ابزار غیر برقی

اسپری رنگ، راهنمای خرید اینترنتی اسپری رنگ ارزان قیمت

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید اسپری رنگ باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

رنگ اسپری برای پروژه‌های مختلف از صنایع دستی گرفته تا اتومبیل و غیره استفاده می‌شود. چه نیاز داشته باشید که میز پیک نیک خود را مرتب کنید یا یک روستیک به کمد چوبی خود اضافه کنید، ما تمام رنگ اسپری مورد نیاز شما را داریم. با این راهنمای خرید، مطمئن خواهید بود که رنگ اسپری مناسب برای کار در دست دارید. چه روکش یا المیرا قدیمی، آیا چیزی در خانه شما وجود دارد که کمرنگ یا تا حدودی رنگ باخته به نظر برسد؟ رنگ‌آمیزی با اسپری وسیله‌ای مقرون‌به‌صرفه و سریع‌تر برای دستیابی به پوشش‌هایی با کیفیت بالا برای سطوح بی‌شمار فراهم می‌کند.

رنگ‌های اسپری در بین علاقه‌مندان به کارهای خانگی بسیار محبوب هستند، زیرا پاشش با فشار، سرعت و هدفمندی بسیار پایین‌تر است، هدر رفت به میزان قابل توجهی کاهش می‌یابد، بدون اینکه به یک سطح صاف و چشم نواز آسیبی وارد شود. در این مقاله، راهنمای سریع نحوه انجام موفقیت آمیز رنگ آمیزی اسپری ارائه می‌دهیم.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید رنگ اسپری را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این وسیله به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مطلب شما را با انواع رنگ اسپری آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید رنگ اسپری باید به آن‌ها توجه داشته باشید، آشنا می‌کنیم.

اسپری رنگ چیست و چه کاربردی دارد؟

رنگ‌های اسپری رنگ‌های مایعی هستند که در یک قوطی آئروسل قرار دارند. یک قوطی رنگ اسپری دارای دکمه‌ای در بالای آن است که وقتی روی آن فشار می‌دهید، رنگ را پخش می‌کند. استفاده از رنگ اسپری یک روش رنگ آمیزی جایگزین برای قلم مو سنتی است. این در بسیاری از بافت‌ها و رنگ‌های مختلف از رنگ‌های براق، مات و با حرارت بالا برای وسایل آشپزی موجود است. استفاده از اسپری رنگ به شما این امکان را می‌دهد که سطوح را سریعتر و یکنواخت تر از رنگ‌های سنتی بپوشانید و می‌تواند روشی موثر برای لمس یا اعمال یک لایه رنگ جدید برای انواع مختلف پروژه های DIY باشد. بسته به نوع اسپری رنگی که استفاده می‌کنید، ممکن است لازم باشد قبل از استفاده از رنگ اسپری، یک پرایمر روی سطح خود بزنید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید پیستوله برقی

انواع اسپری رنگ موجود در بازار:

انتخاب رنگ اسپری شما می‌تواند تا حد زیادی بر ظاهر، استحکام و عملکرد محصول شما تأثیر بگذارد. در اینجا چند نوع رنگ اسپری مختلف وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها برای انواع بهبود خانه یا سایر پروژه های خود استفاده کنید.

  • همه منظوره: اسپری رنگ همه منظوره را می‌توان بر روی اکثر سطوح داخلی و خارجی و همچنین بر روی انواع مواد مانند سنگ، حصیری و چوب استفاده کرد.
  • لاک: رنگ اسپری لاک به سطوح روکشی سخت و بادوام می‌بخشد. برای نمایش به چندین برنامه و همچنین سنباده زدن بین هر برنامه نیاز دارد، به همین دلیل است که دیگر به اندازه سایر انواع اسپری رنگ محبوب نیست.
  • اپوکسی: رنگ اسپری اپوکسی رنگ سنگینی است که با چسب و پلیمر پر شده است. در برابر لکه‌های خانگی بسیار مقاوم است، اما در برابر پاک کننده‌های خانگی نیز مقاوم است که تمیز کردن آن را دشوار می‌کند.
  • حرارت زیاد: رنگ‌های اسپری با حرارت بالا می‌توانند دمای بیش از ۱۰۰۰ درجه فارنهایت را تحمل کنند و برای وسایلی مانند اجاق گاز ایده آل هستند. رنگ‌های اسپری با حرارت بالا فقط باید در قسمت بیرونی یک مورد استفاده شود.
  • تخته گچی: رنگ تخته گچی یک رنگ مخصوص تخت است که می‌تواند هر سطح صافی را به یک تخته پاک‌کن خشک تبدیل کند تا افراد بتوانند با گچ بنویسند و روی آن بکشند. این یک انتخاب محبوب برای اتاق خواب کودکان است.
  • مات: رنگ‌های اسپری مات می‌توانند سطوح شفاف را مانند ساخت شیشه مات، نیمه شفاف کنند. اغلب از آن برای دشوارتر کردن سطوح برای حفظ حریم خصوصی استفاده می‌شود.
  • مینا: رنگ‌های لعاب همه کاره به دلیل ماندگاری بالا و زمان خشک شدن سریع معروف هستند. آن‌ها روکشی براق دارند و اغلب برای رنگ آمیزی مبلمان در فضای باز استفاده می‌شوند؛ زیرا در برابر آب و هوای سخت به خوبی مقاومت می‌کنند.
  • اکریلیک: رنگ اسپری اکریلیک ماده‌ای مقاوم در برابر آب و انعطاف پذیر است که پوششی بادوام ارائه می‌دهد و اغلب در رنگ‌های خودرو استفاده می‌شود.
  • پایه روغنی: رنگ‌های اسپری بر پایه روغن معمولاً نیازی به پرایمر ندارند و در برابر خوردگی بسیار مقاوم هستند.
  • جلوگیری از زنگ زدگی: رنگ اسپری ضد زنگ دارای انواع مختلفی است. اغلب برای مبلمان در فضای باز یا سایر سطوح فلزی در اثر زنگ زدگی هنگام قرار گرفتن در معرض عناصر استفاده می‌شود.

چند رنگ برتر اسپری رنگ که معمولا در خانه استفاده می‌شود:

این رنگ‌های اسپری در طیف وسیعی از رنگ‌ها موجود هستند، اما تعداد انگشت شماری از این رنگ‌ها برای طیف وسیعی از کاربردها رایج هستند. این موارد به شرح زیر است:

  • رنگ اسپری مشکی
  • رنگ اسپری سفید
  • رنگ اسپری خاکستری
  • رنگ اسپری نقره ای
  • رنگ اسپری آبی
  • رنگ اسپری طلایی

راهنمای خرید اسپری رنگ:

قبل از استفاده از اسپری رنگ، باید نوع مناسب را برای پروژه نقاشی خود انتخاب کنید.

  1. سطح خود را در نظر بگیرید: رنگ‌ها و بافت‌های رنگ اسپری بسته به نوع سطحی که رنگ می‌کنید می‌تواند متفاوت به نظر برسد. برخی از سطوح برای چسباندن رنگ نیاز به سنباده زدن یا پرایمر اسپری دارند، در حالی که سازه‌های بیرونی که در معرض آفتاب داغ هستند باید از رنگ اسپری استفاده کنند که کمتر مستعد تراشه باشد.
  2. رنگ روغن را انتخاب کنید: یک تاچ براق برای ماشین شما به رنگ متفاوتی نسبت به پوشش مات برای تخته گچی نیاز دارد. اگر می‌دانید که می‌خواهید یک روکش صاف داشته باشید، از یک رنگ کم براق یا کم براق استفاده کنید. اگر چیزی براق می‌خواهید، یک روکش بازتابنده یا با براق را انتخاب کنید.
  3. رنگ رنگ را انتخاب کنید: یک رنگ رنگ را برای پروژه خود انتخاب کنید. نوارهای تست رنگ را دریافت کنید و رنگ را در انواع مختلف نور امتحان کنید تا ببینید در طول روز چگونه به نظر می‌رسد.

حتما بخوانید: راهنمای خرید دستگاه سنباده زن

نکات مهمی که قبل از خرید اسپری رنگ باید در نظر بگیرید:

قبل از اینکه چند قوطی تازه برای قطعه بعدی خود انتخاب کنید، ایده خوبی است که کمی بیشتر در مورد انتخاب بهترین رنگ اسپری برای خود بدانید. در اینجا ۶ چیز وجود دارد که قبل از انتخاب چیزی از لیست ما باید بدانید.

رنگ اسپری فشار بالا در مقابل فشار کم:

اکثر رنگ‌های اسپری حرفه‌ای در دو نوع فشار سوپاپ عرضه می‌شوند: فشار کم و فشار بالا.

  • رنگ اسپری فشار کم: فشار کمتری در حین تولید به قوطی پمپ می‌شود. این بدان معناست که هنگام استفاده از قوطی فشار کمتری آزاد می‌شود، بنابراین رنگ کندتر خارج خواهد شد. این باعث می‌شود که رنگ اسپری فشار کم برای هر کسی که می‌خواهد کنترل بیشتری روی قوطی داشته باشد، انتخاب بهتری باشد. اگرچه این به سبک گرافیتی آنها نیز بستگی دارد. مبتدیان، هنرمندان خیابانی یا هر هنرمندی که کار دقیقی تولید می‌کند، احتمالاً ترجیح می‌دهند از رنگ اسپری فشار پایین برای دقت و کنترل بهتر استفاده کنند.
  • رنگ اسپری فشار قوی: فشار بیشتری را در حین تولید به قوطی پمپ می‌کند. این بدان معنی است که رنگ سریعتر از رنگ فشار پایین از قوطی آزاد می‌شود. این باعث می‌شود که رنگ اسپری فشار بالا در شرایطی که هنرمندان باید به سرعت مناطق بزرگ را پر کنند یا باید سریع نقاشی کنند، مانند گرافیتی، بهتر می‌شود. با این حال، این سرعت به قیمت کنترل است. بنابراین اگر مبتدی هستید، بهتر است هنگام شروع کار، رنگ اسپری فشار پایین‌تری را انتخاب کنید.

پوشش مات در مقابل براق در مقابل ساتن:

اسپری رنگ‌های گرافیتی و خیابانی پس از خشک شدن، پوشش‌های متفاوتی به جا می‌گذارند. رایج ترین روکش‌ها مات، براق و ساتن هستند.

  • اسپری رنگ با روکش مات: به این معنی است که رنگ صاف به نظر می‌رسد و هیچ نوری را منعکس نمی‌کند.
  • پرداخت براق (یا نیمه براق): ظاهر رنگ براقی را بر روی سطح ایجاد می‌کند که نور را بهتر از رنگ اسپری مات منعکس خواهد کرد.
  • روکش ساتن: پوششی ابریشمی یا مخملی بر روی سطح باقی می‌گذارد. این نوع پرداخت در رنگ های اسپری هنری حرفه ای کمتر رایج است.

نوع پرداختی که انتخاب می‌کنید به اثری که می‌خواهید به دست آورید بستگی دارد. با این حال، بیش از حد به رنگ اسپری انتخابی خود معطل نشوید. تشخیص تفاوت بین پوشش‌ها می‌تواند سخت باشد زیرا نوع سطحی که رنگ می‌کنید نیز در ظاهر رنگ هنگام خشک شدن نقش دارد.

سرپوش های مختلف سهام:

هر اسپری رنگی که در این لیست وجود دارد با یک کلاهک از قبل به قوطی وصل شده است. اما همه کلاهک‌ها یکسان ایجاد نمی‌شوند. کلاه‌ها در اندازه‌های مختلف هستند که بر بزرگ یا کوچک بودن خطوط شما تأثیر می‌گذارد. محبوب‌ترین کلاه‌های اسپری رنگی که پیدا می‌کنید کلاهک‌های لاغر، متوسط و چاق هستند.

  • کلاه‌های لاغر: یکی از رایج ترین انواع کلاه هستند. آن‌ها خطوط نازکی را می‌پاشند که برای مواردی مانند طراحی، ترسیم خطوط و ایجاد جزئیات کوچک بهترین هستند.
  • کلاهک‌های متوسط: کمتر رایج هستند اما هنوز به طور گسترده یافت می‌شوند. این کلاه‌ها بین لاغر و چاق قرار می‌گیرند تا خطوطی با اندازه متوسط ایجاد کنند. برای خطوط کمی ضخیم تر و پر کردن مناطق کوچک تا متوسط عالی است.
  • کلاهک‌های چاق: را معمولاً می‌توان روی رنگ اسپری فشار بالا یافت. هنگام اسپری کردن، کلاهک های چربی خطوط بزرگی ایجاد می‌کنند که برای پر کردن سریع مناطق بزرگ یا ایجاد شعله ها عالی هستند.

وقتی بهترین رنگ اسپری را برای خود انتخاب می‌کنید، زیاد نگران درپوشی نباشید که در آن گنجانده شده است. کلاهکی را که روی قوطی موجود است امتحان کنید. اگر دوستش داشته باشید، عالی می‌شود. اگر نه، یک بسته کلاه بردارید و آن را با دیگری تعویض کنید. بیشتر گرافیتی‌ها و هنرمندان خیابانی کلاه‌هایی دارند که ترجیح می‌دهند برای سبک گرافیتی آن‌ها بهترین کار را داشته باشد. اما شما فقط از طریق آزمون و خطا می‌توانید بهترین گزینه را پیدا کنید.

اندازه های مختلف قوطی:

برخی از بهترین رنگ‌های اسپری برای گرافیتی و هنرهای خیابانی در اندازه های مختلف از ۵۰ میلی لیتر تا ۷۵۰ میلی لیتر هستند.

  • قوطی‌های ۴۰۰ میلی لیتری: محبوب ترین اندازه قوطی و اندازه استاندارد برای اکثر برندهای رنگ اسپری هستند. اگر مبتدی هستید، توصیه می‌کنم برای شروع از قوطی های ۴۰۰ میلی لیتری استفاده کنید.
  • قوطی‌های ۶۰۰ میلی لیتری: نیز یک انتخاب محبوب هستند. آن‌ها که به عنوان قوطی‌های بلند شناخته می‌شوند، معمولاً برای جبران رنگ اضافی فشار بیشتری دارند. برای پوشاندن سریع مناطق بزرگ، آن را با یک کلاه چاق جفت کنید.
  • قوطی‌های ۱۵۰ میلی‌لیتری: کمیاب‌تر هستند، اما کسانی که دوست دارند قوطی‌های کوچک‌تر را حمل کنند، آن‌ها را ترجیح می‌دهند. این اندازه قوطی معمولاً به عنوان قوطی جیبی شناخته می‌شود.
  • قوطی‌های ۷۵۰ میلی لیتری: قوطی‌های تخصصی هستند که معمولا به عنوان قوطی تقویت کننده شناخته می‌شوند. آن‌ها فشار بسیار بالایی دارند و معمولاً حاوی کلاهک‌های عریض برای خطوط بسیار عریض هستند.

اگر با گرافیتی و هنرهای خیابانی تازه کار هستید، با قوطی‌های اسپری رنگ ۴۰۰ میلی لیتری شروع کنید. هنگامی که در استفاده از آن‌ها بهتر شدید، به اندازه های مختلف قوطی شاخه کنید.

انتخاب رنگ اسپری:

انتخاب رنگ مناسب برای قطعه گرافیتی شما می‌تواند مشکل باشد. به خصوص اگر به صورت آنلاین رنگ می‌خرید، زیرا دقیقاً نمی‌دانید رنگ چگونه ظاهر می‌شود. بهترین توصیه من این است که رنگ‌ها را انتخاب کنید و آن‌ها را آزمایش نمایید. اگر رنگی را دوست دارید، آن را به خاطر خواهید آورد. اگر این کار را نکردید، یکی دیگر را امتحان کنید. تقریباً همه گرافیتی‌ها و هنرمندان خیابانی باید آن را بفهمند، بنابراین در انتخاب رنگ‌ها زیاد معطل نباشید. رنگ های خود را انتخاب کنید و با آن‌ها رول کنید. این واقعاً تنها راه برای فهمیدن اینکه آیا همان چیزی هستند که به دنبال آن هستید یا نه. به علاوه، آزمایش با رنگ های مختلف سرگرم کننده است.

ایمنی رنگ پاشی:

رنگ های اسپری آئروسل مبتنی بر حلال یا روغن برای تنفس عالی نیستند. بنابراین ایده خوبی است که هنگام نقاشی گرافیتی یا اثر هنری خیابانی از ماسک اسپری رنگ استفاده کنید. رنگ‌های اسپری مبتنی بر آب یک استثنا هستند زیرا از فرمول مبتنی بر آب استفاده می‌کنند که تنفس آن بسیار کمتر از رنگ‌های حلال یا روغن است. با این حال، رنگ‌های اسپری مبتنی بر آب بسیار گران‌تر و دوام کمتری نسبت به رنگ‌های اسپری بر پایه روغن یا حلال دارند.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید اسپری رنگ مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه اسپری رنگ ارزان، با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.


۱ اسپری رنگ کروم متالیک نیپون مدل لیزر کد ۶۰۲ حجم ۴۰۰ میلی لیتر

 اسپری رنگ کروم متالیک نیپون مدل لیزر کد 602 حجم 400 میلی لیتر

مشخصات

  • ابعاد
    ۶x6x20 سانتی‌متر
  • وزن
    ۰.۳ کیلوگرم
  • کاربری
    چوب
  • کد رنگ
    ۷۰۰
  • نوع رنگ
    اکریلیک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ اسپری رنگ استیل واکو کد ۰۱ حجم ۳۰۰ میلی لیتر

اسپری رنگ استیل واکو کد 01 حجم 300 میلی لیتر

مشخصات

  • ابعاد
    ۵×۵×۲۳ سانتی‌متر
  • وزن
    ۰.۳ کیلوگرم
  • حجم
    ۰.۳ لیتر
  • کاربری
    چوب
  • نوع رنگ
    روغن
  • سایر توضیحات
    – رنگ استیل- دوام عالی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ اسپری رنگ بژ دوپلی کالر مدل RAL 1001 حجم ۴۰۰ میلی لیتر

اسپری رنگ بژ دوپلی کالر مدل RAL 1001 حجم 400 میلی لیتر

مشخصات

  • ابعاد
    قطر:۶.۵، ارتفاع: ۱۹ سانتی‌متر
  • وزن
    ۰.۴۵ کیلوگرم
  • حجم
    ۰.۴ لیتر
  • کاربری
    ساختمان
  • نوع رنگ
    روغن
  • سایر توضیحات
    – مناسب جهت مصارف هنری، تزئینی و صنعتی – قابل استفاده بر روی سطوح چوبی، فلزی، شیشه و انواع پلاستیک- رنگ بر پایه‌ی رزین آکرولیک و مقاوم در برابر زنگ‌زدگی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ اسپری رنگ بر اسپم مدل special حجم ۴۰۰ میلی لیتر

اسپری رنگ بر اسپم مدل special حجم 400 میلی لیتر

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰x8x20 سانتی‌متر
  • وزن
    ۰.۴ کیلوگرم
  • حجم
    ۰.۴ لیتر
  • کاربری
    استیل
  • نوع رنگ
    اکریلیک
  • ویژگی‌های رنگ
    اسپری

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ اسپری رنگ کروم استیل گل پخش مدل STAINLESS STEEL حجم ۴۵۰ میلی لیتر

اسپری رنگ کروم استیل گل پخش مدل STAINLESS STEEL حجم 450 میلی لیتر

مشخصات

  • ابعاد
    ۷x7x20 سانتی‌متر
  • وزن
    ۰.۴ کیلوگرم
  • حجم
    ۰.۴۵ لیتر
  • کاربری
    چوب

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ اسپری رنگ طلایی واکو حجم ۳۰۰ میلی لیتر

اسپری رنگ طلایی واکو حجم 300 میلی لیتر

مشخصات

  • ابعاد
    ۵x5x23 سانتی‌متر
  • وزن
    ۰.۳۵ کیلوگرم
  • حجم
    ۰.۳ لیتر
  • کاربری
    فلز
  • نوع رنگ
    روغن
  • سایر توضیحات
    مناسب جهت مصارف هنری، تزئینی و صنعتیقابل استفاده بر روی سطوح چوبی، فلزی، شیشه و انواع پلاستیک دارای پوشش و پایداری مطلوبرنگ بر پایه‌ی رزین آکرولیک و مقاوم در برابر زنگ‌زدگی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ اسپری رنگ کرم واکو مدل ۰۱ حجم ۳۰۰ میلی لیتر

اسپری رنگ کرم واکو مدل 01 حجم 300 میلی لیتر

مشخصات

  • ابعاد
    ۵×۵×۲۳ سانتی‌متر
  • وزن
    ۰.۳ کیلوگرم
  • حجم
    ۰.۳ لیتر
  • کاربری
    چوب
  • نوع رنگ
    روغن

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ اسپری رنگ کلیر براق کننده واکو کد ۰۲ حجم ۳۰۰ میلی لیتر

اسپری رنگ کلیر براق کننده واکو کد 02 حجم 300 میلی لیتر

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۵x3x3 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰ کیلوگرم
  • حجم
    ۰.۳ لیتر
  • کاربری
    فلز
  • نوع رنگ
    روغن
  • ویژگی‌های رنگ
    اسپری
  • سایر توضیحات
    تهیه شده از بهترین رزین جهت براق کردن سطوح و حفاظت آنهامقاومت در برابر رنگ پریدگیفاقد اسیدچسبندگی عالیخشک شدن سریعاستفاده برای همه سطوحمناسب برای چوبمناسب برای فلزمناسب برای سرامیکمناسب برای پلی استربراق کننده چوب و مبلضد الکتریسیتهافزایش دوام چوب و چرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ اسپری رنگ قرمز ترافیکی کاسپین وزن ۲۹۵ گرم

اسپری رنگ قرمز ترافیکی کاسپین وزن 295 گرم

مشخصات

  • ابعاد
    قطر:۵، ارتفاع: ۲۳ سانتی‌متر
  • وزن
    ۰.۲۹۵ کیلوگرم
  • کاربری
    چوب
  • نوع رنگ
    روغن
  • سایر توضیحات
    – دارای پوشش و پایداری مطلوب- قابل استفاده بر روی فلز، چوب، پلاستیک، شیشه، سنگ و غیره

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ اسپری رنگ قرمز دوپلی کالر مدل RAL 3020 حجم ۴۰۰ میلی لیتر

اسپری رنگ قرمز دوپلی کالر مدل RAL 3020 حجم 400 میلی لیتر

مشخصات

  • ابعاد
    قطر:۶.۵، ارتفاع: ۱۹ سانتی‌متر
  • وزن
    ۰.۴۵ کیلوگرم
  • حجم
    ۰.۴ لیتر
  • کاربری
    ساختمان
  • نوع رنگ
    روغن
  • سایر توضیحات
    – مناسب جهت مصارف هنری، تزئینی و صنعتی – قابل استفاده بر روی سطوح چوبی، فلزی، شیشه و انواع پلاستیک- رنگ بر پایه‌ی رزین آکرولیک و مقاوم در برابر زنگ‌زدگی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ اسپری رنگ نسوز آمبروسول مشکی مات ۷۰۰ درجه

اسپری رنگ نسوز آمبروسول مشکی مات 700 درجه

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۹ × ۶ سانتی‌متر
  • وزن
    ۰.۴ کیلوگرم
  • حجم
    ۰.۴ لیتر
  • کاربری
    چوب
  • سایر توضیحات
    قابلیت استفاده در دمای بالامقاومت بالاقابل‌استفاده برای رنگ امیزی موتور خورو، شومینه، بخاری و کلیه سطوحی که در معرض حرارت مستقیم و غیر مستقیم قرار دارند

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ اسپری رنگ مشکی مات کاسپین وزن ۲۹۵ گرم

اسپری رنگ مشکی مات کاسپین وزن 295 گرم

مشخصات

  • ابعاد
    قطر:۵، ارتفاع: ۲۳ سانتی‌متر
  • وزن
    ۰.۲۹۵ کیلوگرم
  • کاربری
    چوب
  • نوع رنگ
    روغن
  • سایر توضیحات
    – دارای پوشش و پایداری مطلوب- قابل استفاده بر روی فلز، چوب، پلاستیک، شیشه، سنگ و غیره

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ اسپری رنگ کروم براق گتسان مدل G-1010 حجم ۳۳۰ میلی‌ لیتر

اسپری رنگ کروم براق گتسان مدل G-1010 حجم 330 میلی‌ لیتر

مشخصات

  • ابعاد
    قطر: ۵، ارتفاع: ۲۳.۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۰.۲۵ کیلوگرم
  • حجم
    ۰.۳۳ لیتر
  • کاربری
    ساختمان
  • نوع رنگ
    روغن
  • سایر توضیحات
    – مقاومت در برابر اشعه UV- قابل استفاده بر روی فلز، آینه، پلاستیک، چوب، سرامیک و غیره- برای نتیجه‌ی ایدئال قبل از استفاده ۳۰ ثانیه اسپری تکان داده شود- از فاصله‌ی ۱۵ تا ۲۵ سانتی‌متری اسپری شود- قابل استفاده در محیط مرطوب- دارای درخشش زیاد و قابلیت خشک شدن سریع- رنگ: کروم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ اسپری رنگ نسوز مشکی پروسول مدل Thermo lack کد ۰۸ حجم ۴۰۰ میلی لیتر

اسپری رنگ نسوز مشکی پروسول مدل Thermo lack کد 08 حجم 400 میلی لیتر

مشخصات

  • ابعاد
    ۶x6x20 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۰۰ کیلوگرم
  • حجم
    ۰.۴ لیتر
  • کاربری
    فلز
  • ویژگی‌های رنگ
    اسپری
  • سایر توضیحات
    اسپری از فاصله ۲۵ تا ۳۰ سانتی‌‌متر- فوری مات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ اسپری رنگ سبز روشن واکو مدل ۰۱ حجم ۳۰۰ میلی لیتر

اسپری رنگ سبز روشن واکو مدل 01 حجم 300 میلی لیتر

مشخصات

  • ابعاد
    ۵×۵×۲۳ سانتی‌متر
  • وزن
    ۰.۳ کیلوگرم
  • حجم
    ۰.۳ لیتر
  • کاربری
    چوب
  • نوع رنگ
    روغن
  • سایر توضیحات
    – کیفیت بالا- ماندگاری با دوام

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ اسپری رنگ آبی روشن واکو مدل E-2 حجم ۳۰۰ میلی لیتر

اسپری رنگ آبی روشن واکو مدل E-2 حجم 300 میلی لیتر

مشخصات

  • ابعاد
    ۵x5x23 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳ کیلوگرم
  • حجم
    ۰.۳ لیتر
  • کاربری
    فلز
  • کد رنگ
    (۵۰۱۲) E-2
  • نوع رنگ
    روغن

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ اسپری رنگ آستر پلاستیک دوپلی کالر مدل Plastic Primer حجم ۴۰۰ میلی لیتری

اسپری رنگ آستر پلاستیک دوپلی کالر مدل Plastic Primer حجم 400 میلی لیتری

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰×۷ سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۰۰ کیلوگرم
  • حجم
    ۰.۴۰ لیتر
  • کاربری
    چوب
  • نوع رنگ
    روغن
  • سایر توضیحات
    بر پایه رزین اکلریک = فوری خشک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ اسپری رنگ نسوز آمبروسول نقره‌ای ۷۰۰ درجه

اسپری رنگ نسوز آمبروسول نقره‌ای 700 درجه

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۹ × ۶ × ۶ سانتی‌متر
  • وزن
    ۰.۴ کیلوگرم
  • حجم
    ۰.۴ لیتر
  • کاربری
    فلز
  • نوع رنگ
    روغن
  • سایر توضیحات
    قابلیت استفاده در دمای بالامقاومت بالاقابل‌استفاده برای رنگ امیزی موتور خورو، شومینه، بخاری و کلیه سطوحی که در معرض حرارت مستقیم و غیر مستقیم قرار دارند

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ اسپری رنگ کیلر گلریز کد ۴ حجم ۳۰۰ میلی لیتر

اسپری رنگ کیلر گلریز کد 4 حجم 300 میلی لیتر

مشخصات

  • ابعاد
    ۸x8x30 سانتی‌متر
  • وزن
    ۰.۰۵ کیلوگرم
  • حجم
    ۰.۳ لیتر
  • کاربری
    چوب
  • نوع رنگ
    روغن
  • سایر توضیحات
    براق کنندهکیفیت بالا

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ اسپری رنگ بر هافمن مدل HF10 حجم ۴۵۰ میلی لیتر

اسپری رنگ بر هافمن مدل HF10 حجم 450 میلی لیتر

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۹.۵×۶.۵×۶.۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۰.۴ کیلوگرم
  • حجم
    ۰.۴۵۰ لیتر
  • کاربری
    سنگ
  • نوع رنگ
    روغن
  • سایر توضیحات
    پاک کننده رنگکیفیت بالاحجم ۴۵۰ میلی لیتر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ اسپری رنگ طوسی واکو مدل ۰۱ حجم ۳۰۰ میلی لیتر

اسپری رنگ طوسی واکو مدل 01 حجم 300 میلی لیتر

مشخصات

  • ابعاد
    ۵×۵×۲۳ سانتی‌متر
  • وزن
    ۰.۳ کیلوگرم
  • حجم
    ۰.۳ لیتر
  • کاربری
    چوب
  • نوع رنگ
    روغن

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ اسپری رنگ نقره ای دوپلی کالر مدل RAL 9006 حجم ۴۰۰ میلی لیتر

اسپری رنگ نقره ای دوپلی کالر مدل RAL 9006 حجم 400 میلی لیتر

مشخصات

  • ابعاد
    قطر:۶.۵، ارتفاع: ۱۹ سانتی‌متر
  • وزن
    ۰.۴۵ کیلوگرم
  • حجم
    ۰.۴ لیتر
  • کاربری
    ساختمان
  • نوع رنگ
    روغن
  • سایر توضیحات
    – مناسب جهت مصارف هنری، تزئینی و صنعتی – قابل استفاده بر روی سطوح چوبی، فلزی، شیشه و انواع پلاستیک- رنگ بر پایه‌ی رزین آکرولیک و مقاوم در برابر زنگ‌زدگی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ اسپری رنگ نوک مدادی واکو کد ۰۱ حجم ۳۰۰ میلی لیتر

اسپری رنگ نوک مدادی واکو کد 01 حجم 300 میلی لیتر

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۳x5x5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۰.۳ کیلوگرم
  • حجم
    ۰.۳ لیتر
  • کاربری
    چوب
  • نوع رنگ
    روغن
  • سایر توضیحات
    – کیفیت بالا- رنگ نوک مدادی- متالیک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ اسپری رنگ مشکی براق دوپلی کالر مدل RAL 9005 حجم ۴۰۰ میلی لیتر

اسپری رنگ مشکی براق دوپلی کالر مدل RAL 9005 حجم 400 میلی لیتر

مشخصات

  • ابعاد
    قطر:۶.۵، ارتفاع: ۱۹ سانتی‌متر
  • وزن
    ۰.۴۵ کیلوگرم
  • حجم
    ۰.۴ لیتر
  • کاربری
    ساختمان
  • نوع رنگ
    روغن
  • سایر توضیحات
    – مناسب جهت مصارف هنری، تزئینی و صنعتی – قابل استفاده بر روی سطوح چوبی، فلزی، شیشه و انواع پلاستیک- رنگ بر پایه‌ی رزین آکرولیک و مقاوم در برابر زنگ‌زدگی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ اسپری رنگ سفید مات دوپلی کالر حجم ۴۰۰ میلی لیتر

اسپری رنگ سفید مات دوپلی کالر حجم 400 میلی لیتر

مشخصات

  • ابعاد
    قطر:۶.۵، ارتفاع: ۱۹ سانتی‌متر
  • وزن
    ۰.۴۵ کیلوگرم
  • حجم
    ۰.۴ لیتر
  • کاربری
    ساختمان
  • نوع رنگ
    روغن
  • سایر توضیحات
    – مناسب جهت مصارف هنری، تزئینی و صنعتی – قابل استفاده بر روی سطوح چوبی، فلزی، شیشه و انواع پلاستیک- رنگ بر پایه‌ی رزین آکرولیک و مقاوم در برابر زنگ‌زدگی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ اسپری رنگ سفید مات واکو مدل ۰۱ حجم ۳۰۰ میلی لیتر

اسپری رنگ سفید مات واکو مدل 01 حجم 300 میلی لیتر

مشخصات

  • ابعاد
    ۵×۲۳ سانتی‌متر
  • وزن
    ۰.۳ کیلوگرم
  • حجم
    ۰.۳ لیتر
  • کاربری
    چوب
  • نوع رنگ
    روغن

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ اسپری رنگ سفید براق کاسپین مدل Professional حجم ۳۰۰ میلی لیتر

اسپری رنگ سفید براق کاسپین مدل Professional حجم 300 میلی لیتر

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۳x6x23 سانتی‌متر
  • وزن
    ۰.۳۱ کیلوگرم
  • حجم
    ۰.۳۰ لیتر
  • کاربری
    استیل
  • نوع رنگ
    روغن
  • ویژگی‌های رنگ
    اسپری

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ اسپری رنگ مشکی مات دوپلی کالر مدل RAL 9005 حجم ۴۰۰ میلی لیتر

اسپری رنگ مشکی مات دوپلی کالر مدل RAL 9005 حجم 400 میلی لیتر

مشخصات

  • ابعاد
    قطر:۶.۵، ارتفاع: ۱۹ سانتی‌متر
  • وزن
    ۰.۴۵ کیلوگرم
  • حجم
    ۰.۴ لیتر
  • کاربری
    ساختمان
  • نوع رنگ
    روغن
  • سایر توضیحات
    – مناسب جهت مصارف هنری، تزئینی و صنعتی – قابل استفاده بر روی سطوح چوبی، فلزی، شیشه و انواع پلاستیک- رنگ بر پایه‌ی رزین آکرولیک و مقاوم در برابر زنگ‌زدگی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ اسپری رنگ کروم نقره ای دوپلی کالر حجم ۴۰۰ میلی لیتر

اسپری رنگ کروم نقره ای دوپلی کالر حجم 400 میلی لیتر

مشخصات

  • ابعاد
    قطر:۶.۵، ارتفاع: ۱۹ سانتی‌متر
  • وزن
    ۰.۴۵ کیلوگرم
  • حجم
    ۰.۴ لیتر
  • کاربری
    ساختمان
  • نوع رنگ
    روغن
  • سایر توضیحات
    – مناسب جهت مصارف هنری، تزئینی و صنعتی – قابل استفاده بر روی سطوح چوبی، فلزی، شیشه و انواع پلاستیک- رنگ بر پایه‌ی رزین آکرولیک و مقاوم در برابر زنگ‌زدگی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ اسپری رنگ سبز یشمی نیپون مدل لیزر کد ۲۸ حجم ۴۰۰ میلی لیتر

 اسپری رنگ سبز یشمی نیپون مدل لیزر کد 28 حجم 400 میلی لیتر

مشخصات

  • ابعاد
    ۶x6x20 سانتی‌متر
  • وزن
    ۰.۳ کیلوگرم
  • کاربری
    چوب
  • کد رنگ
    ۲۸
  • نوع رنگ
    اکریلیک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید اسپری رنگ در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید ژل روان کننده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا