ابزار غیر برقی

فرچه رنگ آمیزی، راهنمای خرید قلم رنگ آمیزی ساختمان ارزان

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید فرچه رنگ آمیزی باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

فرچه‌های رنگ آمیزی بر اساس کیفیت اجزای مورد استفاده بسیار متفاوت هستند و به طور خاص برای استفاده از رنگ‌ها و لاک‌های مختلف بر روی سطوح خاص ساخته می‌شوند. رشته ممکن است موی حیوانی یا مصنوعی باشد و کیفیت فرچه رنگ آمیزی تا حد زیادی به تفاوت این مواد بستگی دارد. برس‌های ارزان‌قیمت موی حیوانات که در برس‌های درجه پایین‌تر استفاده می‌شوند، از موهای گراز سفید نشده هستند، با این حال، گران‌ترین فرچه‌های رنگ آمیزی موی حیوانات از موی سمور تهیه می‌شوند و برای نقاشی‌های ظریف دستی استفاده می‌شوند. این مواد مصنوعی از نظر کیفیت بسیار متفاوت هستند و ممکن است برای فرچه‌های ارزان قیمت و همچنین فرچه‌های با کیفیت بهتر استفاده شوند. دسته‌ها از چوب یا پلاستیک هستند. هرچه برس گردتر باشد، دستکاری برس برای حرکت پیچیده آسان‌تر است.

اکثر فرچه‌های رنگ آمیزی در یک کارخانه تولید می‌شوند. با این حال، برس‌های گران‌تر با کیفیت حرفه‌ای ممکن است هنوز در یک کارخانه تولید شوند، اما ممکن است حداقل تا حدی با روش‌های مونتاژ دستی مونتاژ شوند. کسانی که برای نقاشی با رنگ روغن یا آبرنگ به فرچه‌های ظریف نیاز دارند، می‌توانند قلم موها را خودشان بسازند یا از متخصصی که آن‌ها را به سفارش تولید می‌کند، خریداری کنند. این فرچه‌های دست ساز می‌توانند بسیار گران باشند. در مواجهه با مجموعه‌ای گیج کننده از فرچه رنگ آمیزی موجود در مرکز خانه محلی، فروشگاه‌های رنگ یا فروشگاه ابزار فروشی، انتخاب فرچه رنگ آمیزی مناسب می‌تواند بسیار دشوار باشد. اما نگران نباشید. در اینجا نحوه محدود کردن انواع مختلف فرچه‌های رنگ و انتخاب قلم مو مناسب برای پروژه شما آورده شده است.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید یک فرچه رنگ آمیزی را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این وسیله به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مطلب شما را با انواع فرچه رنگ آمیزی آشنا کرده و به شما نکات مهمی را که هنگام خرید فرچه رنگ آمیزی باید به آن توجه داشته باشید را آموزش می‌دهیم.

فرچه رنگ آمیزی چیست و چه کاربردی دارد؟

فرچه رنگ یک ابزار دستی است که برای اعمال رنگ یا درزگیر بر روی سطوح قابل رنگ آمیزی استفاده می‌شود. قلم مو رنگ را با فیلامنت می‌گیرد، شامل یک حلقه است که یک نوار فلزی دارد که رشته و دسته را در کنار هم نگه می‌دارد و به برس استحکام می‌بخشد، یک پلاگ فاصله دهنده در داخل فرول است که به فیلامنت کمک می‌کند تا محکم در برس بنشیند و مخزنی برای رنگ ایجاد کند. اپوکسی برای قفل کردن فیلامنت و دسته‌ای که راحتی و تعادل خوبی را فراهم می‌کند. صنعت قلم مو محصولات خود را بر اساس کاربر محصول دسته بندی می‌کند. بنابراین، برس‌های رنگ مصرفی برای صاحب خانه‌ای که در حال نقاشی پروژه‌های کوچک است، برس‌های رنگ حرفه‌ای برای نقاش خانه‌های حرفه‌ای که به یک قلم مو با کیفیت بالا و ماندگاری بالا و برس‌های رنگ‌آمیزی هنری نیاز دارند، ساخته شده‌اند.

حتما بخوانید: راهنمای خرید اسپری رنگ

اجزاء تشکیل دهنده فرچه رنگ آمیزی:

همه فرچه‌های رنگ دارای اجزای اصلی یکسانی هستند:

دستگیره فرول را نگه می‌دارد که توسط گیره در جای خود نگه داشته می‌شود. فرول موها را نگه می‌دارد و موها رنگ را نگه می‌دارند. موها دارای اجزای متمایز نیز هستند.

تاریخچه پیدایش فرچه رنگ آمیزی:

اطلاعات بسیار کمی در مورد اختراع قلم مو وجود دارد. تاریخچه قرن نوزدهم تولید نشان می‌دهد که برس‌ها نسبتاً جدید توسعه یافته‌اند. در آن زمان، مانند اکنون، برس‌های سمور بهترین مو برای نقاشی با دست نزدیک بودند. قبل از توسعه مواد مصنوعی در قلموها، موادی مانند چوب خیزران، استخوان نهنگ یا حتی براده‌های چوب به جای مو برای نقاشی‌هایی که نیاز به خاصیت ارتجاعی زیادی در داخل قلم مو نداشتند، استفاده می‌شد. قبل از حدود سال ۱۸۳۰، تقریباً تمام برس‌های باکیفیت وارد می‌شدند، اما مدت کوتاهی پس از آن تعدادی شرکت آمریکایی تأسیس شدند که می‌توانستند برس‌های رنگی را به سرعت اما بدون ماشین آلات زیادی برای کمک به آن‌ها تولید کنند. برس با دست تمیز و مخلوط می‌شد، سر برس‌ها با چسب دستی به اسپیسر چسبانده می‌شد. منبعی از سال ۱۸۷۰ اشاره می‌کند که بسته بندی، کاغذ کشی، برچسب زدن همه توسط پسران و دختران تکمیل شده است. در حالی که این کارخانه‌ها می‌توانستند به سرعت برس تولید کنند، این فرآیند هنوز مکانیزه نشده بود. ماشین آلات تخصصی برای اختلاط، تکمیل، مخروطی کردن، چسباندن، ساخت دستگیره و چسباندن سر برس برای رسیدگی به بیش از ۵۰ سال بعد بر می‌گردد. با این حال، برس‌های خوب هنوز هم به صورت جداگانه با دست و با دقت زیاد و هزینه‌های گزاف ساخته می‌شوند.

انواع فرچه رنگ آمیزی موجود در بازار:

  • فرچه مسطح: موها به صورت پهن و مسطح به انتهای مربع چیده شده‌اند. اندازه و نوع موها بر استفاده تأثیر می‌گذارد، اما تخت‌ها برای رنگ آمیزی سطوح بزرگ، شستشو و ضربه‌های برجسته مناسب هستند و برای لاک زدن نیز مفید می‌باشند.
  • فرچه روشن: شبیه به تخت است، اما با موهای کوتاه‌تر. سکته‌های کنترل شده تری را امکان پذیر می‌کند و برای استفاده ضخیم از رنگ خوب است.
  • فرچه فیلبرت: پاشنه صاف در فرول، با پنجه گرد. برخی از ویژگی‌های یک برس صاف را با برخی از یک برس گرد ترکیب می‌کند. همه کاره است و می‌تواند طیف متنوعی از اشکال و ضربات را ایجاد کند. برای شکل‌های گرد و لبه‌های نرم مفید است.
  • فرچه زاویه‌ای: یک قلم مو صاف که انتهای آن بر روی یک زاویه است. کیفیتی مشابه یک برس صاف معمولی دارد، اما به دلیل نوک زاویه‌دار، می‌تواند برای نقاشی‌های دقیق و جزئیات نیز استفاده شود.
  • فرچه پنکه: موها به شکل فن چیده شده‌اند. برای ترکیب، لایه‌بندی نرم و ایجاد بافت‌های پر مفید است.
  • فرچه گرد: احتمالاً همه کاره ترین فرچه، و یکی است که بیشتر مردم ابتدا به آن دست خواهند یافت. بسته به فشار وارد شده می‌تواند خطوط نازک و ضخیم ایجاد کند. تغییرات نسبتاً کمی در دسته برس گرد طول موها، تیز بودن نقطه و سایر عوامل بر نحوه استفاده از برس و تأثیراتی که می‌تواند ایجاد کند تأثیر می‌گذارد.
  • فرچه آستر: یک قلم مو با یک حلقه گرد، موهای بلند و یک انگشت نوک تیز است که “ریگر” نامیده می‌شود زیرا از آن‌ها برای رنگ آمیزی دکل‌های کشتی استفاده می‌شود. آن‌ها می‌توانند مقدار زیادی رنگ را در خود نگه دارند و خطوط یکنواخت طولانی و جزئیات ظریف را ایجاد کنند. برای نوشتن حروف، خطوط کلی و سکته مغزی طولانی مدت عالی هستند.
  • فرچه موپ Mop: برس‌های بزرگ، پر و گرد با موهای نرم هستند. بیشترین کاربرد را در نقاشی با آبرنگ‌ دارند. موپ‌ها برای ایجاد شستشو، خیس کردن سطوح قبل از استفاده از رنگدانه، اعمال مقادیر زیادی رنگ، و برای پاک کردن مواد اضافی که روی یک سطح اعمال شده است استفاده می‌شود.

انواع فرچه رنگ آمیزی بر اساس جنس:

  1. فرچه‌های موی طبیعی: بهتر از بسیاری از مواد مصنوعی رنگ را روی خود نگه می‌دارند. از آنجایی که نسبت به برس‌های مصنوعی جاذب‌تر هستند، برای کارهای آبرنگ بسیار عالی هستند.
  2. فرچه‌های مصنوعی: از رشته‌های نایلونی یا پلی استر و در برخی موارد ترکیبی از این‌ها و موهای طبیعی ساخته می‌شوند. آن‌ها در اندازه‌ها و اشکال مختلف هستند و می‌توانند با هر رسانه‌ای استفاده شوند. برس‌های موی مصنوعی به طور کلی هنگام کار با رنگ‌های اکریلیک توصیه می‌شود.

راهنمای خرید اینترنتی فرچه رنگ آمیزی:

یک لایه رنگ تازه می‌تواند ظاهر هر اتاقی را تغییر دهد، اما قلمویی که برای اعمال رنگ استفاده می‌شود به همان اندازه مهم است. انواع مختلفی از برس‌های رنگ و اعمال کننده رنگ موجود است. اندازه، شکل و جنس هر برس ظاهر متفاوتی ایجاد می‌کند، بنابراین انتخاب برس مناسب بسیار مهم است. با دنبال کردن این راهنما، می‌توانید بهترین گزینه قلم مو را برای هر کار نقاشی تعیین کنید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید غلطک رنگ آمیزی

نکات مهم هنگام خرید فرچه رنگ آمیزی:

  1. نوع پرز را با سطح خود مطابقت دهید: فرچه‌های رنگ با موهای مصنوعی یا موهای طبیعی ساخته شده از موهای حیوانات در دسترس هستند. اگر از رنگ یا لاکی استفاده می‌کنید که می‌توان آن را با آب تمیز کرد، یک فرچه با موهای مصنوعی انتخاب کنید. اگر از لاک یا رنگ روغنی استفاده می‌کنید، یک برس موی طبیعی ممکن است انتخاب بهتری باشد. می‌توانید از برس‌های مصنوعی برای رنگ‌های روغنی استفاده کنید، اما در بیشتر موارد، موهای طبیعی سطح صاف‌تری را ارائه می‌کنند. با این حال، از استفاده از برس موی طبیعی برای اعمال سطوح بر پایه آب خودداری کنید. موها رطوبت را جذب می‌کنند و خیلی نرم می‌شوند.
  2. اندازه مناسب را برای پروژه خود انتخاب کنید: اگر در حال رنگ آمیزی یا لاک زدن روی چوب هستید، برای کنترل دقیق‌تر، یک فرچه کوچک را انتخاب کنید. یک برس با عرض ۱-۱/۲ اینچ برای اکثر کارهای چوبی ایده آل است. اما، اگر ضخامتی بیشتر از ۳ اینچ رنگ می‌کنید، یک قلم مو کمی پهن تر، تا ۲-۱/۲ اینچ، انتخاب بهتری خواهد بود. اگر دیوارها را رنگ آمیزی می‌کنید، ابتدا از قلم مو برای برش استفاده می‌کنید. حرفه‌ای‌ها گاهی اوقات از فرچه‌هایی با عرض ۳ یا ۴ اینچ برای این کار استفاده می‌کنند، اما ما فکر می‌کنیم یک قلم مو با عرض ۲-۱/۲ اینچ برای اکثر افراد ایده آل است. تنها زمانی که باید قلموی پهن‌تر از ۳ اینچ را در نظر بگیرید، این است که در حال رنگ آمیزی سطوح پهن، حصارها، صفحات یا سایر سطوح پهن و مسطح هستید.
  3. شکل مناسب را انتخاب کنید: اکنون که انتخاب‌های خود را با انتخاب یک برس مصنوعی یا طبیعی محدود کرده‌اید و بهترین عرض را برای پروژه خود انتخاب کرده‌اید، تنها چند تصمیم دیگر برای گرفتن دارید. متوجه خواهید شد که برخی از برس‌ها دارای موهایی هستند که با زاویه بریده شده‌اند و برخی دارای انتهای مربع هستند. اگر قصد دارید از قلم مو برای رنگ آمیزی یا برش قبل از چرخاندن دیوارها استفاده کنید، توصیه می‌کنیم یک قلم مو با نوک زاویه دار انتخاب کنید. نوک زاویه دار کنترل خط رنگ را برای کار دقیق تر آسان تر می‌کند. اگر سطوح پهن و صاف را رنگ می‌کنید، یک قلم مو با نوک مربع را انتخاب کنید.
  4. برای یک برس باکیفیت کمی بیشتر هزینه کنید: ما می‌دانیم که وسوسه انگیز است که یک برس ارزان قیمت را خریداری کنیم و سپس آن را بیرون بیندازیم تا اینکه تمیز کردن آن را به زحمت بیندازیم. اگر در حال انجام کاری مانند پرایمینگ نقطه‌ای با الکل یا لکه‌گیر روغنی هستید، جایی که کیفیت پرداخت مهم نیست و تمیز کردن به استفاده از یک حلال نیاز دارد، منطقی است. برس های یکبار مصرف، با نام چیپ، برای این کار عالی هستند. اما، برای اکثر پروژه‌ها، خوشحال خواهید شد که برای یک برس رنگ با کیفیت بالا هزینه بیشتری کرده‌اید. برس‌های بهتر رنگ بیشتری را نگه می‌دارند، نتایج صاف‌تری ارائه می‌دهند، ماندگاری بیشتری دارند و تمیز کردن آن‌ها آسان‌تر است. هزینه ساده ترین شاخص کیفیت است.
  5. مجموعه خود را با این برس شروع کنید: در نهایت، شما مجموعه‌ای از فرچه‌ها را می‌خواهید تا برای هر شرایطی برس مناسبی داشته باشید. اما اگر به تازگی شروع به کار کرده‌اید و می‌خواهید یک فرچه دور تا دور که برای رنگ آمیزی یا برش در اتاق کار کند، یک برس زاویه دار با عرض ۲-۱/۲ اینچ با موهای چینکس را توصیه می‌کنیم. این قلم مو حجم خوبی از رنگ را در خود نگه می‌دارد و در عین حال برای کنترل دقیق به اندازه کافی کوچک است. اگر کاملاً مبتدی هستید و باید مهارت‌های مسواک زدن را توسعه دهید، در عوض با یک برس با عرض ۲ اینچ شروع کنید.

روش تمیز کردن فرچه رنگ آمیزی:

  • نگهداری و تمیز کردن فرچه‌های رنگ خود بعد از هر پروژه عمر آن‌ها را افزایش می‌دهد و به شما این امکان را می‌دهد تا بارها و بارها از آن‌ها استفاده کنید. مهم است که نه تنها برس‌های رنگ خود را تمیز کنید، بلکه آن‌ها را بر اساس نوع رنگ استفاده شده به درستی تمیز کنید.
  • تمیز کردن رنگ مبتنی بر آب از قلم مو آسان است. به سادگی فرچه‌ها را در آب گرم با یک صابون ملایم یا مواد شوینده ظرفشویی بشویید تا بیشتر رنگ از بین برود. از یک برس برای کار کردن بر روی موهای فرچه خود استفاده کنید تا آن‌ها را از شر رنگ خلاص کنید و از تجمع آن‌ها جلوگیری کنید. اگر رنگ سرسختی وجود دارد که جدا نمی‌شود، از یک ماده حلال برای حذف رنگ باقی مانده استفاده کنید، سپس حلال را با آب و صابون پاک کنید و سپس با آب تمیز بشویید.
  • برای رنگ روغنی، یک ماده حلال را به عمق ۵ سانتی متر یا ۲ اینچ در یک سطل تمیز بریزید و برس یا قلم موها را بچرخانید تا تمیز شوند. هنگام انتخاب یک حلال تمیز کننده، همیشه دستورالعمل‌های سازنده را دنبال کنید. در صورت لزوم این فرآیند را تکرار کنید، سپس فرچه خود را با آب صابون بشویید و سپس با آب تمیز بشویید.

روش نگهداری از فرچه رنگ آمیزی:

  • فرچه‌های خاصی را برای اهداف مختلف تعیین کنید. در صورت امکان سعی کنید از یک برس برای رنگ روغنی و دیگری برای رنگ پایه آب استفاده کنید و آن‌ها را در قسمت‌های جداگانه نگهداری کنید. این کار به دوام موهای برس شما کمک می‌کند.
  • پاک کردن رنگ مرطوب بسیار راحت‌تر از رنگ خشک شده است، بنابراین برس‌های خود را بلافاصله پس از استفاده تمیز کنید تا بیشترین رنگ از بین برود و از سفت شدن آن‌ها جلوگیری شود.
  • پس از اتمام کار برس‌های خود را در بسته بندی اصلی خود نگهداری کنید تا شکل خود را حفظ کند.
  • فرچه خود را در آب یا حلال خیس نکنید زیرا این کار به موها آسیب می‌رساند.
  • از استفاده از برس‌های سیمی برای تمیز کردن فرچه‌های رنگ خودداری کنید زیرا به انتهای موها یا “پرچم‌ها” روی نوک موها آسیب می‌رسانند و اثر قلمو را کمتر می‌کنند.
  • از روغن بذر کتان برای احیای برس خشک شده و بازگرداندن نرمی اولیه آن استفاده کنید. قطره‌ای به اندازه یک سکه از روغن بذر کتان خام را روی کف دست خود بریزید و آن را روی موها بمالید. اگر برس شما آسیب خاصی دیده است، ممکن است لازم باشد این روند را چندین بار تکرار کنید. پس از استفاده از روغن بذر کتان، موها را با یک شانه مو شانه کنید.
  • در صورت امکان، برس‌های رنگ خود را با آویزان کردن خشک کنید.
  • هرگز برس رنگ را روی نوک آن قرار ندهید. این می‌تواند منجر به پیچ خوردن آن شود.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می‌توانید فرچه رنگ آمیزی مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه فرچه رنگ آمیزی ارزان، با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.


۱ قلم رنگ مدل ۱۲۳ سایز ۱ اینچ

قلم رنگ مدل 123 سایز 1 اینچ

مشخصات

  • ابعاد
    ۲.۵*۲۲*۲ سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰ گرم
  • طول دسته
    ۱۳ سانتی‌متر
  • تعداد
    ۱
  • ویژگی‌های ابزار نقاشی
    جنس مو از پلاستیک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ قلم رنگ مدل ۱۲۳ سایز ۱.۵ اینچ

قلم رنگ مدل 123 سایز 1.5 اینچ

مشخصات

  • ابعاد
    ۴*۲۲*۲ سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰ گرم
  • طول دسته
    ۱۳ سانتی‌متر
  • ویژگی‌های ابزار نقاشی
    جنس مو از پلاستیک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ پالت مدل PL-05 به همراه قلم ترکیب رنگ

پالت مدل PL-05 به همراه قلم ترکیب رنگ

مشخصات

  • تعداد محل قرارگیری رنگ
    ۵ عدد
  • سایر توضیحات
    جنس کالا : فلز مرغوب ضد زنگ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ قلم شوی رنگ روغن ره آورد مدل ucc

قلم شوی رنگ روغن ره آورد مدل ucc

مشخصات

  • نوع بسته بندی
    مقوایی
  • موارد استفاده
    بوم نقاشی
  • سایر توضیحات
    قلم شوی رنگ روغنحفظ حال قلم موسهولت در شستشوی اصولی قلم مونگهدارنده قلم مو جهت استفاده آسان هنگام نقاشی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ قلم رنگ مدل ۱۲۳ سایز ۱۴ سانتی متر

قلم رنگ مدل 123 سایز 14 سانتی متر

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۵*۲۷*۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۵۰ گرم
  • طول دسته
    ۱۵ سانتی‌متر
  • ویژگی‌های ابزار نقاشی
    جنس مو از پلاستیک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ قلم رنگ مدل ۱۲۳ سایز ۲ اینچ

قلم رنگ مدل 123 سایز 2 اینچ

مشخصات

  • ابعاد
    ۵*۲۴*۳ سانتی‌متر
  • وزن
    ۷۰ گرم
  • طول دسته
    ۱۴ سانتی‌متر
  • ویژگی‌های ابزار نقاشی
    جنس مو از پلاستیک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ قلم رنگ مدل ۱۲۳ سایز ۳ اینچ

قلم رنگ مدل 123 سایز 3 اینچ

مشخصات

  • ابعاد
    ۸*۲۵*۳ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۳۰ گرم
  • طول دسته
    ۱۵ سانتی‌متر
  • ویژگی‌های ابزار نقاشی
    دارای بسته‌بندی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ قلم رنگ آمیزی لبه چرم مدل T-edge-1

قلم رنگ آمیزی لبه چرم مدل T-edge-1

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۵x3x3 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • جنس کالا
    استیل
  • ویژگی‌های ابزار و یراق آلات چرم دوزی
    پرداخت لبه
  • سایر توضیحات
    ابزار قلم رنگ آمیزی لبه چرمغلطت استوانه ای متحرک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ قلم رنگ مدل ۱۲۳ سایز ۲.۵ اینچ

قلم رنگ مدل 123 سایز 2.5 اینچ

مشخصات

  • ابعاد
    ۷*۲۴*۳ سانتی‌متر
  • وزن
    ۹۰ گرم
  • طول دسته
    ۱۴ سانتی‌متر
  • ویژگی‌های ابزار نقاشی
    دارای بسته‌بندی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ قلم رنگ مدل ۱۲۳ سایز ۴ اینچ

قلم رنگ مدل 123 سایز 4 اینچ

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰*۲۷*۳ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۵۰ گرم
  • طول دسته
    ۱۵ سانتی‌متر
  • ویژگی‌های ابزار نقاشی
    دسته پلاستیکی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ قلم رنگ اطلس مدل ۹۹۹ سایز ۱ اینچ

قلم رنگ اطلس مدل 999 سایز 1 اینچ

مشخصات

  • ابعاد
    ۱×۲.۶×۲۲ سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰ گرم
  • عرض تیغه
    ۲.۵۴
  • تعداد
    ۱
  • ویژگی‌های ابزار نقاشی
    جنس مو از پلاستیک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید فرچه رنگ آمیزی در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذاری

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید پیستوله برقی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا