لوازم ورزشی

حوله ورزشی زنانه، راهنمای خرید بهترین حوله ورزشی زنانه نایک

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید حوله ورزشی زنانه باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

یکی از وسایل لازم و ضروری که خانم‌های جوان باید آن را درون ساک ورزشی خود داشته باشند، حوله ورزشی زنانه است. بدن انسان بعد از انجام فعالیت‌های ورزشی شروع به عرق کردن می‌کند، بعد از اتمام فعالیت ورزشی به خصوص در فصل زمستان که هوا سرد است و قرار است با موها و بدن خیس از باشگاه ورزشی خارج شوید، شما نیاز به یک حوله ورزشی زنانه دارید، تا با آن موها و بدن عرق کرده خود را خشک کنید. طبیعی است که یک حوله معمولی کل فضای ساک ورزشی شما را پر می‌کند و گزینه مناسبی برای شما نخواهد بود. بنابراین ما به شما حوله ورزشی زنانه را پیشنهاد می‌کنیم.

حوله ورزشی زنانه کاربردهای وسیع‌تری هم دارد، یعنی فقط در باشگاه ورزشی از آن استفاده نمی‌کنید، شما برای مسافرت هم به یک حوله سبک و کم حجم نیاز دارید تا بتوانید وسایل بیشتری را همراه خود ببرید به همین علت از این محصول ورزشی می‌توانید به عنوان حوله مسافرتی هم استفاده کنید. خوشبختانه حوله ورزشی زنانه دارای طیف وسیعی از طرح و رنگ است به همین علت شما با هر سلیقه‌ای که داشته باشید، می‌توانید حوله خود را با رنگ و طرح ساک و لباس‌های ورزشی خود ست کنید. از نظر قیمتی هم نگران نباشید، زیرا با پول یک حوله حمام به راحتی می‌توانید دو یا چند حوله ورزشی زنانه را خریداری کنید.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید حوله ورزشی زنانه را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این وسیله ورزشی به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مقاله شما را با انواع حوله ورزشی زنانه آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید حوله ورزشی زنانه باید به آن‌ها توجه داشته باشید را به شما آموزش می‌دهیم.

حوله ورزشی زنانه چیست و چه کاربردی دارد؟

حوله ورزشی زنانه در واقع یک حوله کم حجم و سبک است که به دلیل کم حجم بودن فضای کمتری از ساک ورزشی شما را پر می‌کند و حمل آن خیلی راحت‌تر از یک حوله معمولی حمام است. به دلیل اینکه جنس این حوله‌ها از نخ و پنبه خالص می‌باشد، جذب بالایی دارند و بدن و موهای شما را به خوبی خشک می‌کنند. از طرفی خیلی سریع‌تر از حوله‌های دیگر خشک می‌شوند، پس شما بعد از هر جلسه استفاده از این حوله با خیال راحت می‌توانید آن را شستشو دهید، بدون اینکه بخواهید نگران خشک شدن دوباره آن باشید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید حوله استخری

انواع حوله ورزشی زنانه:

شاید در نگاه اول این طور تصور کنید که فقط یک نوع حوله اسپورت وجود دارد، اما زمانی که به بازار مراجعه کنید با انبوه زیادی از جنس‌ها برخورد می‌کنید به همین علت تصمیم گرفتیم شما را با این حوله‌ها بیشتر آشنا کنیم.

  • حوله ورزشی بدنسازی: بدنسازی یک ورزش باشگاهی در فضای بسته است، بنابراین شما تعریق بیشتری خواهید داشت و به یک حوله با جذب بالا نیاز دارید. اما به دلیل اینکه قسمت‌های کمتری از بدن را خشک می‌کنید، نیاز به حوله‌ای با ابعاد خیلی بزرگ نخواهید داشت، در نتیجه یک حوله دستی کوچک هم جوابگوی شما خواهد بود.
  • حوله ورزشی استخری: شنا ورزشی است که کل بدن شما را خیس می‌کند، بنابراین شما به حوله‌ای در ابعاد بزرگتر نیاز دارید. جذب بالا هم یکی از ویژگی‌هایی ‌است که در این مدل حوله به کمک شما می‌آید تا بدن خود را به خوبی خشک کنید. بهتر است، حوله‌هایی را خریداری کنید که نرم و لطیف باشند، زیرا مستقیما با پوست بدن شما در تماس است.
  • حوله ورزشی آیروبیک: با اینکه آیروبیک هم یک شاخه از ورزش بدنسازی به حساب می‌آید، یعنی در فضای بسته انجام می‌شود. بدن شما نسبت به بدنسازی تعریق بیشتری می‌کند، زیرا فعالیت بدنی شدید دارید و به یک حوله با جذب خیلی بالا نیاز خواهید داشت. البته بر خلاف حوله بدنسازی شما به یک حوله در ابعاد بزرگتر نیاز دارید تا بتوانید تمام قسمت‌های بدن خود را با آن خشک کنید.

حوله ورزشی زنانه از کجا بخریم؟

به طور کلی روش‌های مختلفی برای خرید این حوله وجود دارد، شما به راحتی می‌توانید این محصول را از فروشگاه‌های لوازم ورزشی سراسر کشور انتخاب و خریداری کنید. البته اگر حوصله خرید این محصول را ندارید، می‌توانید به یک فروشگاه اینترنتی معتبر مراجعه کنید و از میان تنوع زیادی از محصولات حوله مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید. در این روش شما هفت روز مهلت تست دارید و در صورت عدم رضایت از محصول مورد نظر خود می‌توانید آن را مرجوع کرده و پول خود را پس بگیرید.

جنس حوله ورزشی زنانه از چیست؟

این محصول از جنس‌های مختلفی ساخته می‌شود، که هر جنس مزایا و معایب خاص خود را دارد از این رو شما را با مدل‌های مختلف آن آشنا می‌کنیم.

  • حوله‌های ورزشی زنانه کتان: حوله‌های کتانی بسیار نرم هستند و جذب خیلی بالایی دارند. شما برای باشگاه ورزشی به یک حوله کتان نیاز دارید. کتان یک پارچه نرم، لطیف و با دوام است و عرق را حین ورزش به خوبی جذب می‌کند از طرفی به علت اینکه خانم‌ها پوست لطیف‌تری دارند، این جنس در میان آن‌ها محبوبیت بیشتری دارد. اگر ورزش سنگین انجام می‌دهید و به جذب بیشتری نیاز دارید می‌توانید حوله‌های کتان پنبه را انتخاب کنید. همچنین اگر به دنبال نمونه‌ای با دوام‌تر هستید می‌توانید ترکیبی از کتان با پلی‌استر را انتخاب نمائید.
  • حوله‌های ورزشی زنانه میکروفیبر: اگر به دنبال حوله‌ای هستید که علاوه بر دوام بالا خیلی سریع خشک شوند، حوله‌های میکروفیبر بهترین گزینه هستند. میکروفیبر معمولا ترکیبی از پلی استر و پلی آمید است که به آن نایلون هم گفته می‌شود. از مهمترین ویژگی‌های این جنس می‌توان به سبکی، کم حجم و قابل حمل بودن آن‌ها اشاره کرد. شما می‌توانید حوله‌هایی را پیدا کنید که از پلاستیک خالص تهیه شده‌اند، درست است که آن‌ها طول عمر بالاتری دارند، اما باید گفت که میزان جذب کمتری دارند.
  • حوله‌های ورزشی زنانه بامبو: اگر میانه خوبی با طبعیت دارید و به دنبال یک حوله بادوام و دوستار طبیعت هستید، حوله‌های بامبو بهترین گزینه می‌باشند. بامبو یک گیاه است که رشد خیلی سریعی دارد و نیاز به قطع درختان را به حداقل می‌رساند. مهمترین ویژگی حوله بامبو جذب بالای رطوبت و وزن کم آن است. همچنین خاصیت آنتی باکتریال و نرمی فوق‌العاده مخمل مانند آن‌ها را به بهترین گزینه برای استفاده در باشگاه‌های ورزشی تبدیل می‌کند.

بهترین حوله ورزشی زنانه:

این بستگی به نوع رشته ورزشی شما دارد، در برخی رشته‌های ورزشی مثل شنا که بدن شما به طور کامل خیس می‌شود، شما نیاز به یک حوله بزرگ با جذب بالا دارید، اما در رشته ورزشی مثل بدنسازی شما می‌توانید به یک حوله دستی کوچک هم اکتفا کنید که فقط موهای سر و بدن شما را خشک کند، در رشته‌های ورزشی مثل دومیدانی و فوتبال که شما تعریق بیشتری دارید، به حوله‌هایی به جذب بالاتر احتیاج است. در صورتی که یک حوله را با شرایط ورزشی خود انتخاب کنید، بدون شک برای شما بهترین انتخاب خواهد بود. البته برندهای باکیفیت زیادی هم در بازار وجود دارند که در ادامه تک تک آن‌ها را به شما معرفی می‌کنیم.

  • حوله‌های ورزشی زنانه رومیکس
  • حوله‌های ورزشی زنانه بوو
  • حوله‌های ورزشی زنانه ویلسون
  • حوله‌های ورزشی زنانه کالتمکس
  • حوله‌های ورزشی زنانه بی لاو
  • حوله‌های ورزشی زنانه آذرریس
  • حوله‌های ورزشی زنانه کمپسور
  • حوله‌های ورزشی زنانه کریویت

تفاوت حوله ورزشی زنانه با حوله پالتویی:

سوالی که معمولا خیلی پرسیده می‌شود، این است که چه تفاوتی بین حوله پالتویی با ورزشی وجود دارد. در جواب باید گفت که حوله پالتویی اندازه بزرگتری دارد و دارای یک کلاه است که برای خشک کردن موی سر کاربرد دارد. اما مدل ورزشی در اندازه و حجم کوچک‌تری ساخته می‌شود و جذب رطوبت بالایی دارند. از حوله‌های ورزشی به عنوان حوله سفری هم می‌توان استفاده کرد چون به فضای کمتری برای نگهداری نیاز دارند.

راهنمای خرید حوله ورزشی زنانه:

اگر به بازار مراجعه کنید، متوجه می‌شوید که تعداد زیادی از حوله‌های ورزشی زنانه وجود دارند، که انتخاب از بین این همه محصول کار ساده‌ای نخواهد بود. شاید یکی از دلایلی که این مقاله را جستجو کرده‌اید و مطالعه می‌کنید، نیز همین موضوع باشد. اما نگران نباشید، برای خرید هر محصولی شما به یک راهنمای خرید جامع نیاز دارید تا بهترین و موفق‌ترین خرید را داشته باشید. ما با مطالعه چندین مقاله در مورد خرید حوله ورزشی زنانه یک سری نکات را جمع آوری کرده‌ایم و آن‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهیم تا با خیال راحت این محصول را برای خود سفارش دهید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید حوله پالتویی

نکات مهمی که هنگام خرید حوله ورزشی زنانه باید در نظر بگیرید:

  1. قیمت حوله: اولین و مهمترین نکته در مورد خرید این حوله قیمت آن می‌باشد. قبل از هر کاری میزان بودجه برای خرید این محصول را در نظر بگیرید. با این کار خود به خود مدل‌هایی که در محدوده قیمتی شما قرار ندارند از انتخاب شما حذف شده و خرید برای شما آسان می‌شود. پیشنهاد می‌کنیم اجناس خیلی ارزان را خریداری نکنید، زیرا از کیفیت مناسبی برخوردار نیستند.
  2. اندازه حوله: نکته دومی که هنگام خرید حوله‌های ورزشی زنانه باید به آن‌ توجه داشته باشید، سایز حوله است. حوله‌های ورزشی در سایزهای مختلفی تولید می‌شوند، شما باید سایز مورد نیاز خود را انتخاب و خریداری کنید. اهمیت توجه به سایزبندی زمانی مشخص می‌شود که شما به صورت اینترنتی خرید کنید. هرگز با دیدن صفحه نمایش یا مانیتور به اندازه دقیق حوله پی نخواهید برد، مگر اینکه به قسمت مشخصات محصول مراجعه کنید و اندازه‌ محصول را مطالعه کنید.
  3. جنس حوله: همان طور که در ابتدای همین مقاله هم به آن اشاره شد، حوله‌های ورزشی زنانه از مواد مختلفی ساخته می‌شوند. هر چه میزان پنبه بیشتر بود، قدرت جذب هم بیشتر می‌شد، البته طول عمر یک حوله به میزان استفاده از پلاستیک درون پارچه آن بستگی دارد. هر چه مقدار پلاستیک بیشتر باشد، حوله شما جنس بهتر و محکم‌تری دارد و مدت زمان بیشتری برای شما کار خواهد کرد. فراموش نکنید که حوله‌های بامبو علاوه بر اینکه دوستار محیط زیست هستند از قدرت جذب بالایی هم برخوردار می‌باشند.
  4. رنگ حوله: نکته‌ای که شاید کمتر کسی به آن توجه می‌کند، اما از اهمیت بالایی برخوردار است توجه به رنگ حوله می‌باشد. شما بعد از توجه به جنس و کیفیت حوله خود باید به طرح و رنگ آن هم توجه کنید. همیشه رنگ‌های روشن را انتخاب نمائید، مزیت رنگ‌های روشن نسبت به تیره این است که کثیف شدن حوله خود را از روی رنگ تشخیص می‌دهید و نه از روی بوی نامطبوعی که به خود می‌گیرد. شما می‌توانید رنگ حوله خود را با ساک و لباس ورزشی خود هماهنگ کنید.
  5. وزن حوله: حوله‌ها از مواد مختلفی ساخته می‌شوند که از نظر جنس با هم متفاوت هستند، اکثر حوله‌ها از رشته‌های در هم تنیده شده ساخته می‌شوند. هرچه تراکم پنبه بیشتر باشد، حوله شما جذب قوی‌تری دارد و وزن آن هم افزایش پیدا می‌کند. وزن حوله‌های ورزشی معمولا با واحد گرم بر متر مربع gsm مشخص می‌شود. به عنوان مثال حوله‌هایی با وزن ۶۰۰ تا ۹۰۰ GSM معمولا برای استخر مناسب هستند، زیرا از قدرت جذب بالاتری برخوردار می‌باشند.
  6. برند حوله: امروزه برندهای مختلفی این محصول ورزشی را تولید و روانه بازار می‌کنند، پیشنهاد می‌کنم همیشه برندهای معروف و شناخته شده بازار را خریداری کنید. این محصولات معمولا از کیفیت بالایی برخوردار هستند. یک برند مطرح هرگز اعتبار خود را فدای سود بیشتر نمی‌کند. بنابراین برندهای شناخته شده معمولا از کیفیت مطلوبی برخوردار هستند. بیشتر این برندها دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می‌باشند، یعنی در صورتی که به هر دلیل حوله شما خراب شود به شما یک حوله دیگر به صورت رایگان می‌دهند.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید حوله ورزشی زنانه مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از بهترین برندهای حوله ورزشی زنانه ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده‌ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت کنید.


۱ حوله ورزشی بوو مدل S12

حوله ورزشی بوو مدل S12

مشخصات

  • جنس
    پلی استر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ حوله ورزشی مدل بدنسازی یوگا NK-7818

حوله ورزشی مدل بدنسازی یوگا NK-7818

مشخصات

  • جنس
    الیاف مصنوعی
  • جزئیات
    فاقد مواد سمی و حساسیت زابا قابلیت جذب عرق و رطوبتهمراه با یک کاور برای حمل آسانجنس از الیاف مصنوعی نرم و لطیفچسبندگی بسیار بالا روی تمامی سطوحپارچه ی حوله ای آنتی باکتریال و ضد تعریقمناسب برای استفاده بر روی مت های عمومی باشگاهلبه های بافته شده برای جلوگیری از کشیدگی و در رفتن نخ ها و الیافدارای برجستگی های ریز سیلیکونی یا استپ ها پلاستیکی برای چسبندگی بیشتر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ حوله ورزشی پیکتت.فاینو مدل RH-20

حوله ورزشی پیکتت.فاینو مدل RH-20

مشخصات

  • جنس
    پارچه
  • جزئیات
    این محصول از پارچه الیافی + ۵۵٪ نایلون خنک کننده نخ + ۴۵٪ پلی استر خنک کننده نخ تولید شده که باعث میشود احساس راحتی و خنکی کنید
  • کشور مبدا برند
    چین
  • کشور تولید کننده
    چین

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ حوله ورزشی تکنی فایبر مدل Serviette

حوله ورزشی تکنی فایبر مدل Serviette

مشخصات

  • جنس
    کتان
  • جزئیات
    ابعاد ۷۵cm x 50cm

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ حوله ورزشی مدل GS-402L735

حوله ورزشی مدل GS-402L735

مشخصات

  • جنس
    نخ
  • جزئیات
    جنس: نخی مرغوبابعاد: ۴۰×۸۰ سانتی متردارای نوار دور دوزی شدهجاذب قوی آب و رطوبتبسیار سبک و راحتسرعت بالای خشک شدنقابلیت جابه جایی آسان و راحت (حجم کم)قابلیت سریع و ساده شستشومناسب برای ورزشکاران (خانم ها و آقایان)مناسب برای تمام رشته های ورزشی، کمپینگ، کوه و تمام استفاده های شهریقابل شستشو با ماشین و دست

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ حوله ورزشی مدل بدنسازی یوگا NK-7818

حوله ورزشی مدل بدنسازی یوگا NK-7818

مشخصات

  • جنس
    الیاف مصنوعی
  • جزئیات
    فاقد مواد سمی و حساسیت زابا قابلیت جذب عرق و رطوبتهمراه با یک کاور برای حمل آسانجنس از الیاف مصنوعی نرم و لطیفچسبندگی بسیار بالا روی تمامی سطوحپارچه ی حوله ای آنتی باکتریال و ضد تعریقمناسب برای استفاده بر روی مت های عمومی باشگاهلبه های بافته شده برای جلوگیری از کشیدگی و در رفتن نخ ها و الیافدارای برجستگی های ریز سیلیکونی یا استپ ها پلاستیکی برای چسبندگی بیشتر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ حوله ورزشی آذرریس تبریز مدل GYM

حوله ورزشی آذرریس تبریز مدل GYM

مشخصات

  • جنس
    پنبه
  • جزئیات
    ابعاد : ۱۲۰×۴۰ سانتی‌متروزن :۱۵۰گرمجنس :پنبهسایر توضیحات :طول حوله : ۱۲۰سانتی‌متر عرض حوله: ۴۰سانتی‌متر ویژگی های محصول : جنس: پنبه . رنگ : رنگ بندی متنوع . وزن بسته‌بندی: ۲۰۰ گرم . نوع بافت : ساده و دو رو نخ و دو رو آبگیر و کاملا ضخیم جهت ریسندگی نخ رینگ که برای تولید حوله استفاده می شود،
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • کشور تولید کننده
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ حوله ورزشی پیکتت فینو مدل RH38

حوله ورزشی پیکتت فینو مدل RH38

مشخصات

  • جنس
    نانو
  • جزئیات
    – ابعاد : ۳۰×۹۰ سانتی متر – وزن کم – قابلیت جذب آب زیاد – قابلیت خشک شدن سریع – ضد باکتری و میکروب – به همراه کیف قلاب دار برای جابه جای آسان تر
  • کشور تولید کننده
    چین

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ حوله خنک کننده ورزشی مدل GS-Cooling Towel-80580

حوله خنک کننده ورزشی مدل GS-Cooling Towel-80580

مشخصات

  • جنس
    میکروفایبر
  • جزئیات
    جنس: نخی مرغوب، با متریال میکروفایبرابعاد: ۳۰×۹۰ سانتی متروارداتی: ساخت کشور چینوزن: ۳۰ گرمدارای نوار دور دوزی شدهجاذب قوی آب و رطوبتبسیار سبک و راحتسرعت بالای خشک شدنقابلیت جابه جایی آسان و راحت (حجم کم)قابلیت سریع و ساده شستشو و خشک شدن تا ۱۰ دقیقهمناسب برای ورزشکاران (خانم ها و آقایان)مناسب برای تمام رشته های ورزشی، کمپینگ، کوه و تمام استفاده های شهریقابل شستشو با ماشین و دستدارای پک بسته بندی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ حوله ورزشی مدل بدنسازی یوگا NK-7818

حوله ورزشی مدل بدنسازی یوگا NK-7818

مشخصات

  • جنس
    الیاف مصنوعی
  • جزئیات
    فاقد مواد سمی و حساسیت زابا قابلیت جذب عرق و رطوبتهمراه با یک کاور برای حمل آسانجنس از الیاف مصنوعی نرم و لطیفچسبندگی بسیار بالا روی تمامی سطوحپارچه ی حوله ای آنتی باکتریال و ضد تعریقمناسب برای استفاده بر روی مت های عمومی باشگاهلبه های بافته شده برای جلوگیری از کشیدگی و در رفتن نخ ها و الیافدارای برجستگی های ریز سیلیکونی یا استپ ها پلاستیکی برای چسبندگی بیشتر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ حوله ورزشی مدل بدنسازی یوگا NK-7818

حوله ورزشی مدل بدنسازی یوگا NK-7818

مشخصات

  • جنس
    الیاف مصنوعی
  • جزئیات
    فاقد مواد سمی و حساسیت زابا قابلیت جذب عرق و رطوبتهمراه با یک کاور برای حمل آسانجنس از الیاف مصنوعی نرم و لطیفچسبندگی بسیار بالا روی تمامی سطوحپارچه ی حوله ای آنتی باکتریال و ضد تعریقمناسب برای استفاده بر روی مت های عمومی باشگاهلبه های بافته شده برای جلوگیری از کشیدگی و در رفتن نخ ها و الیافدارای برجستگی های ریز سیلیکونی یا استپ ها پلاستیکی برای چسبندگی بیشتر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ حوله ورزشی مدل بدنسازی یوگا NK-7818

حوله ورزشی مدل بدنسازی یوگا NK-7818

مشخصات

  • جنس
    الیاف مصنوعی
  • جزئیات
    رنگ بندی متنوعفاقد مواد سمی و حساسیت زابا قابلیت جذب عرق و رطوبتهمراه با یک کاور برای حمل آسانجنس از الیاف مصنوعی نرم و لطیفچسبندگی بسیار بالا روی تمامی سطوحپارچه ی حوله ای آنتی باکتریال و ضد تعریقمناسب برای استفاده بر روی مت های عمومی باشگاهلبه های بافته شده برای جلوگیری از کشیدگی و در رفتن نخ ها و الیافدارای برجستگی های ریز سیلیکونی یا استپ ها پلاستیکی برای چسبندگی بیشتر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ حوله ورزشی بی لاو مدل خنک کننده

حوله ورزشی بی لاو مدل خنک کننده

مشخصات

  • جنس
    پلی استر
  • جزئیات
    – محافظت در برابر اشعه ماورا بنفش- محافظت در برابر اشعه uv- ضد بو ضد قارچ و ضد باکتری- اثر خنک کنندگی مداوم و احساس خنکی ماندگار- سایز بزرگ ۱۰۰ در ۳۰ سانتی متر
  • نگهداری
    – برای بالا رفتن طول عمر حوله آن را به مدت طولانی در محیط های با رطوبت زیاد قرار ندهید
  • کشور تولید کننده
    چین

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ حوله ورزشی فور بای فور مدل مستطیلی

حوله ورزشی فور بای فور مدل مستطیلی

مشخصات

  • جنس
    الیاف نخی
  • جزئیات
    حوله مستطیل دور دوزی شده با وز سبک و لطافت بالا

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ حوله ورزشی مدل ABR

حوله ورزشی مدل ABR

مشخصات

  • جنس
    الیاف طبیعی
  • جزئیات
    برند : ABR / ابعاد: ۳۰×۱۰۰ سانتی متر
  • نگهداری
    قابل شستشو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ حوله ورزشی کالتمکس کد ۱

حوله ورزشی کالتمکس کد 1

مشخصات

  • جنس
    نانو
  • جزئیات
    – وزن حوله ۵۵ گرم- وزن بطری ۱۱۴ گرم- ابعاد بطری ۶×۶×۱۵ سانتی متر- دارای بطری از جنس PET – قابلیت استفاده از بطری به جای قمقمه- ساختار حوله به شکلی که از طریق آب خنک نگه داشته می شود- جنس حوله از مواد نانو- دارای دسته انعطاف پذیر- مناسب برای ورزش

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ حوله ورزشی کد ۸۵۱

حوله ورزشی کد 851

مشخصات

  • جنس
    پلی استر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید حوله ورزشی زنانه در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان ‌بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید شلوارک دوچرخه سواری مردانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا