ابزار غیر برقی

غلتک نقاشی، راهنمای خرید بهترین مارک غلتک رنگ و نقاشی ساختمان

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید غلتک نقاشی باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

رنگ آمیزی اتاق یک پروژه رایج است که بسیاری از افراد به تنهایی آن را انجام می‌دهند. آن‌ها رنگ، سینی رنگ، قلم مو و غلتک نقاشی را برمی‌دارند، سپس شروع به رنگ آمیزی دیوارها می‌کنند. با این حال، اگر قبلاً با یک پروژه رنگ کار نکرده‌اید، ممکن است ندانید که رنگ، سینی رنگ، قلم مو و غلتک نقاشی انواع مختلفی دارند. انتخاب سینی رنگ نادرست می‌تواند پروژه را کند نماید، در حالی که انتخاب قلم مو اشتباه می‌تواند شما را با روکش رگه‌ای باقی بگذارد. به این دلایل همراه با چندین دلیل دیگر، مهم است که قبل از شروع یک پروژه در مورد رنگ و ابزار مورد نیاز خود اطلاعات بیشتری کسب کنید.

غلتک‌های رنگ یک ابزار نسبتاً اساسی هستند. آن‌ها از یک دسته، یک قاب فلزی و یک غلتک فلزی تشکیل شده‌اند که پوشش غلتکی رنگ را نگه می‌دارد. با وجود سادگی ابزار، هنوز چندین نوع غلتک نقاشی و طیف وسیعی از گزینه‌های پوشش غلتکی رنگ بر اساس اندازه، عملکرد، پارچه روکش غلتکی و ارتفاع شمع وجود دارد. نحوه انتخاب یک غلتک رنگ مناسب برای پروژه بعدی بازسازی خانه خود را بیابید.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید یک غلتک نقاشی را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این وسیله به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مطلب شما را با انواع غلتک نقاشی آشنا کرده و به شما نکات مهمی را که هنگام خرید غلتک نقاشی باید به آن توجه داشته باشید را آموزش می‌دهیم.

غلتک رنگ چیست و چه کاربردی دارد؟

غلتک رنگ یک ابزار کاربردی رنگ است که برای رنگ آمیزی سطوح مسطح بزرگ به سرعت و کارآمد استفاده می‌شود. غلتک رنگ معمولاً از دو بخش تشکیل شده است: “قاب غلتکی” و “پوشش غلتکی”. روکش غلتکی رنگ را جذب کرده و به سطح رنگ شده منتقل می‌کند، قاب غلتکی به روکش غلتکی می‌چسبد. نقاش غلتک را از قسمت دسته نگه می‌دارد. قاب غلتکی قابل استفاده مجدد است. تمیز کردن و استفاده مجدد از روکش غلتکی امکان پذیر است، اما معمولاً پس از استفاده نیز دور ریخته می‌شود. روکش غلتکی یک هسته استوانه‌ای است که یک پوشش پارچه شمعی به هسته استوانه ای محکم شده است. غلتک های لاستیکی فوم نیز تولید می شوند. هم غلتک های فومی و هم پارچه ای وجود دارند که به صورت جداگانه در دسترس هستند (بدون دسته) که برای جایگزینی غلتک های فرسوده ساخته شده اند، پس از برداشتن غلتک قدیمی، می توان غلتک جدید را برای استفاده در قسمت دسته نصب کرد. یک نوآوری در هسته استوانه‌ای به آن اجازه می‌دهد تا حاوی رنگ در داخل باشد، با پوششی که رنگ را از داخل جذب می‌کند و آن را از طریق (به طور طبیعی با فیتیله کردن) فیلتر می‌کند تا در هنگام غلتک شدن غلتک به صورت خارجی اعمال شود.

حتما بخوانید: راهنمای خرید لباس کار

انواع غلتک رنگ نقاشی ساختمان:

پنج نوع اصلی غلتک رنگ وجود دارد که هر کدام برای هدف خاصی طراحی شده‌اند، از جمله غلتک‌های رنگ دستی، پد، بافت دار، تخصصی و مینی. درک تفاوت بین این انواع برای یادگیری موثر نحوه انتخاب یک غلتک رنگ برای پروژه بعدی ضروری است.

  1. غلتک رنگ دستی: رایج ترین نوع غلتک رنگ به عنوان غلتک رنگ دستی شناخته می‌شود. این‌ها غلتک‌های رنگ استاندارد با دسته ساده، قاب و غلتک فلزی چرخان هستند که معمولاً برای رنگ آمیزی دیوارها و سقف‌های داخلی استفاده می‌شوند. آن‌ها همچنین می‌توانند در فضای باز برای رنگ آمیزی سطوح بیرونی زمانی که به پوشش غلطک رنگ مناسب مجهز شده باشند استفاده شوند. اشکال این غلطک‌های رنگی این است که برای رنگ آمیزی سطوح نازک مانند قرنیزها و چارچوب درها بسیار طولانی هستند. با این حال، غلتک‌های دستی یکی از مقرون به صرفه ترین انواع موجود هستند.
  2. غلتک رنگ پد: در حالی که آن‌ها هنوز به عنوان یک نوع غلتک در نظر گرفته می‌شوند، غلتک‌های پد نمی‌غلتند. آن‌ها یک پد صاف دارند که رنگ را به صورت مستقیم و یکنواخت جذب کرده و روی سطح هدف آزاد می‌کند. طراحی این غلتک‌ها به جلوگیری از پاشش رنگ که در غلتک‌های رنگ دستی رایج است کمک می‌کند. با این حال، پدهای رنگ فقط یک لایه نازک از رنگ را روی دیوار، سقف یا هر سطح دیگری اعمال می‌کنند، بنابراین برای پوشاندن رنگ‌های تیره‌تر یا زنده‌تر مناسب نیستند.
  3. غلتک رنگ بافت: غلتک رنگ بافت دار در واقع به جای غلتک واقعی به آستین غلتکی اشاره دارد. می‌توانید از یک غلتک دستی با آستین رنگ بافت‌دار برای ایجاد الگوهای نوآورانه یا طرح‌های تقلیدی مانند بافت‌های چوب، آجر یا سنگ استفاده کنید. آستین‌ها با فوم ساخته شده‌اند و دارای الگوهای جداگانه‌ای هستند که برای ایجاد ظاهر دلخواه در آن‌ها نقش بسته است، اگرچه درک این الگوها روی دیوارهای کوچک روی سطوح دشوار است، بنابراین بهتر است از غلتک‌های رنگ بافتی روی دیوارهای بزرگتر استفاده کنید، جایی که الگوی آن به راحتی قابل مشاهده است.
  4. غلتک‌های رنگ مخصوص: مشابه غلتک‌های رنگ بافت دار، غلتک مخصوص رنگ برای ایجاد الگوهای رنگ خاص در نظر گرفته شده است. تفاوت اصلی بین این دو نوع این است که غلتک های مخصوص رنگ فقط غلتک‌های رنگ دستی با آستین غلتکی خلاقانه نیستند. این‌ها ابزارهای تخصصی هستند که توسط سازنده برای رنگ‌های بافت خاص طراحی شده‌اند. شما نیازی به استفاده از این غلتک‌ها با رنگ بافت‌دار ندارید، اما ممکن است با استفاده از ابزار تخصصی نسبت به رول غلتکی رنگ بافت دار عمومی‌تر، نتایج بهتری دریافت کنید.
  5. مینی غلتک رنگ: هنگامی که یک غلتک دستی برای سطوح نازک یا برای قرار گرفتن در گوشه‌های تنگ بیش از حد بزرگ است، مینی غلتک رنگ راه خوبی است. آن‌ها در طیف وسیعی از اندازه‌ها، از جمله ۲ اینچ، ۳ اینچ، ۴ اینچ و ۶ اینچ هستند که به شما امکان می‌دهد طول مناسب را بر اساس نیازهای پروژه انتخاب کنید. برخی از انواع مینی رولرها با آستین‌های مینی هات داگ با قطر کوچک استفاده می‌شود. دلیل اینکه آن‌ها را به عنوان غلتک مینی هات داگ می‌نامند این است که با قطر کم و ارتفاع شمع کوتاه، آستین‌های غلتکی شبیه یک مینی هات داگ است. آستین غلتکی نازک برای رنگ آمیزی در گوشه‌های تنگ و مکان‌های سخت در دسترس مانند پشت توالت ایده آل است.

انواع غلتک نقاشی بر اساس اندازه شمع:

برخی از مشاغل به جای برس رنگ، به غلتک رنگ نیاز دارند. مطمئن نیستید که به غلتک یا برس نیاز دارید؟ غلتک‌ها برای پوشش سریع و آسان سطوح بزرگ ایده آل هستند، بنابراین اگر قصد دارید یک پروژه بزرگ رنگ داخلی را انجام دهید، غلتکی را انتخاب کنید.

ما توصیه می‌کنیم غلتک‌های خود را با توجه به نوع رنگی که استفاده می‌کنید و سطحی که می‌پوشید خریداری کنید. طول شمع غلتک شما به خوبی نشان می‌دهد که برای چه چیزی استفاده می‌شود.

  • غلتک شمع کوتاه: برای سطوح ریز و صاف
  • غلتک شمع متوسط: برای سطوح صاف (اما می‌تواند در اکثر دیوارها استفاده شود)
  • غلتک شمع بلند: برای سطوح بسیار بافت دار یا حتی سطوح خارج از خانه
  • فوم غلتک: برای زمانی که از رنگ یا لاک براق استفاده می‌کنید.
  • غلتک رادیاتور: برای مکان‌های صعب العبور یا مناطق کوچکتر از دیوار (نه منحصراً برای رادیاتورها). همچنین برای مناطقی که مبلمان ثابت وجود دارد مفید است.

انواع غلتک نقاشی ساختمان بر اساس نوع آستین:

آستین‌های غلتکی دارای طیف وسیعی از طرح‌ها هستند که متناسب با سطوح مختلف می‌باشند. از بین مواد مختلف و ویژگی‌های خاص انتخاب کنید تا نتیجه مورد نظر شما مطابقت داشته باشد.

  • آستین فوم: آستین‌های فومی برای کاربردهای مختلف عالی هستند. می‌توانید از آن‌ها برای اعمال لایه زیرین یا به سادگی برای شاداب کردن رنگ دیوار استفاده کنید.
  • آستین‌های غلتکی لاک: همانطور که از نام آن پیداست، این آستین‌ها به طور خاص برای استفاده با لاک طراحی شده‌اند. لاک به گونه‌ای طراحی شده است که به چوب اجازه تنفس می‌دهد و در عین حال به آن رنگ می‌بخشد و از آن در برابر اشعه ماوراء بنفش محافظت می‌کند. یک غلتک لاکی پوشش بسیار صافی را ارائه می‌دهد.
  • آستین های غلتکی براق یا لاکی: رنگ براق باعث درخشندگی بالا می‌شود. این آستین‌ها به طور ویژه برای براق کرد سطوح صاف طراحی شده‌اند.
  • آستین‌های غلتکی بیرونی: آستین‌های غلتکی بیرونی دارای یک چرت بلند هستند که برای پر کردن هر گونه شکاف در سطوح استفاده می‌شود. البته معمولاً برای رنگ آمیزی دیوار بیرونی به یک تیرک کششی یا کار از روی پله یا چهارپایه نیاز دارید.
  • آستین‌های غلتکی پرز بلند: آستین‌های غلتکی رنگ چرت بلند برای دیوارهای ناهموار یا بافت طراحی شده‌اند. آن‌ها را می.توان برای نقاشی روی دیوارهای آجری یا حتی گچ کاری شده استفاده کرد، اما متاسفانه چکه می‌کنند.
  • آستین‌های غلتکی پرز کوتاه: این آستین‌ها برای ایجاد یک روکش یکنواخت روی سطوح صاف توصیه می‌شوند. جنس و طول شمع به این معنی است که هنگام تزئین زیاد چکه نمی‌کند.
  • آستین غلتکی لانه زنبوری: آستین‌های غلتکی لانه زنبوری برای ارائه الگوی متمایز آن استفاده می‌شود. این آستین‌ها سوراخ‌هایی در سرتاسر سطح خود دارند تا جلوه‌ای بافت‌دار یا برجسته ایجاد کنند.
  • آستین‌های غلتکی میخ دار: از آستین غلتکی میخ دار نیز می‌توان برای ایجاد پروفیل‌های با بافت سنگین استفاده کرد.

جنس غلتک نقاشی از چیست؟

آستین‌های غلتکی رنگ می‌توانند از الیاف مصنوعی، الیاف طبیعی یا مخلوطی از هر دو ساخته شوند.

  • الیاف مصنوعی: آستین‌های غلتکی مصنوعی به بهترین وجه برای استفاده از رنگ‌های مبتنی بر آب مناسب هستند.
  • الیاف مخلوط: غلتک‌های رنگ با چرت مخلوط برای استفاده با رنگ‌های روغنی طراحی شده‌اند.
  • الیاف طبیعی: الیاف طبیعی را می‌توان با انواع رنگ‌ها استفاده کرد و بهترین نتیجه را ارائه داد.

چگونه از غلتک نقاشی استفاده می‌کنید؟

برای شروع، غلتک خود را به آرامی در رنگ فرو کنید. توصیه می‌کنیم از یک سینی رنگ استفاده کنید و آن را به جلو و عقب روی سطح شیب دار سینی بغلتانید تا رنگ به طور یکنواخت روی روکش غلتکی پوشانده شود. بهتر است با یک لایه نازک رنگ شروع کنید تا در حین استفاده از کلوخه شدن و چکیدن آن جلوگیری شود. وقتی رنگ را روی سطح می‌چرخانید، مانند یک دیوار، سعی کنید با الگوی زیگزاگ بزرگ کار کنید و آن را با ضربات متقاطع پر کنید.

راهنمای خرید غلتک نقاشی ساختمان:

یک غلتک رنگ باید انتخاب شود تا با نوع رنگی که می‌خواهید اعمال کنید و سطحی که با آن کار می‌کنید مطابقت داشته باشد. غلتک‌های رنگ که برای اعمال هر چیزی از رنگ براق گرفته تا رندر طراحی شده‌اند، در طیف وسیعی از طرح‌ها از جمله مدل‌های لانه زنبوری، شمع کوتاه، پرز متوسط و مدل‌های بدون چکه هستند.

حتما بخوانید: راهنمای خرید اسپری رنگ

هنگام خرید غلتک رنگ چه نکاتی را باید در نظر گرفت:

بسیاری از مردم بدون در نظر گرفتن اندازه غلتک، محل استفاده از غلتک یا نوع روکش غلتک، اولین غلتک رنگی را که می‌بینند، خریداری می‌کنند. این اشتباه می‌تواند پروژه را به تعویق بیاندازد و روکش غلط غلتکی می‌تواند منجر به پایان ناهموار شود. کمی وقت بگذارید تا بدانید هنگام خرید غلتک رنگ باید به چه نکاتی توجه کنید.

اندازه غلتک رنگ:

غلتک‌های رنگ در چندین اندازه مختلف وجود دارند، بنابراین مهم است که قبل از تصمیم گیری در مورد غلتک رنگ، منطقه ای را که در آن کار می‌کنید در نظر بگیرید. اگر دیوارهایی با اندازه متوسط رنگ می‌کنید، بهتر است به دنبال یک غلتک استاندارد باشید که معمولاً طول آن ۹ اینچ است. برای دیوارها و سقف‌های بزرگ‌تر، می‌توانید غلتک‌های رنگ بزرگ‌تر را پیدا کنید که اندازه آن‌ها از ۱۲ اینچ تا ۱۸ اینچ است. با این حال، اگر با تزئینات، درها، چهارچوب درها یا دیوارهای باریک کار می‌کنید، یک غلتک کوچک رنگ راه مناسبی است. آن‌ها در طول‌های مختلفی از جمله ۲ اینچ، ۳ اینچ، ۴ اینچ و ۶ اینچ عرضه می‌شوند. فقط به خاطر داشته باشید که یک پروژه ممکن است به بیش از یک اندازه غلتک نیاز داشته باشد. سعی نکنید برای هر سطحی یک غلتک همه منظوره پیدا کنید، زمانی که انتخاب غلتک رنگ با اندازه مناسب برای کار نسبتاً ارزان است.

روکش غلتک رنگ:

هنگامی که نیاز به انتخاب روکش غلتکی رنگ یا آستین دارید، لازم است بفهمید که چه ماده ای برای این کار بهترین است. روکش‌های غلتکی رنگ معمولاً از مواد مصنوعی بافته شده یا بافتنی، پشم بره یا فوم ساخته می‌شوند. اگر دیوارها و سقف‌های داخلی را رنگ می‌کنید، روکش‌های غلتکی رنگ مصنوعی بافته شده یا بافتنی را انتخاب کنید. این پارچه به اندازه پشم بره ریزش نمی‌کند و پوششی صاف و یکدست ایجاد می‌کند. روکش‌های مصنوعی بافته شده با روکش‌های براق بهتر عمل می‌کنند، در حالی که آستین‌های غلتکی مصنوعی بافتنی برای پوشش‌های صاف یا پوسته تخم مرغ بهتر است. اگر با رنگ‌های روغنی کار می‌کنید، برای پوشش یکنواخت‌تر، به روکش غلتکی پشم بره بروید. پشم بره نیز انتخاب خوبی برای رنگ لاتکس براق است. فقط به خاطر داشته باشید که غلتک‌ها تمایل به ریختن دارند. فوم غلتک‌ها برای رنگ آمیزی سطوح صاف مانند مبلمان ظریف بهتر هستند. از این غلتک ها با لاک، پلی اورتان یا رنگ برای تکمیل پروژه های نجاری استفاده کنید.

ارتفاع شمع غلتک:

آستین‌های غلتکی رنگ، رنگ را از سینی رنگ جذب می‌کنند و هنگامی که فشار کمی توسط کاربر وارد می‌شود، آن را روی سطحی رها می‌کند. با در نظر گرفتن این موضوع، باید ارتفاع شمع یا چرت غلتک رنگ را با دقت انتخاب کنید تا از ایجاد یک روکش ناهموار روی سطوح صاف یا مشکل در رنگ‌آمیزی سطوح ناهموار یا با بافت سنگین جلوگیری کنید. پروژه‌های استاندارد رنگ داخلی معمولاً به یک رول غلتکی رنگ با چرت یا ارتفاع شمع ۳/۸ تا ۱/۲ اینچ نیاز دارند. با این حال، برای سطوح خشن تر، مانند عرشه پشتی یا حصار، ارتفاع شمع ۳/۴ اینچ تا ۱ اینچ مناسب است. آجر، بلوک خاکستر و سنگ ممکن است نیاز به شمع غلتکی رنگ ضخیم‌تری داشته باشند که از حدود ۱/۴ اینچ تا ۱/۲ اینچ متغیر است.

روش تمیز کردن غلتک نقاشی ساختمان:

قبل از اینکه غلتک رنگ خود را تمیز کنید، رنگ اضافی را با استفاده از ابزار خراش دادن یا چاقوی بتونه پاک کنید. پس از پاک کردن رنگ اضافی یا چکه، روکش غلتکی را از روی قاب غلتکی بردارید تا بشویید. توصیه می‌کنیم برای شستشو از آب گرم و صابون ظرفشویی استفاده کنید. پس از فرو بردن غلتک در یک سطل آب گرم و صابون، غلتک را ماساژ دهید تا رنگ چسبیده از بین برود. استفاده از دستکش را برای شستن برس‌ها در نظر بگیرید تا دست‌ها و ناخن‌های شما از رنگ پاک بمانند. اگر غلتک رنگ را بعد از استفاده از رنگ روغنی تمیز می‌کنید، ممکن است بخواهید قبل از شستشو از یک حلال برای تجزیه رنگ استفاده کنید. پس از شستن غلتک، آن را بشویید و حتماً خشک کنید تا از جمع شدن الیاف جلوگیری شود.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می‌توانید غلتک نقاشی مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه غلتک نقاشی ارزان، با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.


۱ غلتک نقاشی استقبال مدل ET25

غلتک نقاشی استقبال مدل ET25

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۵x25x6.5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • تعداد
    ۱
  • سایر توضیحات
    مناسب برای رنگهای پلاستیک، روغنی و رنگ‌های پایه پلی استرجنس دسته پلاستیک و فلزبا حداقل ریزشجنس دسته و الیاف سری غلطک مرغوب و قابل شستشومناسب جهت رنگ آمیزی های ساختمانی، هنری، صنعتی و …

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ غلتک نقاشی مدل R46 سایز ۱۵ سانتی متر

غلتک نقاشی مدل R46 سایز 15 سانتی متر

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۶x15x46 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۵۱ گرم
  • طول دسته
    ۴۵.۵ سانتی‌متر
  • عرض تیغه
    ۱۵
  • تعداد
    ۱
  • ویژگی‌های ابزار نقاشی
    دسته آهنی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ غلتک نقاشی مدل GR84 سایز ۶ اینچ

غلتک نقاشی مدل GR84 سایز 6 اینچ

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۵x5x15 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۶۰ گرم
  • عرض تیغه
    ۵
  • تعداد
    ۱
  • ویژگی‌های ابزار نقاشی
    دارای بسته‌بندی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ غلتک نقاشی کد ۱۶۰۵ سایز ۵ سانتی متر

غلتک نقاشی کد 1605 سایز 5 سانتی متر

مشخصات

  • وزن
    ۲۵۰ گرم
  • طول دسته
    ۴۳ سانتی‌متر
  • عرض تیغه
    ۴۴x9x2
  • تعداد
    ۱
  • ویژگی‌های ابزار نقاشی
    دسته پلاستیکی
  • سایر توضیحات
    طول دسته : ۴۳سانت جنس دسته : تلفیقی فلزی و پلاستیک اندازه رول : ۵ سانت جنس رول : الیاف میکروفایبر مرغوب و قابل شستشو شرایط نگه داری: بعد از هربار استفاده با حلال مناسب شسته شود کاربرد : رنگ های ساختمانی ، هنری ، صنعتی و غیره

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ غلتک نقاشی مدل بیگ بر کد YP-020 سایز ۲۰ سانتی متر

غلتک نقاشی مدل بیگ بر کد YP-020 سایز 20 سانتی متر

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۱x20x3.5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۷۰ گرم
  • طول دسته
    ۱۵ سانتی‌متر
  • تعداد
    ۱
  • سایر توضیحات
    – غلتک مدل بیگ بر سایز ۲۰ سانتی متر قطر ۳ سانتیمتر- مناسب برای رنگهای اکریلیک، پلاستیک و روغنی- جنس دسته پلاستیک و فلز- سری های غلتک قابل تعویض- جنس دسته و الیاف سری غلتک بسیار مرغوب و قابل شستشو- مناسب جهت رنگ آمیزی های ساختمانی، هنری، صنعتی و …- قطر غلتک ۳ سانتی متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ دسته غلتک نقاشی مدل ASA01 سایز ۶ /۷ اینچ به همراه فوم

دسته غلتک نقاشی مدل ASA01 سایز 6 /7 اینچ به همراه فوم

مشخصات

  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • طول دسته
    ۱۵ سانتی‌متر
  • عرض تیغه
    ۲۸۰x150x50
  • تعداد
    ۴
  • نوع ابزار نقاشی
    دسته
  • ویژگی‌های ابزار نقاشی
    دارای بسته‌بندی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ غلتک نقاشی مدل IR سایز ۲۵ سانتی متر به همراه سینی

غلتک نقاشی مدل IR سایز 25 سانتی متر به همراه سینی

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰*۳۱*۳۸ سانتی‌متر
  • وزن
    ۶۰۰ گرم
  • طول دسته
    ۱۳ سانتی‌متر
  • عرض تیغه
    ۷۰
  • تعداد
    ۱
  • نوع ابزار نقاشی
    غلتک
  • سایر توضیحات
    غلتک نقاشی سایز ۲۵ سانتی متر به همراه سطل ابعاد بسته بندی ۱۰*۳۱*۳۸ سانتی متروزن بسته بندی ۶۰۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ غلتک نقاشی مدل Y25 سایز ۲۵ سانتی متر

غلتک نقاشی مدل Y25 سایز 25 سانتی متر

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۵x25x35 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰۱ گرم
  • طول دسته
    ۱۵ سانتی‌متر
  • عرض تیغه
    ۲۵
  • تعداد
    ۱
  • نوع ابزار نقاشی
    غلتک
  • ویژگی‌های ابزار نقاشی
    دسته پلاستیکی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ غلتک نقاشی استقبال مدل GH-10 سایز ۱۰ سانتی متر

 غلتک نقاشی استقبال مدل GH-10 سایز 10 سانتی متر

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۳x12x3 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۳۰ گرم
  • طول دسته
    ۱۴ سانتی‌متر
  • عرض تیغه
    ۱۰۰
  • تعداد
    ۱
  • سایر توضیحات
    _ مناسب برای رنگهای اکریلیک، پلاستیک و روغنی_ جنس دسته پلاستیک و فلز_ سری های غلتک قابل تعویض_ جنس دسته و الیاف سری غلتک بسیار مرغوب و قابل شستشو_ مناسب جهت رنگ آمیزی های ساختمانی، هنری، صنعتی و منافذ کوچک و ظریف

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ غلتک نقاشی مدل Y0090 سایز ۶ اینچ

غلتک نقاشی مدل Y0090 سایز 6 اینچ

مشخصات

  • وزن
    ۱۸۰ گرم
  • طول دسته
    ۱۵.۵ سانتی‌متر
  • عرض تیغه
    ۱۵۵x60x60
  • تعداد
    ۱
  • نوع ابزار نقاشی
    غلتک
  • ویژگی‌های ابزار نقاشی
    دارای بسته‌بندی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ غلتک نقاشی مدل R25 سایز ۲۵ سانتی متر

غلتک نقاشی مدل R25 سایز 25 سانتی متر

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۵x25x35 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • طول دسته
    ۱۹ سانتی‌متر
  • عرض تیغه
    ۲۵
  • تعداد
    ۱
  • نوع ابزار نقاشی
    غلتک
  • ویژگی‌های ابزار نقاشی
    دسته آهنی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ غلتک نقاشی مدل آرتین کد ۰۱۱

غلتک نقاشی مدل آرتین کد 011

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۵x4x4 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۵۰ گرم
  • طول دسته
    ۱۶ سانتی‌متر
  • عرض تیغه
    ۲۵
  • تعداد
    ۱
  • ویژگی‌های ابزار نقاشی
    دارای بسته‌بندی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ غلتک نقاشی کد GH-25 سایز ۲۵ سانتی متر

غلتک نقاشی کد GH-25 سایز 25 سانتی متر

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۹x27x3 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۳۸ گرم
  • طول دسته
    ۱۳ سانتی‌متر
  • عرض تیغه
    ۲۵۰
  • تعداد
    ۱
  • سایر توضیحات
    _ مناسب برای رنگهای اکریلیک، پلاستیک و روغنی_ جنس دسته پلاستیک و فلز _ سری های غلتک قابل تعویض_ جنس دسته و الیاف سری غلتک بسیار مرغوب و قابل شستشو_ مناسب جهت رنگ آمیزی های ساختمانی، هنری، صنعتی و …_ قطر غلتک ۳ سانتی متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ غلتک طرح دار نقاشی مدل GR77 سایز ۶ اینچ

غلتک طرح دار نقاشی مدل GR77 سایز 6 اینچ

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۵.۵x6x6 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۸۰ گرم
  • عرض تیغه
    ۱۵.۵
  • تعداد
    ۱
  • ویژگی‌های ابزار نقاشی
    دارای بسته‌بندی
  • سایر توضیحات
    ساخت کشور چین

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ غلتک نقاشی جی اس بی مدل S05 سایز ۵ سانتی متر

غلتک نقاشی جی اس بی مدل S05 سایز 5 سانتی متر

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۸x5x2.7 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • سایر توضیحات
    مناسب برای رنگهای آکریلیک، پلاستیک و روغنیقدرت جذب بالاجنس دسته پلاستیک و فلزسری غلتک قابل تعویضالیاف سری غلطک بسیار مرغوب و قابل شستشواستفاده از آن نیاز به مهارت خاصی نداردمناسب جهت رنگ آمیزی های ساختمانی، هنری، صنعتی و …پوشش یکدستبا قطر کمتر مناسب برای پوشش بهتر گوشه‌هاحل مشکل شره کردن رنگدسترسی راحت به نقاط دور از دسترس بدون نیاز به نردبانمناسب برای رنگ آمیزی انواع محل و منافذ کوچک و ظریفقطر غلطک ۳ سانتی مترطول غلطک ۴۸ سانتی متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ غلتک نقاشی کد s1925

غلتک نقاشی کد s1925

مشخصات

  • ابعاد
    ۶ × ۲۵ × ۳۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • طول دسته
    ۳۰ سانتی‌متر
  • عرض تیغه
    ۲۵۰
  • تعداد
    ۱

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ غلتک طرح دار نقاشی مدل GR129 سایز ۶ اینچ

غلتک طرح دار نقاشی مدل GR129 سایز 6 اینچ

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۵.۵x6x6 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۸۰ گرم
  • عرض تیغه
    ۱۵.۵
  • تعداد
    ۱
  • ویژگی‌های ابزار نقاشی
    دارای بسته‌بندی
  • سایر توضیحات
    ساخت شکور چین

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ غلتک نقاشی مدل Y095 سایز ۶ اینچ به همراه دسته و فوم

غلتک نقاشی مدل Y095 سایز 6 اینچ به همراه دسته و فوم

مشخصات

  • وزن
    ۴۴۰ گرم
  • طول دسته
    ۱۵ سانتی‌متر
  • عرض تیغه
    ۳۰۰x180x60
  • تعداد
    ۱
  • ویژگی‌های ابزار نقاشی
    دارای بسته‌بندی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ غلتک طرح دار نقاشی مدل Y075 سایز ۶ اینچ

غلتک طرح دار نقاشی مدل Y075 سایز 6 اینچ

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۵.۲۴×۵.۵×۵.۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۸۵ گرم
  • عرض تیغه
    ۱۵.۵
  • تعداد
    ۱
  • ویژگی‌های ابزار نقاشی
    دارای بسته‌بندی
  • سایر توضیحات
    ساخت کشور چین

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ غلتک طرح دار نقاشی مدل GR44 سایز ۶ اینچ

غلتک طرح دار نقاشی مدل GR44 سایز 6 اینچ

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۵.۵x6x6 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۸۰ گرم
  • عرض تیغه
    ۱۵.۵
  • تعداد
    ۱
  • ویژگی‌های ابزار نقاشی
    دارای بسته‌بندی
  • سایر توضیحات
    ساخت کشور چین

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ غلتک نقاشی مدل EG351 سایز ۷ اینچ

غلتک نقاشی مدل EG351 سایز 7 اینچ

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰x6x6 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۸۰ گرم
  • عرض تیغه
    ۱۸
  • تعداد
    ۱
  • ویژگی‌های ابزار نقاشی
    دارای بسته‌بندی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ غلتک نقاشی استقبال مدل GH-25 سایز ۲۵ سانتی‌متر

غلتک نقاشی استقبال مدل GH-25 سایز 25 سانتی‌متر

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۵x35x7 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۵۰ گرم
  • عرض تیغه
    ۷
  • تعداد
    ۱
  • نوع ابزار نقاشی
    غلتک
  • ویژگی‌های ابزار نقاشی
    دسته پلاستیکی
  • سایر توضیحات
    این غلتک مخصوص رنگ پلاستیک می باشد.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ غلتک نقاشی مدل GH 25 سایز ۲۵ سانتی متر

غلتک نقاشی مدل GH 25 سایز 25 سانتی متر

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۳x6x6 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۷۰ گرم
  • طول دسته
    ۶ سانتی‌متر
  • تعداد
    ۱
  • سایر توضیحات
    غلتک نقاشی طول دسته ۶ سانتی متر طول ۲۵ سانتی متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ غلتک نقاشی دنی مدل DY10 سایز ۱۰ سانتیمتر

غلتک نقاشی دنی مدل DY10 سایز 10 سانتیمتر

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۳x12x3 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۳۰ گرم
  • طول دسته
    ۴۰ سانتی‌متر
  • عرض تیغه
    ۱۰۰
  • تعداد
    ۱

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ غلتک نقاشی کد GH-10 سایز ۱۰ سانتی متر

غلتک نقاشی کد GH-10 سایز 10 سانتی متر

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۱x17x3 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۱۳ گرم
  • طول دسته
    ۱۳ سانتی‌متر
  • عرض تیغه
    ۱۰۰
  • تعداد
    ۱
  • سایر توضیحات
    _ مناسب برای رنگهای اکریلیک، پلاستیک و روغنی_ جنس دسته پلاستیک و فلز _ سری های غلتک قابل تعویض_ جنس دسته و الیاف سری غلتک بسیار مرغوب و قابل شستشو_ مناسب جهت رنگ آمیزی های ساختمانی، هنری، صنعتی و منافذ کوچک و ظریف_ قطر غلتک ۳ سانتی متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ غلتک نقاشی مدل انگشتی S 7109 SEVEN سایز ۲۵ سانتی متر

غلتک نقاشی مدل انگشتی S 7109 SEVEN سایز 25 سانتی متر

مشخصات

  • وزن
    ۱۵۰ گرم
  • عرض تیغه
    ۲۵۰x20x20
  • تعداد
    ۱
  • نوع ابزار نقاشی
    غلتک
  • ویژگی‌های ابزار نقاشی
    دسته آهنی
  • سایر توضیحات
    رول های غلتک های SEVEN قابل تعویض می باشد و در صورت استفاده زیاد به راحتی می شود آن را عوض نمود و روی دسته قبلی سوار کرد . جهت طولانی تر شدن عمر رول غلتک باید بعد از هر بار استفاده آن را با حلال مناسب شستشو دهید .

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ غلتک طرح دار نقاشی مدل EG300C سایز ۷ اینچ

غلتک طرح دار نقاشی مدل EG300C سایز 7 اینچ

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰x5x5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۵۰ گرم
  • سایر توضیحات
    ساخت کشور چین

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ غلتک نقاشی سون مدل انگشتی کد ۵-۰۰۲۸ سایز ۵ سانتی متر

غلتک نقاشی سون مدل انگشتی کد 5-0028 سایز 5 سانتی متر

مشخصات

  • وزن
    ۱۳۸ گرم
  • عرض تیغه
    ۴۸۰x50x35
  • تعداد
    ۱
  • ویژگی‌های ابزار نقاشی
    دسته آهنی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ غلتک نقاشی مدل D-25 سایز ۲۵ سانتی متر

غلتک نقاشی مدل D-25 سایز 25 سانتی متر

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۴x25x6.5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۲۰ گرم
  • طول دسته
    ۱۴ سانتی‌متر
  • عرض تیغه
    ۲۵۰
  • تعداد
    ۱
  • سایر توضیحات
    _ مناسب برای رنگهای اکریلیک، پلاستیک و روغنی_ جنس دسته پلاستیک و فلز _ سری های غلتک قابل تعویض_ جنس دسته و الیاف سری غلتک بسیار مرغوب و قابل شستشو_ مناسب جهت رنگ آمیزی های ساختمانی، هنری، صنعتی و …_ قطر غلتک حدود ۶ سانتی متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ غلتک نقاشی مدل T5 سایز ۵ سانتی متر

غلتک نقاشی مدل T5 سایز 5 سانتی متر

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۱x5x41 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۵۰ گرم
  • طول دسته
    ۴۱ سانتی‌متر
  • عرض تیغه
    ۵
  • تعداد
    ۱
  • ویژگی‌های ابزار نقاشی
    دسته آهنی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید غلتک نقاشی در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذاری

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید فلاش تانگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا