴ پین Molex
    سه عدد
  • کانکتور ۱۵ پین SATA
    نه عدد
  • جریان ۵+ ولت استندبای
    ۳ آمپر
  • جریان ۱۲- ولت
    ۰.۳ آمپر
  • جریان ۱۲+ ولت اول
    ۷۰۰ آمپر
  • جریان ۳.۳+ ولت
    ۲۲ آمپر
  • محدوده ولتاژ ورودی
    ۱۰۰-۲۴۰ ولت
  • محدوده فرکانس ورودی
    ۴۷-۶۳ هرتز
  • استانداردهای حفاظتی
    OCP, OVP, UVP, OPP, SCP, OTP, SIP, NLO
  • کانکتور ۲+۶ پین PCI-E
    چهار عدد
  • کانکتور ۴+۴ پین E-ATX / ATX
    یک عدد
  • کانکتور مادربرد
    ۲۰+۴ پین
  • نوع پاور
    نیمه ماژولار
  • گواهینامه ۸۰PLUS
    Gold
  • محدوده جریان ورودی
    ۱۰ آمپر
  • توان خروجی
    ۷۰۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ منبع تغذیه کامپیوتر گرین مدل GP430A-EUD

منبع تغذیه کامپیوتر گرین مدل GP430A-EUD

مشخصات

  • تعداد فن
    یک عدد
  • محدوده فرکانس ورودی
    ۵۰ هرتز
  • ابعاد
    ۸۶ × ۱۴۰ × ۱۵۰
  • کانکتور ۴ پین Molex
    سه عدد
  • کانکتور ۱۵ پین SATA
    چهار عدد
  • جریان ۵+ ولت استندبای
    ۲.۵ آمپر
  • جریان ۱۲- ولت
    ۰.۳ آمپر
  • جریان ۱۲+ ولت اول
    ۳۵.۸ آمپر
  • جریان ۵+ ولت
    ۱۸ آمپر
  • جریان ۳.۳+ ولت
    ۱۸ آمپر
  • سایز فن
    ۱۲۰ میلی‌متری
  • محدوده ولتاژ ورودی
    ۲۰۰ تا ۲۴۰ ولت
  • استانداردهای حفاظتی
    OVP, UVP, OCP, OPP, SCP, OTP, NLO, SIP
  • کانکتور ۴ پین فلاپی
    یک عدد
  • کانکتور ۲+۶ پین PCI-E
    یک عدد
  • کانکتور ۴+۴ پین E-ATX / ATX
    یک عدد
  • کانکتور مادربرد
    ۲۰+۴ پین
  • قابلیت‌های منبع تغذیه کامپیوتر
    Active PFC
  • نوع پاور
    نیمه ماژولار
  • گواهینامه ۸۰PLUS
    Bronze
  • مشخصات تکمیلی
    عمرمفید در شرایط استاندارد: ۱۰۰,۰۰۰ ساعتدامنه دمای محیط کاری: ۰ تا ۴۰ درجه سانتی‌گرادتنظیم اتوماتیک دور فن: SNTC بی صداپشتیبانی از فیلترینگ ورودی EMIطول کابل های اصلی خروجی: ۴۵ سانتی‌مترنداشتن محدودیت در بارگزاری متقابل (Cross-Load) کابل‌های اصلی از نوع تختپشتیبانی از توپولوژی DC-DC
  • توان خروجی
    ۴۳۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ منبع تغذیه دربازکن تابا الکترونیک مدل TL-735

منبع تغذیه دربازکن تابا الکترونیک مدل TL-735

مشخصات

  • مشخصات تکمیلی
    – منبع تغذیه مناسب برای آیفون های صوتی و تصویری تابا الکترونیک- ۲۲۰ ولت- ۵۰۰ آمپر- ۵۰ هرتز
  • ابعاد
    ۵۰ × ۸۰ × ۱۵۰
  • اقلام همراه
    – پیچ و رولپلاک- پایه پلاستیکی جهت نصب بر روی دیوار

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ منبع تغذیه کامپیوتر گرین مدل GP500A-ECO Rev3.1

منبع تغذیه کامپیوتر گرین مدل GP500A-ECO Rev3.1

مشخصات

  • تعداد فن
    یک عدد
  • محدوده فرکانس ورودی
    ۵۰ هرتز
  • فرم فاکتور
    GP500A-ECO Rev3.1
  • ابعاد
    ۱۴۰x150x86
  • تعداد ریل ۱۲ ولت
    یک عدد
  • کانکتور ۴ پین Molex
    چهار عدد
  • کانکتور ۱۵ پین SATA
    چهار عدد
  • جریان ۵+ ولت استندبای
    ۲.۵ آمپر
  • جریان ۱۲- ولت
    ۰.۳ آمپر
  • جریان ۱۲+ ولت اول
    ۳۸ آمپر
  • جریان ۵+ ولت
    ۱۸ آمپر
  • جریان ۳.۳+ ولت
    ۱۸ آمپر
  • سایز فن
    ۱۲۰ میلی‌متری
  • بازده
    Standard
  • استانداردهای حفاظتی
    دارد
  • کانکتور ۴ پین فلاپی
    یک عدد
  • کانکتور ۲+۶ پین PCI-E
    دو عدد
  • کانکتور ۴+۴ پین E-ATX / ATX
    یک عدد
  • کانکتور مادربرد
    ۲۰+۴ پین
  • قابلیت‌های منبع تغذیه کامپیوتر
    Active PFC
  • نوع پاور
    غیر ماژولار
  • گواهینامه ۸۰PLUS
    پایه
  • محدوده جریان ورودی
    ۴.۵ آمپر
  • محدوده ولتاژ ورودی
    ۲۰۰-۲۴۰Vac RMS ولت
  • توان خروجی
    ۵۰۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ منبع تغذیه کامپیوتر گرین مدل POWER 400 ECO GREEN

منبع تغذیه کامپیوتر گرین مدل POWER 400 ECO GREEN

مشخصات

  • تعداد فن
    یک عدد
  • محدوده فرکانس ورودی
    ۶۳ – ۴۷ هرتز هرتز
  • فرم فاکتور
    ATX 12V
  • جریان ۵+ ولت استندبای
    ۱۵ آمپر آمپر
  • جریان ۱۲- ولت
    ۰.۳ آمپر آمپر
  • جریان ۱۲+ ولت اول
    ۳۶۰ آمپر آمپر
  • جریان ۵+ ولت
    ۲.۵ آمپر آمپر
  • جریان ۳.۳+ ولت
    ۲۱ آمپر آمپر
  • بازده
    ۴۰۰
  • استانداردهای حفاظتی
    OVP, UVP, OPP, SCP, SIP
  • کانکتور ۲+۶ پین PCI-E
    یک عدد
  • کانکتور ۴+۴ پین E-ATX / ATX
    یک عدد
  • کانکتور مادربرد
    ۲۴ پین
  • نوع پاور
    غیر ماژولار
  • گواهینامه ۸۰PLUS
    پایه
  • توان خروجی
    ۴۰۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ منبع تغذیه گرین مدل GP600B-HP EVO

منبع تغذیه گرین مدل GP600B-HP EVO

مشخصات

  • بازده
    ۶۰۰
  • جریان ۵+ ولت
    ۲۰ آمپر
  • فرم فاکتور
    ATX PS2
  • ابعاد
    ۱۴۰x150x86
  • کانکتور ۴ پین Molex
    سه عدد
  • کانکتور ۱۵ پین SATA
    شش عدد
  • جریان ۵+ ولت استندبای
    ۳ آمپر
  • جریان ۱۲- ولت
    ۰.۳ آمپر
  • جریان ۱۲+ ولت اول
    ۶۰۰ آمپر
  • جریان ۳.۳+ ولت
    ۲۰ آمپر
  • محدوده ولتاژ ورودی
    ۱۰۰-۲۴۰ ولت
  • محدوده فرکانس ورودی
    ۴۷-۶۳ هرتز
  • استانداردهای حفاظتی
    OCP, OVP, UVP, OPP, SCP, OTP, SIP, NLO
  • کانکتور ۲+۶ پین PCI-E
    دو عدد
  • کانکتور ۴+۴ پین E-ATX / ATX
    یک عدد
  • کانکتور مادربرد
    ۲۰+۴ پین
  • نوع پاور
    نیمه ماژولار
  • گواهینامه ۸۰PLUS
    Gold
  • محدوده جریان ورودی
    ۸ آمپر
  • توان خروجی
    ۶۰۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ منبع تغذیه کامپیوتر ام اس آی مدل MAG A650BN

منبع تغذیه کامپیوتر ام اس آی مدل MAG A650BN

مشخصات

  • محدوده فرکانس ورودی
    ۵۰~۶۰ هرتز
  • فرم فاکتور
    ATX
  • کانکتور ۱۵ پین SATA
    پنج عدد
  • جریان ۵+ ولت استندبای
    ۲.۵ آمپر
  • جریان ۱۲- ولت
    ۰.۳ آمپر
  • جریان ۱۲+ ولت اول
    ۵۴ آمپر
  • جریان ۵+ ولت
    ۲۰ آمپر
  • جریان ۳.۳+ ولت
    ۲۰ آمپر
  • سایز فن
    ۱۲۰ میلی‌متری
  • بازده
    up to 85%
  • استانداردهای حفاظتی
    دارای گواهینامه ۸۰PLUS Bronze
  • کانکتور ۲+۶ پین PCI-E
    دو عدد
  • کانکتور ۴+۴ پین E-ATX / ATX
    یک عدد
  • کانکتور مادربرد
    ۲۰+۴ پین
  • نوع پاور
    غیر ماژولار
  • گواهینامه ۸۰PLUS
    Bronze
  • توان خروجی
    ۶۵۰W

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ منبع تغذیه گرین مدل GP400A-ECO Rev3.1

منبع تغذیه گرین مدل GP400A-ECO Rev3.1

مشخصات

  • تعداد فن
    یک عدد
  • محدوده فرکانس ورودی
    ۶۳ – ۴۷ هرتز
  • فرم فاکتور
    ATX 12V
  • ابعاد
    ۱۵۰x140x86
  • کانکتور ۱۵ پین SATA
    چهار عدد
  • جریان ۵+ ولت استندبای
    ۲.۵ آمپر
  • جریان ۱۲- ولت
    ۰.۳ آمپر
  • جریان ۱۲+ ولت اول
    ۳۶۰ آمپر
  • جریان ۵+ ولت
    ۱۵ آمپر
  • جریان ۳.۳+ ولت
    ۲۱ آمپر
  • استانداردهای عمومی
    CE, TUV, CB, FCC, CUL
  • بازده
    ۴۰۰
  • استانداردهای حفاظتی
    OVP, UVP, OPP, SCP, SIP
  • کانکتور ۲+۶ پین PCI-E
    یک عدد
  • کانکتور ۴+۴ پین E-ATX / ATX
    یک عدد
  • کانکتور ۴ پین ATX
    یک عدد
  • کانکتور مادربرد
    ۲۰+۴ پین
  • نوع پاور
    غیر ماژولار
  • گواهینامه ۸۰PLUS
    پایه
  • محدوده جریان ورودی
    ۴.۰ آمپر
  • محدوده ولتاژ ورودی
    ۲۴۰ ۲۰۰ ولت
  • توان خروجی
    ۴۰۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ منبع تغذیه کامپیوتر تسکو مدل TP 700W

منبع تغذیه کامپیوتر تسکو مدل TP 700W

مشخصات

  • تعداد فن
    یک عدد
  • محدوده فرکانس ورودی
    ۵۰ تا ۶۰ هرتز
  • فرم فاکتور
    ATX12V V2.3
  • اقلام همراه
    دفترچه راهنما
  • تعداد ریل ۱۲ ولت
    دو عدد
  • جریان ۱۲+ ولت دوم
    ۱۶ آمپر
  • کانکتور ۴ پین Molex
    دو عدد
  • کانکتور ۱۵ پین SATA
    سه عدد
  • جریان ۵+ ولت استندبای
    ۲ آمپر
  • جریان ۱۲- ولت
    ۰.۵ آمپر
  • جریان ۱۲+ ولت اول
    ۱۶ آمپر
  • جریان ۵+ ولت
    ۳۰ آمپر
  • جریان ۳.۳+ ولت
    ۲۸ آمپر
  • سایز فن
    ۱۲۰ میلی‌متری
  • بازده
    نامشخص
  • استانداردهای عمومی
    CE
  • استانداردهای حفاظتی
    نامشخص
  • کانکتور ۴ پین فلاپی
    یک عدد
  • کانکتور ۶ پین PCI-E
    یک عدد
  • کانکتور ۴ پین ATX
    یک عدد
  • کانکتور مادربرد
    ۲۰+۴ پین
  • قابلیت‌های منبع تغذیه کامپیوتر
    Active PFC
  • نوع پاور
    غیر ماژولار
  • مشخصات تکمیلی
    دارای LED آبی رنگ روی فن منبع تغذیهدارای سیستم مدیریت کابل
  • محدوده جریان ورودی
    ۶ تا ۱۲ آمپر
  • محدوده ولتاژ ورودی
    ۱۸۰ تا ۲۴۵ ولت
  • توان خروجی
    ۳۵۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ منبع تغذیه کامپیوتر سیلوراستون مدل SST-DA850-G

منبع تغذیه کامپیوتر سیلوراستون مدل SST-DA850-G

مشخصات

  • تعداد فن
    یک عدد
  • محدوده فرکانس ورودی
    ۹۰ ~ ۲۶۴ V هرتز
  • فرم فاکتور
    ATX, Micro-ATX
  • کانکتور ۸ پین E-ATX
    دو عدد
  • تعداد ریل ۱۲ ولت
    یک عدد
  • کانکتور ۴ پین Molex
    شش عدد
  • کانکتور ۱۵ پین SATA
    هشت عدد
  • جریان ۵+ ولت استندبای
    ۲.۵ آمپر
  • جریان ۱۲- ولت
    ۰.۳ آمپر
  • جریان ۱۲+ ولت اول
    ۷۰.۵ آمپر
  • جریان ۵+ ولت
    ۲۰ آمپر
  • جریان ۳.۳+ ولت
    ۲۰ آمپر
  • سایز فن
    ۱۲۰ میلی‌متری
  • بازده
    ۸۵۰
  • استانداردهای حفاظتی
    Over current protection Over power protection Over voltage protection Short circuit protection Over temperature protection
  • کانکتور ۴ پین فلاپی
    دو عدد
  • کانکتور ۲+۶ پین PCI-E
    سه عدد
  • کانکتور ۸ پین PCI-E
    دو عدد
  • کانکتور ۶ پین PCI-E
    یک عدد
  • کانکتور ۴+۴ پین E-ATX / ATX
    یک عدد
  • کانکتور ۴ پین ATX
    یک عدد
  • کانکتور مادربرد
    ۲۰+۴ پین
  • نوع پاور
    کاملا ماژولار
  • گواهینامه ۸۰PLUS
    Gold
  • توان خروجی
    ۸۵۰وات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ منبع تغذیه کامپیوتر گرین مدل GP1050B-OCDG

منبع تغذیه کامپیوتر گرین مدل GP1050B-OCDG

مشخصات

  • تعداد فن
    یک عدد
  • سایز فن
    ۱۳۵ میلی‌متری
  • فرم فاکتور
    SSI EPS12V Ver2.92 / ATX12V Ver2.4
  • ابعاد
    ۸۰ × ۱۵۰ × ۱۸۰
  • کانکتور ۴ پین Molex
    هشت عدد
  • کانکتور ۱۵ پین SATA
    دوازده عدد
  • جریان ۵+ ولت استندبای
    ۳ آمپر
  • جریان ۱۲- ولت
    ۰.۳ آمپر
  • جریان ۱۲+ ولت اول
    ۸۷.۵ آمپر
  • جریان ۵+ ولت
    ۲۵ آمپر
  • جریان ۳.۳+ ولت
    ۲۵ آمپر
  • محدوده فرکانس ورودی
    ۵۰ تا ۶۰ هرتز
  • استانداردهای حفاظتی
    OVP, UVP, OCP, OPP, SCP, OTP, NLO, SIP
  • بازده
    ۹۲ تا ۹۴ درصد در شرایط استاندارد
  • کانکتور ۴ پین فلاپی
    یک عدد
  • کانکتور ۲+۶ پین PCI-E
    هشت عدد
  • کانکتور ۴+۴ پین E-ATX / ATX
    دو عدد
  • کانکتور مادربرد
    ۲۰+۴ پین
  • قابلیت‌های منبع تغذیه کامپیوتر
    Active PFC
  • نوع پاور
    کاملا ماژولار
  • گواهینامه ۸۰PLUS
    Platinum
  • مشخصات تکمیلی
    عمرمفید در شرایط استاندارد: ۱۲۰۰۰۰ ساعتدامنه دمای محیط کاری: ۰ تا ۵۰ درجه سانتی گرادمدت زمان صدور سیگنال PG: برابر با ۱۰۰ تا ۵۰۰ میلی ثانیهدارای فیلترینگ ورودی EMIدارای کابل های تخترانسفورماتور با تکنولوژی سیم پیچ تخت Flat Wire Windingخان های بسیار باکیفیتتوپولوژی Half-Bridge کانکتورهای HCS+ با روکش طلا و قابلیت عبور ۱۵۰% جریان بیشتر
  • محدوده جریان ورودی
    حداکثر ۱۵ آمپر
  • محدوده ولتاژ ورودی
    ۱۰۰-۲۴۰ ولت
  • توان خروجی
    ۱۰۵۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ منبع تغذیه کامپیوتر گرین مدل GP800A-GED

منبع تغذیه کامپیوتر گرین مدل GP800A-GED

مشخصات

  • تعداد فن
    یک عدد
  • فرم فاکتور
    ATX
  • جریان ۵+ ولت استندبای
    ۲.۵ آمپر
  • جریان ۱۲- ولت
    ۳. آمپر
  • جریان ۱۲+ ولت اول
    ۶۶.۶۶ آمپر
  • جریان ۵+ ولت
    ۲۰ آمپر
  • جریان ۳.۳+ ولت
    ۲۰ آمپر
  • محدوده فرکانس ورودی
    ۵۰ هرتز
  • استانداردهای حفاظتی
    OVP, UVP, OCP , OPP , SCP, OTP, NLO, SIP
  • بازده
    بازدهی مصرف انرژی (Efficiency) حداکثر %۸۹ فراتر از گواهینامه ۸۰Plus Bronze
  • کانکتور ۴+۴ پین E-ATX / ATX
    یک عدد
  • کانکتور مادربرد
    ۲۰+۴ پین
  • نوع پاور
    غیر ماژولار
  • مشخصات تکمیلی
    مناسب برای کاربردهای گیمینگ و استفاده به صورت ۲۴/۷ طراحی ظاهری بسیار خاص و کم نظیر دارای مدار تصحیح ضریب توان (Active PFC) با عملکرد بالاتر از ۰.۹۰ در شرایط اعمال بار %۲۰ الی %۱۰۰ قابلیت ارائه حداکثر توان خروجی حتی در دمای محیط حداکثر ۴۰°C توپولوژی مبدل‌های DC-DC به همراه یک‌سوسازی هم‌گام (Synchronous Rectification) در بخش ثانویه مجهز به تمامی پروتکشن های ایمنی در کنار عملکرد به‌مراتب سریع‌تر و دقیق‌تر Voltage Regulation کمتر از %۲ برای شاخه‌های خروجی ۳.۳V, +5V+ و کمتر از %۱ برای شاخه ۱۲V+ بهره‌مندی از خازن‌ های درجه ۱ ساخت کمپانی SamXon از نوع ۱۰۵C در تمامی بخش های پاور مجهز به دو کانکتور برق ۸Pin EATX جهت سازگاری با پلتفرم ها و پردازنده های مدرن و پرمصرف فن فوق‌العاده کم صدا مجهز به یاتاقان از نوع Rifle bearing بازدهی مصرف انرژی (Efficiency) حداکثر %۸۹ فراتر از گواهینامه ۸۰Plus Bronze مجـهز به کابل های تماماً تـخت (Flat) مشـکی رنگ جهـت اسـمبل زیباتر و گردش بهـتر هـوا
  • توان خروجی
    ۸۰۰W

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ منبع تغذیه کامپیوتر گرین مدل GP480A-EUD

منبع تغذیه کامپیوتر گرین مدل GP480A-EUD

مشخصات

  • تعداد فن
    یک عدد
  • محدوده فرکانس ورودی
    ۵۰ هرتز
  • ابعاد
    ۸۶ × ۱۴۰ × ۱۵۰
  • کانکتور ۴ پین Molex
    سه عدد
  • کانکتور ۱۵ پین SATA
    شش عدد
  • جریان ۵+ ولت استندبای
    ۲.۵ آمپر
  • جریان ۱۲- ولت
    ۰.۳ آمپر
  • جریان ۱۲+ ولت اول
    ۴۰ آمپر
  • جریان ۵+ ولت
    ۱۸ آمپر
  • جریان ۳.۳+ ولت
    ۱۸ آمپر
  • سایز فن
    ۱۲۰ میلی‌متری
  • محدوده ولتاژ ورودی
    ۲۰۰ تا ۲۴۰ ولت
  • استانداردهای حفاظتی
    OVP, UVP, OCP, OPP, SCP, OTP, NLO, SIP
  • کانکتور ۴ پین فلاپی
    یک عدد
  • کانکتور ۲+۶ پین PCI-E
    یک عدد
  • کانکتور ۴+۴ پین E-ATX / ATX
    یک عدد
  • کانکتور مادربرد
    ۲۰+۴ پین
  • قابلیت‌های منبع تغذیه کامپیوتر
    Active PFC
  • نوع پاور
    غیر ماژولار
  • گواهینامه ۸۰PLUS
    Bronze
  • مشخصات تکمیلی
    عمرمفید در شرایط استاندارد: ۱۰۰,۰۰۰ ساعتدامنه دمای محیط کاری: ۰ تا ۴۰ درجه سانتی‌گرادتنظیم اتوماتیک دور فن: SNTC بی صداپشتیبانی از فیلترینگ ورودی EMIطول کابل های اصلی خروجی: ۴۵ سانتی‌مترنداشتن محدودیت در بارگزاری متقابل (Cross-Load) کابل‌های اصلی از نوع تختپشتیبانی از توپولوژی DC-DC
  • توان خروجی
    ۴۸۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ منبع تغذیه کامپیوتر گرین مدل GP300A-ECO

منبع تغذیه کامپیوتر گرین مدل GP300A-ECO

مشخصات

  • تعداد فن
    یک عدد
  • سایز فن
    ۱۲۰ میلی‌متری
  • فرم فاکتور
    ATX PS2
  • اقلام همراه
    کابل برق
  • ابعاد
    ۸۶x150x140
  • کانکتور ۸ پین E-ATX
    یک عدد
  • تعداد ریل ۱۲ ولت
    یک عدد
  • کانکتور ۴ پین Molex
    یک عدد
  • کانکتور ۱۵ پین SATA
    چهار عدد
  • جریان ۵+ ولت استندبای
    ۲.۵ آمپر
  • جریان ۱۲- ولت
    ۰.۳ آمپر
  • جریان ۱۲+ ولت اول
    ۲۳ آمپر
  • جریان ۵+ ولت
    ۱۵ آمپر
  • جریان ۳.۳+ ولت
    ۲۱ آمپر
  • محدوده فرکانس ورودی
    ۴۷ تا ۶۳ هرتز
  • استانداردهای عمومی
    CE, TUV, CB, FCC, CUL
  • بازده
    ۸۵%
  • استانداردهای حفاظتی
    OVP, UVP, OPP, SCP, SIP
  • کانکتور ۴+۴ پین E-ATX / ATX
    یک عدد
  • کانکتور مادربرد
    ۲۰+۴ پین
  • قابلیت‌های منبع تغذیه کامپیوتر
    Active PFC
  • نوع پاور
    غیر ماژولار
  • گواهینامه ۸۰PLUS
    پایه
  • محدوده جریان ورودی
    ۳ آمپر
  • محدوده ولتاژ ورودی
    ۲۲۰ – ۲۴۰ ولت
  • توان خروجی
    ۳۰۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ منبع تغذیه کامپیوتر ام اس آی مدل MAG A550BN

منبع تغذیه کامپیوتر ام اس آی مدل MAG A550BN

مشخصات

  • محدوده فرکانس ورودی
    ۵۰~۶۰ Hz هرتز
  • فرم فاکتور
    ATX
  • کانکتور ۱۵ پین SATA
    پنج عدد
  • جریان ۵+ ولت استندبای
    ۲.۵A آمپر
  • جریان ۱۲- ولت
    ۰.۳A آمپر
  • جریان ۱۲+ ولت اول
    ۴۵.۵A آمپر
  • جریان ۵+ ولت
    ۲۰A آمپر
  • جریان ۳.۳+ ولت
    ۲۰A آمپر
  • سایز فن
    ۱۲۰ میلی‌متری
  • بازده
    up to 85%
  • استانداردهای حفاظتی
    دارای گواهینامه ۸۰PLUS Bronze
  • کانکتور ۲+۶ پین PCI-E
    دو عدد
  • کانکتور ۴+۴ پین E-ATX / ATX
    یک عدد
  • کانکتور مادربرد
    ۲۰+۴ پین
  • نوع پاور
    غیر ماژولار
  • گواهینامه ۸۰PLUS
    Bronze
  • توان خروجی
    ۵۵۰W

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ منبع تغذیه کامپیوتر گرین مدل GP600A-ECO Rev3.1

منبع تغذیه کامپیوتر گرین مدل GP600A-ECO Rev3.1

مشخصات

  • تعداد فن
    یک عدد
  • فرم فاکتور
    ATX
  • جریان ۵+ ولت استندبای
    ۲.۵ آمپر
  • جریان ۱۲- ولت
    ۳. آمپر
  • جریان ۱۲+ ولت اول
    ۴۵ آمپر
  • جریان ۵+ ولت
    ۲۰ آمپر
  • جریان ۳.۳+ ولت
    ۲۴ آمپر
  • محدوده فرکانس ورودی
    ۵۰HZ هرتز
  • استانداردهای حفاظتی
    OVP/UVP/OCP/OPP/OTP/SCP/SIP
  • بازده
    ۸۰Plus
  • کانکتور ۴+۴ پین E-ATX / ATX
    دو عدد
  • کانکتور مادربرد
    ۲۰+۴ پین
  • نوع پاور
    غیر ماژولار
  • مشخصات تکمیلی
    مناسب برای کاربردهای خانگی / اداری / گیمینگقابلیت ارائه توان نامی حتی در دمای محیط حداکثر ۴۰Cدارای مدار تصحیح ضریب توان (Active PFC) با عملکرد بالاتر از ۰.۹۰ در شرایط اعمال بار %۲۰ الی %۱۰۰بهره‌مندی از خازن‌ های درجه ۱ ساخت کمپانی SamXon از نوع ۱۰۵C در تمامی بخش های پاوربهره مندی از فیلترهای CLC به جهت بهبود دقت در رگولاسیون ولتاژ و کاهش ریپل خروجیبازدهی مصرف انرژی (Efficiency) بالا مطابق با ۸۰Plus Standardدارای میزان مصرف انرژی کمتر از ۰.۳W در حالت Stand By مطابق با جدیدترین اصلاحات بار ERP 2013مجـهز به کابل های تماماً تـخت (Flat) مشـکی رنگ جهـت اسـمبل زیباتر و گردش بهـتر هـوادارای تمامی پروتکشن‎های ایمنـی در بخش ورودی و خروجی (OVP/UVP/OCP/OPP/OTP/SCP/SIP)مجهز به دو کانکتور برق ۸Pin EATX جهت سازگاری با پلتفرم ها و پردازنده های مدرن و پرمصرفHold-Up Time حداقل ۱۲ms حتی در بار %۱۰۰مجهز به فیلتر دو لایه EMI در بخش ورودی جهت پالایش هر چه بیشتر برق ورودیفن فوق‌العاده کم صدا با عملکرد هوشمند
  • توان خروجی
    ۶۰۰W

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ منبع تغذیه کامپیوتر تسکو مدل TP 570W

منبع تغذیه کامپیوتر تسکو مدل TP 570W

مشخصات

  • تعداد فن
    یک عدد
  • جریان ۳.۳+ ولت
    ۱۸ آمپر
  • فرم فاکتور
    ATX12V V2.3
  • اقلام همراه
    دفترچه راهنما
  • ابعاد
    ۸۸ × ۱۴۰ × ۱۵۰
  • تعداد ریل ۱۲ ولت
    یک عدد
  • جریان ۱۲+ ولت دوم
    نامشخص
  • کانکتور ۴ پین Molex
    دو عدد
  • کانکتور ۱۵ پین SATA
    دو عدد
  • جریان ۵+ ولت استندبای
    ۰.۵ آمپر
  • جریان ۱۲- ولت
    ۰.۵ آمپر
  • جریان ۱۲+ ولت اول
    ۱۸ آمپر
  • جریان ۵+ ولت
    ۱۸ آمپر
  • محدوده فرکانس ورودی
    ۵۰ تا ۶۰ هرتز
  • بازده
    نامشخص
  • سایز فن
    ۱۲۰ میلی‌متری
  • استانداردهای عمومی
    CE
  • استانداردهای حفاظتی
    نامشخص
  • کانکتور ۴ پین فلاپی
    یک عدد
  • کانکتور ۶ پین PCI-E
    یک عدد
  • کانکتور ۴ پین ATX
    یک عدد
  • کانکتور مادربرد
    ۲۰+۴ پین
  • نوع پاور
    غیر ماژولار
  • مشخصات تکمیلی
    دارای سیستم مدیریت کابل
  • محدوده جریان ورودی
    ۶ تا ۱۲ آمپر
  • محدوده ولتاژ ورودی
    ۱۸۰ تا ۲۴۵ ولت
  • توان خروجی
    ۲۳۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ منبع تغذیه کامپیوتر گیگابایت مدل GP-P750GM

منبع تغذیه کامپیوتر گیگابایت مدل GP-P750GM

مشخصات

  • فرم فاکتور
    Intel Form Factor ATX 12V v2.31
  • ابعاد
    ۱۵۰x140x86
  • تعداد ریل ۱۲ ولت
    یک عدد
  • جریان ۵+ ولت استندبای
    ۳ آمپر
  • جریان ۱۲- ولت
    ۰.۳ آمپر
  • جریان ۱۲+ ولت اول
    ۶۱ آمپر
  • جریان ۵+ ولت
    ۲۰ آمپر
  • جریان ۳.۳+ ولت
    ۲۰ آمپر
  • محدوده فرکانس ورودی
    ۶۰-۵۰ هرتز
  • استانداردهای حفاظتی
    OVP/OPP/SCP/UVP/OCP/OTP
  • بازده
    ۹۰%
  • کانکتور ۴ پین فلاپی
    یک عدد
  • کانکتور ۲+۶ پین PCI-E
    دو عدد
  • کانکتور ۴+۴ پین E-ATX / ATX
    دو عدد
  • کانکتور مادربرد
    ۲۰+۴ پین
  • نوع پاور
    کاملا ماژولار
  • گواهینامه ۸۰PLUS
    Gold
  • محدوده جریان ورودی
    ۱۲-۶ آمپر
  • محدوده ولتاژ ورودی
    ۱۰۰-۲۴۰ Vac ولت
  • توان خروجی
    ۷۵۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ منبع تغذیه کامپیوتر گرین مدل GP1200B-OCDG

منبع تغذیه کامپیوتر گرین مدل GP1200B-OCDG

مشخصات

  • تعداد فن
    یک عدد
  • سایز فن
    ۱۳۵ میلی‌متری
  • فرم فاکتور
    SSI EPS12V Ver2.92 / ATX12V Ver2.4
  • ابعاد
    ۸۰ × ۱۵۰ × ۱۸۰
  • کانکتور ۴ پین Molex
    هشت عدد
  • کانکتور ۱۵ پین SATA
    دوازده عدد
  • جریان ۵+ ولت استندبای
    ۳ آمپر
  • جریان ۱۲- ولت
    ۰.۳ آمپر
  • جریان ۱۲+ ولت اول
    ۱۰۰ آمپر
  • جریان ۵+ ولت
    ۲۵ آمپر
  • جریان ۳.۳+ ولت
    ۲۵ آمپر
  • محدوده فرکانس ورودی
    ۵۰ تا ۶۰ هرتز
  • استانداردهای حفاظتی
    OVP, UVP, OCP, OPP, SCP, OTP, NLO, SIP
  • بازده
    ۹۲ تا ۹۴ درصد در شرایط استاندارد
  • کانکتور ۴ پین فلاپی
    یک عدد
  • کانکتور ۲+۶ پین PCI-E
    ۱۰عدد
  • کانکتور ۴+۴ پین E-ATX / ATX
    دو عدد
  • کانکتور مادربرد
    ۲۰+۴ پین
  • قابلیت‌های منبع تغذیه کامپیوتر
    Active PFC
  • نوع پاور
    کاملا ماژولار
  • گواهینامه ۸۰PLUS
    Platinum
  • مشخصات تکمیلی
    عمرمفید در شرایط استاندارد: ۱۲۰۰۰۰ ساعتدامنه دمای محیط کاری: ۰ تا ۵۰ درجه سانتی گرادمدت زمان صدور سیگنال PG: برابر با ۱۰۰ تا ۵۰۰ میلی ثانیهدارای فیلترینگ ورودی EMIدارای کابل های تخترانسفورماتور با تکنولوژی سیم پیچ تخت Flat Wire Windingخان های بسیار باکیفیتتوپولوژی Half-Bridge کانکتورهای HCS+ با روکش طلا و قابلیت عبور ۱۵۰% جریان بیشتر
  • محدوده جریان ورودی
    حداکثر ۱۵ آمپر
  • محدوده ولتاژ ورودی
    ۱۰۰-۲۴۰ ولت
  • توان خروجی
    ۱۲۰۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ منبع تغذیه کامپیوتر گرین مدل GP450A-ECO Rev3.1

منبع تغذیه کامپیوتر گرین مدل GP450A-ECO Rev3.1

مشخصات

  • تعداد فن
    یک عدد
  • محدوده فرکانس ورودی
    ۵۰ هرتز
  • فرم فاکتور
    GP450A-ECO Rev3.1
  • ابعاد
    ۱۴۰x150x86
  • تعداد ریل ۱۲ ولت
    یک عدد
  • کانکتور ۴ پین Molex
    چهار عدد
  • کانکتور ۱۵ پین SATA
    چهار عدد
  • جریان ۵+ ولت استندبای
    ۲.۵ آمپر
  • جریان ۱۲- ولت
    ۰.۳ آمپر
  • جریان ۱۲+ ولت اول
    ۳۸ آمپر
  • جریان ۵+ ولت
    ۱۸ آمپر
  • جریان ۳.۳+ ولت
    ۱۸ آمپر
  • سایز فن
    ۱۲۰ میلی‌متری
  • بازده
    Standard
  • استانداردهای عمومی
    CE, TUP, CB, FCC,CUL
  • استانداردهای حفاظتی
    OCP, OVP, UVP, OPP, SCP
  • کانکتور ۴ پین فلاپی
    یک عدد
  • کانکتور ۲+۶ پین PCI-E
    یک عدد
  • کانکتور ۴+۴ پین E-ATX / ATX
    یک عدد
  • کانکتور مادربرد
    ۲۰+۴ پین
  • قابلیت‌های منبع تغذیه کامپیوتر
    Active PFC
  • نوع پاور
    کاملا ماژولار
  • گواهینامه ۸۰PLUS
    پایه
  • محدوده جریان ورودی
    ۴.۵ آمپر
  • محدوده ولتاژ ورودی
    ۲۴۵ ولت
  • توان خروجی
    ۴۵۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ منبع تغذیه گرین مدل GP350A-ECO Rev3.1

منبع تغذیه گرین مدل GP350A-ECO Rev3.1

مشخصات

  • تعداد فن
    یک عدد
  • جریان ۵+ ولت
    ۱۵ آمپر
  • فرم فاکتور
    ATX PS2
  • ابعاد
    ۱۴۰x150x86
  • کانکتور ۴ پین Molex
    دو عدد
  • کانکتور ۱۵ پین SATA
    چهار عدد
  • جریان ۵+ ولت استندبای
    ۱۵ آمپر
  • جریان ۱۲- ولت
    ۰.۳ آمپر
  • جریان ۱۲+ ولت اول
    ۲۶ آمپر
  • جریان ۳.۳+ ولت
    ۲۱ آمپر
  • بازده
    ۱۰۳
  • محدوده فرکانس ورودی
    ۴۷ – ۶۳ هرتز
  • استانداردهای حفاظتی
    OVP, UVP, OPP, SCP, SIP
  • کانکتور ۴+۴ پین E-ATX / ATX
    یک عدد
  • کانکتور مادربرد
    ۲۰+۴ پین
  • نوع پاور
    غیر ماژولار
  • گواهینامه ۸۰PLUS
    پایه
  • محدوده جریان ورودی
    ۳.۵ آمپر
  • محدوده ولتاژ ورودی
    ۲۰۰ – ۲۴۰ ولت
  • توان خروجی
    ۳۱۲

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ منبع تغذیه ۱۲ ولت ۳۰ آمپر پرایم مدل PRA30

منبع تغذیه 12 ولت 30 آمپر پرایم مدل PRA30

مشخصات

  • محدوده ولتاژ ورودی
    ۱۲ ولت
  • محدوده جریان ورودی
    ۳۰ آمپر
  • ابعاد
    ۲۰×۲۰×۱۰
  • توان خروجی
    ۲۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ منبع تغذیه کامپیوتر گیم مکس مدل RGB 850

منبع تغذیه کامپیوتر گیم مکس مدل RGB 850

مشخصات

  • محدوده فرکانس ورودی
    ۶۳ هرتز
  • فرم فاکتور
    ATX
  • جریان ۵+ ولت استندبای
    ۲.۵ آمپر
  • جریان ۱۲- ولت
    ۰.۵ آمپر
  • جریان ۱۲+ ولت اول
    ۷۰ آمپر
  • جریان ۵+ ولت
    ۲۰ آمپر
  • جریان ۳.۳+ ولت
    ۲۰ آمپر
  • بازده
    .
  • استانداردهای حفاظتی
    ۸۰plus GOLD
  • کانکتور ۴+۴ پین E-ATX / ATX
    سه عدد
  • کانکتور مادربرد
    ۲۴ پین
  • نوع پاور
    کاملا ماژولار
  • گواهینامه ۸۰PLUS
    Gold
  • توان خروجی
    ۸۵۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ منبع تغذیه کامپیوتر کورسیر مدل RM1000X

منبع تغذیه کامپیوتر کورسیر مدل RM1000X

مشخصات

  • تعداد فن
    یک عدد
  • جریان ۳.۳+ ولت
    ۲۵ آمپر
  • فرم فاکتور
    ATX 12V
  • ابعاد
    ۱۸۰x149x86
  • تعداد ریل ۱۲ ولت
    یک عدد
  • کانکتور ۴ پین Molex
    ۱۲ عدد
  • کانکتور ۱۵ پین SATA
    یازده عدد
  • جریان ۵+ ولت استندبای
    ۳ آمپر
  • جریان ۱۲- ولت
    ۰.۸ آمپر
  • جریان ۱۲+ ولت اول
    ۸۳.۳ آمپر
  • جریان ۵+ ولت
    ۲۵ آمپر
  • محدوده فرکانس ورودی
    ۴۷ – ۶۳ هرتز
  • بازده
    ۹۰%
  • سایز فن
    ۱۳۵ میلی‌متری
  • استانداردهای حفاظتی
    OVP, OCP, OTP, SCP
  • کانکتور ۴ پین فلاپی
    یک عدد
  • کانکتور ۲+۶ پین PCI-E
    هشت عدد
  • کانکتور مادربرد
    ۲۴ پین
  • نوع پاور
    کاملا ماژولار
  • گواهینامه ۸۰PLUS
    Gold
  • مشخصات تکمیلی
    – کاملا ماژولار – دارای گوهینامه استاندارد ۸۰PLUS GOLD- 100% قطعات ژاپنی- عملکرد بی صدا
  • محدوده جریان ورودی
    ۶.۵ – ۱۳ آمپر
  • محدوده ولتاژ ورودی
    ۱۰۰-۲۴۰ ولت
  • توان خروجی
    ۱۰۰۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ منبع تغذیه کامپیوتر گرین مدل GP700A-GED

منبع تغذیه کامپیوتر گرین مدل GP700A-GED

مشخصات

  • تعداد فن
    یک عدد
  • سایز فن
    ۱۲۰ میلی‌متری
  • فرم فاکتور
    ATX PS2
  • ابعاد
    ۸۶mm x 150mm x 140mm
  • کانکتور ۸ پین E-ATX
    دو عدد
  • تعداد ریل ۱۲ ولت
    یک عدد
  • کانکتور ۴ پین Molex
    دو عدد
  • کانکتور ۱۵ پین SATA
    شش عدد
  • جریان ۵+ ولت استندبای
    ۲.۵ آمپر
  • جریان ۱۲- ولت
    ۰.۳ آمپر
  • جریان ۱۲+ ولت اول
    ۵۰ آمپر
  • جریان ۵+ ولت
    ۱۸ آمپر
  • جریان ۳.۳+ ولت
    ۵۸.۳ آمپر
  • محدوده فرکانس ورودی
    ۴۷-۶۳ هرتز
  • استانداردهای عمومی
    FCC, CE, CB, cTUVus, TUV, CCC, Wee
  • بازده
    ۸۹% – ۸۵%
  • استانداردهای حفاظتی
    OCP, OVP, UVP, OPP, SCP, OTP, SIP, NLO
  • کانکتور ۴ پین فلاپی
    یک عدد
  • کانکتور ۲+۶ پین PCI-E
    چهار عدد
  • کانکتور ۸ پین PCI-E
    چهار عدد
  • کانکتور ۶ پین PCI-E
    چهار عدد
  • کانکتور ۴+۴ پین E-ATX / ATX
    دو عدد
  • کانکتور ۴ پین ATX
    دو عدد
  • کانکتور مادربرد
    ۲۰+۴ پین
  • قابلیت‌های منبع تغذیه کامپیوتر
    Active PFC
  • نوع پاور
    غیر ماژولار
  • گواهینامه ۸۰PLUS
    Bronze
  • محدوده جریان ورودی
    ۵ آمپر
  • محدوده ولتاژ ورودی
    ۲۰۰-۲۴۰Vac RMS ولت
  • توان خروجی
    ۷۰۰W

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ منبع تغذیه کامپیوتر ام اس آی مدل MPG A650GF

منبع تغذیه کامپیوتر ام اس آی مدل MPG A650GF

مشخصات

  • محدوده فرکانس ورودی
    ۴۷~۶۳ Hz هرتز
  • فرم فاکتور
    ATX
  • جریان ۵+ ولت استندبای
    ۲.۵A آمپر
  • جریان ۱۲- ولت
    ۰.۳A آمپر
  • جریان ۱۲+ ولت اول
    ۲۵A آمپر
  • جریان ۵+ ولت
    ۲۰A آمپر
  • جریان ۳.۳+ ولت
    ۲۰A آمپر
  • سایز فن
    ۱۴۰ میلی‌متری
  • بازده
    up to 90%
  • استانداردهای حفاظتی
    دارای گواهینامه ۸۰PLUS Gold
  • کانکتور ۲+۶ پین PCI-E
    چهار عدد
  • کانکتور ۴+۴ پین E-ATX / ATX
    دو عدد
  • کانکتور مادربرد
    ۲۴ پین
  • نوع پاور
    کاملا ماژولار
  • گواهینامه ۸۰PLUS
    Gold
  • توان خروجی
    ۶۵۰W

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ منبع تغذیه کامپیوتر گرین مدل GP600A-ECO Rev3.1

منبع تغذیه کامپیوتر گرین مدل GP600A-ECO Rev3.1

مشخصات

  • تعداد فن
    یک عدد
  • سایز فن
    ۱۲۰ میلی‌متری
  • فرم فاکتور
    ATX PS2
  • کانکتور ۴ پین Molex
    چهار عدد
  • جریان ۵+ ولت استندبای
    ۲.۵A آمپر
  • جریان ۱۲- ولت
    ۰.۳A آمپر
  • جریان ۱۲+ ولت اول
    ۴۵A آمپر
  • جریان ۵+ ولت
    ۲۴A آمپر
  • جریان ۳.۳+ ولت
    ۲۴ آمپر
  • محدوده فرکانس ورودی
    ۴۷Hz – 63Hz هرتز
  • استانداردهای عمومی
    CE, TUV, CB, FCC, CUL
  • بازده
    ۸۸% – ۸۳.۵%
  • استانداردهای حفاظتی
    OVP, UVP, OCP, OPP, OTP, SCP, SIP
  • کانکتور ۴+۴ پین E-ATX / ATX
    یک عدد
  • کانکتور مادربرد
    ۲۰+۴ پین
  • نوع پاور
    غیر ماژولار
  • گواهینامه ۸۰PLUS
    پایه
  • توان خروجی
    ۶۰۰W

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید پاور کامپیوتر در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان ‌بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید هدفون بی‌سیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا