لوازم ورزشی

کش ورزشی، راهنمای خرید کش ورزشی بانوان پیلاتس، کش بدنسازی آقایان

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید کش ورزشی باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

کش ورزشی یک جایگزینی عالی برای وزنه‌ یا حتی مکملی عالی برای برنامه تمرینی با وزنه سنتی است. آن‌ها ارزان و همه کاره هستند و ماهیچه‌های شما را به روشی کاملا متفاوت با وزنه‌ها تقویت می‌کنند. در واقع، مطالعات نشان می‌دهد که عضلات به تمرینات قدرتی با کش ورزشی یا سایر تجهیزات مانند وزنه‌های آزاد و ماشین‌های مختلف پاسخ می‌دهند. مردم گاهی اوقات از آزمایش کش ورزشی اجتناب می‌کنند، زیرا با استفاده از آن‌ها آشنا نیستند. تمرین با کش ورزشی نسبت به دمبل و سایر تجهیزات احساسی متفاوت دارد زیرا مقاومت در هر دو قسمت تمرین احساس می‌شود. با این حال، کش‌های ورزشی ارزش افزودن به روال تمرینی خود را دارند. آن‌ها چندین مزیت را ارائه می‌دهند و یک انتخاب مقرون به صرفه و صرفه جویی در فضا برای استفاده خانگی هستند.

بهترین کش‌های ورزشی می‌توانند بدون نیاز به نزدیک شدن به اتاق وزنه در باشگاه، یک تمرین جدی به شما بدهند. این آستین‌ باریک و به ظاهر ساده الاستیک می‌تواند به شما کمک کند عضله بدون چربی بسازید و تحرک کلی را افزایش دهید. آن‌ها بی ادعا به نظر می‌رسند، اما در میان بهترین تجهیزات بدنسازی خانگی قرار دارند که می‌توانید تهیه کنید. اگر حرف ما را باور نمی‌کنید، بیائید به علم نگاهی بیندازیم. مطالعه‌ای در مجله علوم ورزشی و پزشکی انجام شد نشان داد که فقط پنج هفته تمرین با کش ورزشی به طور قابل توجهی انعطاف پذیری همسترینگ و داخلی ران را بهبود می بخشد. برای کسانی که پس از آسیب دیدگی بهبود می‌یابند یا به دنبال تمرینی با ضربه کمتر هستند، کش ورزشی بهترین گزینه است.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید کش ورزشی را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد محصولات و قیمت‌ها با خرید این محصول ورزشی ارزشمند به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مقاله شما را با انواع کش ورزشی آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید کش ورزشی باید به آن‌ها توجه داشته باشید را آموزش می‌دهیم.

کش ورزشی چیست و چه کاربردی دارد؟

باندهای مقاومتی یک ابزار ورزشی مناسب و بسیار موثر هستند که در بین افراد در هر سطح تناسب اندام محبوب می‌باشند. نوارهای مقاومتی که معمولاً از لاستیک یا لاتکس ساخته می‌شوند، به معنای واقعی کلمه نوارهایی هستند که به شکل صاف یا لوله‌ای هستند. در ابتدا به عنوان یک ابزار توانبخشی پس از آسیب استفاده می‌شد، اما اکنون توسط همه از جف کاوالیره مربی معروف قدرتی و آمادگی جسمانی گرفته تا بازیگرانی مانند سیلوستر استالونه استفاده می‌شود، زیرا آن‌ها یک وسیله عالی برای تناسب اندام و بدنسازی هستند. نوارهای مقاومت بسیار متنوع می‌باشند و به راحتی قابل نگهداری هستند. فرقی نمی‌کند دور میله‌ها حلقه شوند، به درها متصل شوند یا به مچ پا متصل شوند، می‌توانند برای مجموعه‌ای از تمرین‌ها با هدف ایجاد همه چیز از تناسب اندام قلبی عروقی گرفته تا قدرت پاورلیفتینگ استفاده شوند.

حتما بخوانید: راهنمای خرید زیرانداز یوگا

انواع کش ورزشی موجود در بازار:

باند مقاومتی در حال حاضر یک قطعه ضروری از تجهیزات باشگاه می‌باشد، اما چه نوع باندی را باید خریداری و استفاده نمائید. پاسخ به این تا حد زیادی به اهداف تناسب اندام و نوع تمرینی که می خواهید در آن شرکت کنید بستگی دارد. یک پاورلیفتر با وزنه سنگین که به دنبال افزایش قدرت قفل کردن در ددلیفت است احتمالاً به نوع متفاوتی از باند نسبت به کسی که به دنبال تقویت عضلات باسن خود است احتیاج دارد.

کش‌های ورزشی پارچه‌ای:

  • نوارهای مینی حلقه معمولاً در یکی از دو ماده پارچه یا لاتکس TPE در دسترس هستند. مزیت اصلی نوارهای مقاومتی مینی پارچه‌ای این است که راحت تر هستند و در هنگام استفاده احتمال غلت خوردن، نیشگون گرفتن یا حرکت کمتری دارند. نوارهای پارچه‌ای که معمولاً برای جداسازی و کار کردن روی عضلات باسن استفاده می‌شود، توسط وزنه‌برداران نیز برای اصلاح و کمک به حفظ تکنیک اسکات و ددلیفت استفاده می‌شود.
  • نوارهای مقاومت پارچه‌ای METIS که به آن‌ها “باندهای غنیمتی” و “باندهای باسن” نیز می‌گویند در مجموعه‌های سه تایی با سطح مقاومت سبک، متوسط و سنگین عرضه می‌شوند. این طیف از باندها و سطوح مقاومت از این نظر ایده آل هستند که به احتمال زیاد برای تمرینات مختلف به سطوح مقاومت متفاوتی نیاز خواهید داشت و با پیشرفت باید مقاومت را افزایش دهید.
  • نوارهای مقاومت پارچه‌ای METIS حاوی لاستیک طبیعی هستند به طوری که کشیده می شوند و برای راحتی و ثبات با پلی استر نرم و ترکیب پنبه پوشانده می‌شوند. آن‌ها برای انجام تمریناتی مانند بریج باسن، پیاده روی جانبی و اسکات عالی هستند.

کش‌های ورزشی لاتکس یا TPE:

  • در حالی که نوارهای مقاومت پارچه‌ای برای کسانی که به دنبال فعال کردن ماهیچه‌های خاص با سطوح راحتی مطلوب هستند ایده آل می‌باشند، نوارهای مقاومتی TPE انعطاف پذیرتر هستند و برای تمرینات خاصی مانند حرکات ابداکتور لگن و تمرینات سرعت مناسب تر می‌باشند.
  • مینی باندهای لاتکس بین ورزشکاران و ورزشکاران جدی و زنان محبوب هستند. معمولاً دور قوزک پا یا درست بالای زانو پیچیده می‌شوند و می‌توان از آن‌ها برای افزایش مقاومت در برابر تمرین‌های گرم کردن مانند پیاده‌روی پلانک هل استفاده کرد. این باندها همچنین می‌توانند برای انجام تمرینات خم شدن و اکستنشن مفصل ران استفاده شوند و معمولاً در ترکیب با وزنه‌های آزاد برای انجام بریج یا بالا بردن و اسکات لگن استفاده می‌شوند.
  • مینی باندهای حلقه دار لاتکس که مورد علاقه بسیاری از دوندگان سرعت است، برای تمرینات سرعت پا نیز استفاده می‌شود. مقاومت باندها که دور مچ پا پیچیده شده است، پاها را مجبور می‌کند هنگام انجام تمرین‌هایی مانند قیچی و اسکات جانبی به داخل و خارج حرکت کنند.
  • تمرینات ثابت نگه داشتن با نوارهای لاتکس کوچک نیز محبوب هستند. نگهدارنده‌های استاتیک که به عنوان یک راه مستقیم و بسیار مؤثر برای ایجاد استحکام هسته معرفی می شود، می‌تواند به ایجاد ثبات و انعطاف پذیری مفصل نیز کمک کند. باندهای سبک‌تر برای نگه‌داشتن استاتیک و حرکات کوچک مانند تمرین‌های ابداکشن لگن عالی هستند، در حالی که باندهای قوی‌تر برای حرکات بزرگ‌تر و تمرین‌هایی مانند لانژ که به نوارهای ضخیم‌تر با مقاومت بیشتر نیاز دارند، ایده‌آل هستند.

کش‌های ورزشی مقاومت قدرت:

  • همان‌طور که از نام آن‌ها پیداست، باندهای مقاومتی بلند که به آن‌ها “باندهای مقاومت قدرت” و “باندهای مقاومت حلقه‌ای” نیز گفته می‌شود، بلندتر از باندهای تمرینی استاندارد هستند‌. طول نوار اضافی به این معنی است که آنها برای تمرینات متفاوتی نسبت به نوارهای مقاومتی طول استاندارد مناسب می‌باشند. باندهای قدرتی بلند برای کمک به تمریناتی مانند کشش عالی هستند، در حالی که می‌توان از آن‌ها برای افزایش مقاومت بیشتر در برابر حرکاتی مانند پرس آپ و اسکات نیز استفاده کرد.
  • باندهای قدرت برای ورزشکاران المپیکی و ورزشکارانی که به دنبال توسعه سرعت انفجاری هستند نیز عالی هستند. برای مثال، مطالعه‌ای که در مجله تحقیقات قدرت و تهویه منتشر شد، نشان داد که داوطلبانی که تمرین مقاومتی انجام داده‌اند، اسکوات پشت را با نوارهای مقاومتی روی دستگاه اسمیت انجام می‌دهند، نسبت به افرادی که تمرین را بدون باند انجام می‌دهند، «پیک قدرت» را بیشتر می‌کنند.
  • در حالی که ما پوشش داده‌ایم که باندهای مقاومتی بلند توسط ورزشکاران المپیکی و پاورلیفتر استفاده می‌شوند، آن‌ها می‌توانند توسط کسانی که تجربه کمتری دارند نیز استفاده کنند. در واقع، تقریباً هر کسی می‌تواند در طول تمرین از آن‌ها استفاده کند.

مزایای استفاده از کش ورزشی:

کش‌های ورزشی نوع متفاوتی از تمرین را ارائه می دهند. باندهای مقاومتی علاوه بر موثر بودن به اندازه تجهیزات گران‌تر، مزایای منحصر به فردی را ارائه می‌دهند.

افزایش هماهنگی:

باندها بسیار شبیه به یک ماشین کابلی کار می‌کنند و به شما این امکان را می‌دهند تا تنش ثابتی را روی ماهیچه نگه دارید. همچنین عضلات تثبیت کننده بیشتری را برای حفظ باند در یک راستا در طول هر تمرین، اضافه می‌کنید، و پویایی متفاوتی را به همان حرکات قدیمی اضافه می‌کنید. این به هماهنگی و تعادل کمک می‌کند و همچنین به شما کمک می‌کند گروه‌های عضلانی بیشتری را درگیر کنید.

یک تمرین عالی ارائه دهید:

می‌توانید همان تمریناتی را که با وزنه‌های آزاد انجام می‌دهید را انجام دهید. تفاوت در موقعیت باند است. به عنوان مثال، می‌توانید روی بند بایستید و دسته‌ها را برای فرهای دوسر بازویی یا پرس بالای سر بگیرید. می‌توانید آن را به یک در وصل کنید و عضلات سه سر را تقویت نمائید. برای تمرینات سینه یا چرخش شانه می‌توانید باند را دور یک میله یا صندلی بپیچید. حتی می‌توانید تمرین‌هایی را روی زمین انجام دهید، مانند حالت نشسته حلقه دوسر بازو. امکانات بی پایان هستند و خواهید دید که تعدادی تمرین در دسترس شماست.

تنوع تمرینی را افزایش دهید:

نوارهای مقاومتی به شما این امکان را می‌دهند که موقعیت خود را به روش‌های مختلف تغییر دهید و از همه جهات مقاومت ایجاد کنید. از پهلو گرفته تا بالای سر، پشت، پایین و غیره. این کار نحوه عملکرد بدن و احساس یک ورزش را تغییر می‌دهد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که باند را با استفاده از پاهای خود یا یک نقطه لنگر پایدار لنگر بزنید. نقاط لنگر می‌توانند چارچوب درها، نرده‌ها، درختان یا ضمیمه هایی باشند که می‌توانند با نوارهای شما یا جداگانه خریداری شوند. برخی از اتصالات برای نوارهای مقاومتی مانند دسته و کاف پا منحصر به فرد هستند و تنوع حرکاتی را که می‌توانید با بالا و پایین بدن انجام دهید افزایش می‌دهد.

صرفه جویی در پول و فضا:

باندها از ۶ تا ۳۰ دلار بسته به تعداد آن‌ها و جایی که آن‌ها را خریداری می‌کنید، متغیر است، برای ورزشکارانی که از بودجه آگاه هستند بسیار عالی است. یک مجموعه چندین محدوده مقاومت را ارائه می‌دهد به این معنی که در مقایسه با وزنه‌های آزاد مانند دمبل و کتل بل، حتی در هزینه صرفه جویی بیشتری می‌کند. نوارهای مقاومتی نیز فضا را ذخیره می‌کنند. برخلاف تجهیزاتی که به فضای زیادی برای کف نیاز دارند، نوارهای مقاومتی را می‌توان به راحتی زیر تخت یا کمد قرار داد یا در کمد نگهداری کرد. حتی در صورت استفاده، فضای بسیار کمتری نسبت به دستگاه یا هالتر اشغال می‌کنند و برای افرادی که در یک اتاق کوچک کار می‌کنند، انتخابی عالی هستند.

سفر پسند:

نوارهای مقاومت وزن بسیار کمی دارند و به خوبی جا‌به‌جا می‌شوند. می‌توانید به راحتی آن‌ها را در چمدان خود قرار دهید و در حین حمل و نقل، در فرودگاه یا در اتاق هتل خود تمرین کنید. برای زمانی که وقتتان کم است و به تجهیزات معمولی خود دسترسی ندارید عالی هستند.

موثر برای تمام سطوح تناسب اندام:

بسته به نحوه استفاده از آن‌ها، باندها می‌توانند برای مبتدیان و ورزشکاران پیشرفته تر عالی باشند. می توانید از آن‌ها برای حرکات پایه استفاده کنید یا به حرکات سنتی شدت دهید. باندها می‌توانند یک چالش عضلانی منحصر به فرد را ارائه دهند، اگر قبلاً از آن‌ها استفاده نکرده باشید، منجر به نتایجی می‌شود که تجربه نکرده‌اید. آن‌ها همچنین به اندازه سایر تجهیزات، مانند دمبل، برای بسیاری از انواع تمرینات موثر هستند. برای افراد مبتدی یا مسن تر، برداشتن و شروع باندها آسان است و باعث تشدید مفاصل نمی‌شود.

معنا و مفهوم هر رنگ از کش‌های ورزشی:

کش‌های ورزشی در رنگ‌های مختلف برای نشان دادن سطح مقاومتی که ارائه می‌کنند ارائه می‌شوند. برخی از نوارهای مقاومت بسیار سنگین تر از بقیه احساس می‌کنند. به طور کلی، برای اکثر نوارهای مقاومت، صرف نظر از نام تجاری، کد رنگ اعمال می‌شود. با این حال، برخی از مارک‌ها ممکن است کد رنگ خاص خود را داشته باشند، به خصوص برای نوارهای غیر معمول تر، مانند نوارهای درمانی و نوارهای حلقه مناسب.

نوار مقاومت قرمز:

این رنگ کش ورزشی سبک ترین و کشسان ترین رنگ است. برای کسانی که تازه شروع به انجام تمرینات باند مقاومتی کرده‌اند بسیار مناسب است، اما متوجه خواهید شد که تمرین‌کنندگان در سراسر دنیا هنوز از آن استفاده می‌کنند. این به این دلیل است که سبک بودن باند به آن کمک می‌کند تا گروه‌های عضلانی را هدف قرار دهد که به مقاومت زیادی برای کار کردن نیاز ندارند. به عنوان مثال، می‌توانید از یک نوار قرمز برای تمرین عضلات ساق پا یا شانه خود استفاده کنید.

نوار مقاومت سیاه:

کش ورزشی مشکی کاملاً به اندازه نوارهای قرمز کششی نیستند و به طور کلی سطح کشش بالاتری را ایجاد می‌کنند. این آن‌ها را به یک انتخاب خوب در میانه راه تبدیل می‌کند که به عنوان “مقاومت متوسط” طبقه بندی می‌شود. می‌توانید بعد از اینکه احساس کردید از نوار قرمز خود فارغ شده‌اید از نوار مشکی خود استفاده کنید، یا گروه‌های عضلانی خاصی را که در مقابل مقاومت متوسط عالی عمل می‌کنند، مانند عضله سه سر یا عضله دوسر را هدف قرار دهید.

نوار مقاومت بنفش:

کش ورزشی سبز متوسط تا سنگین در سطح بعدی از قرمز قرار دارد. باید توسط کسانی که قبلاً تون عضلانی زیادی ایجاد کرده‌اند یا کسانی که به دنبال تمرکز ویژه بر روی گروه‌های عضلانی بزرگ هستند، به جای ماهیچه‌های منفرد، استفاده شود. به عنوان مثال، می‌توانید از یک نوار مقاومت سبز روی پاهای خود استفاده کنید.

نوار مقاومت سبز:

نوارهای مقاومت سبز سفت و تسلیم ناپذیر هستند. مانند نوارهای مقاومتی بنفش، شما باید اینها را فقط با گروه‌های عضلانی بزرگ یا بعد از تمرین با نوارهای کششی استفاده کنید.

نوار مقاومت آبی:

نوارهای مقاومت آبی دشوارترین نوارها برای استفاده هستند. آنها بسیار سفت می‌باشند و به راحتی کشیده نمی‌شوند. قبل از اینکه بخواهید با این گروه‌ها کار کنید، باید مطمئن شوید که قدرت خود را افزایش داده‌اید. از آنجایی که کشش آن‌ها بسیار سخت است، نوارهای مقاومت آبی انتخابی عالی برای انجام تمرینات مشترک هستند، جایی که هم شما و هم دیگری در حال کشیدن به کش ورزشی هستید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید لوازم تناسب اندام تی آر ایکس

نکات مهم هنگام خرید کش ورزشی:

فراتر از نوع و رنگ، چندین چیز دیگر وجود دارد که می‌توانید در یک کش ورزشی به دنبال آن‌ها باشید. همه این عوامل به شما کمک می‌کند تا نوار مقاومتی مناسب را برای تمرین خود انتخاب کنید.

  1. طول: باندهای مقاومتی در طول‌های مختلفی وجود دارند. برخی از آن‌ها کوچک هستند و حتی نمی‌توانند از یک بازو امتداد پیدا کنند. برخی دیگر، مانند باندهای کششی، بسیار گسترده هستند. اگر مطمئن نیستید که کدام طول را انتخاب کنید، به گزینه‌های طولانی تر متمایل شوید. در صورت لزوم معمولاً می‌توانید نوارهای بلندتری را ببندید، بپیچید یا حتی برش دهید، در حالی که اصلاح نوارهای کوتاه به هیچ وجه دشوار نیست.
  2. مواد: اگرچه اکثر نوارهای مقاومتی از نوعی لوله لاستیکی مانند ساخته شده‌اند، مواد مورد استفاده در واقع می‌توانند بسیار متفاوت باشند. بسته به ماده، یک نوار مقاومتی بیشتر در معرض کشش یا پاره شدن است. چسبیدن به یک ترکیب لاتکس لاستیک واقعی معمولاً یک تماس خوب است.
  3. دستگیره‌ها: نه تنها باید انتخاب کنید که آیا دستگیره می‌خواهید، بلکه باید تصمیم بگیرید که چه نوع دسته‌هایی را ترجیح می‌دهید. اگر تمرین‌های زیادی را انجام می‌دهید که شبیه دمبل هستند، احتمالاً در وهله اول دسته‌ها را می‌خواهید. سپس باید تصمیم بگیرید که این دسته‌ها چقدر نرم و قابل گرفتن هستند. اگر قبلاً با نوارهای مقاومتی کار نکرده‌اید، از دسته‌های نرم‌تر استفاده کنید یا احتمالاً پینه‌های جدی ایجاد می‌کنید.
  4. آن را ساده نگه دارید: طیف گسترده‌ای از باندها در دسترس هستند، نوارهای دوتایی، نوارهای دایره‌ای و غیره. هنگامی که نحوه استفاده از آن را فهمیدید، ممکن است بخواهید بعداً انواع دیگر را برای تنوع خود خریداری کنید.
  5. خرید لوازم جانبی: یکی از کلیدهای استفاده از نوارها، داشتن راه‌های مختلف برای اتصال آنهاست. اگر یک میله محکم یا نرده پله ای در خانه خود دارید تا باند را برای ورزش هایی مانند پرس سینه یا ردیف های نشسته بپیچید، ممکن است نیازی به وسایل اضافی نداشته باشید. اما، اگر این کار را نکنید، ممکن است یک ضمیمه درب بخواهید. همچنین می‌توانید سرآستین، دسته‌های مختلف و سایر لوازم جانبی را خریداری کنید.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می‌توانید کش ورزشی مورد نظرتان را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه کش ورزشی ارزان، محبوب و پرفروش را برای شما جمع آوری کرده‌ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را درافت کنید.


۱ کش ورزشی مدل SD22 بسته ۵ عددی

کش ورزشی مدل  SD22 بسته 5 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰x15x6 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • جنس
    لاتکس
  • کشور تولیدکننده
    چین
  • تعداد در بسته
    پنج عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ کش ورزشی تن زیب مدل سی ایکس۴۵ پوند

کش ورزشی تن زیب مدل سی ایکس45 پوند

مشخصات

  • ابعاد
    ۶۵x15x5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۵۰ گرم
  • جنس
    کش لاتکس
  • کشور تولیدکننده
    ایران
  • تعداد در بسته
    یک عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ کش ورزشی تراباند کد ۰۱

کش ورزشی تراباند کد 01

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۵x5x0.1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۵ گرم
  • جنس
    از ۹۹ درصد لاستیک ساخته شده و فقط ۱ درصد آن حاوی محلول پروتینه بوده
  • کشور تولیدکننده
    چین
  • سایر توضیحات
    مقاومت متوسط

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ کش ورزشی پاورباند مدل Pro کد Blk-22mm

کش ورزشی پاورباند مدل Pro کد Blk-22mm

مشخصات

  • ضخامت
    ۴.۵ میلی‌متر
  • ابعاد
    ۲۰۸×۲.۲×۰.۴۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۹۷ گرم
  • جنس
    TPE
  • تعداد در بسته
    یک عدد
  • سایر توضیحات
    مقاومت و اندازه هر رنگ متفاوت است حتما در انتخاب رنگ دقت نمایید. برای جزییات بیشتر به جدول مشخصات بر اساس رنگ در تصاویر محصول رجوع کنید

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ کش ورزشی مدل Eight02

کش ورزشی مدل Eight02

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۰x13x0.8 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰ گرم
  • جنس
    لاتکس

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ کش ورزشی تن زیب مدل سی ایکس قرقره ای

کش ورزشی تن زیب مدل سی ایکس قرقره ای

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۷۵x11x3 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۳۰ گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • تعداد در بسته
    یک جفت
  • سایر توضیحات
    – دارای قرقره با گیره جهت قفل شده پشت در، پنجره و …- دارای قرقره پلاستیکی بدون صدمه رساندن به کش- باعث تقویت گروه‌‌های عضلانی بزرگ در بدن و همچنین رباط‌ها و تاندون‌ها- تقویت عضلات ویژه‌ای مانند مثل چرخ‌دهنده بازو که دستگاه‌های بدنسازی قادر به قوی کردن آنها نیستند- تقویت عملکرد ضدجاذبه عضلات بدن- بهبود تعادل پاها، شیوه راه رفتن و جهش‌پذیری- مناسب برای تمامی اعضای خانواده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ کش ورزشی مدل پدال کد ۶Tubes

کش ورزشی مدل پدال کد 6Tubes

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۶x5x48 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۷۰ گرم
  • جنس
    ABS + NBR+ TPE
  • تعداد در بسته
    یک عدد
  • سایر توضیحات
    دارای ۶ کش

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ کش ورزشی تن زیب مدل A3

کش ورزشی تن زیب مدل A3

مشخصات

  • ابعاد
    ۳ × ۱۱ × ۱۲۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۵۲ گرم
  • سایر توضیحات
    – باعث تقویت گروه‌‌های عضلانی بزرگ در بدن و همچنین رباط‌ها و تاندون‌ها- تقویت عضلات ویژه‌ای مانند مثل چرخ‌دهنده بازو که دستگاه‌های بدنسازی قادر به قوی کردن آنها نیستند- تقویت عملکرد ضدجاذبه عضلات بدن- بهبود تعادل پاها، شیوه راه رفتن و جهش‌پذیری- مناسب برای تمامی اعضای خانواده به ویژه خانم‌ها

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ کش ورزشی پیلاتس کد ۰۱

کش ورزشی پیلاتس کد 01

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰۰x15x0.5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۹۸ گرم
  • جنس
    از ۹۹ درصد لاستیک ساخته شده و فقط ۱ درصد آن حاوی محلول پروتینه
  • کشور تولیدکننده
    چین
  • تعداد در بسته
    یک عدد
  • سایر توضیحات
    مناسب برای تمرینات باشگاهی – در رنگ‌های مختلف با قدرت کشسان برابر جهت انجام حرکات ورزشی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ کش ورزشی تن زیب مدل SuperStrong200

کش ورزشی تن زیب مدل SuperStrong200

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰۰x11x5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۳۰ گرم
  • جنس
    لاتکس
  • کشور تولیدکننده
    ایران
  • تعداد در بسته
    یک عدد
  • سایر توضیحات
    این کش قویترین نوع در بین کشهای موجود در شرکت تن زیب میباشد و قابلیت وارد نمودن فشاری معادل ۴۰ پوند در ازای کشیدن تا ۳ برابر را داراست

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ کش ورزشی موها فیتنس مدل X-HEAVY.2M

کش ورزشی موها فیتنس مدل X-HEAVY.2M

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰۰x10x2 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۰۰ گرم
  • جنس
    لاتکس چند رشته با روکش پلی استر نایلون
  • تعداد در بسته
    یک عدد
  • سایر توضیحات
    متراژ ۲ مترمغزی کش متشکل از چندین رشته کش لاتکس به قطر ۱۰ میلی متر (بدون احتساب روکش)دارای مقاومت بالا (X-HEAVY) برگشت پذیری سریع دارای کیف حملدارای دستگیره های ژله ای جهت استحکام بیشترامکان استفاده از دستگیره ها به دو صورت افقی و عمودیدرج لوگوی MOHA FITNESS بر روی قطعه پشت دریدرج لوگوی MOHA FITNESS بر روی کیف

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ کش ورزشی تراباند مدل powerband13

 کش ورزشی تراباند مدل powerband13

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰۰x1x1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • جنس
    لاتکس ضد حساسیت
  • سایر توضیحات
    مناسب برای تمرینات بدنسازی و پیلاتس در منزلمناسب برای آقایان و بانوان با توان بدنی متوسطضد حساسیت پوستی به دلیل نوع ترکیب موادضخامت :۱۳ میلی متر، طول کل : ۲ متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ کش ورزشی تراباند مدل mn03

کش ورزشی تراباند مدل mn03

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۵x5x0.5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰ گرم
  • جنس
    لاستیک
  • کشور تولیدکننده
    چین
  • سایر توضیحات
    -کش میتی لوپ -جنس لاستیک-ضخامت ۰.۵ میلیمتر-محصول چین-رنگ مشکی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ کش ورزشی مدل ۲line_40cm

کش ورزشی مدل 2line_40cm

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۰x8x1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۸۰ گرم
  • جنس
    پارچه ای با قابلیت جذب رطوبت
  • کشور تولیدکننده
    ایران
  • تعداد در بسته
    یک عدد
  • سایر توضیحات
    رنگ بندی موجود در سایت رنگ خطوط کش ها میباشد یعنی تمام کش ها مشکی با خطوط رنگی هستند که در سایت قابل انتخاب است

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ کش ورزشی مدل ۵۰۰۰ بسته ۵ عددی

 کش ورزشی مدل 5000 بسته 5 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۲۰x2x2 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۵۰ گرم
  • جنس
    پلی استر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ کش ورزشی مدل Body Strength بسته ۵ عددی

کش ورزشی مدل Body Strength بسته 5 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۲۰×۰.۵×۰.۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۸۰۰ گرم
  • جنس
    از ۹۹ درصد لاتکس ساخته شده و فقط ۱ درصد آن حاوی محلول پروتینه
  • کشور تولیدکننده
    چین
  • تعداد در بسته
    پنج عدد
  • سایر توضیحات
    دارای بسته بندی و کیفیت بسیار عالیپنج عدد کش سی ایکس در مقاومت های مختلف و دقیقدارای کاور و دفترچه راهنماطول هر کش ۱۲۰ سانتی متر و ساخته شده از ۱۰۰ درصد لاتکس

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ کش ورزشی چند کاره مدل MNR-3mh

کش ورزشی چند کاره مدل MNR-3mh

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۵x15x5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ کش ورزشی تن زیب مدل A4

کش ورزشی تن زیب مدل A4

مشخصات

  • ابعاد
    ۳ × ۱۱ × ۱۵۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۳۰ گرم
  • سایر توضیحات
    – باعث تقویت گروه‌‌های عضلانی بزرگ در بدن و همچنین رباط‌ها و تاندون‌ها- تقویت عضلات ویژه‌ای مانند مثل چرخ‌دهنده بازو که دستگاه‌های بدنسازی قادر به قوی کردن آنها نیستند- تقویت عملکرد ضدجاذبه عضلات بدن- بهبود تعادل پاها، شیوه راه رفتن و جهش‌پذیری- مناسب برای تمامی اعضای خانواده به ویژه آقایان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ کش ورزشی موها فیتنس مدل X-HEAVY.3M

کش ورزشی موها فیتنس مدل X-HEAVY.3M

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۰۰x10x2 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۵۰ گرم
  • جنس
    لاتکس چند رشته با روکش پلی استر نایلون
  • تعداد در بسته
    یک عدد
  • سایر توضیحات
    متراژ ۳ مترمغزی کش متشکل از چندین رشته کش لاتکس به قطر ۱۰ میلی متر (بدون احتساب روکش)دارای مقاومت بالا (X-HEAVY) برگشت پذیری سریعدارای کیف حملدارای دستگیره های ژله ای جهت استحکام بیشترامکان استفاده از دستگیره ها به دو صورت افقی و عمودیدرج لوگوی MOHA FITNESS بر روی قطعه پشت دریدرج لوگوی MOHA FITNESS بر روی کیف

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ کش ورزشی تراباند مدل ۰۰۱

کش ورزشی تراباند مدل 001

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۰x5x0.1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰ گرم
  • جنس
    از ۹۹ درصد لاستیک ساخته شده و فقط ۱ درصد آن حاوی محلول پروتینه
  • کشور تولیدکننده
    چین
  • سایر توضیحات
    قدرت قوی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ کش ورزشی پاورباند تراباند مدل pw01

کش ورزشی پاورباند تراباند مدل pw01

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰۰×۰.۴×۰.۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • جنس
    لاستیک
  • کشور تولیدکننده
    چین
  • سایر توضیحات
    کش پاور باند Thera-Band دو رنگ-ضخامت ۴.۵ میل-جنس لاستیک– محصول چین

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ کش ورزشی تراباند کد ۰۳

کش ورزشی تراباند کد 03

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۵x5x0.1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۸ گرم
  • جنس
    از ۹۹ درصد لاستیک ساخته شده و فقط ۱ درصد آن حاوی محلول پروتینه
  • کشور تولیدکننده
    چین

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ کش ورزشی تراباند کد ۰۳

کش ورزشی تراباند کد 03

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۵x5x0.1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۵ گرم
  • جنس
    از ۹۹ درصد لاستیک ساخته شده و فقط ۱ درصد آن حاوی محلول پروتینه
  • کشور تولیدکننده
    چین

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ کش ورزشی تن زیب مدل A1

کش ورزشی تن زیب مدل A1

مشخصات

  • ابعاد
    ۳ × ۱۱ × ۷۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۳۲ گرم
  • سایر توضیحات
    – باعث تقویت گروه‌‌های عضلانی بزرگ در بدن و همچنین رباط‌ها و تاندون‌ها- تقویت عضلات ویژه‌ای مانند مثل چرخ‌دهنده بازو که دستگاه‌های بدنسازی قادر به قوی کردن آنها نیستند- تقویت عملکرد ضدجاذبه عضلات بدن- ساخته شده از جنس لاتکس- بهبود تعادل پاها، شیوه راه رفتن و جهش‌پذیری- مناسب برای تمامی اعضای خانواده به ویژه خانم‌ها

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ کش ورزشی موها فیتنس مدل LIGHT.2M

کش ورزشی موها فیتنس مدل  LIGHT.2M

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰۰x10x2 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • جنس
    لاتکس چند رشته با روکش پلی استر نایلون
  • تعداد در بسته
    یک عدد
  • سایر توضیحات
    متراژ ۲ مترمغزی کش متشکل از چندین رشته کش لاتکس به قطر ۶ میلی متر (بدون احتساب روکش)دارای مقاومت بالا (X-HEAVY) برگشت پذیری سریع دارای کیف حملدارای دستگیره های ژله ای جهت استحکام بیشترامکان استفاده از دستگیره ها به دو صورت افقی و عمودیدرج لوگوی MOHA FITNESS بر روی قطعه پشت دریدرج لوگوی MOHA FITNESS بر روی کیف

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ کش ورزشی مدل Pro کد ۱۵۰LBs مجموعه ۵ عددی

کش ورزشی مدل Pro کد 150LBs مجموعه 5 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۵۸x12x3 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۵۰ گرم
  • جنس
    TPE
  • اقلام همراه
    کیف
  • تعداد در بسته
    پنج عدد
  • سایر توضیحات
    محتویات محصول شامل ۱۴ قطعه: ۵ عدد کش با مقاومت های متفاوت، ۲ عدد دسته، ۲ عدد پابند، ۲ عدد کارابین، ۱ عدد گیره نگهدارنده، ۱ عدد دفترچه راهنما، ۱ عدد کیف

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ کش ورزشی مدل MECANIC

کش ورزشی مدل MECANIC

مشخصات

  • ابعاد
    ۲x15x0.1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • سایر توضیحات
    کش پیلاتسجنس پلاستیک با قابلیت الاستیکی بالاعرض ۱۵ سانتی مترطول ۲ متررنگبندی متنوع

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ کش ورزشی مدل Chest5 کد ۱۵۰LBs

کش ورزشی مدل Chest5 کد 150LBs

مشخصات

  • ابعاد
    ۶۲x12x3 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • جنس
    ABS + TPE
  • تعداد در بسته
    یک عدد
  • سایر توضیحات
    قابلیت تنظیم مقاومت از ۳۰ تا ۱۵۰ پوند

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ کش ورزشی مدل سی ایکس کد SILITE-100

کش ورزشی مدل سی ایکس  کد SILITE-100

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۷۰x12x1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۴۰ گرم
  • جنس
    لاتکس
  • تعداد در بسته
    یک عدد
  • سایر توضیحات
    طول کش با دسته ۱۷۰ سانتی متر دارای کیفیت و استحکام بالا باعث تقویت گروه‌‌های عضلانی بزرگ در بدن و همچنین رباط‌ها و تاندون‌ها – تقویت عضلات ویژه‌ای مانند مثل چرخ‌دهنده بازو که دستگاه‌های بدنسازی قادر به قوی کردن آنها نیستند – تقویت عملکرد ضدجاذبه عضلات بدن – بهبود تعادل پاها، شیوه راه رفتن و جهش‌پذیری – مناسب برای تمامی اعضای خانواده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ کش ورزشی تن زیب مدل ضربدری corex-20LB

کش ورزشی تن زیب مدل ضربدری corex-20LB

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰۰x10x5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۵۰ گرم
  • جنس
    کش لاتکس با مقاومت بالا
  • کشور تولیدکننده
    ایران
  • تعداد در بسته
    یک عدد
  • سایر توضیحات
    تشکیل شده از ۲ کش ۸۰ سانت سبزدارای ۲ دسته کش برای جای دست و دو باند پارچه‌ای برای جای پامیزان مقاومت ۲۰ پوند

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید کش ورزشی در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید اسپیکر دسکتاپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا