لوازم ورزشی

کمربند بدنسازی، راهنمای خرید اینترنتی کمربند بدنسازی حرفه‌ای و ارزان

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید کمربند بدنسازی باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

یکاز مهمترین چیزهایی که هنگام شروع وزنه زدن باید یاد بگیرید این است که چگونه کمر خود را در انقباض ایزومتریک قرار دهید تا با خیال راحت از ستون فقرات محافظت کنید و نیروی وزنه را به حرکت هالتر منتقل کنید. هنگامی که نحوه انجام این کار را یاد گرفتید، یک کمربند بدنسازی می‌تواند به افزایش توانایی عضلات تنه ما برای پرانتزی کمک کند. این به عضلات شکم و تنه شما چیزی برای فشار دادن می‌دهد که به افزایش سفتی کمک می‌کند.

همچنین کمربند نباید به شما حس اعتماد به نفس کاذب بدهد. کمربند بدنسازی می‌تواند باعث شود همه چیز سفت‌تر شود و به راحتی می‌توان فکر کرد که پشت خود را ست کرده‌اید، در حالی که اینطور نیست. به همین دلیل است که تسمه برای بالابرهای جدید توصیه نمی‌شود. بهتر است قبل از شروع استفاده از کمربند بدنسازی، زمانی را برای یادگیری کنترل وضعیت کمر خود اختصاص دهید و حتی زمانی که شروع به استفاده از آن می‌کنید، باید کار سختی را که پشت سرتان است انجام دهید. به عنوان مثال، اگر در حالت اسکوات به کمر خود اجازه دهید به کمربند خم شود، واقعاً می‌توانید بعداً دنده‌های خود را دردناک کنید. شما همچنان بر ستون فقرات خود کنترل دارید.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید یک کمربند بدنسازی را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این وسیله به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مطلب شما را با انواع کمربند بدنسازی آشنا کرده و به شما نکات مهمی را که هنگام خرید کمربند بدنسازی باید به آن توجه داشته باشید را آموزش می‌دهیم.

کمربند بدنسازی چیست؟

کمربند وزنه برداری نوعی بسته بندی است که هنگام بلند کردن وزنه‌های سنگین به دور کمر بسته می‌شود. تسمه‌های مختلف بسته به نوع، هدف و کاربردشان از مواد مختلفی ساخته می‌شوند. کمربندهای ساخته شده از چرم بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرند؛ زیرا بادوام هستند، ظرفیت تحمل وزن بیشتری دارند و طول عمر بالایی دارند. آنها معمولاً بین چهار تا شش اینچ ضخامت دارند. در یک انتها سگک‌های فلزی دارند تا روی کمر ثابت شوند.

حتما بخوانید: راهنمای خرید دستگاه بدنسازی

هدف از خرید کمربند بدنسازی چیست؟

اولین سوالی که به ذهن می‌رسد این است که کمربند وزنه برداری چه کار می‌کند؟ پس بیایید به اشتراک بگذاریم که هدف از کمربند وزنه برداری چیست. به عنوان یک روش معمول، اکثر مردم از کمربند برای بلند کردن وزن اضافی استفاده می‌کنند که در غیر این صورت نمی‌توانند انجام دهند.

کمربند بدنسازی دو هدف مهم دارد:

  1. سطح استرس وارد شده به کمر هنگام بلند کردن وزنه را کاهش می‌دهد. این استرس زمانی که کمربند حفره شکمی را فشرده می‌کند، کاهش می‌یابد و فشار داخل شکمی (IAB) ایجاد می‌شود. این فشار باعث حمایت بیشتر در جلوی استخوان‌های کمر می‌شود، که به ماهیچه‌های ستون فقرات اجازه می‌دهد در حین انجام لیفت، نیروی کمتری اعمال کنند.
  2. همچنین در حین انجام بالابرهای بالای سر، شانس هایپراکستنشن را کاهش می‌دهد. هایپراکستنشن یک ناهنجاری است که در آن مفصل از موقعیت طبیعی خود فاصله می‌گیرد و باعث افزایش یا کاهش زاویه نسبت به حالت عادی می‌شود.

کمربند بدنسازی چگونه کار می‌کند؟

قبل از دانستن مکانیسم کمربند، لازم است یاد بگیرید که بدن چگونه حرکت می‌کند در حالی که تمریناتی مانند چمباتمه زدن، ددلیفت کردن یا فشار دادن وزنه سنگین انجام می‌دهید. در شرایط عادی، هسته که به نام تنه نیز شناخته می‌شود، مانند یک اسفنج نرم و بسیار انعطاف پذیر است. این ویژگی باعث می‌شود که فرد راحت تر به پهلو، جلو و عقب خم شود و همچنین به راحتی بپیچد. در عین حال، این نرمی در هنگام فشار دادن شدید وزنه‌ها، چالشی را ایجاد می‌کند، زیرا یک هسته نرم به راحتی می‌تواند زیر وزن فرو بریزد. بنابراین برای رفع آن، باید یک هسته قوی داشته باشید که به اندازه کافی بتواند وزن را حفظ کند یا به نحوی از آن حمایت کند. این جایی است که تسمه‌ها برای افزودن پشتیبانی و استحکام به هسته نرم یا ضعیف وارد عمل می‌شوند.

چه کسی باید و چه کسی نباید کمربند بدنسازی ببندد؟

کمربند وزنه برداری تقریباً برای افرادی طراحی شده است که قصد دارند تا جایی که ممکن است اسکات یا ددلیفت کنند. چه کسی نباید کمربند ببندد پاسخ طولانی تری است. شما نباید از کمربند استفاده کنید اگر:

  • اگر دیدید کمربند مانع حرکت شما می‌شود، از آن استفاده نکنید. اگر یک کمربند بر عمق شما تأثیر می‌گذارد که می‌توانید تمیز یا قاپ بزنید، احتمالاً بهتر است فقط برای تقویت قدرت خود بدون کمربند خدمت کنید. در وزنه برداری معمولا آدم پایین برنده است.
  • اگر عارضه قلبی یا بیماری دیگری دارید که با افزایش فشار خون و فشار داخل شکمی ناشی از بستن کمربند در وهله اول بدتر می‌شود، از کمربند استفاده نکنید. این افزایش شدید فشار خون برای بیشتر افراد مشکل‌ساز نیست، اما کسانی که دارای شرایط سلامتی یا حتی سابقه فتق هستند، احتمالاً نباید کمربند ببندند (برای مثال، از مانور والسالوا برای بازدم شدید هوا با گلوت بسته استفاده کنند). بهترین گزینه این است که ابتدا با پزشک خود مشورت کنید.

آیا تمرین با کمربند بدنسازی باعث ضعیف شدن قلب من می‌شود؟

این یک ترس رایج است و تقریباً کاملاً بی اساس است. بستن کمربند در طول تمرینات، مانند اسکات و ددلیفت، بر فعال شدن راست شکم و عضلات مایل خارجی تأثیر چندانی ندارد. اکثر مطالعات افزایش جزئی را نشان می‌دهند. چند مطالعه کاهش بسیار جزئی را نشان می‌دهد. در مجموع، این تفاوت احتمالاً به دو دلیل برای ارتباط فیزیولوژیکی کافی نیست:

  1. تقریباً غیرممکن است که به فعال شدن عضلات مرکزی عمیق‌تر مانند عضلات عرضی شکم و ماهیچه‌های مایل داخلی زمانی که فردی کمربند می‌بندد، نگاه کنید. ممکن است تفاوت هایی وجود داشته باشد که ما نتوانیم ببینیم.
  2. ما هنوز چیزی در ادبیات در مورد چگونگی هماهنگی آن انقباضات برای تثبیت ستون فقرات ندیده‌ایم.

با این حال، در دیدگاه گسترده تر از آموزش اصلی، این یک مشکل نیست. در مقایسه با تمرینات اختصاصی مرکزی مانند پلانک، کرانچ، و بالا بردن پا، حتی اسکات و ددلیفت به هیچ وجه به شدت به عضلات مرکزی بدن شما تمرین نمی‌دهند. مقایسه اسکوات و ددلیفت با کمربند و بدون کمربند برای رشد عضلات مرکزی بدن مانند مقایسه فرهای دمبل ایستاده و نشسته برای رشد چهارگانه است. تفاوت به قدری جزئی است که ارزش نگرانی در مورد آن را ندارد. مگر اینکه به طور کامل از آموزش های اختصاصی اصلی صرف نظر کنید.

انواع کمربندهای وزنه برداری:

انواع مختلفی از طرح‌های تسمه وجود دارد، اما از آزمایش‌ها و بررسی‌های ما، هر تسمه از نظر فنی به دو دسته اصلی تقسیم می‌شود:

  1. کمربند وزنه برداری سیلندر: عرض این کمربند در هر قسمت یکسان است و نیم تنه را به یک اندازه می‌پوشاند. آنها طوری طراحی شده اند که پشت، شکم و پهلوها را با همان مقدار مواد به طور مساوی پشتیبانی کنند. پاورلیفترها و ورزشکاران مرد قوی معمولاً به سمت این کمربندها می‌چرخند.
  2. کمربند وزنه برداری مخروطی: این کمربند اغلب مورد علاقه ورزشکاران المپیکی و ورزشکاران تفریحی قرار می‌گیرد، زیرا این کمربند را با پهنای اضافی در قسمت خلفی ایجاد می‌کند اما به سمت شکم نازک می‌شود. قسمت لاغرتر روی شکم به تنه اجازه می‌دهد در حالی که بدون اینکه بیش از حد مزاحم باشد، متحرک باقی بماند.

بهترین کمربند بدنسازی:

هدف اصلی یک کمربند وزنه‌برداری این است که در هنگام بلند کردن بدنه، حمایت و پایداری اصلی را ارائه دهد. وظیفه اصلی یک کمربند این است که به شما کمک می‌کند تا بدون اینکه مانعی برای شما ایجاد شود، مهاربندی کنید و با شما حرکت کنید. به‌عنوان چیزی که به شما کمک می‌کند، پوشیدن و درآوردن آن باید آسان باشد.هیچ‌کس نمی‌خواهد پس از شکستن یک ست سخت یا یک رکورد شخصی جدید برای درآوردن کمربند خود تلاش کند، به همین دلیل است که ما کمربند وزنه‌برداری قفل سریع Gymreapers را دوست داریم.

حتما بخوانید: راهنمای خرید دمبل بدنسازی

راهنمای خرید کمربند بدنسازی:‎

کمربندهای وزنه برداری ابزار مفیدی هستند که به شما کمک می‌کنند تا وزنه برداری را ایمن انجام دهید. آنها با تثبیت ستون فقرات و سفت نگه داشتن هسته شما با دادن چیزی که بتواند در برابر آن فشار بیاورد، کار می‌کنند. اگر به طور منظم اسکات سنگین یا ددلیفت انجام می‌دهید، باید به فکر خرید کمربند وزنه برداری باشید.

کمربندهای وزنه برداری ارائه شده در این مقاله بر اساس معیارهای زیر انتخاب شدند:

  • مواد: محصولات موجود در لیست ما از مواد با کیفیت بالا و بادوام ساخته شده‌اند که برای پشتیبانی از انواع نیازهای وزنه برداری طراحی شده.اند.
  • نظرات مشتریان: محصولات موجود در لیست ما همگی به خوبی توسط مشتریان واقعی که بازخورد مثبت و منفی در مورد هر کمربند ارائه کرده‌اند، به خوبی مورد استقبال قرار گرفته‌اند.
  • اندازه: طول و عرض هر تسمه در گنجاندن آن‌ها نقش داشت. ما می‌خواستیم مطمئن شویم که گزینه‌های با کیفیت بالا برای افراد با هر اندازه‌ای موجود است.
  • قیمت: کمربندهای موجود در این لیست دارای طیف وسیعی از قیمت‌ها هستند که برای پاسخگویی به نیازهای اکثر بودجه‌ها طراحی شده‌اند.
  • رقابت در مقابل استفاده تفریحی: برخی از کمربندهای موجود در این لیست مورد تایید مسابقات هستند، در حالی که برخی دیگر برای وزنه برداران تفریحی بهتر هستند. ما ترکیبی از گزینه‌ها را می‌خواستیم که متناسب با نیازهای بالابرهای مختلف باشد.
  • بررسی: محصولات موجود در لیست ما بررسی شده‌اند تا اطمینان حاصل شود که آن‌ها با استانداردهای یکپارچگی برند Healthline و رویکرد بهزیستی مطابقت دارند. شما می‌توانید در مورد روند بررسی ما بیشتر بخوانید.

نکات مهمی که هنگام خرید کمربند بدنسازی باید در نظر بگیریم:

ما کمربندها را بر اساس معیارهای مختلف آزمایش می‌کنیم و هر دسته برای تصمیم گیری در مورد اینکه کدام کمربند شایسته انتخاب برتر است، توجه ویژه‌ای دارد. ما کمربندها را بر اساس مجموعه‌ای از عوامل انتخاب کردیم، اما در نهایت به پایداری یا پشتیبانی ارائه شده، نحوه متحرک بودن با کمربندها و سطح راحتی آنها نگاه کردیم. این یکی از معدود لیست‌هایی است که قیمت آن بسیار سنگین نیست، زیرا تسمه‌ها معمولاً بر اساس نوع کمربند در محدوده قیمتی باریکی قرار می‌گیرند، و ما فکر می‌کنیم ارزش آن را دارد که کمی بیشتر برای یک قطعه از تجهیزات ایمنی و پشتیبانی هزینه کنیم.

  1. ثبات: هدف اصلی تسمه کمک به ایجاد ثبات بیشتر در قسمت مرکزی و قسمت میانی شما هنگام بلند کردن است. به همین دلیل است که میزان حمایت و پایداری یک کمربند بالاترین اولویت در لیست ما از نحوه انتخاب بهترین کمربند وزنه‌برداری است. ما بررسی کردیم که هر تسمه با توجه به هر نوع کمربند (اهرمی، قفل سریع، نوار چسب و غیره) چقدر به پایداری کمک می‌کند و کمربندهایی که در رده خود برتر بودند، بالاتر از سایر کمربندهای حمایت کننده کمتر قرار گرفتند.
  2. تحرک: طرف دیگر ثبات و حمایت نیز چیزی است که باید مورد توجه قرار گیرد. اگر نتوانید برای بلند کردن کمربند در آن حرکت کنید چه فایده‌ای دارد؟ تسمه‌های با بالاترین رتبه در لیست ما، سطح بالایی از پشتیبانی را با طراحی نامحدودی جفت می‌کنند که همچنان به شما امکان می‌دهد تا به طور طبیعی در دامنه حرکت یک بالابر حرکت کنید. کمربندهایی که مانع حرکت یا بدتر از آن، نیشگون گرفتن و ایجاد درد می‌شوند، اگر اصلاً در فهرست قرار می‌گرفتند، رتبه‌بندی خوبی نداشتند.
  3. راحتی: این نقطه ترکیبی از دو مورد قبلی است. کمربند همیشه برای تک‌نفره‌های سنگین پوشیده نمی‌شود. ممکن است بخواهید آن را برای ست‌های با تکرار بیشتر ببندید تا زمانی که در عمق ست خسته می‌شوید، حمایت بیشتری داشته باشید. بهترین کمربندها علیرغم حمایتشان، پوشیدن آن‌ها راحت است و باید بدون ایجاد حواس پرتی یا دردناک، اعتماد به نفس را القا کند. برخی از تسمه‌ها نیاز به دوره شکستن دارند، که قابل درک است. اما تسمه‌های با کیفیت پایین اغلب هرگز شکسته نمی‌شوند، و این نوع تسمه ها در لیست ما گنجانده نشده‌اند.
  4. میزان بودجه شما: محدوده قیمتی زیادی در این بازار وجود دارد. همچنین دلیل خوبی برای این محدوده قیمتی وجود دارد. برخی از این کمربندها با مواد بسیار باکیفیت دست ساز هستند و برخی برای فروش بیشتر طراحی شده‌اند.
  5. طرح: طراحی یک کمربند بدنسازی معمولاً نمی‌تواند مشکل ساز باشد. کمربندها به جای انتخاب‌های زیبایی شناختی، کاربردی هستند، اما در عین حال، ممکن است ترجیحی برای طراحی کم و بیش سنتی داشته باشید.
  6. تمرین و ورزش شما: نوع بلند کردنی که انجام می‌دهید تاثیر زیادی بر کمربندهایی که می‌خواهید در نظر بگیرید خواهد داشت. پاورلیفترها و مردان قدرتمند کمربندهایی را می‌خواهند که امنیت را بیش از هر چیز دیگری در اولویت قرار دهد. آخرین چیزی که می‌خواهید این است که کمربندتان در وسط یک ددلیفت سنگین باز شود. برای همه افراد دیگر، سهولت تنظیم، راحتی و سایر عوامل بیشتر نقش خواهد داشت.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می‌توانید کمربند بدنسازی مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه کمربند بدنسازی ارزان، با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.


۱ کمربند بدنسازی چیاکو مدل Strong سایز ۳

کمربند بدنسازی چیاکو مدل Strong سایز 3

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۲۷x17x1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۸۰۰ گرم
  • پهنا
    ۱۸ سانتی‌متر
  • جنس
    فوم فشرده
  • فناوری
    قابلیت جذب رطوبت و عرق

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ کمربند بدنسازی مدل پاور ایکس L1

کمربند بدنسازی مدل پاور ایکس L1

مشخصات

  • ابعاد
    ۹۰x10x1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • پهنا
    ۱۰ سانتی‌متر
  • جنس
    پلی‌پروپیلن
  • فناوری
    قابلیت جذب رطوبت و عرق
  • سایر توضیحات
    کمربند تخصصی با طراحی بسیار دقیق و عرض ۱۰.۵ cm باعث میشود که کمر شما به خوبی فیکس شود و از آسیب به ۳ مهره اصلی کمر شما جلوگیری کند مزیت کمربند نسبت به دیگر کمربندها این است که این کمربند سبکتر، سایزفیکس دقیق تر ، با دوام تر ، شیک تر و البته قیمت فوق العاده نسبت به نمونه های چرم است. کمربند در شدیدترین برنامه های تمرین، پشتیبانی محکم و بسیار خوب برای کمر و عضلات شکم شما میباشدکمربند ‌‌ دارای یک سگک استیل میباشد که تنظیم سریع کمربند را هنگام تغییر از تمرینات سبک به تمرینات سنگین را آسان میکندمزیت دیگر این کمربند در سایزبندی دقیق و مناسب هر وزن و اندازه هر فرد از دورکمر ‌۶۵ سانت الی ۱۱۰ سانت
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۹۰x10x1 سانتی‌متر
  • وزن بسته‌بندی
    ۲۰۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ کمربند بدنسازی مدل GS-2Line-10202

کمربند بدنسازی مدل GS-2Line-10202

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰۰×۱۳.۵×۰.۷ سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • پهنا
    ۱۳.۵ سانتی‌متر
  • جنس
    چرم طبیعی
  • سایر توضیحات
    جنس: چرم طبیعیدارای سگک قویضخامت بالا (۷ میلی متر)پهنای پشت کمر: ۱۳.۵ سانتی مترقفل قوی و ایمنکیفیت بالا و دوخت چندلایه تقویت شدهمحکم و با دواممناسب برای تمرینات با وزنه، تمرینات سنگین بدنسازی و …پوشش کامل قسمت کمرامکان تعیین دقیق سایز بندی (با ۸ سوراخ)دارای سایز بندی:مدیوم: دور شکم ۷۴ تا ۹۱ سانتی مترلارج: دور شکم ۷۹ تا ۱۰۰ سانتی مترایکس لارج:دور شکم ۸۴ تا ۱۰۹ سانتی متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ کمربند بدنسازی مدل اسپرت پلاس سایز S

کمربند بدنسازی مدل  اسپرت پلاس سایز S

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰۵x16x1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۰۰ گرم
  • پهنا
    ۱۶ سانتی‌متر
  • جنس
    فوم قابل انعطاف
  • فناوری
    قابلیت جذب رطوبت و عرق
  • سایر توضیحات
    جنس این محصول تشکیل شده از لایه زیرین کرک دوبل شده به همراه فوم پفکی و لایه بعدی فوم پفکی قابل انعطاف و لایه بعدی چرم مصنوعی و لایه رویی کار توری جنس اعلا میباشد- تسمه بستن کمر تشکیل شده از لایه زیرین کرک دوبله شده با فوم پفکی و لایه وسط اشترابل و لایه رویی چرم مصنوعی- این کمربند سایز S میباشد- این محصول مناسب برای سایزهای ۳۴-۳۶-۳۸-۴۰-۴۲میباشد- فاصله سگک تا اولین سوراخ ۱۰۰سانتی متر و اخرین سوراخ ۷۵سانتی متر- یک عدد بالشتک متغیر در این محصول تعبیه شده است که قابل جدا شدن و شستشو میباشد- قسمت وسطی کمربند که نگهدارنده کمر میباشد پهنای ۱۶ سانتی متری دارد- کلیه حلقه های سوراخ این کمربند دارای واشر میباشد که باعث طول عمر بیشتر این محصول میشود-این محصول منساب برای اقایان با وزن حداکثر ۶۵ کیلوگرم و اکثر بانوان ورزشکار میباشد
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۳۰x25x16 سانتی‌متر سانتی‌متر
  • وزن بسته‌بندی
    ۴۰۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ کمربند بدنسازی مدل S-00

کمربند بدنسازی مدل S-00

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰۶x20x2 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰۰ گرم
  • جنس
    کتان
  • فناوری
    قابلیت جذب رطوبت و عرق
  • سایر توضیحات
    برزنتی دوخت ۶ لایه تحمل وزن تا ۵۰۰ کیلو دوخت و پرس بالشتک دار برای کمر درد دیسک کمر و کارهای سنگینقالب استاندارد مناسب برای تمام سنین قابل استفاده برای اقایان و بانوانسایز S34 تا ۵۰ سایز کمر میشود استفاده کرد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ کمربند بدنسازی مدل چرمی صنعتی کد ۱۳c5c126c

کمربند بدنسازی مدل چرمی صنعتی کد 13c5c126c

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۲۶x13x1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • پهنا
    ۱۳ سانتی‌متر
  • جنس
    چرم
  • فناوری
    قابلیت جذب رطوبت و عرق

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ کمربند بدنسازی مدل PI-07 سایز L

کمربند بدنسازی مدل PI-07 سایز L

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۲۰x17x3 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۵۰ گرم
  • جنس
    چرم
  • فناوری
    قابلیت جذب رطوبت و عرق
  • سایر توضیحات
    جنس: چرم مصنوعی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ کمربند بدنسازی مدل Rka-200

کمربند بدنسازی مدل Rka-200

مشخصات

  • ابعاد
    ۸۱x16x2 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۵۱ گرم
  • پهنا
    ۲ سانتی‌متر
  • جنس
    چرم مصنوعی
  • فناوری
    زه‌کشی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ کمربند بدنسازی آریا مدل s-00

کمربند بدنسازی آریا مدل s-00

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰۶x20x2 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰۰ گرم
  • جنس
    کتان
  • فناوری
    قابلیت جذب رطوبت و عرق
  • سایر توضیحات
    برزنتی دوخت ۶ لایه تحمل وزن تا ۵۰۰ کیلو دوخت و پرس بالشتک دار برای کمر درد دیسک کمر و کارهای سنگینقالب استاندارد مناسب برای تمام سنین قابل استفاده برای اقایان و بانوانسایز s 34 تا ۵۰ دور کمر میشود استفاده کرد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ کمربند بدنسازی مدل L-500

کمربند بدنسازی مدل L-500

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۱۳x16x1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • پهنا
    ۱۶ سانتی‌متر
  • جنس
    پارچه و فوم پلیمری
  • فناوری
    زه‌کشی
  • سایر توضیحات
    مناسب سایز L میباشد جهت استفاده فیتنس و بدنسازی مدل کمربند بصورت سوزنی فوق العاده قوی دارای یک قسمت پهن جهت حمایت بیشتر محافظت از بدن در مقابل آسیب‌های ورزشی دارای فوم در لایه میانی برای احساس راحتی بیشتر بست سوزنی با امکان تغییر سایز دارای بالشتک پشت کمر جنس پشت کمربند طرح مخمل برای جذب عرق بدن

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ کمربند بدنسازی مدل چرمی صنعتی ۱۴C

کمربند بدنسازی مدل چرمی صنعتی 14C

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۳۰x14x2 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • پهنا
    ۱۴ سانتی‌متر
  • جنس
    چرم
  • سایر توضیحات
    بالشتک دار طبی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ کمربند بدنسازی راف کد M1

 کمربند بدنسازی راف کد M1

مشخصات

  • ابعاد
    ۹۰x10x1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • پهنا
    ۱۰ سانتی‌متر
  • جنس
    پلی‌پروپیلن
  • فناوری
    قابلیت جذب رطوبت و عرق
  • سایر توضیحات
    طراحی اصولی که کاملا به کمر میچسبد و باعث حفظ یکپارچگی فشار بر ناحیه کمری در بالا بردن و پایین آوردن وزنه‌ها میشوددارای بست چسبی وسگک فولادی برای تنظیم راحت‌تر سایز کمربند و مناسب با آناتومی بدن ورزشکاران مختلفسایز مدیوم مناسب برای افراد با دور کمر ۷۰ تا ۸۴ ساتتی متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ کمربند بدنسازی مدل L-100

کمربند بدنسازی مدل L-100

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۱۳x16x1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۹۰ گرم
  • پهنا
    ۱۶ سانتی‌متر
  • جنس
    ابر فشرده
  • سایر توضیحات
    مناسب سایز L میباشدجهت استفاده فیتنس و بدنسازیمدل کمربند بصورت سوزنی فوق العاده قویدارای یک قسمت پهن جهت حمایت بیشترمحافظت از بدن در مقابل آسیب‌های ورزشیدارای فوم در لایه میانی برای احساس راحتی بیشتربست سوزنی با امکان تغییر سایزدارای بالشتک پشت کمرجنس پشت کمربند طرح مخمل برای جذب عرق بدن

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ کمربند بدنسازی چیاکو مدل Strong سایز ۲

کمربند بدنسازی چیاکو مدل Strong سایز 2

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰۶x16x1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۷۳۰ گرم
  • پهنا
    ۱۶ سانتی‌متر
  • جنس
    فوم قابل انعطاف
  • فناوری
    قابلیت جذب رطوبت و عرق

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ کمربند بدنسازی مدل PI-07 سایز S

کمربند بدنسازی مدل PI-07 سایز S

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰۷x16x3 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۵۰ گرم
  • جنس
    چرم
  • فناوری
    قابلیت جذب رطوبت و عرق
  • سایر توضیحات
    جنس: چرم مصنوعی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ کمربند بدنسازی مدل ۳۲۸۵

کمربند بدنسازی مدل 3285

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰۰x13x0.3 سانتی‌متر
  • جنس
    چرم
  • فناوری
    قابلیت جذب رطوبت و عرق

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ کمربند بدنسازی مدل pro2022

کمربند بدنسازی مدل pro2022

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰۰x25x4 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۹۰ گرم
  • پهنا
    ۸ سانتی‌متر
  • جنس
    فوم
  • فناوری
    قابلیت جذب رطوبت و عرق
  • سایر توضیحات
    شکم بند ورزشی سری جدید پرو اسپرت محصول بسیار با کیفیت و درجه یکلایه‌ی داخلی نئوپرن با جذب رطوبت و حفظ گرمای ناشی از سوخت‌وساز درونیمناسب برای گرم نگه داشتن و افزایش فرآیند چربی سوزی در حین تمرینعدم مشخص شدن هنگام استفاده زیر لباسدارای عرض ۲۵ سانتی‌متر و طول ۱۰۰ سانتی‌مترچسب کامل محکم باکیفیت و ماندگار
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۱۰۰x25x8 سانتی‌متر
  • وزن بسته‌بندی
    ۱۹۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ کمربند بدنسازی مدل اسپرت پلاس سایز L

کمربند بدنسازی مدل اسپرت پلاس سایز L

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۱۶x16x1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۰۰ گرم
  • پهنا
    ۱۶ سانتی‌متر
  • جنس
    فوم قابل انعطاف
  • فناوری
    قابلیت جذب رطوبت و عرق
  • سایر توضیحات
    جنس این محصول تشکیل شده از لایه زیرین کرک دوبل شده به همراه فوم پفکی و لایه بعدی فوم پفکی قابل انعطاف و لایه بعدی چرم مصنوعی و لایه رویی کار توری جنس اعلا میباشد- تسمه بستن کمر تشکیل شده از لایه زیرین کرک دوبله شده با فوم پفکی و لایه وسط اشترابل و لایه رویی چرم مصنوعی- این کمربند سایز L میباشد- این محصول مناسب برای سایزهای ۴۲-۴۴-۴۶-۴۸-۵۰میباشد- فاصله سگک تا اولین سوراخ ۱۱۱سانتی متر و اخرین سوراخ ۸۸سانتی متر- یک عدد بالشتک متغیر در این محصول تعبیه شده است که قابل جدا شدن و شستشو میباشد- قسمت وسطی کمربند که نگهدارنده کمر میباشد پهنای ۱۶ سانتی متری دارد- کلیه حلقه های سوراخ این کمربند دارای واشر میباشد که باعث طول عمر بیشتر این محصول میشود
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۳۰x25x16 سانتی‌متر سانتی‌متر
  • وزن بسته‌بندی
    ۴۰۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ کمربند بدنسازی مدل ۱۰۰-XL

کمربند بدنسازی مدل 100-XL

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۲۲x16x1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۰۰ گرم
  • پهنا
    ۱۵ سانتی‌متر
  • جنس
    چرم مصنوعی
  • فناوری
    قابلیت جذب رطوبت و عرق
  • سایر توضیحات
    این کمربند سایز ایکس لارج است این محصول مناسب برای سایزهای ۴۴-۴۶-۴۸-۵۰ میباشد فاصله سگک تا اولین سوراخ ۱۱۸سانتی متر و اخرین سوراخ ۹۷ سانتی متر یک عدد بالشتک متغیر در این محصول تعبیه شده است که قابل جدا شدن و شستشو میباشد جنس این کمربند چرم مصنوعی کیفیت بالا میباشد که بعد از کارکرد به هیچ عنوان ترک نمیخورد قسمت وسطی کمربند که نگهدارنده کمر میباشد پهنای ۱۶ سانتی متری دارد
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۳۰x25x16 سانتی‌متر
  • وزن بسته‌بندی
    ۴۰۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ کمربند بدنسازی مدل M-100

کمربند بدنسازی مدل M-100

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰۸x15x2 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۵۰ گرم
  • پهنا
    ۱۵ سانتی‌متر
  • جنس
    پارچه و فوم پلیمری
  • فناوری
    زه‌کشی
  • سایر توضیحات
    کمربند بدنسازی سایز M میباشد جهت استفاده فیتنس و بدنسازی مدل کمربند بصورت سوزنی فوق العاده قوی دارای یک قسمت پهن جهت حمایت بیشتر محافظت از بدن در مقابل آسیب‌های ورزشی دارای فوم در لایه میانی برای احساس راحتی بیشتر بست سوزنی با امکان تغییر سایز دارای بالشتک پشت کمر جنس پشت کمربند طرح مخمل برای جذب عرق بدن

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ کمربند بدنسازی مدل چرمی صنعتی حرفه‌ای

کمربند بدنسازی مدل چرمی صنعتی حرفه‌ای

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۲۲x14x1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۸۰۰ گرم
  • پهنا
    ۱۴ سانتی‌متر
  • جنس
    چرم
  • فناوری
    قابلیت جذب رطوبت و عرق
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۳۰x15x10 سانتی‌متر
  • وزن بسته‌بندی
    ۸۵۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ کمربند بدنسازی مدل n_1

کمربند بدنسازی مدل n_1

مشخصات

  • ابعاد
    ۷۰x25x5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰۰ گرم
  • جنس
    کتان
  • فناوری
    قابلیت جذب رطوبت و عرق
  • سایر توضیحات
    برزنتیدوخت ۶ لایه ضد تعریق تحمل وزن تا ۵۰۰ کیلو دوخت و پرس و دوخت ریز بالشتک دار برای کمر درد . دیسک کمر  و کارهای سنگین قالب مناسب مناسب برای تمامی سنین

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ کمربند بدنسازی مدل Rka-200

کمربند بدنسازی مدل Rka-200

مشخصات

  • ابعاد
    ۹۶x16x2 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۵۱ گرم
  • پهنا
    ۲ سانتی‌متر
  • جنس
    چرم مصنوعی
  • فناوری
    زه‌کشی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ کمربند بدنسازی مدل چرم مصنوعی بالشدار NK-XL

کمربند بدنسازی مدل چرم مصنوعی بالشدار NK-XL

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۲۴×۱۵.۵×۱ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۸۰ گرم
  • پهنا
    ۱۵.۵ سانتی‌متر
  • جنس
    چرم مصنوعی
  • فناوری
    قابلیت جذب رطوبت و عرق
  • سایر توضیحات
    خرجی کار این محصول قرمز رنگ میباشداین کمربند سایز اسمال(XL) است این محصول مناسب برای سایزهای ۴۶-۴۸-۵۰-۵۲-۵۴میباشد فاصله سگک تا اولین سوراخ ۱۱۹ سانتی متر و اخرین سوراخ ۹۴ سانتی متر یک عدد بالشتک متغیر در این محصول تعبیه شده است که قابل جدا شدن و شستشو میباشد جنس این کمربند چرم مصنوعی کیفیت بالا میباشد که بعد از کارکرد به هیچ عنوان ترک نمیخورد قسمت وسطی کمربند که نگهدارنده کمر میباشد پهنای ۱۶ سانتی متری دارد. کلیه حلقه های سوراخ این کمربند دارای واشر میباشد که باعث طول عمر بیشتر این محصول میشود.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ کمربند بدنسازی مدل SH-120

کمربند بدنسازی مدل SH-120

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۲۰×۱۲.۵×۰.۳ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • پهنا
    ۱۲.۵ سانتی‌متر
  • جنس
    چرم
  • فناوری
    قابلیت جذب رطوبت و عرق
  • سایر توضیحات
    جنس کمربند چرم مصنوعیدارای بالشتک پشت کمر جنس پشت کمربند چرم مصنوعی طرح مخمل برای جذب عرق بدنفاصله زبانه سگگ با اولین سوراخ ۱۰۵ وتا اخرین سوراخ ۸۵مناسب برای سایزهای ۴۰ تا ۵۰
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۳۰x20x14 سانتی‌متر
  • وزن بسته‌بندی
    ۱۱۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ کمربند بدنسازی چیاکو مدل Strong سایز ۱

کمربند بدنسازی چیاکو مدل Strong سایز 1

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰۰x17x1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۷۱۰ گرم
  • پهنا
    ۱۶ سانتی‌متر
  • جنس
    فوم قابل انعطاف
  • فناوری
    قابلیت جذب رطوبت و عرق
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۳۰x24x18 سانتی‌متر
  • وزن بسته‌بندی
    ۷۲۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ کمربند بدنسازی مدل A011

کمربند بدنسازی مدل A011

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۱۲x15x0.3 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • پهنا
    ۱۵ سانتی‌متر
  • جنس
    چرم
  • فناوری
    قابلیت جذب رطوبت و عرق
  • سایر توضیحات
    برش لیزری دور دوختدارای پد محافظت از کمر و پر کننده گودی کمر یراق الات درجه یکلایه داخلی چرم براق ضدخش
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۲۰x10x15 سانتی‌متر
  • وزن بسته‌بندی
    ۵۰۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ کمربند بدنسازی مدل Q9000

کمربند بدنسازی مدل Q9000

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۱۶×۱۳.۵×۲ سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۰۰ گرم
  • پهنا
    ۱۳.۵ سانتی‌متر
  • جنس
    چرم طبیعی
  • سایر توضیحات
    ۱۰۰ چرم طبیعیعرض محصول ۱۳.۵ سانتی متربهترین کیفیت و بالاترین متریال
  • وزن بسته‌بندی
    ۴۵۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ کمربند بدنسازی مدل چرمی طبیعی

کمربند بدنسازی مدل چرمی طبیعی

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۱۵x12x1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • پهنا
    ۱۲ سانتی‌متر
  • جنس
    چرم طبیعی
  • فناوری
    قابلیت جذب رطوبت و عرق

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ کمربند بدنسازی مدل PI-07 سایز M

کمربند بدنسازی مدل PI-07 سایز M

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۱۴x17x3 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۰۰ گرم
  • جنس
    چرم
  • فناوری
    قابلیت جذب رطوبت و عرق
  • سایر توضیحات
    جنس: چرم مصنوعی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید کمربند بدنسازی در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید فرچه رنگ آمیزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا